A jelenlegi ügyfélbázisa megtartása és a hosszú távú ügyfél kapcsolatok fenntartása soha nem volt fontosabb a vállalatok számára, különösen azoknak, amelyek feliratkozás-alapúak és havi megújuló üzleti modellel rendelkeznek. A jól megírt és stratégiailag küldött megújító emlékeztető emailek hosszú távúak a már meglévő ügyfelei megnyerésére, bátorítva őket, hogy maradjanak a márkájánál, fejleszti a megtartást és csökkenti az ügyfél háborgást. A következő cikk 10 megújítás email sablont tartalmaz, amit felhasználhat a saját megújítás email kampánya készítésében.
A megújítás emailek automatizált üzenetek, amelyeket a már meglévő ügyfeleknek küldenek ki annak érdekében, hogy emlékeztessék őket, hogy a tagságuk vagy feliratkozásuk le fog járni és sürgeti őket, hogy lépjenek akcióba. Ezek az emailek gyakran feliratkozás-alapú szolgáltatásokhoz vannak használva csakúgy, mint az ismétlődő fizetéssel rendelkező termékekhez.
A megújuló emailek akkor működnek a legjobban, ha szélesebb kampányok részeként vannak küldve. Általában egy megújulásra emlékeztető emailek sorozata egy vagy több emailt tartalmazhat mielőtt a feliratkozás lefut, tartalmazhat egy lejárási nap emailt, és egy utókövetési emailt miután a tagság megszűnt, hogy bátorítsa a felhasználókat arra, hogy még egyszer megújítsák azt.
A megújítás emlékeztető egy email, amit körülbelül 30 nappal azelőtt küldenek, mielőtt a szolgáltatás lejár. Mindenkinek elküldik, aki rendelkezik LiveAgent fiókkal és meg kell újítania azt.
Ha ösztönözni akarja a tagjait, hogy megújítsák a tagságaikat, kezdheti egy tagság megújítási kedvezménnyel. Ez egy nagyszerű löket lehet a tagoknak, hogy megtegyék az utolsó lépést és teljesítsék a folyamatot.
A tagság megújítás levélnek először meg kellene köszönnie az ügyfél tagságát és megkérdeznie, hogy szeretnének-e újítani még egy évet. Magyarázza el, hogy a feliratkozása hamarosan lejár és meg kell újítania a következő két hétben, vagy meg kell szakítania a feliratkozásukat.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi a megújítás emlékeztető?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A megújítás emlékeztető egy email, amit körülbelül 30 nappal azelőtt küldenek, mielőtt a szolgáltatás lejár. Mindenkinek elküldik, aki rendelkezik LiveAgent fiókkal és meg kell újítania azt.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan ösztönözzem a tagság megújításokat?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ha ösztönözni akarja a tagjait, hogy megújítsák a tagságaikat, kezdheti egy tagság megújítási kedvezménnyel. Ez egy nagyszerű löket lehet a tagoknak, hogy megtegyék az utolsó lépést és teljesítsék a folyamatot.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan írjon meg egy tagság megújítási levelet?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A tagság megújítás levélnek először meg kellene köszönnie az ügyfél tagságát és megkérdeznie, hogy szeretnének-e újítani még egy évet. Magyarázza el, hogy a feliratkozása hamarosan lejár és meg kell újítania a következő két hétben, vagy meg kell szakítania a feliratkozásukat.” } }] }Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..