Feltöltés email sablonok

A feltöltés email sablonok már meglévő ügyfeleknek való értékesítésre használata a leghatékonyabb és legegyszerűbb módja a B2C üzletek bevételének és jövedelmezőségének a növelésére. Miért? Mert 60-70%-kal valószínűbben tud eladni egy jelenlegi ügyfélnek, szemben az 5-20%-kal, amit az új ügyfeleknek tud eladni. Ezáltal a feltöltés email sablonok használata nagyszerű kiegészítője az értékesítési stratégiájának. Ezek az emailek időszerűek, magasan relevánsak, nagyon hatékonyak – és az egyik leggyakrabban figyelmen kívül hagyott eszköz, amelyeket az eKereskedelmi bolt tulajdonosok használhatnak az ismétlődő vásárlások vonzására és az értékesítés növelésére.

Mi az a feltöltés email?

A feltöltés email egy olyan email, amit az ügyfeleknek küldenek, hogy emlékeztessék őket egy bizonyos termék újratöltéséről, ha az kifutott. Ez egy email marketing technika, amit leggyakrabban olyan társaságok használnak, amelyek fogyasztható árukat értékesítenek és amelyeket újra lehet tölteni (például személyes gondoskodás és szépség termékek, ételek és italok, vitaminok és kiegészítők, receptek, otthoni takarítás készletek, állateledel, stb.). 

A feltöltés emailek célzottak és automatikusan vannak elküldve, ha ideje újra megvásárolni azokat a termékeket, amelyeket az ügyfelek előzőleg vettek (prediktív adattudomány alapján). Ezeket az email típusokat sikeresen használhatják olyan üzletek is, amelyek nem fogyasztható termékeket árulnak, amelyek elhasználódnak (például ruházat és cipő), csakúgy, mint a feliratkozás alapú SaaS üzletek.

Sephora feltöltés email sablon
Sephora feltöltés email sablon

Miért küldjünk feltöltési emaileket?

Egy Listrack tanulmány rájött, hogy a feltöltési kampányoknak vannak a legmagasabb kattintási-megnyitási rátájuk (53.6%) a bármilyen más típusú életciklus marketing emailek közül. Továbbá, az Ometria alapján, a feltöltési emaileknek átlagosan 50-60%-os megnyitási rátája van, átlagos 40-50%-os kattintási rátája és 10-15%-os átlagos konverziós rátája. Ez azt jelenti, hogy a feltöltési emailek arany lehetőségek a márkák számára, hogy visszatérő jövedelmet generáljanak olyan ügyfelek célzásával, akik valószínűleg újra megvásárolnák a termékeiket.

Hogyan hozzuk ki a legtöbbet a feltöltési email kampányokból

  • A feltöltési email kampányok megfelelő időzítésének meghatározása kritikus faktorokat vesz figyelembe, mint például ki használja a terméket, milyen gyakran használják, mennyi idő telik, míg átlagosan kifutnak, az ügyfél vásárlási szokásai, stb. Gondolja át az ügyfelei felmérését, hogy annyi információt szerezzen, amennyit csak lehet annak érdekében, hogy megfelelő legyen az időzítése.
  • Ajánlott legalább két feltöltési emailt küldeni. Az első emlékeztetőt körülbelül 10 nappal azelőtt kell küldeni, mielőtt a termék kifutna, a másodikat egy nappal előtte vagy aznap kell küldeni, amikor a termék kifut. Az ügyfelekkel, akik nem töltenek újra, fel lehet venni a kapcsolatot a visszanyerő email kampányok által.
  • Tegye a feltöltő folyamatot olyan egyszerűvé és gondmentessé, amennyire csak lehet. Linkeljen közvetlenül az ügyfél bevásárló kosarára, amelybe a termék már hozzá van adva és ajánljon automatikus feltöltést, amikor elérhető. Minél kevesebb kattintásból kell az ügyfélnek újrarendelnie, annál jobb.
  • Ha van bármilyen releváns felülértékesítési vagy keresztértékesítési lehetőség, gondolja át a személyre szabott termék ajánlatokat, amelyek igazodnak az ügyfelei érdeklődéseivel vagy szükségleteivel, az előző vásárlások adatai alapján. Ha így tesz, növelheti az ügyfelei élményét, amíg növeli a rendelésük értékét.
Feltöltés email sablonok
A Clinique feltöltési email sablonja sürgeti az ügyfeleket, hogy két üveg borotvahabot vegyenek

Feltöltési email tárgysorok

  • Ideje Feltölteni/Újrarendelni
  • Ideje Újratölteni?
  • Ideje Feltölteni a [Termékeket]?
  • Ideje Feltölteni!
  • Szüksége van egy Újratöltésre?
  • Hé, [Név]! Úgy Gondoljuk, Újratöltésre Van Szükséged
  • Készen Állsz Feltölteni, [Név]?
  • Elértél az Utolsó Darabhoz?
  • Rendelje újra a [Terméket], Mielőtt Kifogysz
  • Feltöltési Idő – Ideje Újrarendelni a [Terméket]
  • [Név], Kezdesz Kifogyni a [Termékből]?
  • Soha Ne Fogysz Ki Többé a Kedvenceidből
  • Lemerülőben? Rendeld újra a Kedvenceidet, Mielőtt Kifogysz
  • Semmi Sem Tart Örökké
  • A Készleted Mindjárt Kifogy
  • Majdnem Kifogytál a [Termékekből]!
  • Kifogytál a Készletekből, [Név]?
  • A Készleted Végéhez Érsz? Tölts Fel a [Márkánál]
  • Rendelj Újra Most Ingyenes Szállítással/ 15% Kedvezmény/ Bónusz Ajándék
  • Kapj Ingyenes Szállítást/ 10% Kedvezményt, ha Most Töltesz Újra

7 feltöltés email sablon

Automata újratöltési program bejelentő sablon


[Name],

Your life just got easier with Auto-Replenishment!

You’ve got a lot of things on your mind, but remembering to re-order your [products] shouldn’t be one of them.

We’re excited to introduce our Auto-Replenishment program – the easier, automatic way to reorder your [products], inspired by your feedback. Once you enroll in Auto-Replenishment, we’ll automatically deliver a new supply of [products] straight to your door before you’re scheduled to run out, at no extra charge.

AUTO-REPLENISH NOW

You’ll never have to manually reorder [products] after enrolling, and you can update your preferences at any time. We’re hoping that this service is just another way we’re making your experience with [Brand name] more convenient and personalized for you.

If you have any questions, please contact our live chat support or check out our FAQ page.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Személyes gondoskodás termékek feltöltési email sablon


Nothing Lasts Forever.
(Fortunately, it’s easy to re-order).

Hi [Name], we’re just checking in to make sure you don’t run out of the products you love. It may be just about time to stock up.

Last time you ordered:

[Product 1]
[Product 2]
[Product 3]

REORDER NOW

You might want to grab our other best selling products as well!

[Recommended product 1]
[Recommended product 2]
[Recommended product 3]

Need help? Just contact us at [email], [live chat] or [number].
[YOUR SIGNATURE]

Szépség és smink termékek feltöltési email sablon


Restock Your Stash!

[Name],

The secret to a successful beauty routine: never run out. If you’ve been taking your daily dose of [product], your one-month supply should be running dangerously low! Freshen up your beauty bag with a brand new [product]. Simply click, stock up, and keep glowing!

RESTOCK NOW

Never run out of your favorites again. Auto-replenish is a quick and easy way of receiving your favorite [Brand] products regularly, without having to go online or re-enter your order. You can easily opt-in to Auto-replenish via your [Brand] account.

Étel készlet feltöltési email sablon


Hello [Name],

We hope you enjoyed your last order at [website.com]. Here are some items that you have purchased that other customers have bought repeatedly. We thought that you might be interested in buying them again.

[Product 1]
[Product 2]
[Product 3]
[Product 4]

GET SHOPPING

Here at [Brand name], we’re always on the lookout for the tastiest [products]. You might also enjoy these new arrivals:

[New product 1]
[New product 2]
[New product 3]
[New product 4]

Italok feltöltési email  sablon


Hi [Name],

If your drinks cabinet is starting to look a bit bare, we’ve got one of your recent orders lined up for you to top up easily. Add something new to your order, or stick to your favorites.

[Product 1] – Buy now
[Product 2] – Buy now
[Product 3] – Buy now

Want the whole order again? Save yourself a few steps by logging in to your [Brand] account and heading straight to My Purchases. Select the past order you want and click Reorder. You can easily remove any unwanted items from your cart before you checkout.

Go to my account

Need help? Get in touch by email at [email address] or by phone on [phone number] (Monday – Friday **am – **pm.)

Kiegészítők feltöltési email sablon


Hi [Name],

Running low? Keep it up! Consistency is the key to good health!

We wanted to get in touch with you to make sure you have plenty of time to order [Product name] before your last bottle is empty.

[Product name] helps recharge and rebuild your body’s natural energy source. Reorder today and save 10% when you enter [discount code] at the checkout.

REORDER NOW

Let us know if you have any questions, we’re here to help.
[YOUR SIGNATURE]

Háziállat termékek feltöltési email sablon


Subject: Is [Pet name]’s bag almost empty?

Hey [Name],

Is [Pet name] enjoying the personalized blend you’ve created? We hope so! In fact, it may be time to place your next order, so [Pet name] continues to enjoy the blend that meets your [pet’s] nutritional needs.

[Number] days until the bowl is empty. Don’t let [Pet name] go hungry!

REORDER [PET NAME]’ SPECIAL FOOD BLEND

Order in the next 24 hours and shipping is on us.

[YOUR SIGNATURE]

Feltöltési emailek – Gyakran ismételt kérdések

Milyen hosszúnak kellene lennie a feltöltési emailnek?

A feltöltési emaileknek rövidnek és lényegre törőnek kell lenniük. Az első benyomás fontos. Ezáltal kulcsfontosságú, hogy fülbemászóra és rövidre írjuk az email tárgysort, hogy megkapjuk az ügyfél figyelmét.

Mik a feltöltési emailek ügyfeleknek való küldésének előnyei?

A feltöltési emailek küldése hatékony módja az ügyfelek informálásának a megmaradó termékekről. Ezáltal segíti növelni a weboldal forgalmát, az ügyfél visszatartást, és a márka figyelmet.

Mikor kellene feltöltési emaileket küldenem?

Az időzítés különböző lehet minden terméknél/szolgáltatásnál, csakúgy, mint a személyeknél. Viszont durván meg tudja állapítani ezt a termék előző vásárlása alapján. Bizonyosodjon meg róla, hogy a nap egy specifikus idejében küldi az emailt. A tanácsunk az, hogy hétköznap, a nap közepén küldje a feltöltési emaileket. A délelőtt 10 óra és a délután 3 óra közötti intervallum a preferált időszak.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen hosszúnak kellene lennie a feltöltési emailnek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A feltöltési emailek küldése hatékony módja az ügyfelek informálásának a megmaradó termékekről. Ezáltal segíti növelni a weboldal forgalmát, az ügyfél visszatartást, és a márka figyelmet.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mik a feltöltési emailek ügyfeleknek való küldésének előnyei?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “SA feltöltési emailek küldése hatékony módja az ügyfelek informálásának a megmaradó termékekről. Ezáltal segít ügyfél megtartást építeni, növelni a weboldal forgalmat és végül az értékesítéseket.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mikor kellene feltöltési emaileket küldenem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az időzítés különböző lehet minden terméknél/szolgáltatásnál, csakúgy, mint a személyeknél. Viszont durván meg tudja állapítani ezt a termék előző vásárlása alapján. Bizonyosodjon meg róla, hogy a nap egy specifikus idejében küldi az emailt. A tanácsunk az, hogy hétköznap, a nap közepén küldje a feltöltési emaileket. A délelőtt 10 óra és a délután 3 óra közötti intervallum a preferált időszak.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.