Az ügyfélszolgálat fogalma az elmúlt évtizedben kibővült. Korábban az ügyfélszolgálat az emberi interakcióról szólt. Az e-kereskedelem térnyerésével azonban a vállalkozásoknak ki kellett igazítaniuk ügyfélszolgálati stratégiájukat. A közösségi médiából és az élő csevegésből rengeteg beérkező jegy segítségével az automatizálás és a csevegőrobotok munkába álltak.
Annak ellenére, hogy az automatizálás és a chatbotok nagyon költséghatékonyak és rengeteg időt takarítanak meg az ügyfelek kérdéseinek megválaszolásakor, fontos megőrizni az emberi kapcsolatot, amelyre az ügyfelek vágynak, de a chatbotok nem tudják biztosítani. Hogyan? Nézze meg hibakereső tippjeinket, amelyek javítják az ügyfélszolgálatot.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Az ügyfélszolgálat az a támogatás és szolgáltatás, amelyet ügyfeleinek nyújt a vásárlás előtt, közben és után. Ügyfélszolgálati munkatársként rendkívül fontos, hogy tájékozott, hajlandó és megértő legyen az egész támogatási folyamat során. Az ügyfeleknek minden egyes lépésben értékelniük kell magukat.
Ha az ügyfélszolgálat fejlesztéséről van szó, fontos, hogy leüljön és megkérdezze a nehéz kérdéseket. Elégedettek-e a vásárlók termékével és a szolgáltatás szintjével, amit nyújt? Gyakran a vállalatok azt hiszik, hogy nagyszerű szolgáltatást nyújtanak, de a vásárlók nem értenek velük egyet. Szóval hogyan tudja megtudni, hogy a vásárlók boldogak a vállalatával? A legfontosabb metrikák figyelembe vételével: CSAT, NPS, CES és FRT.
Arra kellene törekednie, hogy a CSAT eredménye 80% vagy magasabb legyen, bár az elégedettségi eredmények iparágról iparágra változhatnak. Még ha a CSAT egy jó indikátora is annak, hogy a vállalata mennyire jól teljesít, az NPS-t, a CES-t és az FRT-t is figyelembe kell vennie, hogy egy teljes képet kapjon szolgáltatásáról. A metrikák nyomonkövetésével képes lesz fejlesztési területeket felismerni és növelni a vásárlói elégedettséget.
A vásárlói elégedettségi eredmények megmutatják, hogy mennyire elégedettek vásárlói termékeivel és szolgáltatásával.
A net promóter eredmények megmutatják, hogy milyen valószínűséggel ajánlják vásárlói a vállalatát másoknak.
A vásárlói erőfeszítési eredmény kikalkulálja, hogy mennyire könnyű vagy nehéz a vállalatával való interakció.
71%-a a vásárlóknak azt állítja, hogy frusztráltak lesznek, ha egy vásárlói élmény nem személyes.
90%-a a vásárlóknak következetes interakciót vár el minden kommunikációs csatornán keresztül.
64%-a a vásárlóknak elvárja, hogy valós idejű segítséget kapjon, az ügyfélszolgálati csatorna használatától függetlenül.
Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.
Egy ügyfélszolgálati rendszer lehetővé teszi, hogy elraktározza és elérhesse ügyfelei információt, amivel személyre szabott válaszokat adhat a vásárlói kérelmeknek.
Kínáljon 0-24-es ügyfélszolgálatot az önkiszolgáló tudásbázison keresztül. Töltse fel hogyan-cikkekel és GYIK-el, vagy építsen egy közösségi fórumot, ahol vásárlói egymást segíthetik ki.
Egy nagyszerű metódus az ügyfélszolgálat folytonos fejlesztésére a vásárlói visszajelzések gyűjtése és az ügynökei teljesítményének analizálása.
Az ügyfélszolgálati szoftver segíthet gyors és kényelmes támogatást biztosítani élő chaten, hívásközponton és tudásbázis funkcionalitáson keresztül, ahogyan közösségi médiás integrációkon és automatizálási funkciókon keresztül.
Kapcsoljon össze minden kommunikációs csatornát (telefon, email, közösségi média, élő chat, vásárlói portál) a LiveAgenten. Bármikor, amikor új kérelmet kap, az automatikusan a rendszerünkbe kerül és jegyként lesz eltárolva.
Készítsen hihetetlen tudásbázist az “Amit Látsz Azt Kapsz” szerkesztőnkkel. A szoftverünk által készíthet több tudásbázist, mind belsőt, mind külsőt. Töltse fel hogyan-cikkekkel, videókkal, visszajelzésekkel és ajánlati dobozokkal, fórumokkal vagy GYIK-kel.
A beépített CRM-ünk az ujjhegyein tartja vásárlói adatait. Bármikor, ha válaszol egy jegyre, a vásárló múltbeli interakciói, vásárlásai és adatai rendelkezésre fognak állni. Szerkessze az információt könnyedén, amíg chatel vagy hívásban van vásárlóival az élő chatünkön és a beépített hívásközponton keresztül.
A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, jegyrendszert és az automatizálást, ami megengedi nekünk a kivételes támogatás nyújtását vásárlóink számára.
Peter Komornik, CEO
A gyorsaság egy fontos dolog, ha a honlap látogatók átkonvertálásáról van szó vásárlókká és ha meglévő vásárlóit boldogan szeretné tartani. Az élő chat jelenleg a legszélesebb és a leggyorsabb a piacon. Használja arra, hogy kapcsolatba lépjen vásárlóival proaktívan, amíg ők böngészik a honlapját.
Állítsa be erős adatanalízisünket és jelentési funkcióinkat. Nézze a használati statisztikákat, értékelje a teljesítmény jelentéseket és tanuljon a vásárló elégedettségi értékelésekből. Nézze meg ki lép interakcióba a vállalatával és figyelje meg a szolgáltatást, amit kapnak.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
A LiveAgent a legtöbbet és a legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver kisvállalatok számára 2019-2020-ban.
Több, mint 21.000 vállalat számos iparágon belül a LiveAgent-et válaszotta ügyfélszolgálati szükségleteinek.
180+ funkcióval, 40+ integrációval és végtelen testreszabással, az eszköz könnyedén alkalmazkodik vállalati igényeihez.
Teljesen felhő-alapú, biztonságos, egyszerű beállítani és használni. Kezdje el a LiveAgent-et perceken belül.
A LiveAgent egy fejlett ügyfélszolgálati rendszer, amely egyszerre segíthet az ügyfélszolgálat és a megtérülési arány javításában. Szoftvereink versenyképes árúak és szinte ingyenesek, figyelembe véve az általunk kínált rengeteg funkcionalitást. Próbálja ki még ma a LiveAgentet, nincs szükség bankkártyára hozzá.
Most Popular
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
A LiveAgent egy erőteljes help desk szoftver, amely segít hatékonyan kezelni a több csatornáról beérkező ügyfélkéréseket egy felületről. Sőt, integrálódik az Ön weboldalával és a közösségi hálózatokkal. Így új ügyfeleket vonzhat, növelheti konverziós arányát és javíthatja általános ügyfélszolgálatát.
A LiveAgent üzleti előnyei közé tartozik a a jobb ügyfélszolgálaton túl a megnövekedett ügyfél-elégedettség, az ügyfelek megtartása, az ügyfelek hűsége és a csökkent elhagyási arány.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk