A követési emailek elküldésének elfelejtése egyike a legkritikusabb hibáknak, amit az értékesítési és marketing profik követnek el, amikor kapcsolatba lépnek a potenciális vásárlókkal. Túl gyakran kizárólag csak a kezdetre fókuszálnak és teljesen elhanyagolják a követést. 70%-a az értékesítési emaileknek nem kap követési emailt, viszont az üzletek 80%-a legalább öt követésit követel, mielőtt az lezárul.
A potenciális vevőkhöz való visszatérés nagyban segíti a vállalatok válasz rátáit, és segít több értékesítés lezárásában. Valójában, a követési emailek általában jobb válasz rátákat kapnak, mint a kezdeti emailek. Egy Iko System által vezényelt tanulmány 18%-os válasz rátát mutatott ki az első emailekre, 14%-osat a másodikra, 13%-ot a negyedikre és masszív 27%-ot a hatodikra. A megfelelő követési email sablonokkal az értékesítési és marketing csapata következetesebb kommunikációt biztosíthat a potenciális vevőkkel és növelheti az értékesítést hosszú távon.
Nincs univerzális formula a legjobb számú vagy gyakoriságú követési emailre, amit küldenie kellene (mivel nagyban függ attól, hogy milyen interakciója volt előzőleg a potenciális vevővel)– a kutatások azt mutatják, hogy 2 vagy 3 követési email a legoptimálisabb szám. Általános szabályként, ajánlott, hogy legalább két napot várjon, mielőtt elküldi az első követési emailt.
Statisztikailag, ha nem kap kap választ az első emailjére, 21%-os esély van arra, hogy a másodikra kapni fog, és 25% esély arra, hogy hallani fog a befogadóról egy pár követési üzenet után. Talán 5 követési email vagy több kell ahhoz, hogy választ kapjon a potenciális vevőtől.
A testre szabottság a kulcsa az email marketingnek, mivel segíthet kiemelni a követési emailjeit. A tanulmányok kimutatták, hogy azoknak az emaileknek, amelyek testre szabott tárgy sorokkal rendelkeznek, 26%-al több a valószínűsége, hogy megnyissák, mint amelyik nem rendelkezik vele és a jövedelme 5.7-szer nagyobb a testre szabott emaileknek.
Az, hogy hogyan kövesse a potenciális vevőket, akik nem válaszoltak az eredeti emailre trükkös lehet, mert meg kell találnia a megfelelő egyensúlyt az érték és a tolakodóság/idegesítőség között. Lent található 10 alap értékesítést követő email sablon különböző használati esetekre, amit egy ugrási pontként használhat, mielőtt elkészíti a sajátját.
Ready to test our sales follow up email templates?
Why not try them alongside our ticketing software? Take advantage of our free 14-day trial, no credit card required.
Free TrialLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..