Tanácsok ideges, panaszkodó ügyfelek kezelésére. Fontos, hogy helytálló és időben megadott válasszal reagáljunk. Az elégedetlen vevők negatív véleménye hatással lehet az üzletünkre, ezért fontos a professzionális hozzáállás. A vásárlói elégedettség kulcsfontosságú a vásárlói boldogság szempontjából és előnyös a márkák, alkalmazottak számára. Közösségi média panaszkezelési sablonok és a vásárlói visszajelzések megfelelő kezelése is segít a vásárlói elégedettség növelésében.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Időnként minden cég kapcsolatba kerül ideges, panaszkodó ügyfelekkel a működése során. Bármi legyen is az oka a vevő elégedetlenségének, a helytálló és időben megadott válasszal megtarthatjuk a pillanatnyilag ideges ügyfelet is, üzleti veszteség nélkül. Tudván, hogy az elégedetlen ügyfelek 95%-a megosztja rossz tapasztalatát személyesen vagy a közösségi médián keresztül/véleménynyilvánító fórumokon-mindenkinek kötelező tudni, aki emberekkel foglalkozik, hogyan kezelje az ilyen ideges ügyfeleket professzionális módon.
Amikor e-mailben válaszol az ideges ügyfélnek, néhány dolgot magába kell, hogy foglaljon az üzenet:
Frusztrált, ideges, panaszt tévő ügyfél esetén a legjobb módszer, egy idevonatkozó e-mail sablon alkalmazása, ami a leggyakoribb esetekre nyújt megoldást. Fontos azonban az adott szituációhoz igazítani és személyre szabni a sablont.
Az elégedetlen ügyfelekkel való foglalkozás lehet a legnehezebb része az ügyfélszolgálatnak. Az elégedetlen ügyfél nem a személyes támadás, hanem a helyzettel van feldúlva. Fontos, hogy megnyugtassa a frusztrált ügyfelet, mielőtt megpróbálná megoldani a problémát. Hallgassa meg az ügyfelet, ne szakítsa félbe, még akkor is, ha úgy véli, hogy tévednek. Meg kell érteni a frusztrációjukat, és pozitív szándékkal válaszolni kell. Központosítsa figyelmét az ügyfélre és tegye meg mindent a segítségükre. Az ügyfelekkel való kommunikáció során ügyeljen a megértésre és megoldásra. A gondjuk érdeklődéssel és aggodalommal való kezelése segít elcsendesíteni az ügyfél frusztrációját. Engedje meg, hogy kifújja a frusztrációját, és reagáljon empátiával. Fontos, hogy érdekeltségüket mutassa, és kövessen el minden tőle telhetőt a probléma kielégítő megoldása érdekében.
[Music] dealing with an upset customer may be the most difficult aspect of customer service hi this is jason how can i help you this afternoon you tell me i'm looking at my new statement and i see that you people have charged me again for the same fees i've been calling about for months now i'm sick and tired of being told that it's handled when pretty clearly it's not that's not easy to even listen to so how do you respond to it in a way that will help first remember that the customer isn't upset with you they're upset with the situation don't take it personally then remind yourself that angry customers often struggle to be objective so before trying to resolve the problem it's important to diffuse the customer's frustration so how do you do that start by allowing the customer to vent it isn't easy and it's really pretty but try not to interrupt or contradict the customer even if you believe they're wrong confrontation will lead to escalation and the goal is to calm the customer down so you can look for a solution i'm so sorry to hear that let me take a look at your account and find out what's going on can you remind me when this started fine the first fee showed up three months ago if you can't fix this i'm going to close the account i completely understand your frustration let me see what i can do to help get this taken care of for you right now listening and responding with empathy helps diffuse the customer's frustration this is one of the quickest ways to de-escalate tension listening with an open mind and expressing your understanding lets your customer know that you acknowledge their problem respond with your positive intent to take action to resolve the problem as best you can keep your focus on the customer and follow through on your desire to help them i'm glad i was able to get that issue taken care of it may take up to 24 hours for your account to show the changes but you shouldn't see any more of these fees in the future thanks for working with me to figure it out i want to apologize again for the inconvenience thanks jason i appreciate your help by removing the focus from yourself and staying focused on understanding and resolving the customer's problem it's easier to stay detached and not get wrapped up in an emotional outburst maintaining an attitude of caring and concern helps to defuse customer frustration allow them to vent as needed listen and respond with empathy you'll never be able to work in customer service without running into angry frustrated customers once in a while but there are ways you can ease the tension and allow you both to work toward an acceptable solution
Ready to answer angry customers?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
A LiveAgent számos ügyfélszolgáltatási szoftvert és VoIP telefonrendszert kínál, amelyeket az ügyfeleknek kínál. Az ügyfélelkötelezettség hatékonyabb kapcsolattartást tesz lehetővé az ügyfelekkel, és a cég blogja, szójegyzéke és webináriuma segíti a további információkat. Népszerű termékei az ügyfélszolgálati szoftver, VoIP telefonrendszerek, önkiszolgáló szoftver, bejövő call center szoftver, panaszkezelési rendszer és ügyfélportál szoftver. A LiveAgent partnerprogramja szintén elérhető.
A LiveAgent demó és próbaverzió elérhető, amely hatékony eszköz az ügyfélszolgálatban. A hívásközpont sablonok erős ügyfélkapcsolatokat építenek ki. Az email sablonok tartalmazzák az információkat és a hivatkozásokat. A LiveAgent demója bemutatja az árazást, funkciókat és integrációkat. További tudás megszerzéséhez az akadémiai és webináriumi lehetőséget használhatja, valamint van lehetőség ajánlatot kérni, partnerré válni és az impresszumot megtekinteni.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.