Ingyenes próba

Áremelési e-mail sablonok

Az áremelkedés elkerülhetetlen része minden vállalkozás növekedésének, mind a B2C, mind a B2B szektorban. Az áremelkedés a jelenlegi ügyfelek elvesztése nélkül különösen a legtöbb B2B üzleti vállalkozás számára jelent kihívást. Az, ahogyan tájékoztatja a felhasználókat a termék vagy szolgáltatás árának emelkedéséről, hatással lehet arra, hogy hűségesek maradnak-e márkájához, vagy olcsóbb alternatívákat keresnek-e. Az alábbiakban bemutatjuk a legjobb gyakorlatokat, valamint 7 áremelési e-mail sablont, amelyeket felhasználhat, amikor a híreket eljuttatja ügyfeleihez.

netflix áremelés e-mail sablon
Netflix áremelési bejelentés

Hogyan értesítsük az ügyfeleket az áremelésről

  1. Tájékoztassa az ügyfeleket előre: Közölje az áremelést, amint meghozza a döntést és mielőtt az új árak hatályba lépnének. Győződjön meg arról, hogy az ügyfeleknek van egy kis ideje, hogy alkalmazkodjanak az új ajánlathoz, átértékeljék költségvetésüket vagy kutassanak az alternatívák piacáról.
  1. Közölje az áremelés hátterét: függetlenül attól, hogy magasabbak-e a működési költségek, vagy szükség van-e termékének/szolgáltatásának fejlesztésére – világossá kell tennie ügyfelei számára, hogy Ön nem a profitot kergeti, hanem csupán a változó piaci környezetre reagál.
  1. Magyarázza el, hogy az ügyfelek milyen értéket kapnak: Koncentráljon arra, hogy az ügyfelek milyen értéket kapnak az áremelés után – például új alapvető termékfunkciók hozzáadásával, amelyeket kértek, a szolgáltatási teljesítmény javításával, a jobb ügyfélszolgálat biztosításával stb.
  1. Engedje meg nekik, hogy kihasználják az aktuális árakat: Változtassa a negatív híreket bevételnöveléssé a tényleges áremelkedés előtt azáltal, hogy jutalmakat kínálnak a meglévő ügyfeleknek – pl. lehetőséget biztosítva számukra, hogy egy bizonyos időre egy a régi áron használhassák a már meglévő csomagjukat.
  1. Kerülje a bocsánatkérés hangját: Vállalkozásként minden joga megvan arra, hogy alkalmanként megemelje árait, valahányszor erre jó oka van. Ha túl bocsánatkérősnek tűnik az áremelés bejelentésekor, akkor alááshatja a terméke értékét.
Áremelési e-mail sablonok
Adobe áremelési bejelentés

7 Áremelési e-mail sablon B2B számára

Sablon #1: Gyors bejelentés

Sablon #2: Haszonközpontú

Sablon #3: Hűséges ügyfelek

Sablon #4: Előzetes bejelentés

Sablon #5: Speciális ajánlat

Sablon #6: Ingyenes felhasználók

Sablon #7: A jó hírek, a rossz hírek

Áremelési email – Gyakran ismételt kérdések

Mi az ideális hossza az áremelési emailnek?

Az áremelés email ideális hossza egy pár mondat, ha a változtatások mellékesek és tervezettek. Egy jelentősen hosszabb magyarázat szükséges lehet, ha a változtatások nagyon jelentősek vagy nem tervezettek.

Hogyan kellene informálnom az ügyfeleimet az áremelésről?

Használhat emailt formális értesítésre, hogy értesítse ügyfeleit a növekedésről. Mi több, használja ezt egy lehetőségre, hogy növelje az ügyfél visszatartást kedvezmények ajánlásával, ha most vásárolnak.

Hogyan írjon levelet az ügyfelek számára az áremelésről?

Informálhatja ügyfeleit az áremelésről személyes levélben, ahol tartalmazhat árlistát a szolgáltatásaihoz, beleértve az áremelést és a dátumot, amikor az áremelés történni fog. Viszont alaposan meg kellene magyaráznia az indokot az áremelésre és bizonyosodjon meg arról, hogy az áremelés indokolt.

Discover all that LiveAgent has to offer with our free trial!

Enjoy the fastest chat widget on the market, advanced automation, robust ticketing, and free call center capabilities
with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az ideális hossza az áremelési emailnek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az áremelés email ideális hossza egy pár mondat, ha a változtatások mellékesek és tervezettek. Egy jelentősen hosszabb magyarázat szükséges lehet, ha a változtatások nagyon jelentősek vagy nem tervezettek.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan kellene informálnom az ügyfeleimet az áremelésről?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Használhat emailt formális értesítésre, hogy értesítse ügyfeleit a növekedésről. Mi több, használja ezt egy lehetőségre, hogy növelje az ügyfél visszatartást kedvezmények ajánlásával, ha most vásárolnak.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan írjon levelet az ügyfelek számára az áremelésről?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Informálhatja ügyfeleit az áremelésről személyes levélben, ahol tartalmazhat árlistát a szolgáltatásaihoz, beleértve az áremelést és a dátumot, amikor az áremelés történni fog. Viszont alaposan meg kellene magyaráznia az indokot az áremelésre és bizonyosodjon meg arról, hogy az áremelés indokolt.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..