Ingyenes próba
  • Sablonok
  • Termék frissítés email sablonok

Termék frissítés email sablonok

A terméke folyamatos fejlesztése annak érdekében, hogy versenyképes maradjon, és hogy fenntartsa az elégedett ügyfélbázisát kulcsfontosságú, különösen a SaaS iparban. A termék frissítés email az egyik legjobb lehetőség bemutatni azt, hogy figyel a vásárlói visszajelzésekre, hogy folyamatosan az igényeik teljesítésein dolgozik, és hogy emlékeztesse őket a terméke értékére. A termék frissítés email által újra kapcsolatba léphet azokkal a felhasználókkal, akik már távoztak volna. Sajnos sok vállalat utógondolatként kezeli a termék frissítő értesítéseket.

A termék frissítés emailek sokkal többet tehetnek, minthogy szimplán informálják felhasználóit egy friss termék fejlesztésről. A megfelelő stratégiával, használhatja a termék frissítés emaileket arra is, hogy biztosítsa ügyfelei számára, hogy a megfelelő döntést hozták, növelheti az ügyfél elégedettséget, visszatartást és akár növelheti a jövedelmét is azáltal, hogy promótálja a prémium funkcióit a frissítések bejelentésekor.

A hatékony termék frissítés emailek készítése trükkös feladat lehet. Lent találhat egy pár tippet a jobb termék frissítés email elkészítéséhez, ami kötődik a felhasználóval való kapcsolatba lépéshez, 10 termék frissítés email sablonnal együtt, amit példáknak használhat a saját termék frissítés emailjénél.

E-mail sablon testre szabás
Szabja testre és mentse el az email sablonokat egyenesen a LiveAgent-be

5 Termék frissítés email legjobb gyakorlatok

  1. Szegmentálja közönségét: Gondolja át a feliratkozói csoportokba való osztását (kor, nem, preferenciák, stb. alapján) és küldjön különböző emaileket, ami eltér a tartalomban, nyelvezetben és stílusban, attól függően, hogy mi illik a különböző felhasználói csoportokhoz.
  1. Döntse el, hogy mely frissítések érdemelnek emailt: A sok email kisebb termék frissítésekről és hibajavításokról csak frusztrálja a felhasználóit. Gondolja át, hogy melyik frissítés, változtatás vagy fejlesztés hozhat tényleges értéket ügyfelei számára, és hogy melyik érdemli meg ténylegesen az emailt.
  1. Fókuszáljon a termék előnyök kommunikálására: Váltson funkció fókuszáltról előny fókuszált üzenetváltásokra, ami akörül forog, hogy mit csinál terméke és hogyan segíthetik a beültetett fejlesztések a felhasználóknak elérni a céljaikat és kezelni a kihívásokat.
  1. Használjon látványosságokat, hogy felturbózza a felhasználói kapcsolatba lépést: 65%-a az embereknek jobban emlékszik az információkra, ha az egy releváns képpel van pároztatva, a termék fejlesztés emailek figyelemfelkeltő látványosságokkal jobban kiemelkednek és érdeklődővé teszi az ügyfeleket.
  1. Legyen következetes és határozódjon el a menetrendje mellett: Ha egy átlagos olvasói tábort akar építeni termék frissítés emailjeihez, a következetesség kötelező. Definiálja az üzenetei gyakoriságát és ragaszkodjon hozzájuk, így a felhasználók tudni fogják, hogy mikor hallhatnak önről újra.

Termék frissítés email tárgy sorok

  • A legújabban fejlesztett [Product] itt van!
  • Új funkciók érkeztek!
  • A [new feature] végre itt van!
  • Bemutatjuk a legújabb funkciókat
  • Nézzen bele új funkcióinkba
  • Hivatalos: Az új funkciók megérkeztek
  • A legkívánatosabb funkció megérkezett
  • Próbálja ki ezeket az új funkciókat
  • Köszönjön az új [Product]-nek
  • Az új [Product]. Okos. Sima. Erőteljes.
  • Egy [Product] frissítés most elérhető
  • Ez egy nagy változás!
  • A [Product] még jobb lett! Nézze meg
  • Bemutatjuk a legújabb [Product] integrációt a [Tool]-el
  • Ne hagyja ki az új [Product /Feature]
  • Üdvözlünk a teljesen új [Product]-ben
  • Egy teljesen új [Product] élmény
  • Mi az új a [Product]-ben/ [Company]-ban?
  • [Product] Az új verzió megérkezett! Itt mindent megtudhat róla
  • Egy fontos fejlesztés a [Product]-re
  • [Product] nyári frissítések
  • A legújabb [Product] frissítések

10 termék frissítés email sablon

A márkájától, termékétől és felhasználóival való kapcsolatai alapján, a termék frissítés emailjei eltérhet tartalomban, dizájnban és hangnemben. Nincs univerzális formula a tökéletes frissítés emailnek, viszont itt van 10 email sablon, amely segíthet elkezdeni azt.

Új funkció megjelenés email

Funkció fejlesztő frissítés email

Több funkció frissítés email

Hiba kijavítás frissítés email

Új integráció bejelentő email

Havi/ negyedévi kapcsolatba lépés termék frissítés email

Új verzió megjelenés email

Béta funkció meghívó email

Új alkalmazás megjelenés email

 Új termék bejelentő email

Ready to use our product update email templates?

Save them directly into LiveAgent to save yourself over 15 hours of manual clicking per week!

Free Trial
Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..