Visszajelző e-mail sablonok

A visszajelzések nagyon fontosak lehetnek az üzleti döntések meghozatalánál. Mindegy hogy a vevőitól, a dolgozótól, vagy a jövőbeli ügyfeleitől érkeznek, általuk felmérheti az elégedttséget, a trendeket és a vevői hozzáállást. A visszajelzés segíti a cégeket, hogy a helyes úton haladjanak és megtudhassák mások mit gondolnak a teljesítményeikről.

A cégek, akik különbözni akarnak vetélytársaiktól, a ,, kimagaslani a versenyben” kifejezést nemcsak vonzónak ítélik meg, hanem megvalósíthatónak is.

Ha ügyfélportált hoz létre, és a legjobbat szeretné kínálni ügyfeleinek, akkor figyelembe kell vennie visszajelzéseiket és aszerint kell cselekednie. Ennek legkönnyebb módja, ha megkéri a vevőit e-mailben, hogy adjank visszajelzést.

Mi az a visszajelző e-mail?

A visszajelző e-mail egy e-mail, amit egy bizonyos csoportnak vagy résztvevőnek küldenek el, visszajelzésüket kérve egy adott termékről, vagy szolgáltatásról.

Más módon is kérhet visszajelzést:

  • Megkérheti a felhasználókat, hogy küldjék el e-mailben a véleményüket
  • Elküldhet egy nyomtatványt kérdésekkel, vagy több válaszadási lehetőséggel
  • Küldhet egy felmérést, ahol a felhasználók 1-5-ig vagy 1-10-ig értékelhetnek
  • Kérdéseket tehet fel, hogy mennyire elégedettek ügyfélszolgálata bizonyos funkcióival vagy moduljaival
visszajelző email sablon
A LiveAgent a Nicereply-jal együttműködve segít önnek összegyűjteni a vevői visszajelzéseket az e-mailekből.

Néhány tipp, hogyan tegye könnyebbé, hogy az ügyfelei elégedettek legyenek a vevőportállal.

Ajánlott ösztönözni őket a részvételre, engedményekkel vagy kuponokkal, így szívesebben áldozzák idejüket, hogy visszajelzést adjanak önnek.

Visszajelzési e-mail tárgysor példák

  • Szeretnénk tudni a véleményét a {ügyfélportálról}
  • Mit gondol ön az {ügyfélportálról}?
  • Beszélnünk kellene a {ügyfélportálról}, {név}…
  • Mondjon véleményt az {ügyfélportállal} kapcsolatos tapasztalatáról
  • Ossza meg visszajelzését az {ügyfélportálról}
  • Ossza meg véleményét az {ügyfélportálról}
  • Szeretnénk megtudni a felhasználóink véleményét az {ügyfélportálról}
  • Köszönjük, hogy rendszeres látogatója az {ügyfélportálnak} Mennyire elégedett vele?
  • Mi az ön tapasztalata az {ügyfélportállal}
  • Fejleszteni szeretnénk az {ügyfélportálunkat) Szükségünk van a segítségére!
  • Hogyan tegyük jobbá az {ügyfélportálunkat)?

Visszajelzési e-mail sablon ötletek

Visszajelzési e-mail sablon 1


How did we do?

We hope you enjoy [customer portal] and that you find it’s insightful and easy to use.

We’re constantly striving to provide excellent service for those who are active on [customer portal]. We’d love to get your feedback through a brief customer survey.

[TAKE OUR SURVEY]

Thank you for your time. We really appreciate it!


Visszajelzési e-mail sablon 2


Hello [name],

Thank you for giving [customer portal] a try!

We strive to provide the highest quality service and care deeply about how our work affects customers like you.

We would love it if you could send us an email and tell us what we can do to make [customer portal] better.

Thank you for taking the time out of your day. We really appreciate it!
Best, the [customer portal] team


Visszajelzési e-mail sablon 3


Hi [name],

Thanks for registering and actively using [customer portal].

I wanted to reach out personally and ask for your opinion.

What’s your experience like? (e.g., amazing, terrible, etc.)

We want to be better, and your feedback helps us accomplish that. If you’re willing, it only takes a minute or two.

Share your review here [link]

Thanks for your trust,
[Customer portal team member’s name]


Visszajelzési e-mail sablon 4


Hi [name],

[X] days ago, you created an account at [customer portal], and you’ve been an active user ever since.

We’d love to get your feedback on the platform! Click one of the stars below to start a review of the portal:
[Stars]
Kind regards,
The [customer portal] team


Visszajelzési e-mail sablon 5


Hi [name],
Thanks for using [customer portal].

Please tell us about your experience in this 30-second survey. Your feedback helps us create a better experience for yourself and other [customer portal] users.

Thanks,

– The [customer portal] team


Visszajelzési e-mail sablon 6


Dear [name],

As one of our preferred customers, your feedback is very important to us. We are constantly striving to provide a flawless experience for our customers, and your input helps us do so.

That being said, if you could take a minute to share your feedback, we would really appreciate it.

We hope to see you soon at [customer portal]

Best regards, [customer portal team member’s name]


Visszajelzési e-mail sablon 7


Hi [username],
Help us shape the [customer portal] experience by taking this survey.

Your feedback is very important to us and will help us make the portal better, so we hope you will take the time to fill it out.

[CTA]

We appreciate your time and feedback!
The [customer portal] team


Visszajelzési e-mail sablon 8


We value your feedback.
Help us improve our [customer portal] by answering a few quick questions.

A thank you gift awaits you afterward!

Start here


Visszajelzési e-mail sablon 9


Hello from [customer portal]!

We hope you’re having a nice day.

You’ve been chosen as one of the few people who are able to review their experience as a [customer portal] user.

If you have a moment to spare, would you be willing to answer a few questions? We’d truly appreciate your feedback.

Our short survey takes about [x] minutes:

Share your feedback

Thanks for your help!

Cheers,
The [customer portal] team at [company]

Visszajelzési e-mail sablon – Gyakran Ismételt Kérdések

Megoldási idő

Mikor küldjön visszajelzést kérő e-mailt?

Ez igazából attól függ, hogy a felhasználói hogy használják az ügyfélportált. De ne várjon túl sokáig, mielőtt véleményt kér a felhasználótól. Mert ha túl sokáig vár, már nem fognak emlékezni az első benyomásra, tapasztalatra és nem fognak tudni pontos visszajelzést adni.

Mi azt ajánljuk, hogy mindenképp, a felhasználó ügyfélportál használata utáni 10 napon belül kérjen visszajelzést,

Hány visszajelzéskérő e-mailt küldjek az ügyfélnek?

Visszajelző e-mail sablonok

Kettő visszajelzéskérés egy héten belül kiválóan megfelel. De semmiképp se legyen tolakodó és figyelje az ügyfele hozzáállását. Ha megkéri önt, hogy ne küldjön több e-mailt a számára, akkor tegyen úgy.

Ön nem akar eladni semmit, ön szívességet kér. Ne felejtse, hogy az ügyfele szívességet tesz önnek, ha néhány percet áldoz arra, hogy véleményt nyilvánítson a cégéről.

Milyen hosszú legyen a visszajelzést kérő e-mail?

Visszajelző e-mail sablonok

Az e-mailje legyen rövid, áttekinthető és kis blokkokból álljon. Nincs általános szabály, de ne legyen hosszabb 130 szavasnál.

Tartsa fejben, hogy manapság az emberek csak gyorsan átfutják az e-mailjeiket és a kulcsszavakra és témákra koncentrálnak eközben. Ezért lényegretörőnek kell lennie, amennyire csak lehet, és meggyőzőnek, hogy mindezek ellenére megosszák önnel a véleményüket.

Ready to put your feedback request templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mikor küldjön visszajelzést kérő e-mailt?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Azt javasoljuk, hogy nem később, mint 10 napon belül küldje a visszajelző e-mailt, miután az ügyfél elkezdte használni az ügyfélportált.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hány visszajelzéskérő e-mailt küldjek az ügyfélnek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Kettő visszajelzéskérés egy héten belül kiválóan megfelel. De semmiképp se legyen tolakodó és figyelje az ügyfele hozzáállását. Ha megkéri önt, hogy ne küldjön több e-mailt a számára, akkor tegyen úgy.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen hosszú legyen a visszajelzést kérő e-mail?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az e-mailje legyen rövid, áttekinthető és kis blokkokból álljon. Nincs általános szabály, de ne legyen hosszabb 130 szavasnál.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.