Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kedvezmény e-mail sablonok

A jól lebonyolított kedvezményes kampányok új ügyfeleket vonzanak, növelik a meglévő ügyfelek lojalitását és növelik az üzleti profitot. Alig van olyan vállalkozás, akár a B2C, akár a B2B szektorban, amely alkalmanként ne kínálna kedvezményeket termékeire vagy szolgáltatásaira. A legtöbb vállalkozás azért kínál kedvezményeket, mert ez segíthet nekik a szezonon kívüli részvények eladásában, a profit növelésében és az ügyfelek elégedettségének javításában. Mármint ki ne szeretné, ha olcsóbban vehetne meg valamit, amit már régóta kinézett?

Jegy-példa-kedvezmény-kód-ajánlat

Azonban néha nem állnak rendelkezésre kedvezmények, és ez trükkös lehet. A kedvezmény-tárgyalások kezelése mind a fogyasztók számára, akik kedvezményeket kérnek, mind az értékesítési/ügyfélszolgálati csapatok számára kihívást jelent, amelyeknek meg kell felelniük ügyfeleik elvárásainak anélkül, hogy tönkretennék vállalkozásuk haszonkulcsát.

Ebben a cikkben a következőket fogjuk megvitatni:

  1. Amit a vállalkozásoknak figyelembe kell venniük, mielőtt kedvezményeket kínálnának.
  2. Mi az a kedvezményes e-mail és miért fontos.
  3. Hogyan írja meg saját kedvezményes ajánlat e-mailjét.
  4. Kedvezményes e-mail sablonok.
  5. Tippek azoknak a fogyasztóknak, akik kedvezményt szeretnének kérni.
  6. Kedvezmény kérési e-mail sablonok.
  7. Tippek azoknak a vállalkozásoknak, amelyeknek választ kell adniuk az engedménykérésekre.
  8. Kedvezmény kérése-válasz e-mail sablonok.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates.

Try LiveAgent

Fontos szempontok, mielőtt kedvezményeket adna

Az üzleti élet szakasza, a vásárlók száma, az Ön által kínált termékek típusa és az árstratégia alapján – a kedvezmények hatalmas megtérülésforrást jelenthetnek, vagy alternatívaként olyan veszteségeket okozhatnak, amelyek végül negatívan befolyásolják az eredményt . Íme néhány kritikus dolog, amelyet szem előtt kell tartania, mielőtt bármilyen kedvezményes ajánlatot indítana.

Értékelje a haszonkulcsát

Bár bizonyos cikkek 50%-os kedvezményének felkínálása vonzónak tűnhet, biztosnak kell lennie abban, hogy mindig van nyereséges árrése, különben pénzt veszíthet a kedvezmény ajánlati stratégiával. Elemezze a számokat, mielőtt bármilyen típusú kedvezményes kampányt indítana, hogy meghatározza, mit engedhet meg magának kényelmesen, hogy felajánlja ügyfeleinek, miközben továbbra is profitot termel az egyes eladásokból.

Kedvezmény e-mail sablonok
Kép az EDUCBA jóvoltából

Vegye figyelembe a magasabb ügyfélszerzési költségeket 

A kedvezmények felajánlása biztos út lehet az új ügyfelek vonzására, ugyanakkor hatással lesz az Ön tipikus ügyfélszerzési költségeire is. A kedvezményes kampányok maximális értékének elérése érdekében ügyeljen arra, hogy az új ügyfeleket hűséges vásárlókká alakítsa át velük való kapcsolatának ápolásával. Ezzel növeli az élettartamuk értékét és igazolja a magasabb ügyfélszerzési költségeket.

Kedvezmény e-mail sablonok
Kép a Top News In World jóvoltából

Ügyeljen arra, hogy a kedvezményei vonzzák a célközönséget

Mielőtt bármilyen értékesítési kampányt folytatna új ügyfelek megszerzése érdekében, fontolja meg, hogy a kedvezményei valóban vonzzák-e majd az ügyfeleket. Ne feledje, hogy a nagy kedvezmények valószínűleg vonzzák az üzleti vásárlókat, vagyis az újonnan bevonzott vásárlói a jövőben nem fognak hosszú távú ügyfelekké válni.

Legyen tisztában a márkájára gyakorolt lehetséges negatív hatással

Noha az értékesítési kedvezmények hatékony eszközei lehetnek a gyors bevételszerzésnek, győződjön meg arról, hogy alaposan átgondolta az összes kockázatot és potenciálisan katasztrofális buktatókat. A fogyasztók gyorsan megszokhatják az árcsökkentést, és sokan nem fognak maradni, ha az ár normalizálódik vagy emelkedik. Ezenkívül a kedvezmények előrevetíthetik a márkájába vetett bizalom hiányát, és alacsonyabb észlelt értéket teremthetnek termékei számára.

Fontolja meg, hogy kedvezményeket kínáljon meghatározott ügyfélcsoportoknak

A mindenkinek kedvezmények felajánlása óriási kockázatot jelenthet az általános haszonkulcsra nézve. Fontolja meg inkább az exkluzív kedvezmények nyújtását bizonyos vásárlói csoportok számára (például diákok, egészségügyi dolgozók, katonaság stb.). Ily módon kihasználhatja a kedvezményeket és növelheti vásárlói körét anélkül, hogy károsítaná árrését vagy csökkentené a márka értékét.

Kedvezmény e-mail sablonok

Gondoljon bele, hogyan fogja bemutatni a termék értékét, amint lejár a kedvezmény

Annak ellenére, hogy marketingtevékenysége arra törekszik, hogy meggyőzze az ügyfeleket és a potenciális ügyfeleket arról, hogy terméke hasznos és javítja életüket – a kedvezmények gyakran aláássák a termék értékét. Ezért gondolkodnia kell azon, hogy miként fogja bemutatni terméke értékét és megtartani vásárlóit, amint a kedvezmény lejár.

“Az Apple egy újdonságra és sürgősségre épülő márka, így bár termékeik soha nem kedvezményesek, kedvezményeket kaphat a cserékért vagy a frissítésekért, ami hűségessé teszi az ügyfeleket.”

 Erin Sykes, kiskereskedelmi és értékesítési stratéga

Mi a kedvezményes ajánlat e-mail? Miért fontos vállalkozása számára?

Ahogy a neve is sugallja, a kedvezményes ajánlat e-mailt arra használjuk, hogy tájékoztassuk ügyfeleinket egy speciális kedvezményről. Ez az általános árengedmény lehet minden áruházban, valamint kupon vagy kedvezménykód, amely a fizetéskor használható. A kedvezmények felajánlása általános gyakorlat, amelyet minden vállalkozás használhat, mert valódi eredményeket hoz. Íme néhány statisztika ennek az állításnak a bizonyítására:

  • Az ügyfelek döntő többsége (93%) egész évben kedvezménykódokat használ.
  • Amikor az előző hétről kérdezné őket, akkor a vásárlók 60%-a használt kedvezményes kódot vásárlása során.
  • Az összes vásárló háromnegyede azt állítja, hogy szándékosan nézegeti a postafiókját az engedményes kódok után kutatva.

Érdekes módon neuropszichológiai kutatások bizonyítják, hogy a kuponok boldogabbá teszik az ügyfeleket. A Claremont Graduate University tanulmánya kimutatta, hogy a 10% -os utalvány megszerzése akár 38% -kal is növelheti az oxitocin szintet, és a kuponokat kapott résztvevők szintén 11% -kal boldogabbak és nyugodtabbak voltak.

Tehát hogyan lehet ezeket a kódokat megvalósítani a stratégiájában? A legegyszerűbb módja ennek az e-mail kampányok.

Kedvezmény e-mail sablonok

Tippek hatékony kedvezményes ajánlat e-mail írásához:

Üres oldalról indulni ijesztő és frusztráló lehet. Az Ön segítése érdekében létrehoztunk néhány tippet, amelyeket figyelembe kell venni, amikor kedvezményes ajánlatokról szóló e-maileket ír. Ha még mindig nincs kedve e-mailt írni, görgessen lefelé, hogy megtekinthesse a használatra kész kedvezményes e-mail sablonjainkat!

  • Válassza ki a megfelelő hangnemet: Ügyeljen arra, hogy minden e-mailben állandó hangnemet tartson. Ha hivatalos formánál döntött, ügyfele meglepődhet (vagy megsértődhet!), amikor egy lazább üzenetet kap a semmiből.
  • Legyen tömör: Térjen gyorsan a lényegre. Az ügyfeleknek korlátozott a figyelmük és az idejük drága. A hatékony e-mailnek könnyen áttekinthetőnek kell lennie, és meg kell könnyíteni a fő információk (kedvezményes ajánlat/kód) megtalálását.
  • Összpontosítson az értékre:  Az e-mailje mindig a felhasználó számára megadott értékre összpontosítson – ez a kedvezmény kód.
  • Befolyásolás sürgetéssel: Adja meg az ajánlat végének dátumát. Ez felidézi a sürgősség érzését, és gyors cselekvésre ösztönzi az ügyfeleket.
Kedvezmény e-mail sablonok
Automatizálja a kedvezményes e-maileket a LiveAgent e-mail sablonok létrehozásával

Kedvezményes e-mail sablonok

Hivatalos kedvezményes e-mail 

Ötletek a tárgysorhoz:

  1. X% kedvezmény – az árengedmény kódját az e-mailben megtalálhatja
  2. Különleges ajánlat: X% kedvezmény

Alkalmi kedvezményes e-mail

Tárgyi ötletek:

  1. Ne hagyja ki az X% kedvezményt!
  2. X% kedvezmény – kedvezmény kód belül!

Iparág specifikus kedvezményes ajánlat e-mail sablonok

e-kereskedelmi kedvezményes e-mail

Ötletek a tárgysorhoz:

  1. X% kedvezmény minden termékre!
  2. Csak ma: X% kedvezmény az összes termékre!
  3. X% kedvezmény a kedvenc termékeiből

SaaS (szoftver mint szolgáltatás) kedvezményes e-mail

Ötletek a tárgysorhoz:

  1. X% kedvezmény az összes előfizetésből!
  2. X% kedvezmény minden díjcsomagból!

Különböző típusú akciós e-mail sablonok

Általános kedvezmény kód e-mail

Ötletek a tárgysorhoz:

  1. X% kedvezmény mindenből!
  2. X% kedvezmény – szerezze be kedvezményes kódját
  3. Különleges kedvezménykód: X% kedvezmény!

Kedvezményes kód a hírlevélre való feliratkozás után

Ötletek a tárgysorhoz:

  1. Üdvözöljük! Itt van a kedvezmény kódja:
  2. Üdvözöljük a hírlevelünkben + bónusz…
  3. Hírlevél + különleges kedvezmény!

Korlátozott ideig elérhető kedvezményes e-mail

Ötletek a tárgysorhoz:

  1. X% kedvezmény – korlátozott ideig érvényes ajánlat!
  2. X% kedvezmény, csak ezen a héten!
  3. Korlátozott idejű ajánlat: kapjon X% kedvezményt!

Hogyan kérhet kedvezményt: 10 tipp a fogyasztók számára

Számos oka lehet annak, hogy miért szeretne alacsonyabb árat, mint a meghirdetett. Ezenkívül mindenki szereti a potenciális megtakarításokat és a jó érzés tényezőjét, ha alkudozik az édesebb ajánlat felé. Gyakrabban kérhet különleges árat bármiért, és megkapja, ha tudja, hogyan és mikor kell kérdezni. Nézzünk át néhány tippet, amelyek segítenek abban, hogy kedvezményes árakat szerezzenek a kiskereskedőktől, az eladóktól és a szolgáltatóktól.

