Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nicereply

A Nicereply LiveAgentbe történő integrálásához kövesse az alábbi integrációs útmutatót.

Mérje fel az ügyfelek elégedettségét

Mérje fel az ügyfelek elégedettségét a Nicereply segítségével – a LiveAgent számára kifejlesztett CSAT felmérési eszközzel. Felmérheti ügyfeleit közvetlenül a LiveAgentből. Megtekintheti az ügyfél-elégedettségi adatokat a LiveAgentben, anélkül, hogy el kellene hagynia az alkalmazást.

Próbálja ki ingyenesen 14 napig.

Ha bármilyen kérdése van a Nicereply LiveAgenthez szolgáltatással kapcsolatban, kérdezze meg tőlünk a contact@nicereply.com címen.

Are you a LiveAgent customer looking to use Nicereply? Get a special discount now.
  • ✓ No setup fee
  • ✓ Customer service 24/7
  • ✓ No credit card required
  • ✓ Cancel any time

Hogyan működik?

Mérje fel az ügyfelek elégedettségét minden e-mail alján található felmérés segítségével, vagy váltsa ki egy jegy vagy csevegés megoldása után. Válasszon az ügyfél-elégedettség, net promóciós pontszám, vagy az ügyfél-erőfeszítés pontszáma közül. A válaszok megjegyzésként és egyéni mezőértékként kerülnek vissza a LiveAgent programba.

Főbb jellemzők:

  • Mérje fel a fontos mutatókat. Válasszon a CSAT, az NPS és a CES közül. Keverjük össze, ha szükséges.
Nicereply
  • Testreszabhatja felmérései megjelenését. Változtassa meg a színvilágot, adjon hozzá logót, tegyen fel további kérdéseket.
  • Válasszon Önnek megfelelő minősítési skálát – csillagok, mosolygós arcok, hüvelykujjak – Ön dönti el.
Nicereply
  • Döntse el, mikor méri fel ügyfeleit. Minden interakció után? Ha a jegy megoldódott? Milyen hamar? Azonnal, egy óra után vagy másnap? Öntől függ.
  • Tekintse meg a különböző ügynökök, csapatok és osztályok teljesítményét.
  • További információkat kaphat a ranglisták, hisztogramok, trenddiagramok és egyebek elemzésével.
  • Nézze meg a jeggyel kapcsolatos összes visszajelzést közvetlenül a LiveAgentben.
  • Ne fizessen a megválaszolatlan felmérésekért. Csak a valós eredményekért fizet – a felmérés válaszaiért. A Nicereply-ban több száz vállalat bízik:
Nicereply

Tudjon meg többet a Nicereply LiveAgentbe történő integrációjáról. Kezdje el a 14 napos ingyenes próbaverziót.

GYIK

Mi az a NiceReply?

A NiceReply egy olyan ügyfélkezelő platform, amely visszajelzések gyűjtésével segít mérni a vállalat ügyfél-elégedettségét, a Net Promoter Score-t, valamint a Customer Effort Score-t. 

Hogyan integrálhatja a NiceReply-t a LiveAgentbe?

Az első lépés az, hogy rendelkezzen fiókkal a NiceReply-nál és a LiveAgentnél is. A második lépés a tényleges integráció. Itt található egy részletes útmutató a NiceReply integrációjáról. 

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót