Automatikus jegyelosztás

Mi az automatikus jegyelosztás?

Az automatikus jegyelosztás egy segédpult funkció, amely automatikusan hozzárendeli a segédpult jegyeket a támogatói ügynököknek előre meghatározott szabályok alapján.Minden segédpult különböző automatikus jegykibocsátási szabályokkal rendelkezik, ez lehet körkörös, mindenki számára, véletlenszerű hozzárendelés, vagy maximális kihasználtság.

Chat elosztás

Miért fontos az automatikus jegyelosztás?

Az automatikus jegyelosztás számos módon segíthet ügyfélszolgálati csapatainak:

77%-a a fogyasztóknak azt mondja, hogy a nem hatékony vásárlói élmény rontja az életminőségüket.

Komornik Peter

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Komornik Peter, vezérigazgató
logo slido black

Milyen típusú automatikus jegyelosztási metódusok vannak a LiveAgent-en?

A LiveAgent segédpult szoftver különböző automatikus jegyelosztási metódussal rendelkezik a bejövő jegyek, telefonhívások és chatek tekintetében.

Ezek az automatizált jegyelosztási módszerek biztosítják, hogy az ügynökök mindig optimális szolgáltatási jegyeket töltsenek be, a telefonos ügyelet folyamatosan változik, és a pihenéshez kijelölt szünetidők legyenek.

A LiveAgent chat átirányítási opciói

Mindenki számára

A mindenki számára metódus minden online ügynököt értesít, hogy van egy új bejövő hívás/chat és addig csörög, amíg fel nem veszik.

Maximális kihasználtság

A maximális kihasználtság módszere az új csevegéseket a legtöbb futó csevegést végző ügynökhöz rendeli, hogy a kihasználtság a maximális szinten maradjon. Ha az ügyfél képviselőjének nincs szabad csevegési ideje, az új csevegéseket a rendszer a következő elérhető ügynökhöz irányítja. Ezzel a módszerrel maximalizálhatja a csevegő ügynökök jegyeinek mennyiségét, és hagyhatja, hogy más ügynökök offline jegyekkel dolgozzanak.

Átlagos kihasználtság

Az átlagos kihasználtság metódus az új bejövő chateket a legalacsonyabb számú futó chattel rendelkező ügynökökhöz rendeli hozzá, hogy egyenlő kihasználtsága legyen minden online ügynöknek. Röviden, ez az automatikus jegyelosztás kiegyensúlyozza az egyidejű chateket minden elérhető támogatói ügynök között.

Véletlenszerű hozzárendelés

A véletlenszerű jegyelosztás metódus véletlenszerű alapon rendeli hozzá a jegyeket. Ez a jegyelosztási metódus átlagosan és idővel segíthet egyenlő számú chateket hozzárendelni minden ügynökéhez.

Ready to improve customer service workload?

Test our subscriptions with our 14-day free trials. Don't waste any more time and get on board with an all-in-one help desk solution right away.

Chat prioritások

Ha szeretné, chat prioritásokat állíthat be bizonyos ügynököknek. Eredményképpen az új chatek a legmagasabb prioritású ügynökhöz lesznek átirányítva (1 – legmagasabb, 100 – legalacsonyabb.)

Automatikus-chatelosztási-ügynök-prioritások-LiveAgent

Maximális chat fogadás

Határozza meg a maximális chat fogadási mennyiséget minden ügynök számára. Ha a maximális mennyiséget eléri, az új chatek más magas chat prioritású online ügynökökhöz fognak kerülni.

Maximális-chat-fogadás-LiveAgent

Telefon átirányítás és ügynök prioritások

Két opció van a telefon átirányításra:

  • Véletlenszerű hozzárendelés -a bejövő hívások egy véletlenszerű online ügynökhöz fognak hozzárendelődni.

  • Prioritás hozzárendelés -a bejövő hívások a legmagasabb prioritással rendelkező szabad ügynökhöz fognak hozzárendelődni.

Hívásátirányítás

Hívásátirányítás egy személyes eszközre

A LiveAgent segítségével az ügynökök a bejövő hívásokat személyes eszközre, például mobiltelefonra irányíthatják. Ez lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy útközben is nyújthassanak ügyfélszolgálatot.

Hívásátirányítás-eszköz-hozzáadása-LiveAgent

Hogyan állítson be automatikus jegyelosztást a LiveAgent-ben

Chatelosztás

  1. Lépjen be a LiveAgent-be
  2. Kattintson a Konfigurációra (fogaskerék ikon a bal oldali menüsávban)

  3. Kattintson a Chat-re

  4. Kattintson a Chat beállításokra

  5. Keresse meg a Chatátirányítás szekciót és válassza ki azt az elosztási metódust, amelyet preferál

  6. Kattintson a Mentésre

ingyenes-ügyfél-kezelő-szoftver-Chatátirányítás-LiveAgent

Híváselosztás

  1. Lépjen be a LiveAgent-be
  2. Kattintson a Konfigurációra (fogaskerék ikon a bal oldali menüsávban)

  3. Kattintson a Hívásra

  4. Kattintson a Beállításokra

  5. Keresse meg a Hívásátirányítás szekciót és válassza ki azt az elosztási metódust, amelyet preferál

  6. Kattintson a Mentésre

Hívásátirányítás beállítások

Jegyelosztás

Az automatikus jegyelosztás emailekre, közösségi média kérelmekre, és tudásbázis jegyekre két módon lehetséges.

Jegyelosztás részlegek által

  1. Lépjen be a LiveAgent-be
  2. Kattintson a Konfigurációra (fogaskerék ikon a bal oldali menüsávban)

  3. Kattintson a Részlegekre

  4. Szerkesszen egy meglévő részleget vagy készítsen egy újat (ha egy új részleget készít, bizonyosodjon meg róla, hogy a Megoldás engedélyezés opció be van jelölve)

  5. Kattintson az Ügynökökre és adja hozzá az ügynököket, akik felelősek lesznek a jegyek megoldásáért erről a részlegről

  6. Kattintson a Mentésre

  7. Például rákattinthat a Twitterre és a Twitter fiókokra. Kattintson a Szerkesztésre és a Részleg szekcióban, válassza ki a részleget, amelyet elkészített. Ezt a lépést meg lehet ismételni a Viber, Facebook, Instagram, hívásgombok, videóchat gombok, chat gombok, meghívások, kapcsolattartási formák és levél fiókok esetében is.

  8. Kattintson a Mentésre. Mostantól bármilyen új Twitter jegy arra a részlegre lesz átirányítva, amelyet kiválasztott és csak azok az ügynökök fogják látni, amelyeket kiválasztott. Az új bejövő Twitter jegyek a Megoldásra váró szekciójukban fog megjelenni. Ha egy ügynök megnyit egy jegyet a Megoldásra váró gombból, a rendszer automatikusan neki fogja rendelni a jegyet.

Megoldásra-váró-gomb-LiveAgent

Jegyelosztás ügynökök által

  1. Lépjen be a LiveAgent-be
  2. Kattintson a Konfigurációra (fogaskerék ikon a bal oldali menüsávban)

  3. Kattintson az Ügynökökre

  4. Kattintson a Szerkesztésre vagy az új ügynök készítésére (ha egy új ügynököt készít, töltse ki a személyes információt és folytassa a következő lépéssel)

  5. Kattintson a Részlegekre és adja hozzá őket ahhoz a részleghez, amelyhez tartoznak (csinálja meg ugyan ezt a Jegyek, Chatek és Hívások szekcióban)

  6. Kattintson a Mentésre

Ügynökök-részlegekre-való-hozzárendelése-LiveAgents

Szabályok hasznosítása a saját munkafolyamatok elkészítése érdekében

Ha egy lépéssel tovább szeretne lépni, az automatizálási szabályok segítségével egyedi munkafolyamatokat hozhat létre, amelyek jegyelosztási módszerként működnek. Ehhez jelentkezzen be a LiveAgentbe, kattintson a Konfigurációra, válassza az Automatizálás lehetőséget, kattintson a Szabályok elemre, majd kattintson a Létrehozás gombra.

Nyugodtan játsszon különböző forgatókönyvekkel. Ha a LiveAgent automatizációra kerül sor, a lehetőségek végtelenek.

Automatizációs szabályok LA

Az automatizált jegyelosztás előnyei

Fejlesztett megoldási idők és ügyfél elégedettség

Ha egy jegy a megfelelő ügynökhöz van a megfelelő időben hozzárendelve, pozitív hatása lehet a megoldási időre, amely közvetlenül hatással lehet az ügyfél elégedettségre. Az elégedett ügyfelek minden üzlet sarokkövei, mert hatással vannak az ajánlásokra, online értékelésekre, szájról szájra való terjedésre és az értékesítésre. Ezáltal minden üzletnek arra kellene törekednie, hogy boldogan tartsa ügyfeleit a kiváló szolgáltatással, gyors válaszidővel és egy személyes megközelítéssel.

Az automatizált jegyelosztás időt és pénzt spórol

El tudja képzelni az összes jegy felelősség manuálisan való hozzárendelését? Nem csak hihetetlenül sok idő lenne, de nagyon drága is. Szerencsére az olyan segédpult szoftver, mint a LiveAgent arányosan kezelni tudja az automatizált jegyátirányítást. Hagyja ránk a logisztikát, így ügynökei arra összpontosíthatnak, ami fontos — az ügyfélkapcsolatok ápolása.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Az automatizált jegyelosztás időt és pénzt spórol
USC logo

Tudásbázis erőforrások

Ahhoz, hogy többet tudjon meg az automatizált jegyátirányításról, nézze meg a tudásbázis erőforrásainkat:

Youtube video:

Készen áll a támogatói jegyek automatikus elosztására?

Fedezze fel, hogy milyen egyszerű testreszabott, időbeli és tudatos támogatást biztosítani a LiveAgent-tel. Kezdje el az ingyenes 14 napos próbaidőszakát ma. Nem szükséges bankkártya.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mi az az automatizált jegyelosztás?

Az automatizált jegyelosztás egy olyan help desk funkció, amely előre meghatározott szabályok szerint automatikusan hozzárendeli az ügyfélszolgálati jegyeket a támogató ügynökökhöz.

Milyen típusú automatizált jegyelosztási módszerek léteznek?

Minden ügyfélszolgálati szolgálat különböző automatizált jegyelosztási szabályokkal rendelkezik, mint például a körbefutó, a csengetés mindenkinek, a véletlenszerű hozzárendelés vagy a maximális kihasználtság.

Miért fontos az automatizált jegyelosztás?

Az automatizált jegyelosztás számos módon segítheti az ügyfélszolgálati csapatokat:

  • Növeli a hatékonyságot és a termelékenységet
  • Lerövidíti a válasz- és megoldási időt
  • Kevesebb teret hagy az emberi hibáknak
  • Időt takarít meg és csökkenti a költségeket

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót