Számtalan módszer a fejlődésre
egyetlen eszközzel

Növelje az eladásokat a LiveAgent segítségével.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Nagy a csend? Növelje az eladásokat a LiveAgent segítségével!

Az ügyfelek elégedettsége szorosan összefügg a megtartásukkal, a hűséggel és az értékesítéssel. Ha növelni szeretné az eladásokat, akkor egy ügyfélközpontú kultúrát kell kialakítania a vállalkozásán belül.

Minél jobban törekszik az ügyfelek kielégítésére, annál jobban teljesít vállalkozása a bevételek szempontjából. Hogyan? Olvassa el, hogy megtudja!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
Strategies to increase sales

A legjobb stratégiák az eladások növelésére

Az eladások növeléséhez a vásárlóira kell összpontosítania. Győződjön meg arról, hogy cége:

Értéket nyújt vásárlói számára

Csökkenti a vásárlók fáradozásait

Gyors, személyre szabott szolgáltatásokat nyújt

Növelje az eladásokat a megfelelő eszközökkel

Egy olyan ügyfélszolgálati szoftverrel, mint a LiveAgent az ügyfélszolgálat javítása, az ügyfelek megtartása és az értékesítés gyerekjáték. Miért?

A LiveAgent több, mint 180 speciális ügyfélszolgálati funkciót és több, mint 40 integrációt kínál, amely segíti cégét a lehető legjobb szolgáltatás nyújtásában.

Right tools to increase sales

Miért kellene az ügyfélszolgálat fejlesztésére összpontosítania az eladások növelése érdekében?

Definition of good customer service

A jó szolgáltatás kívánatos és elvárt

Az ügyfelek kifogástalan szolgáltatást várnak el. Ha pedig a vállalatok ezt nem biztosítják, az ügyfelek elhagyják őket. Az amerikai vállalatok évente több, mint 62 millárd dollárt veszítenek a rossz ügyfélszolgálat miatt.

Bad service spreads like a wildfire

A negatív vélemények futótűzként terjednek

Az amerikaiak átlagosan 15 embernek mesélik el, ha rossz ügyfélszolgálati tapasztalatuk volt, ezzel szemben 11 embernek, ha jó tapasztalatuk volt.

Empower customers with self-service

A vásárlói erőfeszítések csökkentésének fontossága

74%-a az embereknek valószínűleg márkát vált, ha a vásárlási folyamatot túl nehéznek találja.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers

Új ügyfelek szerzése túl költséges

5 -25-ször drágább  megszerezni egy új ügyfelet, mint megtartani egy jelenlegit.

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Egyszerűen átmigrálhat hozzánk a legnépszerűbb help desk megoldásokból.

A LiveAgent szolgáltatásai, amelyek elősegítik az eladások növelését

Email ticketing

Jegykezelő rendszer hibrid jegyek áramlásával

A LiveAgent segítségével e-mailjei, csevegései, hívásai, a közösségi médiában való megemlítései és más csatornák jegyei is egy univerzális postaládába kerülnek.

Belső és külső valós idejű élő chat

Az élő chat alkalmazása az eladások növelésének kulcsfontosságú eleme, mivel segít a vállalkozásoknak a webhely látogatóit fizető ügyfelekké alakítani.

The fastest live chat on the market
Professional built-in call center software

Virtuális beépített call center

Hozzon létre egy virtuális telefonos központot a többcsatornás help desk részeként. A LiveAgent központosítja az Ön weboldaláról vagy vezetékes telefonról érkező telefonhívásokat egyetlen helyre.

A közösségi média támogatása

Integrálja közösségi médiában szereplő profiljait a LiveAgentbe, és válaszoljon a kommentekre, privát üzenetekre vagy tweetekre közvetlenül a fiókjából.

Social medias integrated into the help desk software

Automatizálás & előre megírt válaszok

Használja az automatizálást és az előre megírt válaszokat a hétköznapi feladatok felgyorsításához. Takarítson meg akár 15 órát hetente a LiveAgent automatizálási funkciójával.

Tudásbázis létrehozása

Hozzon létre belső és külső tudásbázisokat a “segíts magadon” megoldás részeként. Hozzon létre GYIK-eket, fórumokat, visszajelzéseket és javaslatokat.

Web icon

Adatelemzés és teljesítményértékelés

Nézze meg, hogy ki lép kapcsolatba vállalatával, és ellenőrizze a kapott szolgáltatást. Tekintse meg a kihasználtságot, a statisztikákat, értékelje a teljesítményértékeléseket, és tanuljon az ügyfelek elégedettségének kiértékeléséből.

Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

Mi teszi a LiveAgentet az eladások növelésének megfelelő eszközévé?

Most reviewed and number 1

A legtöbbet és legmagasabbra értékelt

A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2020-ban.

Preferred by 21k businesses

21 ezer vállalkozás kedvence

Több, mint 21 000 vállalkozás különböző iparágakban a LiveAgent-et választotta az ügyfélszolgálati igényeik kielégítéséhez.

Packed with features

Több, mint 180 funkcióval rendelkezik

Több, mint 180 funkcióval és több, mint 100 integrációval és végtelen testreszabással az eszköz könnyen alkalmazkodik az üzleti igényekhez.

Cloud based and secure help desk

Felhő alapú és biztonságos

Teljesen felhő alapú, biztonságos, könnyen beállítható és használható. Kezdje el a LiveAgent-et használni percek alatt.

Átlátható és megfizethető árképzés

Szerezze meg professzionális ügyfélszolgálati megoldásunkat fix havi áron, rejtett díjak és hosszú távú kötelezettségvállalások nélkül. Iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy teljes hozzáférést kapjon az összes elérhető funkcióhoz.

Mire vár még? Növelje eladásait, mától!

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap
Kapcsolódó cikkek ehhezEladások növelése
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Támogatás

Az értékesítési vezetők 80%-a mesterséges intelligenciát használ az ügyfélményben. A chatbotok és e-mail marketing fontos szerepet játszanak a digitális marketingben. Az ügyfélszolgálati csapat fontos a vállalkozás sikerében.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Élő chat

Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.

Amit lát, azt kapja (WYSIWYG) szerkesztővel testreszabhatja cikkei dizájnját és megjelenítheti a tartalmat a kívánt módon.

WYSIWYG szerkesztő cikkekhez

A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x