• Sablonok
  • Visszajelzés kérése e-mail sablon

Visszajelzés kérése e-mail sablon

A mai digitális korszakban úgy kell bánni az ügyfelekkel, mintha a partnerei lennének. Ne töltsön túl sok időt fecsegéssel, inkább hallgassa meg ügyfeleit! Jelenlegi és potenciális ügyfelei rengeteg információval szolgálhatnak, amelyek segítenek növelni az eladásokat, több jó minőségű leadet generálni és egyszerűen javítani az ügyfelek hűségén.

Ehhez használhatja az egyik legalapvetőbb és leghatékonyabb kommunikációs csatornát – nevezetesen az e-mailt.

Visszajelzés kérése e-mail sablon
A LiveAgent lehetőséget nyújt e-maileket és sablon üzeneteket küldeni

Azt gondolhatja: “Nos, mi amúgy is jó munkát végzünk az e-mailes marketingünkkel.” Lehetséges, de mindig van hova fejlődni. Miért ne használhatná az e-maileket a kapcsolatának megerősítéséhez a listán szereplő névjegyekkel, hogy azok hosszabb ideig hűek maradjanak és aktívabbak legyenek? Van egy bizonyos típusú e-mail, úgynevezett visszajelzési kérelem, amely segítséget nyújt a kommunikációban és az érdemi kapcsolatok kialakításában a potenciális és a meglévő ügyfelekkel.

A visszajelzési kérelem e-mailje egyszerű és kreatív módja az ügyfelek bevonásának és visszajelzésük megszerzésének, amely segíthet a jövőbeni marketingüzenetek és a termék javításában.

Mi a visszajelzési kérelem e-mail? Miért fontos?

A részletek elõtt el kell mondanunk, miért olyan fontos a visszajelzések begyűjtése az ügyfelektől. A vállalatok sokáig nem fektettek időt vagy forrásokat ügyfeleik megismerésére.

Ez tévedés, mert az ügyfelek véleményének kikérdezése lehetővé teszi, hogy többet tudjon meg azokról az emberekről, akik hajlandók megvásárolni a termékeit. Például ide tartozik, hogy mik az igényeik, és hogyan lehet kielégíteni őket.

Ezért a visszajelzés kérésének fő gondolata az, hogy értékes, első kézből származó információkat szerezzen be, amelyek elősegítik vállalkozásának, termékeinek vagy szolgáltatásainak továbbfejlesztését és javítását.

Azáltal, hogy megkérdezi az ügyfeleit a visszajelzésükrők, megtudhatja, hogy mennyire elégedettek, min lehetne javítani és milyen igényük nem lett kielégítve.

Visszajelzés kérése e-mail sablon
A LiveAgent integrálódik a NiceReply szolgáltatással, és lehetővé teszi, hogy visszajelzést gyűjtsön minden elküldött e-mailről

Ezen információk elemzése és okos következtetések levonása lehetővé teszi a következőket:

  • Értse meg ügyfeleit. Az ügyfelek proaktív meghallgatása lehetővé teszi, hogy jobban megismerje őket, és mint fogyasztókat megértse őket. Megtudhatja, mit várnak el szolgáltatásaitól, és megismerheti igényeiket. Ez nem csak a panaszok vagy kérdések megválaszolásáról szól.

  • Tartsa meg a meglévő ügyfeleket. Azok, akiket meghallgatnak és megbecsülik őket, sokkal valószínűbb, hogy hűek maradnak a vállalkozásához. A vásárlók ezt azáltal érezhetik, hogy rendszeresen megkérdezik véleményüket, és amikor csak lehetséges, bevezetik az általuk javasolt fejlesztéseket.

     
  • Növelje a meglévő ügyfelek lojalitását. Az ügyfelek tapasztalatainak javítása az igényeinek meghallgatásával és megválaszolásával hozzájárul az üzleti vállalkozással való elégedettség fokozásához. Az ügyfelek hűségének ily módon történő növelésével márkanagyköveteket szerezhet, akik másoknak ajánlják szolgáltatásait.

Szóval hogyan kellene az ügyfelek visszajelzését kérnie? A régi jó e-mailek felhasználásával.

Tárgysor példák a visszajelzési kérelem e-mail sablonokhoz

  • Szeretnénk tudni a véleményed a [termékről/szolgáltatásról]
  • Hogyan tetszettünk, [név]?
  • Oszd meg gondolataid a [termékről/szolgáltatásról/cégről]
  • Köszönjük a [termék/szolgáltatás] vásárlását. Mennyire vagy elégedett a szolgáltatással?
  • Beszélnünk kell, [név]…
  • Milyen volt a tapasztalatod?
  • Mit gondolsz?
  • Értékeld a tapasztalatod a [céggel]
  • [Időtartam] van arra, hogy megossza gondolatait a [termékről/szolgáltatásról]

Visszajelzési kérelem e-amil sablon ötletek

Visszajelzés kérése e-mail sablon – közös projekt után

“Hogyan teljesítettünk” visszajelzési kérelem e-mail sablon

 

Értékelje termékeit, amelyeket tőlünk vásárolt visszajelzés kérése e-mail sablon

 

Köszönjük a közös projektet visszajelzési kérelem e-mail sablon

Oszd meg gondolataidat videón keresztül visszajelzési kérelem e-mail sablon

Visszajelzési kérelem e-mail sablon – követendő tippek & bevált gyakorlatok

Helyezzük el az őszinteség alapjait

Mielőtt elkezdené feltenni a kérdéseket, magyarázza el, mennyire fontos az Ön számára a termék vagy szolgáltatás értékének növelése. Mondja el ügyfeleinek, hogy tanulni szeretne tapasztalataikból, hogy a jövőben is javuljon és biztosítsa a jó szolgáltatást.

Előre fejezze ki elismerését, és tudassa ügyfeleivel, hogy megérti, hogy drága az idejük, ezért értékelni fogja az esetleges visszajelzéseket.

Kérdezze meg az ügyfeleket, hogy milyen elemeket/szolgáltatásokat szeretnek

A kérdésre adott válaszok segítenek azonosítani az összes “jó” dolgot, amit csinál.

Kérdezze meg az ügyfeleket, hogy mit nem szeretnének többé látni

Ez a pont döntő fontosságú. Arról szól, hogy megkérdezze ügyfeleit, hogy a vásárlási/szolgáltatási élmény mely részei nem tetszettek nekik.

Fordítson különös figyelmet ezekre a válaszokra. Ha nem cselekszik a tanácsok alapján, akkor nem lesz mentsége, ha más hasonló ismétlődik más ügyfelekkel.

Visszajelzés kérés e-mail – Gyakran ismételt kérdések

 

Mikor kellene küldenie visszajelzés kéréséről szóló e-mailt?

Megoldási idő

Ez valóban a termék vagy szolgáltatás sajátosságaitól függ. Ne várjon azonban túl sokáig, mert az ügyfelek valószínűleg megfeledkeznek a vállalatukkal kapcsolatos tapasztalataikról (hacsak nem voltak kifejezetten negatívak). Jó ötlet visszaküldési kérelmet küldeni a vásárlás után 5 napon belül.

Akkor is kellene küldenem visszajelzés kérelmi e-mailt, ha tudom, hogy egy adott ügyfél nem volt elégedett a termékkel/szolgáltatással?

Visszaesési ráta szomorú arc

Igen, törődnie kell minden vásárló tapasztalatával, és nem szabad figyelmen kívül hagynia azokat, akik negatív véleményt nyilvánítottak termékével vagy szolgáltatásával kapcsolatban. A negatív visszajelzéseket alaposan elemezni kell, és cselekedni kell a termékek és szolgáltatások fejlesztésének elősegítése érdekében.

Ready to put our feedback request templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..