Számtalan módszer a fejlődésre
egyetlen eszközzel

Növelje az eladásokat a LiveAgent segítségével.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Nagy a csend? Növelje az eladásokat a LiveAgent segítségével!

Az ügyfelek elégedettsége szorosan összefügg a megtartásukkal, a hűséggel és az értékesítéssel. Ha növelni szeretné az eladásokat, akkor egy ügyfélközpontú kultúrát kell kialakítania a vállalkozásán belül.

Minél jobban törekszik az ügyfelek kielégítésére, annál jobban teljesít vállalkozása a bevételek szempontjából. Hogyan? Olvassa el, hogy megtudja!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Nagy a csend? Növelje az eladásokat a LiveAgent segítségével!
USC logo
Strategies to increase sales

A legjobb stratégiák az eladások növelésére

Az eladások növeléséhez a vásárlóira kell összpontosítania. Győződjön meg arról, hogy cége:

A legjobb stratégiák az eladások növelésére - App - Uploads - 2020 - 08 - Value To Customers.svg Értéket nyújt vásárlói számára

A legjobb stratégiák az eladások növelésére Csökkenti a vásárlók fáradozásait

A legjobb stratégiák az eladások növeléséreGyors, személyre szabott szolgáltatásokat nyújt

Növelje az eladásokat a megfelelő eszközökkel

Egy olyan ügyfélszolgálati szoftverrel, mint a LiveAgent az ügyfélszolgálat javítása, az ügyfelek megtartása és az értékesítés gyerekjáték. Miért?

A LiveAgent több, mint 180 speciális ügyfélszolgálati funkciót és több, mint 40 integrációt kínál, amely segíti cégét a lehető legjobb szolgáltatás nyújtásában.

Right tools to increase sales

Miért kellene az ügyfélszolgálat fejlesztésére összpontosítania az eladások növelése érdekében?

Definition of good customer service

A jó szolgáltatás kívánatos és elvárt

Az ügyfelek kifogástalan szolgáltatást várnak el. Ha pedig a vállalatok ezt nem biztosítják, az ügyfelek elhagyják őket. Az amerikai vállalatok évente több, mint 62 millárd dollárt veszítenek a rossz ügyfélszolgálat miatt.

Bad service spreads like a wildfire

A negatív vélemények futótűzként terjednek

Az amerikaiak átlagosan 15 embernek mesélik el, ha rossz ügyfélszolgálati tapasztalatuk volt, ezzel szemben 11 embernek, ha jó tapasztalatuk volt.

Empower customers with self-service

A vásárlói erőfeszítések csökkentésének fontossága

74%-a az embereknek valószínűleg márkát vált, ha a vásárlási folyamatot túl nehéznek találja.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers

Új ügyfelek szerzése túl költséges

5 -25-ször drágább  megszerezni egy új ügyfelet, mint megtartani egy jelenlegit.

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Egyszerűen átmigrálhat hozzánk a legnépszerűbb help desk megoldásokból.

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

A LiveAgent szolgáltatásai, amelyek elősegítik az eladások növelését

Email ticketing

Jegykezelő rendszer hibrid jegyek áramlásával

A LiveAgent segítségével e-mailjei, csevegései, hívásai, a közösségi médiában való megemlítései és más csatornák jegyei is egy univerzális postaládába kerülnek.

Belső és külső valós idejű élő chat

Az élő chat alkalmazása az eladások növelésének kulcsfontosságú eleme, mivel segít a vállalkozásoknak a webhely látogatóit fizető ügyfelekké alakítani.

The fastest live chat on the market
Professional built-in call center software

Virtuális beépített call center

Hozzon létre egy virtuális telefonos központot a többcsatornás help desk részeként. A LiveAgent központosítja az Ön weboldaláról vagy vezetékes telefonról érkező telefonhívásokat egyetlen helyre.

A közösségi média támogatása

Integrálja közösségi médiában szereplő profiljait a LiveAgentbe, és válaszoljon a kommentekre, privát üzenetekre vagy tweetekre közvetlenül a fiókjából.

Social medias integrated into the help desk software
A közösségi média támogatása

Automatizálás & előre megírt válaszok

Használja az automatizálást és az előre megírt válaszokat a hétköznapi feladatok felgyorsításához. Takarítson meg akár 15 órát hetente a LiveAgent automatizálási funkciójával.

Automatizálás & előre megírt válaszok

Tudásbázis létrehozása

Hozzon létre belső és külső tudásbázisokat a “segíts magadon” megoldás részeként. Hozzon létre GYIK-eket, fórumokat, visszajelzéseket és javaslatokat.

Web icon

Adatelemzés és teljesítményértékelés

Nézze meg, hogy ki lép kapcsolatba vállalatával, és ellenőrizze a kapott szolgáltatást. Tekintse meg a kihasználtságot, a statisztikákat, értékelje a teljesítményértékeléseket, és tanuljon az ügyfelek elégedettségének kiértékeléséből.

Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

  • Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

    “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

    Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

    “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

    “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

    “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

    “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

    “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

    “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Mi teszi a LiveAgentet az eladások növelésének megfelelő eszközévé?

Most reviewed and number 1

A legtöbbet és legmagasabbra értékelt

A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban.

Preferred by 21k businesses

21 ezer vállalkozás kedvence

Több, mint 21 000 vállalkozás különböző iparágakban a LiveAgent-et választotta az ügyfélszolgálati igényeik kielégítéséhez.

Packed with features

Több, mint 180 funkcióval rendelkezik

Több, mint 180 funkcióval és több, mint 100 integrációval és végtelen testreszabással az eszköz könnyen alkalmazkodik az üzleti igényekhez.

Cloud based and secure help desk

Felhő alapú és biztonságos

Teljesen felhő alapú, biztonságos, könnyen beállítható és használható. Kezdje el a LiveAgent-et használni percek alatt.

Átlátható és megfizethető árképzés

Szerezze meg professzionális ügyfélszolgálati megoldásunkat fix havi áron, rejtett díjak és hosszú távú kötelezettségvállalások nélkül. Iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy teljes hozzáférést kapjon az összes elérhető funkcióhoz.

Mire vár még? Növelje eladásait, mától!

$15 hónap

Jegy

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • Korlátlan számú e-mail címek
  • Speciális jelentéskészítés
  • Ügyfélportál + fórum
$29 hónap

Ticket+chat

  • Minden a Jegyben, plusz:
  • Korlátlan számú chat gombok
  • Visszajelzés kezelése
  • Valós idejű látogatók figyelése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 chat gomb
  • 1 telefonszám
  • 1 email cím

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mi a jó növekedés az eladásokban?

Az értékesítés jó növekedése nagyban függ a vállalat méretétől. De általában 5-10% -os értékesítésnövekedés nagyon jó.

Hogyan segíthet a LiveAgent az eladások növelésében?

A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvere kiváló ügyféltámogatással segíti a vállalatokat az értékesítés növelésében. Mivel az ügynökök egyetlen felületről dolgoznak, azonnal válaszolhatnak az összes ügyfél kérdésére. Ezáltal csökkenthetik a felesleges várakozási időt.

Milyen egyéb üzleti előnyei vannak a LiveAgentnek?

A LiveAgent ügyfélszolgálati megoldása növeli az ügyfelek elégedettségét, az ügyfelek megtartását, időt takarít meg és csökkenti az ügyfélszolgálat költségeit.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót