Ügyfélközpontú marketing stratégia

Mi az ügyfélközpontú marketing stratégia?

Az ügyfélközpontú marketing stratégiát az ügyfél elvárásai motiválják. A vállalatoknak megfelelően kell elkészíteniük ezt a stratégiát, mert tartalmazza a küldetésnyilatkozatokat és a jövőbeli célokat. A stratégiát a felső vezetés hozza létre.

A stratégiában említett marketing tevékenységek és eszközök keverékének gyakran hosszú távú hatása van. A cselekvések célja, hogy nagy értéket teremtsenek az ügyfelek számára, valamint hatékony és hűséges ügyfélkapcsolatot építsenek ki. A stratégiának meg kell építenie az elégedettséget és a hűséget. Ezután a vállalatok mérhetik az ügyfelek elégedettségét és értékelhetik a stratégia hatását.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.