A termékbemutató sablonok segítségével hatékonyan és vonzóan terjeszthetjük új termékünket vagy szolgáltatásunkat. Fontos a megfelelő tervezés, az üzenet személyre szabása és a hirdetéshez megfelelő csatornák kiválasztása. A sablonok rövidnek, olvashatónak és apró darabokban készülnek. Időzítés szempontjából fontos a bejelentési és a bemutató e-mail elküldésének megfelelő időzítése.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Miután hónapokat töltött egy termék vagy szolgáltatás fejlesztésével, nyilvánvaló, hogy be akarja mutatni azt a világnak; az e-mail marketing pedig jó csatorna az új termék hírének terjesztésére. De ha sietteti az indítást, az károsíthatja mind a terméket, mind az üzleti vállalkozását. A helyes dolog a termékbevezetés megfelelő megtervezése – válassza ki a megfelelő csatornákat a hirdetéshez, használja ki a lehető legjobb termékbemutató e-mail sablonokat, tegye vonzóvá és megnyerővé az üzenetet stb. Mielőtt azonban mélyen belemerülnénk a termékbemutató e-mail sablonokba és a bevált gyakorlatokba, kezdjük az alapokkal.
A termékbemutató bejelentés olyan tevékenységek sora, amelyek célja egy új termék vagy szolgáltatás népszerűsítése.
A vállalkozások gyakran e-mailt használnak arra, hogy várakozásokat és lelkesedést keltsenek termékük piacra dobása előtt. Ez segít felhívni a figyelmet és végső soron több eladást generálni, amint a termék elérhető.
De mi is pontosan a termékbemutató e-mail? A promóciós termékbemutató e-mail olyan típusú e-mail, amelyet a vállalatok a termékek, szolgáltatások, ajánlatok és kampányok népszerűsítésére használnak. Fontos része a teljes bejelentési folyamatnak, mert lehetővé teszi, hogy közvetlenül megszólítsa célcsoportját.
Ellentétben a tranzakciós e-mailekkel, amelyek tájékoztatják az ügyfeleket megrendelésükről vagy fiókjaikról, a promóciós e-mailek általában arra törekednek, hogy az előfizetőket ügyfelekké alakítsák, illetve fel- vagy keresztértékesítésre törekedjenek. A termékbemutató e-maileket promóciós e-mailként is besorolják.
In a SaleCycle study, more than 50% of respondents said they purchase products presented to them via marketing email once a month.
SaleCycle team
A jól megírt promóciós e-mailekkel nem sok kell ahhoz, hogy meggyőzzük a potenciális ügyfeleket, hogy vásároljanak Öntől.
Lényegében a magas konverziójú promóciós e-mailek írása a kulcs a termék felpörgetéséhez és az eladások növeléséhez. Lássuk, hogyan teheti ezt meg, egyfajta promóciós e-mailt egyszerre – kezdve a termékbemutató e-maillel.
Több ezer példa található a termékbemutató e-mailekre. Egyetlen Google-keresés után számos sablont és leírást talál a sikeres kampányokról. Az Ön kényelme érdekében összeállítottunk egy listát 5 termékbemutató e-mail sablonról, amelyek a legmeggyőzőbbek.
We are super excited to announce our new [name of a digital product/service].
[1-liner description about the product and its function]
During the past few months, we have been working really hard to improve our [product/service], and we believe that [name of the offering] will help you enjoy your experience with [company] even more.
So what is [offering] all about?
[explain the purpose of your product or service, focusing on the features, add visuals].
[if applicable] You can download our app directly from the App Store or the Google Play Store.
[CTA button]
Happy testing!
Best,
[your name & company’s name]
Our new, updated version of [product/service] is finally up and running!
We made sure to [briefly explain what makes the updated version better than the previous one].
Ready to test the updated version?
Click on the button below to get started!
[CTA button]
Best,
[your name & company’s name]
The new [product name] is finally available!
What makes the [product name] different is [give an intro to the Product and say why your audience need it]
You can order your [Product] directly from our store or find it [name of a platform].
[Add if applicable] The first 100 people that place an order will receive [an extra product/discount/free shipping/unique feature].
[CTA button]
Best,
[your name & company’s name]
We couldn’t be happier to welcome [Product or service] into the [company] family.
But what is [a product] actually? It’s a [short description of a product]. You may have heard about such solutions before, but we assure you that [Product] is one of a kind.
Bold statement? Just look at this list of benefits that [product name] brings!
Benefit 1
Benefit 2
Benefit 3
…
Pretty convincing, huh? You have to test our [product/service] to learn about its full potential.
[CTA button]
Enjoy!
Best,
[your name & company’s name]
What’s your #1 challenge right now? Please think about it for a second…
And now let me guess – it’s [a problem that your product/service solves], right?
No need to worry, our [product/service] is available and ready to make your life easier.
Now you’d like to ask how you can get it, correct? Got you covered! You just need to click the link below and place your order. Yep, right there, this small [color] button:
[CTA button]
Have fun exploring, and let us know what you think!
