A felmérések kulcsfontosságúak az ügyfél-igények megértésében és az üzleti stratégia javításában. Az e-mailes felmérések költséghatékony és gyors lehetőséget nyújtanak a visszajelzésre. Több felmérési e-mail sablon közül választhat, beleértve a termék/szolgáltatás értékeléseket, egyszerű kérdéseket és akcióhoz kapcsolódó promóciókat.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Ha javítani kívánja marketingstratégiáját, hogy jobb eredményeket érjen el, akkor az ügyfelek visszajelzésének megszerzése remek módszer erre. A független startupoktól kezdve a nemzetközi vállalatokig minden vállalkozás nagymértékben támaszkodik ügyfelei megértésére. Vállalkozásként nem engedheti meg magának, hogy egyszerűen kitalálja az ügyfeleinek igényeit és szükségleteit, ahelyett megfelelően meg kell ismernie az ügyfelet, hogy túlszárnyalja elvásásait.
A felmérések talán a leghatékonyabb eszközök az ügyfelek visszajelzésének megszerzéséhez, bár a felhasználók eljuttatása a tényleges kitöltéséhez kisebb kihívást jelenthet. Az emberek általában nem hajlandóak lemondani a szabadidejük szabadságáról, csak azért, mert egy e-mail érkezett a postaládájukba mely azt kéri tőlük, hogy töltsenek ki egy kérdőívet. Mint ilyen, nem meglepő, hogy a felmérés átlagos válaszadási aránya 10%, és még a jól ismert márkák is megküzdöttek a 25%-os határ eléréséért (forrás). Tehát mit tehet, hogy arra ösztönözze ügyfeleit, hogy értékes visszajelzéseket nyújtsanak egy felmérés segítségével, amelyet Ön készített?
Összegyűjtöttünk néhány tippet, mely segít Önnek létrehozni a leghatékonyabb e-maileket, melyek arra hívják a címzetteket, hogy töltsék ki a kérdőívet:
We’d really like to hear your feedback about [topic of the survey]. It will really help us improve [pain point] so that we can provide a better customer experience for all of our clients.
As a thank you for completing our short survey, which will only take about [Y] minutes of your time, we are offering all respondents a [X]% discount code off their next purchase in our online store!
To take advantage of this opportunity, please click the survey link below:
[Start survey]
Thanks for your time, it is really appreciated.
Best,
The [company] team
The opinions of our users are of the utmost importance to [company], which is why we’d love for you to answer one simple question for us.
Your feedback will help shape the direction of our future content, so we hope you agree that it will be mutually beneficial to find out what you really think.
You can answer our single-question survey by clicking on your preferred choice below:
Option 1
Option 2
Option 3…
We really appreciate your feedback– it will help us achieve our goal of exceeding the expectations of all of our clients.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
You recently purchased [product/service] in our online store, and we’d be extremely grateful to hear your thoughts about it.
The survey will only take [X} minutes to complete, and your feedback will help us improve future [product lines/software versions].
To start, please select your rating below.
[Feedback scale with a link]
Thanks for your input,
[Company]
We’ve gathered the results of our recent survey, which we really appreciated you answering.
Since you took the time to share your thoughts about [product/service/matter], we thought you might like to know the results.
We are pleased to announce that [X}% of our customers would recommend [product/service] to a friend!
While this is great news, there is still room for improvement, and we will take each of the comments that we received from loyal users like yourself to better ourselves.
Thanks, and enjoy your [Optional reward as a token of appreciation].
Best wishes,
[company]
Sign up for our free trial today!
Enjoy 170+ help desk features including ticketing, automation, live chat, and call center capabilities. No credit card required
A legjobb VoIP szoftveres alkalmazások Mac-hez 2022-ben
A Bria Solo Free és a ZoiPer Free VoIP szoftverek tiszta, intuitív felhasználói felülettel rendelkeznek. Mindkét program ingyenes alapfunkciókat kínál, és vásárlói vélemények alapján is népszerűek. Ügyfélszolgálatuk is kielégítő. Az ár-érték arány mindkét esetben jó.
A cikk az ügyfélszolgálat fontosságára és készségeire fókuszál. Az ügyfélszolgálati képviselőknek jól képzettnek kell lenniük, empatikusnak, türelmesnek és meggyőzőnek kell lenniük. A LiveAgent rendszere hasznos jelentéseket biztosít és gamifikációval motiválja az ügyfélszolgálati csapatot. Az Értékelés és Javaslat Táblával lehetőség van az ügyfelek véleményének felhasználására a termékfejlesztés során. A cikk további tippeket ad a kivételes ügyfélszolgálat nyújtásához.
A 7 legjobb ügyfélmegtartási stratégia az e-kereskedelem webhelyein
Az ügyféltámogatás és az innováció fontosak a versenyben maradáshoz és elégedettség növeléséhez. Javasolt a lokalizált weboldalak használata a magyar látogatók vonzása érdekében.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.