A vásárlói kapcsolat menedzsment, vagy CRM, stratégiákat és technológiákat jelent, amit a vásárlói kapcsolatok és interakciók menedzselésére használnak. A CRM fő célja az, hogy növelje és analizálja a vállalati kapcsolatokat.
A vásárlói információkat különböző CRM rendszerek gyűjtik különböző csatornákról, mint például a weboldal, közösségi média, marketing anyagok és mások. Elraktározhatja az értékesítéseket, vezetőket, lehetőségeket, kapcsolati információt és még sok mást. A vásárlói kapcsolat menedzsment nagy hatással van vállalatára. Segít adatot gyűjteni, menedzselni az ügyfélszolgálati csapatát és növeli a vásárlói elégedettséget.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..