Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Visszajelző e-mail sablonok

A visszajelzések nagyon fontosak lehetnek az üzleti döntések meghozatalánál. Mindegy hogy a vevőitól, a dolgozótól, vagy a jövőbeli ügyfeleitől érkeznek, általuk felmérheti az elégedttséget, a trendeket és a vevői hozzáállást. A visszajelzés segíti a cégeket, hogy a helyes úton haladjanak és megtudhassák mások mit gondolnak a teljesítményeikről.

A cégek, akik különbözni akarnak vetélytársaiktól, a ,, kimagaslani a versenyben” kifejezést nemcsak vonzónak ítélik meg, hanem megvalósíthatónak is.

Ha ügyfélportált hoz létre, és a legjobbat szeretné kínálni ügyfeleinek, akkor figyelembe kell vennie visszajelzéseiket és aszerint kell cselekednie. Ennek legkönnyebb módja, ha megkéri a vevőit e-mailben, hogy adjank visszajelzést.

Mi az a visszajelző e-mail?

A visszajelző e-mail egy e-mail, amit egy bizonyos csoportnak vagy résztvevőnek küldenek el, visszajelzésüket kérve egy adott termékről, vagy szolgáltatásról.

Más módon is kérhet visszajelzést:

  • Megkérheti a felhasználókat, hogy küldjék el e-mailben a véleményüket
  • Elküldhet egy nyomtatványt kérdésekkel, vagy több válaszadási lehetőséggel
  • Küldhet egy felmérést, ahol a felhasználók 1-5-ig vagy 1-10-ig értékelhetnek
  • Kérdéseket tehet fel, hogy mennyire elégedettek ügyfélszolgálata bizonyos funkcióival vagy moduljaival
visszajelző email sablon
A LiveAgent a Nicereply-jal együttműködve segít önnek összegyűjteni a vevői visszajelzéseket az e-mailekből.

Néhány tipp, hogyan tegye könnyebbé, hogy az ügyfelei elégedettek legyenek a vevőportállal.

Ajánlott ösztönözni őket a részvételre, engedményekkel vagy kuponokkal, így szívesebben áldozzák idejüket, hogy visszajelzést adjanak önnek.

Visszajelzési e-mail tárgysor példák

  • Szeretnénk tudni a véleményét a {ügyfélportálról}
  • Mit gondol ön az {ügyfélportálról}?
  • Beszélnünk kellene a {ügyfélportálról}, {név}…
  • Mondjon véleményt az {ügyfélportállal} kapcsolatos tapasztalatáról
  • Ossza meg visszajelzését az {ügyfélportálról}
  • Ossza meg véleményét az {ügyfélportálról}
  • Szeretnénk megtudni a felhasználóink véleményét az {ügyfélportálról}
  • Köszönjük, hogy rendszeres látogatója az {ügyfélportálnak} Mennyire elégedett vele?
  • Mi az ön tapasztalata az {ügyfélportállal}
  • Fejleszteni szeretnénk az {ügyfélportálunkat) Szükségünk van a segítségére!
  • Hogyan tegyük jobbá az {ügyfélportálunkat)?

Visszajelzési e-mail sablon ötletek

Visszajelzési e-mail sablon 1


Visszajelzési e-mail sablon 2


Visszajelzési e-mail sablon 3


Visszajelzési e-mail sablon 4


Visszajelzési e-mail sablon 5


Visszajelzési e-mail sablon 6


Visszajelzési e-mail sablon 7


Visszajelzési e-mail sablon 8


Visszajelzési e-mail sablon 9

Visszajelzési e-mail sablon – Gyakran Ismételt Kérdések

Megoldási idő

Mikor küldjön visszajelzést kérő e-mailt?

Ez igazából attól függ, hogy a felhasználói hogy használják az ügyfélportált. De ne várjon túl sokáig, mielőtt véleményt kér a felhasználótól. Mert ha túl sokáig vár, már nem fognak emlékezni az első benyomásra, tapasztalatra és nem fognak tudni pontos visszajelzést adni.

Mi azt ajánljuk, hogy mindenképp, a felhasználó ügyfélportál használata utáni 10 napon belül kérjen visszajelzést,

Hány visszajelzéskérő e-mailt küldjek az ügyfélnek?

Visszajelző e-mail sablonok

Kettő visszajelzéskérés egy héten belül kiválóan megfelel. De semmiképp se legyen tolakodó és figyelje az ügyfele hozzáállását. Ha megkéri önt, hogy ne küldjön több e-mailt a számára, akkor tegyen úgy.

Ön nem akar eladni semmit, ön szívességet kér. Ne felejtse, hogy az ügyfele szívességet tesz önnek, ha néhány percet áldoz arra, hogy véleményt nyilvánítson a cégéről.

Milyen hosszú legyen a visszajelzést kérő e-mail?

Visszajelző e-mail sablonok

Az e-mailje legyen rövid, áttekinthető és kis blokkokból álljon. Nincs általános szabály, de ne legyen hosszabb 130 szavasnál.

Tartsa fejben, hogy manapság az emberek csak gyorsan átfutják az e-mailjeiket és a kulcsszavakra és témákra koncentrálnak eközben. Ezért lényegretörőnek kell lennie, amennyire csak lehet, és meggyőzőnek, hogy mindezek ellenére megosszák önnel a véleményüket.

Ready to put your feedback request templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mikor küldjön visszajelzést kérő e-mailt?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Azt javasoljuk, hogy nem később, mint 10 napon belül küldje a visszajelző e-mailt, miután az ügyfél elkezdte használni az ügyfélportált.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hány visszajelzéskérő e-mailt küldjek az ügyfélnek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Kettő visszajelzéskérés egy héten belül kiválóan megfelel. De semmiképp se legyen tolakodó és figyelje az ügyfele hozzáállását. Ha megkéri önt, hogy ne küldjön több e-mailt a számára, akkor tegyen úgy.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen hosszú legyen a visszajelzést kérő e-mail?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az e-mailje legyen rövid, áttekinthető és kis blokkokból álljon. Nincs általános szabály, de ne legyen hosszabb 130 szavasnál.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.