Az akcióhóz kapcsolódó promóciós kampányok megkönnyítik a potenciális vásárlók meggyőzését a vásárlásra. A zökkenőmentes működés érdekében az online áruházak tulajdonosainak időben el kell készíteniük az éves akciós és promóciós terveket.
Itt az ideje, hogy szembenézzünk vele: az akciók ma már nem olyanok, mint korábban. Ma a leárazások és a promóciók egész évben történnek, különösen az e-kereskedelmi szektorban. Ennek következtében az akciók már nem tűnnek annyira különlegesnek a potenciális vásárlók szemében, ezért egyre nehezebb rávenni őket a vásárlásra.
Mielőtt nekilátunk, meg kell különböztetnünk két dolgot egymástól. Noha kedvezményes áron egész évben lehet termékeket vásárolni, ez fogalmilag nem azonos a leárazással. Így tehetünk különbséget a kettő között:
Ha szeretne többet megtudni az akcióhoz kapcsolódó promóciós kampányok előnyeiről, ismerje meg akcióhoz kapcsolódó e-mail-sablonjainkat.
Az akciók vagy speciális kedvezmények stratégiájának összhangban kell lennie a marketingterv többi részével, és meg kell kérdeznie önmagától, hogy mit szeretne elérni.
Az akciókhoz kapcsolódó promóciós kampány egyik legfontosabb eleme az e-mail-marketing. Az e-mailek használata a promóciókhoz elméletileg nagyon egyszerű: a termékek képei és a kedvezményekről szóló információk nyilván elegendőek, nem? Nos, a valóság nem ilyen egyszerű. Minden promóciós üzenetnek az ügyfelekkel való kapcsolatok kiépítését célzó szélesebb körű stratégia részének kell lennie. Ezért nagyon fontos tudni, hogyan lehet tökéletesíteni az ajánlatok megjelenését, hangvételét, gyakoriságát és kreativitását úgy, hogy azok a kívánt eredményt hozzák.
Összegyűjtöttünk öt nagyszerű promóciós email-sablont, amelyek segítenek kommunikálni a potenciális ügyfelekkel, és tájékoztatni őket a következő nagy akcióról.
Sok szempont befolyásolhatja a végső döntést. Az első a kampány időtartama. A második a weboldala ismertsége, és a korábbi kampányok statisztikái (e-mail megnyitásának aránya, átkattintási arány és visszafordulási arány). A harmadik pedig az adatbázisából érkező visszajelzések. Mindig hallgassa meg ügyfelei visszajelzéseit. Ha elkezdenek visszaírni, hogy nem szeretnének több e-mailt kapni Öntől, azonnal távolítsa el őket a vonatkozó levelezőlistákról.
Ez a fajta e-mail hosszabb lehet, mint a legegyszerűbb, informatív e-mail. Üzenetet közvetít, és megpróbálja megragadni a címzett figyelmét is. Engedje meg magának, hogy intenzívebben használjon az akcióhoz kapcsolódó, leíró nyelvezetet, és mutasson be példákat: használjon képeket és írjon megragadó címsorokat.
Bármennyire is hatékony az e-mail-marketing, soha nem szabad csakis egyetlen kommunikációs csatornára támaszkodni. Tervezzen kreatív bejegyzéseket a közösségi médiában, és használja ki a közösségimédia-hirdetéseket. Célközönségétől függően érdemes a keresőmarketinget is használni, például a Google Ads-t. A vizuális kampányok és az előugró ablakok is nagyszerű eredményeket hozhatnak.
Start sending out product sale emails directly from LiveAgent
Register for our free 14-day trial, and put our templates to the test. No credit card required.
Free TrialLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..