Ingyenes próba
  • Sablonok
  • Értékesítést követő email sablonok

Értékesítést követő email sablonok

A követési emailek elküldésének elfelejtése egyike a legkritikusabb hibáknak, amit az értékesítési és marketing profik követnek el, amikor kapcsolatba lépnek a potenciális vásárlókkal. Túl gyakran kizárólag csak a kezdetre fókuszálnak és teljesen elhanyagolják a követést. 70%-a az értékesítési emaileknek nem kap követési emailt, viszont az üzletek 80%-a legalább öt követésit követel, mielőtt az lezárul. 

Jegy-példa-kedvezmény-kód-ajánlat
Hagyja, hogy a LiveAgent csinálja a munka nehezét. Automatizálja a követési emaileket a jegykezelő szoftverünkkel és kombinálja a kimenő hívásközpont szoftverünkkel annak érdekében, hogy egy teljes körű marketing és értékesítési eszközt kapjon.

A potenciális vevőkhöz való visszatérés nagyban segíti a vállalatok válasz rátáit, és segít több értékesítés lezárásában. Valójában, a követési emailek általában jobb válasz rátákat kapnak, mint a kezdeti emailek. Egy Iko System által vezényelt tanulmány 18%-os válasz rátát mutatott ki az első emailekre, 14%-osat a másodikra, 13%-ot a negyedikre és masszív 27%-ot a hatodikra. A megfelelő követési email sablonokkal az értékesítési és marketing csapata következetesebb kommunikációt biztosíthat a potenciális vevőkkel és növelheti az értékesítést hosszú távon.

3 fő követési email hiba, amit el kell kerülni

Túl sok email küldése

Értékesítést követő email sablonok

Nincs univerzális formula a legjobb számú vagy gyakoriságú követési emailre, amit küldenie kellene (mivel nagyban függ attól, hogy milyen interakciója volt előzőleg a potenciális vevővel)– a kutatások azt mutatják, hogy 2 vagy 3 követési email a legoptimálisabb szám. Általános szabályként, ajánlott, hogy legalább két napot várjon, mielőtt elküldi az első követési emailt.

Túl hamar feladás

Értékesítést követő email sablonok

Statisztikailag, ha nem kap kap választ az első emailjére, 21%-os esély van arra, hogy a másodikra kapni fog, és 25% esély arra, hogy hallani fog a befogadóról egy pár követési üzenet után. Talán 5 követési email vagy több kell ahhoz, hogy választ kapjon a potenciális vevőtől.

Testre szabottság hiánya

Értékesítést követő email sablonok

A testre szabottság a kulcsa az email marketingnek, mivel segíthet kiemelni a követési emailjeit. A tanulmányok kimutatták, hogy azoknak az emaileknek, amelyek testre szabott tárgy sorokkal rendelkeznek, 26%-al több a valószínűsége, hogy megnyissák, mint amelyik nem rendelkezik vele és a jövedelme 5.7-szer nagyobb a testre szabott emaileknek.

Értékesítést követő email sablon példák

Az, hogy hogyan kövesse a potenciális vevőket, akik nem válaszoltak az eredeti emailre trükkös lehet, mert meg kell találnia a megfelelő egyensúlyt az érték és a tolakodóság/idegesítőség között. Lent található 10 alap értékesítést követő email sablon különböző használati esetekre, amit egy ugrási pontként használhat, mielőtt elkészíti a sajátját.

Követő email egy ravasz esemény után

Követő email egy speciális ajánlat megosztása érdekében

Követő email egy potenciális vásárlóval való újrakapcsolódás érdekében 

Követő email hangüzenet hagyása után

Követő email esemény után

Ingyenes próbaidőszak követő email

Követő email egy demó után

Promócionális kiterjesztés követő email

Követő email, ha nem érkezett válasz

Követő email a potenciális vásárlóval való ‘szakítás’ miatt

Bónusz: vicces követő email példa az értékesítői csapata inspirálása érdekében

Értékesítést követő emailek – Gyakran ismételt kérdések

Hogyan írhat egy jó értékesítést követő emailt?

Ahhoz, hogy egy hatékony követő emailt írhasson, türelmesnek kell lennie. Néha időbe és erőfeszítésbe kerül, hogy választ kapjon. Viszont ne spam-elje a potenciális klienseket, mert az ellentétes hatást válthat ki. Ami a legfontosabb, ne küldjön generikus emaileket. Minél személyre szabottabb az email, annál jobb esélye van választ kapni.

Miért kellene követő emailt küldenem?

Egy jó követési email segíthet elöl maradni a kliensei elméjében. A legtöbb értékesítés le fog zárulni a követési fázisban, így a követési email egy közvetlen módja annak, hogy közelebb kerítse önt az üzlet lezárásához.

Mi a követő email?

A követési email egy üzenet, amit azoknak az embereknek küldhet, akik nem válaszoltak egy előző emailre. Mi több, a követési emaileket általában egy pár nappal utána küldik.

Ready to test our sales follow up email templates?

Why not try them alongside our ticketing software? Take advantage of our free 14-day trial, no credit card required.

Free Trial

<![CDATA[]]>

Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.