Amikor egy promócionális kedvezmény kampányt tervez, szélesebben kell róla gondolkoznia, mint csak egy árcsökkenésről. Habár a tradicionális kedvezmények azt jelzik, hogy egy többletes szezonális terméktől vagy nemkívánatos termékektől szeretnénk megválni, a dolgok annyira megváltoztak, hogy a kedvezmények, ahogyan ma ismerjük, jelentősen fejlődtek.
Még ha minden értékesítési promóció kampány fő feladata az, hogy eladjuk azokat a tárgyakat, amelyeket eddig nem tudtunk, a vállalatok használhatják ezt a lehetőséget arra, hogy új feladatokat állítsanak fel és további célokat érjenek el.
Nézzük meg, hogyan tud rövid és hosszú távú előnyöket kovácsolni ezekből a kedvezményekből, és hogy hogyan tudja promóciója elérni a teljes potenciálját a kedvezmények előtti emailekből.
A kedvezményi kampányok megadják a tökéletes lehetőséget arra, hogy növelje a vásárlói lojalitást. Minden interakció a kedvezménye körül csábítani fogja a már meglévő ügyfeleit és az is fontos, hogy szívesebben fognak vásárolni öntől még egy kedvezményes ár nélkül is. Számukra a kedvezmény csak egy hozzáadott előny.
Próbáljon meg valami speciálisat kínálni a visszatérő vásárlóknak, amelyek által még lojálisabbak lesznek brandjéhez és még több indokkal fognak rendelkezni, hogy visszatérjenek.
A kedvezmény promóció kampány egy nagyszerű lehetőség lehet, hogy új közönséget érjen el, és hogy új ügyfeleket csábítson, majd felbátorítsa őket, hogy az e-boltjában vásároljanak.
Elég egyértelmű, hogy az árcsökkentések sok potenciális vásárlót fognak vonzani. Tegyük fel, hogy él a lehetőségekkel, meggyőzi őket, hogy az e-kereskedelmi biznisze más a többi vállalattól és megmutatja az új klienseknek, hogy figyelembe vette szükségleteit és a megoldásokat problémájukhoz. Ha ezt meg tudja tenni, valószínűleg visszatérő vásárlókká fognak válni a jövőben.
A kedvezmény promóciós kampány azokat is csábíthatja, akik nem engedhetik meg maguknak, hogy megvegyék a termékét a normális árukon. Ezáltal ez egy lehetőség arra, hogy felbátorítsa őket a vásárlásra. Valószínűleg nem lesznek lojális vásárlói, de még így is növelheti a jövedelmet azáltal, hogy értesíti őket.
Egyértelműen minden kampánynak, amely kedvezményt alkalmaz arra, hogy csábítsa a vásárlókat, jól átgondoltnak kell lennie és tisztelnie kell az árrést, hogy profitáljon belőle. Az elmélet az, hogy azt az árrést, amit elveszít kedvezmények kínálásával, kompenzálnia kell a nagyobb eladási mennyiséggel. Ehhez pedig promótálnia kell kedvezményét és gondoskodnia kell arról, hogy kitűnjön a versenyből.
Az egyik legjobb mód arra, hogy biztosítsa a kedvezmény promóció kampányának sikerét az a kedvezmény előtti emailek elküldése azok számára, akik érdeklődnek a termékei megvásárlásában alacsonyabb áron. Készítettünk egy pár kedvezmény előtti email sablont, ami segíteni fog közölni ezt a hírt kliensei és potenciális vásárlói adatbázisának.
Az összesített kommunikációs stratégiájától függ minden kampányban, de egy hónappal vagy két héttel előtte kellene elkezdenie. Ne kezdje túl hamar, mert a vásárlói elfelejthetik a kampányt és lekéshetik.
A vállalata típusától függ– talán minden kontaktját informálnia kellene vagy csupán csak néhányat. Például, ha feliratkozási modell szolgáltatást kínál és nem szeretné, hogy a már meglévő kliensei kevesebbet fizessenek, bölcs dolog lenne, ha őket kihagyná a közelgő akció üzeneti listából.
Különböző vélemények vannak erről. Néhány társaság a kliensek között akar érdeklődést építeni úgy, hogy nem informálja őket a végső akció áráról amíg a kedvezmény el nem kezdődik, ez motiválhatja őket arra, hogy közelről kövessék a kampányt. Más vállalatok már a kedvezmény előtti fázis legelején feltárják a kedvezmény rátákat, ami felbátoríthatja a potenciális vásárlókat arra, hogy ‘elmentsék a kedvezmény dátumát’.
Try LiveAgent today
Save our pre-sale templates and send them out directly from LiveAgent. What are you waiting for?
Free TrialLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..