• Sablonok
  • Hírlevél feliratkozási e-mail sablonok

Hírlevél feliratkozási e-mail sablonok

Amikor valaki feliratkozik arra, hogy a hírleveleit rendszeresen eljuttassa a beérkező levelek mappájába, a címzett nagyon bízik a vállalatában. Ez az új feliratkozó elkötelezettséget vállal a márkájával vagy vállalkozásával kapcsolatos korábbi tapasztalatai és a már megismert tartalom alapján.

A lehető legjobban ki kell használni azt a pozitív hangulatot, amely arra ösztönözte az adott felhasználót, hogy váljon hírlevelének előfizetőjévé. Ugyanúgy, mint azt a jó érzést kell kihasználni, amelyet a leengedő vásárló általában a vásárlás előtt érez és teljes jogú ügyféllé fog válni. Az egyik legjobb lehetőség arra, hogy éljen ezzel a lehetőséggel, ha elküld egy ügyfélközpontú hírlevélre való feliratkozási e-mailt, amely a zsúfolt postaládákban üdvözlő és személyre szabott üzenettel tűnik ki, miközben hozzáadott értéket tartalmaz a címzett számára.

McEvoy ranch newsletter sign up email
A newsletter sign up email from McEvoy Ranch

Mi is pontosan a hírlevél feliratkozó e-mail?

A hírlevélre való feliratkozási e-mail üdvözlő üzenet, amelyet új feliratkozóknak küld. Ez az első kommunikáció, amelyet akkor folytat a felhasználóval, amikor megkezdik kapcsolatát az Ön vállalkozásával, amely ebben az esetben vállalja, hogy e-mailben rendszeres tartalmat fog kapni. Az e-mailek felhasználása a kapcsolat ápolására hatékony marketingstratégia, amely további információk és hozzáadott érték biztosításával bizalmat teremthet a márkában.

A más típusú üdvözlő üzenetekkel ellentétben a hírlevélre történő feliratkozási e-mailnek nem kell lennie a legelső benyomásnak, amelyet a felhasználóval kapcsolatban kelt, mivel a felhasználó már foglalkozott az Ön tartalmával, mielőtt a feliratkozás mellett döntött. Ezeknek az e-maileknek az a célja, hogy kapcsolatot teremtsenek vállalkozása és a hírlevelek címzettje között, ami nagyjából megegyezik minden más típusú üdvözlő e-maillel.

&Other Stories newsletter sign up email
&Other Stories newsletter sign up email

Hírlevél feliratkozó e-mail tárgysorok

  • Üdv, sikeresen feliratkoztál
  • Üdvözlünk a [cím] hírlevélen
  • Nyisd ki a levelet a [tartalomhoz] amire feliratkoztál
  • Most, hogy feliratkoztál…
  • Sikeresen feliratkoztál a [hírlevélre]
  • [Cég] hírlevél feliratkozói még kíváncsiak a…

Hírlevél feliratkozás e-mail sablonok

Hírlevél feliratkozás e-mail sablon 1 – a személy üdvözlése


Kedves [név],

Köszönjük, hogy feliratkozott a [társaság] hírlevelére.

Csak rá szerettem volna szánni az időt, hogy személyesen köszönjem meg, hogy engedélyezte a frissítéseink fogadását. Sokat jelent számunkra, hogy olyan olvasóink vannak, mint Ön.

Lent található egy pár extra tanács a [mai/heti/havi] frissítésre a [témával] kapcsolatban, amit úgy gondolom, hogy érdemes megnéznie:

Tipp 1
Tipp 2
Tipp 3…

Ne hezitáljon kapcsolatba lépni velem, ha bármilyen kérdése van.

Üdvözlettel,
[Név]

Hírlevél feliratkozás e-mail sablon 2 – tartalom a feliratkozásért cserébe


Szia [név],

Hálánk jeléül kérjük nézd meg az [ebookot/fehér papírt/más korlátozott tartalmat], amit kértél, az email csatolmányaiban.

Biztosak vagyunk benne, hogy az általános hírlevelet és a további tartalmat hasznosnak fogod találni a [fájó pont] megoldásához a [téma] területén.

Ha többet szeretnél megtudni a következő frissítés előtt, kérjük lépj velünk kapcsolatba nyugodtan.

A legjobbakat,
A [társaság] csapata

[Töltsd le a csatolmányokat]

Hírlevél feliratkozás e-mail sablon 3 – további tartalom népszerűsítése


Hello [név],

Először is, meg szeretném köszönni a [társaságnál] mindenki nevében, hogy feliratkozott a hírlevélre.

Biztosak vagyunk benne, hogy nem fogja megbánni, és a rendszeres frissítéseket a [témáról] nagyon hasznosnak fogja találni, ami a postaládájában landol minden [nap/hét/hónap]-ban.

Másodszor, úgy gondoltam, hogy érdekelné néhány további tartalom a témával kapcsolatban, amit a weboldalunkon tud megtalálni itt [link].

A meglévő feliratkozóink véleménye alapján, a lenti anyagok hasznosak voltak számukra:

További tartalom 1
További tartalom 2
További tartalom 3…

Kérjük tudassa velünk, ha többet szeretne megtudni bármi másról vagy csak figyelje a következő hírlevél kiadásunkat.

A legjobbakat,
[Név], [pozíció] a [társaságnál]

Gyakran ismételt kérdések

Minden hírlevél regisztrációs e-mail-nek személyre szabott kell, hogy legyen?

A vállalkozások növelhetik az átkattintási arányt azáltal, hogy e-maileket küldenek egy adott személytől, nem csak egy általános vállalati e-mailt. Sőt, a személyre szabott e-mailek, amelyek név szerint szólítják meg a címzettet, növelhetik a hűséget, a bizalmat és az elkötelezettséget.

Milyen előnyei vannak a hírlevél regisztrációs e-mailek küldésének?

Az üdvözlő e-mailek sokkal magasabb nyitott rátával rendelkezhetnek. Mint ilyen, az üdvözlő e-mailek felhasználhatók arra, hogy hosszú távon több bevételt teremtsenek, mint a többi promóciós e-mail (értékes tartalom biztosításával, amely vonzza a címzetteket).

Mit kell tartalmaznia a hírlevél regisztrációs e-maileknek?

Először is, mivel az üdvözlő e-mailek lehetnek az első olyan kommunikáció, amelyet egy új feliratkozó kap egy vállalkozástól, hálát kell mutatnia a címzettnek a jó első benyomás kialakítása érdekében. Egy egyszerű “köszönöm” nagyban hozzájárulhat a bizalom és a hűség megteremtéséhez az elején, ami remélhetőleg hosszú és boldog ügyfél-üzleti kapcsolat lesz.

Ezen a ponton bemutathat néhány termékét vagy szolgáltatását, hogy megkülönböztesse előfizetőit azok között, akiket csak az Ön hírlevelei érdekelnek és azokat, akiket több típusú tartalom érdekelne és ennek megfelelően szegmentálja az adatbázisát.

Végül dönthet úgy, hogy további anyagokat kínál fel, amelyek az előfizetőket a termékek megvásárlásához irányítják.

Használja ki az ingyenes 14 napos próbaidőszakunkat. Bankkártya nem szükséges.

Fedezzen fel mindent, amit a LiveAgent kínál, beleértve a jegyrendszert, a segédpultot, az élő chatet, és a hívásközponti lehetőségeket.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Minden hírlevél regisztrációs e-mail-nek személyre szabott kell, hogy legyen?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A vállalkozások növelhetik az átkattintási arányt azáltal, hogy e-maileket küldenek egy adott személytől, nem csak egy általános vállalati e-mailt.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen előnyei vannak a hírlevél regisztrációs e-mailek küldésének?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “z üdvözlő e-mailek sokkal magasabb nyitott rátával rendelkezhetnek. Mint ilyen, az üdvözlő e-mailek felhasználhatók arra, hogy több jövedelmet generáljanak az értékes tartalom biztosításával, amely vonzza a címzetteket.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mit kell tartalmaznia a hírlevél regisztrációs e-maileknek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Egy egyszerű köszönöm nagyban hozzájárulhat a bizalom és a hűség megteremtéséhez. Bemutathatja néhány termékét/szolgáltatását annak érdekében, hogy megkülönböztesse a feliratkozóit.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.