Az ügyfelek elégedettsége szorosan összefügg a megtartásukkal, a hűséggel és az értékesítéssel. Ha növelni szeretné az eladásokat, akkor egy ügyfélközpontú kultúrát kell kialakítania a vállalkozásán belül.
Minél jobban törekszik az ügyfelek kielégítésére, annál jobban teljesít vállalkozása a bevételek szempontjából. Hogyan? Olvassa el, hogy megtudja!
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Egy olyan ügyfélszolgálati szoftverrel, mint a LiveAgent az ügyfélszolgálat javítása, az ügyfelek megtartása és az értékesítés gyerekjáték. Miért?
A LiveAgent több, mint 180 speciális ügyfélszolgálati funkciót és több, mint 40 integrációt kínál, amely segíti cégét a lehető legjobb szolgáltatás nyújtásában.
Az ügyfelek kifogástalan szolgáltatást várnak el. Ha pedig a vállalatok ezt nem biztosítják, az ügyfelek elhagyják őket. Az amerikai vállalatok évente több, mint 62 millárd dollárt veszítenek a rossz ügyfélszolgálat miatt.
Az amerikaiak átlagosan 15 embernek mesélik el, ha rossz ügyfélszolgálati tapasztalatuk volt, ezzel szemben 11 embernek, ha jó tapasztalatuk volt.
74%-a az embereknek valószínűleg márkát vált, ha a vásárlási folyamatot túl nehéznek találja.
5 -25-ször drágább megszerezni egy új ügyfelet, mint megtartani egy jelenlegit.
Egyszerűen átmigrálhat hozzánk a legnépszerűbb help desk megoldásokból.
A LiveAgent segítségével e-mailjei, csevegései, hívásai, a közösségi médiában való megemlítései és más csatornák jegyei is egy univerzális postaládába kerülnek.
Az élő chat alkalmazása az eladások növelésének kulcsfontosságú eleme, mivel segít a vállalkozásoknak a webhely látogatóit fizető ügyfelekké alakítani.
Hozzon létre egy virtuális telefonos központot a többcsatornás help desk részeként. A LiveAgent központosítja az Ön weboldaláról vagy vezetékes telefonról érkező telefonhívásokat egyetlen helyre.
Integrálja közösségi médiában szereplő profiljait a LiveAgentbe, és válaszoljon a kommentekre, privát üzenetekre vagy tweetekre közvetlenül a fiókjából.
Használja az automatizálást és az előre megírt válaszokat a hétköznapi feladatok felgyorsításához. Takarítson meg akár 15 órát hetente a LiveAgent automatizálási funkciójával.
Hozzon létre belső és külső tudásbázisokat a “segíts magadon” megoldás részeként. Hozzon létre GYIK-eket, fórumokat, visszajelzéseket és javaslatokat.
Nézze meg, hogy ki lép kapcsolatba vállalatával, és ellenőrizze a kapott szolgáltatást. Tekintse meg a kihasználtságot, a statisztikákat, értékelje a teljesítményértékeléseket, és tanuljon az ügyfelek elégedettségének kiértékeléséből.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban.
Több, mint 21 000 vállalkozás különböző iparágakban a LiveAgent-et választotta az ügyfélszolgálati igényeik kielégítéséhez.
Több, mint 180 funkcióval és több, mint 100 integrációval és végtelen testreszabással az eszköz könnyen alkalmazkodik az üzleti igényekhez.
Teljesen felhő alapú, biztonságos, könnyen beállítható és használható. Kezdje el a LiveAgent-et használni percek alatt.
Szerezze meg professzionális ügyfélszolgálati megoldásunkat fix havi áron, rejtett díjak és hosszú távú kötelezettségvállalások nélkül. Iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy teljes hozzáférést kapjon az összes elérhető funkcióhoz.
Mire vár még? Növelje eladásait, mától!
Most Popular
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Az értékesítés jó növekedése nagyban függ a vállalat méretétől. De általában 5-10% -os értékesítésnövekedés nagyon jó.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvere kiváló ügyféltámogatással segíti a vállalatokat az értékesítés növelésében. Mivel az ügynökök egyetlen felületről dolgoznak, azonnal válaszolhatnak az összes ügyfél kérdésére. Ezáltal csökkenthetik a felesleges várakozási időt.
A LiveAgent ügyfélszolgálati megoldása növeli az ügyfelek elégedettségét, az ügyfelek megtartását, időt takarít meg és csökkenti az ügyfélszolgálat költségeit.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk