Ingyenes próba

Feltöltés email sablonok

A feltöltés email sablonok már meglévő ügyfeleknek való értékesítésre használata a leghatékonyabb és legegyszerűbb módja a B2C üzletek bevételének és jövedelmezőségének a növelésére. Miért? Mert 60-70%-kal valószínűbben tud eladni egy jelenlegi ügyfélnek, szemben az 5-20%-kal, amit az új ügyfeleknek tud eladni. Ezáltal a feltöltés email sablonok használata nagyszerű kiegészítője az értékesítési stratégiájának. Ezek az emailek időszerűek, magasan relevánsak, nagyon hatékonyak – és az egyik leggyakrabban figyelmen kívül hagyott eszköz, amelyeket az eKereskedelmi bolt tulajdonosok használhatnak az ismétlődő vásárlások vonzására és az értékesítés növelésére.

Mi az a feltöltés email?

A feltöltés email egy olyan email, amit az ügyfeleknek küldenek, hogy emlékeztessék őket egy bizonyos termék újratöltéséről, ha az kifutott. Ez egy email marketing technika, amit leggyakrabban olyan társaságok használnak, amelyek fogyasztható árukat értékesítenek és amelyeket újra lehet tölteni (például személyes gondoskodás és szépség termékek, ételek és italok, vitaminok és kiegészítők, receptek, otthoni takarítás készletek, állateledel, stb.). 

A feltöltés emailek célzottak és automatikusan vannak elküldve, ha ideje újra megvásárolni azokat a termékeket, amelyeket az ügyfelek előzőleg vettek (prediktív adattudomány alapján). Ezeket az email típusokat sikeresen használhatják olyan üzletek is, amelyek nem fogyasztható termékeket árulnak, amelyek elhasználódnak (például ruházat és cipő), csakúgy, mint a feliratkozás alapú SaaS üzletek.

Sephora feltöltés email sablon
Sephora feltöltés email sablon

Miért küldjünk feltöltési emaileket?

Egy Listrack tanulmány rájött, hogy a feltöltési kampányoknak vannak a legmagasabb kattintási-megnyitási rátájuk (53.6%) a bármilyen más típusú életciklus marketing emailek közül. Továbbá, az Ometria alapján, a feltöltési emaileknek átlagosan 50-60%-os megnyitási rátája van, átlagos 40-50%-os kattintási rátája és 10-15%-os átlagos konverziós rátája. Ez azt jelenti, hogy a feltöltési emailek arany lehetőségek a márkák számára, hogy visszatérő jövedelmet generáljanak olyan ügyfelek célzásával, akik valószínűleg újra megvásárolnák a termékeiket.

Hogyan hozzuk ki a legtöbbet a feltöltési email kampányokból

  • A feltöltési email kampányok megfelelő időzítésének meghatározása kritikus faktorokat vesz figyelembe, mint például ki használja a terméket, milyen gyakran használják, mennyi idő telik, míg átlagosan kifutnak, az ügyfél vásárlási szokásai, stb. Gondolja át az ügyfelei felmérését, hogy annyi információt szerezzen, amennyit csak lehet annak érdekében, hogy megfelelő legyen az időzítése.
  • Ajánlott legalább két feltöltési emailt küldeni. Az első emlékeztetőt körülbelül 10 nappal azelőtt kell küldeni, mielőtt a termék kifutna, a másodikat egy nappal előtte vagy aznap kell küldeni, amikor a termék kifut. Az ügyfelekkel, akik nem töltenek újra, fel lehet venni a kapcsolatot a visszanyerő email kampányok által.
  • Tegye a feltöltő folyamatot olyan egyszerűvé és gondmentessé, amennyire csak lehet. Linkeljen közvetlenül az ügyfél bevásárló kosarára, amelybe a termék már hozzá van adva és ajánljon automatikus feltöltést, amikor elérhető. Minél kevesebb kattintásból kell az ügyfélnek újrarendelnie, annál jobb.
  • Ha van bármilyen releváns felülértékesítési vagy keresztértékesítési lehetőség, gondolja át a személyre szabott termék ajánlatokat, amelyek igazodnak az ügyfelei érdeklődéseivel vagy szükségleteivel, az előző vásárlások adatai alapján. Ha így tesz, növelheti az ügyfelei élményét, amíg növeli a rendelésük értékét.
Feltöltés email sablonok
A Clinique feltöltési email sablonja sürgeti az ügyfeleket, hogy két üveg borotvahabot vegyenek

