Számtalan módon javíthat ügyfélszolgálatán
egyetlen eszközzel

Javítsa az ügyfélszolgálatát a LiveAgent segítségével.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Fejlesztenie kell az ügyfélszolgálatát?

Az ügyfélszolgálat fogalma az elmúlt évtizedben kibővült. Korábban az ügyfélszolgálat az emberi interakcióról szólt. Az e-kereskedelem térnyerésével azonban a vállalkozásoknak ki kellett igazítaniuk ügyfélszolgálati stratégiájukat. A közösségi médiából és az élő csevegésből rengeteg beérkező jegy segítségével az automatizálás és a csevegőrobotok munkába álltak.

Annak ellenére, hogy az automatizálás és a chatbotok nagyon költséghatékonyak és rengeteg időt takarítanak meg az ügyfelek kérdéseinek megválaszolásakor, fontos megőrizni az emberi kapcsolatot, amelyre az ügyfelek vágynak, de a chatbotok nem tudják biztosítani. Hogyan? Nézze meg hibakereső tippjeinket, amelyek javítják az ügyfélszolgálatot.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo
Definition of good customer service

Mi az az ügyfélszolgálat?

Az ügyfélszolgálat az a támogatás és szolgáltatás, amelyet ügyfeleinek nyújt a vásárlás előtt, közben és után. Ügyfélszolgálati munkatársként rendkívül fontos, hogy tájékozott, hajlandó és megértő legyen az egész támogatási folyamat során. Az ügyfeleknek minden egyes lépésben értékelniük kell magukat.

Tudja hogy éreznek vásárlói?

Ha az ügyfélszolgálat fejlesztéséről van szó, fontos, hogy leüljön és megkérdezze a nehéz kérdéseket. Elégedettek-e a vásárlók termékével és a szolgáltatás szintjével, amit nyújt? Gyakran a vállalatok azt hiszik, hogy nagyszerű szolgáltatást nyújtanak, de a vásárlók nem értenek velük egyet. Szóval hogyan tudja megtudni, hogy a vásárlók boldogak a vállalatával? A legfontosabb metrikák figyelembe vételével: CSAT, NPS, CES és FRT.

Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Mi a jó ügyfél-elégedettségi pontszám?

Arra kellene törekednie, hogy a CSAT eredménye 80% vagy magasabb legyen, bár az elégedettségi eredmények iparágról iparágra változhatnak. Még ha a CSAT egy jó indikátora is annak, hogy a vállalata mennyire jól teljesít, az NPS-t, a CES-t és az FRT-t is figyelembe kell vennie, hogy egy teljes képet kapjon szolgáltatásáról. A metrikák nyomonkövetésével képes lesz fejlesztési területeket felismerni és növelni a vásárlói elégedettséget.

Fejlessze az ügyfélszolgálatot kérdőívek általi visszajelzés gyűjtésével

CSAT

A vásárlói elégedettségi eredmények megmutatják, hogy mennyire elégedettek vásárlói termékeivel és szolgáltatásával.

NPS

A net promóter eredmények megmutatják, hogy milyen valószínűséggel ajánlják vásárlói a vállalatát másoknak.

CES

A vásárlói erőfeszítési eredmény kikalkulálja, hogy mennyire könnyű vagy nehéz a vállalatával való interakció.

Biztosítson személyre szabott szolgáltatást

71%-a a vásárlóknak azt állítja, hogy frusztráltak lesznek, ha egy vásárlói élmény nem személyes.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Nyújtson összcsatornás támogatást

90%-a a vásárlóknak következetes interakciót vár el minden kommunikációs csatornán keresztül.

Adjon villámgyors válaszokat

64%-a a vásárlóknak elvárja, hogy valós idejű segítséget kapjon, az ügyfélszolgálati csatorna használatától függetlenül.

Lightning fast responses

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

Hogyan tudja a szoftver fejleszteni az ügyfélszolgálatot?

Memorable customer experience

Egy ügyfélszolgálati rendszer lehetővé teszi, hogy elraktározza és elérhesse ügyfelei információt, amivel személyre szabott válaszokat adhat a vásárlói kérelmeknek.

24-7 support anywhere

Kínáljon 0-24-es ügyfélszolgálatot az önkiszolgáló tudásbázison keresztül. Töltse fel hogyan-cikkekel és GYIK-el, vagy építsen egy közösségi fórumot, ahol vásárlói egymást segíthetik ki.

Giving and receiving feedback

Egy nagyszerű metódus az ügyfélszolgálat folytonos fejlesztésére a vásárlói visszajelzések gyűjtése és az ügynökei teljesítményének analizálása.

Fast, smart and convenient support

Az ügyfélszolgálati szoftver segíthet gyors és kényelmes támogatást biztosítani élő chaten, hívásközponton és tudásbázis funkcionalitáson keresztül, ahogyan közösségi médiás integrációkon és automatizálási funkciókon keresztül.

Streamline communication into single dashboard

Áramvonalasítsa mindegyik kérvényét egyetlen helyre

Kapcsoljon össze minden kommunikációs csatornát (telefon, email, közösségi média, élő chat, vásárlói portál) a LiveAgenten. Bármikor, amikor új kérelmet kap, az automatikusan a rendszerünkbe kerül és jegyként lesz eltárolva.

Készítsen szabadon a WYSIWYG szerkesztőnkkel

Készítsen hihetetlen tudásbázist az “Amit Látsz Azt Kapsz” szerkesztőnkkel. A szoftverünk által készíthet több tudásbázist, mind belsőt, mind külsőt. Töltse fel hogyan-cikkekkel, videókkal, visszajelzésekkel és ajánlati dobozokkal, fórumokkal vagy GYIK-kel.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Tartsa vásárlói adatait közel

A beépített CRM-ünk az ujjhegyein tartja vásárlói adatait. Bármikor, ha válaszol egy jegyre, a vásárló múltbeli interakciói, vásárlásai és adatai rendelkezésre fognak állni. Szerkessze az információt könnyedén, amíg chatel vagy hívásban van vásárlóival az élő chatünkön és a beépített hívásközponton keresztül.

Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, jegyrendszert és az automatizálást, ami megengedi nekünk a kivételes támogatás nyújtását vásárlóink számára.

black Slido logo

Kínáljon valós idejű támogatást

A gyorsaság egy fontos dolog, ha a honlap látogatók átkonvertálásáról van szó vásárlókká és ha meglévő vásárlóit boldogan szeretné tartani. Az élő chat jelenleg a legszélesebb és a leggyorsabb a piacon. Használja arra, hogy kapcsolatba lépjen vásárlóival proaktívan, amíg ők böngészik a honlapját.

Real-time customer support
Performance analyze

Analizálja teljesítményét

Állítsa be erős adatanalízisünket és jelentési funkcióinkat. Nézze a használati statisztikákat, értékelje a teljesítmény jelentéseket és tanuljon a vásárló elégedettségi értékelésekből. Nézze meg ki lép interakcióba a vállalatával és figyelje meg a szolgáltatást, amit kapnak.

Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Miért a LiveAgent a megfelelő eszköz az ügyfélszolgálat fejlesztésére?

Most reviewed and number 1

A LiveAgent a legtöbbet és a legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver kisvállalatok számára 2019-2020-ban.

Preferred by 21k businesses

Több, mint 21.000 vállalat számos iparágon belül a LiveAgent-et válaszotta ügyfélszolgálati szükségleteinek.

Packed with features

180+ funkcióval, 40+ integrációval és végtelen testreszabással, az eszköz könnyedén alkalmazkodik vállalati igényeihez.

Cloud based and secure help desk

Teljesen felhő-alapú, biztonságos, egyszerű beállítani és használni. Kezdje el a LiveAgent-et perceken belül.

Ár-érték arány? Felülmúlhatatlan

A LiveAgent egy fejlett ügyfélszolgálati rendszer, amely egyszerre segíthet az ügyfélszolgálat és a megtérülési arány javításában. Szoftvereink versenyképes árúak és szinte ingyenesek, figyelembe véve az általunk kínált rengeteg funkcionalitást. Próbálja ki még ma a LiveAgentet, nincs szükség bankkártyára hozzá.

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezFejlessze ügyfélszolgálatát
Kíváncsi rá, hogy mitől olyan jó választás a LiveAgent a szoftverfejlesztő cégek számára? Itt van három ok, hogy miért minket választanak.

Jobb helpdesk szoftvert keres?

Az ajánlott szoftver lehetőséget biztosít élő csevegésben való kapcsolattartásra a leendő ügyfelekkel, továbbá emailben és telefonon is elérhető. Az univerzális postaláda minden információt tartalmaz, amely segíti az ügyfél igények és kérések nyomon követését. A LiveAgent szoftver több mint 21 000 vállalkozás számára bizonyult hatékonynak. A szoftver ingyenesen kipróbálható, nincs szükség bankkártyára.

Migrálni szeretné adatát a Customerly-ről egy másik megoldásba? Nézze meg a LiveAgent-et és lássa meg az előnyeit. Kezdje egy ingyenes próbaidőszakát ma.

Customerly-ről LiveAgent-re költözik?

A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak segít az ügyfélkommunikációban és az értékesítésben. A rendszer testreszabható, biztonságos és gyors működésű.

Tudja meg, hogyan nyújthatja a legjobb vevőszolgálatot jövőbeli online vásárlói számára. A LiveAgent megmutatja hogyan.

E-kereskedelmi ügyfélszolgálati szoftver

A cég ajánlja az azonnali üzenetküldő szolgáltatást, ami proaktív kommunikációt tesz lehetővé az ügyfelekkel. A LiveAgent támogatja a nyelvi alkalmazásokat és 43 fordítási lehetőséget kínál, és alkalmas a kis- és középvállalkozásokhoz, ügynökségekhez és nagyvállalatokhoz is. Az ügyfél támogatás szoftverek, LiveAgent és Vocalcom közötti összehasonlítás bemutatja a jegykezelést, az élő chat-et, korlátlan jegyeket és weboldalakat, automatizációt és szabályokat, API-funkciókat és az interaktív hangválaszt. A LiveAgent különböző extra funkciókat is tartalmaz, mint a videóhívások vagy az ügyfél fórum, valamint korlátlan előzményeket és korlátlan 24/7 támogatást nyújt.

Növelje az átváltási rátákat az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával, mint például beültetni az élő chat funkciót, hogy valós idejű támogatást tudjon nyújtani.

Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el

Egyszerűsítse a vásárlási folyamatot, biztosítson több kommunikációs csatornát és valós idejű támogatást a vásárlók számára.

Szeretne LiveCall-ról váltani? Bennünk megbízhat! Vegye fel a kapcsolatot a LiveAgent csapatával és kezdje el adatait áthozni hozzánk ingyenesen még ma!

Szeretne váltani LiveCall-ról?

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a vállalkozások számára testreszabható gombok létrehozását és híváskonfigurációk beállítását. Az ügyintézők légzési idejét is be lehet állítani, gyorsan működik. Árazásban több csomagot kínál, beleértve az ingyenes verziót is.

Növelje a vásárlói kapcsolatot a testre szabott összcsatornás támogatással. Hagyjon vásárlóinak nagyszerű érzést minden alkalommal, amikor a vállalatával lépnek interakcióba.

Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel

A testre szabott tapasztalatokat és tartalmat nyújtó márkák 80%-kal nagyobb eséllyel vásárlást generálnak. A mobil honlapokon található útmutató videók pedig 48%-kal növelik az okostelefon használók vásárlási hajlandóságát. Kapu migrációs szolgáltatásuk pedig ügyfélszolgálati megoldásokat nyújt.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót