Vásárlói meg vannak bombázva a választással. Minden nap eldöntik, hogy honnan vegyenek kávét, ebédet vagy élelmiszert. Ha az online vásárlásról van szó, akkor sincs különbség. Boltok ezrei vannak, amik azonos vagy hasonló termékeket hordoznak széleskörű árban. Szóval hogyan döntik el a fogyasztók, hogy kitől vásároljanak? Mi választja szét a sikeres vállalatokat?
A termék árán és minőségén kívül, a vásárlók figyelnek a vásárlói tapasztalatra is amit a vállalatok biztosítanak. Vonzó és testre szabott volt? Pozitív érzésekkel távoztak?
A vásárlók azt szeretnék, hogy kapcsolatba lépjen velük és még többet is fizetnének egy jobb vásárlói tapasztalatért. Szóval hogyan tudja növelni a vásárlói kapcsolatot? Milyen stratégiák fognak versenyelőnyt adni? Olvasson tovább és tudja meg.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
A vásárlói kapcsolat a márkája és a vásárlói közötti interakciókról szól.
Számos különböző út van a kapcsolat kiszámítására. A legfontosabb metrikák a vendég vásárlási ráták, vásárlási gyakoriság, átlagos rendelési érték és az ismételt vásárlási ráta:
Átlagos rendelési érték
Vásárlási gyakoriság
Vendég vásárlási ráták
Ismételt vásárlási ráta
A vendég vásárlási ráta azoknak a vásárlóknak a száma, akik fiók készítése nélkül teljesítenek egy vásárlást. A vendég vásárlási ráták fontosak, mert azok a vásárlók, akik készítenek egy fiókot, nagyobb eséllyel fognak ismételten vásárolni.
Kalkuláció: egy vendég által teljesített rendelések száma/összes rendelések száma.
Ez a metrika fontos, mert ezáltal tudni fogja, hogy mennyi ideig tart egy átlagos vásárlónak egy újabb vásárlás teljesítése, jobban meg fogja érteni, hogy mennyire elkötelezettek.
Ez a szám elárulja, hogy mennyit költ egy átlagos vásárló vásárlásonként. Általánosan, a visszatérő vásárlók durván 7x többet költenek, mint az egyszeri vásárlási társaik, ezáltal ez egy fontos metrika.
Kalkuláció: összes jövedelem az elmúlt 365 napban/az összes rendelés száma az elmúlt 365 napban
Az ismételt vásárlási ráta egy tisztább képet nyújt az egész stratégiai hatékonyságról, ugyanis megmondja, hogy mennyi vásárló elkötelezett annyira, hogy egynél több vásárlást teljesítsen boltjában.
Kalkuláció: azon vásárlók száma, akik több, mint egyszer vásároltak/összes vásárlók száma
42%-a a fogyasztóknak azt mondta, hogy többet fizetnének egy barátságos, üdvözlő tapasztalatért és 52%-uk többet fizetne egy gyors és hatékony vásárlói tapasztalatért.
80%-a a fogyasztóknak nagyobb eséllyel vásárolnak egy olyan márkától, ami testre szabott tapasztalatokat biztosítanak.
48%-a az okostelefon használóknak nagyobb eséllyel vásárolnak azoktól a vállalatoktól, akiknek a mobil honlapjuk biztosít útmutató videó tartalmat.
Kapu migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldásokkal.
Kínáljon összcsatornás támogatást a LiveAgent-tel. Áramvonalasítsa ügyfelei kérelmeit egyetlen irányítópultba és válaszoljon nekik könnyedén.
Spóroljon időt az automatizáció beállításával és fókuszáljon arra, ami fontos — az összesített tapasztalat személyre szabására vásárlói számára.
Állítson be külső tudásbázisokat, hogy 0-24 támogatást biztosítson felhasználóinak. Töltse fel GYIK-el, videókkal, hogyan-cikkekkel és több mindennel.
Növelnie kell a vásárlói kapcsolatot? Legyen elérhető akkor, amikor a vásárlói. Kínáljon támogatást minden platformon, amit használnak. Miért kellene alkalmazások között váltaniuk csak azért, hogy kapcsolatba lépjenek önnel?
A LiveAgent-tel kifogástalan valósidejű támogatást tud biztosítani emailen, telefonon, élő chaten, közösségi médián, tudásbázison, fórumon keresztül és még sok máshol. Minden fent említett kommunikációs csatornák áramvonalasítva vannak egyetlen vállalati postaládába, ahol tud minden jegyre nézni, kezelni és válaszolni.
Vásárlói szeretni fogják a zökkenőmentes szolgáltatási tapasztalatot minden csatornán keresztül biztosítva. Bízzon bennünk.
Éreztesse vásárlóinak, hogy speciálisak. Hívja őket a nevükön. Emlékezzen előző kérdéseire. Küldjön nekik testre szabott ajánlatokat. A LiveAgent-tel, ez egyszerű.
A beépített CRM egyszerűvé teszi minden fontos információ megtekintését a vásárlóiról, miközben chatel velük vagy hívásban van velük valós időben. Nézze meg az előző vásárlásokat, jegyeket, kapcsolati részleteket, és az egyedi infókat, mint például a lábméret vagy a földrajzi helyzete, hogy a lehető leg testre szabottabb szolgáltatást nyújtsa
A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, jegyrendszert és az automatizációt, ami megengedi nekünk a kivételes támogatás biztosítását ügyfeleink számára.
Peter Komornik, CEO
A vásárlói tech-szakértőek, digitális őslakók. Ha biztosítja számukra az információkat, amik szükségesek az oldalán, meg fogják tudni válaszolni egyedül a kérdéseiket a termékeivel vagy szolgáltatásával kapcsolatban.
Ezen információ ajánlatával, azonnali támogatást tud nekik nyújtani 0-24. A vásárlóinak nem lesz semmiféle szükséglete, hogy a Google-re vándoroljanak vagy felfedezzék egy konkurencia honlapját. Mire vár? Állítsa be a tudásbázisát és legyen jobb az okos vásárlói kapcsolat szoftverrel ma!
Kapjon visszajelzést és tanácsokat vásárlóitól az ügyfélportálon keresztül. Derítse ki, hogy mit szeretnek, mit nem és mit fognak keresni a jövőben. Ez a fajta organikus kutatás felülmúlhatatlan és segíteni fog interaktív elemek készítésében, ami növelni fogja a vásárlói kapcsolatát.
A vásárlói szeretik, ha meghallják őket, szóval miért nem ad nekik egy platformot?
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
A LiveAgent a legtöbbet és a legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver kisvállalatok számára 2020-ban.
A számos funkciót átgondolva, amelyet a LiveAgent biztosít, az ajánlatunk nagyon kedvező. Próbálja ki ma a LiveAgent-et 14 napos ingyenes próbaidőszakkal. Nem szükséges bankkártya!
Legnépszerűbb
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk