A feltöltés email sablonok hatékony módja a B2C üzletek bevételének és jövedelmezőségének a növelésére. Az ismétlődő vásárlók akár 60-70% -kal nagyobb valószínűséggel vásárolnak, ezért fontos időszerű, releváns és hatékony emaileket küldeni nekik. Az esettanulmányoknak konkrét problémákat kell megtárgyalniük és a korábbi ügyfelek visszajelzéseinek fontos szerepe van. A kedvezményes kampányokat szükségszerű figyelem a célcsoportra és lezárás akcióba hívással.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
A feltöltés email sablonok már meglévő ügyfeleknek való értékesítésre használata a leghatékonyabb és legegyszerűbb módja a B2C üzletek bevételének és jövedelmezőségének a növelésére. Miért? Mert 60-70%-kal valószínűbben tud eladni egy jelenlegi ügyfélnek, szemben az 5-20%-kal, amit az új ügyfeleknek tud eladni. Ezáltal a feltöltés email sablonok használata nagyszerű kiegészítője az értékesítési stratégiájának. Ezek az emailek időszerűek, magasan relevánsak, nagyon hatékonyak – és az egyik leggyakrabban figyelmen kívül hagyott eszköz, amelyeket az eKereskedelmi bolt tulajdonosok használhatnak az ismétlődő vásárlások vonzására és az értékesítés növelésére.
A feltöltés email egy olyan email, amit az ügyfeleknek küldenek, hogy emlékeztessék őket egy bizonyos termék újratöltéséről, ha az kifutott. Ez egy email marketing technika, amit leggyakrabban olyan társaságok használnak, amelyek fogyasztható árukat értékesítenek és amelyeket újra lehet tölteni (például személyes gondoskodás és szépség termékek, ételek és italok, vitaminok és kiegészítők, receptek, otthoni takarítás készletek, állateledel, stb.).
A feltöltés emailek célzottak és automatikusan vannak elküldve, ha ideje újra megvásárolni azokat a termékeket, amelyeket az ügyfelek előzőleg vettek (prediktív adattudomány alapján). Ezeket az email típusokat sikeresen használhatják olyan üzletek is, amelyek nem fogyasztható termékeket árulnak, amelyek elhasználódnak (például ruházat és cipő), csakúgy, mint a feliratkozás alapú SaaS üzletek.
Egy Listrack tanulmány rájött, hogy a feltöltési kampányoknak vannak a legmagasabb kattintási-megnyitási rátájuk (53.6%) a bármilyen más típusú életciklus marketing emailek közül. Továbbá, az Ometria alapján, a feltöltési emaileknek átlagosan 50-60%-os megnyitási rátája van, átlagos 40-50%-os kattintási rátája és 10-15%-os átlagos konverziós rátája. Ez azt jelenti, hogy a feltöltési emailek arany lehetőségek a márkák számára, hogy visszatérő jövedelmet generáljanak olyan ügyfelek célzásával, akik valószínűleg újra megvásárolnák a termékeiket.
Your life just got easier with Auto-Replenishment!
You’ve got a lot of things on your mind, but remembering to re-order your [products] shouldn’t be one of them.
We’re excited to introduce our Auto-Replenishment program – the easier, automatic way to reorder your [products], inspired by your feedback. Once you enroll in Auto-Replenishment, we’ll automatically deliver a new supply of [products] straight to your door before you’re scheduled to run out, at no extra charge.
AUTO-REPLENISH NOW
You’ll never have to manually reorder [products] after enrolling, and you can update your preferences at any time. We’re hoping that this service is just another way we’re making your experience with [Brand name] more convenient and personalized for you.
If you have any questions, please contact our live chat support or check out our FAQ page.
Best,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name], we’re just checking in to make sure you don’t run out of the products you love. It may be just about time to stock up.
Last time you ordered:
[Product 1]
[Product 2]
[Product 3]
REORDER NOW
You might want to grab our other best selling products as well!
[Recommended product 1]
[Recommended product 2]
[Recommended product 3]
Need help? Just contact us at [email], [live chat] or [number].
[YOUR SIGNATURE]
[Name],
The secret to a successful beauty routine: never run out. If you’ve been taking your daily dose of [product], your one-month supply should be running dangerously low! Freshen up your beauty bag with a brand new [product]. Simply click, stock up, and keep glowing!
RESTOCK NOW
Never run out of your favorites again. Auto-replenish is a quick and easy way of receiving your favorite [Brand] products regularly, without having to go online or re-enter your order. You can easily opt-in to Auto-replenish via your [Brand] account.
We hope you enjoyed your last order at [website.com]. Here are some items that you have purchased that other customers have bought repeatedly. We thought that you might be interested in buying them again.
[Product 1]
[Product 2]
[Product 3]
[Product 4]
GET SHOPPING
Here at [Brand name], we’re always on the lookout for the tastiest [products]. You might also enjoy these new arrivals:
[New product 1]
[New product 2]
[New product 3]
[New product 4]
If your drinks cabinet is starting to look a bit bare, we’ve got one of your recent orders lined up for you to top up easily. Add something new to your order, or stick to your favorites.
[Product 1] – Buy now
[Product 2] – Buy now
[Product 3] – Buy now
Want the whole order again? Save yourself a few steps by logging in to your [Brand] account and heading straight to My Purchases. Select the past order you want and click Reorder. You can easily remove any unwanted items from your cart before you checkout.
Go to my account
Need help? Get in touch by email at [email address] or by phone on [phone number] (Monday – Friday **am – **pm.)
Running low? Keep it up! Consistency is the key to good health!
We wanted to get in touch with you to make sure you have plenty of time to order [Product name] before your last bottle is empty.
[Product name] helps recharge and rebuild your body’s natural energy source. Reorder today and save 10% when you enter [discount code] at the checkout.
REORDER NOW
Let us know if you have any questions, we’re here to help.
[YOUR SIGNATURE]
Hey [Name],
Is [Pet name] enjoying the personalized blend you’ve created? We hope so! In fact, it may be time to place your next order, so [Pet name] continues to enjoy the blend that meets your [pet’s] nutritional needs.
[Number] days until the bowl is empty. Don’t let [Pet name] go hungry!
REORDER [PET NAME]’ SPECIAL FOOD BLEND
Order in the next 24 hours and shipping is on us.
[YOUR SIGNATURE]
A feltöltési emaileknek rövidnek és lényegre törőnek kell lenniük. Az első benyomás fontos. Ezáltal kulcsfontosságú, hogy fülbemászóra és rövidre írjuk az email tárgysort, hogy megkapjuk az ügyfél figyelmét.
A feltöltési emailek küldése hatékony módja az ügyfelek informálásának a megmaradó termékekről. Ezáltal segíti növelni a weboldal forgalmát, az ügyfél visszatartást, és a márka figyelmet.
Az időzítés különböző lehet minden terméknél/szolgáltatásnál, csakúgy, mint a személyeknél. Viszont durván meg tudja állapítani ezt a termék előző vásárlása alapján. Bizonyosodjon meg róla, hogy a nap egy specifikus idejében küldi az emailt. A tanácsunk az, hogy hétköznap, a nap közepén küldje a feltöltési emaileket. A délelőtt 10 óra és a délután 3 óra közötti intervallum a preferált időszak.
11 válasz sablon vásárlói panaszokhoz
A LiveAgent egy időmegtakarítást nyújtó eszköz, amely lehetővé teszi, hogy vállalkozása gyorsabban és hatékonyabban kezelje az ügyfelek problémáit. Különböző szolgáltatásokat kínál, például e-mail kampányokat, jegykezelést és panaszkezelést. A LiveAgent népszerű ügyfélszolgálati és híváskezelő megoldás, amely integrálható különböző eszközökbe és rendszerekbe.
The importance of using informative email templates is emphasized in this text. It suggests using concise and consistent formatting, as well as using bullet points to help shorten the message. The author also introduces a customer service software, LiveAgent, and provides information on its features and pricing options.
The article discusses the importance of good customer service for businesses, including the principles of speed, honesty, and accessibility. These principles can lead to benefits such as customer loyalty, increased revenue, and improved brand image. The article also touches on measuring customer satisfaction and the impact of customer service agent skills on the speed and quality of service.
5 ügyfélkapcsolati finomítás, hogy több ügyfelet örvendeztessen meg
Az ügyfélszolgálat javításának néhány módja közé tartozik a gyors oktatóanyag biztosítása és a kilépési szándék előugró ablak használata. Az élő csevegés is hatékony módszer lehet az ügyfélszolgálati gyakorlat javítására, és lehetővé teszi az ügyfélszolgálati csapatok számára a gyorsabb ügyintézést. A többcsatornás helpdesk lehetővé teszi az ügyfelek interakcióinak figyelemmel kísérését, míg egynél több helyen vagy különböző csapatok kezelik az ügyfelek kérdéseit. Kommunikálni kell az ügyfelekkel minden csatornán, hogy elkötelezzék őket a márka iránt.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.