Ingyenes próba

Visszanyerő e-mail sablonok

Az ügyfelek leginkább abban a pillanatban foglalkoznak üzleti tevékenységgel, amikor első vásárlást hajtanak végre, vagy feliratkoznak hírlevélre. Függetlenül attól, hogy mennyire meggyőző a termékpalettája, vagy mennyire jó az Ön által nyújtott vevői élmény, mind az ügyfelek, mind az előfizetők végül abbahagyják az üzleti tevékenységet.

Ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy valami nincs rendben a marketingstratégiájával – ez egyszerűen természetes elszakadási folyamat.

Tehát ez azt jelenti, hogy csak engednie kell hűséges ügyfeleinek vagy követőinek, esetleg versenytársainak a továbblépését anélkül, hogy megpróbálna harcolni a figyelmükért? Természetesen nem! Tekintettel arra, hogy a meglévő ügyfelek megtartása körülbelül 5x olcsóbb, mint az új (forrás) megszerzése, a visszahívó e-maileknek minden hatékony marketing stratégiának elengedhetetlen részét kell képezniük.

Visszanyerő e-mail sablonok
Mentse el sablonjainkat konzervált válaszként

Mit jelent pontosan a visszanyerő e-mail?

A visszanyerő e-mail egy üzenet, vagy üzenetek sorozata, amelyet a független ügyfeleknek küldünk annak reményében, hogy meggyőzzük őket, hogy térjenek vissza az online áruházba vásárlás céljából, vagy újból bevonják őket az e-mail kampányokba. Annak érdekében, hogy a lehető legnagyobb esélyt nyújtsa magának az ilyen ügyfelek visszaszerzésében, elengedhetetlen, hogy valamilyen különleges kedvezményt vagy hozzáadott értéket kínáljon nekik, amely ismét jobban érdekli őket a vállalat iránt.

Egy ügyfél megtartása nem valósul meg egyetlen e-mail küldésével. Függetlenül attól, hogy milyen nagyszerű az ajánlata, a címzett esetleg csak felhasználja az ösztönző kedvezményt, hogy sokat kedvezményt szerezzen magának egyszeri vásárlással, mielőtt újra leválna. Ehelyett ajánlott több e-mailt küldeni a visszatérési folyamat sikeres befejezése érdekében. Az első e-mailnek tartalmaznia kell a korábban említett kedvezményt vagy hozzáadott értéket, majd egy újabb üzenet kell kövesse, amely emlékezteti az ügyfelet az üzleti vállalkozás által kínált összes nagy előnyre vagy szolgáltatásra.

Sephora visszanyerő e-mail
Egy visszanyerő e-mail a Sephora-tól

Végül, ha az ügyfél még mindig nem csatlakozott vissza márkájához, akkor lehet, hogy itt az ideje hogy elengedje őket és megtisztítsa adatbázisát. Ezért még egy utolsó üzenetet kellene küldenie nekik, melyben tudatja velük, hogy le fogja őket venni a levelező listáról, így kínálva nekik még egy utolsó lehetőséget az újra csatlakozáshoz.

Visszanyerő e-mail tárgysorok

  • Már egy jó ideje volt! Vásárolj nálunk újra a [X]% kedvezménnyel mindenre
  • Merre voltál? Hiányzol nekünk! Gyere vissza, van egy ajánlatunk számodra
  • Íme [X] ok, amiért folytatnia kellene velünk a vásárlást
  • Mindenki hiányol a [cégnél]! Íme a top [X] ok, amiért maradnia kellene a levelezési listánkon
  • Tudassa velünk, ha még mindig szeretne rólunk hallani
  • A szakítás nehéz, de még mindig nincs késő, hogy a dolgokat helyre hozzuk!

Visszanyerő e-mail sablonok

Visszanyerő e-mail sablon 1 – kedvezmény kínálása

Visszanyerő e-mail sablon 2 – információ a maradás okairól

Visszanyerő e-mail sablon 3 – eltávolítás a feliratkozói listáról

Visszanyerő e-mail sablon – Gyakran Ismételt Kérdések

Kell tartalmaznia a visszanyerő e-mailemnek kedvezményes ajánlatot?

Ajándék szalaggal

Az egész oka az újracsatlakozási e-mail küldésének az az, hogy kínáljon néhány ajánlatot vagy hozzáadott értéket, ami újra felkelti az előzőleg hűséges ügyfeleket vagy feliratkozókat és újra kapcsolatba lépjenek márkájával vagy tartalmával. Az egyik legjobb módja, hogy egyszerűen ajánljon nekik kihagyhatatlan vagy egyedi kedvezményt.

Ne álljon meg itt – az is fontos, hogy emlékeztesse őket az összes okra, amiért folytonosan vissza kellene térniük az Ön üzletébe, és ez a fajta e-mail kedvezményt is kínál a hatásának maximalizálása érdekében. Végül az utolsó esély az újracsatlakozási e-mail le- illetve újra hírlevélre való feliratkozási lehetőséggel és kedvezménnyel ami ösztönzi majd az ügyfeleket, hogy térjenek vissza a boltjába még egy utolsó esélyre.

Hány visszanyerő e-mailt kellene küldenem?

Nyílt forrású jegykezelési rendszer

Küldjön egy e-mailt, amelyben kedvezményt kínál, hogy ösztönözze az ügyfelet, hogy jöjjön vissza az üzletébe. Még akkor is, ha ezt az utalványt vásárláshoz használják, akkor is tanácsos egy újabb üzenetet küldeni, amely felvázolja a hűséges ügyfelek legjobb okait a vállalat számára, hogy újra csatlakozzanak hozzájuk, vagy hogy kamatoztassák a kedvezményt és ne csak egyszer vásároljanak a kedvezménnyel. Végül, ha a címzett nem tér vissza üzletébe, nem válaszol vagy nem nyitja meg az előző e-mailjeit, akkor küldjön egy utolsó üzenetet, amelyben megkérdezi, hogy szeretnék-e hogy eltávolítsa őket a levelezési listából. Ez segít megszilárdítani a feliratkozók adatbázisát és lehetővé teszi, hogy a jobb leadekre koncentráljon.

Mi van akkor, ha valaki nem válaszol az utolsó visszanyerő e-mailemre?

Válasz ikon

Körülbelül egy hét múlva küldhet még egy e-mailt arra az esetre, ha az utolsó üzenete eltévedt volna a beérkező levelek között. Minden további üzenetnek, amelyet az adatbázisból való eltávolítás után küld, ki kell emelnie a termék értékét. Ha még mindig nem kapna választ, akkor valószínűleg a legjobb, ha megfeledkezik erről a vásárlóról és továbblép.

Utilize our free 14-day trial to win-back your customers today!

Save our fully customizable email templates, or use them as canned messages.

Free trial
Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..