Ingyenes próba

Megújítás email sablonok

A jelenlegi ügyfélbázisa megtartása és a hosszú távú ügyfél kapcsolatok fenntartása soha nem volt fontosabb a vállalatok számára, különösen azoknak, amelyek feliratkozás-alapúak és havi megújuló üzleti modellel rendelkeznek. A jól megírt és stratégiailag küldött megújító emlékeztető emailek hosszú távúak a már meglévő ügyfelei megnyerésére, bátorítva őket, hogy maradjanak a márkájánál, fejleszti a megtartást és csökkenti az ügyfél háborgást. A következő cikk 10 megújítás email sablont tartalmaz, amit felhasználhat a saját megújítás email kampánya készítésében.

Megújítás email sablon PMI

Mik a megújítás emailek?

A megújítás emailek automatizált üzenetek, amelyeket a már meglévő ügyfeleknek küldenek ki annak érdekében, hogy emlékeztessék őket, hogy a tagságuk vagy feliratkozásuk le fog járni és sürgeti őket, hogy lépjenek akcióba. Ezek az emailek gyakran feliratkozás-alapú szolgáltatásokhoz vannak használva csakúgy, mint az ismétlődő fizetéssel rendelkező termékekhez.

A megújuló emailek akkor működnek a legjobban, ha szélesebb kampányok részeként vannak küldve. Általában egy megújulásra emlékeztető emailek sorozata egy vagy több emailt tartalmazhat mielőtt a feliratkozás lefut, tartalmazhat egy lejárási nap emailt, és egy utókövetési emailt miután a tagság megszűnt, hogy bátorítsa a felhasználókat arra, hogy még egyszer megújítsák azt.

megújítás email sablon blizzard

Megújuló email tárgysor példák

  • [Name], nem újította meg a tagságát — de még nem késő!
  • A [Company] Pro fiókja hamarosan megszűnik
  • [Name], a tagsága hamarosan megszűnik!
  • A [Product/ Service]-hez való hozzáférése 15 napon belül megszűnik
  • A [Product/ Service] fiókja ezen a héten megújul
  • Jaj ne, a tagsága lejár!
  • 1 Hét, mielőtt A Feliratkozása Megszűnik
  • 5 Nap az Automatikus Megújulás előtt
  • Csak 3 nap maradt a fiókján
  • Újítsa meg a [Company] tagságát korábban és spóroljon meg 10%-ot!
  • Újítson most – a speciális ajánlat ma este véget ér!
  • Újítson most és kapjon egy ingyenes hónapot
  • 30% KEDVEZMÉNY a szokásos árból, ha most újít
  • Még egy évnyi jutalom az öné lehet
  • Utolsó Figyelmeztetés a Tagsága Megújításáról
  • [Name], ne veszítse el az értékeit!
  • [Name], szeretnénk visszakapni!
  • Köszönjük [Name] az együtt töltött jó éveket!

10 megújulás email sablon

Korai tagság megújítás emlékeztető email (90 nappal a megújítási dátum előtt)

A tagság hamarosan megszűnik emlékeztető email (15 nap a megújítási dátum előtt)

Utolsó lehetőségi tagság megújításra emlékeztető email (24 órával a megújítási dátum előtt)

Tagság lejárati nap email 

Egy előny fókuszált megújulásra emlékeztető email

Speciális megújítás ajánlat email

Követési email, miután a tagság lejárt

B2B feliratkozást megújító emlékeztető email

B2B automatizált megújítás emlékeztető email

B2B feliratkozás lejárt követési email

Megújítás email – Gyakran ismételt kérdések

Mi a megújítás emlékeztető?

A megújítás emlékeztető egy email, amit körülbelül 30 nappal azelőtt küldenek, mielőtt a szolgáltatás lejár. Mindenkinek elküldik, aki rendelkezik LiveAgent fiókkal és meg kell újítania azt.

Hogyan ösztönözzem a tagság megújításokat?

Ha ösztönözni akarja a tagjait, hogy megújítsák a tagságaikat, kezdheti egy tagság megújítási kedvezménnyel. Ez egy nagyszerű löket lehet a tagoknak, hogy megtegyék az utolsó lépést és teljesítsék a folyamatot.

Hogyan írjon meg egy tagság megújítási levelet?

A tagság megújítás levélnek először meg kellene köszönnie az ügyfél tagságát és megkérdeznie, hogy szeretnének-e újítani még egy évet. Magyarázza el, hogy a feliratkozása hamarosan lejár és meg kell újítania a következő két hétben, vagy meg kell szakítania a feliratkozásukat.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi a megújítás emlékeztető?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A megújítás emlékeztető egy email, amit körülbelül 30 nappal azelőtt küldenek, mielőtt a szolgáltatás lejár. Mindenkinek elküldik, aki rendelkezik LiveAgent fiókkal és meg kell újítania azt.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan ösztönözzem a tagság megújításokat?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ha ösztönözni akarja a tagjait, hogy megújítsák a tagságaikat, kezdheti egy tagság megújítási kedvezménnyel. Ez egy nagyszerű löket lehet a tagoknak, hogy megtegyék az utolsó lépést és teljesítsék a folyamatot.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan írjon meg egy tagság megújítási levelet?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A tagság megújítás levélnek először meg kellene köszönnie az ügyfél tagságát és megkérdeznie, hogy szeretnének-e újítani még egy évet. Magyarázza el, hogy a feliratkozása hamarosan lejár és meg kell újítania a következő két hétben, vagy meg kell szakítania a feliratkozásukat.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..