A cikk bemutatja, hogy miként lehet hatékonyan tervezni promóciós kedvezmény kampányokat és hogyan használhatunk kedvezmény előtti email sablonokat erre a célra. Számos sablon található a cikkben, valamint tippeket adnak arra, hogy hogyan lehet okosan segíteni az árverési időpontok előzetes tervét elvégző felhasználókat.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Amikor egy promócionális kedvezmény kampányt tervez, szélesebben kell róla gondolkoznia, mint csak egy árcsökkenésről. Habár a tradicionális kedvezmények azt jelzik, hogy egy többletes szezonális terméktől vagy nemkívánatos termékektől szeretnénk megválni, a dolgok annyira megváltoztak, hogy a kedvezmények, ahogyan ma ismerjük, jelentősen fejlődtek.
Még ha minden értékesítési promóció kampány fő feladata az, hogy eladjuk azokat a tárgyakat, amelyeket eddig nem tudtunk, a vállalatok használhatják ezt a lehetőséget arra, hogy új feladatokat állítsanak fel és további célokat érjenek el.
Nézzük meg, hogyan tud rövid és hosszú távú előnyöket kovácsolni ezekből a kedvezményekből, és hogy hogyan tudja promóciója elérni a teljes potenciálját a kedvezmények előtti emailekből.
A kedvezményi kampányok megadják a tökéletes lehetőséget arra, hogy növelje a vásárlói lojalitást. Minden interakció a kedvezménye körül csábítani fogja a már meglévő ügyfeleit és az is fontos, hogy szívesebben fognak vásárolni öntől még egy kedvezményes ár nélkül is. Számukra a kedvezmény csak egy hozzáadott előny.
Próbáljon meg valami speciálisat kínálni a visszatérő vásárlóknak, amelyek által még lojálisabbak lesznek brandjéhez és még több indokkal fognak rendelkezni, hogy visszatérjenek.
A kedvezmény promóció kampány egy nagyszerű lehetőség lehet, hogy új közönséget érjen el, és hogy új ügyfeleket csábítson, majd felbátorítsa őket, hogy az e-boltjában vásároljanak.
Elég egyértelmű, hogy az árcsökkentések sok potenciális vásárlót fognak vonzani. Tegyük fel, hogy él a lehetőségekkel, meggyőzi őket, hogy az e-kereskedelmi biznisze más a többi vállalattól és megmutatja az új klienseknek, hogy figyelembe vette szükségleteit és a megoldásokat problémájukhoz. Ha ezt meg tudja tenni, valószínűleg visszatérő vásárlókká fognak válni a jövőben.
A kedvezmény promóciós kampány azokat is csábíthatja, akik nem engedhetik meg maguknak, hogy megvegyék a termékét a normális árukon. Ezáltal ez egy lehetőség arra, hogy felbátorítsa őket a vásárlásra. Valószínűleg nem lesznek lojális vásárlói, de még így is növelheti a jövedelmet azáltal, hogy értesíti őket.
Egyértelműen minden kampánynak, amely kedvezményt alkalmaz arra, hogy csábítsa a vásárlókat, jól átgondoltnak kell lennie és tisztelnie kell az árrést, hogy profitáljon belőle. Az elmélet az, hogy azt az árrést, amit elveszít kedvezmények kínálásával, kompenzálnia kell a nagyobb eladási mennyiséggel. Ehhez pedig promótálnia kell kedvezményét és gondoskodnia kell arról, hogy kitűnjön a versenyből.
Az egyik legjobb mód arra, hogy biztosítsa a kedvezmény promóció kampányának sikerét az a kedvezmény előtti emailek elküldése azok számára, akik érdeklődnek a termékei megvásárlásában alacsonyabb áron. Készítettünk egy pár kedvezmény előtti email sablont, ami segíteni fog közölni ezt a hírt kliensei és potenciális vásárlói adatbázisának.
We’re super excited to let you know that our seasonal sale starts in [X] days.
Our entire [spring/summer/autumn/winter] collection will be on sale, and you can save up 70% on our most popular items!
Stay tuned!
[Company name] is having a big sale really soon!
You can expect up to 70% discounts on selected items.
Click this link [link] to set a reminder in your calendar. You wouldn’t want to miss it, right?
Visit our website on [date] and enjoy your favorite [products] for better prices!
Our big [annual/seasonal] sale starts in [one day/one week]!
The prices of [all/most of] our items will drop at [hour and timezone].
We’ll send you one more email on the day of the sale, so you don’t miss the opportunity to grab your favorites.
With love,
[Company Team]
The countdown to our annual sale has started.
The number of items is limited, and we won’t be restocking.
Make sure you don’t miss out by accessing our website [tomorrow/in X days] to be one of the first ones to purchase our products at lower prices.
Visit our website to learn more [link]
Az összesített kommunikációs stratégiájától függ minden kampányban, de egy hónappal vagy két héttel előtte kellene elkezdenie. Ne kezdje túl hamar, mert a vásárlói elfelejthetik a kampányt és lekéshetik.
A vállalata típusától függ– talán minden kontaktját informálnia kellene vagy csupán csak néhányat. Például, ha feliratkozási modell szolgáltatást kínál és nem szeretné, hogy a már meglévő kliensei kevesebbet fizessenek, bölcs dolog lenne, ha őket kihagyná a közelgő akció üzeneti listából.
Különböző vélemények vannak erről. Néhány társaság a kliensek között akar érdeklődést építeni úgy, hogy nem informálja őket a végső akció áráról amíg a kedvezmény el nem kezdődik, ez motiválhatja őket arra, hogy közelről kövessék a kampányt. Más vállalatok már a kedvezmény előtti fázis legelején feltárják a kedvezmény rátákat, ami felbátoríthatja a potenciális vásárlókat arra, hogy ‘elmentsék a kedvezmény dátumát’.
Try LiveAgent today
Save our pre-sale templates and send them out directly from LiveAgent. What are you waiting for?
Megrendelés visszaigazoló e-mail sablonok
Próbálja ki a kész és teljesen testreszabható megrendelés visszaigazoló e-mail sablonjainkat, amelyek biztosan növelik konverzióit és bevételeit.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.