Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Jegykezelő rendszer

Mi az a jegykezelő rendszer?

A jegykezelő rendszer egy eszköz, elsősorban az ügyfélszolgálat számára. Segít az ügyfélszolgálatban dolgozóknak egyetlen felületről válaszolni a megkeresésekre, mindenféle küzdelem nélkül. Amint az ügynök megkeresést kap bármely csatornától, akkor az jegyekké alakul. Ezek a jegyek egy univerzális postaládában találhatók. Így az ügynökök gyorsan és időben hatékonyan reagálnak.

Hogyan működik a jegykezelő rendszer a LiveAgentben?

Miután regisztrált és áttekintette az első lépések útmutatóját, elkezdheti használni a LiveAgent alkalmazást. Az összes olyan platform bevezetése után, ahol az ügyfelek eljutnak a vállalatához, válaszolhat a kérdésekre. Ezeket az ügyfelek megkereséseit most már Jegyeknek nevezzük.

Ha szeretne tudni a jegykezelő rendszerünk összes funkciójáról, olvassa el az alábbiakban a Funkciók című részt.

Milyen költségekkel jár a LiveAgent jegykezelő rendszere?

A LiveAgent 3 különböző előfizetést kínál:

  • A Jegy-előfizetés ügynökönként 15 euróért.
  • Jegy + Chat előfizetés ügynökönként 29 euróért.
  • All-inclusive előfizetés ügynökönként 39 euróért.

Minden előfizetés 14 napos próbaidőszakot kínál, ahol kipróbálhatja a funkciókat. A 3 előfizetés közötti különbség a szolgáltatások listája. A különböző vállalkozásoknak különböző igényeik vannak. Eldöntheti, melyik a legmegfelelőbb a vállalkozása számára. De ha egy 14 napos próbaidőszak nem elegendő az Ön számára, akkor ingyenes fiókot is kínálunk.

Ha szeretne többet megtudni az előfizetésekről, olvassa el a LiveAgent – Árak című cikket.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Miért fontolja meg vállalkozásának a jegyrendszer beszerzését?

  • Nagyszerű ügyfél-elégedettség
  • Gyors ügyfél-megoldási lehetőség
  • Központosított rendszer
  • Csökkentett költségek
  • Magasabb nyereség
  • Vásárlói hűség
  • Egyszerű kommunikáció
Jegykezelő rendszer

Jegykezelő rendszer áttekintése:

Univerzális postafiók:

Univerzális Beérkező levelek:

Az Univerzális postafiók egy olyan funkció, amely segít az ügynökeinek az összes ügyfélkérést egyetlen felületről kezelni. Ügyfélkérdést kaphat e-mailből, élő chatből, hívásból, fórumból, visszajelzésből, közösségi médiából. Az ezekről a platformokról érkező minden kérdésre könnyen válaszolhat a LiveAgent Univerzális postafiókjából.

Ha szeretne többet megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Univerzális Postafiók cikket.

Jegykezelés:

Jegykezelés

A jegy egy olyan dolog, amelyet akkor hoznak létre, amikor az ügyfelek elérik a céget. A jegyek sokféle formában elérhetők. A jegyekben láthatja az összes információt/adatot az ügyfeléről. Ez segítséget nyújt a problémák gyorsabb azonosításában és megoldásában ügyfélszolgálati képviselőként. A jegyeknek mindig van státusza. Ez segíti az ügyfélszolgálatot szervezetten, proaktívan és segítőkészen tartani. Ha olyan jegyről van szó, amelyet még nem oldottak meg, a jegy állapota továbbra is ÚJ marad. A jegyek további fázisai: megválaszolt, elhalasztott, nyitott.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Jegykezelés cikket.

Hibrid jegyfolyam:

hibrid jegyfolyam

Az ügyfélszolgálatban rendszeresen előfordul, hogy az ügyfél később, vagy egy másik platformon keresztül éri el. Hibrid jegyfolyamunk lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy ugyanazon a jegyen keresztül kommunikáljanak. Például, amikor az ügyfél más médiumokra vált. Ebben az esetben az ügyfél megkeresését ugyanarra az ügynökre küldjük, hogy a válaszidő gyorsabb és hatékonyabb legyen.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Hibrid jegyfolyam cikket.

