Kedvezmény e-mail sablonok

A kedvezmény tárgyalások kezelése egyaránt kihívást jelenthet – mind a fogyasztók, akik jobb árakat kérnek az általuk vásárolt márkáktól, mind az értékesítési vagy ügyfélszolgálati csapatok, amelyeknek az engedménykéréseket úgy kell kezelniük, hogy azok kielégítsék az ügyfelek elvárásait anélkül, hogy tönkretennék a vállalkozás haszonkulcsát. Akár fogyasztó keres kedvezményt az eladójától vagy a beszállítójától, akár az ügyfélszolgálat/ értékesítési képviselõ, aki foglalkozik az ügyfelek és a leendõ ügyfelek engedménykéréseivel, a következõ sablonokat hasznosnak találhatja.

Készítettünk egy sor e-mail sablont az akciós ajánlatok népszerűsítésére, az eladások növelésére és a vállalkozás bővítésére!

A jól lebonyolított kedvezmény kampányok biztosan új ügyfeleket vonzanak, és növelik a meglévők hűségét. Ebben a cikkben a következőkről fogunk beszélni:

  • mi az a kedvezményes ajánlat e-mail és miért kellene foglalkozni vele
  • hogyan írja meg saját kedvezményes ajánlat e-mailjét
  • kedvezményes ajánlat e-mail példák amiket sablonként használhat

Készen áll a kedvezmények művészetének elsajátítására? Olvasson tovább, hogy többet tudjon meg!

Mi a kedvezményes ajánlat e-mail? Miért fontos vállalkozása számára?

Ahogy a neve is sugallja, a kedvezményes ajánlat e-mail arra szolgál, hogy tájékoztathassa ügyfeleit különleges kedvezményekről. Ez lehet egy általános kedvezmény minden termékre üzletében, ahogy akár kupon vagy kedvezmény kód, melyet a kosárban használhatnak fel.

Ez egy jól bevett gyakorlat, amely valódi eredményeket hoz! Íme néhány statisztika ennek az állításnak a bizonyítására:

  • Az ügyfelek döntő többsége (93%) egész évben kedvezménykódokat használ.
  • Amikor az előző hétről kérdezné őket, akkor a vásárlók 60%-a használt kedvezményes kódot vásárlása során.
  • Az összes vásárló háromnegyede azt állítja, hogy szándékosan nézegeti a postafiókját az engedményes kódok után kutatva.
Kedvezmény e-mail sablonok
Automatizálja a kedvezményes e-maileket közvetlenül a LiveAgenttől úgy, hogy ezeket a sablonokat sablon üzenetekként lementi

Egyébként tudta, hogy a kuponok boldogabbá teszik az ügyfeleket, és ezt neuropszichológiai kutatások bizonyítják? A Claremont Graduate University tanulmánya kimutatta, hogy a 10%-os utalvány megszerzése 38%-kal növeli az oxitocin szintjét. Azok a résztvevők akik kaptak ilyen kedvezményt szintén 11%-kal voltak boldogabbak. Mindennek tetejébe ők is lazábbnak érezték magukat.

 

Tehát hogyan lehet ezeket a kódokat megvalósítani a stratégiájában? A legegyszerűbb módja az e-mail kampányok. Így hozhatja létre őket:

Tippek hatékony kedvezményes ajánlat e-mail írásához:

Üres oldalról indulva ijesztő és frusztráló lehet. Tapasztalatból tudjuk!

Az Ön segítése érdekében létrehoztunk néhány tippet, amelyeket figyelembe kell venni, amikor kedvezményes ajánlatokról szóló e-maileket ír. Ha még mindig nincs kedve e-mailt írni, görgessen lefelé, hogy megtekinthesse a használatra kész kedvezményes e-mail sablonjainkat!

  • Válassza ki a megfelelő hangnemet – Ügyeljen arra, hogy minden e-mailben állandó hangnemet tartson. Ha hivatalos formában döntött, ügyfele meglepődhet (ha nem sértődik meg!), amikor egy lazább üzenetet kap a semmiből.

  • Legyen tömör – gyorsan térjen rá a lényegre. Az ügyfelek ideje korlátozott és drága, különösen, ha B2B kommunikációról beszélünk. A hatékony e-mailt könnyű elolvasni – a fő információk (az akciós ajánlat) megkeresése másodperc töredékét veszi igénybe.

     
  • Összpontosítson az értékre – Ez a tipp összhangban áll az előzővel. Tartsa az e-mailt arra összpontosítva, hogy milyen értéket képvisel a felhasználó számára – ez a kedvezmény kód.

  • Befolyásolás sürgetéssel – Adja meg az ajánlat végének dátumát. Ez felerősíti a sürgősség érzetét, és gyors cselekvésre ösztönzi az ügyfeleket.

     

A legfontosabb levonások

 

Amikor kedvezményt kér egy vállalkozástól, mint potenciális ügyfelet vagy hűséges ügyfelet, két kritikus dologra kell emlékezni, ha pozitív eredményt akar elérni: udvarias, pozitív és professzionális hangvételű, és jó magyarázatot ad arra, hogy miért nem engedheti meg magának az említett árat (vagy miért gondolja, hogy kedvezményes igényének elfogadása mindkét fél számára előnyös lenne). Íme néhány kedvezménykérő levél sablon, amelyet használhat:

Gyakori kedvezményes megkeresés

Általános kedvezmény kérelem

 

Specifikus kedvezmény kérelem

Hogyan válaszoljunk egy kedvezmény kérelemre – e-mail sablonok

Nem számít, hogy milyen termékeket vagy szolgáltatásokat kínál, minden vállalkozás valószínűleg találkozik potenciális ügyfelekkel vagy meglévő ügyfelekkel, akik kedvezményeket kérnek. A puszta engedmény biztosításának elfogadása azonban azt bizonyítja, hogy terméke / szolgáltatása nem éri meg a kért árat, és rossz lábon kezdi az ügyfélkapcsolatot. Íme néhány tipp, hogyan lehet hatékonyan tárgyalni az árengedmény iránti kérelmekről a mindenki számára előnyös eredmény elérése érdekében, és hogyan lehet professzionálisan válaszolni:

  • Tegye fel a kérdést, hogy miért probléma az ár, hogy megtudja, vajon az árengedmény-kérés része-e a szokásos tárgyalási stratégiájuknak, vagy valóban nem engedhetik meg maguknak a terméküket a megadott áron.
  • Fogadja el a kérést, de vezesse másfelé a beszélgetést az ártól azzal, hogy elmagyarázza, hogy terméke/ szolgáltatása mennyivel értékesebb, mint a versenytársaié, és hangsúlyozza annak előnyeit.
  • Utasítsa el a kedvezmény igénylését, de növelje az ügylet értékét azáltal, hogy néhány extra juttatást nyújt a javasolt árhoz (pl. ingyenes kiegészítők, kiterjesztett garancia, ingyenes képzés stb.)
  • Fogadja el a kedvezményt, miközben módosítja az ügylet feltételeit (például a megrendelés méretének növelése, a megrendelés terjedelmének megváltoztatása, a szerződés meghosszabbítása stb.)
  • Vállalja, hogy csak akkor nyújt kedvezményt, ha nyilvánvaló előnyöket kap cserébe (hosszabb szerződés, nagy előleg, esettanulmány, ajánlás, értékelés stb.)
  • Ha készen áll arra, hogy kedvezményt kínáljon, kérdezze meg, hogy szerintük mi lenne a megfelelő kedvezmény, és nézze meg, hogy kérése ésszerű és elfogadható-e az Ön vállalkozása számára.
  • Ha nem tudja kielégíteni az ügyfél kérését, és nem tud kedvezményt felajánlani, feltétlenül magyarázza el, miért indokolt az árazás, és miért ez a vállalat politikája.

Kedvezmény iránti kérelem tárgyalása #1

Kedvezmény iránti kérelem tárgyalása #2

Kedvezmény kérelem elutasítása #1

Kedvezmény kérelem elutasítása #2

Kedvezmény kérelem elfogadása #1

Kedvezmény kérelem elfogadása #2

Kedvezmény e-mail sablonok – Gyakran feltett kérdések

Minden kontaktnak el kellene küldenem a kedvezményes ajánlatot?

Kedvezmény e-mail sablonok

Ez az általános stratégiától függ. Küldhet kedvezményes ajánlatot minden ügyfelének, vagy megcélozhatja ezt a kommunikációt egy olyan exkluzív csoportnak, mint a potenciális ügyfelek. Ha az utóbbi mellett dönt, akkor győződjön meg arról, hogy azok a kapcsolatok, akik nem szerepelnek az ajánlatban, nem fognak erről értesülni.

Tájékoztatnom kell a kedvezményes e-mail címzetteket a pontos csökkentett termék/szolgáltatás áráról?

Kérelmező

Általában a vállalatok tájékoztatják potenciális vásárlóikat a kedvezmény nagyságáról százalékos arányban, vagy előtte és utána is feltüntetik az árat. Hozzáadhat egy linket is az árképzéséhez, és minden releváns információt megadhat ott. Fektessen egy kis időt az A/B tesztekbe, két különböző e-mailt küldve ugyanannak az ügyfélcsoportnak, és ellenőrizze, melyik hoz jobb eredményeket.

Melyik a jobb, az egyszerű élmény vagy a vizuálisan vonzó üzenet?

Kedvezmény e-mail sablonok

A kedvezményes e-mail sablonok célja a figyelem felkeltése és a címzett bizonyos cselekvésre való buzdítása. Ezért egy jól megtervezett, vizuálisan vonzó e-mail küldése valószínűleg jobb eredményeket fog elérni, mint egy sima szöveges üzenet. Ha beírja a Google-be, hogy „kedvezményes e-mail”, számos példát találhat, amelyek színesek és mutatósak, nagy kedvezményekkel. A legjobb, ha ezt az utat követi.

Ready to put your discount templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..