• Sablonok
  • Válaszok ideges ügyfeleknek

Válaszok ideges ügyfeleknek

Időnként minden cég kapcsolatba kerül ideges, panaszkodó ügyfelekkel a működése során. Bármi legyen is az oka a vevő elégedetlenségének, a helytálló és időben megadott válasszal megtarthatjuk a pillanatnyilag ideges ügyfelet is, üzleti veszteség nélkül. Tudván, hogy az elégedetlen ügyfelek 95%-a megosztja rossz tapasztalatát személyesen vagy a közösségi médián keresztül, / véleménynyilvánító fórumokon-mindenkinek kötelező tudni, aki emberekkel foglalkozik, hogyan kezelje az ilyen ideges ügyfeleket professzionális módon. 

Ügyfélszolgálat és logisztika negatív vélemények
A negatív vélemény befolyásolhatja a jövőbeli eladásokat

Hogyan válaszoljunk az elégedetlen ügyfélnek?

Amikor e-mailben válaszol az ideges ügyfélnek, néhány dolgot magába kell, hogy foglaljon az üzenet:

  • Válaszoljon, amilyen gyorsan csak lehet, mielőtt a negatív vélemény elterjedhetne!
  • Kérjen elnézést a kellemetlenségért, érezzen együtt az ügyféllel és legyen megértő!
  • Vállaljon felelősséget az elkövetett hibáért, kellemetlenségért a cég nevében!
  • Adjon magyarázatot a helyzetre, és ha lehetséges, ígérje meg, hogy ez nem fog többé előfordulni!
  • Ajánljon fel engedményt vagy visszatérítést, ahol lehetséges!
  • Buzdítsa az ügyfelet, hogy tegyen fel további kérdéseket, mondja el észrevételeit, aggályait!

8 Ügyfélszolgálati e-mail sablon, az ideges/ panaszos  ügyfelek kezelésére

Frusztrált, ideges, panaszt tévő ügyfél esetén a legjobb módszer, egy idevonatkozó e-mail sablon alkalmazása, ami a leggyakoribb esetekre nyújt megoldást. Fontos azonban az adott szituációhoz igazítani és személyre szabni a sablont.

Az ügyfél nem elégedett a szolgáltatással

Az ügyfél nem elégedett a vásárlással

Késői kiszállítás kezelése

Az ügyfél más terméket kapott

Nem válaszoltak az ügyfél előző e-mailjére

Az ügyfél szeretné, ha kivételt tennének vele

Az ügyfél negatív véleményt hagyott

Az ügyfél távozik

Ready to answer angry customers?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..