A visszajelzések nagyon fontosak lehetnek az üzleti döntések meghozatalánál. Mindegy hogy a vevőitól, a dolgozótól, vagy a jövőbeli ügyfeleitől érkeznek, általuk felmérheti az elégedttséget, a trendeket és a vevői hozzáállást. A visszajelzés segíti a cégeket, hogy a helyes úton haladjanak és megtudhassák mások mit gondolnak a teljesítményeikről.
A cégek, akik különbözni akarnak vetélytársaiktól, a ,, kimagaslani a versenyben” kifejezést nemcsak vonzónak ítélik meg, hanem megvalósíthatónak is.
Ha ügyfélportált hoz létre, és a legjobbat szeretné kínálni ügyfeleinek, akkor figyelembe kell vennie visszajelzéseiket és aszerint kell cselekednie. Ennek legkönnyebb módja, ha megkéri a vevőit e-mailben, hogy adjank visszajelzést.
Mi az a visszajelző e-mail?
A visszajelző e-mail egy e-mail, amit egy bizonyos csoportnak vagy résztvevőnek küldenek el, visszajelzésüket kérve egy adott termékről, vagy szolgáltatásról.
Más módon is kérhet visszajelzést:
Néhány tipp, hogyan tegye könnyebbé, hogy az ügyfelei elégedettek legyenek a vevőportállal.
Ajánlott ösztönözni őket a részvételre, engedményekkel vagy kuponokkal, így szívesebben áldozzák idejüket, hogy visszajelzést adjanak önnek.
Visszajelzési e-mail tárgysor példák
Visszajelzési e-mail sablon 1
We hope you enjoy [customer portal] and that you find it’s insightful and easy to use.
We’re constantly striving to provide excellent service for those who are active on [customer portal]. We’d love to get your feedback through a brief customer survey.
[TAKE OUR SURVEY]
Thank you for your time. We really appreciate it!
Visszajelzési e-mail sablon 2
Thank you for giving [customer portal] a try!
We strive to provide the highest quality service and care deeply about how our work affects customers like you.
We would love it if you could send us an email and tell us what we can do to make [customer portal] better.
Thank you for taking the time out of your day. We really appreciate it!
Best, the [customer portal] team
Visszajelzési e-mail sablon 3
Thanks for registering and actively using [customer portal].
I wanted to reach out personally and ask for your opinion.
What’s your experience like? (e.g., amazing, terrible, etc.)
We want to be better, and your feedback helps us accomplish that. If you’re willing, it only takes a minute or two.
Share your review here [link]
Thanks for your trust,
[Customer portal team member’s name]
Visszajelzési e-mail sablon 4
[X] days ago, you created an account at [customer portal], and you’ve been an active user ever since.
We’d love to get your feedback on the platform! Click one of the stars below to start a review of the portal:
[Stars]
Kind regards,
The [customer portal] team
Visszajelzési e-mail sablon 5
Please tell us about your experience in this 30-second survey. Your feedback helps us create a better experience for yourself and other [customer portal] users.
Thanks,
– The [customer portal] team
Visszajelzési e-mail sablon 6
As one of our preferred customers, your feedback is very important to us. We are constantly striving to provide a flawless experience for our customers, and your input helps us do so.
That being said, if you could take a minute to share your feedback, we would really appreciate it.
We hope to see you soon at [customer portal]
Best regards, [customer portal team member’s name]
Visszajelzési e-mail sablon 7
Your feedback is very important to us and will help us make the portal better, so we hope you will take the time to fill it out.
[CTA]
We appreciate your time and feedback!
The [customer portal] team
Visszajelzési e-mail sablon 8
A thank you gift awaits you afterward!
Start here
Visszajelzési e-mail sablon 9
We hope you’re having a nice day.
You’ve been chosen as one of the few people who are able to review their experience as a [customer portal] user.
If you have a moment to spare, would you be willing to answer a few questions? We’d truly appreciate your feedback.
Our short survey takes about [x] minutes:
Share your feedback
Thanks for your help!
Cheers,
The [customer portal] team at [company]
Visszajelzési e-mail sablon – Gyakran Ismételt Kérdések
Mikor küldjön visszajelzést kérő e-mailt?
Ez igazából attól függ, hogy a felhasználói hogy használják az ügyfélportált. De ne várjon túl sokáig, mielőtt véleményt kér a felhasználótól. Mert ha túl sokáig vár, már nem fognak emlékezni az első benyomásra, tapasztalatra és nem fognak tudni pontos visszajelzést adni.
Mi azt ajánljuk, hogy mindenképp, a felhasználó ügyfélportál használata utáni 10 napon belül kérjen visszajelzést,
Hány visszajelzéskérő e-mailt küldjek az ügyfélnek?
Kettő visszajelzéskérés egy héten belül kiválóan megfelel. De semmiképp se legyen tolakodó és figyelje az ügyfele hozzáállását. Ha megkéri önt, hogy ne küldjön több e-mailt a számára, akkor tegyen úgy.
Ön nem akar eladni semmit, ön szívességet kér. Ne felejtse, hogy az ügyfele szívességet tesz önnek, ha néhány percet áldoz arra, hogy véleményt nyilvánítson a cégéről.
Milyen hosszú legyen a visszajelzést kérő e-mail?
Az e-mailje legyen rövid, áttekinthető és kis blokkokból álljon. Nincs általános szabály, de ne legyen hosszabb 130 szavasnál.
Tartsa fejben, hogy manapság az emberek csak gyorsan átfutják az e-mailjeiket és a kulcsszavakra és témákra koncentrálnak eközben. Ezért lényegretörőnek kell lennie, amennyire csak lehet, és meggyőzőnek, hogy mindezek ellenére megosszák önnel a véleményüket.
Ready to put your feedback request templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Termék frissítés email sablonok
Az üzleti email marketing továbbra is a legjobb és legmegbízhatóbb értékesítési és marketing eszköz a visszatérés szempontjából. A megújuló emailek hasznosak lehetnek a feliratkozók megtartásához. A text említ 10 megújítás email sablont, amelyeket a saját email kampányodhoz alkalmazhatsz. A cikk az SaaS vállalkozások bemutatkozó e-mailjeiről szól, amelyek hatékonyabbak lehetnek, mint az üdvözlő e-mailek.
The text discusses the use of promotional campaigns and email templates for effective communication in online stores. It highlights the importance of quick and efficient incident management in customer service, as well as utilizing customer feedback for improvement. The value of customer recommendations as a great marketing tool is addressed, along with the pricing questions surrounding LiveAgent's software services for online customer service. The reader is informed about the creation of a LiveAgent account and their dashboard.
Funkciókérés válasz e-mail sablonok
Az ügyfélszolgálati kérelmek kiemelkedő jelentőséggel bírnak az elégedettség növelése szempontjából, a helyes válasz és az első kapcsolattartás növeli az elégedettséget. Az előre definiált válaszok lehetővé teszik a munkafolyamatok egyszerűsítését és időt takaríthatnak meg, a LiveAgent pedig lehetővé teszi a könnyű telepítést és az előre definiált válaszok szerkesztését. A jegyeltérítés pedig a válaszok adására használt kifejezés.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.