Szétváló email sablonok

A szétváló email egyike a leghatékonyabb értékesítést követő emaileknek, amelyek használhat akkor, ha a potenciális ügyfele hideggé vált és nem válaszol a többszöri követési próbálkozásokra. Ha megfelelően csinálja, a szétváló emailek segíthetik növelni a válaszolási rátát, visszahozni ezeket a hideg ügyfeleket az értékesítési ciklusába és lezárni azokat az üzleteket, amelyek enélkül valószínűleg el lettek volna veszve.

Katharine Derum alapján, aki a vezető értékesítési vezető a HubSpot-nál, az ő csapata a 33%-os válaszolási rátával rendelkezik a szétválási emailekre vonatkozóan. Nem csoda, hogy ezek az emailek egyre népszerűbbé válnak az eladóknál a B2B környezetben. Itt egy gyors betekintés abba, hogy mi is a szétváló email valójában 10 szétváló email sablonnal együtt, amelyet használhat az értékesítést követő kampányaiban.

Crocs érték szétváló email
A Crocs azt mondja a címzetteinek, hogy eltávolítja őket a levelező listájukról, ha nem kattintanak rá.

Mik azok a szétváló emailek és miért küldje őket?

A szétváló email a legutolsó dolog, amit küldenie kell egy potenciális ügyfélnek akkor, ha már nem hallott róla egy ideje (vagy egyáltalán) annak érdekében, hogy válaszra provokálja őket. Egy minta-félbeszakítóként szolgál annak érdekében, hogy a nem válaszoló vagy lassan mozgó potenciális ügyfeleket arra kényszerítse, hogy válaszoljanak és műveleteket végezzenek, mivel a legtöbbjük meg fog lepődni, hogy egy ‘viszlát’ emailt kap egy eladótól. Még ha a legtöbb szétválási email nem is fog konvertálni, itt egy pár szolid indok az elküldésükre:

  • A szétváló emailek megadják azt a kis löketet a potenciális ügyfeleknek, amire szükségük van ahhoz, hogy visszaugorjanak az értékesítési tölcsérjébe és emeljék a válasz rátáját.
  • A jól megírt szétváló emailek egy pozitív tartós benyomást fognak hagyni a potenciális ügyfeleken és a toppon fogja önt tartani abban az esetben, ha szükségük lesz egy termékére/ szolgáltatására.
  • Ezek az emailek kiveszik a szegényes potenciális ügyfeleit a csövéből és időt takarít meg, így fókuszálhatja az erőfeszítéseit a megfelelőbb nyomokra.
  • A szétválási emailek lehetővé teszik, hogy bezárja a kommunikációs hurkot, miközben új követési ciklust állít be a jövőben.

Szétváló email tárgysorok

  • Köszönjük, a [Márka]-tól
  • Viszlát a [Márka]-tól
  • Azt hiszem ez a búcsú?
  • Maradjak vagy menjek?
  • Még mindig érdekli a [céljuk]?
  • Engedély a fájlja bezárására?
  • Ideje szétválni
  • Végső követés
  • Nem hallok önről
  • Nem ön. Én.
  • Mielőtt megyek…
  • 6 hónap múlva jelentkezek
  • [Név], az utolsó próbálkozásom, hacsak nem szeretne újracsatlakozni

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design<br> your own customer email templates,<br> thus helping you improve<br> customer service. Curious about all<br> the opportunities?

10 Szétváló email sablon

A szétváló emailek hatékonyak lehetnék mind a kimenő követésekre, (ha hideg emaileket küld potenciális ügyfeleknek, akik ezelőtt nem léptek önnel interakcióba) mind a bejövő emailekre (ha követéseket küld potenciális ügyfelek számára, akik valaha érdeklődést mutattak az ajánlata iránt). Ügytől függetlenül, ez a 10 szétváló email sablon szolgálhat egy kezdési pontnak a saját utolsó követési üzeneteihez a nem válaszoló potenciális ügyfeleknek.

Kedves & formális szétváló email


Hi [Name],

Apologies if my level of persistence has become annoying.

I recently spoke with you about how we can help you with [your value proposition], and at that time it seemed as if we fit your needs. Since then, however, my attempts to reach you have failed. Would you let me know if this is still an opportunity you are interested in?
If I don’t hear back from you by end of the day on Friday, I will assume you would like me to close the file on this opportunity for now. If that is the case, I completely understand and hope that we may be of service to you in the future.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Alkalmi szétváló email


Hi [Name],

I’ve reached out to you a few times over the past six months about [your value proposition], but haven’t been able to get a hold of you. I understand that you may be busy, and I hate to bother you further if this is of no interest at all.

If anything changes, feel free to get back in touch and we can schedule a call.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Egyenes szétváló email


Hi [Name],

I hope you’re well. I’ve tried to connect several times to discuss [your product/ service] as a solution for [their challenge]. I haven’t heard back from you, so I’m guessing the timing isn’t right, or you’ve gone in a different direction.

