Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Sablonok
  • Közösségi média pozitív visszajelzés válasz sablonok

Közösségi média pozitív visszajelzés válasz sablonok

Egy mostani tanulmány a Sitel Group által bemutatta, hogy 49%-a az embereknek jobban szereti megosztani a pozitív véleményét a vállalatoknak, mint a negatívakat (30%-a a válaszadóknak).

Pozitívtól vagy negatívtól függetlenül, minden visszajelzés értékes, mert segíthet meglátni, hogy mit csinál jól és min kellene még fejlesztenie.

Mi a visszajelzés?

A vállalati kontextusban a visszajelzés egy vásárlóra utal, aki a saját elégedettségükkel használja termékét vagy szolgáltatását. Gyakran a vásárlók is tesznek ajánlatokat a fejlesztésre.

Például, egy online bolt esetében egy vélemény meg lehet osztva egy megvásárolt termékről, a támogatói képviselők által biztosított szolgáltatásról, weboldal dizájnról vagy a termék árazásáról sok más dologgal együtt. Általában a társaságtól függ, hogy mit akarnak értékelés alá vonni és aktívan figyelniük kell a kliensek visszajelzéseit. A kliensek talán úgy is meg akarják osztani visszajelzésüket, hogy nem kérte meg őket rá senki, ebben az esetben még értékesebb lesz.

Miért számít az ügyfél visszajelzés?

Az ügyfél kommentek hasznos információk, amik segítenek megérteni, hogy mennyire elégedettek a kliensei termékével és/vagy szolgáltatásával. Ezek a belátások egy általános ötletet biztosítanak, hogy hogyan érzékelik a vásárlók termékeit és vállalatát.

Ezen felül, az ügyfél visszajelzés:

Segít optimalizálni termékeit és/vagy szolgáltatásait

Egy új termék és/vagy szolgáltatás elindítása általában gondos kutatás által van támogatva a célközönsége szükségleteihez és érdeklődésükhöz mérten. Egy ilyen tanulmány eredménye nagyon bátorító és felemelő lehet. Habár, miután a közönsége használja a terméket és/vagy szolgáltatást, a véleményük változhat.

A vásárlói visszajelzés analizálásával megtudhatja kínálata erősségeit és gyengeségeit. Legfontosabb, hogy ön is megértheti mit tapasztaltak ügyfelei termékei és/vagy szolgáltatásai használata közben. Ezen információ alapján optimizálhatja, hogy mi szükséges a minőségi tapasztalat biztosításának folytatásához ügyfelei számára.

Hozzájárul az ügyfél elégedettség méréséhez

Az egyik legfontosabb mutató, ami segít megtanulni, hogy mennyire sikeresek termékei és/vagy szolgáltatásai, az az ügyfél elégedettség. Meg kell róla győződnie, hogy a vásárlói boldogak kínálatával, még ha ez a probléma megoldásokat és szükségleteik elérését is magában foglalja.

Az ügyfelek azt szeretnék, ha kedvenc vállalatuk személyesebb, kevésbé automatizált tapasztalatot kínálnának számukra. A vásárlói vélemények figyelembe vételével azt mutatja számukra, hogy gondoskodik róluk és elkötelezett amellett, hogy olyan szolgáltatást nyújt, amilyet elvárnak.

Ezen felül, a kliensek belső stratégia optimalizálásába való beavatása növeli a vállalathoz való kötődésüket.

Eredményképpen márka nagyköveteik lesznek, akik terjesztik az információt termékeiről és szolgáltatásairól előnyös módon anélkül, hogy megkérné őket erre.

Bátorítja a vállalati döntéshozást

Úgy elkészíteni a vállalati döntéseket, hogy kizárólag a vásárlói véleményeket veszi figyelembe, következménnyel jár: a biznisz elutasítása, legyen az rövid- vagy hosszú távon. A kompetitív piacokon nem jövedelmező fontos döntéseket úgy meghozni, hogy a vásárlói véleményeket veszi alapul.

Habár a kliensek véleményei értékes adatot biztosíthatnak a jövőbeli stratégiák fejlesztése érdekében.

Közösségi média pozitív visszajelzési válasz sablon ötletek

Közösségi média pozitív visszajelzési válasz sablon 1

Közösségi média pozitív visszajelzési válasz sablon 2

Közösségi média pozitív visszajelzési válasz sablon 3

Közösségi média pozitív visszajelzési válasz sablon 4

Közösségi média pozitív visszajelzési válasz sablon 5

Közösségi média panasz válasz – Gyakran ismételt kérdések

Minden pozitív visszajelzési üzenetre kellene válaszolnom?

Megoldott jegy

Fordítsuk meg ezt a kérdést – miért ne válaszolna egy pozitív visszajelzésű üzenetre? Ha egy kliens annyira boldog a termékével vagy szolgáltatásával, hogy úgy döntöttek, megosztják önnel a véleményüket, kétség nélkül meg kellene válaszolnia az üzenetüket és megköszönni, hogy megosztották gondolataikat.

Megoszthatom az ügyfelek pozitív véleményeit publikusan?

Közösségi média pozitív visszajelzés válasz sablonok

Ha egy ügyfél egy már publikus profil kommentben hagyott visszajelzést, joga van hozzá, hogy megossza véleményüket a világgal. Habár, nem árt megkérdezni a komment tulajdonosát, hogy engedélyezik-e a közösségi médiáján való megosztását. Ha privát üzenetben kap pozitív visszajelzést, kötelezően meg kell kérdeznie az ügyfelet, mielőtt megosztja publikusan a kommentjét. Ezek a szabályok nem érvényesek az anoním véleményekre vagy ajánlásokra, de mindig arra kellene céloznia, hogy a szerző nevével osztja meg a pozitív visszajelzést, ugyanis így hitelesebb.

Többet kellene tennem attól, minthogy csak megköszönni egy ügyfél számára a pozitív visszajelzést?

Érték

A társasága belső politikájától függ. Vannak olyan vállalatok, akik például utalványokat küldenek ügyfeleinek, de ez egy nagyobb stratégia része. Tehet valamit egy nagyszerű vásárlóért és spontán küldhet nekik kisebb ajándékokat, de emlékezzen arra, hogy így minden egyes klienssel ugyan így kell bánnia, aki pozitív véleményt alkotott. Ha nem fél a negatív visszahatásoktól.

Ready to put our positive feedback reply templates to use?

Use the templates in conjunction with our social media customer service software. Answer clients on Instagram, Facebook, and Twitter directly from LiveAgent.

Free Trial
<![CDATA[]]>
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.