Visszajelzés kérési e-mail sablonok fontossága az ügyfelek elégedettségének javításában. Lehetővé teszik az információk beszerzését az ügyfél tapasztalatairól és fejlesztésekre szolgálnak. Tippek és bevált gyakorlatok a visszajelzés kéréséhez, mint pl. az őszinte kommunikáció és a személyre szabott üzenetek. Sablonok és eszközök állnak rendelkezésre az ügyfélszolgálat javításához és a vásárlói élmény növeléséhez.
A mai digitális korszakban úgy kell bánni az ügyfelekkel, mintha a partnerei lennének. Ne töltsön túl sok időt fecsegéssel, inkább hallgassa meg ügyfeleit! Jelenlegi és potenciális ügyfelei rengeteg információval szolgálhatnak, amelyek segítenek növelni az eladásokat, több jó minőségű leadet generálni és egyszerűen javítani az ügyfelek hűségén.
Ehhez használhatja az egyik legalapvetőbb és leghatékonyabb kommunikációs csatornát – nevezetesen az e-mailt.
Azt gondolhatja: “Nos, mi amúgy is jó munkát végzünk az e-mailes marketingünkkel.” Lehetséges, de mindig van hova fejlődni. Miért ne használhatná az e-maileket a kapcsolatának megerősítéséhez a listán szereplő névjegyekkel, hogy azok hosszabb ideig hűek maradjanak és aktívabbak legyenek? Van egy bizonyos típusú e-mail, úgynevezett visszajelzési kérelem, amely segítséget nyújt a kommunikációban és az érdemi kapcsolatok kialakításában a potenciális és a meglévő ügyfelekkel.
A visszajelzési kérelem e-mailje egyszerű és kreatív módja az ügyfelek bevonásának és visszajelzésük megszerzésének, amely segíthet a jövőbeni marketingüzenetek és a termék javításában.
A részletek elõtt el kell mondanunk, miért olyan fontos a visszajelzések begyűjtése az ügyfelektől. A vállalatok sokáig nem fektettek időt vagy forrásokat ügyfeleik megismerésére.
Ez tévedés, mert az ügyfelek véleményének kikérdezése lehetővé teszi, hogy többet tudjon meg azokról az emberekről, akik hajlandók megvásárolni a termékeit. Például ide tartozik, hogy mik az igényeik, és hogyan lehet kielégíteni őket.
Ezért a visszajelzés kérésének fő gondolata az, hogy értékes, első kézből származó információkat szerezzen be, amelyek elősegítik vállalkozásának, termékeinek vagy szolgáltatásainak továbbfejlesztését és javítását.
Azáltal, hogy megkérdezi az ügyfeleit a visszajelzésükrők, megtudhatja, hogy mennyire elégedettek, min lehetne javítani és milyen igényük nem lett kielégítve.
Ezen információk elemzése és okos következtetések levonása lehetővé teszi a következőket:
Értse meg ügyfeleit. Az ügyfelek proaktív meghallgatása lehetővé teszi, hogy jobban megismerje őket, és mint fogyasztókat megértse őket. Megtudhatja, mit várnak el szolgáltatásaitól, és megismerheti igényeiket. Ez nem csak a panaszok vagy kérdések megválaszolásáról szól.
Tartsa meg a meglévő ügyfeleket. Azok, akiket meghallgatnak és megbecsülik őket, sokkal valószínűbb, hogy hűek maradnak a vállalkozásához. A vásárlók ezt azáltal érezhetik, hogy rendszeresen megkérdezik véleményüket, és amikor csak lehetséges, bevezetik az általuk javasolt fejlesztéseket.
Növelje a meglévő ügyfelek lojalitását. Az ügyfelek tapasztalatainak javítása az igényeinek meghallgatásával és megválaszolásával hozzájárul az üzleti vállalkozással való elégedettség fokozásához. Az ügyfelek hűségének ily módon történő növelésével márkanagyköveteket szerezhet, akik másoknak ajánlják szolgáltatásait.
Szóval hogyan kellene az ügyfelek visszajelzését kérnie? A régi jó e-mailek felhasználásával.
I wanted to reach out to let you know that working with you on [project] has been a pleasure!
I was wondering if you’d be willing to share your thoughts on our recent project so we can get to know your opinion and act upon it.
If you want to help us improve our [product/service], follow this link [link to a feedback form] and share a few words about our project and your experience working with us.
Again, it’s been a pleasure working for you and your team.
Best,
[name & company]
Hey [name],
How would you rate the support you received from our customer service team?
Good, I’m satisfied
Bad, I’m unsatisfied
Here’s a reminder of what your ticket was about:
[ insert ticket]
We hope we did a good job!
Best,
[name & company]
We are constantly striving to improve, and we’d love to hear from you about the following [company] products:
Rate your [purchased product no. 1]
[a scale from 1 to 5]
Rate your [purchased product no. 2]
[a scale from 1 to 5]
Your feedback helps us improve and reach more great customers like you.
Always yours,
[company] team
Thanks for your time on [date], it was great working with you, and I’m glad we could complete your project.
When we complete projects with outstanding customers, we like to finish up by asking for their opinions and suggestions about how we, [company], can improve.
If you have a few minutes, we’d love to get feedback on your experience.
Follow this link to access the feedback form [link to a feedback form].
In the meantime, please reach out if you have any questions.
Best wishes,
[name & company]
Now that you’ve had a chance to try [product/service], we’d love to know what you think about it.
Follow this link to record some video feedback [link], or simply write a review.
Tell us about the features you enjoyed, how you use [product/service], and anything else that comes to mind!
We appreciate your help.
As always, feel free to reach out if you have any questions.
Best,
[name & company]
Mielőtt elkezdené feltenni a kérdéseket, magyarázza el, mennyire fontos az Ön számára a termék vagy szolgáltatás értékének növelése. Mondja el ügyfeleinek, hogy tanulni szeretne tapasztalataikból, hogy a jövőben is javuljon és biztosítsa a jó szolgáltatást.
Előre fejezze ki elismerését, és tudassa ügyfeleivel, hogy megérti, hogy drága az idejük, ezért értékelni fogja az esetleges visszajelzéseket.
A kérdésre adott válaszok segítenek azonosítani az összes “jó” dolgot, amit csinál.
Ez a pont döntő fontosságú. Arról szól, hogy megkérdezze ügyfeleit, hogy a vásárlási/szolgáltatási élmény mely részei nem tetszettek nekik.
Fordítson különös figyelmet ezekre a válaszokra. Ha nem cselekszik a tanácsok alapján, akkor nem lesz mentsége, ha más hasonló ismétlődik más ügyfelekkel.
Ready to put our feedback request templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Ez valóban a termék vagy szolgáltatás sajátosságaitól függ. Ne várjon azonban túl sokáig, mert az ügyfelek valószínűleg megfeledkeznek a vállalatukkal kapcsolatos tapasztalataikról (hacsak nem voltak kifejezetten negatívak). Jó ötlet visszaküldési kérelmet küldeni a vásárlás után 5 napon belül.
Igen, törődnie kell minden vásárló tapasztalatával, és nem szabad figyelmen kívül hagynia azokat, akik negatív véleményt nyilvánítottak termékével vagy szolgáltatásával kapcsolatban. A negatív visszajelzéseket alaposan elemezni kell, és cselekedni kell a termékek és szolgáltatások fejlesztésének elősegítése érdekében.
Újracsatlakozási e-mail sablonok
A cég bocsánatot kér az előfizetőktől azért, mert az utóbbi időben túl sok volt a reklám a hírlevélben, és fontos információkról nem számoltak be. Ígéretet tesznek arra, hogy a hírlevél 90%-a az iparági hírekkel és hasznos információkkal fog foglalkozni. Az újracsatlakozási e-mailek segítség segítségével szeretnék visszaszerezni a figyelmüket. Többféle újracsatlakozási e-mail sablont mutatnak be és elmagyarázzák, mikor és hogyan kell ilyen leveleket küldeni.
This article covers various aspects of email marketing, including templates for e-commerce delivery and confirmation emails, customer service theory, and creating effective discount email templates. It emphasizes the importance of personalization, highlighting product or service benefits, and having a clear call to action in emails. Additionally, it notes that email marketing is still a popular and effective communication channel, with high open and conversion rates. Overall, the article provides practical tips on how to create high-quality, compelling emails for marketing purposes.
Ügyfelet méltató, köszönő e-mail sablonok
Az ügyfélszolgáltatás kulcsfontosságú az ügyfélhűség és a vállalkozások sikeréhez. A közösségi médiaon keresztül történő ügyfélszolgálat fontos, mivel az ügyfelek várják a gyors választ és pozitív tapasztalatokkal rendelkeznek. A lojalitás programok hatékonyak lehetnek az ügyfelek megtartására és a fogyasztói költések növelésére. Ügyfélszolgálati mutatók mérése és fejlesztése, az ügynökképzés és az új technológiák bevezetése mind hozzájárulhatnak a vállalkozás sikeréhez.
Az ügyfélek elégedettségének fontosságát hangsúlyozza a cikk, valamint a jó időzítés, hangnem és sablonok használatának segítségét ajánlja az elégedett ügyfelektől származó ajánlások begyűjtése érdekében. A LiveAgent szoftver segítségével többféle ügyfélszolgálati megoldás érhető el, a szöveg pedig egy felmérési e-mail sablont mutat be. A weboldal sütik használatát kéri a felhasználóktól, és adatvédelmi irányelveket tárgyal.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team