Jegykezelő rendszer

Mi az a Jegykezelő rendszer?

A jegykezelő rendszer egy eszköz, elsősorban az ügyfélszolgálat számára. Segít az ügyfélszolgálatban dolgozóknak egyetlen felületről válaszolni a megkeresésekre, mindenféle küzdelem nélkül. Amint az ügynök megkeresést kap bármely csatornától, akkor az jegyekké alakul. Ezek a jegyek egy univerzális postaládában találhatók. Így az ügynökök gyorsan és időben hatékonyan reagálnak.

Hogyan működik a Jegykezelő rendszer a LiveAgentben?

 

Miután regisztrált és áttekintette az első lépések útmutatóját, elkezdheti használni a LiveAgent alkalmazást. Az összes olyan platform bevezetése után, ahol az ügyfelek eljutnak a vállalatához, válaszolhat a kérdésekre. Ezeket az ügyfelek megkereséseit most már Jegyeknek nevezzük.

Ha szeretne tudni a jegykezelő rendszerünk összes funkciójáról, olvassa el az alábbiakban a Funkciók című részt.

Milyen költségekkel jár a LiveAgent jegykezelő rendszere?

A LiveAgent 3 különböző előfizetést kínál:

 

  • A Jegy-előfizetés ügynökönként 15 euróért.
  • Jegy + Chat előfizetés ügynökönként 29 euróért.
  • All-inclusive előfizetés ügynökönként 39 euróért.

Minden előfizetés 14 napos próbaidőszakot kínál, ahol kipróbálhatja a funkciókat. A 3 előfizetés közötti különbség a szolgáltatások listája. A különböző vállalkozásoknak különböző igényeik vannak. Eldöntheti, melyik a legmegfelelőbb a vállalkozása számára. De ha egy 14 napos próbaidőszak nem elegendő az Ön számára, akkor ingyenes fiókot is kínálunk. De ennek a fióknak megvannak a maga korlátai.

Ha szeretne többet megtudni az előfizetésekről, olvassa el a LiveAgent – Árak című cikket.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Miért fontolja meg vállalkozásának a jegyrendszer beszerzését?

  • Nagyszerű ügyfél-elégedettség
  • Gyors ügyfél-megoldási lehetőség
  • Központosított rendszer
  • Csökkentett költségek
  • Magasabb nyereség
  • Vásárlói hűség
  • Egyszerű kommunikáció
Jegykezelő rendszer

Jegykezelő rendszer áttekintése:

Univerzális Beérkező levelek:

Univerzális Beérkező levelek:

Az Univerzális Beérkező levelek egy olyan funkció, amely segít az ügynökeinek az összes ügyfélkérést egyetlen felületről kezelni. Ügyfélkérdést kaphat e-mailből, élő chatből, hívásból, fórumból, visszajelzésből, közösségi médiából. Az ezekről a platformokról érkező minden kérdésre könnyen válaszolhat a LiveAgent Univerzális Beérkező levelekből.

Ha szeretne többet megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Univerzális Beérkező levelek cikket.

Jegykezelés:

 

Jegykezelés

A jegy akkor jön létre, amikor ügyfele a cégéhez fordul segítségért. Ez sokféle formában történhet, de továbbra is jegyként jelenik meg az adott platformtól. A jegyben megnézheti az ügyfelével kapcsolatos összes információt/adatot, amely cége rendelkezésére áll. Ez segít a probléma gyorsabb azonosításában és megoldásában ügyfélszolgálati munkatársként. A jegyeknek mindig van státuszuk. Ez elősegíti az ügyfélszolgálat szervezettségét. Így, ha az ügynök már megoldotta a jegyet/kérdést, a jegy állapota LEZÁRT lesz. Ha még nem megoldott a jegy, akkor az állapota ÚJ lesz. A jegyeknek vannak más fázisai is, például; megválaszolt, elhalasztott, nyitott.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Jegykezelés cikket.

 

Hibrid jegyfolyam:

hibrid jegyfolyam

Az ügyfélszolgálatban megszokott eset, hogy az ügyfél kilép, aztán egy másik platformon keresztül újra kapcsolatba lép. A hibrid jegyfolyam lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy ugyanazon a jegyen keresztül kommunikáljanak. Például amikor az ügyfél különböző platformokra vált. Ez az ügyfelek kezelésének szervezett módja. Ebben az esetben az ügyfélnek nem fog válaszolni az ügyfélszolgálat másik tagja. Tehát gyorsabb és hatékonyabb.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – hibrid jegyfolyam cikket.

Automatizált jegyelosztás:

 

Automatizált jegyelosztás:

A jegyrendszer másik nagyszerű tulajdonsága a jegyek automatikus elosztásának képessége. Ez a funkció nagyszerű módja az ügyfélszolgálat optimalizálásának. Beállíthatja, hogy az ügynökök hány jegyet kapjanak naponta. Így megbizonyosodhat arról, hogy az ügyfelek minden kérdésére válasz jut. A munka egyenlő elosztása boldoggá teszi mind az ügynököket, mind az ügyfeleket, akikre gondot fordítanak.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Automatizált jegyelosztás cikket.

Szabályok:

 

Szabályok

A LiveAgent szabályai segítenek olyan funkciók beállításában, mint az automatizált jegyelosztás. Ebben a szolgáltatásban mindent optimalizálhat, amely magában foglalja az ügynökök munkafolyamatát.

Ha szeretne többet megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Szabályok cikket.

Megoldás gomb:

 

Megoldás gomb

Ez a funkció lehetővé teszi ügynökeinek emlékeztetését az esetleges érkező jegyekre. A Megoldás gombbal megnyithatja az ügyfélkéréseket a LiveAgent-ben bárhonnan. De fontos, hogy ez a funkció az, ami a fontosság alapján prioritásként kezeli az ügyfeleket. A fontosság néhány tényezőn alapul, például; várakozási idő és hely a várakozási sorban.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Megoldás gomb cikket.

 

Időszabályok:

Időszabályok

Az időszabályokat mind az ügyfelek, mind az ügynökök használják. Megfelelő használat esetén cége megakadályozhatja a rossz ügyfélélményeket. Például; ha egy jegy 24 óránál régebbi, akkor kiemelten kezelhetik ügynökei. Így sikerül időben megválaszolnia az ügyfélkérdéseket, és segíteni ügynökeit abban, hogy prioritásként kezeljék munkájukat.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Időszabályok cikket.

Felelősség:

 

Felelősség

Ez a funkció lehetővé teszi, hogy a munkát felelősöknek össze szét az ügynökök között. Így az ügynököt felelősségre lehet vonni, ha a neki kiosztott jegyeket nem oldja meg.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Felelősség cikket.

Osztályok:

Részlegek

Az ügyfelek megkeresései eltérőek lehetnek. Ezért gyakran előfordulhat, hogy az ügyfél eléri az ügyfélszolgálatot, amely esetleg nem tud segíteni rajta. Például; az ügyfélnek más nyelvet beszélő részlegre van szüksége. Különböző osztályok az ügyfélszolgálat számára elősegíthetik ügyfeleinek gyorsabb kezelését.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a  LiveAgent – Osztályok cikket.

Jegykezelő rendszer
Részlegek

Időmérés:

Időmérés

Az időmérés segíthet megérteni, hogy az ügyfélszolgálat mennyi időt tölt egy jegyre. Emellett időjelentést is készítünk, ahol megtalálhatja valamennyi ügynökének időbeli teljesítményét. Beállíthatja a nyomon követést egy adott jegyhez, a jelentés dátumához és egyebekhez.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Időmérés cikket.

Címkék:

Címkék

A címkék lehetővé teszik a munkafolyamat testreszabását. Ezért, ha címkéket állít be bizonyos jegyekhez, később szűrheti őket, és rangsorolhatja a legfontosabbakat. Például rendelkezhet egy SÜRGŐS nevű címkével.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a  LiveAgent – Címkék cikket.

Szolgáltatási szint Megállapodás:

 

SLA

Röviden, az SLA-k segíthetnek abban, hogy ügynökei megválaszolják az összes fontos ügyfélkérdést. Az SLA-k a vállalat preferenciái alapján testreszabhatóak. Ez segíti a vállalatát abban, hogy elérje ügyfélszolgálati céljait.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Szolgáltatási szint Megállapodás cikket.

 

Hivatali órák:

 

Hivatali órák

Állítsa be a munkaidejét, és értesítse ügyfeleit, amikor az ügyfélszolgálat működik. Így beállíthatja a megfelelő vevői elvárást. Az ügyfélszolgálatok általában nem működnek folyamatosan. Az ügynökök számára a LiveAgent szünetének beállítása segíthet a feltöltődésben. Ez segít abban is, hogy szervezetten és eredményesen készüljenek fel a műszakra.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Hivatali órák cikket.

 

Kapcsolattartó csoportok:

 

Kapcsolattartó csoportok

A kapcsolattartó csoportok egy olyan funkció, amely lehetővé teszi a kapcsolattartók bizonyos kategóriákba rendezését. Cége bizonyos demográfiai adatok alapján preferált kategóriákba rendezheti a névjegyeket.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Kapcsolattartó csoportok cikket.

 

Névjegyek:

 

 Névjegyek

Melyek a LiveAgent névjegyei? Bármikor, amikor az ügyfél kapcsolatba lép az Ön cégével, a LiveAgent alkalmazásban létrejön egy kapcsolat.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Névjegyek cikket.

 

Belső jegyek/Megjegyzések:

 

Belső jegyek

A belső jegyek nagyszerű lehetőséget kínálnak ügynökeik számára, hogy jegyzetet készítsenek az ügyféljegyen. Ez feljegyzésként használható az ügyet kezelő ügynök számára. Ha azonban a jegyet át kell ruháznia másra, egyszerűen hozzárendelheti kollégájához, és jegyzetet készíthet neki. Ez megkönnyíti a folyamatot, és az ügyfelek kevésbé lesznek csalódottak.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Belső jegyek cikket.

 

Ügynökök:

Ügynökök

Az ügyfélszolgálati szoftverekkel leginkább az ügyfélszolgálati munkatársak dolgoznak. Vannak azonban más szerepek is, például a Tulajdonos és az Adminisztrátor. A szerepek megkülönböztetése segít a vállalatnak abban, hogy a szoftvere mindig optimálisan működjön. Az admin és a tulajdonos több lehetőséggel rendelkezik a szoftver használatára. Ezért az ügynökeinek kevesebb hibateret biztosít. Ebben a funkcióban beállíthatja mindezt, és új ügynököket is hozzáadhat, és folyamatosan szervezetten tarthatja.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Ügynökök cikket.

 

Névjegy mezők:

Névjegy mezők

A névjegy mezők célja a mezők létrehozása az ügyféladatok számára. Tehát, amikor nyit egy jegyet, láthatja a vevővel kapcsolatos preferált adatokat.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a  LiveAgent – Névjegy mezők cikket.

 
 

Jegykezelő rendszer

Vállalatok:

 

Vállalatok

Ez egy nagyszerű funkció azoknak a márkáknak, akik sok vevővel dolgoznak ugyanazon cégnél. Ez a szolgáltatás segíthet még egy kategória besorolásában, hogy ügynökei munkafolyamata még jobb legyen.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Vállalatok cikket.

 

Jegymezők:

 

Jegymezők

Amikor megnyit egy jegyet/ügyfélkérdést, a jobb oldalon látható egy jegymező. Beállíthatja azokat, amelyek a vállalatának jobban tetszenek. Ezek a jegymezők adnak információt arról, hogy milyen vevővel rendelkezik a vállalat. Ezért gyorsabbá teheti a jegyet, és nagyszerű ügyfélélményt teremthet.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a  LiveAgent – Jegymezők cikket.

Tömeges akciók:

 

Tömeges akciók

Sok más szoftverhez hasonlóan a LiveAgent tömeges akciókat is biztosít. A tömeges akciók rengeteg időt takarítanak meg Önnek.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Tömeges akciók cikket.

 

SPAM szűrők:

 

SPAM szűrők

A nem megfelelő ügyfélkérések elkeserítőek és időigényesek lehetnek ügynökei számára. A LiveAgent létrehozott egy spam-ellenes platformot, amely segít szűrni ezeket a kérdéseket. Tehát az ügynököknek nem kell velük foglalkozniuk.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – SPAM szűrők cikket.

Szünet:

 

Szünet

A szünet minden munkában fontos. Az ügyfélszolgálat számára azonban nehéz lehet egy bizonyos időre szünetre távozni. Néhány dolog előfordulhat. Az egyik az, hogy az ügyfélszolgálati munkatárs elfelejtheti. A második az lehet, hogy folyamatosan megkereséseket kap. A LiveAgent meg akarta akadályozni a csalódott ügyfeleket és a kiégést. Ez a funkció segít beállítani a szünetet egy adott időpontban, így a szünetben lévő ügynökök nem kapnak új jegyet.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Szünet cikket.

Szűrők:

Szűrők

Az ügyfélszolgálat sok kérdést kap naponta. A LiveAgent rendelkezik szűrőkkel, ahol könnyedén szűrheti az ügyféllel kapcsolatos kérdéseket/jegyeket a prioritások alapján.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Szűrők cikket.

Jegyek egyesítése:

 

Jegyek egyesítése

Kapott már két ügyfélkérdést ugyanattól az ügyféltől? Nos, nagyon sokszor előfordul, hogy az ügyfél különböző platformokon keresztül próbál elérni. Ezzel a funkcióval egyesítheti a jegyeket, és egyetlen ügynököt hagyhat az ügyfél kérdésének megválaszolására.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Jegyek egyesítése cikket.

E-mail sablonok:

E-mail sablonok

Ha létrehozni és automatizálni szeretné a válaszait, akkor ezt a LiveAgent e-mail sablonok segítségével teheti meg. Így mindenképpen válaszolni fog minden ügyfelének.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – E-mail sablonok cikket.

 

Jegy/Ügyfélbetekintés CRM:

 

Jegy/Ügyfélbetekintés (CRM)

Szerezzen be minden fontos adatot az ügyfelekről az ügyféljegybe. Például; név, e-mail cím vagy böngésző. Ezeknek az adatoknak az ügyfélszolgálat nyújtása közbeni rendelkezésre állása nagyszerű ügyfélélményt teremt.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Jegy/Ügyfélbetekintés CRM cikket.

 

Sablon üzenetek (makrók):

 

Sablon üzenetek (makrók)

Az ismételt vásárlói megkeresések időigényesek lehetnek. Így létrehozhat sablon üzeneteket, amelyek megadják a szükséges információkat. Az ügynökök egyszerűen válaszolnak az ilyen típusú üzenetekkel általános kérdésekre. A sablon üzenetek rövid szövegsorozatok.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Sablon üzenetek (makrók) cikket.

Előre definiált válaszok:

Előre definiált válaszok

Az előre definiált válaszok lehetővé teszik a vállalat számára, hogy témával, névvel és egyebekkel válaszokat hozzon létre. Így ügyfelei gyors választ kapnak, és ügynökei több időt spórolnak meg.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Előre definiált válaszok cikket.

Mellékletek:

 
 

Mellékletek

Néha vannak bizonyos fájlok, amelyekre az ügynököknek szükségük van, hogy az ügyfeleknek elküldjék. A LiveAgent jegyei lehetővé teszik ügynökeinek, hogy a fájlokat közvetlenül az ügyfél jegyére húzzák át.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Mellékletek cikket.

Képek másolása és beillesztése:

 

Képek másolása és beillesztése

Egyszerűen küldjön képeket az ügyfeleknek az ügyfélkérdésben/jegyekben.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Képek másolása és beillesztése cikket.

Jegyek exportálása:

Jegyek exportálása

Szeretne kinyomtatni egy jegyet? Egyszerűen exportáljon jegyet HTML vagy PDF formátumban a LiveAgentből, és nyomtassa ki azonnal.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Jegyek exportálása cikket.

Továbbítás:

 

Továbbítás

A továbbítás professzionálisabbá teszi az ügyfélszolgálatot. A LiveAgent ügyfélszolgálati e-mailt küld a vállalatának. Így az összes e-mailt az ügyfelekkel kapcsolatos megkeresésekkel közvetlenül a Jegyekhez kapja.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Továbbítás cikket.

Keresés és csere:

 

Keresés és csere

A Keresés és csere egy plugin, amelyet a LiveAgent programban aktiválhat. Ezzel a szolgáltatással megvédheti az érzékeny ügyféladatokat a megjelenítéstől. Például; bankkártya adatok.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Keresés és csere cikket.

 

Jegyek felosztása:

 

Jegyek felosztása

Néha az ügynökök olyan kérdésekkel találkoznak, amelyek jobban megfelelnek más részlegeknek. De egyszerre 2 osztályon is lehet. Szét lehet osztani a jegyet, hogy az ügyfél megfelelő segítséget kapjon szakosodott ügynököktől.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Jegyek felosztása cikket.

 

Email értesítések:

 

Email értesítések

Amikor e-mailt kap, beállíthat egy értesítést, hogy soha ne hagyja ki és ne felejtse el.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Email értesítések cikket.

WYSIWYG szerkesztő:

 

WYSIWYG szerkesztő

Az “amit lát, azt kapja” szerkesztő egyszerű módja az e-mailek vagy a Tudásbázis létrehozásának a LiveAgentben. Könnyű és felhasználóbarát, így bárki használhatja. Segít a tartalom megjelenítésében, mielőtt közzétenné.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – WYSIWYG szerkesztő cikket.

 

Online jegyelőzmények (URL):

 

Online jegyelőzmények (URL)

Adjon hozzá egy URL-linket az e-mailjeihez, és hagyja, hogy vásárlója elolvassa az online jegyelőzményeket, miután bejelentkezett.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Online jegyelőzmények cikket.

Több jegyfül:

 

Több jegyfül

A LiveAgent nagyszerű multitasking funkciója a Több jegyfül. Ügynöke válthat a jegyek/ügyfélkérdések között, hogy egyszerre többet oldhasson meg.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Több jegyfül cikket.

Ügynökök keresztmunkájának felismerése:

 

Ügynökök keresztmunkájának felismerése

Az ugyanazon jegyen dolgozó ügynökök megakadályozása kulcsfontosságú. Azt akarja, hogy cége profi legyen. A LiveAgentben láthatja, hogy melyik ügynök nézte meg, vagy válaszolta meg az ügyfélkérdést/jegyet ezzel a funkcióval.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Ügynökök keresztmunkájának felismerése cikket.

 

Munkatársak értékelése:

 

Munkatársak értékelése

Motiválja és kövesse nyomon ügynökei munkáját. Ez a funkció lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy rangsorolást adjanak az ügyfélügynöknek. Szerezzen betekintést az ügynöke teljesítményébe. Jutalmazzon és fejlesszen minden nap!

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Munkatársak értékelése cikket.

 

Kapcsolatfelvételi űrlapok:

Kapcsolatfelvételi űrlapok

Optimalizálhatja munkafolyamatát az ügyfelek kapcsolattartási űrlapjainak használatával. Így akkor is elérhetik az ügyfélszolgálatot, ha nincsenek online e-mailben.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Kapcsolatfelvételi űrlapok cikket.

Kapcsolatfelvételi űrlap galéria

Testreszabhatja a kapcsolattartási űrlapokat az ügyfelek számára, vagy hozzon létre egy HTML-t. Könnyedén és egyszerűen beírhatja a HTML-t a LiveAgent jegyrendszerben.

Ha szeretné megtekinteni a kapcsolatfelvételi űrlapok különböző stílusait, nyissa meg a LiveAgent – Kapcsolatfelvételi űrlap galéria cikket.

GIF-ek jegyekben:

 

GIF-ek jegyekben

A vevői kérdések személyre szabása könnyebb, mint valaha a jegyrendszerrel. Ügyfélképviselői könnyedén megoszthatják a GIF-eket a Jegyekben, és remek ügyfélkapcsolatot teremthetnek.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – GIF-ek jegyekben cikket.

Hangok:

Hangok

A Hangok olyan funkció, amely segít az ügyfelek képviselőinek riasztásában. Beállíthatja a preferenciáit. Hogy áttekintést adjunk; megkülönböztetheti a jegyrendszerben kapott mindenféle értesítés hangjait. Például; beállíthat egy adott hangot egy új bejövő chat-hez.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Hangok cikket.

Napló:

 

Napló

Az ellenőrzési napló a LiveAgent egyik olyan funkciója, amely egyszerűen megmutatja azokat a műveleteket, amelyeket az ügyfélképviselők hajtottak végre. Ez segít a hibák felderítésében és a jövőbeni hibák megelőzésében.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Napló cikket.

 

Jegyek exportálása:

Jegyek exportálása

Az ügyfelekről szóló adatok megőrzése elengedhetetlen. Ezért, ha exportálni szeretné az ügyfelek adatait a jegyrendszerből, egyszerűen ezt megteheti az Exportálás CSV-re gombra kattintva, és megtekintheti az adatokat. Például; az Excel lapon.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Jegyek exportálása cikket.

Slack értesítések

slack-ikon

A Slack egy jól ismert platform, amelyet általában a vállalatok használnak belső beszélgetésekhez. A LiveAgent a Slack értesítések integrációját biztosítja, hogy ügynökei mindig az ügyfelek érdeklődésének tetején legyenek. Az ügynökök egyszerűen értesítést kapnak, és bármikor megválaszolhatják a jegyeket a Slack-ről.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Slack értesítések cikket.

 

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.