Ingyenes próba
  • Sablonok
  • E-kereskedelem hivatkozás email sablonok

E-kereskedelem hivatkozás email sablonok

Az új ügyfelek társaságához való vonzásának megfelelő metódusának megtalálása nem egyszerű. A következő években, az e-kereskedelmi ipar meg fogja tudni, hogy a piacvezetőknek tapasztalatok személyre szabására, a gépi tanulás kihasználására és az AI algoritmusokra kell figyelniük annak érdekében, hogy új fogyasztókat vonzanak. Viszont van egy másik taktika, amit a webóriások hoztak létre, mint például az Amazon, a Booking.com, a Slack és az Airbnb, akik bebizonyították a folyamatos ügyfél vonzást. A metódus, amelyet mindannyian használnak, az a hivatkozás marketing.

E-kereskedelem hivatkozás email sablonok

A hivatkozási programok mindegyik társaságot segítette exponenciálisan növelni a a legfontosabb aspektusuk vonzásával és előtérbe helyezésével: az ügyfelekkel. A jó ötletként kezdődött gondolatok ezen üzletek fejlesztésére rakétaszerű növekedést eredményezett a jól végrehajtott programjaik által, ami kihasználta a hivatkozás marketinget. 

De a hatékony és sikeres hivatkozási marketing program elkészítése csak a kezdet. Az igazi kihívás az, hogy biztosítsa, hogy a marketing tevékenysége folyamatosan ösztönzi a hivatkozókat. Ez lojális ügyfeleket eredményezhet, akik ajánlják a termékeit vagy szolgáltatásait a barátaiknak és családjuknak.

E-kereskedelem hivatkozás email sablonok

Egy e-kereskedelmi bolt tulajdonosaként sokféleképpen kihasználhatja a hivatkozás marketinget. Ebben a cikkben meg szeretnénk mutatni a hivatkozás marketing előnyeit és a megfelelő eszközökkel biztosítani önt, amelyek segítenek hivatkozásokat szerezni a meglévő ügyfeleitől. Mielőtt elkezdjük az alapokat, nézze meg a Post Affiliate Pro-t, ami egy nagyszerű eszköz a hivatkozási programja kezelésére.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Mi a hivatkozás marketing?

A hivatkozás marketing egy promóciós forma, ami előnyt kovácsol a számos stratégiákból, hogy felbátorítsa a termék ajánlásokat. Ezzel egyidejűleg egy értékesítéshez vezetőnek is betudható, amelyek egy harmadik fél ajánlataiból jönnek létre.

A hivatkozás marketing előnyei

Számos tanulmány megerősítette a hivatkozás marketing előnyeit.

A 2019-es Hivatkozási Marketing Állapotáról szóló Jelentés kiemeli, hogy a társaságok 30%-ának már van hivatkozási programja, és 75%-uk azt mondja, hogy ez a legolcsóbb útja az új ügyfelek szerzésének. Egy Nielsen jelentés szerint, 92%-a a fogyasztóknak bízik olyan emberek ajánlásaiban, akiket ismernek.

A hivatkozás marketing legfőbb előnye az, hogy az emberek jobban bíznak az ismerőseik ajánlásaiban, mint magában a márkában, online véleményekben, jelentésekben vagy piaci kutatásban.

Nézze meg a hivatkozási marketing további előnyeit lent.

Értékes ügyfelek az online boltja számára

Majdnem garantált, hogy több elégedett ügyfelet fog szerezni, mert ők már jobban fogják ismerni a termékeit vagy szolgáltatásait és olyanok által lettek ösztönözve, akikben bíznak. Igaz, hogy a végső értékesítési eredmények még mindig a kereskedelmi képességeitől fognak függni, de ez kétségkívül utat fog törni a sikerhez.

E-kereskedelem hivatkozás email sablonok
A LiveAgent bemutatja az oldal hivatkozókat a weboldal látogató figyelő funkciójában

Növekedett ROI

A működő hivatkozás marketinggel az értékesítési ciklus rövidebb lesz és a marketing büdzsé szoros irányítás alatt lesz tartva, mivel egy egyedülálló, egyszerű művelet bátorítására fókuszál – a hivatkozásokra.

