Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Sablonok
  • B2C hivatkozás email sablonok

B2C hivatkozás email sablonok

Számos tanulmány bebizonyította, hogy ha bármilyen vásárlásról van szó, az emberek az ajánlásokban bíznak. Sőt, a boldog, elégedett ügyfelek 83%-a hajlandó hivatkozni barátait és családját (de csak 29%-uk teszi meg végül, mert a többieket nem kérdezik vagy nem adnak rá lehetőséget).

Ez megfizethetetlen eszközzé teszi a hivatkozás marketinget egy üzlet növelése és a jövedelem felturbózása érdekében. Valójában a hivatkozás marketing (szájról szájra terjedő marketingként is ismert) egyike a legrégebbi, de mégis a leghatékonyabb és legköltséghatékonyabb marketing stratégiáknak, amelyeket mind a B2C, mind a B2B üzletek használnak. Itt megtalálhatja, hogy miért számít a hivatkozás marketing, 10 hivatkozás email sablonnal együtt, amit felhasználhat a saját hivatkozási marketing kampányában.

Miért kulcsfontosságú a hivatkozás marketing az üzleti növekedés szempontjából?

  • A fogyasztók 92%-a szerte a világból a barátok és család általi ajánlásokban bízik, mintsem a többi hirdetési formában. (Nielsen)
  • Az amerikaiak 82%-a azt mondja, hogy egy vásárlásnál a barátok és a család általi ajánlásokat veszik figyelembe, míg 67%-uk azt mondja, hogy egy kicsit szívesebben vásárolnak meg egy terméket azután, hogy egy barát vagy családtag közösségi médián vagy emailen keresztül megosztja. (National Harris Poll Kérdőív)
  • A pozitív szájról szájra való terjesztés a vásárlási döntések 20-50%-áért felelős és több, mint dupláját generálja a fizetett hirdetések értékesítésénél néhány iparágban. (McKinsey)
  • A hivatkozás marketing 3-5-szörösen magasabb konverziós rátát generál bármilyen más marketing csatornánál. (Invesp)
B2C hivatkozás email sablon
B2C hivatkozás email sablon a NordPass-től

B2C hivatkozási email tárgysor példák

  • Kapjon $25-t minden hivatkozott személy után
  • Kapjon $10-t minden barát után, aki regisztrál
  • Szerezzen $20-t a tapasztalatai megosztásával
  • Adjon $50-t barátjának és szerezzen $50-t magának
  • $50 számára, 50% KEDVEZMÉNY barátainak
  • Hivatkozzon egy barátot és mindketten megspórolnak 10%-ot
  • Hívja meg barátait és szerezzen egy ingyenes [terméket/szolgáltatást]
  • Mondja el egy barátnak. Kapjon egy ingyenes hónapot.
  • Hivatkozzon egy barátot és szerezzen $50-t ma!
  • Szóljon rólunk barátainak és mindketten kapnak $20-t
  • Adjon $25-t, Kapjon $25-t
  • Ossza meg vásárlását és adunk egy ingyenes ajándékot

10 B2C hivatkozás email sablon

Hivatkozási program bejelentés 

Ravasz alapú hivatkozási program meghívó 

Hivatkozási program frissítés 

Márka nagykövetnek való meghívás

Hivatkozási verseny futtatása

Hivatkozások ösztönzése kedvezményekkel

Hivatkozások ösztönzése ingyenes termékekkel/szolgáltatásokkal

Hivatkozások ösztönzése kreditekkel

Hivatkozások ösztönzése pénz visszafizetéssel

Hivatkozások ösztönzése adományozással

Gyakran ismételt kérdések

Mi a B2C email?

A B2C az Üzlettől-a-Fogyasztóhoz rövidítése. A B2C emailt a társaság termékeiről való információ kommunikálására használják, beleértve az árazást, elérhetőséget és a szállítási információt.

Mit jelent a B2C?

A B2C az Üzlettől-a-Fogyasztóhoz rövidítése

Hogyan írjon B2C hivatkozási emailt?

Egy ügyfél hivatkozás email írása közben emlékezzen, hogy a prezentáció, amit készít olyan fontos, mint a szóválasztás. A hivatkozási email egy lehetőség, hogy a termékeit és szolgáltatásait eljuttassa egy új ügyfél számára.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi a B2C email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A B2C az Üzlettől-a-Fogyasztóhoz rövidítése. A B2C emailt a társaság termékeiről való információ kommunikálására használják, beleértve az árazást, elérhetőséget és a szállítási információt.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mit jelent a B2C?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A B2C az Üzlettől-a-Fogyasztóhoz rövidítése.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan írjon B2C hivatkozási emailt?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Egy ügyfél hivatkozás email írása közben emlékezzen, hogy a prezentáció, amit készít olyan fontos, mint a szóválasztás. A hivatkozási email egy lehetőség, hogy a termékeit és szolgáltatásait eljuttassa egy új ügyfél számára.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.