• Sablonok
  • Közösségi média pozitív visszajelzés válasz sablonok

Közösségi média pozitív visszajelzés válasz sablonok

Egy mostani tanulmány a Sitel Group által bemutatta, hogy 49%-a az embereknek jobban szereti megosztani a pozitív véleményét a vállalatoknak, mint a negatívakat (30%-a a válaszadóknak).

Pozitívtól vagy negatívtól függetlenül, minden visszajelzés értékes, mert segíthet meglátni, hogy mit csinál jól és min kellene még fejlesztenie.

Mi a visszajelzés?

A vállalati kontextusban a visszajelzés egy vásárlóra utal, aki a saját elégedettségükkel használja termékét vagy szolgáltatását. Gyakran a vásárlók is tesznek ajánlatokat a fejlesztésre.

Például, egy online bolt esetében egy vélemény meg lehet osztva egy megvásárolt termékről, a támogatói képviselők által biztosított szolgáltatásról, weboldal dizájnról vagy a termék árazásáról sok más dologgal együtt. Általában a társaságtól függ, hogy mit akarnak értékelés alá vonni és aktívan figyelniük kell a kliensek visszajelzéseit. A kliensek talán úgy is meg akarják osztani visszajelzésüket, hogy nem kérte meg őket rá senki, ebben az esetben még értékesebb lesz.

Miért számít az ügyfél visszajelzés?

Az ügyfél kommentek hasznos információk, amik segítenek megérteni, hogy mennyire elégedettek a kliensei termékével és/vagy szolgáltatásával. Ezek a belátások egy általános ötletet biztosítanak, hogy hogyan érzékelik a vásárlók termékeit és vállalatát.

Ezen felül, az ügyfél visszajelzés:

Segít optimalizálni termékeit és/vagy szolgáltatásait

Egy új termék és/vagy szolgáltatás elindítása általában gondos kutatás által van támogatva a célközönsége szükségleteihez és érdeklődésükhöz mérten. Egy ilyen tanulmány eredménye nagyon bátorító és felemelő lehet. Habár, miután a közönsége használja a terméket és/vagy szolgáltatást, a véleményük változhat.

A vásárlói visszajelzés analizálásával megtudhatja kínálata erősségeit és gyengeségeit. Legfontosabb, hogy ön is megértheti mit tapasztaltak ügyfelei termékei és/vagy szolgáltatásai használata közben. Ezen információ alapján optimizálhatja, hogy mi szükséges a minőségi tapasztalat biztosításának folytatásához ügyfelei számára.

Hozzájárul az ügyfél elégedettség méréséhez

Az egyik legfontosabb mutató, ami segít megtanulni, hogy mennyire sikeresek termékei és/vagy szolgáltatásai, az az ügyfél elégedettség. Meg kell róla győződnie, hogy a vásárlói boldogak kínálatával, még ha ez a probléma megoldásokat és szükségleteik elérését is magában foglalja.

Erősíti a köteléket a felhasználók és a márka közöttt

Az ügyfelek azt szeretnék, ha kedvenc vállalatuk személyesebb, kevésbé automatizált tapasztalatot kínálnának számukra. A vásárlói vélemények figyelembe vételével azt mutatja számukra, hogy gondoskodik róluk és elkötelezett amellett, hogy olyan szolgáltatást nyújt, amilyet elvárnak.

Ezen felül, a kliensek belső stratégia optimalizálásába való beavatása növeli a vállalathoz való kötődésüket.

Eredményképpen márka nagyköveteik lesznek, akik terjesztik az információt termékeiről és szolgáltatásairól előnyös módon anélkül, hogy megkérné őket erre.

Bátorítja a vállalati döntéshozást

Úgy elkészíteni a vállalati döntéseket, hogy kizárólag a vásárlói véleményeket veszi figyelembe, következménnyel jár: a biznisz elutasítása, legyen az rövid- vagy hosszú távon. A kompetitív piacokon nem jövedelmező fontos döntéseket úgy meghozni, hogy a vásárlói véleményeket veszi alapul.

Habár a kliensek véleményei értékes adatot biztosíthatnak a jövőbeli stratégiák fejlesztése érdekében.

Közösségi média pozitív visszajelzési válasz sablon ötletek

Közösségi média pozitív visszajelzési válasz sablon 1


Hi [name],

Thank you very much for sharing your experience with us.

We are really happy that your interaction with our brand was so positive.

I just want to let you know that we are acting upon your feedback to make some vital changes to the way we operate [list of changes].

As you can see, the opinions of our clients help us to provide better experiences and grow as a company.

Regards,
[rep’s name], the [company] customer service team

Közösségi média pozitív visszajelzési válasz sablon 2


Dear [name],

Having you and your family [stay/dine] with us was a pleasure for [company]. We really value the fact that you are being so open with us and taking the time to share your feedback.

I’m glad that you felt [positive point mentioned in the customer’s message].

Hope to see you soon!

Best,
[company’s owner]

Közösségi média pozitív visszajelzési válasz sablon 3


Hi [name],

We’re happy you are satisfied with the quality of our [product/service]. It means a lot!

Thank you for choosing [company], we’re so thankful for outstanding customers like you.

Let us know if you need anything else.

Sincerely,
[name, position]

Közösségi média pozitív visszajelzési válasz sablon 4


Hello [name],

I’m really proud that we were able to meet your high expectations! Thank you for taking the time to share your opinion with our customer service team.

It’s such a pleasure to have customers like you.

We will do our best to make your future experience with us even better.

Best,
The [company] customer service team

Közösségi média pozitív visszajelzési válasz sablon 5


Dear [name],

Thank you for sharing your story and experience with us! I’m so happy that our [product/service] has made such a difference for you.

There’s one part of your comment that really caught my attention. Do you mind if we share your story with our team, and possibly, on external channels like our website or social media profiles?

Thank you very much for your trust.

Best,
[Reps’ name and contact number]

Ready to put our positive feedback reply templates to use?

Use the templates in conjunction with our social media customer service software. Answer clients on Instagram, Facebook, and Twitter directly from LiveAgent.

Frequently asked questions

Minden pozitív visszajelzési üzenetre kellene válaszolnom?

Fordítsuk meg ezt a kérdést – miért ne válaszolna egy pozitív visszajelzésű üzenetre? Ha egy kliens annyira boldog a termékével vagy szolgáltatásával, hogy úgy döntöttek, megosztják önnel a véleményüket, kétség nélkül meg kellene válaszolnia az üzenetüket és megköszönni, hogy megosztották gondolataikat.

Megoszthatom az ügyfelek pozitív véleményeit publikusan?

Ha egy ügyfél egy már publikus profil kommentben hagyott visszajelzést, joga van hozzá, hogy megossza véleményüket a világgal. Habár, nem árt megkérdezni a komment tulajdonosát, hogy engedélyezik-e a közösségi médiáján való megosztását. Ha privát üzenetben kap pozitív visszajelzést, kötelezően meg kell kérdeznie az ügyfelet, mielőtt megosztja publikusan a kommentjét. Ezek a szabályok nem érvényesek az anoním véleményekre vagy ajánlásokra, de mindig arra kellene céloznia, hogy a szerző nevével osztja meg a pozitív visszajelzést, ugyanis így hitelesebb.

Többet kellene tennem attól, minthogy csak megköszönni egy ügyfél számára a pozitív visszajelzést?

A társasága belső politikájától függ. Vannak olyan vállalatok, akik például utalványokat küldenek ügyfeleinek, de ez egy nagyobb stratégia része. Tehet valamit egy nagyszerű vásárlóért és spontán küldhet nekik kisebb ajándékokat, de emlékezzen arra, hogy így minden egyes klienssel ugyan így kell bánnia, aki pozitív véleményt alkotott. Ha nem fél a negatív visszahatásoktól.

Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.