A Nicereply LiveAgent-be történő integrálásához kövesse az alábbi integrációs útmutatót.
A teljes integrációs útmutatót itt találja: https://support.nicereply.com/article/99-getting-started-with-liveagent-integration
Kapjon valós idejű visszajelzést a Nicereply segítségével
Tudja, hogy mit gondolnak az ügyfelek ügyfélszolgálatáról? Kövesse nyomon ügyfélszolgálata minőségét a Nicereply segítségével – egy mindent egyben ötvöző felmérési eszköz a vevői elégedettség mérésére, mely a LiveAgent számára készült.
Használja ki a felmérés többféle terjesztési módszerét
E-mail-sablonos terjesztés Gyűjtsön visszajelzést minden ügyfél-interakció alkalmával. Illessze be a felmérést az e-mail-aláírásába vagy az Ön által küldött egyedi e-mail-sablonokba.
Követő terjesztés Használja ki az automatizált e-mail-küldés erejét. Kérdezze ki az ügyfeleket a jegy lezárása után automatikus felmérésben.
Chat terjesztés Kérdezze ki automatikusan az ügyfeleket előre elkészített Nicereply felmérés segítségével a chat befejezése után.
Többféle elégedettségi mutató Mérje a vevői elégedettséget (CSAT), a támogatottsági szintet (NPS) és a befektetett energia szintjét (CES) képviselőnként, csapatonként vagy az egész cég szintjén.
Különféle terjesztési módszerek Használja ki a felmérés többféle terjesztési módszerét. Vegyítse a terjesztési módszereket a felmérésekkel, hogy megfeleljen ügyfeleinek
Mindent egyben ötvöző irányítópult Kapjon gyors áttekintést csapata teljesítményéről a mindent egyben ötvöző irányítópult segítségével, mely CSAT, CES 2.0, és NPS értékeléseket, trendeket és diagramokat jelenít meg
Értékelések és hozzászólások jegyzetként Tekintse meg az ügyfelek megfelelő jegyekhez társított értékeléseit jegyzet formájában
Képviselők szinkronizálása Szinkronizálja az összes LiveAgent-felhasználóját a Nicereply-hoz egyetlen kattintással. Az ezután felvett új felhasználók automatikus e-mailt kapnak a bejelentkezési utasításokkal
Ügyfelek szinkronizálása Az ügyfelek gyakran nem adják meg nevüket a visszajelzési űrlapokon. A Nicereply automatikusan hozzáadja az ügyfelek nevét a jegyazonosító alapján, így nem kell nevet kérnie a felmérésekben
Minősítési értékeken alapuló szabályok Állítson be automatizálási szabályokat a minősítési értékek alapján. Szeretné elérni azokat az ügyfeleket, akiknek alacsony volt a CSAT-értéke? Mi lenne, ha ajánlást kérne azoktól, akik elégedettek?
Testreszabható felmérések Szabja testre felmérései megjelenését és tartalmát
Tudjon meg többet a Nicereply LiveAgent-be történő integrációjáról. Kezdje el a 14 napos ingyenes próbaverziót.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..