Simplesat

Mi az a Simplesat?

A Simplesat az ügyfél-visszajelzések kezelésére szolgáló szoftver. A vállalkozások arra használják, hogy visszajelzéseket gyűjtsenek és elemezzenek az ügyfelektől. A Simplesat lehetővé teszi NPS és CSAT felmérések létrehozását és testreszabását a már meglévő, Ön által használt rendszerekre.

Hogyan használhatja a Simplesat-et?

Hatékony felméréseket kell végezni meghatározott célokra. Az egyik méret, amely megfelel minden felmérésnek, sokkal kevésbé hatékony. A Simplesat segítségével egyedi NPS és CSAT felmérések készíthetők a releváns vásárlói visszajelzések megszerzése érdekében.

Ezeket az adatokat felhasználhatja vállalkozásának, termékeinek és szolgáltatásainak fejlesztésére, és ami a legfontosabb, az ügyfélszolgálatára. Ahhoz, hogy a legtöbbet élvezhesse a Simplesat előnyeivel, felhasználhatja NPS és CSAT felméréseinek beágyazására a LiveAgent jegyekbe.

A visszajelzési adatok felhasználhatósága több szempontból is előnyös lehet az Ön számára. Az összegyűjtött adatok segítségével javíthatja ügyfélszolgálatát, megtudhatja, mi tetszik vagy nem tetszik az ügyfeleknek, melyik  kommunikációs csatornát részesítik előnyben, és még sok minden mást.

Milyen előnyei vannak a Simplesat használatának?

  • Egyedi és hatékony NPS és CSAT felmérések
  • Könnyű megvalósítás a LiveAgent jegyekkel
  • Felmérés testreszabása és márkaépítés
  • Egyéni felmérési értesítések

Ready to provide better customer support?

Try LiveAgent with our free 14-day trial and get access to our multi-channel help desk

Hogyan integrálható a Simplesat a LiveAgenttel?

Egyszerűen. Miután elkezdte használni a Simplesat-et, létrehozhat egy egyéni felmérést a LiveAgent-kapcsolatai számára. Ezután csak be kell ágyaznia a jegy sablonjaiba, és el kell küldenie a kapcsolattartói listájára. Kövesse az alábbi útmutatót, hogy megtanulja, hogyan kell ezt csinálni.

  • Látogasson el a Simplesat weboldalra, és indítsa el az ingyenes próbaverziót. Miután megvan a fiókja, hozzon létre egy új felmérést az irányítópulton. Választhat NPS vagy CSAT felmérések közül az ügyfelek elégedettségének vagy az ügyfelek hűségének mérésére.
Simplesat weboldal próbaverzióval a jobb felső sarokban
Simplesat weboldal próbaverzióval
  • A Simplesat lehetővé teszi mindennek a testreszabását, például a bevezető kérdést, az ikonkészleteket és a választható válaszokat. Választhat további kérdéseket is, és kiválaszthatja, hogy a kérdés megválaszolása kötelező-e. Ha végzett, váltson a Konfigurálás fülre.
Egyéni felmérés készítése a Simplesat-ben
Hozzon létre egy egyéni felmérést
  • Itt kiválaszthatja a felmérés nyelvét, megnevezheti, vagy választhat egyedi márkát cége szerint. Felveheti a cselekvésre ösztönzés gombokat, és hozzáadhat egy linket a LiveAgent ügyfélszolgálatához a visszajelzések összegyűjtése érdekében. Ha elkészült, kattintson a Közzététel fülre.
Felmérés konfigurációs lap opciókkal a Simplesat-ben
Konfigurációs fül
  • Válassza az Integrálás egy másik eszközzel > Általános beágyazást. Számos lehetőség áll rendelkezésre a minősítési ikontípusok és a megjelenítési sorrend tekintetében is. Kiválaszthatja az ikon méretét is. Ha elkészült, kattintson a Beágyazási kód létrehozása elemre.
A felmérés létrehozásának befejezése a beágyazási kód létrehozásával
Kód generálása
  • Egy új ablak jelenik meg. Kattintson a HTML fülre és a Felmérés másolása elemre. Ezután váltson a LiveAgent-fiókjára, és válassza a Konfiguráció > E-mail > Ügyfélsablonok lehetőséget, és válassza a Jegy megoldva opciót a listából. Alternatív megoldásként választhat másik lehetőséget is.
Az ügyfél sablon beállításai a LiveAgent konfigurációjában
Ügyfél sablon opciók
  • Ha választ egy lehetőséget, megváltoztathatja az e-mail sablonok tartalmát az ügyfelek számára. Tehát írjon egy szöveget a visszajelzések gyűjtéséről, majd kattintson a Forrás gombra. Illessze be a felmérést a kívánt helyre a mezőbe. Kattintson a Mentés gombra, és kész. Kipróbálhatja a sablont, és elküldheti a postaládájába, hogy megnézze, hogyan néz ki.
LiveAgent üzenet Simplesat visszajelzéssel a Gmail postaládájában
Üzenet visszajelzéssel kézbesítve

A Simplesat-tel való integráció befejeződött, és elkezdheti visszajelzések gyűjtését az ügyfelektől. Szeretné megtanulni, hogyan gyűjtsön véleményeket vagy ajánlásokat? Vessen egy pillantást a LiveAgent akadémiára ahol több témával is foglalkozunk az ügyfelek visszajelzéseivel kapcsolatban.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

 

Frequently asked questions

Mi a Simplesat?

A Simplesat egy olyan alkalmazás, amely segít egyedi NPS és CSAT felmérések készítésében. Segíthetnek relevánsabb ügyfél-visszajelzések összegyűjtésében.

Integrálhatom a Simplesat-et a LiveAgenttel?

A Simplesat felmérések beágyazhatók a LiveAgent e-mail sablonjaiba. Az ügyfelek egyszerűen rákattintanak a visszajelzés ikonokra, és a visszajelzéseket eljuttatjuk az ügyfélszolgálathoz.

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót