Elégedettek ügyfelei az ügyfélszolgálatával?

Az elégedett vásárlók hűségesebbek és szívesebben vásárolnak újra ugyan arról a helyről, nagyobb eséllyel ajánlják majd a márkáját, profitálóbb a vállalkozása számára — és csökkenti a visszatartás költségét. Az ügyfélszolgálat elégedettségének mérése napjainkban a legtöbb vállalkozás számára kötelezővé vált, mivel értékes információkat nyújt a szolgáltatás teljesítményéről.

Amikor a LiveAgent jelentési képességei integrálódnak az egyik vezető ügyfél-elégedettségi szoftveres megoldással, akkor az ügyfélszolgálat elégedettségét egy újabb szintre emelheti. Könnyen visszajelzést kaphat a LiveAgent beszélgetésekről, nyomon követheti ügyfélszolgálatának minőségét, és mélyebb megértést szerezhet ügyfeleiről a szolgáltatás folyamatos fejlesztése érdekében. 

Miért számít az ügyfelek elégedettsége

Értékelés

Pozitív szóbeli jóváhagyások

A boldog ügyfelek beszéde ingyenes hirdetést jelent! Pozitív üzleti tapasztalat után az ügyfelek 69%-a ajánlaná másoknak, 50%-uk pedig gyakrabban használja a vállalkozást.(NewVoiceMedia)

visszajelzés

Az elégedettlen ügyfelek azok elvesztésükhöz vezethetnek

A boldogtalan ügyfelek elterjesztik a negativitást és a vissza nem térést. Valójában a fogyasztók 95%-a „cselekedne”, miután negatív tapasztalatot szerzett egy céggel, amely magában foglalja negatív tapasztalatainak megosztását barátaival és családtagjaival. (RightNow)

Megnövekedett vevői elégedettség és hűség

A vásárlók elégedettsége hűséget épít

Az ügyfél elégedettség bizalmat épít márkájában. A vállalat ügyfél-elégedettségi pontszámának 10%-os növekedése 12%-kal növeli az ügyfelek bizalmát. (Institute of Customer Service)

Két kéz tart egy dollár bankjegyet

Új ügyfelek szerzése többe kerül, mint a már meglévőek megtartása

Új ügyfelek megszerzése többe kerül, mint a megtartásuk. Új ügyfelek megszerzése 5-25-ször drágább, mint egy meglévő ügyfél megtartása. (Harvard Business Review)

kinyit visszajelzés h2ft

Mi az az ügyfél elégedettség szoftver?

Az ügyfél elégedettségi szoftver olyan eszköz, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy egyszerűen összegyűjtsék, rendszerezzék és kezeljék az ügyfelek visszajelzéseit, mérjék az ügyfelek elégedettségét és azonosítsák a nem elégedett ügyfeleket. Ezek az alkalmazások magukban foglalhatják az elemzéseket, a felmérések kezelését, a visszajelzések gyűjtését, a panaszkövetést, a hívásjelentési képességeket és egyéb szolgáltatásokat. Az ügyfél elégedettségi szoftver azon kívül, hogy hasznos betekintést nyújt abba, hogy ügyfelei mennyire elégedettek vállalkozásával vagy az Ön által nyújtott ügyfélszolgálati tapasztalatokkal, a kapott visszajelzések alapján segítséget nyújthatnak a támogató alkalmazottak értékelésében is.

Miért számít az ügyfél elégedettség

biznisz és pénzügy (1)

Az ügyfelek elégedettsége profitot termel

A magas ügyfél-elégedettség több profitot eredményez. Azok az elégedett ügyfelek, akik pozitív tapasztalatokat szereztek egy vállalkozással kapcsolatban, 140%-kal többet költenek, mint azok, akiknek rossz tapasztalataik voltak. (Harvard Business Review)

élő chat növekedés eladások

Magasabb élettartam-érték az elégedett ügyfelek számára

Az elégedett ügyfelek élettartam értéke magasabb. Az ügyfélélmény-hirdető egy vállalkozás életre szóló értéke 600–1400%-kal több, mint egy becsmérlő értéke. (Bain & Company)

Az ügyfélszolgálat iránti elégedettség kritikus

A mai hiperversenyű piacon egy nagyszerű termék létrehozása nem garantálja a sikert, hacsak nem párosítja azt kiváló szolgáltatással. A vállalkozás által nyújtott ügyfélszolgálat minősége közvetlenül befolyásolja a márkával való általános vásárlói elégedettséget. Ha nem méri az ügyfélszolgálat elégedettségét, soha nem tudja megtudni, hogy ügyfelei mennyire elégedettek (vagy elégedettlenek) a szolgáltatási szolgáltatás minőségével, amelyet a vállalkozása nyújt.

kinyit riport mx0a

Biztosítson jobb kiszolgálási élményt a LiveAgent segítségével a vásárlói elégedettség növelése érdekében

A LiveAgent ügyfélszolgálati platformja egy összetett többcsatornás megoldás. Azok a funkciók, amelyek lehetővé teszik az ügyfélszolgálati elégedettség mérését, csak egy kis részét képezik annak, amire a szoftver képes. Több mint 179 olyan funkcióval rendelkezik, amelyek elősegítik az ügyfélkommunikáció egyszerűsítését, az ügyfélszolgálat és az ügyfélszolgálati elégedettség értékelésének javítását.

All-in-one megoldás támogatása szükségleteihez

Felejtse el a különböző eszközök közötti váltogatást. A LiveAgent kombinálja:

  • A hatékony jegykezelési rendszer intelligens jegyelosztással
  • A beépített call center támogatja a hang- és videó hívásokat
  • Élő chat proaktív triggerekkel és valós idejű látogató-figyelés
  • Önkiszolgáló oldal tudásbázissal, GYIK és fórumok
  • Integráció a főbb közösségi platformokkal mint például a Facebook, Twitter és Instagram
kinyit munka oh83
kinyit kiválaszt bwbs

Egycsatornás szolgáltatás élményét adja át

A mai fogyasztók általában több kommunikációs csatornát használnak a márkákkal való kapcsolatfelvételhez, és zökkenőmentes élményre számítanak mindegyikükön. A LiveAgent szoftverével egyszerűen kezelheti az összes ügyfél-interakciót egyetlen helyről, és következetes mindencsatornás szolgáltatási élményt nyújthat az ügyfelek által használt csatornáktól függetlenül.

Növelje támogatási csapata hatékonyságát

A funkciók széles skálája (beleértve az automatizált jegyirányítást, az SLA-kezelést, a konzervált válaszokat, a csapat együttműködési képességeit, valamint azonnali hozzáférést az átfogó ügyfél információkhoz és a korábbi interakciókhoz) lehetővé teszi a csapat számára, hogy gyors, rendkívül hatékony és személyre szabott támogatást nyújtson – mindez hozzájárul megnövekedett ügyfél elégedettségi besorolás.

széthúzott érzések büszke qne1
nő feltérképezi a fejlődést 3 poszteren

Túllépni az ügyfél elégedettségének mérésén

Mérje meg általános ügyfélszolgálati teljesítményét, és jelölje ki a fejlesztendő területeket. A LiveAgent robusztus elemzési és jelentési képességeket kínál, amelyek lehetővé teszik számtalan szolgáltatási mutató és KPI nyomon követését, különféle jelentések létrehozását, mint például a csatornahasználat, az ügynökök teljesítménye és elérhetősége, az SLA-megfelelés, az időkövetési jelentések és egyebek.

Miért a LiveAgent a jó ügyfélszolgálati platform vállalkozása számára

születésnap

Több, mint 15 évnyi tapasztalat

2004 óta segítünk a vállalkozásoknak vásárlóik kiszolgálásában.

Értékelés

21ezer vállalkozás már minket választott

A LiveAgent-ben több, mint 21,000 vállalkozás bízott már meg szerte a világon, különböző iparágakból.

Fogaskerék

Rugalmas & személyre szabható

A szoftver rugalmas, könnyen átalakítható és személyre szabható igényei szerint.

Pénzeszsák és érme

Átlátható & korrekt árazás

Szerződések- és rejtett költségek nélkül. Csak válasszon a 4 különböző terv közül egyet korrekt árazással – az egyik teljesen ingyenes. 

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei, BMW, Yamaha, O2 and Oxford Egyetem között? Jól tippelt… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs Szükség Bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.