A visszajelzések nagyon fontosak lehetnek az üzleti döntések meghozatalánál. Mindegy hogy a vevőitól, a dolgozótól, vagy a jövőbeli ügyfeleitől érkeznek, általuk felmérheti az elégedttséget, a trendeket és a vevői hozzáállást. A visszajelzés segíti a cégeket, hogy a helyes úton haladjanak és megtudhassák mások mit gondolnak a teljesítményeikről.
A cégek, akik különbözni akarnak vetélytársaiktól, a ,, kimagaslani a versenyben” kifejezést nemcsak vonzónak ítélik meg, hanem megvalósíthatónak is.
Ha ügyfélportált hoz létre, és a legjobbat szeretné kínálni ügyfeleinek, akkor figyelembe kell vennie visszajelzéseiket és aszerint kell cselekednie. Ennek legkönnyebb módja, ha megkéri a vevőit e-mailben, hogy adjank visszajelzést.
Mi az a visszajelző e-mail?
A visszajelző e-mail egy e-mail, amit egy bizonyos csoportnak vagy résztvevőnek küldenek el, visszajelzésüket kérve egy adott termékről, vagy szolgáltatásról.
Más módon is kérhet visszajelzést:
Néhány tipp, hogyan tegye könnyebbé, hogy az ügyfelei elégedettek legyenek a vevőportállal.
Ajánlott ösztönözni őket a részvételre, engedményekkel vagy kuponokkal, így szívesebben áldozzák idejüket, hogy visszajelzést adjanak önnek.
Visszajelzési e-mail tárgysor példák
Visszajelzési e-mail sablon ötletek
Visszajelzési e-mail sablon 1
Visszajelzési e-mail sablon 2
Visszajelzési e-mail sablon 3
Visszajelzési e-mail sablon 4
Visszajelzési e-mail sablon 5
Visszajelzési e-mail sablon 6
Visszajelzési e-mail sablon 7
Visszajelzési e-mail sablon 8
Visszajelzési e-mail sablon 9
Visszajelzési e-mail sablon – Gyakran Ismételt Kérdések
Mikor küldjön visszajelzést kérő e-mailt?
Ez igazából attól függ, hogy a felhasználói hogy használják az ügyfélportált. De ne várjon túl sokáig, mielőtt véleményt kér a felhasználótól. Mert ha túl sokáig vár, már nem fognak emlékezni az első benyomásra, tapasztalatra és nem fognak tudni pontos visszajelzést adni.
Mi azt ajánljuk, hogy mindenképp, a felhasználó ügyfélportál használata utáni 10 napon belül kérjen visszajelzést,
Hány visszajelzéskérő e-mailt küldjek az ügyfélnek?
Kettő visszajelzéskérés egy héten belül kiválóan megfelel. De semmiképp se legyen tolakodó és figyelje az ügyfele hozzállását. Ha megkéri önt, hogy ne küldjön több e-mailt a számára, akkor tegyen úgy.
Ön nem akar eladni semmit, ön szívességet kér. Ne felejtse, hogy az ügyfele szívességet tesz önnek, ha néhány percet áldoz arra, hogy véleményt nyilvánítson a cégéről.
Milyen hosszú legyen a visszajelzést kérő e-mail?
Az e-mailje legyen rövid, áttekinthető és kis blokkokból álljon. Nincs általános szabály, de ne legyen hosszabb 130 szavasnál.
Tartsa fejben, hogy manapság az emberek csak gyorsan átfutják az e-mailjeiket és a kulcsszavakra és témákra koncentrálnak eközben. Ezért lényegretörőnek kell lennie, amennyire csak lehet, és meggyőzőnek, hogy mindezek ellenére megosszák önnel a véleményüket.
Ready to put your feedback request templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Free TrialLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..