Automatizált jegyelosztás:

Automatizált jegyelosztás:

A jegyrendszer másik nagyszerű tulajdonsága a jegyek automatikus elosztásának képessége. Ez a funkció nagyszerű módja az ügyfélszolgálat optimalizálásának. Beállíthatja, hogy az ügynökök hány jegyet kapjanak naponta. Így megbizonyosodhat arról, hogy az ügyfelek minden kérdésére válasz jut. A munka egyenlő elosztása boldoggá teszi mind az ügynököket, mind az ügyfeleket, akikre gondot fordítanak.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Automatizált jegyelosztás cikket.

Szabályok:

Szabályok

A LiveAgent szabályai segítenek olyan funkciók beállításában, mint az automatizált jegyelosztás. Ebben a szolgáltatásban mindent optimalizálhat, amely magában foglalja az ügynökök munkafolyamatát.

Ha szeretne többet megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Szabályok cikket.

Megoldás gomb:

Megoldás gomb

Ez a funkció emlékezteti az ügynököket a beérkező jegyekre. Ezenkívül a Megoldásra váró gombbal megnyithatja az ügyfélkérdéseket a LiveAgenten belül bárhonnan. Ennek a szolgáltatásnak az alapvető feladata az ügyfelek fontossági sorrendbe állítása a fontosság, például a várakozási idő és a sorban lévő hely alapján.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Megoldás gomb cikket.

Idő szabályok:

Időszabályok

Az idő szabályokat mind az ügyfelek, mind az ügynökök használják. Megfelelő használat esetén cége megakadályozhatja a rossz ügyfélélményeket. Például; ha egy jegy 24 óránál régebbi, akkor kiemelten kezelhetik ügynökei. Így sikerül időben megválaszolnia az ügyfélkérdéseket, és segíteni ügynökeit abban, hogy prioritásként kezeljék munkájukat.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Idő szabályok cikket.

Felelősség:

Felelősség

Ez a funkció lehetővé teszi, hogy a munkát felelősöknek össze szét az ügynökök között. Így az ügynököt felelősségre lehet vonni, ha a neki kiosztott jegyeket nem oldja meg.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Felelősség cikket.

Osztályok:

Részlegek

Az ügyfelek megkeresései eltérőek lehetnek. Ezért gyakran előfordulhat, hogy az ügyfél eléri az ügyfélszolgálatot, amely esetleg nem tud segíteni rajta. Például; az ügyfélnek más nyelvet beszélő részlegre van szüksége. Különböző osztályok az ügyfélszolgálat számára elősegíthetik ügyfeleinek gyorsabb kezelését.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a  LiveAgent – Osztályok cikket.

Jegykezelő rendszer
Részlegek

Időmérés:

Időmérés

Az időmérés segíthet megérteni, hogy az ügyfélszolgálat mennyi időt tölt egy jegyre. Emellett időjelentést is készítünk, ahol megtalálhatja valamennyi ügynökének időbeli teljesítményét. Beállíthatja a nyomon követést egy adott jegyhez, a jelentés dátumához és egyebekhez.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Időmérés cikket.

Címkék:

Címkék

A címkék lehetővé teszik a munkafolyamat testreszabását. Ezért, ha címkéket állít be bizonyos jegyekhez, később szűrheti őket, és rangsorolhatja a legfontosabbakat. Például rendelkezhet egy SÜRGŐS nevű címkével.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a  LiveAgent – Címkék cikket.

Szolgáltatási szint Megállapodás:

SLA

Röviden, az SLA-k segíthetnek abban, hogy ügynökei megválaszolják az összes fontos ügyfélkérdést. Az SLA-k a vállalat preferenciái alapján testreszabhatóak. Ez segíti a vállalatát abban, hogy elérje ügyfélszolgálati céljait.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Szolgáltatási szint Megállapodás cikket.

Hivatali órák:

Hivatali órák

Állítsa be a munkaidejét és értesítse ügyfeleit, amikor az ügyfélszolgálat működik. Számos ügyfélszolgálati részleg nem működik a nap 24 órájában. A LiveAgent szüneteinek ütemezése a képviselői számára elősegítheti a feltöltődést és az átszervezést. Ennek eredményeként magasabb lesz az ügyfél-elégedettség.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Hivatali órák cikket.

Kapcsolattartó csoportok:

Kapcsolattartó csoportok

A kapcsolattartó csoportok egy olyan funkció, amely lehetővé teszi a kapcsolattartók bizonyos kategóriákba rendezését. Cége bizonyos demográfiai adatok alapján preferált kategóriákba rendezheti a névjegyeket.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Kapcsolattartó csoportok cikket.

Névjegyek:

 Névjegyek

Melyek a LiveAgent névjegyei? Bármikor, amikor az ügyfél kapcsolatba lép az Ön cégével, a LiveAgent alkalmazásban létrejön egy kapcsolat.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Névjegyek cikket.

Belső jegyek/Megjegyzések:

Belső jegyek

A belső jegyek nagyszerű lehetőséget kínálnak ügynökeik számára, hogy jegyzetet készítsenek az ügyféljegyen. Ez feljegyzésként használható az ügyet kezelő ügynök számára. Ha azonban a jegyet át kell ruháznia másra, egyszerűen hozzárendelheti kollégájához, és jegyzetet készíthet neki. Ez megkönnyíti a folyamatot, és az ügyfelek kevésbé lesznek csalódottak.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Belső jegyek cikket.

Ügynökök:

Ügynökök

Az ügyfélszolgálati képviselők azok, akik leggyakrabban az ügyfélszolgálati szoftverekkel dolgoznak. Az adminisztrátornak és a tulajdonosnak azonban több lehetősége van a szoftver használatára. A LiveAgenten belüli megkülönböztetett szerepek segítenek a vállalatnak abban, hogy a szoftvere mindig optimálisan működjön. Ezért az ügynökeinek kevesebb hibateret biztosít. Mindezt beállíthatja ebben a funkcióban, valamint új ügynököket adhat hozzá, miközben a dolgokat rendezetten tartja.

Ügynökök

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Ügynökök cikket.

Névjegy mezők:

Névjegy mezők

A névjegy mezők célja a mezők létrehozása az ügyféladatok számára. Tehát, amikor nyit egy jegyet, láthatja a vevővel kapcsolatos preferált adatokat.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a  LiveAgent – Névjegy mezők cikket.

Jegykezelő rendszer

Vállalatok:

Vállalatok

Ez egy nagyszerű funkció azoknak a márkáknak, akik sok vevővel dolgoznak ugyanazon cégnél. Ez a szolgáltatás segíthet még egy kategória besorolásában, hogy ügynökei munkafolyamata még jobb legyen.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Vállalatok cikket.

Jegymezők:

Jegymezők

Amikor megnyit egy jegyet/ügyfélkérdést, a jobb oldalon látható egy jegymező. Beállíthatja azokat, amelyek a vállalatának jobban tetszenek. Ezek a jegymezők adnak információt arról, hogy milyen vevővel rendelkezik a vállalat. Ezért gyorsabbá teheti a jegyet, és nagyszerű ügyfélélményt teremthet.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a  LiveAgent – Jegymezők cikket.

Tömeges akciók:

Tömeges akciók

Sok más szoftverhez hasonlóan a LiveAgent tömeges akciókat is biztosít. A tömeges akciók rengeteg időt takarítanak meg Önnek.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Tömeges akciók cikket.

Tömeges akciók

SPAM szűrők:

SPAM szűrők

A nem megfelelő ügyfélkérések elkeserítőek és időigényesek lehetnek ügynökei számára. A LiveAgent létrehozott egy spam-ellenes platformot, amely segít szűrni ezeket a kérdéseket. Tehát az ügynököknek nem kell velük foglalkozniuk.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – SPAM szűrők cikket.

Szünet:

Szünet

A munkában való szünet tartása elengedhetetlen minden munkában. Az ügyfélszolgálat számára azonban nehéz lehet szünetet tartani meghatározott időpontokban. Például egy ügynöknek szokatlanul sok kérdése lehet. Vagy néha az ügynökök elfelejtenek dolgokat a fáradtság miatt. A LiveAgent szeretné megakadályozni a csalódott ügyfeleket és a kiégett ügyfélszolgálati képviselőket. Ez a funkció segít beállítani a szüneteket meghatározott időpontokban, így a szünetben lévő ügynökök nem kapnak új jegyet.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Szünet cikket.

Szűrők:

Szűrők

Az ügyfélszolgálat sok kérdést kap naponta. A LiveAgent rendelkezik szűrőkkel, ahol könnyedén szűrheti az ügyféllel kapcsolatos kérdéseket/jegyeket a prioritások alapján.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Szűrők cikket.

Jegyek egyesítése:

Jegyek egyesítése

Kapott már két ügyfélkérdést ugyanattól az ügyféltől? Nos, nagyon sokszor előfordul, hogy az ügyfél különböző platformokon keresztül próbál elérni. Ezzel a funkcióval egyesítheti a jegyeket, és egyetlen ügynököt hagyhat az ügyfél kérdésének megválaszolására.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Jegyek egyesítése cikket.

E-mail sablonok:

E-mail sablonok

Ha létrehozni és automatizálni szeretné a válaszait, akkor ezt a LiveAgent e-mail sablonok segítségével teheti meg. Így mindenképpen válaszolni fog minden ügyfelének.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – E-mail sablonok cikket.

Jegy/Ügyfélbetekintés CRM:

Jegy/Ügyfélbetekintés (CRM)

Szerezzen be minden fontos adatot az ügyfelekről az ügyféljegybe. Például; név, e-mail cím vagy böngésző. Ezeknek az adatoknak az ügyfélszolgálat nyújtása közbeni rendelkezésre állása nagyszerű ügyfélélményt teremt.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Jegy/Ügyfélbetekintés CRM cikket.

Sablon üzenetek (makrók):

Sablon üzenetek (makrók)

Az ismételt vásárlói megkeresések időigényesek lehetnek. Ezért létrehozhat sablon üzeneteket, amelyek rövid sorrendű szövegeket tartalmazó üzenetek, amelyek választ adnak a gyakran feltett kérdésekre.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Sablon üzenetek (makrók) cikket.

Előre definiált válaszok:

Előre definiált válaszok

Az előre definiált válaszok lehetővé teszik a vállalat számára, hogy témával, névvel és egyebekkel válaszokat hozzon létre. Így ügyfelei gyors választ kapnak, és ügynökei több időt spórolnak meg.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Előre definiált válaszok cikket.

Mellékletek:

Mellékletek

Néha vannak bizonyos fájlok, amelyekre az ügynököknek szükségük van, hogy az ügyfeleknek elküldjék. A LiveAgent jegyei lehetővé teszik ügynökeinek, hogy a fájlokat közvetlenül az ügyfél jegyére húzzák át.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Mellékletek cikket.

Képek másolása és beillesztése:

Képek másolása és beillesztése

Egyszerűen küldjön képeket az ügyfeleknek az ügyfélkérdésben/jegyekben.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Képek másolása és beillesztése cikket.

Jegyek exportálása:

Jegyek exportálása

Szeretne kinyomtatni egy jegyet? Egyszerűen exportáljon jegyet HTML vagy PDF formátumban a LiveAgentből, és nyomtassa ki azonnal.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Jegyek exportálása cikket.

Továbbítás:

Továbbítás

A továbbítás professzionálisabbá teszi az ügyfélszolgálatot. A LiveAgent ügyfélszolgálati e-mailt küld a vállalatának. Így az összes e-mailt az ügyfelekkel kapcsolatos megkeresésekkel közvetlenül a Jegyekhez kapja.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Továbbítás cikket.

Keresés és csere:

Keresés és csere

A Keresés és csere egy plugin, amelyet a LiveAgent programban aktiválhat. Ezzel a szolgáltatással megvédheti az érzékeny ügyféladatokat a megjelenítéstől. Például; bankkártya adatok.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Keresés és csere cikket.

Jegyek felosztása:

Jegyek felosztása

Néha az ügynökök olyan kérdésekkel találkoznak, amelyek jobban megfelelnek más részlegeknek. De egyszerre 2 osztályon is lehet. Szét lehet osztani a jegyet, hogy az ügyfél megfelelő segítséget kapjon szakosodott ügynököktől.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Jegyek felosztása cikket.

Email értesítések:

Email értesítések

Amikor e-mailt kap, beállíthat egy értesítést, hogy soha ne hagyja ki és ne felejtse el.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Email értesítések cikket.

WYSIWYG szerkesztő:

WYSIWYG szerkesztő

Az “amit lát, azt kapja” szerkesztő egyszerű módja az e-mailek vagy a Tudásbázis létrehozásának a LiveAgentben. Könnyű és felhasználóbarát, így bárki használhatja. Segít a tartalom megjelenítésében, mielőtt közzétenné.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – WYSIWYG szerkesztő cikket.

Online jegyelőzmények (URL):

Online jegyelőzmények (URL)

Adjon hozzá egy URL-linket az e-mailjeihez, és hagyja, hogy vásárlója elolvassa az online jegyelőzményeket, miután bejelentkezett.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Online jegyelőzmények cikket.

Több jegyfül:

Több jegyfül

A LiveAgent nagyszerű multitasking funkciója a Több jegyfül. Ügynöke válthat a jegyek/ügyfélkérdések között, hogy egyszerre többet oldhasson meg.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Több jegyfül cikket.

Ügynökök keresztmunkájának felismerése:

Ügynökök keresztmunkájának felismerése

Az ugyanazon jegyen dolgozó ügynökök megakadályozása kulcsfontosságú. Azt akarja, hogy cége profi legyen. A LiveAgentben láthatja, hogy melyik ügynök nézte meg, vagy válaszolta meg az ügyfélkérdést/jegyet ezzel a funkcióval.

Ügynökök keresztmunkájának felismerése

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Ügynökök keresztmunkájának felismerése cikket.

Munkatársak értékelése:

Munkatársak értékelése

Motiválja és kövesse nyomon ügynökei munkáját. Ez a funkció lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy rangsorolást adjanak az ügyfélügynöknek. Szerezzen betekintést az ügynöke teljesítményébe. Jutalmazzon és fejlesszen minden nap!

Ügynökök rangsorolása

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Munkatársak értékelése cikket.

Kapcsolatfelvételi űrlapok:

Kapcsolatfelvételi űrlapok

Optimalizálhatja munkafolyamatát az ügyfelek kapcsolattartási űrlapjainak használatával. Így akkor is elérhetik az ügyfélszolgálatot, ha nincsenek online e-mailben.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Kapcsolatfelvételi űrlapok cikket.

Kapcsolatfelvételi űrlap galéria

Testreszabhatja a kapcsolattartási űrlapokat az ügyfelek számára, vagy hozzon létre egy HTML-t. Könnyedén és egyszerűen beírhatja a HTML-t a LiveAgent jegyrendszerben.

Ha szeretné megtekinteni a kapcsolatfelvételi űrlapok különböző stílusait, nyissa meg a LiveAgent – Kapcsolatfelvételi űrlap galéria cikket.

GIF-ek jegyekben:

GIF-ek jegyekben

Az ügyfélkérdések személyre szabása könnyebb, mint valaha a jegyrendszerrel. Ügyfélképviselői könnyedén megoszthatják a GIF-eket a Jegyekben, és remek ügyfélkapcsolatot teremthetnek.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – GIF-ek jegyekben cikket.

Hangok:

Hangok

A Hangok olyan funkció, amely segít az ügyfelek képviselőinek riasztásában. Beállíthatja a preferenciáit. Hogy áttekintést adjunk; megkülönböztetheti a jegyrendszerben kapott mindenféle értesítés hangjait. Például; beállíthat egy adott hangot egy új bejövő chat-hez.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Hangok cikket.

Napló:

Napló

Az ellenőrzési napló a LiveAgent egyik olyan funkciója, amely egyszerűen megmutatja azokat a műveleteket, amelyeket az ügyfélképviselők hajtottak végre. Ez segít a hibák felderítésében és a jövőbeni hibák megelőzésében.

Napló

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Napló cikket.

Jegyek exportálása:

Jegyek exportálása

Az ügyfelekről szóló adatok megőrzése elengedhetetlen. Ezért, ha exportálni szeretné az ügyfelek adatait a jegyrendszerből, egyszerűen ezt megteheti az Exportálás CSV-re gombra kattintva, és megtekintheti az adatokat. Például; az Excel lapon.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Jegyek exportálása cikket.

Slack értesítések

slack-ikon

A Slack egy jól ismert platform, amelyet általában a vállalatok használnak belső beszélgetésekhez. A LiveAgent a Slack értesítések integrációját biztosítja, hogy ügynökei mindig az ügyfelek érdeklődésének tetején legyenek. Az ügynökök egyszerűen értesítést kapnak, és bármikor megválaszolhatják a jegyeket a Slack-ről.

Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Slack értesítések cikket.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót