• Sablonok
  • Kedvezmény előtti email sablonok

Kedvezmény előtti email sablonok

Amikor egy promócionális kedvezmény kampányt tervez, szélesebben kell róla gondolkoznia, mint csak egy árcsökkenésről. Habár a tradicionális kedvezmények azt jelzik, hogy egy többletes szezonális terméktől vagy nemkívánatos termékektől szeretnénk megválni, a dolgok annyira megváltoztak, hogy a kedvezmények, ahogyan ma ismerjük, jelentősen fejlődtek.

Még ha minden értékesítési promóció kampány fő feladata az, hogy eladjuk azokat a tárgyakat, amelyeket eddig nem tudtunk, a vállalatok használhatják ezt a lehetőséget arra, hogy új feladatokat állítsanak fel és további célokat érjenek el.

Nézzük meg, hogyan tud rövid és hosszú távú előnyöket kovácsolni ezekből a kedvezményekből, és hogy hogyan tudja promóciója elérni a teljes potenciálját a kedvezmények előtti emailekből.

A kedvezmény promóció kampányok előnyei

A már meglévő vásárlók lojalitásának növelése

A kedvezményi kampányok megadják a tökéletes lehetőséget arra, hogy növelje a vásárlói lojalitást. Minden interakció a kedvezménye körül csábítani fogja a már meglévő ügyfeleit és az is fontos, hogy szívesebben fognak vásárolni öntől még egy kedvezményes ár nélkül is. Számukra a kedvezmény csak egy hozzáadott előny.

Próbáljon meg valami speciálisat kínálni a visszatérő vásárlóknak, amelyek által még lojálisabbak lesznek brandjéhez és még több indokkal fognak rendelkezni, hogy visszatérjenek.

Új ügyfelek csábítása

Csoport

A kedvezmény promóció kampány egy nagyszerű lehetőség lehet, hogy új közönséget érjen el, és hogy új ügyfeleket csábítson, majd felbátorítsa őket, hogy az e-boltjában vásároljanak.

Elég egyértelmű, hogy az árcsökkentések sok potenciális vásárlót fognak vonzani. Tegyük fel, hogy él a lehetőségekkel, meggyőzi őket, hogy az e-kereskedelmi biznisze más a többi vállalattól és megmutatja az új klienseknek, hogy figyelembe vette szükségleteit és a megoldásokat problémájukhoz. Ha ezt meg tudja tenni, valószínűleg visszatérő vásárlókká fognak válni a jövőben.

Rövid távú akció eredmények növelése

Jelentések

A kedvezmény promóciós kampány azokat is csábíthatja, akik nem engedhetik meg maguknak, hogy megvegyék a termékét a normális árukon. Ezáltal ez egy lehetőség arra, hogy felbátorítsa őket a vásárlásra. Valószínűleg nem lesznek lojális vásárlói, de még így is növelheti a jövedelmet azáltal, hogy értesíti őket.

Egyértelműen minden kampánynak, amely kedvezményt alkalmaz arra, hogy csábítsa a vásárlókat, jól átgondoltnak kell lennie és tisztelnie kell az árrést, hogy profitáljon belőle. Az elmélet az, hogy azt az árrést, amit elveszít kedvezmények kínálásával, kompenzálnia kell a nagyobb eladási mennyiséggel. Ehhez pedig promótálnia kell kedvezményét és gondoskodnia kell arról, hogy kitűnjön a versenyből.

Az egyik legjobb mód arra, hogy biztosítsa a kedvezmény promóció kampányának sikerét az a kedvezmény előtti emailek elküldése azok számára, akik érdeklődnek a termékei megvásárlásában alacsonyabb áron. Készítettünk egy pár kedvezmény előtti email sablont, ami segíteni fog közölni ezt a hírt kliensei és potenciális vásárlói adatbázisának.

E-mail sablon testre szabás
Spóroljon, szabjon testre és küldjön kedvezmény előtti email sablonokat egyenesen a LiveAgent-ből

Kedvezmény előtti email tárgy szövegek

  • Az évi kedvezményünk itt van!
  • A legújabb kollekciónk árai lecsökkennek [X] napon belül
  • Hamarosan kezdődik – [spring/summer/Christmas] kedvezmények
  • Most kedvezményes: [type of items] akár 50% kedvezmény
  • Kedvezmény: akár 70%-os kedvezmény holnaptól
  • Maradjon velünk. Az áraink jelentősen csökkenni fognak nemsokára.
  • Állítson emlékeztetőt a Black Friday akcióinkra mostantól egy hónapra!
  • [Spring/Summer/Christmas] AKCIÓ [X] héten belül
  • Látogassa meg weboldalunkat [X] napon belül…
  • Ne hagyja ki a szezonális akcióinkat!

Értékesítés előtti email sablonok

Értékesítés előtti email sablon 1 

Értékesítés előtti email sablon 2

Kedvezmény előtti email sablon 3

Kedvezmény előtti email sablon 4

Kedvezmény előtti email sablonok – Gyakori kérdések

Milyen korán kellene informálnom a már meglévő klienseimet és a potenciális vásárlóimat a közelgő kezdeményekről?

Megoldási idő

Az összesített kommunikációs stratégiájától függ minden kampányban, de egy hónappal vagy két héttel előtte kellene elkezdenie. Ne kezdje túl hamar, mert a vásárlói elfelejthetik a kampányt és lekéshetik.

Az egész adatbázist informálnom kellene a közelgő kezdeményekről?

Kedvezmény előtti email sablonok

A vállalata típusától függ– talán minden kontaktját informálnia kellene vagy csupán csak néhányat. Például, ha feliratkozási modell szolgáltatást kínál és nem szeretné, hogy a már meglévő kliensei kevesebbet fizessenek, bölcs dolog lenne, ha őket kihagyná a közelgő akció üzeneti listából.

Informálnom kellene-e email címzetteimet, hogy mekkorák a kedvezmények, mielőtt még az elkezdődne?

Kedvezmény előtti email sablonok

Különböző vélemények vannak erről. Néhány társaság a kliensek között akar érdeklődést építeni úgy, hogy nem informálja őket a végső akció áráról amíg a kedvezmény el nem kezdődik, ez motiválhatja őket arra, hogy közelről kövessék a kampányt. Más vállalatok már a kedvezmény előtti fázis legelején feltárják a kedvezmény rátákat, ami felbátoríthatja a potenciális vásárlókat arra, hogy ‘elmentsék a kedvezmény dátumát’.

Try LiveAgent today

Save our pre-sale templates and send them out directly from LiveAgent. What are you waiting for?

Free Trial
Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..