Ingyenes próba
  • Sablonok
  • Hírlevél feliratkozási e-mail sablonok

Hírlevél feliratkozási e-mail sablonok

Amikor valaki feliratkozik arra, hogy a hírleveleit rendszeresen eljuttassa a beérkező levelek mappájába, a címzett nagyon bízik a vállalatában. Ez az új feliratkozó elkötelezettséget vállal a márkájával vagy vállalkozásával kapcsolatos korábbi tapasztalatai és a már megismert tartalom alapján.

A lehető legjobban ki kell használni azt a pozitív hangulatot, amely arra ösztönözte az adott felhasználót, hogy váljon hírlevelének előfizetőjévé. Ugyanúgy, mint azt a jó érzést kell kihasználni, amelyet a leengedő vásárló általában a vásárlás előtt érez és teljes jogú ügyféllé fog válni. Az egyik legjobb lehetőség arra, hogy éljen ezzel a lehetőséggel, ha elküld egy ügyfélközpontú hírlevélre való feliratkozási e-mailt, amely a zsúfolt postaládákban üdvözlő és személyre szabott üzenettel tűnik ki, miközben hozzáadott értéket tartalmaz a címzett számára.

McEvoy ranch newsletter sign up email
A newsletter sign up email from McEvoy Ranch

Mi is pontosan a hírlevél feliratkozó e-mail?

A hírlevélre való feliratkozási e-mail üdvözlő üzenet, amelyet új feliratkozóknak küld. Ez az első kommunikáció, amelyet akkor folytat a felhasználóval, amikor megkezdik kapcsolatát az Ön vállalkozásával, amely ebben az esetben vállalja, hogy e-mailben rendszeres tartalmat fog kapni. Az e-mailek felhasználása a kapcsolat ápolására hatékony marketingstratégia, amely további információk és hozzáadott érték biztosításával bizalmat teremthet a márkában.

A más típusú üdvözlő üzenetekkel ellentétben a hírlevélre történő feliratkozási e-mailnek nem kell lennie a legelső benyomásnak, amelyet a felhasználóval kapcsolatban kelt, mivel a felhasználó már foglalkozott az Ön tartalmával, mielőtt a feliratkozás mellett döntött. Ezeknek az e-maileknek az a célja, hogy kapcsolatot teremtsenek vállalkozása és a hírlevelek címzettje között, ami nagyjából megegyezik minden más típusú üdvözlő e-maillel.

&Other Stories newsletter sign up email
&Other Stories newsletter sign up email

Hírlevél feliratkozó e-mail tárgysorok

  • Üdv, sikeresen feliratkoztál
  • Üdvözlünk a [cím] hírlevélen
  • Nyisd ki a levelet a [tartalomhoz] amire feliratkoztál
  • Most, hogy feliratkoztál…
  • Sikeresen feliratkoztál a [hírlevélre]
  • [Cég] hírlevél feliratkozói még kíváncsiak a…

Hírlevél feliratkozás e-mail sablonok

Hírlevél feliratkozás e-mail sablon 1 – a személy üdvözlése

Hírlevél feliratkozás e-mail sablon 2 – tartalom a feliratkozásért cserébe

Hírlevél feliratkozás e-mail sablon 3 – további tartalom népszerűsítése

Gyakran ismételt kérdések

Minden hírlevél regisztrációs e-mail-nek személyre szabott kell, hogy legyen?

A vállalkozások növelhetik az átkattintási arányt azáltal, hogy e-maileket küldenek egy adott személytől, nem csak egy általános vállalati e-mailt. Sőt, a személyre szabott e-mailek, amelyek név szerint szólítják meg a címzettet, növelhetik a hűséget, a bizalmat és az elkötelezettséget.

Milyen előnyei vannak a hírlevél regisztrációs e-mailek küldésének?

Az üdvözlő e-mailek sokkal magasabb nyitott rátával rendelkezhetnek. Mint ilyen, az üdvözlő e-mailek felhasználhatók arra, hogy hosszú távon több bevételt teremtsenek, mint a többi promóciós e-mail (értékes tartalom biztosításával, amely vonzza a címzetteket).

Mit kell tartalmaznia a hírlevél regisztrációs e-maileknek?

Először is, mivel az üdvözlő e-mailek lehetnek az első olyan kommunikáció, amelyet egy új feliratkozó kap egy vállalkozástól, hálát kell mutatnia a címzettnek a jó első benyomás kialakítása érdekében. Egy egyszerű “köszönöm” nagyban hozzájárulhat a bizalom és a hűség megteremtéséhez az elején, ami remélhetőleg hosszú és boldog ügyfél-üzleti kapcsolat lesz.

Ezen a ponton bemutathat néhány termékét vagy szolgáltatását, hogy megkülönböztesse előfizetőit azok között, akiket csak az Ön hírlevelei érdekelnek és azokat, akiket több típusú tartalom érdekelne és ennek megfelelően szegmentálja az adatbázisát.

Végül dönthet úgy, hogy további anyagokat kínál fel, amelyek az előfizetőket a termékek megvásárlásához irányítják.

Take advantage of our free 14-day trial. No credit card required.

Discover all that LiveAgent has to offer including ticketing, helpdesk, live chat, and call center capabilities.

Free Trial
Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..