Számtalan fejlődési módszer
egyetlen eszközzel

Növelje az elkötelezettséget a LiveAgent segítségével.

  • ✓ Nincs beállítási költség
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat
  • ✓ Nem szükséges bankkártya
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel

Vásárlói meg vannak bombázva a választással. Minden nap eldöntik, hogy honnan vegyenek kávét, ebédet vagy élelmiszert. Ha az online vásárlásról van szó, akkor sincs különbség. Boltok ezrei vannak, amik azonos vagy hasonló termékeket hordoznak széleskörű árban. Szóval hogyan döntik el a fogyasztók, hogy kitől vásároljanak? Mi választja szét a sikeres vállalatokat?

A termék árán és minőségén kívül, a vásárlók figyelnek a vásárlói tapasztalatra is amit a vállalatok biztosítanak. Vonzó és testre szabott volt? Pozitív érzésekkel távoztak?

A vásárlók azt szeretnék, hogy kapcsolatba lépjen velük és még többet is fizetnének egy jobb vásárlói tapasztalatért. Szóval hogyan tudja növelni a vásárlói kapcsolatot? Milyen stratégiák fognak versenyelőnyt adni? Olvasson tovább és tudja meg.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
Definition of customer engagement

Mi a vásárlói kapcsolat?

A vásárlói kapcsolat a márkája és a vásárlói közötti interakciókról szól.

Hogyan kalkuláljuk a kapcsolatot

Számos különböző út van a kapcsolat kiszámítására. A legfontosabb metrikák a vendég vásárlási ráták, vásárlási gyakoriság, átlagos rendelési érték és az ismételt vásárlási ráta:

Money bag coin dollarsÁtlagos rendelési érték

Growing trend moneyVásárlási gyakoriság

Dollar billVendég vásárlási ráták

Repeat purchase rate heartIsmételt vásárlási ráta

How to calculate customer engagement

Vásárlói kapcsolati eredmény kalkulálása

Guest checkout rates

A vendég vásárlási ráta azoknak a vásárlóknak a száma, akik fiók készítése nélkül teljesítenek egy vásárlást. A vendég vásárlási ráták fontosak, mert azok a vásárlók, akik készítenek egy fiókot, nagyobb eséllyel fognak ismételten vásárolni.

Kalkuláció: egy vendég által teljesített rendelések száma/összes rendelések száma.

Purchase frequency

Ez a metrika fontos, mert ezáltal tudni fogja, hogy mennyi ideig tart egy átlagos vásárlónak egy újabb vásárlás teljesítése, jobban meg fogja érteni, hogy mennyire elkötelezettek.

Average order value

Ez a szám elárulja, hogy mennyit költ egy átlagos vásárló vásárlásonként. Általánosan, a visszatérő vásárlók durván 7x többet költenek, mint az egyszeri vásárlási társaik, ezáltal ez egy fontos metrika.

Kalkuláció: összes jövedelem az elmúlt 365 napban/az összes rendelés száma az elmúlt 365 napban

Purchase repeat frequency

Az ismételt vásárlási ráta egy tisztább képet nyújt az egész stratégiai hatékonyságról, ugyanis megmondja, hogy mennyi vásárló elkötelezett annyira, hogy egynél több vásárlást teljesítsen boltjában.

Kalkuláció: azon vásárlók száma, akik több, mint egyszer vásároltak/összes vásárlók száma

Fókuszáljon a vásárlói tapasztalatra

42%-a a fogyasztóknak azt mondta, hogy többet fizetnének egy barátságos, üdvözlő tapasztalatért és 52%-uk többet fizetne egy gyors és hatékony vásárlói tapasztalatért.

Focus on customer experience
Personalize content to specific customers

Szabd testre a tartalmat és a levelezést

80%-a a fogyasztóknak nagyobb eséllyel vásárolnak egy olyan márkától, ami testre szabott tapasztalatokat biztosítanak.

