Nicereply

A Nicereply LiveAgent-be történő integrálásához kövesse az alábbi integrációs útmutatót.

Kapjon valós idejű visszajelzést a Nicereply segítségével

Tudja, hogy mit gondolnak az ügyfelek ügyfélszolgálatáról? Kövesse nyomon ügyfélszolgálata minőségét a Nicereply segítségével – egy mindent egyben ötvöző felmérési eszköz a vevői elégedettség mérésére, mely a LiveAgent számára készült.

Nicereply

Használja ki a felmérés többféle terjesztési módszerét

E-mail-sablonos terjesztés Gyűjtsön visszajelzést minden ügyfél-interakció alkalmával. Illessze be a felmérést az e-mail-aláírásába vagy az Ön által küldött egyedi e-mail-sablonokba.

Követő terjesztés Használja ki az automatizált e-mail-küldés erejét. Kérdezze ki az ügyfeleket a jegy lezárása után automatikus felmérésben.

Chat terjesztés Kérdezze ki automatikusan az ügyfeleket előre elkészített Nicereply felmérés segítségével a chat befejezése után.

Nicereply
  • Többféle elégedettségi mutató Mérje a vevői elégedettséget (CSAT), a támogatottsági szintet (NPS) és a befektetett energia szintjét (CES) képviselőnként, csapatonként vagy az egész cég szintjén.

  • Különféle terjesztési módszerek Használja ki a felmérés többféle terjesztési módszerét. Vegyítse a terjesztési módszereket a felmérésekkel, hogy megfeleljen ügyfeleinek

  • Mindent egyben ötvöző irányítópult Kapjon gyors áttekintést csapata teljesítményéről a mindent egyben ötvöző irányítópult segítségével, mely CSAT, CES 2.0, és NPS értékeléseket, trendeket és diagramokat jelenít meg

  • Értékelések és hozzászólások jegyzetként Tekintse meg az ügyfelek megfelelő jegyekhez társított értékeléseit jegyzet formájában

  • Képviselők szinkronizálása Szinkronizálja az összes LiveAgent-felhasználóját a Nicereply-hoz egyetlen kattintással. Az ezután felvett új felhasználók automatikus e-mailt kapnak a bejelentkezési utasításokkal

  • Ügyfelek szinkronizálása Az ügyfelek gyakran nem adják meg nevüket a visszajelzési űrlapokon. A Nicereply automatikusan hozzáadja az ügyfelek nevét a jegyazonosító alapján, így nem kell nevet kérnie a felmérésekben

  • Minősítési értékeken alapuló szabályok Állítson be automatizálási szabályokat a minősítési értékek alapján. Szeretné elérni azokat az ügyfeleket, akiknek alacsony volt a CSAT-értéke? Mi lenne, ha ajánlást kérne azoktól, akik elégedettek?

  • Testreszabható felmérések Szabja testre felmérései megjelenését és tartalmát

Nicereply

Tudjon meg többet a Nicereply LiveAgent-be történő integrációjáról. Kezdje el a 14 napos ingyenes próbaverziót.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.