Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Automatikus jegyelosztás

Mi az automatikus jegyelosztás?

Az automatikus jegyelosztás egy segédpult funkció, amely automatikusan hozzárendeli a segédpult jegyeket a támogatói ügynököknek előre meghatározott szabályok alapján.Minden segédpult különböző automatikus jegykibocsátási szabályokkal rendelkezik, ez lehet körkörös, mindenki számára, véletlenszerű hozzárendelés, vagy maximális kihasználtság.

Chat elosztás

Miért fontos az automatikus jegyelosztás?

Az automatikus jegyelosztás számos módon segíthet ügyfélszolgálati csapatainak:

77%-a a fogyasztóknak azt mondja, hogy a nem hatékony vásárlói élmény rontja az életminőségüket.

Komornik Peter

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Komornik Peter, vezérigazgató
logo slido black

Milyen típusú automatikus jegyelosztási metódusok vannak a LiveAgent-en?

A LiveAgent segédpult szoftver különböző automatikus jegyelosztási metódussal rendelkezik a bejövő jegyek, telefonhívások és chatek tekintetében.

Ezek az automatikus jegyelosztási metódusok biztosítják, hogy ügynökeinek mindig optimális szolgáltatási jegy mennyiségük, forgó telefonos szolgáltatásuk és kijelölt szünetük lesz a pihenés érdekében.

A LiveAgent chat átirányítási opciói

Mindenki számára

A mindenki számára metódus minden online ügynököt értesít, hogy van egy új bejövő hívás/chat és addig csörög, amíg fel nem veszik.

Maximális kihasználtság

A maximális kihasználtság metódus új chateket rendel hozzá ahhoz az ügynökhöz, akinek a legmagasabb számú futó chatje van, ezáltal maximalizálva a kihasználtsági szintet. Ha az ügyfél képviselőnek nincs több szabad chat helye, akkor az új chatek a következő elérhető ügynökhöz fognak átirányulni. Ezzel a metódussal maximalizálhatja a jegymennyiséget a chatelő ügynökökhöz és hagyhatja, hogy a többi ügynök az offline jegyeken dolgozzon.

Átlagos kihasználtság

Az átlagos kihasználtság metódus az új bejövő chateket a legalacsonyabb számú futó chattel rendelkező ügynökökhöz rendeli hozzá, hogy egyenlő kihasználtsága legyen minden online ügynöknek. Röviden, ez az automatikus jegyelosztás kiegyensúlyozza az egyidejű chateket minden elérhető támogatói ügynök között.

Véletlenszerű hozzárendelés

A véletlenszerű jegyelosztás metódus véletlenszerű alapon rendeli hozzá a jegyeket. Ez a jegyelosztási metódus átlagosan és idővel segíthet egyenlő számú chateket hozzárendelni minden ügynökéhez.

Ready to improve customer service workload?

Test our subscriptions with our 14-day free trials. Don't waste any more time and get on board with an all-in-one help desk solution right away.

FREE TRIAL

Chat prioritások

Ha szeretné, chat prioritásokat állíthat be bizonyos ügynököknek. Eredményképpen az új chatek a legmagasabb prioritású ügynökhöz lesznek átirányítva (1 – legmagasabb, 100 – legalacsonyabb.)

Automatikus-chatelosztási-ügynök-prioritások-LiveAgent

Maximális chat fogadás

Határozza meg a maximális chat fogadási mennyiséget minden ügynök számára. Ha a maximális mennyiséget eléri, az új chatek más magas chat prioritású online ügynökökhöz fognak kerülni.

Maximális-chat-fogadás-LiveAgent

Telefon átirányítás és ügynök prioritások

Két opció van a telefon átirányításra:

  • Véletlenszerű hozzárendelés -a bejövő hívások egy véletlenszerű online ügynökhöz fognak hozzárendelődni.
  • Prioritás hozzárendelés -a bejövő hívások a legmagasabb prioritással rendelkező szabad ügynökhöz fognak hozzárendelődni.
Hívásátirányítás

Hívásátirányítás egy személyes eszközre

A LiveAgent-tel, az ügynökök át tudják irányítani a bejövő hívásokat egy személyes eszközre, például egy mobiltelefonra. Ez lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy út közben is tudjanak ügyfél támogatást nyújtani.

Hívásátirányítás-eszköz-hozzáadása-LiveAgent

Hogyan állítson be automatikus jegyelosztást a LiveAgent-ben

Chatelosztás

  1. Lépjen be a LiveAgent-be
  2. Kattintson a Konfigurációra (fogaskerék ikon a bal oldali menüsávban)
  3. Kattintson a Chat-re
  4. Kattintson a Chat beállításokra
  5. Keresse meg a Chatátirányítás szekciót és válassza ki azt az elosztási metódust, amelyet preferál
  6. Kattintson a Mentésre
ingyenes-ügyfél-kezelő-szoftver-Chatátirányítás-LiveAgent

Híváselosztás

  1. Lépjen be a LiveAgent-be
  2. Kattintson a Konfigurációra (fogaskerék ikon a bal oldali menüsávban)
  3. Kattintson a Hívásra
  4. Kattintson a Beállításokra
  5. Keresse meg a Hívásátirányítás szekciót és válassza ki azt az elosztási metódust, amelyet preferál
  6. Kattintson a Mentésre
Hívásátirányítás beállítások

Jegyelosztás

Az automatikus jegyelosztás emailekre, közösségi média kérelmekre, és tudásbázis jegyekre két módon lehetséges.

Jegyelosztás részlegek által

  1. Lépjen be a LiveAgent-be
  2. Kattintson a Konfigurációra (fogaskerék ikon a bal oldali menüsávban)
  3. Kattintson a Részlegekre
  4. Szerkesszen egy meglévő részleget vagy készítsen egy újat (ha egy új részleget készít, bizonyosodjon meg róla, hogy a Megoldás engedélyezés opció be van jelölve)
  5. Kattintson az Ügynökökre és adja hozzá az ügynököket, akik felelősek lesznek a jegyek megoldásáért erről a részlegről
  6. Kattintson a Mentésre
  7. Például rákattinthat a Twitterre és a Twitter fiókokra. Kattintson a Szerkesztésre és a Részleg szekcióban, válassza ki a részleget, amelyet elkészített. Ezt a lépést meg lehet ismételni a Viber, Facebook, Instagram, hívásgombok, videóchat gombok, chat gombok, meghívások, kapcsolattartási formák és levél fiókok esetében is.
  8. Kattintson a Mentésre. Mostantól bármilyen új Twitter jegy arra a részlegre lesz átirányítva, amelyet kiválasztott és csak azok az ügynökök fogják látni, amelyeket kiválasztott. Az új bejövő Twitter jegyek a Megoldásra váró szekciójukban fog megjelenni. Ha egy ügynök megnyit egy jegyet a Megoldásra váró gombból, a rendszer automatikusan neki fogja rendelni a jegyet.
Megoldásra-váró-gomb-LiveAgent

Jegyelosztás ügynökök által

  1. Lépjen be a LiveAgent-be
  2. Kattintson a Konfigurációra (fogaskerék ikon a bal oldali menüsávban)
  3. Kattintson az Ügynökökre
  4. Kattintson a Szerkesztésre vagy az új ügynök készítésére (ha egy új ügynököt készít, töltse ki a személyes információt és folytassa a következő lépéssel)
  5. Kattintson a Részlegekre és adja hozzá őket ahhoz a részleghez, amelyhez tartoznak (csinálja meg ugyan ezt a Jegyek, Chatek és Hívások szekcióban)
  6. Kattintson a Mentésre
Ügynökök-részlegekre-való-hozzárendelése-LiveAgents

Szabályok hasznosítása a saját munkafolyamatok elkészítése érdekében

Ha egy lépéssel előrébb szeretne kerülni, használhatja az automatizációs szabályokat, hogy egyedi munkafolyamatokat készítsen, amelyek jegyelosztási metódusokként fognak viselkedni. Ehhez lépjen be a LiveAgent-be, kattintson a Konfigurációra, válassza ki az Automatizációt, kattintson a Szabályokra és kattintson a Készítésre.

Nyugodtan játsszon különböző forgatókönyvekkel. Ha a LiveAgent automatizációra kerül sor, a lehetőségek végtelenek.

Automatizációs szabályok LA

Az automatizált jegyelosztás előnyei

Fejlesztett megoldási idők és ügyfél elégedettség

Ha egy jegy a megfelelő ügynökhöz van a megfelelő időben hozzárendelve, pozitív hatása lehet a megoldási időre, amely közvetlenül hatással lehet az ügyfél elégedettségre. Az elégedett ügyfelek minden üzlet sarokkövei, mert hatással vannak az ajánlásokra, online értékelésekre, szájról szájra való terjedésre és az értékesítésre. Ezáltal minden üzletnek arra kellene törekednie, hogy boldogan tartsa ügyfeleit a kiváló szolgáltatással, gyors válaszidővel és egy személyes megközelítéssel.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Az automatizált jegyelosztás időt és pénzt spórol

El tudja képzelni az összes jegy felelősség manuálisan való hozzárendelését? Nem csak hihetetlenül sok idő lenne, de nagyon drága is. Szerencsére az olyan segédpult szoftver, mint a LiveAgent arányosan kezelni tudja az automatizált jegyátirányítást. Hagyja ránk a logisztikát, így ügynökei arra összpontosíthatnak, ami fontos — az ügyfélkapcsolatok ápolása.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Tudásbázis erőforrások

Ahhoz, hogy többet tudjon meg az automatizált jegyátirányításról, nézze meg a tudásbázis erőforrásainkat:

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Készen áll a támogatói jegyek automatikus elosztására?

Fedezze fel, hogy milyen egyszerű testreszabott, időbeli és tudatos támogatást biztosítani a LiveAgent-tel. Kezdje el az ingyenes 14 napos próbaidőszakát ma. Nem szükséges bankkártya.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az automatikus jegyelosztás?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az automatikus jegyelosztás egy olyan segédpult funkció, amely automatikusan hozzárendeli a segédpult jegyeket a támogatói ügynökökhöz az előre meghatározott szabályok alapján.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen típusai vannak az automatizált jegyelosztásnak?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Minden segédpultnak különböző automatikus jegyelosztási készlete van, például a körkörös, a mindenki számára, a véletlenszerű hozzárendelés és a maximális kihasználtság. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért fontos az automatikus jegyelosztás?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az automatizált jegyelosztás számos módon segíthet az ügyfélszolgálati csapatainak: -Növeli a hatékonyságot és a produktivitást -Rövidíti a válasz és megoldási időt -Kevesebb helyet hagy az emberi hibáknak -Időt spórol és költségeket csökkent ” } }] }

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót