Számtalan módszer a fejlődésre
egyetlen eszközzel

Növelje az eladásokat a LiveAgent segítségével.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Nagy a csend? Növelje az eladásokat a LiveAgent segítségével!

Az ügyfelek elégedettsége szorosan összefügg a megtartásukkal, a hűséggel és az értékesítéssel. Ha növelni szeretné az eladásokat, akkor egy ügyfélközpontú kultúrát kell kialakítania a vállalkozásán belül.

Minél jobban törekszik az ügyfelek kielégítésére, annál jobban teljesít vállalkozása a bevételek szempontjából. Hogyan? Olvassa el, hogy megtudja!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo
Strategies to increase sales

A legjobb stratégiák az eladások növelésére

Az eladások növeléséhez a vásárlóira kell összpontosítania. Győződjön meg arról, hogy cége:

Értéket nyújt vásárlói számára

Csökkenti a vásárlók fáradozásait

Gyors, személyre szabott szolgáltatásokat nyújt

Növelje az eladásokat a megfelelő eszközökkel

Egy olyan ügyfélszolgálati szoftverrel, mint a LiveAgent az ügyfélszolgálat javítása, az ügyfelek megtartása és az értékesítés gyerekjáték. Miért?

A LiveAgent több, mint 180 speciális ügyfélszolgálati funkciót és több, mint 40 integrációt kínál, amely segíti cégét a lehető legjobb szolgáltatás nyújtásában.

Right tools to increase sales

Miért kellene az ügyfélszolgálat fejlesztésére összpontosítania az eladások növelése érdekében?

Definition of good customer service

A jó szolgáltatás kívánatos és elvárt

Az ügyfelek kifogástalan szolgáltatást várnak el. Ha pedig a vállalatok ezt nem biztosítják, az ügyfelek elhagyják őket. Az amerikai vállalatok évente több, mint 62 millárd dollárt veszítenek a rossz ügyfélszolgálat miatt.

Bad service spreads like a wildfire

A negatív vélemények futótűzként terjednek

Az amerikaiak átlagosan 15 embernek mesélik el, ha rossz ügyfélszolgálati tapasztalatuk volt, ezzel szemben 11 embernek, ha jó tapasztalatuk volt.

Empower customers with self-service

A vásárlói erőfeszítések csökkentésének fontossága

74%-a az embereknek valószínűleg márkát vált, ha a vásárlási folyamatot túl nehéznek találja.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers

Új ügyfelek szerzése túl költséges

5 -25-ször drágább  megszerezni egy új ügyfelet, mint megtartani egy jelenlegit.

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Egyszerűen átmigrálhat hozzánk a legnépszerűbb help desk megoldásokból.

A LiveAgent szolgáltatásai, amelyek elősegítik az eladások növelését

Email ticketing

Jegykezelő rendszer hibrid jegyek áramlásával

A LiveAgent segítségével e-mailjei, csevegései, hívásai, a közösségi médiában való megemlítései és más csatornák jegyei is egy univerzális postaládába kerülnek.

Belső és külső valós idejű élő chat

Az élő chat alkalmazása az eladások növelésének kulcsfontosságú eleme, mivel segít a vállalkozásoknak a webhely látogatóit fizető ügyfelekké alakítani.

The fastest live chat on the market
Professional built-in call center software

Virtuális beépített call center

Hozzon létre egy virtuális telefonos központot a többcsatornás help desk részeként. A LiveAgent központosítja az Ön weboldaláról vagy vezetékes telefonról érkező telefonhívásokat egyetlen helyre.

A közösségi média támogatása

Integrálja közösségi médiában szereplő profiljait a LiveAgentbe, és válaszoljon a kommentekre, privát üzenetekre vagy tweetekre közvetlenül a fiókjából.

Social medias integrated into the help desk software

Automatizálás & előre megírt válaszok

Használja az automatizálást és az előre megírt válaszokat a hétköznapi feladatok felgyorsításához. Takarítson meg akár 15 órát hetente a LiveAgent automatizálási funkciójával.

Tudásbázis létrehozása

Hozzon létre belső és külső tudásbázisokat a “segíts magadon” megoldás részeként. Hozzon létre GYIK-eket, fórumokat, visszajelzéseket és javaslatokat.

Web icon

Adatelemzés és teljesítményértékelés

Nézze meg, hogy ki lép kapcsolatba vállalatával, és ellenőrizze a kapott szolgáltatást. Tekintse meg a kihasználtságot, a statisztikákat, értékelje a teljesítményértékeléseket, és tanuljon az ügyfelek elégedettségének kiértékeléséből.

Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Mi teszi a LiveAgentet az eladások növelésének megfelelő eszközévé?

Most reviewed and number 1

A legtöbbet és legmagasabbra értékelt

A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban.

Preferred by 21k businesses

21 ezer vállalkozás kedvence

Több, mint 21 000 vállalkozás különböző iparágakban a LiveAgent-et választotta az ügyfélszolgálati igényeik kielégítéséhez.

Packed with features

Több, mint 180 funkcióval rendelkezik

Több, mint 180 funkcióval és több, mint 100 integrációval és végtelen testreszabással az eszköz könnyen alkalmazkodik az üzleti igényekhez.

Cloud based and secure help desk

Felhő alapú és biztonságos

Teljesen felhő alapú, biztonságos, könnyen beállítható és használható. Kezdje el a LiveAgent-et használni percek alatt.

Átlátható és megfizethető árképzés

Szerezze meg professzionális ügyfélszolgálati megoldásunkat fix havi áron, rejtett díjak és hosszú távú kötelezettségvállalások nélkül. Iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy teljes hozzáférést kapjon az összes elérhető funkcióhoz.

Mire vár még? Növelje eladásait, mától!

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezEladások növelése
A támogatási jegyrendszer segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérések kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Támogatási Jegyrendszer

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a testreszabható gombok és híváskonfigurációk használatát vállalkozások számára. Az árazás különböző csomagokat kínál. Próbálja ki az összes kommunikációs csatornát.

A LiveAgent illeszkedik igényeihez a szórakoztatóipar számára azáltal, hogy élő chat funkciókat kínál annak érdekében, hogy gyorsabb online segítséget legyen képes nyújtni.

Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára az ügyfélszolgálat és az értékesítés hatékonyabb kezelését. Az alkalmazás számos funkciót és integrációs lehetőséget kínál, valamint biztonságos és gyors működést biztosít. A proaktív chat lehetőségek a stratégiai ügyfélfogalom elérését segítik. Az IVR technológia könnyebb elérhetőséget és költségcsökkentést biztosít az ügyfeleknek és a vállalkozásoknak.

Csatoljon fájlokat a tudásbázis cikkeihez. Próbálja ki a LiveAgent funkcióját - Mellékletek a cikkekben. Olvasson erről tovább a cikkben.

Mellékletek a cikkekben

A tudásbázis-cikkekhez könnyen csatolhatók fájlok. Lehetővé teszi az online közösségteremtést, hogy az ügyfelek segíthessenek egymásnak. A LiveAgent számos ügyfélszolgálati megoldást kínál, mint például a Help Desk, a Jegykezelő rendszer és az Élő Chat. Ingyenes csevegőszobát kínál weboldalak számára is.

Az IT támogatás, más nevén műszaki támogatás, műszaki segítség nyújtása az ügyfeleknek. Lefoglalt órák, irányított szolgáltatások, idő és anyagok.

IT támogatás

A kimenő értékesítési folyamat magában foglalja a lead azonosítást, generálást, minősítést, pitch adást és az ügyletek lezárását. A legfontosabb kimenő értékesítési mutatók a csatornamutatók és az elköteleződési mutatók. A kimenő értékesítési csapat létrehozása egy hatékony munkafolyamat kidolgozásán alapul, amely személyre szabott ajánlatokat kínál, ezzel növelve az ügyfélhűséget és a bevételt. LiveAgent egy olyan szoftver, amely támogatja a vállalkozásokat ebben a területen, és több más ügyfélszolgálati szolgáltatást is kínál, mint például a VoIP telefonrendszer, az e-mail kezelő szoftver és az ügyfélportál szoftver.

Az élő chat gomb ikonja valahol a weboldalán kerül elhelyezésre, ami lehetőséget nyújt ügyfeleinek arra, hogy kommunikáljanak az ügyfélszolgálattal valós időben.

Chat gomb

A márka szószólói és az élő chat gombi segítheti a vállalat hatékonyságát és ügyfélszolgálatát. Az ügyfelek valós időben kapcsolatba léphetnek.

Ügyfélszolgálatát Google email fiókjáról futtatja? Lépjen a következő szintre, és migráljon át már ma a LiveAgenthez.

Váltana a Gmail-ről?

A LiveAgentet a vállalkozások élvezik a hatékony ügyféltámogatásért nyújtott segítség miatt. Sokan javasolják más platformok helyett.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót