Hideg hívás

Hideg hívásnak minősül minden olyan kísérlet, amely a potenciális ügyfelektől telefonon keresztül kíván üzletet keresni. A legtöbb esetben a potenciális ügyfelek nincsenek tisztában az őket hívó céggel.

Akár most indít egy vállalkozást, akár egy jól megalapozott szervezet, az új potenciális ügyfelek keresése soha nem ér véget. Az induló vállalkozások számára a minél több minőségi kapcsolat megtalálása azt jelenti, hogy relevánssá és versenyképessé válnak.

A legtöbb új cég számára a költségvetés jelenti a legnagyobb problémát. A megfelelő pénzeszközök hiánya sok új vállalkozást megakadályoz abban, hogy a marketing minden elérhető formájához kapcsolódjon, ami rossz eladásokat eredményez, mivel a potenciális kilátások nagy részét kimerítik.

Itt jön képbe a hideghívás, mint a friss potenciális ügyfelek új forrása. Ezt szem előtt tartva, beszéljünk arról, hogy mi az a hideghívás, annak legálissága, a hideghívások kezdeményezésének legjobb módjai stb.

Mi az a hideg hívás?

A hideghívás a marketing hagyományos formája. Olyan üzleti technikára utal, amelyben egy értékesítő vagy marketinges telefont használ hívások kezdeményezésére, hogy rávegye azokat a potenciális potenciális ügyfeleket, akiknek nincs előzetes tudásuk a vállalkozásukról, hogy megvásárolják termékeiket vagy szolgáltatásaikat.

Egy friss üzlettulajdonos számíthat a hideghívásra, hogy felfedezzen egy jó lehetőséget egy vállalkozás fejlesztésére. A hideghívások segítségével több potenciális ügyfél generálható, és bizonyos követelmények teljesülése esetén ösztönözheti az üzletfejlesztést.

Mi a hideghívás törvénye?

A hideghívás legális, ha betart bizonyos szabályokat és előírásokat. Az illegális hideghívás azonban a következő helyzetekben fordul elő:

  • Amikor egy értékesítő figyelmen kívül hagyja, hogy a potenciális ügyfélnek elmondja a nevét, a cége nevét, telefonszámát vagy címét;
  • Ha egy eladó figyelmen kívül hagyja a potenciális ügyfél kérését, hogy távozzon és ne térjen vissza;
  • Ha egy értékesítő hideghívást használ arra, hogy olyan szolgáltatásokat vagy termékeket kínáljon, amelyek ára magasabb, mint az Egyesült Királyság törvényei által meghatározott átlagár, írásos megállapodás nélkül, akkor két hét (14 nap) áll rendelkezésére a megállapodás felmondására.

Ezen előírások be nem tartása bűncselekmény elkövetéséhez vezethet.

Hideg hívás

Hogyan kezdeményezhet hideghívásokat?

A hideghívások sikeres lebonyolításához alapos előkészítés szükséges. Először is kutatást kell végeznie a potenciális kilátásokról, hogy megtalálja a velük kapcsolatos legfontosabb információkat. Ez segít felkelteni a figyelmüket, és értéket teremt. Ennél is fontosabb, hogy összeállíthat egy listát azokról a potenciális ügyfelekről, akiket érdekelhet az Ön által értékesített termék.

Kezdje azzal, hogy ellenőrizze a közösségi médiát, a CRM-et, a vállalati webhelyeket és a LinkedIn-t. Készítsen vázlatot arról, hogy mit szeretne mondani egy hideghívási szkript kidolgozásához. Ügyeljen arra, hogy hideg hívásai fülbemászó kezdőmondattal kezdődjenek. Ne kezdje az értékesítési felhívással, hanem próbálja megérteni a potenciális ügyfelek igényeit, és az ajánlatot hozzájuk szabni. Végül tanulja meg kezelni az elutasítást és legyőzni a hívások vonakodását.

Mit szól egy hideg híváshoz?

Mivel értékesítési képviselőinek korlátozott idejük van arra, hogy érveljenek az értékesítési hívásokkal, ügyeljenek arra, hogy ezt az időt a potenciális potenciális ügyfelekkel való üzleti kapcsolat kialakítására használják fel.

Kezdje hideghívását egy megfelelő bemutatkozással, hogy a potenciális vásárló részt vegyen az értékesítési folyamatban. Mondjon néhány szót a cégről és a hívás okáról.

Kövesse ezt a vázlatot, hogy könnyen leküzdje a kifogásokat:

Viszonyulás – mutassa meg megértését és elismerését;

Híd – nyújtson átfogó tájékoztatást ajánlatáról, amellyel kapcsolatba léphet a potenciális személlyel és kapcsolatot létesíthet;

Zárja le az üzletet – tegye fel kérdését, és tegyen nekik ajánlatot, hogy elkötelezze magát.

Mennyi ideig tarthat egy hideghívás?

A legsikeresebb hideghívási kampányok némelyike szerint egy hideghívás átlagosan 7,5 percet vesz igénybe.

Leegyszerűsítve: egy ideális és átlagos hideghívási időnek éppen elegendőnek kell lennie ahhoz, hogy az értékesítési képviselők bemutassák az értékesítési ajánlatot és bevonják a potenciális ügyfeleket.

Az átlagos hideghívási idő körülbelül 7.5 perc. Azonban minél tovább tart a beszélgetés, annál nagyobb az esély a sikerre.

Hideg hívás

Mennyi ideig tart 100 hideghívás lebonyolítása?

100 hideg hívás lebonyolítása 1-5 órát is igénybe vehet, de ez nagyban függ az Ön által használt tárcsázási rendszertől. Ha javítani kívánja hideghívási erőfeszítéseit, megfelelő értékesítési stratégiára lesz szüksége.

Kezdje azzal, hogy válassza ki az igényeinek megfelelő tárcsázási rendszert, és gondolja át, hány potenciális ügyfélnek kell naponta elérnie célját. A 100 hideghívás lebonyolításához szükséges idő attól függ, hogy a rendszer hány számot tud egyszerre tárcsázni, valamint a ténylegesen elért potenciális ügyfelek számától.

Melyek a legjobb időpontok a hideghíváshoz?

Amikor a nap legmegfelelőbb időpontjáról van szó a hideghíváshoz, nincs mindenkire érvényes válasz. Vannak azonban konkrét tendenciák, amelyek azt mutatják, hogy a potenciális ügyfelek felhívásának legalkalmasabb időpontja reggel 9 és délután 4 óra között van.

A több mint 11 millió hideghívásból összegyűjtött adatok szerint az Egyesült Államokban a legjobb válaszidő reggel 10 óra és délután 2 óra.

A munkaidő után, a hétvégék, a kora reggeli órák és a munkaszüneti napok határozottan rossz időszaknak számítanak a hideghívásra. Tehát módosítsa hívási ütemezését, hogy a lehető legtöbb érdeklődőt elérje.

Mennyire sikeres a hideghívás az értékesítésben?

Míg a hideghívás tényleges eladást eredményezhet, a siker aránya nagymértékben függ az Ön által vezetett vállalkozás típusától és az elérni kívánt potenciális ügyfelektől.

Egyes becslések szerint a hideghívások sikeressége 2%-os. A hideghívás azonban 20%-kal javíthatja a konverziós arányt, akár 50%-kal növelheti a zárási arányt, és segíthet a rossz eladások javításában.

Ügyfélszolgálati jelentés

Hogyan automatizálja a hideghívásokat?

A hideghívások automatizálásának legjobb módja a progresszív tárcsázó használata a fogadott hívások fontossági sorrendjének meghatározására, és automatikusan összekapcsolja őket az ingyenes értékesítési képviselőkkel. Ez a hideghívó eszköz a megfelelő időben kezdeményez hívásokat, és rögzítheti a beszélgetéseket, hogy segítsen értékesítési képviselőinek személyre szabni megközelítésüket.

Tippek hideghíváshoz

Íme néhány legjobb hideghívási tipp, amelyek segíthetnek jobb értékesítési készségek fejlesztésében. Hatékonyabb hideghívási szkript kidolgozásához használja ezt a hasznosítható értékesítési tanácsot:

  • Bölcsen ütemezze be hideghívási időpontjait, hogy megtalálja a legjobb időt az ideális ügyfelek megcélzására.
  • Készítsen ütemezést napi és heti hívások célszámával.
  • Győződjön meg arról, hogy a megfelelő típusú közönséget célozza meg.
  • Készítsen elő egy forgatókönyvet, hogy professzionálisan hangozzon
  • Győzze le az elutasítást, és legyen kitartó.

Hogyan lehet megállítani a hideg hívókat?

Ha egy potenciális ügyfélnek elege van a visszaélésszerű értékesítési taktikákból, íme néhány tipp, amelyek segítenek megállítani a hideghívásokat:

  • Jelentse a visszaélésszerű hideghívásokat a Telephone Preference Service TPS-nek (regisztráció szükséges). A szolgáltatás segít az embereknek abban, hogy csökkentsék a fogadott hívások számát, például a visszaélésszerű értékesítéseket és a kellemetlen hívásokat. A regisztráció néhány lépést tartalmaz.
  • Használjon hívóazonosítót igénylő hívásblokkoló eszközt.
  • Használja a híváskorlátozást a nem kívánt hívások fogadásának leállításához.
  • Rendszeresen szűrje le telefonhívásait.

Be tudja jelenteni a hideghívókat?

Regisztrálja telefonszámát a TPS-nél (ingyenesen használható). A TPS trükkje az, hogy a cég nem engedélyezi harmadik feleknek, hogy regisztrált számokat hívjanak. Minden átverési vagy csalási kísérletet jelenteni kell az Action Fraud felé. Bárki, aki csökkenteni akarja a visszaélésszerű értékesítési hívásokat, vagy úgy gondolja, hogy csalás áldozata lett, jelentheti az Action Fraud National Fraud and Cyber Crime Reporting Centre-nek.

Create a call center software

LiveAgent, the omnichannel cloud-based call center software is all you’ll ever need to provide reliable and personalized service to your customers.

Frequently asked questions

Mi az a hideg hívás?

A hideghívás a telemarketing egyik formája, amelyben az eladó megpróbálja rávenni a potenciális potenciális ügyfeleket, hogy megvásárolják az általuk értékesített terméket vagy szolgáltatást. A hideghívásokhoz alapos hívás előtti kutatásra, forgatókönyvre és automatizálásra van szükség, hogy a lehető leghatékonyabb legyen.

Mi a hideghívás törvénye?

A hidegen hívóknak közölniük kell partnerükkel nevüket, ennek a cégnek a nevét, telefonszámát és címét, valamint azt, hogy a hívás célja egy termék vagy szolgáltatás értékesítése.

Mit szól egy hideg híváshoz?

Indítson hideghívást úgy, hogy bemutatja magát és a céget, amellyel dolgozik. Próbáljon kapcsolódni a leendő személyhez, és megoldást kínáljon a valós problémákra. Adja át értékesítési ajánlatát, hogy tájékoztassa a személyt a hívás okáról, és készen álljon az elutasítás kezelésére.

Mennyi ideig tarthat egy hideghívás?

Egy hideghívás 10 percnél rövidebb ideig tart.

Melyek a legjobb időpontok a hideghíváshoz?

A hideghívás legjobb időpontja délelőtt 10 és 14 óra.

Mennyire sikeres a hideghívás az értékesítésben?

A hideghívások növelhetik a konverziós és zárási arányokat, valamint a potenciális ügyfelek számát. Sikerességi aránya azonban mindössze 2% a modernebb telemarketing megoldásokhoz képest.

Hogyan automatizálja a hideghívásokat?

A hideghívások automatizálásának legjobb módja a progresszív tárcsázó használata.

Megosztana néhány tippet a sikeres hideghíváshoz?

A legjobb hideghívási tippek a következők: Találja meg a legjobb időpontot a hívásra; Győződjön meg arról, hogy a megfelelő közönséget hívja meg; Készítsen elő egy forgatókönyvet, és próbálja ki, hogy a lehető legprofesszionálisabb legyen; Ne kezdje hideghívását értékesítési ajánlattal, és készüljön fel az elutasításra.

Hogyan lehet megállítani a hideg hívókat?

Számos módja van a hideghívások leállítására – hívásblokkoló eszközzel, híváskorlátozással vagy a gyanús hívások bejelentésével a TPS-nek.

Be tudja jelenteni a hideghívókat?

Igen, jelentheti a hideghívókat a TPS-nek vagy az Active Fraud-nak.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.