Feltöltési email tárgysorok

  • Ideje Feltölteni/Újrarendelni
  • Ideje Újratölteni?
  • Ideje Feltölteni a [Termékeket]?
  • Ideje Feltölteni!
  • Szüksége van egy Újratöltésre?
  • Hé, [Név]! Úgy Gondoljuk, Újratöltésre Van Szükséged
  • Készen Állsz Feltölteni, [Név]?
  • Elértél az Utolsó Darabhoz?
  • Rendelje újra a [Terméket], Mielőtt Kifogysz
  • Feltöltési Idő – Ideje Újrarendelni a [Terméket]
  • [Név], Kezdesz Kifogyni a [Termékből]?
  • Soha Ne Fogysz Ki Többé a Kedvenceidből
  • Lemerülőben? Rendeld újra a Kedvenceidet, Mielőtt Kifogysz
  • Semmi Sem Tart Örökké
  • A Készleted Mindjárt Kifogy
  • Majdnem Kifogytál a [Termékekből]!
  • Kifogytál a Készletekből, [Név]?
  • A Készleted Végéhez Érsz? Tölts Fel a [Márkánál]
  • Rendelj Újra Most Ingyenes Szállítással/ 15% Kedvezmény/ Bónusz Ajándék
  • Kapj Ingyenes Szállítást/ 10% Kedvezményt, ha Most Töltesz Újra

7 feltöltés email sablon

Automata újratöltési program bejelentő sablon

Személyes gondoskodás termékek feltöltési email sablon

Szépség és smink termékek feltöltési email sablon

Étel készlet feltöltési email sablon

Italok feltöltési email  sablon

Kiegészítők feltöltési email sablon

Háziállat termékek feltöltési email sablon

Feltöltési emailek – Gyakran ismételt kérdések

Milyen hosszúnak kellene lennie a feltöltési emailnek?

A feltöltési emaileknek rövidnek és lényegre törőnek kell lenniük. Az első benyomás fontos. Ezáltal kulcsfontosságú, hogy fülbemászóra és rövidre írjuk az email tárgysort, hogy megkapjuk az ügyfél figyelmét.

Mik a feltöltési emailek ügyfeleknek való küldésének előnyei?

A feltöltési emailek küldése hatékony módja az ügyfelek informálásának a megmaradó termékekről. Ezáltal segíti növelni a weboldal forgalmát, az ügyfél visszatartást, és a márka figyelmet.

Mikor kellene feltöltési emaileket küldenem?

Az időzítés különböző lehet minden terméknél/szolgáltatásnál, csakúgy, mint a személyeknél. Viszont durván meg tudja állapítani ezt a termék előző vásárlása alapján. Bizonyosodjon meg róla, hogy a nap egy specifikus idejében küldi az emailt. A tanácsunk az, hogy hétköznap, a nap közepén küldje a feltöltési emaileket. A délelőtt 10 óra és a délután 3 óra közötti intervallum a preferált időszak.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen hosszúnak kellene lennie a feltöltési emailnek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A feltöltési emailek küldése hatékony módja az ügyfelek informálásának a megmaradó termékekről. Ezáltal segíti növelni a weboldal forgalmát, az ügyfél visszatartást, és a márka figyelmet.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mik a feltöltési emailek ügyfeleknek való küldésének előnyei?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “SA feltöltési emailek küldése hatékony módja az ügyfelek informálásának a megmaradó termékekről. Ezáltal segít ügyfél megtartást építeni, növelni a weboldal forgalmat és végül az értékesítéseket.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mikor kellene feltöltési emaileket küldenem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az időzítés különböző lehet minden terméknél/szolgáltatásnál, csakúgy, mint a személyeknél. Viszont durván meg tudja állapítani ezt a termék előző vásárlása alapján. Bizonyosodjon meg róla, hogy a nap egy specifikus idejében küldi az emailt. A tanácsunk az, hogy hétköznap, a nap közepén küldje a feltöltési emaileket. A délelőtt 10 óra és a délután 3 óra közötti intervallum a preferált időszak.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.