Ingyenes próba
  • Sablonok
  • Termék frissítés email sablonok

Termék frissítés email sablonok

A terméke folyamatos fejlesztése annak érdekében, hogy versenyképes maradjon, és hogy fenntartsa az elégedett ügyfélbázisát kulcsfontosságú, különösen a SaaS iparban. A termék frissítés email az egyik legjobb lehetőség bemutatni azt, hogy figyel a vásárlói visszajelzésekre, hogy folyamatosan az igényeik teljesítésein dolgozik, és hogy emlékeztesse őket a terméke értékére. A termék frissítés email által újra kapcsolatba léphet azokkal a felhasználókkal, akik már távoztak volna. Sajnos sok vállalat utógondolatként kezeli a termék frissítő értesítéseket.

A termék frissítés emailek sokkal többet tehetnek, minthogy szimplán informálják felhasználóit egy friss termék fejlesztésről. A megfelelő stratégiával, használhatja a termék frissítés emaileket arra is, hogy biztosítsa ügyfelei számára, hogy a megfelelő döntést hozták, növelheti az ügyfél elégedettséget, visszatartást és akár növelheti a jövedelmét is azáltal, hogy promótálja a prémium funkcióit a frissítések bejelentésekor.

A hatékony termék frissítés emailek készítése trükkös feladat lehet. Lent találhat egy pár tippet a jobb termék frissítés email elkészítéséhez, ami kötődik a felhasználóval való kapcsolatba lépéshez, 10 termék frissítés email sablonnal együtt, amit példáknak használhat a saját termék frissítés emailjénél.

E-mail sablon testre szabás
Szabja testre és mentse el az email sablonokat egyenesen a LiveAgent-be

5 Termék frissítés email legjobb gyakorlatok

  1. Szegmentálja közönségét: Gondolja át a feliratkozói csoportokba való osztását (kor, nem, preferenciák, stb. alapján) és küldjön különböző emaileket, ami eltér a tartalomban, nyelvezetben és stílusban, attól függően, hogy mi illik a különböző felhasználói csoportokhoz.
  1. Döntse el, hogy mely frissítések érdemelnek emailt: A sok email kisebb termék frissítésekről és hibajavításokról csak frusztrálja a felhasználóit. Gondolja át, hogy melyik frissítés, változtatás vagy fejlesztés hozhat tényleges értéket ügyfelei számára, és hogy melyik érdemli meg ténylegesen az emailt.
  1. Fókuszáljon a termék előnyök kommunikálására: Váltson funkció fókuszáltról előny fókuszált üzenetváltásokra, ami akörül forog, hogy mit csinál terméke és hogyan segíthetik a beültetett fejlesztések a felhasználóknak elérni a céljaikat és kezelni a kihívásokat.
  1. Használjon látványosságokat, hogy felturbózza a felhasználói kapcsolatba lépést: 65%-a az embereknek jobban emlékszik az információkra, ha az egy releváns képpel van pároztatva, a termék fejlesztés emailek figyelemfelkeltő látványosságokkal jobban kiemelkednek és érdeklődővé teszi az ügyfeleket.
  1. Legyen következetes és határozódjon el a menetrendje mellett: Ha egy átlagos olvasói tábort akar építeni termék frissítés emailjeihez, a következetesség kötelező. Definiálja az üzenetei gyakoriságát és ragaszkodjon hozzájuk, így a felhasználók tudni fogják, hogy mikor hallhatnak önről újra.

Termék frissítés email tárgy sorok

  • A legújabban fejlesztett [Product] itt van!
  • Új funkciók érkeztek!
  • A [new feature] végre itt van!
  • Bemutatjuk a legújabb funkciókat
  • Nézzen bele új funkcióinkba
  • Hivatalos: Az új funkciók megérkeztek
  • A legkívánatosabb funkció megérkezett
  • Próbálja ki ezeket az új funkciókat
  • Köszönjön az új [Product]-nek
  • Az új [Product]. Okos. Sima. Erőteljes.
  • Egy [Product] frissítés most elérhető
  • Ez egy nagy változás!
  • A [Product] még jobb lett! Nézze meg
  • Bemutatjuk a legújabb [Product] integrációt a [Tool]-el
  • Ne hagyja ki az új [Product /Feature]
  • Üdvözlünk a teljesen új [Product]-ben
  • Egy teljesen új [Product] élmény
  • Mi az új a [Product]-ben/ [Company]-ban?
  • [Product] Az új verzió megérkezett! Itt mindent megtudhat róla
  • Egy fontos fejlesztés a [Product]-re
  • [Product] nyári frissítések
  • A legújabb [Product] frissítések

10 termék frissítés email sablon

A márkájától, termékétől és felhasználóival való kapcsolatai alapján, a termék frissítés emailjei eltérhet tartalomban, dizájnban és hangnemben. Nincs univerzális formula a tökéletes frissítés emailnek, viszont itt van 10 email sablon, amely segíthet elkezdeni azt.

Új funkció megjelenés email


Hi [Name]!

We’re excited to announce the launch of one of our most requested features – [feature name]! It’s now easy to [do whatever the feature allows users to do]. Here’s a quick overview of how you can use it:

[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]

To learn more about this feature, check out this support article.

As always, let us know if there’s anything we can do to make your experience better. Your feedback is always appreciated.

Thanks for using [Product name]!
[YOUR SIGNATURE]

Funkció fejlesztő frissítés email


Hey [Name],

We just released a fully revamped version of our [Name] feature. If you’re interested in what’s new, check out our latest blog post that covers it all.

Here’s a quick overview:

[Improvement #1]
[Improvement #2]
[Improvement #3]

If you have any questions or feedback, we’d love to hear from you!
[YOUR SIGNATURE]

Több funkció frissítés email


Hi [Name],

We’ve added a bunch of cool new features and made some major improvements. Here are our top 5 recent updates that we’re especially excited about:

[Update #1: From now on you can …]
[Update #2: It became even easier to …]
[Update #3: You’ll finally be able to …]

You can read more about the updates in our most recent blog post. And as always, if you have any questions or feedback – don’t hesitate to contact us!

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Hiba kijavítás frissítés email


Hi [Name],

We’re back to share a couple of major bug fixes that will make your experience with [Product] better than ever. Here’s a shortlist of what we’ve done:

[Fixed: bug 1]
[Fixed: bug 2]
[Fixed: bug 3]

Want to see *your* favorite bug featured in this list? We would too. Send your suggestions to [email] and we’ll see what we can do.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Új integráció bejelentő email


Hey [Name],

If you – like us – use [Tool] for your […], then we’ve got some news you’re going to love.

We’ve just launched a new integration with [Tool]. Here are just a few of the things the new integration allows you to do:

[Benefit 1]
[Benefit 2]
[Benefit 3]

For more details, including how the integration works, why it’s a huge win for [Brand] users, and how to set it up (it’s really easy), click here.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Havi/ negyedévi kapcsolatba lépés termék frissítés email


Hey [Name],

We’ve been hard at work these past few weeks/ months [adding/ improving features] to help make [Product] even more valuable for you. We’re super excited to tell you all about these new features/ improvements and we hope you enjoy them as much as we do.

[Update #1]
[Update #2]
[Update #3]
[Update #4]
[Update #5]

In the meantime, we’d love to hear any feedback you have on [Product] and what we can do to make it even better.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Új verzió megjelenés email


Hi [Name],

We’re excited to announce [Product name] 2.0. It has more functionality than ever before to ensure it helps businesses like yours to [accomplish specific goals].

[Product name] 2.0 provides:

[Feature #1: benefit]
[Feature #2: benefit]
[Feature #3: benefit]
[Feature #4: benefit]
[Feature #5: benefit]

You can read all about it on our completely revamped website at www.companyname.com. And don’t forget to check our new video!

[embedded video]

If you have any questions or feedback – we’d love to hear your thoughts!

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Béta funkció meghívó email


Hi [Name],

[Feature name] is a new beta feature for [Product] Pro plan, and allows you to [details on what the feature allows users to do].

We’re excited to give you a limited-time offer to take [Feature name] for a test run: from now until [date] you can [use the feature for …].

Ready to get started? You can read more about [Feature name] here.

If you have any questions or feedback, simply respond to this email.

One last thing: [Feature name] is still a private beta feature, so please keep it a secret until it’s ready for its debut ☺

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Új alkalmazás megjelenés email


Hi friends,

We are proud to announce the launch of the [Product name] Android app! Our small team at [Company name] worked extremely hard to get this app out as soon as possible following the release of our iOS app. Thank you to all our Android users for your patience!

[Product name] app gives you [a short description of what the app allows users to do].

[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]
DOWNLOAD IT NOW

P.S. A note for Android users: While we rigorously tested the app internally and with our Beta users, there can still be a few undiscovered bugs. If you come across anything, please email us at [email address]!

Created with love,
[Company Team]

 Új termék bejelentő email


Hi [Name],

It’s never been more important to […].

The good news is we’ve built a new [app/ service] that makes it easy to […]. We call it [Product Name].

As a [Company] customer, we thought you might want to be one of the first to try [Product Name] while it’s still in Beta mode.

GET [PRODUCT NAME]

[Product Name] will be a free service while in Beta. You can read more about it here [link].

What will [Product Name] do for me?

[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]

Any questions or feedback? As always, feel free to reach out to our support team at [email].

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Termék frissítés email – Gyakran ismételt kérdések

Hogyan készítse el a legjobb termék frissítés emailt?

A termék frissítés emailje új információt kellene, hogy tartalmazzon annak érdekében, hogy a kliensei azt érezzék, hogy a hurokba vannak és informálva vannak. Mindig fontos, hogy bemutatkozással kezdje és tudassa az ügyfelekkel, hogy ki van a termék frissítő email mögött. A legtöbb esetben el kell magyaráznia, hogyan segíti a termék az ügyfeleket.

Miért kellene termék frissítés emaileket küldenie?

A termék frissítés email segít: – Új ajánlásokat szerezni – Növelni a konverziót próbaidőszakról fizetős fiókra – Fejleszteni a hitelességet – Növelni a vásárlói megtartást – Fejleszteni a termék hírnevét – Több forgalmat hozni weboldalára – Új ügyfeleket vonzani azáltal, hogy még professzionálisabbnak tűnik – Több megosztást és retweetet szerezni, ezáltal több forgalmat hozni a közösségi hálózatokról – Több értékesítést tenni.

Mi a termék frissítés email ideális hossza?

A frissítő emailnek nem szabadna meghaladnia a 2 bekezdést, de tartalmaznia kell egy tiszta indokot a frissítésre, például egy új funkció, kiadás, vagy hibajavítás.

Ready to use our product update email templates?

Save them directly into LiveAgent to save yourself over 15 hours of manual clicking per week!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How to create the best product update email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Your product update email should contain new information to make your clients feel that they are in the loop and keep them informed. It is important to always start with an introduction and let the customer know who is behind the product update email. In most cases, you should explain how the product helps customers.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Why should you send product update emails?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Product update emails help you: – Get new testimonials – Increase conversions from trials to paid accounts – Enhance your credibility – Increase your customer retention – Improve your product’s reputation – Get more traffic to your website – Attract new customers by making you look more professional – Get more shares and retweets and thus more traffic from social networks – Get more sales. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What’s the ideal length of a product update email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “An update email should not exceed 2 paragraphs but should include a clear reason for the update, like a new feature, release, or bug fix.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.