Customerly-ről LiveAgent-re költözik?
Az emberek több ügyfél támogató rendszert is kipróbáltak, mielőtt a LiveAgent váltak volna. Ez a rendszer nagyszerű eszköz, jó ár-érték arányú, könnyen használható és nagyszerű támogatással rendelkezik. A rendszer nagyon pontosan konfigurálható és az ügyfélszolgálat gyorsan reagál. Az emberek általában elégedettek a LiveAgent rendszerével.
Szüksége van egy magyar, ingyenes élő chat szoftverre?
Az ügyfelek nagy része online élő chat támogatást igényel. Az ingyenes csevegő szoftver előnyei közé tartozik a vásárlói elégedettség, a gyorsabb válaszidő, az ügynökei hatékonyságának növelése és a megtérülés javítása. Az élő chat lehetősége növeli a fogyasztók vásárlási hajlandóságát, így érdemes kipróbálni az ingyenes alkalmazást a saját cégében. A LiveAgent személyre szabható és nyelvileg is alkalmazkodó chat widgetet biztosít, így könnyű létrehozni az örök érvényű ingyenes fiókot.
Szeretne váltani LiveCall-ról?
A LiveAgent teljeskörű help desk megoldásokat kínál, amelyeket könnyen integrálhat más alkalmazásokkal. Lenyűgöző ügyfélszolgálatot nyújtunk 24/7, és támogatjuk a nyelvhez tartozó alkalmazásokat. Áttérhet LiveAgentre és élvezheti a megtakarításokat és a beruházások megtérülését. Válasszon a háromféle csomagunk közül, amelyek mindegyike tartalmazza a több mint 175 funkciót és a 40 integrációt, valamint a 43 nyelvi fordítás lehetőségét.
Helpdesk szoftver az utazási ipar számára
Az azonnali élő chat szoftver lehetővé teszi, hogy valós időben oldják meg az ügyfelek problémáit és boldoggá tegyék őket. A LiveAgent használata könnyebbé teszi az életet és segít boldogabbá tenni az ügyfeleket. A szoftver lehetővé teszi, hogy egyszerre több érdeklődő vagy segítségre szoruló ügyfelet kezeljenek.
The use of live chat on a website can increase conversion rates and revenue by helping customers make informed purchasing decisions. Employing a good chat strategy can turn visitors into paying customers and is an ideal tool for influencing their decision-making process. Building a strong sales team through online chatting can further enhance sales and provide immediate answers to customers. By utilizing chat applications, one can convert visitors into clients and increase their ROI, resulting in a 20% improvement in conversion rates.
Váltás a Giorgasról a LiveAgentre
A LiveAgent a tökéletes eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz és hatékonyabb, gyorsabb támogatást nyújt. Sokan elégedettek a LiveAgent használatával, mivel segít növelni a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az eszköz könnyen használható és több csatornán keresztül lehet integrálni az ügyfélszolgálatot. Sok elégedett ügyfél ajánlja a LiveAgent megoldást.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk