Fejlesztenie kell az ügyfélszolgálatát?

Az ügyfélszolgálat fogalma az elmúlt évtizedben kibővült. Korábban az ügyfélszolgálat az emberi interakcióról szólt. Az e-kereskedelem térnyerésével azonban a vállalkozásoknak ki kellett igazítaniuk ügyfélszolgálati stratégiájukat. A közösségi médiából és az élő csevegésből rengeteg beérkező jegy segítségével az automatizálás és a csevegőrobotok munkába álltak.

Annak ellenére, hogy az automatizálás és a chatbotok nagyon költséghatékonyak és rengeteg időt takarítanak meg az ügyfelek kérdéseinek megválaszolásakor, fontos megőrizni az emberi kapcsolatot, amelyre az ügyfelek vágynak, de a chatbotok nem tudják biztosítani. Hogyan? Nézze meg hibakereső tippjeinket, amelyek javítják az ügyfélszolgálatot.

A jó ügyfélszolgálat definíciója

Mi az az ügyfélszolgálat?

Az ügyfélszolgálat az a támogatás és szolgáltatás, amelyet ügyfeleinek nyújt a vásárlás előtt, közben és után. Ügyfélszolgálati munkatársként rendkívül fontos, hogy tájékozott, hajlandó és megértő legyen az egész támogatási folyamat során. Az ügyfeleknek minden egyes lépésben értékelniük kell magukat.

Tudja hogy éreznek vásárlói?

Ha az ügyfélszolgálat fejlesztéséről van szó, fontos, hogy leüljön és megkérdezze a nehéz kérdéseket. Elégedettek-e a vásárlók termékével és a szolgáltatás szintjével, amit nyújt? Gyakran a vállalatok azt hiszik, hogy nagyszerű szolgáltatást nyújtanak, de a vásárlók nem értenek velük egyet. Szóval hogyan tudja megtudni, hogy a vásárlók boldogak a vállalatával? A legfontosabb metrikák figyelembe vételével: CSAT, NPS, CES és FRT.

Vásárlók érzelmei
Kiváló vásárlói elégedettség pontszám

Mi a jó ügyfél-elégedettségi pontszám?

Arra kellene törekednie, hogy a CSAT eredménye 80% vagy magasabb legyen, bár az elégedettségi eredmények iparágról iparágra változhatnak. Még ha a CSAT egy jó indikátora is annak, hogy a vállalata mennyire jól teljesít, az NPS-t, a CES-t és az FRT-t is figyelembe kell vennie, hogy egy teljes képet kapjon szolgáltatásáról. A metrikák nyomonkövetésével képes lesz fejlesztési területeket felismerni és növelni a vásárlói elégedettséget.

 

Fejlessze az ügyfélszolgálatot kérdőívek általi visszajelzés gyűjtésével

Megnövekedett vevői elégedettség és hűség

CSAT

A vásárlói elégedettségi eredmények megmutatják, hogy mennyire elégedettek vásárlói termékeivel és szolgáltatásával.

Net Promóter Eredmény

NPS

A net promóter eredmények megmutatják, hogy milyen valószínűséggel ajánlják vásárlói a vállalatát másoknak.

Vásárlói erőbefektetés eredmény CES

CES

A vásárlói erőfeszítési eredmény kikalkulálja, hogy mennyire könnyű vagy nehéz a vállalatával való interakció.

Első válaszidő FRT

FRT

Az első válaszidő azt méri, hogy mennyit kell várnia egy vásárlónak, amíg egy kezdeti választ kap kérvényéhez.

Biztosítson személyre szabott szolgáltatást

71%-a a vásárlóknak azt állítja, hogy frusztráltak lesznek, ha egy vásárlói élmény nem személyes.

Villámgyors válaszok
Tökéletes több csatornás ügyfélszolgálati szoftver élmény

Nyújtson összcsatornás támogatást

90%-a a vásárlóknak következetes interakciót vár el minden kommunikációs csatornán keresztül.

Adjon villámgyors válaszokat

64%-a a vásárlóknak elvárja, hogy valós idejű segítséget kapjon, az ügyfélszolgálati csatorna használatától függetlenül.

Villámgyors válaszok

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

 
kitűző

Hogyan tudja a szoftver fejleszteni az ügyfélszolgálatot?

Egy ügyfélszolgálati rendszer lehetővé teszi, hogy elraktározza és elérhesse ügyfelei információt, amivel személyre szabott válaszokat adhat a vásárlói kérelmeknek.

Kínáljon 0-24-es ügyfélszolgálatot az önkiszolgáló tudásbázison keresztül. Töltse fel hogyan-cikkekel és GYIK-el, vagy építsen egy közösségi fórumot, ahol vásárlói egymást segíthetik ki.

Egy nagyszerű metódus az ügyfélszolgálat folytonos fejlesztésére a vásárlói visszajelzések gyűjtése és az ügynökei teljesítményének analizálása.

Az ügyfélszolgálati szoftver segíthet gyors és kényelmes támogatást biztosítani élő chaten, hívásközponton és tudásbázis funkcionalitáson keresztül, ahogyan közösségi médiás integrációkon és automatizálási funkciókon keresztül.

Áramvonalasítsa a kommunikációt egyetlen irányítópultba

Áramvonalasítsa mindegyik kérvényét egyetlen helyre

Kapcsoljon össze minden kommunikációs csatornát (telefon, email, közösségi média, élő chat, vásárlói portál) a LiveAgent-en. Bármikor, amikor új kérelmet kap, az automatikusan a rendszerünkbe kerül és jegyként lesz eltárolva.

Készítsen szabadon a WYSIWYG szerkesztőnkkel

Készítsen hihetetlen tudásbázist az “Amit Látsz Azt Kapsz” szerkesztőnkkel. A szoftverünk által készíthet több tudásbázist, mind belsőt, mind külsőt. Töltse fel hogyan-cikkekkel, videókkal, visszajelzésekkel és ajánlati dobozokkal, fórumokkal vagy GYIK-kel.

Erőteljes WYSIWYG szerkesztő
Okos analízisek és jelentések

Tartsa vásárlói adatait közel

A beépített CRM-ünk az ujjhegyein tartja vásárlói adatait. Bármikor, ha válaszol egy jegyre, a vásárló múltbeli interakciói, vásárlásai és adatai rendelkezésre fognak állni. Szerkessze az információt könnyedén, amíg chatel vagy hívásban van vásárlóival az élő chatünkön és a beépített hívásközponton keresztül.

 
Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, jegyrendszert és az automatizálást, ami megengedi nekünk a kivételes támogatás nyújtását vásárlóink számára.

Peter Komornik, CEO
logó slido fekete

Kínáljon valós idejű támogatást

A gyorsaság egy fontos dolog, ha a honlap látogatók átkonvertálásáról van szó vásárlókká és ha meglévő vásárlóit boldogan szeretné tartani. Az élő chat jelenleg a legszélesebb és a leggyorsabb a piacon. Használja arra, hogy kapcsolatba lépjen vásárlóival proaktívan, amíg ők böngészik a honlapját.

Valósidejű ügyfélszolgálat
Teljesítmény analízis

Analizálja teljesítményét

Állítsa be erős adatanalízisünket és jelentési funkcióinkat. Nézze a használati statisztikákat, értékelje a teljesítmény jelentéseket és tanuljon a vásárló elégedettségi értékelésekből. Nézze meg ki lép interakcióba a vállalatával és figyelje meg a szolgáltatást, amit kapnak.

Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

Miért a LiveAgent a megfelelő eszköz az ügyfélszolgálat fejlesztésére?

A LiveAgent a legtöbbet és a legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver kisvállalatok számára 2019-2020-ban.

Több, mint 21.000 vállalat számos iparágon belül a LiveAgent-et válaszotta ügyfélszolgálati szükségleteinek.

180+ funkcióval, 40+ integrációval és végtelen testreszabással, az eszköz könnyedén alkalmazkodik vállalati igényeihez.

Teljesen felhő-alapú, biztonságos, egyszerű beállítani és használni. Kezdje el a LiveAgent-et perceken belül.

Ár-érték arány? Felülmúlhatatlan

A LiveAgent egy haladó ügyfélszolgálati rendszer, ami segít fejleszteni ügyfélszolgálatát és az átváltási rátákat egyidejűleg. Szoftvereink versenyképes árúak és lopnak, figyelembe véve az általa kínált rengeteg funkciót. Próbálja ki még ma a LiveAgent-et, nincs szükség hitelkártyára.

 
Package Name

Jegy+chat

Ideális kis- és középvállalatok számára

29 /hó
Package Name

All-Inclusive

Ideális minden méretű vállalat és nagy cégek számára

39 /hó

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamahában, az O2-ben és az Oxfordi Egyetemben? Eltalálta… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.