CRM

Mi a CRM?

A vásárlói kapcsolat menedzsment, vagy CRM, stratégiákat és technológiákat jelent, amit a vásárlói kapcsolatok és interakciók menedzselésére használnak. A CRM fő célja az, hogy növelje és analizálja a vállalati kapcsolatokat.

A vásárlói információkat különböző CRM rendszerek gyűjtik különböző csatornákról, mint például a weboldal, közösségi média, marketing anyagok és mások. Elraktározhatja az értékesítéseket, vezetőket, lehetőségeket, kapcsolati információt és még sok mást. A vásárlói kapcsolat menedzsment nagy hatással van vállalatára. Segít adatot gyűjteni, menedzselni az ügyfélszolgálati csapatát és növeli a vásárlói elégedettséget.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.