Kerülje el a gyenge ügyfélszolgálati teljesítményt úgy, hogy lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy értékeljék ügyfélszolgálati képviselői Azonosítsa a negatív trendeket az ügyfélszolgálatban, és járjon el ennek megfelelően. Használja ki a LiveAgent “Rangsorolás” funkcióját.

Ügyfelei az ügyfélképviselettel folytatott kommunikációjuk értékelésével visszajelzést adhatnak ügyfélszolgálati tapasztalataikról. Tegye lehetővé ügyfeleinek, hogy értékeljék a képviselő chat-ben és e-mailben adott válaszait.
Képviselők rangsorolásának áttekintése
A LiveAgent jelentést készít az ügyfelek által pozitívan és negatívan értékelt képviselőkről az ügyfelek észrevételeivel. A jelentést CSV fájlba exportálhatja
Ha többet megtud képviselőiről, megjutalmazhatja a legjobbakat, azokat pedig segítheti, akik éppen alulteljesítenek. Azonosítsa a negatív trendeket az ügyfélszolgálatban, és járjon el ennek megfelelően. Használja ki a LiveAgent “Rangsorolás” funkcióját.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Tudásbázis források
The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely innovatív megoldásokat kínál a panaszkezelési rendszerek, az e-mail kezelő szoftverek és az ügyfélportál szoftverek terén. Az ügyfélszolgáltatás fontos része a vállalkozásoknak és az ügyfélek hűségét befolyásolja, ezért fontos figyelembe venni az ügyféligényeket. A LiveAgent rendszere jelentéseket biztosít, a gamifikációval motiválja az ügyfélszolgálati csapatot és lehetőség van az ügyfelek véleményét felhasználó termékek előállítására az Értékelés és Javaslat Táblával. A cég támogatja a VoIP telefonrendszereket és az önkiszolgáló szoftvereket is, és részletes adatmigrációs és rendszerállapot jelentéseket biztosít.