  1. Végezze el a kutatását: Egy kis online kutatás elvégzése mindig hasznos dolog, mielőtt elkezdene alkudozni. Ez jobb rálátást ad abban, hogy mit akar, mit kínálnak jelenleg a versenytársak, milyen lenne az elfogadható ár, és mit tud kihasználni, hogy meggyőzze az eladót arról, hogy kedvezményes árat adjon Önnek.
  1. Tudja, mikor kell kérdezni: Ne feledje, hogy vannak bizonyos idők – például a nap vége, a hónap vége, a pénzügyi év vége vagy az ünnepek után -, amikor nagyobb eséllyel kap kedvezményt, mivel az értékesítők szeretnek az utolsó pillanatban is eladni.
Kedvezmény e-mail sablonok
  1. Tegye fel a megfelelő kérdéseket: Amikor engedményekért tárgyal, bizonyos kifejezések és kérdések segíthetnek a kívánt eredmény elérésében. Néhány jó példa: „Minden, ami a költségvetésemben van, az X”, és „Adok X-et, ha most le tudjuk zárni ezt az üzletet”, vagy „Ez a legjobb, amit ajánlhat?”
  1. Beszéljen a megfelelő személlyel: Nincs értelme tárgyalni olyan valakivel, aki egyszerűen nem engedélyezheti a kedvezményt. Ha megtudja, hogy az a személy, akivel beszél, nem tud kedvezményes árat kínálni, vegye fel a kapcsolatot a döntéshozóval, például egy vezetővel, aki jogosult engedményt engedélyezni.
  1. Mondjon nekik megalapozott okot: Ez különösen jól működik a B2B és a SaaS vállalkozások esetében. Ahelyett, hogy egyszerűen kedvezményt követelne, cserébe felajánlhat valami értékeset, például értékelést írhat, ajánlást adhat, vagy hajlandó esettanulmányként bemutatni vállalkozását.
Kedvezmény e-mail sablonok
  1. Használja ki a korai fizetési kedvezményeket: Sok iparágban a korai fizetési kedvezmények nyújtása bevett gyakorlat. Az eladók hamarabb kaphatnak fizetést, ami felgyorsítja a pénzáramlást és csökkenti a késedelmes fizetés vagy a nemfizetés kockázatát. Ezért a korai fizetés felajánlása nagyszerű módja lehet a kedvezmények megszerzésének.
  1. Említse meg a versenytárs alacsonyabb árát: Ne féljen rámutatni a versenytárs alacsonyabb árára. Sok vállalat hajlandó kedvezményeket nyújtani, ha be tudja bizonyítani, hogy versenytársaik olcsóbb árakat kínálnak. Előzetesen egy kis kutatás megmondja, hogy a kiskereskedő árai elfogadhatóak-e.
Kedvezmény e-mail sablonok
A DICK Sportcikkek áregyeztetési nyilatkozata
  1. Menjen az extrákra: Ha nem jut kívánatos kedvezményhez, gondolja át, hogy milyen extrákat viszonylag fájdalommentesen kínálna az eladó az Ön számára – ingyenes szállítás, ingyenes telepítés, ingyenes frissítés stb. Nagyon gyakran a vállalkozások már készek felajánlani ezeket a jutalmakat mivel olcsóbbak, mint az ár csökkentése, de mégis boldoggá teszik az ügyfelet.
  1. Tartson udvarias hangot: Igyekezzen udvarias, tisztelettudó és pozitív megközelítést folytatni az alku folyamata során. Senki sem akar segíteni egy durva és rámenős embernek, de az árusok többsége minden lehetséges módon segíteni akar egy kedves, barátságos emberen.
  1. Legyen készen arra, hogy elsétáljon: Ne féljen egyszerűen elsétálni, ha nem kapja meg a kívánt árat. Noha általában drágább az új ügyfelek megszerzése, a vállalatok hajlandóak lehetnek többet megtenni a meglévő ügyfelek megtartása érdekében, különösen akkor, ha rájönnek, hogy összeomlani készülnek.

A boldog ügyfelek a legjobb ügyfelek

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

Jelvények

Kedvezményes e-mail sablonok a fogyasztók számára

Amikor kedvezményt kér egy vállalkozástól, mint potenciális ügyfelet vagy hűséges ügyfelet, két kritikus dologra kell emlékezni, ha pozitív eredményt akar elérni: udvarias, pozitív és professzionális hangvételű, és jó magyarázatot ad arra, hogy miért nem engedheti meg magának az említett árat (vagy miért gondolja, hogy kedvezményes igényének elfogadása mindkét fél számára előnyös lenne). Íme néhány kedvezménykérő levél sablon, amelyet használhat:

Gyakori kedvezményes megkeresési e-mail

Általános kedvezmény kérelem

Specifikus kedvezmény kérelem

Tippek az ügyfélkedvezmény-kérések megválaszolásához 

Nem számít, milyen termékeket vagy szolgáltatásokat kínál, valószínűleg találkozik olyan potenciális ügyfelekkel vagy már meglévő ügyfelekkel, akik olyan kedvezményeket kérnek, amelyeket Ön még nem tervezett adni. A puszta engedmény biztosításának elfogadása azonban azt bizonyítja, hogy terméke/szolgáltatása nem éri meg a kért árat, és rossz lábon kezdi az ügyfélkapcsolatot. Íme néhány tipp, hogyan lehet hatékonyan tárgyalni az árengedmény iránti kérelmekről a mindenki számára előnyös eredmény elérése érdekében, és hogyan lehet professzionálisan válaszolni:

  • Kérdezze meg a potenciális ügyfelektől, hogy miért jelent problémát számukra a megadott ár megfizetése, hogy megtudják, a kedvezmény igénylése része-e a szokásos tárgyalási stratégiájuknak, vagy valóban nem engedhetik meg maguknak a termékét a megadott áron.
  • Fogadja el a kérést, de vezesse másfelé a beszélgetést az ártól azzal, hogy elmagyarázza, hogy terméke/szolgáltatása hogyan kínál nagyobb értéket, mint a versenytársaié, és hangsúlyozza a termék előnyeit.
  • Utasítsa el a kedvezmény igénylését, de növelje az ügylet értékét azáltal, hogy bizonyos extra juttatást nyújt a javasolt árhoz (pl. ingyenes kiegészítők, kiterjesztett garancia, ingyenes képzés stb.)
  • Fogadja el a kedvezményt, miközben módosítja az ügylet feltételeit (például a megrendelés méretének növelése, a megrendelés terjedelmének megváltoztatása, a szerződés meghosszabbítása stb.)
  • Vállalja, hogy csak akkor nyújt kedvezményt, ha nyilvánvaló előnyöket kap cserébe (hosszabb szerződés, nagy előleg, esettanulmány, ajánlás, értékelés stb.)
  • Ha készen áll arra, hogy kedvezményt kínáljon, kérdezze meg, hogy szerintük mi lenne a megfelelő kedvezmény, és nézze meg, hogy kérése ésszerű és elfogadható-e az Ön vállalkozása számára.
  • Ha nem tudja kielégíteni az ügyfél kérését, és nem tud kedvezményt felajánlani, feltétlenül magyarázza el, miért indokolt az árazás, és miért ez a vállalat politikája.

Ready to put your discount templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial

Kedvezmény kérésére válasz e-mail sablonok

Használja a következő e-mail sablonokat útmutatóként, amikor választ kell adnia az ügyfeleknek, akik kedvezményt kérnek.

Kedvezmény iránti kérelem tárgyalása #1

Kedvezmény iránti kérelem tárgyalása #2

Kedvezmény kérelem elutasítása #1

Kedvezmény kérelem elutasítása #2

Kedvezmény kérelem elfogadása #1

Kedvezmény kérelem elfogadása #2

Kedvezmény e-mail sablonok – Gyakran feltett kérdések

Minden kontaktnak el kellene küldenem a kedvezményes ajánlatot?

Kedvezmény e-mail sablonok

Ez az általános stratégiától függ. Küldhet kedvezményes ajánlatot minden ügyfelének, vagy megcélozhatja ezt a kommunikációt egy olyan exkluzív csoportnak, mint a potenciális ügyfelek. Ha az utóbbi mellett dönt, akkor győződjön meg arról, hogy azok a kapcsolatok, akik nem szerepelnek az ajánlatban, nem fognak erről értesülni.

Tájékoztatnom kell a kedvezményes e-mail címzetteket a pontos csökkentett termék/szolgáltatás áráról?

Kérelmező

Általában a vállalatok tájékoztatják potenciális vásárlóikat a kedvezmény nagyságáról százalékos arányban, vagy előtte és utána is feltüntetik az árat. Hozzáadhat egy linket is az árképzéséhez, és minden releváns információt megadhat ott. Fektessen egy kis időt az A/B tesztekbe, két különböző e-mailt küldve ugyanannak az ügyfélcsoportnak, és ellenőrizze, melyik hoz jobb eredményeket.

Melyik a jobb, az egyszerű élmény vagy a vizuálisan vonzó üzenet?

Kedvezmény e-mail sablonok

A kedvezményes e-mail sablonok célja a figyelem felkeltése és a címzett bizonyos cselekvésre való buzdítása. Ezért egy jól megtervezett, vizuálisan vonzó e-mail küldése valószínűleg jobb eredményeket fog elérni, mint egy sima szöveges üzenet. Ha beírja a Google-be, hogy „kedvezményes e-mail”, számos példát találhat, amelyek színesek és mutatósak, nagy kedvezményekkel. A legjobb, ha ezt az utat követi.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Minden kontaktnak el kellene küldenem a kedvezményes ajánlatot?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ez az általános stratégiától függ. Küldhet kedvezményes ajánlatot minden ügyfelének, vagy megcélozhatja ezt a kommunikációt egy olyan exkluzív csoportnak, mint a potenciális ügyfelek. Ha az utóbbi mellett dönt, akkor győződjön meg arról, hogy azok a kapcsolatok, akik nem szerepelnek az ajánlatban, nem fognak erről értesülni.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Melyik a jobb, az egyszerű élmény vagy a vizuálisan vonzó üzenet?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A kedvezményes e-mail sablonok célja a figyelem felkeltése és a címzett bizonyos cselekvésre való buzdítása. Ezért egy jól megtervezett, vizuálisan vonzó e-mail küldése valószínűleg jobb eredményeket fog elérni, mint egy sima szöveges üzenet. Ha beírja a Google-be, hogy „kedvezményes e-mail”, számos példát találhat, amelyek színesek és mutatósak, nagy kedvezményekkel. A legjobb, ha ezt az utat követi.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Értesítenem kell a kedvezményes e-mail címzetteket a pontos csökkentett termék/ szolgáltatás áráról?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A vállalatok általában tájékoztatják potenciális ügyfeleiket a kedvezmény nagyságáról százalékos arányban, vagy előtti és utáni árat mutatnak be. Hozzáadhat egy linket is az árképzéséhez, és minden releváns információt megadhat ott.” } }] }

Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.