Legyen boldog az ügyfél-elégedettségi szoftverrel

Tűnjön ki azzal, hogy minden csatornán gyors, személyre szabott és hozzáértő támogatást nyújt.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Play Wow button
Tour

Ügyfél-elégedettségi szoftver elégedett ügyfelek számára

Az elégedett vásárlók hűségesebbek és szívesebben vásárolnak újra ugyanarról a helyről, nagyobb eséllyel ajánlják majd a márkáját, profitálóbb a vállalkozása számára — és csökkenti a visszatartás költségét. Az ügyfélszolgálat elégedettségének mérése napjainkban a legtöbb vállalkozás számára kötelezővé vált, mivel értékes információkat nyújt a szolgáltatás teljesítményéről.

Amikor a LiveAgent jelentési képességei integrálódnak az egyik vezető ügyfél-elégedettségi szoftveres megoldással, akkor az ügyfélszolgálat elégedettségét egy újabb szintre emelheti. Könnyen visszajelzést kaphat a LiveAgent beszélgetésekről, nyomon követheti ügyfélszolgálatának minőségét, és mélyebb megértést szerezhet ügyfeleiről a szolgáltatás folyamatos fejlesztése érdekében.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Miért számít az ügyfelek elégedettsége

Pozitív szóbeli jóváhagyások

A boldog ügyfelek beszéde ingyenes hirdetést jelent! Pozitív üzleti tapasztalat után az ügyfelek 69%-a ajánlaná másoknak, 50%-uk pedig gyakrabban használja a vállalkozást.(NewVoiceMedia)

A vásárlók elégedettsége hűséget épít

Az ügyfél elégedettsége bizalmat épít márkájában. A vállalat ügyfél-elégedettségi pontszámának 10%-os növekedése 12%-kal növeli az ügyfelek bizalmát. (Institute of Customer Service)

Új ügyfelek szerzése többe kerül, mint a már meglévőek megtartása

Új ügyfelek megszerzése többe kerül, mint a megtartásuk. Új ügyfelek megszerzése 5-25-ször drágább, mint egy meglévő ügyfél megtartása. (Harvard Business Review)

customer feedback - illustration

Mi az az ügyfél-elégedettség szoftver?

Az ügyfél elégedettségi szoftver olyan eszköz, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy egyszerűen összegyűjtsék, rendszerezzék és kezeljék az ügyfelek visszajelzéseit, mérjék az ügyfelek elégedettségét és azonosítsák a nem elégedett ügyfeleket. Ezek az alkalmazások magukban foglalhatják az elemzéseket, a felmérések kezelését, a visszajelzések gyűjtését, a panaszkövetést, a hívásjelentési képességeket és egyéb szolgáltatásokat. Az ügyfél elégedettségi szoftver azon kívül, hogy hasznos betekintést nyújt abba, hogy ügyfelei mennyire elégedettek vállalkozásával vagy az Ön által nyújtott ügyfélszolgálati tapasztalatokkal, a kapott visszajelzések alapján segítséget nyújthatnak a támogató alkalmazottak értékelésében is.

Miért számít az ügyfél-elégedettség

business and finance - icon

Az ügyfelek elégedettsége profitot termel

A magas ügyfél-elégedettség több profitot eredményez. Azok az elégedett ügyfelek, akik pozitív tapasztalatokat szereztek egy vállalkozással kapcsolatban, 140%-kal többet költenek, mint azok, akiknek rossz tapasztalataik voltak. (Harvard Business Review)

live chat increases sales

Magasabb élettartam-érték az elégedett ügyfelek számára

Az elégedett ügyfelek élettartam értéke magasabb. Az ügyfélélmény-hirdető egy vállalkozás életre szóló értéke 600–1400%-kal több, mint egy becsmérlő értéke. (Bain & Company)

Az ügyfélszolgálat iránti elégedettség kritikus

A mai hiperversenyű piacon egy nagyszerű termék létrehozása nem garantálja a sikert, hacsak nem párosítja azt kiváló szolgáltatással. A vállalkozás által nyújtott ügyfélszolgálat minősége közvetlenül befolyásolja a márkával való általános vásárlói elégedettséget. Ha nem méri az ügyfélszolgálat elégedettségét, soha nem fogja megtudni, hogy ügyfelei mennyire elégedettek (vagy elégedettlenek) a szolgáltatása minőségével, amelyet a vállalkozása nyújt.

report on tablet-illustration

Biztosítson jobb kiszolgálási élményt a LiveAgent ügyfél-elégedettségi szoftverével

A magyar LiveAgent ügyfélszolgálati platformja egy összetett többcsatornás megoldás. Azok a funkciók, amelyek lehetővé teszik az ügyfélszolgálati elégedettség mérését, csak egy kis részét képezik annak, amire a szoftver képes. Több mint 179 olyan funkcióval rendelkezik, amelyek elősegítik az ügyfélkommunikáció egyszerűsítését, az ügyfélszolgálat és az ügyfélszolgálati elégedettség értékelésének javítását.

All-in-one megoldás támogatása szükségleteihez

Felejtse el a különböző eszközök közötti váltogatást. A LiveAgent kombinálja:

  • A hatékony jegykezelési rendszer intelligens jegyelosztással
  • A beépített call center támogatja a hang- és videó hívásokat
  • Élő chat proaktív triggerekkel és valós idejű látogató-figyelés
  • Önkiszolgáló oldal tudásbázissal, GYIK és fórumok
  • Integráció a főbb közösségi platformokkal mint például a Facebook, Twitter és Instagram
Work files - illuustration
Choose option - illustration

Nyújtson többcsatornás élményt

A mai fogyasztók általában több kommunikációs csatornát használnak a márkákkal való kapcsolatfelvételhez, és zökkenőmentes élményre számítanak mindegyikükön. A LiveAgent szoftverével egyszerűen kezelheti az összes ügyfél-interakciót egyetlen helyről, és következetes mindencsatornás szolgáltatási élményt nyújthat az ügyfelek által használt csatornáktól függetlenül.

Növelje támogatási csapata hatékonyságát

A funkciók széles skálája (beleértve az automatizált jegyirányítást, az SLA-kezelést, a sablon válaszokat, a csapat együttműködési képességeit, valamint azonnali hozzáférést az átfogó ügyfél információkhoz és a korábbi interakciókhoz) lehetővé teszi a csapat számára, hogy gyors, rendkívül hatékony és személyre szabott támogatást nyújtson – mindez hozzájárul a megnövekedett ügyfél-elégedettségi besoroláshoz.

feeling proud - illustration
woman mapping out process on three posters

Szárnyalja túl az ügyfél elégedettségének mérését

Mérje meg általános ügyfélszolgálati teljesítményét, és jelölje ki a fejlesztendő területeket. A LiveAgent robusztus elemzési és jelentési képességeket kínál, amelyek lehetővé teszik számtalan szolgáltatási mutató és KPI nyomon követését, különféle jelentések létrehozását, mint például a csatornahasználat, az ügynökök teljesítménye és elérhetősége, az SLA-megfelelés, az időkövetési jelentések és egyebek.

Miért a LiveAgent a megfelelő ügyfél-elégedettségi szoftver vállalkozása számára?

21ezer vállalkozás már minket választott

A LiveAgentben több, mint 21,000 vállalkozás bízott már meg szerte a világon, különböző iparágakból.

Rugalmas & személyre szabható

A szoftver rugalmas, könnyen átalakítható és személyre szabható igényei szerint.

Átlátható & korrekt árazás

Szerződések- és rejtett költségek nélkül. Csak válasszon egyet a 4 különböző csomag közül korrekt árazással – az egyik teljesen ingyenes. 

Kapcsolódó cikkek ehhezÜgyfél elégedettségi szoftver
A LiveAgent egy magyar, teljesen funkcionális ügyfélszolgálati rendszer, ami jegykezelő rendszerrel kombinálja minden ügyfélszolgálati folyamatát.

Magyar ügyfélszolgálati szoftver a jobb vásárlói élményért

A LiveAgent többnyelvű ügyfélszolgálati szoftver, amely lehetővé teszi a munkatársaknak és a vásárlóknak a saját nyelvükön történő kommunikációt. Az alkalmazás számos eszközt kínál az ügyfélszolgálat egyszerűsítésére és javítására, és kiemelkedő ár-érték arányt biztosít.

Fedezze fel a piacon leggyakrabban használt jegykezelő szoftverek választékát. Válassza ki az ideális jegykezelő eszközt, és emelje a Holdra az ügyfélszolgálatát.

Jegykezelő szoftver

Az ügyfelek elégedettségének és hűségének növelése érdekében a LiveAgent jegykezelő szoftvert ajánlják, amely egyszerű és hatékony kommunikációt biztosít ügyfelek és vállalkozások között. A szoftver különböző csatornákon keresztül kínál kommunikációs lehetőségeket, valamint segít a gyors és szakszerű válaszok nyújtásában. A LiveAgent négy különböző csomagot kínál, különféle funkciókkal és árazással, hogy megfeleljen az ügyfelek igényeinek. Az szoftver lehetővé teszi a személyre szabott beszélgetéseket, valamint segítséget nyújt a help desk együttműködési eszközeivel. A LiveAgent népszerű választásnak számít ügyfélszolgálati és call center megoldásokhoz, és több nagyvállalat, mint például a BMW vagy a Forbes is használja.

Az ügyfélszolgálati szoftver egyesíti a postaládát, az élő csevegést, a telefonközpontot és az ügyfélportált. Válassza ki az igényeinek megfelelőt.

Ügyfélszolgálat szoftver

Adattudomány, benchmarking és jelentéskészítés, valamint reklám kampánymenedzsment és A/B tesztelés fontos szerepet játszanak a marketingautomatizálási platformokban. Az árakat tekintve, a Klaviyo csak használatonként számít fel díjat, míg a Freshdesk korlátlan számú ügynökkel ingyenesen használható. A Google Analytics könnyen elindítható és mindenekelőtt ingyenesen használható. Az Intercom egy üzleti üzenetküldő, amelyet a vállalatok a meglévő és potenciális ügyfelekkel való kommunikációra használnak. A Socialbakers a közösségi média marketing stratégiákhoz kínál megoldást, dicsérik az egyszerű használatért és az integrációkat. A Buffer egy közösségimédia-kezelési platform, amely a kisvállalkozások társadalmi elkötelezettségének javítását ígéri. A Nicereply egy ügyfél-elégedettségi felmérési eszköz, amely egyszerűen használható és integrálható a LiveAgenttel. A Trello egy listakészítő alkalmazás, amely segíthet a csapatoknak és az egyéneknek feladatok, projektek és emlékeztetők megszervezésében. Végül, a SurveyMonkey egyszerű testreszabást és megosztást, valamint robusztus hangulatelemzést kínál.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Foglaljon le egy demót

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Foglaljon le egy demót
Start Free Trial x