Ajánlások kérése

Ajánlások kérései

Mivel a mai fogyasztók kevésbé hajlamosak bízni a hagyományos marketingben és reklámozásban, a vásárlói ajánlások és vélemények gyűjtése soha nem volt ilyen kritikus. Az ügyfelek ajánlásai valóban nagy hatást gyakorolhatnak a potenciális üzleti kapcsolatok befolyásolására, és javíthatják online hírnevüket, növelhetik hitelességüket és növelhetik az eladások számát. Mindazonáltal kihívást jelenthet, hogy boldog ügyfelei megosszák pozitív tapasztalataikat a márkájával, mivel sok vállalkozás egyszerűen nem tudja, hogyan kérjen ajánlásokat.

Mi az ajánlás?

Az ajánlások elégedett ügyfelek ajánlásai, amelyek megerősítik a termék vagy szolgáltatás minőségét, teljesítményét vagy értékét – önként vagy a vállalat kérésére adják meg. A vásárlói ajánlások az egyik leghatékonyabb marketing eszköz. Valójában a tanulmányok azt mutatják, hogy az ajánlások a legmagasabb hatékonysági besorolással (89%) rendelkeznek, mint bármely más típusú tartalommarketingek.

LiveAgent ajánlás capterra
A LiveAgent vásárlói ajánlása a Capterra-n

Hogyan kérjünk ajánlást: legjobb praktikák

Íme néhány általános tipp és bevált gyakorlat arról, hogyan kérhet ajánlásokat az ügyfelektől.

  • Legyen proaktív – ha nem kér ügyfelektől ajánlásokat, aligha kapja meg őket.
  • Válassza ki a megfelelő időzítést – egy projekt befejezése, az ügyfél által elért mérföldkő, év vége stb.
  • Gondoljon a megfelelő hangnemre (formális vagy közvetlen), amely a legmegfelelőbb vállalkozásának és közönségének.
  • Az ajánlás megírása összezavarhatja ügyfeleit – könnyebbé teheti azáltal, hogy számos útmutató kérdést tesz fel nekik.
  • Fejezze ki háláját, mondja el az ügyfeleknek, mennyire fontos a visszajelzésük, és miért is ennyire fontosak az ajánlások.
  • Ajánló sablonok használatakor testre szabhatja és személyre szabhatja kérését, hogy az ügyfelekkel való kapcsolata kontextusában megállja a helyét.
  • Osszon meg egy linket az ajánlólevélre, hogy az ügyfelek ötleteket kaphassanak a meglévő ajánlásokból.
  • Adjon meg több ajánlás formátumot (szöveges vagy video), és hagyja, hogy az ügyfelek a számukra legmegfelelőbb formátumban nyújtsák be az ajánlást.
  • Használhat valamiféle ösztönzést is (kedvezmény, ingyenes előfizetés, ajándékkártya stb.), De ez nem mindig szükséges.
  • Vélemény kérése elfelejtésre kerülhet, vagy elveszhet az ügyfelének postaládájában – ne féljen, ha szükséges, kövesse nyomon.

12 Ajánlási kérdés az ügyfelei számára

Ha az ügyfelek megosszák tapasztalataik konkrét részleteit egy céggel, termékkel vagy szolgáltatással, az teszi a jó ajánlást. Amikor megkérdezik, akkor viszont a legtöbben aligha fogják tudni, mit mondjanak azonnal. Az alábbiakban bemutatjuk az ügyfelek számára az alapvető ajánlási kérdéseket, amelyek testre szabhatóak az Ön vállalkozásához igazítva.

  1. Milyen volt, mielőtt nem használta a termékünket / szolgáltatásunkat?
  2. Mi volt a legnagyobb kihívás a termék / szolgáltatás megvásárlása előtt?
  3. Hol kezdte a megoldás keresését / Hogyan talált meg minket?
  4. Milyen problémákat próbált megoldani termékünkkel/ szolgáltatásunkkal?
  5. Mi különböztette meg termékünket/ szolgáltatásunkat a piacon elérhető egyéb lehetőségek közül?
  6. Mit sikerült elérnie a termékünk/ szolgáltatásunk használata óta?
  7. Milyen konkrét előnyökkel jár a termékünk/ szolgáltatásunk használata?
  8. Mi tetszik a legjobban termékünkben/ szolgáltatásunkban?
  9. Mi szárnyalta túl az elvárásait?
  10. Mi volt a legfőbb aggodalma, amely megakadályozhatta a termékünk/ szolgáltatásunk megvásárlásában, és mi nyugtatta meg?
  11. Mi a fő oka annak, hogy ajánlja termékünket / szolgáltatásunkat?
  12. Mit mondana másnak, aki fontolgatja a termékünk/ szolgáltatásunk megvásárlását?

5 Ajánlólevél kérés sablon

Hűséges ügyfeleinek többsége – bármennyire is örül a termékeinek vagy szolgáltatásainak – valószínűleg nem osztja meg az ajánlásait, hacsak nem kérik őket. De hogyan kell pontosan megkeresnie az ügyfelet egy ajánlásért? Íme néhány bevált e-mail sablon, amelyet felhasználhat, amikor ajánlásokat kér az ügyfelektől.

Hivatalos kérés


Hi [NAME],
As a valuable customer of [COMPANY], your feedback is very important to us and as you’re probably well-aware, satisfied customers are vital to the success of any business.
I would like to invite you to take a moment to provide some feedback on [PRODUCT NAME], in the form of a testimonial. To help you with this request, please consider answering any or all of the following questions:
What was your greatest problem before you purchased our product?What made our product stand out from other options?What have you been able to achieve since using our product?What made you happiest about working with our company?What’s the main reason you recommend our product?
This is of course completely voluntary, and if you do intend to provide a testimonial, please do it at your own convenience.

Here are some examples of testimonials left by other customers: [LINK]If you have any questions about submitting a testimonial, please let me know.

I am looking forward to receiving your comments. Your support is much appreciated!
Best Regards,[YOUR SIGNATURE]

Informális kérelem


Hey [NAME],
I hope you are enjoying your [PRODUCT NAME].
I wanted to check in about any feedback you might have – just a few sentences describing your experience with us, how you benefit from using [PRODUCT NAME] or whatever comes to mind. As you probably know prospects usually don’t care so much about what we say about our product, but they do care what our customers have to say.
Here are some testimonial examples [LINK] from other clients to give you an idea of what to write about. If you are able to do this in the next couple of days, that would be awesome.
As always, feel free to reach out if you have any questions.Thanks a lot in advance!
Cheers,[YOUR SIGNATURE]

Szolgáltatóipar kérelem


Dear [NAME],
It has been a real pleasure working with you on [PROJECT NAME]. We are always excited to share customer feedback on our website. If you are happy with the work we completed for you, we would love to tell others about your experience! Would you consider leaving a testimonial for us?
It can be as short or as long as you like. Here are some specific questions that you could answer:
What made you choose [COMPANY NAME] for this project?How well did we handle your project?What has exceeded your expectations since working with us?Is there anything we could have done to make your experience working with us better?If you were to recommend [COMPANY NAME] to your friend or colleague, what would you say?
We appreciate your help! It’s valuable to our future business and, just as importantly, allows us to keep on improving.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Ösztönző ajánlat


Hi [NAME],
As a small gift this holiday season, we’ve selected some of our most loyal customers like you to offer a 3-month subscription to our service for free! All you have to do to claim this deal is simply submit a testimonial, that shouldn’t take you more than 10-15 minutes.
Feel free to share whatever you’d like, but if you need a prompt, please consider answering either all or some of the following questions:
What was life like before you started using our product?Where did you start your search for the solution?What exactly did you like most about our product?What are the three benefits you’ve experienced as a result of using our product?Would you recommend our product to someone looking for the same thing?
You can submit your written or video testimonial by simply following this [LINK]. Once you’re done, your 3-month free subscription will be automatically added to your account. Let me know if you have any questions, and thanks for being a loyal [COMPANY NAME] customer!
Happy Holidays,[YOUR SIGNATURE]

Weboldal frissítése


Hi [NAME],
I hope all is well with your business!
We are currently in the process of updating our website and would love to include some success stories from our loyal customers like yourself. I was wondering if you’d be willing to provide a testimonial and share your experience with our [COMPANY/ PRODUCT NAME]? Here are some of the questions that might give you a hint on what you could write about:
What was your greatest problem before you bought our product?What made you choose our product over our competitors?What results are you getting from using our product?What would you tell someone who’s considering to buy our product?
Your testimonial will be featured on a special dedicated page and will go a long way in helping us build our business further.
Thanks so much in advance!
All the best,[YOUR SIGNATURE]

Gyakran Ismételt Kérdések

Mik az ajánlási kérelmek?

Az ajánlási kérelmek felülvizsgálati kérelmek vagy ajánlások, amelyeket el lehet küldeni az ügyfeleknek, majd közzétehetnek a webhelyén.

Milyen típusú vásárlói ajánlások vannak?

A vásárlói ajánlások különféle típusai lehetnek idéző ajánlások, video ajánlások, befolyásoló ajánlások, fogyasztói vélemények, esettanulmányok és közösségi média ajánlások.

Miért kell figyelnie az ajánlásokra?

A vásárlói ajánlások az egyik leghatékonyabb marketing eszköz. A tanulmányok azt sugallják, hogy az ajánlások a legmagasabb hatékonysági besorolással (89%) rendelkeznek, mint bármely más típusú tartalommarketingek.

Ready to put your testimonial templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mik az ajánlások?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az ajánlások elégedett vásárlók ajánlásai, amelyek megerősítik a termék vagy szolgáltatás minőségét, teljesítményét vagy értékét – önként vagy a vállalat kérésére adják meg.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen típusú vásárlói ajánlások vannak?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A vásárlói ajánlások különféle típusai lehetnek idéző ajánlások, video ajánlások, befolyásoló ajánlások, fogyasztói vélemények, esettanulmányok és közösségi média ajánlások.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért kell figyelnie az ajánlásokra?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A vásárlói ajánlások az egyik leghatékonyabb marketing eszköz. A tanulmányok azt sugallják, hogy az ajánlások a legmagasabb hatékonysági besorolással (89%) rendelkeznek, mint bármely más típusú tartalommarketingek.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.