Ingyenes próba

Automatikus jegyelosztás

Mi az automatikus jegyelosztás?

Az automatikus jegyelosztás egy segédpult funkció, amely automatikusan hozzárendeli a segédpult jegyeket a támogatói ügynököknek előre meghatározott szabályok alapján.Minden segédpult különböző automatikus jegykibocsátási szabályokkal rendelkezik, ez lehet körkörös, mindenki számára, véletlenszerű hozzárendelés, vagy maximális kihasználtság.

Chat elosztás

Miért fontos az automatikus jegyelosztás?

Az automatikus jegyelosztás számos módon segíthet ügyfélszolgálati csapatainak:

77%-a a fogyasztóknak azt mondja, hogy a nem hatékony vásárlói élmény rontja az életminőségüket.

Peter Komornik

LiveAgent combines excellent live chat, ticketing and automation that allow us to provide exceptional support to our customers.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Milyen típusú automatikus jegyelosztási metódusok vannak a LiveAgent-en?

A LiveAgent segédpult szoftver különböző automatikus jegyelosztási metódussal rendelkezik a bejövő jegyek, telefonhívások és chatek tekintetében.

Ezek az automatikus jegyelosztási metódusok biztosítják, hogy ügynökeinek mindig optimális szolgáltatási jegy mennyiségük, forgó telefonos szolgáltatásuk és kijelölt szünetük lesz a pihenés érdekében.

A LiveAgent chat átirányítási opciói

Mindenki számára

A mindenki számára metódus minden online ügynököt értesít, hogy van egy új bejövő hívás/chat és addig csörög, amíg fel nem veszik.

Maximális kihasználtság

A maximális kihasználtság metódus új chateket rendel hozzá ahhoz az ügynökhöz, akinek a legmagasabb számú futó chatje van, ezáltal maximalizálva a kihasználtsági szintet. Ha az ügyfél képviselőnek nincs több szabad chat helye, akkor az új chatek a következő elérhető ügynökhöz fognak átirányulni. Ezzel a metódussal maximalizálhatja a jegymennyiséget a chatelő ügynökökhöz és hagyhatja, hogy a többi ügynök az offline jegyeken dolgozzon.

Átlagos kihasználtság

Az átlagos kihasználtság metódus az új bejövő chateket a legalacsonyabb számú futó chattel rendelkező ügynökökhöz rendeli hozzá, hogy egyenlő kihasználtsága legyen minden online ügynöknek. Röviden, ez az automatikus jegyelosztás kiegyensúlyozza az egyidejű chateket minden elérhető támogatói ügynök között.

Véletlenszerű hozzárendelés

A véletlenszerű jegyelosztás metódus véletlenszerű alapon rendeli hozzá a jegyeket. Ez a jegyelosztási metódus átlagosan és idővel segíthet egyenlő számú chateket hozzárendelni minden ügynökéhez.

Ready to improve customer service workload?

Test our subscriptions with our 14-day free trials. Don't waste any more time and get on board with an all-in-one help desk solution right away.

FREE TRIAL

Chat prioritások

Ha szeretné, chat prioritásokat állíthat be bizonyos ügynököknek. Eredményképpen az új chatek a legmagasabb prioritású ügynökhöz lesznek átirányítva (1 – legmagasabb, 100 – legalacsonyabb.)

Automatikus-chatelosztási-ügynök-prioritások-LiveAgent

Maximális chat fogadás

Határozza meg a maximális chat fogadási mennyiséget minden ügynök számára. Ha a maximális mennyiséget eléri, az új chatek más magas chat prioritású online ügynökökhöz fognak kerülni.

Maximális-chat-fogadás-LiveAgent

Telefon átirányítás és ügynök prioritások

Két opció van a telefon átirányításra:

  • Véletlenszerű hozzárendelés -a bejövő hívások egy véletlenszerű online ügynökhöz fognak hozzárendelődni.
  • Prioritás hozzárendelés -a bejövő hívások a legmagasabb prioritással rendelkező szabad ügynökhöz fognak hozzárendelődni.
Hívásátirányítás

Hívásátirányítás egy személyes eszközre

A LiveAgent-tel, az ügynökök át tudják irányítani a bejövő hívásokat egy személyes eszközre, például egy mobiltelefonra. Ez lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy út közben is tudjanak ügyfél támogatást nyújtani.

Hívásátirányítás-eszköz-hozzáadása-LiveAgent

Hogyan állítson be automatikus jegyelosztást a LiveAgent-ben

Chatelosztás

  1. Lépjen be a LiveAgent-be
  2. Kattintson a Konfigurációra (fogaskerék ikon a bal oldali menüsávban)
  3. Kattintson a Chat-re
  4. Kattintson a Chat beállításokra
  5. Keresse meg a Chatátirányítás szekciót és válassza ki azt az elosztási metódust, amelyet preferál
  6. Kattintson a Mentésre
ingyenes-ügyfél-kezelő-szoftver-Chatátirányítás-LiveAgent

Híváselosztás

  1. Lépjen be a LiveAgent-be
  2. Kattintson a Konfigurációra (fogaskerék ikon a bal oldali menüsávban)
  3. Kattintson a Hívásra
  4. Kattintson a Beállításokra
  5. Keresse meg a Hívásátirányítás szekciót és válassza ki azt az elosztási metódust, amelyet preferál
  6. Kattintson a Mentésre
Hívásátirányítás beállítások

Jegyelosztás

Az automatikus jegyelosztás emailekre, közösségi média kérelmekre, és tudásbázis jegyekre két módon lehetséges.

Jegyelosztás részlegek által

  1. Lépjen be a LiveAgent-be
  2. Kattintson a Konfigurációra (fogaskerék ikon a bal oldali menüsávban)
  3. Kattintson a Részlegekre
  4. Szerkesszen egy meglévő részleget vagy készítsen egy újat (ha egy új részleget készít, bizonyosodjon meg róla, hogy a Megoldás engedélyezés opció be van jelölve)
  5. Kattintson az Ügynökökre és adja hozzá az ügynököket, akik felelősek lesznek a jegyek megoldásáért erről a részlegről
  6. Kattintson a Mentésre
  7. Például rákattinthat a Twitterre és a Twitter fiókokra. Kattintson a Szerkesztésre és a Részleg szekcióban, válassza ki a részleget, amelyet elkészített. Ezt a lépést meg lehet ismételni a Viber, Facebook, Instagram, hívásgombok, videóchat gombok, chat gombok, meghívások, kapcsolattartási formák és levél fiókok esetében is.
  8. Kattintson a Mentésre. Mostantól bármilyen új Twitter jegy arra a részlegre lesz átirányítva, amelyet kiválasztott és csak azok az ügynökök fogják látni, amelyeket kiválasztott. Az új bejövő Twitter jegyek a Megoldásra váró szekciójukban fog megjelenni. Ha egy ügynök megnyit egy jegyet a Megoldásra váró gombból, a rendszer automatikusan neki fogja rendelni a jegyet.
Megoldásra-váró-gomb-LiveAgent

Jegyelosztás ügynökök által

  1. Lépjen be a LiveAgent-be
  2. Kattintson a Konfigurációra (fogaskerék ikon a bal oldali menüsávban)
  3. Kattintson az Ügynökökre
  4. Kattintson a Szerkesztésre vagy az új ügynök készítésére (ha egy új ügynököt készít, töltse ki a személyes információt és folytassa a következő lépéssel)
  5. Kattintson a Részlegekre és adja hozzá őket ahhoz a részleghez, amelyhez tartoznak (csinálja meg ugyan ezt a Jegyek, Chatek és Hívások szekcióban)
  6. Kattintson a Mentésre
Ügynökök-részlegekre-való-hozzárendelése-LiveAgents

Szabályok hasznosítása a saját munkafolyamatok elkészítése érdekében

Ha egy lépéssel előrébb szeretne kerülni, használhatja az automatizációs szabályokat, hogy egyedi munkafolyamatokat készítsen, amelyek jegyelosztási metódusokként fognak viselkedni. Ehhez lépjen be a LiveAgent-be, kattintson a Konfigurációra, válassza ki az Automatizációt, kattintson a Szabályokra és kattintson a Készítésre.

Nyugodtan játsszon különböző forgatókönyvekkel. Ha a LiveAgent automatizációra kerül sor, a lehetőségek végtelenek.

Automatizációs szabályok LA

Az automatizált jegyelosztás előnyei

Fejlesztett megoldási idők és ügyfél elégedettség

Ha egy jegy a megfelelő ügynökhöz van a megfelelő időben hozzárendelve, pozitív hatása lehet a megoldási időre, amely közvetlenül hatással lehet az ügyfél elégedettségre. Az elégedett ügyfelek minden üzlet sarokkövei, mert hatással vannak az ajánlásokra, online értékelésekre, szájról szájra való terjedésre és az értékesítésre. Ezáltal minden üzletnek arra kellene törekednie, hogy boldogan tartsa ügyfeleit a kiváló szolgáltatással, gyors válaszidővel és egy személyes megközelítéssel.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    It’s a pleasure to have a great portal that improves our customer service.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent empowers our agents to provide better, faster, and more accurate support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent helped us to achieve 2 important goals: increase customer satisfaction and sales.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We have been using LiveAgent since August and we are really satisfied with it.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Since we are using LiveAgent our response time increased by 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Our paid customer conversion rate went up 325% the first month we've set up and actively started using LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    I have to say, I have never experienced such a professional customer approach.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We find LiveAgent to be the best live chat solution by far.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We use LiveAgent on all of our ecommerce websites. The tool is easy to use and improves our productivity.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    With LiveAgent we’re able to give our customers support wherever they are.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    I can recommend LiveAgent to anyone interested in making their customer service better and more effective.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    I'm sure we would spend 90% of our day sorting through emails if we didn't have LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    With LiveAgent we are able to keep our players happy by offering more efficient support resulting in higher return rates.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is reliable, reasonably priced, and simply a great choice for any fast-paced online business!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We like it because it is easy to use and offers great functionality, such as useful reporting features.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We love LiveAgent - it makes supporting our customers easy.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We like to offer our customers the best support experience. That’s why we chose LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    From setup to ongoing support and everything else in between, the team at LiveAgent continues to impress.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent saves us hundreds of precious minutes every day by making customer service clear and in order.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Unlimited agents, email, social media, and phone integration. All that for less than we were paying with our previous provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We’ve been using LiveAgent since 2013. We can't imagine working without it.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    It's a cost-effective solution that can help you with a large amount of support requests via different channels.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Answering emails from Outlook was so hard to manage. With LiveAgent we're sure every email is answered in time.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is so awesome. With very little time and effort I had it up and running smoothly in a few...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    I highly recommend the LiveAgent product, not only as a Kayako alternative but a much better solution with added value.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    The support team always responded promptly with quick to implement solutions.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    It helps us categorize the nature of the tickets and statistically track what our clients need most.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We see LiveAgent as a great tool for communicating with customers.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent sped up our communication with our customers and gave us an option to chat with them as well.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simply put - LiveAgent beats everything out there at this, or even higher, price-points.

Az automatizált jegyelosztás időt és pénzt spórol

El tudja képzelni az összes jegy felelősség manuálisan való hozzárendelését? Nem csak hihetetlenül sok idő lenne, de nagyon drága is. Szerencsére az olyan segédpult szoftver, mint a LiveAgent arányosan kezelni tudja az automatizált jegyátirányítást. Hagyja ránk a logisztikát, így ügynökei arra összpontosíthatnak, ami fontos — az ügyfélkapcsolatok ápolása.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
slido green

Tudásbázis erőforrások

Ahhoz, hogy többet tudjon meg az automatizált jegyátirányításról, nézze meg a tudásbázis erőforrásainkat:

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Készen áll a támogatói jegyek automatikus elosztására?

Fedezze fel, hogy milyen egyszerű testreszabott, időbeli és tudatos támogatást biztosítani a LiveAgent-tel. Kezdje el az ingyenes 14 napos próbaidőszakát ma. Nem szükséges bankkártya.

Try LiveAgent Today​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az automatikus jegyelosztás?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az automatikus jegyelosztás egy olyan segédpult funkció, amely automatikusan hozzárendeli a segédpult jegyeket a támogatói ügynökökhöz az előre meghatározott szabályok alapján.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen típusai vannak az automatizált jegyelosztásnak?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Minden segédpultnak különböző automatikus jegyelosztási készlete van, például a körkörös, a mindenki számára, a véletlenszerű hozzárendelés és a maximális kihasználtság. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért fontos az automatikus jegyelosztás?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az automatizált jegyelosztás számos módon segíthet az ügyfélszolgálati csapatainak: -Növeli a hatékonyságot és a produktivitást -Rövidíti a válasz és megoldási időt -Kevesebb helyet hagy az emberi hibáknak -Időt spórol és költségeket csökkent ” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo