• Sablonok
  • Újracsatlakozási e-mail sablonok

Újracsatlakozási e-mail sablonok

Az ügyfelek megtartási arányának magas szinten tartása lényegesen olcsóbb, mint új ügyfelek megszerzése. Sőt, a már megszerzett ügyfelek nagyobb valószínűséggel térnek vissza újra és újra. Valójában a Forrester szerint ötször többe kerül az új ügyfelek megszerzése, mint a meglévők megtartása (forrás). A vállalatok azonban gyakran sokkal többet fektetnek az új ügyfelek csábításába, mint a jelenlegi ügyfelek érdeklődése és elkötelezettsége megtartásába a márka termékei iránt.

Ennek a megközelítésnek a követése olyan hiba, amely elképzelhetetlen összegekbe kerülhet a vállalat számára. A Harvard Business Review jelentése szerint a vállalkozások 65%-ának jövedelme meglévő ügyfelektől származik (forrás). A Forrester tanulmánya azt is kimondja, hogy a vállalatok évente 1,6 billió dollárt veszítenek az ügyfelek lemorzsolódása miatt.

 

Annak érdekében, hogy meglévő ügyfelei vagy előfizetői el legyenek ragadtatva a vállalattal folytatott interakcióktól, újrakezdési kampányba kezdhet, és újbóli csatlakozásról szóló e-maileket küldhet nekik.

Mi az újracsatlakozási e-mail? Miért fontos?

Az újbóli csatlakozási e-mail kampány olyan e-mail kampány, amely inaktív ügyfeleket vagy előfizetőket céloz meg. A cél emlékeztetni őket a termékek és szolgáltatások által nyújtott előnyökre.

Ez egy speciális kampány, amelynek célja, hogy emlékeztesse ügyfeleit a márkájára, és arra ösztönözze őket, hogy fizessenek ismét a termékeikért vagy szolgáltatásaikért. Ez a fajta kommunikáció arra is törekedhet, hogy újra kapcsolatba lépjen azokkal az e-mail előfizetőkkel, akiknek elkötelezettsége alacsony vagy egyáltalán nem létezik. Végül is minden előfizető potenciálisan az Ön ügyfelévé válhat, igaz?

Az újbóli csatlakozási e-mail kampányok csak inaktív kapcsolatokat célozhatnak. Ezért az első lépés az inaktív kapcsolatok azonosítása az adatbázisban. Azt is el kell döntenie, hogy egy ügyfélnek mennyi ideig kell inaktívnak lennie, hogy bekerüljön az újbóli elköteleződési kampányba. Az inaktívként azonosított névjegyek egy listára kerülnek, amelyre e-mailt küldünk.

Újracsatlakozási e-mail sablonok
Küldjön e-maileket közvetlenül a LiveAgent irányítópultjából

Az inaktív kapcsolattartók vagy korábbi ügyfelek újbóli aktiválásához többféle üzenetet is felvehet az e-mailjeibe:

  • A kontaktok megkérése a kommunikációs beállítások frissítésére.
  • Az előfizetők esetleges aggályainak kezelése.
  • Különleges ajánlatok, kedvezmények vagy ingyenes termékek bemutatása.
  • Javasolni, hogy újból aktiválják előfizetésüket, vagy esetlegesen iratkozzanak le.

Kezdje el szisztematikusan elküldeni az e-maileket, majd figyelje a nyitottsági arányt, a visszafordulási arányt és az átkattintási arányt. Folyamatosan elemezze az eredményeket, hogy meghatározhassa, melyik kontakt csoport igényel nagyobb figyelmet.

5 újracsatlakozási e-mail sablon ötlet

Újracsatlakozási e-mail sablon #1

Újracsatlakozási e-mail sablon #2

Az előfizetők újbóli csatlakozásával foglalkozó e-mail sablon lehetséges problémáinak kezelése

Kérdezzen egy egyszerű kérdést újracsatlakozási e-mail sablon

Maradjak a listán újracsatlakozási e-mail sablon

13 újracsatlakozási e-mail sablon tárgysor példa

  • Szeretnél még hírleveleket kapni?
  • Ez egy búcsú?
  • Tudjuk, hogy elrontottuk, de még megmenthetjük!
  • Szia [feliratkozó neve]! Mi vagyunk, te vagy?
  • Legyél őszinte velünk [név]… Nem várhatunk tovább
  • Hiányzunk? Kapcsolódjunk újra össze!
  • Beszélnünk kell
  • Már [napok száma] beszéltünk utoljára.
  • Már jó rég volt. Számoltuk az órákat és a napokat
  • [kedvezmény százaléka] kedvezmény a következő vásárlásodra
  • Hiányzol nekünk, [Név]
  • Szakítunk, vagy mi?
  • Akarsz még hallani rólunk?

Újracsatlakozási e-mailek – Gyakran ismételt kérdések

 

Mikor kellene újracsatlakozási e-mailt küldenie?

Megoldási idő

30-60 napos inaktivitás után indítson újracsatlakozási e-mail kampányt 3+ e-mailből. Mindez azonban attól függ, hogy milyen gyakran küldi el az e-maileket. Ha csak havi hírleveleket küld, akkor várjon még egy kicsit, például 90 napot.

Hány újracsatlakozási e-mailt kell elküldenie, mielőtt eltávolítaná a névjegyeket az előfizetői listáról?

Újracsatlakozási e-mail sablonok

Mint feljebb említettük, legalább három újracsatlakozási e-mailt kellene küldenie. Azonban folytassa az egyes üzenetek eredményeinek elemzését. Ha sok címzett leiratkozik a második üzenet után, fontolja meg, hogy valóban el kívánja-e küldeni a 3. e-mailt is.

Mennyi ideig kell várnia a második újbóli újracsatlakozási e-mail elküldése között?

Válasz

Legalább 48 vagy 72 órát kellene várnia, hogy újabb újbóli újracsatlakozási levelet küldjön inaktív előfizetőknek.

Ready to put our re-engagement templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..