Ingyenes próba

Szétváló email sablonok

A szétváló email egyike a leghatékonyabb értékesítést követő emaileknek, amelyek használhat akkor, ha a potenciális ügyfele hideggé vált és nem válaszol a többszöri követési próbálkozásokra. Ha megfelelően csinálja, a szétváló emailek segíthetik növelni a válaszolási rátát, visszahozni ezeket a hideg ügyfeleket az értékesítési ciklusába és lezárni azokat az üzleteket, amelyek enélkül valószínűleg el lettek volna veszve. 

Katharine Derum alapján, aki a vezető értékesítési vezető a HubSpot-nál, az ő csapata a 33%-os válaszolási rátával rendelkezik a szétválási emailekre vonatkozóan. Nem csoda, hogy ezek az emailek egyre népszerűbbé válnak az eladóknál a B2B környezetben. Itt egy gyors betekintés abba, hogy mi is a szétváló email valójában 10 szétváló email sablonnal együtt, amelyet használhat az értékesítést követő kampányaiban. 

Crocs érték szétváló email
A Crocs azt mondja a címzetteinek, hogy eltávolítja őket a levelező listájukról, ha nem kattintanak rá.

Mik azok a szétváló emailek és miért küldje őket?

A szétváló email a legutolsó dolog, amit küldenie kell egy potenciális ügyfélnek akkor, ha már nem hallott róla egy ideje (vagy egyáltalán) annak érdekében, hogy válaszra provokálja őket. Egy minta-félbeszakítóként szolgál annak érdekében, hogy a nem válaszoló vagy lassan mozgó potenciális ügyfeleket arra kényszerítse, hogy válaszoljanak és műveleteket végezzenek, mivel a legtöbbjük meg fog lepődni, hogy egy ‘viszlát’ emailt kap egy eladótól. Még ha a legtöbb szétválási email nem is fog konvertálni, itt egy pár szolid indok az elküldésükre:

  • A szétváló emailek megadják azt a kis löketet a potenciális ügyfeleknek, amire szükségük van ahhoz, hogy visszaugorjanak az értékesítési tölcsérjébe és emeljék a válasz rátáját
  • A jól megírt szétváló emailek egy pozitív tartós benyomást fognak hagyni a potenciális ügyfeleken és a toppon fogja önt tartani abban az esetben, ha szükségük lesz egy termékére/ szolgáltatására.
  • Ezek az emailek kiveszik a szegényes potenciális ügyfeleit a csövéből és időt takarít meg, így fókuszálhatja az erőfeszítéseit a megfelelőbb nyomokra. 
  • A szétválási emailek lehetővé teszik, hogy bezárja a kommunikációs hurkot, miközben új követési ciklust állít be a jövőben.

Szétváló email tárgysorok

  • Köszönjük, a [Márka]-tól
  • Viszlát a [Márka]-tól
  • Azt hiszem ez a búcsú?
  • Maradjak vagy menjek?
  • Még mindig érdekli a [céljuk]?
  • Engedély a fájlja bezárására?
  • Ideje szétválni
  • Végső követés
  • Nem hallok önről
  • Nem ön. Én.
  • Mielőtt megyek…
  • 6 hónap múlva jelentkezek
  • [Név], az utolsó próbálkozásom, hacsak nem szeretne újracsatlakozni

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design
your own customer email templates,
thus helping you improve
customer service. Curious about all
the opportunities?

Try LiveAgent

10 Szétváló email sablon

A szétváló emailek hatékonyak lehetnék mind a kimenő követésekre, (ha hideg emaileket küld potenciális ügyfeleknek, akik ezelőtt nem léptek önnel interakcióba) mind a bejövő emailekre (ha követéseket küld potenciális ügyfelek számára, akik valaha érdeklődést mutattak az ajánlata iránt). Ügytől függetlenül, ez a 10 szétváló email sablon szolgálhat egy kezdési pontnak a saját utolsó követési üzeneteihez a nem válaszoló potenciális ügyfeleknek.

Kedves & formális szétváló email

Alkalmi szétváló email

Egyenes szétváló email

Rövid & egyszerű szétváló email

Érték fókuszált szétváló email

Segítőkész erőforrások megosztása

Engedélykérés a fájlok bezárására

Egy új követési ciklus beállítása

A vicces szétváló email

 A ‘Viszlát’ szétváló email

Gyakran ismételt kérdések

Milyen hosszúnak kellene egy szétváló emailnek lennie?

Az email hossza fontos. Ha az üzenete túl hosszú, néhány felhasználó talán el sem fogja olvasni és ha túl rövid, talán úgy érzik, hogy nem biztosított megfelelő információt. Ezáltal tartsa az emailt 75 és 100 szó között.

Az email marketing effektív az ügyfél megtartásra?

Az email marketing hatásos, ha kommunikációra használja az ügyfelekkel. Egy jó példája annak, hogy hogyan lépjen kapcsolatba az ügyfeleivel és segíti azt, hogy úgy érezzék, meg vannak hallgatva. Sok társaság nem teszi ezt meg és ez a bizalmuk elvesztéséhez vezet a vállalattal szemben.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen hosszúnak kellene egy szétváló emailnek lennie?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az email hossza fontos. Ha az üzenete túl hosszú, néhány felhasználó talán el sem fogja olvasni és ha túl rövid, talán úgy érzik, hogy nem biztosított megfelelő információt. Ezáltal tartsa az emailt 75 és 100 szó között. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Az email marketing effektív az ügyfél megtartásra?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az email marketing hatásos, ha kommunikációra használja az ügyfelekkel. Egy jó példája annak, hogy hogyan lépjen kapcsolatba az ügyfeleivel és segíti azt, hogy úgy érezzék, meg vannak hallgatva. Sok társaság nem teszi ezt meg és ez a bizalmuk elvesztéséhez vezet a vállalattal szemben.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért kellene szétváló emailt küldenie?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A szétváló emailek megadják azt a kis löketet a potenciális ügyfeleknek, amire szükségük van ahhoz, hogy visszaugorjanak az értékesítési tölcsérjébe és emeljék a válasz rátáját. ” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..