Ingyenes próba

Legyen boldog az ügyfél-elégedettségi szoftverrel

Tűnjön ki azzal, hogy minden csatornán gyors, személyre szabott és hozzáértő támogatást nyújt.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Play Wow button
Tour

Ügyfél-elégedettségi szoftver elégedett ügyfelek számára

Az elégedett vásárlók hűségesebbek és szívesebben vásárolnak újra ugyanarról a helyről, nagyobb eséllyel ajánlják majd a márkáját, profitálóbb a vállalkozása számára — és csökkenti a visszatartás költségét. Az ügyfélszolgálat elégedettségének mérése napjainkban a legtöbb vállalkozás számára kötelezővé vált, mivel értékes információkat nyújt a szolgáltatás teljesítményéről.

Amikor a LiveAgent jelentési képességei integrálódnak az egyik vezető ügyfél-elégedettségi szoftveres megoldással, akkor az ügyfélszolgálat elégedettségét egy újabb szintre emelheti. Könnyen visszajelzést kaphat a LiveAgent beszélgetésekről, nyomon követheti ügyfélszolgálatának minőségét, és mélyebb megértést szerezhet ügyfeleiről a szolgáltatás folyamatos fejlesztése érdekében.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
logo esky color
USC logo

Miért számít az ügyfelek elégedettsége

Star icon

Pozitív szóbeli jóváhagyások

A boldog ügyfelek beszéde ingyenes hirdetést jelent! Pozitív üzleti tapasztalat után az ügyfelek 69%-a ajánlaná másoknak, 50%-uk pedig gyakrabban használja a vállalkozást.(NewVoiceMedia)

Union icon

A vásárlók elégedettsége hűséget épít

Az ügyfél elégedettsége bizalmat épít márkájában. A vállalat ügyfél-elégedettségi pontszámának 10%-os növekedése 12%-kal növeli az ügyfelek bizalmát. (Institute of Customer Service)

Flower money icon

Új ügyfelek szerzése többe kerül, mint a már meglévőek megtartása

Új ügyfelek megszerzése többe kerül, mint a megtartásuk. Új ügyfelek megszerzése 5-25-ször drágább, mint egy meglévő ügyfél megtartása. (Harvard Business Review)

customer feedback - illustration

Mi az az ügyfél-elégedettség szoftver?

Az ügyfél elégedettségi szoftver olyan eszköz, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy egyszerűen összegyűjtsék, rendszerezzék és kezeljék az ügyfelek visszajelzéseit, mérjék az ügyfelek elégedettségét és azonosítsák a nem elégedett ügyfeleket. Ezek az alkalmazások magukban foglalhatják az elemzéseket, a felmérések kezelését, a visszajelzések gyűjtését, a panaszkövetést, a hívásjelentési képességeket és egyéb szolgáltatásokat. Az ügyfél elégedettségi szoftver azon kívül, hogy hasznos betekintést nyújt abba, hogy ügyfelei mennyire elégedettek vállalkozásával vagy az Ön által nyújtott ügyfélszolgálati tapasztalatokkal, a kapott visszajelzések alapján segítséget nyújthatnak a támogató alkalmazottak értékelésében is.

Miért számít az ügyfél-elégedettség

business and finance - icon

Az ügyfelek elégedettsége profitot termel

A magas ügyfél-elégedettség több profitot eredményez. Azok az elégedett ügyfelek, akik pozitív tapasztalatokat szereztek egy vállalkozással kapcsolatban, 140%-kal többet költenek, mint azok, akiknek rossz tapasztalataik voltak. (Harvard Business Review)

live chat increases sales

Magasabb élettartam-érték az elégedett ügyfelek számára

Az elégedett ügyfelek élettartam értéke magasabb. Az ügyfélélmény-hirdető egy vállalkozás életre szóló értéke 600–1400%-kal több, mint egy becsmérlő értéke. (Bain & Company)

Az ügyfélszolgálat iránti elégedettség kritikus

A mai hiperversenyű piacon egy nagyszerű termék létrehozása nem garantálja a sikert, hacsak nem párosítja azt kiváló szolgáltatással. A vállalkozás által nyújtott ügyfélszolgálat minősége közvetlenül befolyásolja a márkával való általános vásárlói elégedettséget. Ha nem méri az ügyfélszolgálat elégedettségét, soha nem fogja megtudni, hogy ügyfelei mennyire elégedettek (vagy elégedettlenek) a szolgáltatása minőségével, amelyet a vállalkozása nyújt.

report on tablet-illustration

Biztosítson jobb kiszolgálási élményt a LiveAgent ügyfél-elégedettségi szoftverével

A magyar LiveAgent ügyfélszolgálati platformja egy összetett többcsatornás megoldás. Azok a funkciók, amelyek lehetővé teszik az ügyfélszolgálati elégedettség mérését, csak egy kis részét képezik annak, amire a szoftver képes. Több mint 179 olyan funkcióval rendelkezik, amelyek elősegítik az ügyfélkommunikáció egyszerűsítését, az ügyfélszolgálat és az ügyfélszolgálati elégedettség értékelésének javítását.

All-in-one megoldás támogatása szükségleteihez

Felejtse el a különböző eszközök közötti váltogatást. A LiveAgent kombinálja:

  • A hatékony jegykezelési rendszer intelligens jegyelosztással
  • A beépített call center támogatja a hang- és videó hívásokat
  • Élő chat proaktív triggerekkel és valós idejű látogató-figyelés
  • Önkiszolgáló oldal tudásbázissal, GYIK és fórumok
  • Integráció a főbb közösségi platformokkal mint például a Facebook, Twitter és Instagram
Work files - illuustration
Choose option - illustration

Nyújtson többcsatornás élményt

A mai fogyasztók általában több kommunikációs csatornát használnak a márkákkal való kapcsolatfelvételhez, és zökkenőmentes élményre számítanak mindegyikükön. A LiveAgent szoftverével egyszerűen kezelheti az összes ügyfél-interakciót egyetlen helyről, és következetes mindencsatornás szolgáltatási élményt nyújthat az ügyfelek által használt csatornáktól függetlenül.

Növelje támogatási csapata hatékonyságát

A funkciók széles skálája (beleértve az automatizált jegyirányítást, az SLA-kezelést, a sablon válaszokat, a csapat együttműködési képességeit, valamint azonnali hozzáférést az átfogó ügyfél információkhoz és a korábbi interakciókhoz) lehetővé teszi a csapat számára, hogy gyors, rendkívül hatékony és személyre szabott támogatást nyújtson – mindez hozzájárul a megnövekedett ügyfél-elégedettségi besoroláshoz.

feeling proud - illustration
woman mapping out process on three posters

Szárnyalja túl az ügyfél elégedettségének mérését

Mérje meg általános ügyfélszolgálati teljesítményét, és jelölje ki a fejlesztendő területeket. A LiveAgent robusztus elemzési és jelentési képességeket kínál, amelyek lehetővé teszik számtalan szolgáltatási mutató és KPI nyomon követését, különféle jelentések létrehozását, mint például a csatornahasználat, az ügynökök teljesítménye és elérhetősége, az SLA-megfelelés, az időkövetési jelentések és egyebek.

Miért a LiveAgent a megfelelő ügyfél-elégedettségi szoftver vállalkozása számára?

Stars

21ezer vállalkozás már minket választott

A LiveAgentben több, mint 21,000 vállalkozás bízott már meg szerte a világon, különböző iparágakból.

Person icon

Rugalmas & személyre szabható

A szoftver rugalmas, könnyen átalakítható és személyre szabható igényei szerint.

Money Bag

Átlátható & korrekt árazás

Szerződések- és rejtett költségek nélkül. Csak válasszon egyet a 4 különböző csomag közül korrekt árazással – az egyik teljesen ingyenes. 

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mi az ügyfél-elégedettségi szoftver?

Az ügyfél-elégedettségi szoftver egy olyan rendszer, amely segíti vállalkozását hosszú távú ügyfélkapcsolatok kialakításában. Ennek eredményeként vállalata magasabb bevételt, job ügyfélélményt és a márka ismertségét érheti el.

Mi lehet a legjobb módszer a vevői elégedettség mérésére?

A vevői elégedettség mérésének vagy nyomon követésének legoptimálisabb módja a CSAT-felmérések, főleg e-mailben vagy élő csevegésben történő ügyfél-interakció után. Mielőtt létrehozna egy CSAT felmérést, ellenőrizze, hogy kérdései megfelelnek-e üzleti igényeinek/céljainak. Adjon lehetőséget az ügyfélnek, hogy elmondhassa véleményét, de ne tegye kötelezővé. Ha elküldés előtt minden kérdésre válaszolnia kell, akkor kevesebb adatot fog kapni. A sikeres CSAT felmérés elkészítése kissé időigényes lehet, de ez a legjobb módszer az ügyfelek elégedettségének mérésére.

Miért fontosabb az ügyfelek elégedettségének nyomon követése, mint valaha?

Nos, nézzünk meg egy példát. Ha az ügyfelek elégedettek, akkor gyakran visszatérnek és/vagy jó dolgokat terjesztenek cégéről. Ennek eredményeként márkanevű szószólókká válhatnak, létrehozva az organikus márkanevet, ami magasabb profithoz vezet. Ez a példa megmutatja, hogy mennyire fontos az ügyfél-elégedettség manapság.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót