Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Sablonok
  • Termék frissítés email sablonok

Termék frissítés email sablonok

A terméke folyamatos fejlesztése annak érdekében, hogy versenyképes maradjon, és hogy fenntartsa az elégedett ügyfélbázisát kulcsfontosságú, különösen a SaaS iparban. A termék frissítés email az egyik legjobb lehetőség bemutatni azt, hogy figyel a vásárlói visszajelzésekre, hogy folyamatosan az igényeik teljesítésein dolgozik, és hogy emlékeztesse őket a terméke értékére. A termék frissítés email által újra kapcsolatba léphet azokkal a felhasználókkal, akik már távoztak volna. Sajnos sok vállalat utógondolatként kezeli a termék frissítő értesítéseket.

A termék frissítés emailek sokkal többet tehetnek, minthogy szimplán informálják felhasználóit egy friss termék fejlesztésről. A megfelelő stratégiával, használhatja a termék frissítés emaileket arra is, hogy biztosítsa ügyfelei számára, hogy a megfelelő döntést hozták, növelheti az ügyfél elégedettséget, visszatartást és akár növelheti a jövedelmét is azáltal, hogy promótálja a prémium funkcióit a frissítések bejelentésekor.

A hatékony termék frissítés emailek készítése trükkös feladat lehet. Lent találhat egy pár tippet a jobb termék frissítés email elkészítéséhez, ami kötődik a felhasználóval való kapcsolatba lépéshez, 10 termék frissítés email sablonnal együtt, amit példáknak használhat a saját termék frissítés emailjénél.

E-mail sablon testre szabás
Szabja testre és mentse el az email sablonokat egyenesen a LiveAgent-be

5 Termék frissítés email legjobb gyakorlatok

  1. Szegmentálja közönségét: Gondolja át a feliratkozói csoportokba való osztását (kor, nem, preferenciák, stb. alapján) és küldjön különböző emaileket, ami eltér a tartalomban, nyelvezetben és stílusban, attól függően, hogy mi illik a különböző felhasználói csoportokhoz.
  1. Döntse el, hogy mely frissítések érdemelnek emailt: A sok email kisebb termék frissítésekről és hibajavításokról csak frusztrálja a felhasználóit. Gondolja át, hogy melyik frissítés, változtatás vagy fejlesztés hozhat tényleges értéket ügyfelei számára, és hogy melyik érdemli meg ténylegesen az emailt.
  1. Fókuszáljon a termék előnyök kommunikálására: Váltson funkció fókuszáltról előny fókuszált üzenetváltásokra, ami akörül forog, hogy mit csinál terméke és hogyan segíthetik a beültetett fejlesztések a felhasználóknak elérni a céljaikat és kezelni a kihívásokat.
  1. Használjon látványosságokat, hogy felturbózza a felhasználói kapcsolatba lépést: 65%-a az embereknek jobban emlékszik az információkra, ha az egy releváns képpel van pároztatva, a termék fejlesztés emailek figyelemfelkeltő látványosságokkal jobban kiemelkednek és érdeklődővé teszi az ügyfeleket.
  1. Legyen következetes és határozódjon el a menetrendje mellett: Ha egy átlagos olvasói tábort akar építeni termék frissítés emailjeihez, a következetesség kötelező. Definiálja az üzenetei gyakoriságát és ragaszkodjon hozzájuk, így a felhasználók tudni fogják, hogy mikor hallhatnak önről újra.

Termék frissítés email tárgy sorok

  • A legújabban fejlesztett [Product] itt van!
  • Új funkciók érkeztek!
  • A [new feature] végre itt van!
  • Bemutatjuk a legújabb funkciókat
  • Nézzen bele új funkcióinkba
  • Hivatalos: Az új funkciók megérkeztek
  • A legkívánatosabb funkció megérkezett
  • Próbálja ki ezeket az új funkciókat
  • Köszönjön az új [Product]-nek
  • Az új [Product]. Okos. Sima. Erőteljes.
  • Egy [Product] frissítés most elérhető
  • Ez egy nagy változás!
  • A [Product] még jobb lett! Nézze meg
  • Bemutatjuk a legújabb [Product] integrációt a [Tool]-el
  • Ne hagyja ki az új [Product /Feature]
  • Üdvözlünk a teljesen új [Product]-ben
  • Egy teljesen új [Product] élmény
  • Mi az új a [Product]-ben/ [Company]-ban?
  • [Product] Az új verzió megérkezett! Itt mindent megtudhat róla
  • Egy fontos fejlesztés a [Product]-re
  • [Product] nyári frissítések
  • A legújabb [Product] frissítések

10 termék frissítés email sablon

A márkájától, termékétől és felhasználóival való kapcsolatai alapján, a termék frissítés emailjei eltérhet tartalomban, dizájnban és hangnemben. Nincs univerzális formula a tökéletes frissítés emailnek, viszont itt van 10 email sablon, amely segíthet elkezdeni azt.

Új funkció megjelenés email

Funkció fejlesztő frissítés email

Több funkció frissítés email

Hiba kijavítás frissítés email

Új integráció bejelentő email

Havi/ negyedévi kapcsolatba lépés termék frissítés email

Új verzió megjelenés email

Béta funkció meghívó email

Új alkalmazás megjelenés email

 Új termék bejelentő email

Termék frissítés email – Gyakran ismételt kérdések

Hogyan készítse el a legjobb termék frissítés emailt?

A termék frissítés emailje új információt kellene, hogy tartalmazzon annak érdekében, hogy a kliensei azt érezzék, hogy a hurokba vannak és informálva vannak. Mindig fontos, hogy bemutatkozással kezdje és tudassa az ügyfelekkel, hogy ki van a termék frissítő email mögött. A legtöbb esetben el kell magyaráznia, hogyan segíti a termék az ügyfeleket.

Miért kellene termék frissítés emaileket küldenie?

A termék frissítés email segít: – Új ajánlásokat szerezni – Növelni a konverziót próbaidőszakról fizetős fiókra – Fejleszteni a hitelességet – Növelni a vásárlói megtartást – Fejleszteni a termék hírnevét – Több forgalmat hozni weboldalára – Új ügyfeleket vonzani azáltal, hogy még professzionálisabbnak tűnik – Több megosztást és retweetet szerezni, ezáltal több forgalmat hozni a közösségi hálózatokról – Több értékesítést tenni.

Mi a termék frissítés email ideális hossza?

A frissítő emailnek nem szabadna meghaladnia a 2 bekezdést, de tartalmaznia kell egy tiszta indokot a frissítésre, például egy új funkció, kiadás, vagy hibajavítás.

Ready to use our product update email templates?

Save them directly into LiveAgent to save yourself over 15 hours of manual clicking per week!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How to create the best product update email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Your product update email should contain new information to make your clients feel that they are in the loop and keep them informed. It is important to always start with an introduction and let the customer know who is behind the product update email. In most cases, you should explain how the product helps customers.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Why should you send product update emails?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Product update emails help you: – Get new testimonials – Increase conversions from trials to paid accounts – Enhance your credibility – Increase your customer retention – Improve your product’s reputation – Get more traffic to your website – Attract new customers by making you look more professional – Get more shares and retweets and thus more traffic from social networks – Get more sales. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What’s the ideal length of a product update email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “An update email should not exceed 2 paragraphs but should include a clear reason for the update, like a new feature, release, or bug fix.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.