Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Számtalan módon javíthat ügyfélszolgálatán
egyetlen eszközzel

Javítsa az ügyfélszolgálatát a LiveAgent segítségével.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
helpdesk software animation
Use case scenarios

Fejlesztenie kell az ügyfélszolgálatát?

Az ügyfélszolgálat fogalma az elmúlt évtizedben kibővült. Korábban az ügyfélszolgálat az emberi interakcióról szólt. Az e-kereskedelem térnyerésével azonban a vállalkozásoknak ki kellett igazítaniuk ügyfélszolgálati stratégiájukat. A közösségi médiából és az élő csevegésből rengeteg beérkező jegy segítségével az automatizálás és a csevegőrobotok munkába álltak.

Annak ellenére, hogy az automatizálás és a chatbotok nagyon költséghatékonyak és rengeteg időt takarítanak meg az ügyfelek kérdéseinek megválaszolásakor, fontos megőrizni az emberi kapcsolatot, amelyre az ügyfelek vágynak, de a chatbotok nem tudják biztosítani. Hogyan? Nézze meg hibakereső tippjeinket, amelyek javítják az ügyfélszolgálatot.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
Definition of good customer service

Mi az az ügyfélszolgálat?

Az ügyfélszolgálat az a támogatás és szolgáltatás, amelyet ügyfeleinek nyújt a vásárlás előtt, közben és után. Ügyfélszolgálati munkatársként rendkívül fontos, hogy tájékozott, hajlandó és megértő legyen az egész támogatási folyamat során. Az ügyfeleknek minden egyes lépésben értékelniük kell magukat.

Tudja hogy éreznek vásárlói?

Ha az ügyfélszolgálat fejlesztéséről van szó, fontos, hogy leüljön és megkérdezze a nehéz kérdéseket. Elégedettek-e a vásárlók termékével és a szolgáltatás szintjével, amit nyújt? Gyakran a vállalatok azt hiszik, hogy nagyszerű szolgáltatást nyújtanak, de a vásárlók nem értenek velük egyet. Szóval hogyan tudja megtudni, hogy a vásárlók boldogak a vállalatával? A legfontosabb metrikák figyelembe vételével: CSAT, NPS, CES és FRT.

Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Mi a jó ügyfél-elégedettségi pontszám?

Arra kellene törekednie, hogy a CSAT eredménye 80% vagy magasabb legyen, bár az elégedettségi eredmények iparágról iparágra változhatnak. Még ha a CSAT egy jó indikátora is annak, hogy a vállalata mennyire jól teljesít, az NPS-t, a CES-t és az FRT-t is figyelembe kell vennie, hogy egy teljes képet kapjon szolgáltatásáról. A metrikák nyomonkövetésével képes lesz fejlesztési területeket felismerni és növelni a vásárlói elégedettséget.

Fejlessze az ügyfélszolgálatot kérdőívek általi visszajelzés gyűjtésével

Union icon

CSAT

A vásárlói elégedettségi eredmények megmutatják, hogy mennyire elégedettek vásárlói termékeivel és szolgáltatásával.

Customers icon

NPS

A net promóter eredmények megmutatják, hogy milyen valószínűséggel ajánlják vásárlói a vállalatát másoknak.

Feather icon

CES

A vásárlói erőfeszítési eredmény kikalkulálja, hogy mennyire könnyű vagy nehéz a vállalatával való interakció.

Biztosítson személyre szabott szolgáltatást

71%-a a vásárlóknak azt állítja, hogy frusztráltak lesznek, ha egy vásárlói élmény nem személyes.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Nyújtson összcsatornás támogatást

90%-a a vásárlóknak következetes interakciót vár el minden kommunikációs csatornán keresztül.

Adjon villámgyors válaszokat

64%-a a vásárlóknak elvárja, hogy valós idejű segítséget kapjon, az ügyfélszolgálati csatorna használatától függetlenül.

Lightning fast responses

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

badges

Hogyan tudja a szoftver fejleszteni az ügyfélszolgálatot?

Egy ügyfélszolgálati rendszer lehetővé teszi, hogy elraktározza és elérhesse ügyfelei információt, amivel személyre szabott válaszokat adhat a vásárlói kérelmeknek.

Kínáljon 0-24-es ügyfélszolgálatot az önkiszolgáló tudásbázison keresztül. Töltse fel hogyan-cikkekel és GYIK-el, vagy építsen egy közösségi fórumot, ahol vásárlói egymást segíthetik ki.

Egy nagyszerű metódus az ügyfélszolgálat folytonos fejlesztésére a vásárlói visszajelzések gyűjtése és az ügynökei teljesítményének analizálása.

Az ügyfélszolgálati szoftver segíthet gyors és kényelmes támogatást biztosítani élő chaten, hívásközponton és tudásbázis funkcionalitáson keresztül, ahogyan közösségi médiás integrációkon és automatizálási funkciókon keresztül.

Streamline communication into single dashboard

Áramvonalasítsa mindegyik kérvényét egyetlen helyre

Kapcsoljon össze minden kommunikációs csatornát (telefon, email, közösségi média, élő chat, vásárlói portál) a LiveAgenten. Bármikor, amikor új kérelmet kap, az automatikusan a rendszerünkbe kerül és jegyként lesz eltárolva.

Készítsen szabadon a WYSIWYG szerkesztőnkkel

Készítsen hihetetlen tudásbázist az “Amit Látsz Azt Kapsz” szerkesztőnkkel. A szoftverünk által készíthet több tudásbázist, mind belsőt, mind külsőt. Töltse fel hogyan-cikkekkel, videókkal, visszajelzésekkel és ajánlati dobozokkal, fórumokkal vagy GYIK-kel.

Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Tartsa vásárlói adatait közel

A beépített CRM-ünk az ujjhegyein tartja vásárlói adatait. Bármikor, ha válaszol egy jegyre, a vásárló múltbeli interakciói, vásárlásai és adatai rendelkezésre fognak állni. Szerkessze az információt könnyedén, amíg chatel vagy hívásban van vásárlóival az élő chatünkön és a beépített hívásközponton keresztül.

Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, jegyrendszert és az automatizálást, ami megengedi nekünk a kivételes támogatás nyújtását vásárlóink számára.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Kínáljon valós idejű támogatást

A gyorsaság egy fontos dolog, ha a honlap látogatók átkonvertálásáról van szó vásárlókká és ha meglévő vásárlóit boldogan szeretné tartani. Az élő chat jelenleg a legszélesebb és a leggyorsabb a piacon. Használja arra, hogy kapcsolatba lépjen vásárlóival proaktívan, amíg ők böngészik a honlapját.

Real-time customer support
Performance analyze

Analizálja teljesítményét

Állítsa be erős adatanalízisünket és jelentési funkcióinkat. Nézze a használati statisztikákat, értékelje a teljesítmény jelentéseket és tanuljon a vásárló elégedettségi értékelésekből. Nézze meg ki lép interakcióba a vállalatával és figyelje meg a szolgáltatást, amit kapnak.

Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Miért a LiveAgent a megfelelő eszköz az ügyfélszolgálat fejlesztésére?

A LiveAgent a legtöbbet és a legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver kisvállalatok számára 2019-2020-ban.

Több, mint 21.000 vállalat számos iparágon belül a LiveAgent-et válaszotta ügyfélszolgálati szükségleteinek.

180+ funkcióval, 40+ integrációval és végtelen testreszabással, az eszköz könnyedén alkalmazkodik vállalati igényeihez.

Teljesen felhő-alapú, biztonságos, egyszerű beállítani és használni. Kezdje el a LiveAgent-et perceken belül.

Ár-érték arány? Felülmúlhatatlan

A LiveAgent egy fejlett ügyfélszolgálati rendszer, amely egyszerre segíthet az ügyfélszolgálat és a megtérülési arány javításában. Szoftvereink versenyképes árúak és szinte ingyenesek, figyelembe véve az általunk kínált rengeteg funkcionalitást. Próbálja ki még ma a LiveAgentet, nincs szükség bankkártyára hozzá.

Jegy+Chat

Jegy+Chat

Ideális kis- és közepes méretű vállalkozások számára

$29/hó
Jegy+Chat

All-Inclusive

Ideális minden méretű vállalkozás és nagyvállalat számára

$39/hó

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan javíthatja az ügyfélszolgálatot?

A LiveAgent egy erőteljes help desk szoftver, amely segít hatékonyan kezelni a több csatornáról beérkező ügyfélkéréseket egy felületről. Sőt, integrálódik az Ön weboldalával és a közösségi hálózatokkal. Így új ügyfeleket vonzhat, növelheti konverziós arányát és javíthatja általános ügyfélszolgálatát.

Milyen üzleti előnyöket kínál a LiveAgent, a továbbfejlesztett ügyfélszolgálaton kívül?

A LiveAgent üzleti előnyei közé tartozik a a jobb ügyfélszolgálaton túl a megnövekedett ügyfél-elégedettség, az ügyfelek megtartása, az ügyfelek hűsége és a csökkent elhagyási arány.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót