Nagy a csend? Növelje az eladásokat a LiveAgent segítségével!

Az ügyfelek elégedettsége szorosan összefügg a megtartásukkal, a hűséggel és az értékesítéssel. Ha növelni szeretné az eladásokat, akkor egy ügyfélközpontú kultúrát kell kialakítania a vállalkozásán belül.

 
Stratégiák az eladások növelésére

A legjobb stratégiák az eladások növelésére

Az eladások növeléséhez a vásárlóira kell összpontosítania. Győződjön meg arról, hogy cége:

Eladások növelése Értéket nyújt vásárlói számára

Eladások növelése Csökkenti a vásárlók fáradozásait

Eladások növeléseGyors, személyre szabott szolgáltatásokat nyújt

Növelje az eladásokat a megfelelő eszközökkel

Egy olyan help desk szoftverrel, mint a LiveAgent az ügyfélszolgálat javítása, az ügyfelek megtartása és az értékesítés gyerekjáték. Miért?

A LiveAgent több, mint 180 speciális help desk funkciót és több, mint 40 integrációt kínál, amely segíti cégét a lehető legjobb szolgáltatás nyújtásában.

 
Megfelelő eszközök az eladások növelésére

Miért kellene az ügyfélszolgálat fejlesztésére összpontosítania az eladások növelése érdekében?

A jó ügyfélszolgálat definíciója

A jó szolgáltatás kívánatos és elvárt

Az ügyfelek kifogástalan szolgáltatást várnak el. Ha pedig a vállalatok ezt nem biztosítják, az ügyfelek elhagyják őket. Az amerikai vállalatok évente több, mint 62 millárd dollárt veszítenek a rossz ügyfélszolgálat miatt.

 
A rossz szolgáltatás futótűzként terjed

A negatív vélemények futótűzként terjednek

Az amerikaiak átlagosan 15 embernek mesélik el, ha rossz ügyfélszolgálati tapasztalatuk volt, ezzel szemben 11 embernek, ha jó tapasztalatuk volt.

 
Ruházza fel vásárlóit önkiszolgálással

A vásárlói erőfeszítések csökkentésének fontossága

74%-a az embereknek valószínűleg márkát vált, ha a vásárlási folyamatot túl nehéznek találja.

 
Használjon proaktív csevegési meghívókat a látogatók ügyfelekké alakításához

Új ügyfelek szerzése túl költséges

5 -25-ször drágább  megszerezni egy új ügyfelet, mint megtartani egy jelenlegit.

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Egyszerűen átmigrálhat hozzánk a legnépszerűbb help desk megoldások-ból.

 
kitűző

A LiveAgent szolgáltatásai, amelyek elősegítik az eladások növelését

Email jegyrendszer

Jegykezelő rendszer hibrid jegyek áramlásával

A LiveAgent segítségével e-mailjei, csevegései, hívásai, a közösségi médiában való megemlítései és más csatornák jegyei is egy univerzális postaládába kerülnek.

Belső és külső valós idejű élő chat

Az élő chat alkalmazása az eladások növelésének kulcsfontosságú eleme, mivel segít a vállalkozásoknak a webhely látogatóit fizető ügyfelekké alakítani.

 
A leggyorsabb élő chat szoftver a piacon
Professzionális szoftver beépített call centerrel

Virtuális beépített call center

Hozzon létre egy virtuális telefonos központot a többcsatornás help desk részeként. A LiveAgent központosítja az Ön weboldaláról vagy vezetékes telefonról érkező telefonhívásokat egyetlen helyre.

 

A közösségi média támogatása

Integrálja közösségi médiában szereplő profiljait a LiveAgentbe, és válaszoljon a kommentekre, privát üzenetekre vagy tweetekre közvetlenül a fiókjából.

 
Az ügyfélszolgálati szoftvere integrált közösségi média oldalak
Menedzser

Beépített CRM

Tekintse meg ügyfeleinek elérhetőségeit, korábbi vásárlásait és a vállalkozásával folytatott összes korábbi kommunikációt. Szerkessze és férjen hozzá az összes adathoz egyidőben.

 
Fogaskerék

Automatizálás & előre megírt válaszok

Használja az automatizálást és az előre megírt válaszokat a hétköznapi feladatok felgyorsításához. Takarítson meg akár 15 órát hetente a LiveAgent automatizálási funkciójával.

 
Tudásbázis

Tudásbázis létrehozása

Hozzon létre belső és külső tudásbázisokat a “segíts magadon” megoldás részeként. Hozzon létre GYIK-eket, fórumokat, visszajelzéseket és javaslatokat.

 
a befejezett feladatok jelentése

Adatelemzés és teljesítményértékelés

Nézze meg, hogy ki lép kapcsolatba vállalatával, és ellenőrizze a kapott szolgáltatást. Tekintse meg a kihasználtságot, a statisztikákat, értékelje a teljesítményértékeléseket, és tanuljon az ügyfelek elégedettségének kiértékeléséből.

Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

Mi teszi a LiveAgent-et az eladások növelésének megfelelő eszközévé?

Legtöbbet és legjobbra értékelt

A legtöbbet és legmagasabbra értékelt

A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban.

 
21e vállalat által preferált

21 ezer vállalkozás kedvence

Több, mint 21 000 vállalkozás különböző iparágakban a LiveAgent-et választotta az ügyfélszolgálati igényeik kielégítéséhez. 

 
Funkciókkal tele

Több, mint 180 funkcióval rendelkezik

A LiveAgent több, mint 180 speciális help desk funkciót és több, mint 40 integrációt kínál, amely segíti a lehető legjobb szolgáltatás elérésében.

 
Felhő-alapú és biztonságos ügyfélszolgálat

Felhő alapú és biztonságos

Teljesen felhő alapú, biztonságos, könnyen beállítható és használható. Kezdje el a LiveAgent-et használni percek alatt.

Átlátható és megfizethető árak

Fizessen elő professzionális ügyfélszolgálati megoldásunkra fix havi áron, rejtett díjak és hosszú távú kötelezettségvállalások nélkül. Iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy teljes hozzáférést kapjon az összes elérhető funkcióhoz.

Package Name

Jegy+chat

Ideális kis- és középvállalkozások számára

$29 /mo
Package Name

All-Inclusive

Ideális bármilyen méretű vállalkozás és nagyvállalatok számára

$39 /mo

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette … a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség hitelkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.