Készítsen hasznos és értékes tartalmat

48%-a az okostelefon használóknak nagyobb eséllyel vásárolnak azoktól a vállalatoktól, akiknek a mobil honlapjuk biztosít útmutató videó tartalmat.

Create useful content

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Kapu migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldásokkal.

Hogyan tudja a LiveAgent növelni vásárlói kapcsolatait?

Biztosítson összcsatornás támogatást

Kínáljon összcsatornás támogatást a LiveAgent-tel. Áramvonalasítsa ügyfelei kérelmeit egyetlen irányítópultba és válaszoljon nekik könnyedén.

Személyreszabott valós idejű szolgáltatás

Spóroljon időt az automatizáció beállításával és fókuszáljon arra, ami fontos — az összesített tapasztalat személyre szabására vásárlói számára.

Ajánljon több önkiszolgálási opciót

Állítson be külső tudásbázisokat, hogy 0-24 támogatást biztosítson felhasználóinak. Töltse fel GYIK-el, videókkal, hogyan-cikkekkel és több mindennel.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Testreszabás és gyorsaság, minden támogatói csatornán keresztül

Növelnie kell a vásárlói kapcsolatot? Legyen elérhető akkor, amikor a vásárlói. Kínáljon támogatást minden platformon, amit használnak. Miért kellene alkalmazások között váltaniuk csak azért, hogy kapcsolatba lépjenek önnel?

A LiveAgent-tel kifogástalan valósidejű támogatást tud biztosítani emailen, telefonon, élő chaten, közösségi médián, tudásbázison, fórumon keresztül és még sok máshol. Minden fent említett kommunikációs csatornák áramvonalasítva vannak egyetlen vállalati postaládába, ahol tud minden jegyre nézni, kezelni és válaszolni.

Vásárlói szeretni fogják a zökkenőmentes szolgáltatási tapasztalatot minden csatornán keresztül biztosítva. Bízzon bennünk.

Tudjon meg többet

Növelje a vásárlói kapcsolatot a törődéssel

Éreztesse vásárlóinak, hogy speciálisak. Hívja őket a nevükön. Emlékezzen előző kérdéseire. Küldjön nekik testre szabott ajánlatokat. A LiveAgent-tel, ez egyszerű.

A beépített CRM egyszerűvé teszi minden fontos információ megtekintését a vásárlóiról, miközben chatel velük vagy hívásban van velük valós időben. Nézze meg az előző vásárlásokat, jegyeket, kapcsolati részleteket, és az egyedi infókat, mint például a lábméret vagy a földrajzi helyzete, hogy a lehető leg testre szabottabb szolgáltatást nyújtsa

Increase customer engagement
Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, jegyrendszert és az automatizációt, ami megengedi nekünk a kivételes támogatás biztosítását ügyfeleink számára.

black Slido logo
Empower customers with self-service

Ruházza fel ügyfeleit önkiszolgálással

A vásárlói tech-szakértőek, digitális őslakók. Ha biztosítja számukra az információkat, amik szükségesek az oldalán, meg fogják tudni válaszolni egyedül a kérdéseiket a termékeivel vagy szolgáltatásával kapcsolatban.

Ezen információ ajánlatával, azonnali támogatást tud nekik nyújtani 0-24. A vásárlóinak nem lesz semmiféle szükséglete, hogy a Google-re vándoroljanak vagy felfedezzék egy konkurencia honlapját. Mire vár? Állítsa be a tudásbázisát és legyen jobb az okos vásárlói kapcsolat szoftverrel ma!

Kérjen visszajelzést, növelje a kapcsolatot

Kapjon visszajelzést és tanácsokat vásárlóitól az ügyfélportálon keresztül. Derítse ki, hogy mit szeretnek, mit nem és mit fognak keresni a jövőben. Ez a fajta organikus kutatás felülmúlhatatlan és segíteni fog interaktív elemek készítésében, ami növelni fogja a vásárlói kapcsolatát.

A vásárlói szeretik, ha meghallják őket, szóval miért nem ad nekik egy platformot?

Ask your customers for feedback

Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

Mi teszi ügyfélszolgálati szoftverünket a helyes választássá?

Most reviewed and number 1

Legtöbbet értékelt és #1 besorolású

A LiveAgent a legtöbbet és a legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver kisvállalatok számára 2020-ban.

Preferred by 21k businesses

21K vállalat által preferált

Több, mint 21.000 vállalat választotta számtalan iparágakból a LiveAgent-et az ügyfélszolgálati szükségleteihez.

Packed with features

Több, mint 180+ funckió

180+ funkcióval, 40+ integrációval és végtelen testreszabással, az eszköz könnyen adaptálódik vállalati követelményeihez

Cloud based and secure help desk

Felhő-alapú és biztonságos

Teljesen felhő-alapú, biztonságos, egyszerű beállítani és használni. Kezdje el a LiveAgent-et perceken belül.

Ár-érték arány? Felülmúlhatatlan

A számos funkciót átgondolva, amelyet a LiveAgent biztosít, az ajánlatunk nagyon kedvező. Próbálja ki ma a LiveAgent-et 14 napos ingyenes próbaidőszakkal. Nem szükséges bankkártya!

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap
Kapcsolódó cikkek ehhezNövelje kapcsolat
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média szoftver

A marketing text was provided for summarization, but the actual text content was not provided for summarization in Hungarian.

A marketing strategy must be adaptable to changes in the market. It should focus on customer needs and be aligned with the company's overall goals. Additionally, it should utilize various channels and tools to reach the target audience and create a compelling message that resonates with them. By continuously monitoring and analyzing the effectiveness of the strategy, adjustments can be made to ensure its success. It's important to remember that a successful marketing strategy requires ongoing effort and innovation.

Kapcsolatfelvételi űrlapok létrehozása a LiveAgentben

A marketing strategy must be adaptable to changes in the market. It should focus on customer needs and be aligned with the company's overall goals. Additionally, it should utilize various channels and tools to reach the target audience and create a compelling message that resonates with them. By continuously monitoring and analyzing the effectiveness of the strategy, adjustments can be made to ensure its success. It's important to remember that a successful marketing strategy requires ongoing effort and innovation.

Növelje az átváltási rátákat az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával, mint például beültetni az élő chat funkciót, hogy valós idejű támogatást tudjon nyújtani.

Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el

Egyszerűsítse a vásárlási folyamatot, biztosítson több csatornás támogatást, chateljen vásárlóival valós időben. A jó átváltási ráta 2-5%. Gondolja újra az ajánlatát, optimalizálja az oldalát.

Használja a hívások lezárására/szüneteltetésére készült sablonjainkat a kommunikáció pozitív befejezéséhez vagy szüneteltetéséhez, biztosítva ezzel az ügyfelek elégedettségét és hűségét.

Hívásközpont: Hívások lezárása/szüneteltetése sablonok

Sok ügyfél telefonon szeretne kapcsolatba lépni, és bár más kommunikációs eszközök is népszerűek, a telefonos segítség továbbra is fontos. A LiveAgent egy magyar egyedi szoftver, amely több nyelven kínál kommunikációs csatornákat. Az ügyfélszolgálat kulcsfontosságú az elégedettséghez, és a LiveAgent számos eszközzel rendelkezik a pozitív élmény biztosításához. A LiveAgent lehetőséget ad arra, hogy megtervezze saját ügyfél e-mail sablonjait.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

A LiveAgent illeszkedik igényeihez a szórakoztatóipar számára azáltal, hogy élő chat funkciókat kínál annak érdekében, hogy gyorsabb online segítséget legyen képes nyújtni.

Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

A LiveAgent rendszere számos kommunikációs csatornát kínál ügyfélszolgálati jelentésekkel és integrációs kérelem sablonokkal, amelyek könnyen integrálhatók a rendszerbe. A call center szoftver hatékony megoldást nyújt az ügyfélinterakciók kezeléséhez, proaktív chat sablonokkal.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x