• Sablonok
  • Újracsatlakozási e-mail sablonok

Újracsatlakozási e-mail sablonok

Az ügyfelek megtartási arányának magas szinten tartása lényegesen olcsóbb, mint új ügyfelek megszerzése. Sőt, a már megszerzett ügyfelek nagyobb valószínűséggel térnek vissza újra és újra. Valójában a Forrester szerint ötször többe kerül az új ügyfelek megszerzése, mint a meglévők megtartása (forrás). A vállalatok azonban gyakran sokkal többet fektetnek az új ügyfelek csábításába, mint a jelenlegi ügyfelek érdeklődése és elkötelezettsége megtartásába a márka termékei iránt.

Ennek a megközelítésnek a követése olyan hiba, amely elképzelhetetlen összegekbe kerülhet a vállalat számára. A Harvard Business Review jelentése szerint a vállalkozások 65%-ának jövedelme meglévő ügyfelektől származik (forrás). A Forrester tanulmánya azt is kimondja, hogy a vállalatok évente 1,6 billió dollárt veszítenek az ügyfelek lemorzsolódása miatt.

 

Annak érdekében, hogy meglévő ügyfelei vagy előfizetői el legyenek ragadtatva a vállalattal folytatott interakcióktól, újrakezdési kampányba kezdhet, és újbóli csatlakozásról szóló e-maileket küldhet nekik.

Mi az újracsatlakozási e-mail? Miért fontos?

Az újbóli csatlakozási e-mail kampány olyan e-mail kampány, amely inaktív ügyfeleket vagy előfizetőket céloz meg. A cél emlékeztetni őket a termékek és szolgáltatások által nyújtott előnyökre.

Ez egy speciális kampány, amelynek célja, hogy emlékeztesse ügyfeleit a márkájára, és arra ösztönözze őket, hogy fizessenek ismét a termékeikért vagy szolgáltatásaikért. Ez a fajta kommunikáció arra is törekedhet, hogy újra kapcsolatba lépjen azokkal az e-mail előfizetőkkel, akiknek elkötelezettsége alacsony vagy egyáltalán nem létezik. Végül is minden előfizető potenciálisan az Ön ügyfelévé válhat, igaz?

Az újbóli csatlakozási e-mail kampányok csak inaktív kapcsolatokat célozhatnak. Ezért az első lépés az inaktív kapcsolatok azonosítása az adatbázisban. Azt is el kell döntenie, hogy egy ügyfélnek mennyi ideig kell inaktívnak lennie, hogy bekerüljön az újbóli elköteleződési kampányba. Az inaktívként azonosított névjegyek egy listára kerülnek, amelyre e-mailt küldünk.

Küldjön újbóli csatlakozási e-mail sablonokat a LiveAgentből
Küldjön e-maileket közvetlenül a LiveAgent irányítópultjából

Az inaktív kapcsolattartók vagy korábbi ügyfelek újbóli aktiválásához többféle üzenetet is felvehet az e-mailjeibe:

  • A kontaktok megkérése a kommunikációs beállítások frissítésére.
  • Az előfizetők esetleges aggályainak kezelése.
  • Különleges ajánlatok, kedvezmények vagy ingyenes termékek bemutatása.
  • Javasolni, hogy újból aktiválják előfizetésüket, vagy esetlegesen iratkozzanak le.

Kezdje el szisztematikusan elküldeni az e-maileket, majd figyelje a nyitottsági arányt, a visszafordulási arányt és az átkattintási arányt. Folyamatosan elemezze az eredményeket, hogy meghatározhassa, melyik kontakt csoport igényel nagyobb figyelmet.

5 újracsatlakozási e-mail sablon ötlet

Újracsatlakozási e-mail sablon #1


Is this the end?

We’re taking the hint: you aren’t interested in (product/service/offering). That’s okay, we get it.

Since you haven’t been checking our emails lately, we’ll go ahead and take you off our subscriber list.

Or…Maybe you still want to hear from us? Just click the (color) button below. Regardless of your choice we really hope you’ll stay with us.

(CTA)

Újracsatlakozási e-mail sablon #2


We haven’t heard from you lately, but we’d love to!

Enjoy [percentage] off your next purchase of [amount in dollars/other currency]. Just enter code [code] at the checkout.

[Use your discount code now]

Please note, if you don’t click on this email or we don’t hear back from you, we’ll bid you adieu and remove you from our mailing list.

Respectfully,
[company]

Az előfizetők lehetséges aggályainak kezelésével foglalkozó e-mail sablon


[Name],
We’re sorry. When you subscribed to our newsletter, you probably expected to be sent relevant content on [company] and topics related to [name of industry.]

We know that recently we might have failed to deliver on these efforts.

Several subscribers have complained that our emails have been too promotional and that we haven’t covered important news. That’s not what we intended. When we launched this newsletter, our first goal was to be a reliable source of information on [industry].

We want to fix this. In upcoming issues, we want to inform you about our products, services, and deliver hot industry news to you.

We’re ensuring you that 90% of our newsletter content will be focused on [industry] news and other useful information.

We hope that by doing this we’ll win you back! <3

Always yours,
[company] marketing team

Kérdezzen egy egyszerű kérdést újracsatlakozási e-mail sablon


Hi [name]

We haven’t heard from you in a while. Is everything okay?

We want to make sure our content meets your expectations. In case you have any concerns or comments, we’ve included a link to a [contact form/live chat/callback window] below

You can also contact customer support 24/7.

[CTA – link to a contact form/link prompting a live chat or callback window]

Best,
[name of the sender, company]

Maradjak a listán újracsatlakozási e-mail sablon


We haven’t heard from you in a while and it looks like you haven’t opened any emails from [company] in quite some time.

We’re not sure what to think about this.

We want to make sure that you’re still interested in receiving emails from us that include information about [company] and the latest news from [name of your industry] to help you tackle the challenges of [issue or pain point of your audience].

If you’d like to remain a subscriber, click the link below.

[CTA] Keep me on the list

You need to know that if you do not click the above button in 7 days, we’ll remove you from our mailing list – no questions asked.

Talk to you soon, hopefully!

Yours,
[company] team

13 újracsatlakozási e-mail sablon tárgysor példa

  • Szeretnél még hírleveleket kapni?
  • Ez egy búcsú?
  • Tudjuk, hogy elrontottuk, de még megmenthetjük!
  • Szia [feliratkozó neve]! Mi vagyunk, te vagy?
  • Legyél őszinte velünk [név]… Nem várhatunk tovább
  • Hiányzunk? Kapcsolódjunk újra össze!
  • Beszélnünk kell
  • Már [napok száma] beszéltünk utoljára.
  • Már jó rég volt. Számoltuk az órákat és a napokat
  • [kedvezmény százaléka] kedvezmény a következő vásárlásodra
  • Hiányzol nekünk, [Név]
  • Szakítunk, vagy mi?
  • Akarsz még hallani rólunk?

Újracsatlakozási e-mailek – Gyakran ismételt kérdések

Mikor kellene újracsatlakozási e-mailt küldenie?

Megoldási idő

30-60 napos inaktivitás után indítson újracsatlakozási e-mail kampányt 3+ e-mailből. Mindez azonban attól függ, hogy milyen gyakran küldi el az e-maileket. Ha csak havi hírleveleket küld, akkor várjon még egy kicsit, például 90 napot.

Hány újracsatlakozási e-mailt kell elküldenie, mielőtt eltávolítaná a névjegyeket az előfizetői listáról?

Újracsatlakozási e-mail sablonok

Mint feljebb említettük, legalább három újracsatlakozási e-mailt kellene küldenie. Azonban folytassa az egyes üzenetek eredményeinek elemzését. Ha sok címzett leiratkozik a második üzenet után, fontolja meg, hogy valóban el kívánja-e küldeni a 3. e-mailt is.

Mennyi ideig kell várnia a második újbóli újracsatlakozási e-mail elküldése között?

Válasz

Legalább 48 vagy 72 órát kellene várnia, hogy újabb újbóli újracsatlakozási levelet küldjön inaktív előfizetőknek.

Ready to put our re-engagement templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mikor kell újracsatlakozási e-mailt küldeni?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “30-60 napos inaktivitás után indítson újracsatlakozási e-mail kampányt 3+ e-mailből.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hány újracsatlakozási e-mailt kell elküldenie a névjegy eltávolítása előtt?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Legalább három újracsatlakozási e-mailt kell küldenie. Azonban folytassa az egyes üzenetek eredményeinek elemzését. Ha sok címzett leiratkozik a második üzenet után, fontolja meg, hogy lemond a 3. e-mail küldéséről.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mennyi ideig kell várnia a második újbóli újracsatlakozási e-mail elküldése között?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Legalább 48 vagy 72 órát kellene várnia, hogy újabb újbóli újracsatlakozási levelet küldjön inaktív előfizetőknek.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.