• Sablonok
  • Akcióhoz kapcsolódó promóciós e-mail-sablonok

Akcióhoz kapcsolódó promóciós e-mail-sablonok

Az akcióhóz kapcsolódó promóciós kampányok megkönnyítik a potenciális vásárlók meggyőzését a vásárlásra. A zökkenőmentes működés érdekében az online áruházak tulajdonosainak időben el kell készíteniük az éves akciós és promóciós terveket.

Akcióhoz kapcsolódó promóciós stratégiák a digitális marketingben

Itt az ideje, hogy szembenézzünk vele: az akciók ma már nem olyanok, mint korábban. Ma a leárazások és a promóciók egész évben történnek, különösen az e-kereskedelmi szektorban. Ennek következtében az akciók már nem tűnnek annyira különlegesnek a potenciális vásárlók szemében, ezért egyre nehezebb rávenni őket a vásárlásra.

Mielőtt nekilátunk, meg kell különböztetnünk két dolgot egymástól. Noha kedvezményes áron egész évben lehet termékeket vásárolni, ez fogalmilag nem azonos a leárazással. Így tehetünk különbséget a kettő között:

  • A leárazás kifejezés bizonyos termékek árának csökkentését jelenti, általában a szezon végén. A leárazások általában az év bizonyos szakaszaiban történnek. Számos országban vannak speciális előírások és feltételek, amelyeket a vállalkozások tulajdonosainak be kell tartaniuk, amikor leárazáshoz kapcsolódó promóciós kampányokat szerveznek.
  • A különleges ajánlatok lehetővé teszik termékek csökkentett áron történő megvásárlását a leárazáshoz kapcsolódó feltételek nélkül. Például hirdethet “kettőt fizet hármat kap” ajánlatot bizonyos termék(ek)re.
  • A többletek olyan leárazott termékek, amelyek értéke romlás, helytelen használat, elavulás, gyártási hibák vagy egyéb okok miatt csökkent.

Ha szeretne többet megtudni az akcióhoz kapcsolódó promóciós kampányok előnyeiről, ismerje meg akcióhoz kapcsolódó e-mail-sablonjainkat.

E-mail-sablon testreszabása
Szabjon testre e-mail-sablonokat közvetlenül a LiveAgent-ben

Az akciók vagy speciális kedvezmények stratégiájának összhangban kell lennie a marketingterv többi részével, és meg kell kérdeznie önmagától, hogy mit szeretne elérni.

Az akciókhoz kapcsolódó promóciós kampány egyik legfontosabb eleme az e-mail-marketing. Az e-mailek használata a promóciókhoz elméletileg nagyon egyszerű: a termékek képei és a kedvezményekről szóló információk nyilván elegendőek, nem? Nos, a valóság nem ilyen egyszerű. Minden promóciós üzenetnek az ügyfelekkel való kapcsolatok kiépítését célzó szélesebb körű stratégia részének kell lennie. Ezért nagyon fontos tudni, hogyan lehet tökéletesíteni az ajánlatok megjelenését, hangvételét, gyakoriságát és kreativitását úgy, hogy azok a kívánt eredményt hozzák.

Összegyűjtöttünk öt nagyszerű promóciós email-sablont, amelyek segítenek kommunikálni a potenciális ügyfelekkel, és tájékoztatni őket a következő nagy akcióról.

Akcióhoz kapcsolódó promóciós e-mail-sablonok címsorai

  • SIESSEN, különben lemaradhat!
  • Akciónk azonnal kezdődik, 3…2…1…
  • Használja ki a(z) [X]%-os kedvezményt!
  • Már csak [X] napig tart az akció…
  • [X]% kedvezmény MINDEN TERMÉKRE
  • Akár [X]% kedvezmény
  • Szerezze meg a legjobb termékeinket őrületesen alacsony áron
  • [Szezon] akció – akár [X]% kedvezmény
  • Csökkentettük árainkat! Ne hagyja ki a lehetőséget!
  • Köszönjön az alacsonyabb áraknak a(z) [vállalat neve]-nál/nél
  • A valaha volt legjobb nap…
  • Pssszt… hé, te – igen, te! E-boltunkban új akció indult

Akcióhoz kapcsolódó promóciós e-mail-sablonok

Akcióhoz kapcsolódó promóciós e-mail-sablon 1

Akcióhoz kapcsolódó promóciós e-mail-sablon 2

Akcióhoz kapcsolódó promóciós e-mail-sablon 3

Akcióhoz kapcsolódó promóciós e-mail-sablon 4

Akcióhoz kapcsolódó promóciós e-mail-sablon 5

Akcióhoz kapcsolódó promóciós e-mail-sablonok – Gyakran Ismételt Kérdések

Hány akcióhoz kapcsolódó promóciós e-mailt kell küldenem egy kampány során?

Megosztás külső helyekre gomb

Sok szempont befolyásolhatja a végső döntést. Az első a kampány időtartama. A második a weboldala ismertsége, és a korábbi kampányok statisztikái (e-mail megnyitásának aránya, átkattintási arány és visszafordulási arány). A harmadik pedig az adatbázisából érkező visszajelzések. Mindig hallgassa meg ügyfelei visszajelzéseit. Ha elkezdenek visszaírni, hogy nem szeretnének több e-mailt kapni Öntől, azonnal távolítsa el őket a vonatkozó levelezőlistákról.

Milyen hosszú legyen egy akcióhoz kapcsolódó promóciós e-mail?

Megnyitott e-mail elismeréssel és ajándékkal

Ez a fajta e-mail hosszabb lehet, mint a legegyszerűbb, informatív e-mail. Üzenetet közvetít, és megpróbálja megragadni a címzett figyelmét is. Engedje meg magának, hogy intenzívebben használjon az akcióhoz kapcsolódó, leíró nyelvezetet, és mutasson be példákat: használjon képeket és írjon megragadó címsorokat.

Az e-mailen kívül milyen egyéb csatornákon hirdethetem az akcióhoz kapcsolódó kampányt?

Többcsatornás támogatás

Bármennyire is hatékony az e-mail-marketing, soha nem szabad csakis egyetlen kommunikációs csatornára támaszkodni. Tervezzen kreatív bejegyzéseket a közösségi médiában, és használja ki a közösségimédia-hirdetéseket. Célközönségétől függően érdemes a keresőmarketinget is használni, például a Google Ads-t. A vizuális kampányok és az előugró ablakok is nagyszerű eredményeket hozhatnak.

Start sending out product sale emails directly from LiveAgent

Register for our free 14-day trial, and put our templates to the test. No credit card required.

Free Trial
Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..