Ingyenes próba

Felmérési e-mail sablon

Ha javítani kívánja marketingstratégiáját, hogy jobb eredményeket érjen el, akkor az ügyfelek visszajelzésének megszerzése remek módszer erre. A független startupoktól kezdve a nemzetközi vállalatokig minden vállalkozás nagymértékben támaszkodik ügyfelei megértésére. Vállalkozásként nem engedheti meg magának, hogy egyszerűen kitalálja az ügyfeleinek igényeit és szükségleteit, ahelyett megfelelően meg kell ismernie az ügyfelet, hogy túlszárnyalja elvásásait.

A felmérések talán a leghatékonyabb eszközök az ügyfelek visszajelzésének megszerzéséhez, bár a felhasználók eljuttatása a tényleges kitöltéséhez kisebb kihívást jelenthet. Az emberek általában nem hajlandóak lemondani a szabadidejük szabadságáról, csak azért, mert egy e-mail érkezett a postaládájukba mely azt kéri tőlük, hogy töltsenek ki egy kérdőívet. Mint ilyen, nem meglepő, hogy a felmérés átlagos válaszadási aránya 10%, és még a jól ismert márkák is megküzdöttek a 25%-os határ eléréséért (forrás). Tehát mit tehet, hogy arra ösztönözze ügyfeleit, hogy értékes visszajelzéseket nyújtsanak egy felmérés segítségével, amelyet Ön készített?

Felmérési e-mail sablon
A NiceReply integrációval egy kérdéses felméréseket ágyazhat be a LiveAgent e-mail sablonjaiba

Legjobb praktikák felmérési e-mailekhez

Összegyűjtöttünk néhány tippet, mely segít Önnek létrehozni a leghatékonyabb e-maileket, melyek arra hívják a címzetteket, hogy töltsék ki a kérdőívet:

  1. Ajánljon ösztönzést – az emberek szívesebben nyújtanak visszajelzést ha valami jutalom várja őket utána, mint például egy utalvány vagy kedvezményes kupon a következő vásárlásukra üzletében.
  2. Tartsa röviden felmérését – minél rövidebb a felmérés, annál nagyobb eséllyel fognak rá válaszolni nagy átlagban, szóval mutassa meg felhasználóinak, hogy tiszteli idejüket azáltal, hogy minimalizálja a feltett kérdések számát.
  3. Mondja el, hogy mennyi időbe telik kitölteni – őszintének lenni arról, hogy mennyit időt vesz igénybe a kérdőív kitöltése szintén azt mutatja, hogy mennyire értékeli idejüket.
  4. Magyarázza el a kérdőív küldésének okát – engedje meg hogy címzettjei tudják, hogy miért küldte nekik az e-mailt és hogy szeretne tőlük visszajelzést kapni, melynek eredményét a jövőben az ő érdekükben felhasználná.
  5. Legyen hálás – Írni egy szimpla “köszönöm” üzenetet miután kitöltötték a felmérést udvarias és megmutatja, hogy értékeli azt, és is mutatja nekik, hogy helyesen töltötték azt ki.
  6. Ossza meg az eredményeket – ügyfelei meghallgatottnak érzik magukat és később is fognak adni visszajelzést a jövőben, ha informálja őket arról, hogy mi derült ki a felmérésből és ha bármint változtatni fog.
3 különböző jelentés a nicereplytól

Felmérési e-mail tárgysorok

  • Spóroljon [X]%-ot a következő vásárlásánál azzal, hogy megosztja visszajelzését
  • Több mint egy forint a véleményéért
  • Segítsen javítani [terméket/szolgáltatást] azzal, hogy válaszol egy egyszerű kérdésre
  • Egy perc az idejéből mindaz amire szükségünk van, hogy megtudjuk mi a véleménye
  • Mondja el nekünk, mit gondol valójában a [termékről/szolgáltatásról]
  • Szeretnénk a segítségét kérni! Kérjük, válaszoljon az alábbi rövid kérdésekre
  • Visszajelzését igazán értékeltük, és íme, miért
  • Megvannak az eredmények…

Felmérési e-mail sablonok

Felmérési e-mail sablon 1 – ajánljon ösztönzést

Felmérési e-mail sablon 2 – egyetlen kérdés beágyazva a másolatba

Felmérési e-mail sablon 3 – termék/szolgáltatás értékelés

Felmérési e-mail sablon 4 – kérdőív eredményei

Felmérési e-mail sablonok – Gyakran Ismételt Kérdések

Integráció

Mindkét lehetőség lehetséges, bár nem igazán megvalósítható egy több kérdést tartalmazó felmérés beágyazása e-mailbe. Ha egy kérdéses mikrofelmérést küld, akkor célszerű beágyaznia a visszajelzési űrlapot az e-mailbe, hogy a felhasználók egy kattintással válaszolhassanak rá, amely egy olyan megerősítő oldalra irányít, amelyet azonnal bezárhatnak. Célszerű egy teljes hosszúságú felméréshez linkelni az első kérdés ilyen módon történő beágyazásával.

Mennyi kérdést kellene tartalmaznia egy felmérésnek (e-mailnek)?

Ügyfél elégedettségi kérdőív

Ha beágyazza a felmérést az e-mailbe, annak csak egy kérdése lehet. Ha hosszabb felméréshez linkelne, akkor annak hossza nincs korlátozva. A legfontosabb az, hogy előre jelezze felhasználóinak, hogy mennyi időbe telik a teljesítés, különben azt kockáztatja, hogy bosszantja őket és elveszíti a válaszadókat.

Miért kellene küldenem e-mailt felmérési meghíváshoz?

Ügyfélszolgálati kérdőív

A felmérések lehetővé teszik, hogy értékes adatokat gyűjtsön meglévő ügyfeleitől vagy feliratkozóitól, az e-mail pedig költséghatékony és gyors módszer arra, hogy nagy számú választ kapjon rájuk. Becsületes válaszokat kaphat, mivel ügyfelei nyugodtan kifejthetik valódi érzéseiket, ha a felmérés névtelen. Az e-mailes felmérések lehetővé teszik a közönség elérését egy olyan csatornán, amelyet ők már használnak és amellyel kapcsolatban állnak.

Sign up for our free trial today!

Enjoy 170+ help desk features including ticketing, automation, live chat, and call center capabilities. No credit card required

Free Trial
Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..