Best,
[your name & company’s name]
Ne felejtse el mindig személyre szabni az e-maileket, és egyenesen a tárgyra térve másolatot írni, amely megválaszolja a következő kérdéseket:
Az e-mailben lévő tartalom fontos, de senki sem fogja elolvasni, ha nem használ figyelemfelkeltő tárgysort! Ne feledje – figyelemfelkeltőnek kell lennie. Van néhány példánk az Ön számára.
Milyen gyakran tervez e-maileket küldeni előfizetőinek, és mit fognak tartalmazni az e-mailek? A sikeres e-mail kampányok létrehozásának első lépése egy stratégia kidolgozása, a közönség kutatása és az e-mailek ütemezése a szerkesztői naptárban.
Terméke azért létezik, hogy segítsen egy adott problémával küzdő embereken. Bármi is legyen, most jó alkalom, hogy a közönség elgondolkodjon ezen a problémán, és arról, hogy terméke hogyan tudja azt megszüntetni. Ezért fontos kiemelni a termék értékét minden e-mailben.
Gondoljon arra, hogy az előfizetői milyen műveletet hajtsanak végre, miután elolvasták az e-mailt. Feliratkoznak-e külön listára az exkluzív termékfrissítésekről/ bejelentésekről? Terjesszék a hírt a közösségi hálózatokon? Van-e lehetőségük a termék előzetes megvásárlására? Sok kérdés merülhet fel a CTA-val kapcsolatban, de tartsa magát egyhez a félreértések elkerülése érdekében.
Ha új termékét vagy szolgáltatását több csatornán kívánja népszerűsíteni, ellenőrizze, hogy üzenete következetes-e. Ez azt jelenti, hogy a másolatnak ugyanolyan írási stílusúnak kell lennie, a képeknek összetartónak kell lenniük, és a CTA-k arra ösztönzik a felhasználókat, hogy egy adott műveletet hajtsanak végre.
Mint már fentebb említettük, egy új termék világra hozása izgalmas időszak. Órákat, heteket, sőt talán hónapokat töltött az újdonság létrehozásával, amelyet a közönsége szeretni fog, megérdemli, hogy büszkén mutassa be.
Soha nem túl korai azon gondolkodni, hogy miként fogja népszerűsíteni termékét, és mikor fogja ezt megtenni. Nem akarunk túlságosan részletezni, ezért csak az alapokra koncentrálunk.
A termékbemutató e-mailt abban a pillanatban kell elküldeni, amikor terméke vagy szolgáltatása használatra kész, vagy online vagy üzletekben megvásárolható. Azt tanácsoljuk, hogy az indulás előtt küldjön egy bepillantási bejelentési e-mailt, hogy tájékoztassa közönségét, hogy terméke hamarosan elérhető lesz. Ne feledje azonban, hogy a termékbemutató e-mailt csak akkor kell elküldeni, ha az ajánlat megvásárolható.
Ez minden vállalkozásnál más. Ha tömeges B2C termékeket értékesít, amelyek sokféle ügyfél számára elérhetőek (például mobiltelefon, sál vagy gazdaságos autó), akkor az adatbázisa hatalmas lesz, több százezer névjegyből áll. De ha magasan meghatározott B2B szállításkezelő szoftvert kínál, akkor az adatbázisa kisebb lesz. A legfontosabb az adatbázis különböző vásárlói személyek szerinti szegmentálása.
Alapszabályként a promóciós e-maileknek rövideknek és kedveseknek kell lenniük. E-mailjének a lehető legkevesebb szöveg felhasználásával kell továbbítania az üzenetet. Ön nem ír részletes termékismertetőt, és nem sorolja fel az összes elérhető funkciót. A cél az újonnan piacra dobott termék vagy szolgáltatás előnyeinek bemutatása és az olvasó rábeszélése, hogy kattintson a termékindítási e-mailben található CTA gombra.
A sima szöveges és a HTML e-mail közötti különbség a formázás. A sima szövegű e-mail csak szöveget tartalmaz formázási lehetőségek nélkül. Azt is lehetővé teszi, hogy egyszerű képeket vagy GIF-eket ágyazhasson az e-mail másolatba. Másrészt egy HTML e-mail tartalmazhat képeket, színeket és egyéb szövegformázási lehetőségeket. Annak megválasztása, hogy melyik e-mail legyen a vállalat számára jobb, az e-mail marketing stratégiájától, márkanevétől, stílus útmutatójától és egyéb tényezőktől függ. Ésszerűnek tűnik a HTML kódon alapuló e-mailek használata, különösen a B2C termékek esetében, mivel ez a fajta e-mail több lehetőséget kínál a termék vizuális bemutatására. A marketingszakemberek 62%-a azonban azt mondja, hogy hibrid HTML és egyszerű szöveges e-maileket küldenek előfizetőiknek.
Ready to put our product launch email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses.<br> Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Hogyan válaszoljon az ügyfél kérésére
Kerülje a nehezen érthető szavakat és nyelvezetet. Használja az ügyfél nyelvét és pozitív nyelvhasználatot. Tegyen fel egyértelmű és rövid kérdéseket. Kiemelje fontos információkat és mindig korrigáljon hibákat. Ügyfélszolgálati művészet: hatékony és támogató írás.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.