A hivatkozás marketinget az e-kereskedelembe egyszerű beültetni

A hivatkozás marketing stratégia nem változtatja meg a társaság értékesítési folyamatait vagy az összesített marketing tervét. Nem kerül sok időbe vagy erőfeszítésbe a marketing csapatnak, mert az ügyfelei csinálják a legtöbb promóciós “munkát” önnek a barátoknak vagy családtagoknak való ajánlás tekintetében.

Email sablon testre szabás
Miután elkészítette a hivatkozás email sablonját a LiveAgent-ben, hátradőlhet és relaxálhat

Felturbózza az e-kereskedelmi márkája láthatóságát

Minden potenciális ügyfél, aki a hivatkozási marketing műveletei által lettek csalogatva az online boltjához, közvetve fognak hozzáférni a brandje információihoz, így eredményképpen a márka figyelme automatikusan fel lesz turbózva.

Egy rendszer, ami a szükségleteihez lett szabva

A hivatkozási program ösztönzőket a széleskörű információk alapján lehet elkészíteni és testre szabni, amelyeket olyan ügyfelek által szerezhet meg, akik érdekeltek a termékeiben vagy szolgáltatásaiban, és amelyet a lojális ügyfelek tudása egészít ki, akik aktívan hivatkozzák márkáját másoknak.

Komornik Peter

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Komornik Peter, vezérigazgató
logo slido black

E-kereskedelem hivatkozás email sablon tárgysorok

  • Hivatkozzon egy Barátot – az új programunk számos előnnyel
  • Ajánlja barátaidnak és részesüljön jutalomban
  • Van számára és barátjának valamink
  • Hivatkozzon egy [terméket/szolgáltatást] és kapjon [ösztönző]-t
  • A megosztás törődés – ajánlja a [terméket/szolgáltatást] barátainak
  • Hozza magával barátjait vagy családját

E-kereskedelmi hivatkozás email sablonok 

E-kereskedelmi hivatkozás email sablon #1

E-kereskedelmi hivatkozás email sablon #2

E-kereskedelmi hivatkozás email sablon #3

Gyakran ismételt kérdések

Mit ajánljak hivatkozási ösztönzőnek?

Gyakorlatilag bármi lehet a hivatkozás ösztönzője. A termékei, szolgáltatásai vagy az online boltja promótálásáért cserébe ajánlhat ügyfeleinek kedvezményt, pénzt, amit a boltban elkölthetnek, egy ajándékkártyát, fizikai ajándékot vagy egy mintaterméket. Erősen függ kínálatától és a belső kalkulációktól.

Milyen gyakran kellene hivatkozási emaileket küldenem és ösztönzőket kínálnom?

Nehéz pontos választ adni erre a kérdésre. Ha a termékeit vagy szolgáltatásait nem gyakran veszik, küldhet hivatkozási emaileket az ügyfeleinek minden vásárlás után. Viszont ha gyorsan mozgó fogyasztói árukat árul vagy sok visszatérő kliense van, beállíthat speciális követelményeket, amiket az ügyfeleinek el kell érniük, hogy megkapják a hivatkozási ajánlatot.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi a hivatkozás marketing?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A hivatkozás marketing egy promóciós forma, ami előnyt kovácsol a számos stratégiákból, hogy felbátorítsa a termék ajánlásokat. Ezzel egyidejűleg egy értékesítéshez vezetőnek is betudható, amelyek egy harmadik fél ajánlataiból jönnek létre.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mit ajánljak hivatkozási ösztönzőnek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A termékei, szolgáltatásai vagy az online boltja promótálásáért cserébe ajánlhat ügyfeleinek kedvezményt, pénzt, amit a boltban elkölthetnek, egy ajándékkártyát, fizikai ajándékot vagy egy mintaterméket. Erősen függ kínálatától és a belső kalkulációktól.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen gyakran kellene hivatkozási emaileket küldenem és ösztönzőket kínálnom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Nehéz pontos választ adni erre a kérdésre. Ha a termékeit vagy szolgáltatásait nem gyakran veszik, küldhet hivatkozási emaileket az ügyfeleinek minden vásárlás után. Viszont ha gyorsan mozgó fogyasztói árukat árul vagy sok visszatérő kliense van, beállíthat speciális követelményeket, amiket az ügyfeleinek el kell érniük, hogy megkapják a hivatkozási ajánlatot.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.