Kerülje el a gyenge ügyfélszolgálati teljesítményt úgy, hogy lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy értékeljék ügyfélszolgálati képviselői Azonosítsa a negatív trendeket az ügyfélszolgálatban, és járjon el ennek megfelelően. Használja ki a LiveAgent “Rangsorolás” funkcióját.
Ügyfelei az ügyfélképviselettel folytatott kommunikációjuk értékelésével visszajelzést adhatnak ügyfélszolgálati tapasztalataikról. Tegye lehetővé ügyfeleinek, hogy értékeljék a képviselő chat-ben és e-mailben adott válaszait.
A LiveAgent jelentést készít az ügyfelek által pozitívan és negatívan értékelt képviselőkről az ügyfelek észrevételeivel. A jelentést CSV fájlba exportálhatja
Ha többet megtud képviselőiről, megjutalmazhatja a legjobbakat, azokat pedig segítheti, akik éppen alulteljesítenek. Azonosítsa a negatív trendeket az ügyfélszolgálatban, és járjon el ennek megfelelően. Használja ki a LiveAgent “Rangsorolás” funkcióját.
Tudásbázis források
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..
Több időpontban is elérhetőek vagyunk