If you’re still interested, do let me know. If not, I’ll stop reaching out and wish you all the best with [their objective]. My contact information is below if anything changes for you.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Rövid & egyszerű szétváló email


Hi [Name],

I thought we were like two peas in a pod, but I totally get it. The timing just isn’t right for us, or [your product/service] isn’t a priority at the moment.

If it ever makes sense to reconnect, shoot me an email.

Cheers!
[YOUR SIGNATURE]

Érték fókuszált szétváló email


Hi [Name],

I’ve reached out to you a few times recently, but I understand that nobody likes being ambushed with random emails. The truth is, I really believe you’d be interested in what [your product/ service] can offer your team.

When we spoke last, you mentioned a few key areas that you were looking to improve:

1. [Value proposition #1]
2. [Value proposition #2]
3. [Value proposition #3, etc]

Are these still priorities for you? If I don’t hear back from you within this week, I’ll assume this isn’t the right time to continue our conversation and I’ll stop reaching out.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Segítőkész erőforrások megosztása


Hi [Name],

I hope things are well at [their company].

When we last spoke it seemed like [your product/ service] was a fitting solution for [their challenge]. Since I haven’t heard back from you in a while, I assume the timing isn’t right or you have gone in a different direction.

I won’t bug you again about this, but I did want to leave you with a bit of information about [something relevant to their goal].

[Resource 1]
[Resource 2]
[Resource 3]

I hope this helps you achieve [their specific goal]. I won’t reach out again but please feel free to get in touch if you ever need help with [what you provide], I’d be happy to reconnect.

Wishing you all the best,
[YOUR SIGNATURE]

Engedélykérés a fájlok bezárására


Hi [Name],

I’m in the process of cleaning up my sales pipeline, but I wanted to check with you one last time before I close your file. Since I haven’t heard from you in a while, I’m guessing you’re super busy or your priorities have changed.

If you aren’t interested, do I have your permission to close your file? If you are still interested in how we can help you achieve [specific goals], what do you recommend as the next best step?

P.S. You can book a demo on the following link, and I’ll show you what [your product/ service] can do for you: link to a demo

Cheers!
[YOUR SIGNATURE]

Egy új követési ciklus beállítása


Hello [Name],

I’ve been reaching out because I see a tremendous opportunity for your team to [reach specific goals] with [your product/ service]. I don’t want to be a bother, and from my ignored messages I’m sensing that’s the case.

I’ll check back in six months or so unless you let me know you’re ready to evaluate sooner.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

A vicces szétváló email


Hi [Name],

I don’t want to keep bombarding you with emails, but my job is to follow up persistently on strong potential matches for [your company], like [their company], which is why I’ve continued to hustle.

However, I haven’t heard back from you yet, and that tells me one of the three things:

You’re all set with [business need] and I should stop bothering you.
You’re still interested but haven’t had the time to get back to me yet.
You’ve fallen and can’t get up and, in that case, I’ll call 911 for you…

Please let me know which one it is because I’m starting to worry that it might be No. 3.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

 A ‘Viszlát’ szétváló email


Hi [Name],

I’ve reached out to you a few times over the past couple of months to continue our discussion on how [your product/ service] could help you to achieve [their objective].

But it’s starting to feel a little lonely over here… I don’t want to hassle you with more emails if you’ve decided to put off the decision or go with another solution.

If you’re still interested in exploring [your product/ service], let’s reconnect. If not, I guess this really is goodbye.

All the best,
[YOUR SIGNATURE]

Gyakran ismételt kérdések

Milyen hosszúnak kellene egy szétváló emailnek lennie?

Az email hossza fontos. Ha az üzenete túl hosszú, néhány felhasználó talán el sem fogja olvasni és ha túl rövid, talán úgy érzik, hogy nem biztosított megfelelő információt. Ezáltal tartsa az emailt 75 és 100 szó között.

Az email marketing effektív az ügyfél megtartásra?

Az email marketing hatásos, ha kommunikációra használja az ügyfelekkel. Egy jó példája annak, hogy hogyan lépjen kapcsolatba az ügyfeleivel és segíti azt, hogy úgy érezzék, meg vannak hallgatva. Sok társaság nem teszi ezt meg és ez a bizalmuk elvesztéséhez vezet a vállalattal szemben.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen hosszúnak kellene egy szétváló emailnek lennie?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az email hossza fontos. Ha az üzenete túl hosszú, néhány felhasználó talán el sem fogja olvasni és ha túl rövid, talán úgy érzik, hogy nem biztosított megfelelő információt. Ezáltal tartsa az emailt 75 és 100 szó között. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Az email marketing effektív az ügyfél megtartásra?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az email marketing hatásos, ha kommunikációra használja az ügyfelekkel. Egy jó példája annak, hogy hogyan lépjen kapcsolatba az ügyfeleivel és segíti azt, hogy úgy érezzék, meg vannak hallgatva. Sok társaság nem teszi ezt meg és ez a bizalmuk elvesztéséhez vezet a vállalattal szemben.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért kellene szétváló emailt küldenie?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A szétváló emailek megadják azt a kis löketet a potenciális ügyfeleknek, amire szükségük van ahhoz, hogy visszaugorjanak az értékesítési tölcsérjébe és emeljék a válasz rátáját. ” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.