Az elégedett vásárlók hűségesebbek és szívesebben vásárolnak újra ugyanarról a helyről, nagyobb eséllyel ajánlják majd a márkáját, profitálóbb a vállalkozása számára — és csökkenti a visszatartás költségét. Az ügyfélszolgálat elégedettségének mérése napjainkban a legtöbb vállalkozás számára kötelezővé vált, mivel értékes információkat nyújt a szolgáltatás teljesítményéről.
Amikor a LiveAgent jelentési képességei integrálódnak az egyik vezető ügyfél-elégedettségi szoftveres megoldással, akkor az ügyfélszolgálat elégedettségét egy újabb szintre emelheti. Könnyen visszajelzést kaphat a LiveAgent beszélgetésekről, nyomon követheti ügyfélszolgálatának minőségét, és mélyebb megértést szerezhet ügyfeleiről a szolgáltatás folyamatos fejlesztése érdekében.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
A boldog ügyfelek beszéde ingyenes hirdetést jelent! Pozitív üzleti tapasztalat után az ügyfelek 69%-a ajánlaná másoknak, 50%-uk pedig gyakrabban használja a vállalkozást.(NewVoiceMedia) |
Az ügyfél elégedettsége bizalmat épít márkájában. A vállalat ügyfél-elégedettségi pontszámának 10%-os növekedése 12%-kal növeli az ügyfelek bizalmát. (Institute of Customer Service)
Új ügyfelek megszerzése többe kerül, mint a megtartásuk. Új ügyfelek megszerzése 5-25-ször drágább, mint egy meglévő ügyfél megtartása. (Harvard Business Review)
Az ügyfél elégedettségi szoftver olyan eszköz, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy egyszerűen összegyűjtsék, rendszerezzék és kezeljék az ügyfelek visszajelzéseit, mérjék az ügyfelek elégedettségét és azonosítsák a nem elégedett ügyfeleket. Ezek az alkalmazások magukban foglalhatják az elemzéseket, a felmérések kezelését, a visszajelzések gyűjtését, a panaszkövetést, a hívásjelentési képességeket és egyéb szolgáltatásokat. Az ügyfél elégedettségi szoftver azon kívül, hogy hasznos betekintést nyújt abba, hogy ügyfelei mennyire elégedettek vállalkozásával vagy az Ön által nyújtott ügyfélszolgálati tapasztalatokkal, a kapott visszajelzések alapján segítséget nyújthatnak a támogató alkalmazottak értékelésében is.
A magas ügyfél-elégedettség több profitot eredményez. Azok az elégedett ügyfelek, akik pozitív tapasztalatokat szereztek egy vállalkozással kapcsolatban, 140%-kal többet költenek, mint azok, akiknek rossz tapasztalataik voltak. (Harvard Business Review)
Az elégedett ügyfelek élettartam értéke magasabb. Az ügyfélélmény-hirdető egy vállalkozás életre szóló értéke 600–1400%-kal több, mint egy becsmérlő értéke. (Bain & Company)
A mai hiperversenyű piacon egy nagyszerű termék létrehozása nem garantálja a sikert, hacsak nem párosítja azt kiváló szolgáltatással. A vállalkozás által nyújtott ügyfélszolgálat minősége közvetlenül befolyásolja a márkával való általános vásárlói elégedettséget. Ha nem méri az ügyfélszolgálat elégedettségét, soha nem fogja megtudni, hogy ügyfelei mennyire elégedettek (vagy elégedettlenek) a szolgáltatása minőségével, amelyet a vállalkozása nyújt.
A magyar LiveAgent ügyfélszolgálati platformja egy összetett többcsatornás megoldás. Azok a funkciók, amelyek lehetővé teszik az ügyfélszolgálati elégedettség mérését, csak egy kis részét képezik annak, amire a szoftver képes. Több mint 179 olyan funkcióval rendelkezik, amelyek elősegítik az ügyfélkommunikáció egyszerűsítését, az ügyfélszolgálat és az ügyfélszolgálati elégedettség értékelésének javítását.
Felejtse el a különböző eszközök közötti váltogatást. A LiveAgent kombinálja:
A mai fogyasztók általában több kommunikációs csatornát használnak a márkákkal való kapcsolatfelvételhez, és zökkenőmentes élményre számítanak mindegyikükön. A LiveAgent szoftverével egyszerűen kezelheti az összes ügyfél-interakciót egyetlen helyről, és következetes mindencsatornás szolgáltatási élményt nyújthat az ügyfelek által használt csatornáktól függetlenül.
A funkciók széles skálája (beleértve az automatizált jegyirányítást, az SLA-kezelést, a sablon válaszokat, a csapat együttműködési képességeit, valamint azonnali hozzáférést az átfogó ügyfél információkhoz és a korábbi interakciókhoz) lehetővé teszi a csapat számára, hogy gyors, rendkívül hatékony és személyre szabott támogatást nyújtson – mindez hozzájárul a megnövekedett ügyfél-elégedettségi besoroláshoz.
Mérje meg általános ügyfélszolgálati teljesítményét, és jelölje ki a fejlesztendő területeket. A LiveAgent robusztus elemzési és jelentési képességeket kínál, amelyek lehetővé teszik számtalan szolgáltatási mutató és KPI nyomon követését, különféle jelentések létrehozását, mint például a csatornahasználat, az ügynökök teljesítménye és elérhetősége, az SLA-megfelelés, az időkövetési jelentések és egyebek.
A LiveAgentben több, mint 21,000 vállalkozás bízott már meg szerte a világon, különböző iparágakból.
A szoftver rugalmas, könnyen átalakítható és személyre szabható igényei szerint.
Szerződések- és rejtett költségek nélkül. Csak válasszon egyet a 4 különböző csomag közül korrekt árazással – az egyik teljesen ingyenes.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Az ügyfél-elégedettségi szoftver egy olyan rendszer, amely segíti vállalkozását hosszú távú ügyfélkapcsolatok kialakításában. Ennek eredményeként vállalata magasabb bevételt, job ügyfélélményt és a márka ismertségét érheti el.
A vevői elégedettség mérésének vagy nyomon követésének legoptimálisabb módja a CSAT-felmérések, főleg e-mailben vagy élő csevegésben történő ügyfél-interakció után. Mielőtt létrehozna egy CSAT felmérést, ellenőrizze, hogy kérdései megfelelnek-e üzleti igényeinek/céljainak. Adjon lehetőséget az ügyfélnek, hogy elmondhassa véleményét, de ne tegye kötelezővé. Ha elküldés előtt minden kérdésre válaszolnia kell, akkor kevesebb adatot fog kapni. A sikeres CSAT felmérés elkészítése kissé időigényes lehet, de ez a legjobb módszer az ügyfelek elégedettségének mérésére.
Nos, nézzünk meg egy példát. Ha az ügyfelek elégedettek, akkor gyakran visszatérnek és/vagy jó dolgokat terjesztenek cégéről. Ennek eredményeként márkanevű szószólókká válhatnak, létrehozva az organikus márkanevet, ami magasabb profithoz vezet. Ez a példa megmutatja, hogy mennyire fontos az ügyfél-elégedettség manapság.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk