Termékbemutató sablonok

Miután hónapokat töltött egy termék vagy szolgáltatás fejlesztésével, nyilvánvaló, hogy be akarja mutatni azt a világnak; az e-mail marketing pedig jó csatorna az új termék hírének terjesztésére. De ha sietteti az indítást, az károsíthatja mind a terméket, mind az üzleti vállalkozását.

A helyes dolog a termékbemutató megfelelő megtervezése – válassza ki a megfelelő csatornákat a bemutatáshoz, használja ki a lehető legjobb termékbemutató e-mail sablonokat, vonzóvá téve és lenyűgözővé az üzenetet stb. Mielőtt azonban elmélyednénk a termékbemutató e-mail sablonokban és a bevált módszerekben, kezdjük az alapokkal.

Mi a termékbemutató e-mail és miért fontos?

A termékbemutató bejelentés olyan tevékenységek sora, amelyek célja egy új termék vagy szolgáltatás népszerűsítése.

A vállalkozások gyakran e-mailt használnak arra, hogy várakozásokat és lelkesedést keltsenek termékük piacra dobása előtt. Ez segít felhívni a figyelmet és végső soron több eladást generálni, amint a termék elérhető.

Termékbemutató sablonok
Küldjön termékbemutató e-maileket közvetlenül a LiveAgentből

De mi is pontosan a termékbemutató e-mail? A promóciós termékbemutató e-mail olyan típusú e-mail, amelyet a vállalatok a termékek, szolgáltatások, ajánlatok és kampányok népszerűsítésére használnak. Fontos része a teljes bejelentési folyamatnak, mert lehetővé teszi, hogy közvetlenül megszólítsa célcsoportját.

Ellentétben a tranzakciós e-mailekkel, amelyek tájékoztatják az ügyfeleket megrendelésükről vagy fiókjaikról, a promóciós e-mailek általában arra törekednek, hogy az előfizetőket ügyfelekké alakítsák, illetve fel- vagy keresztértékesítésre törekedjenek. A termékbemutató e-maileket promóciós e-mailként is besorolják.

In a SaleCycle study, more than 50% of respondents said they purchase products presented to them via marketing email once a month.

SaleCycle team

A jól megírt promóciós e-mailekkel nem sok kell ahhoz, hogy meggyőzzük a potenciális ügyfeleket, hogy vásároljanak Öntől.

Lényegében a magas konverziójú promóciós e-mailek írása a kulcs a termék felpörgetéséhez és az eladások növeléséhez. Lássuk, hogyan teheti ezt meg, egyfajta promóciós e-mailt egyszerre – kezdve a termékbemutató e-maillel.

5 termékbemutató sablon ötlet

Több ezer példa található a termékbemutató e-mailekre. Egyetlen Google-keresés után számos sablont és leírást talál a sikeres kampányokról. Az Ön kényelme érdekében összeállítottunk egy listát 5 termékbemutató e-mail sablonról, amelyek a legmeggyőzőbbek.

Szoftverkiadási hirdetménysablon


Új szolgáltatáskiadási hirdetménysablon


Új fizikai termékbemutató sablon


A termék vagy szolgáltatás indításának e-mailje – rövid sablon


Beszélgetős termékbemutató e-mail sablon

Ne felejtse el mindig személyre szabni az e-maileket, és egyenesen a tárgyra térve másolatot írni, amely megválaszolja a következő kérdéseket:

  • Mi a készülő termék?
  • Hogyan működik? (egyszerű szavakkal)
  • Miért van rá szüksége a közönségének [most!]?
  • Hogyan juthatnak hozzá?

7 csábító e-mail tárgysor

Az e-mailben lévő tartalom fontos, de senki sem fogja elolvasni, ha nem használ figyelemfelkeltő tárgysort! Ne feledje – figyelemfelkeltőnek kell lennie. Van néhány példánk az Ön számára.

  • Küzdelem [problémával]? Segítünk Önnek! [Termék]
  • Végre itt van! Ismerje meg a [Terméket]: Mostantól [előny] részesül
  • Új [termék vagy szolgáltatás] a [cégtől]: Megoldás a [problémájára]
  • Üdvözölje a [Terméket]! Most a [haszon] kéznél van
  • Unja már a [problémát]? Ne aggódjon többet! A [Termék] segítségére van!
  • Már elérhető: [termék], a Megoldás a [problémára]
  • A [Termék] már elérhető. Olvassa el ezt az e-mailt, hogy megtudja, hogyan kaphatja meg.
  • Gondjai vannak a [Problémával]? Kipróbálta már a [Terméket]? Abszolút hír a piacon

A termék bevezetésével kapcsolatos e-mailek – követendő tippek és bevált gyakorlatok

Tervezzen, tervezzen, tervezzen! 

Milyen gyakran tervez e-maileket küldeni előfizetőinek, és mit fognak tartalmazni az e-mailek? A sikeres e-mail kampányok létrehozásának első lépése egy stratégia kidolgozása, a közönség kutatása és az e-mailek ütemezése a szerkesztői naptárban.

Emelje ki amit hiányol

Terméke azért létezik, hogy segítsen egy adott problémával küzdő embereken. Bármi is legyen, most jó alkalom, hogy a közönség elgondolkodjon ezen a problémán, és arról, hogy terméke hogyan tudja azt megszüntetni. Ezért fontos kiemelni a termék értékét minden e-mailben.

Határozzon meg egyértelmű és következetes cselekvésre ösztönzést (CTA)

Gondoljon arra, hogy az előfizetői milyen műveletet hajtsanak végre, miután elolvasták az e-mailt. Feliratkoznak-e külön listára az exkluzív termékfrissítésekről/ bejelentésekről? Terjesszék a hírt a közösségi hálózatokon? Van-e lehetőségük a termék előzetes megvásárlására? Sok kérdés merülhet fel a CTA-val kapcsolatban, de tartsa magát egyhez a félreértések elkerülése érdekében.

Igazítsa az e-mail marketinget promóciós tervének többi részéhez

Ha új termékét vagy szolgáltatását több csatornán kívánja népszerűsíteni, ellenőrizze, hogy üzenete következetes-e. Ez azt jelenti, hogy a másolatnak ugyanolyan írási stílusúnak kell lennie, a képeknek összetartónak kell lenniük, és a CTA-k arra ösztönzik a felhasználókat, hogy egy adott műveletet hajtsanak végre.

Mikor kellene termékbemutató e-mailt küldenie?

Mint már fentebb említettük, egy új termék világra hozása izgalmas időszak. Órákat, heteket, sőt talán hónapokat töltött az újdonság létrehozásával, amelyet a közönsége szeretni fog, megérdemli, hogy büszkén mutassa be.

Soha nem túl korai azon gondolkodni, hogy miként fogja népszerűsíteni termékét, és mikor fogja ezt megtenni. Nem akarunk túlságosan részletezni, ezért csak az alapokra koncentrálunk.

A termékbemutató e-mailt abban a pillanatban kell elküldeni, amikor terméke vagy szolgáltatása használatra kész, vagy online vagy üzletekben megvásárolható. Azt tanácsoljuk, hogy az indulás előtt küldjön egy bepillantási bejelentési e-mailt, hogy tájékoztassa közönségét, hogy terméke hamarosan elérhető lesz. Ne feledje azonban, hogy a termékbemutató e-mailt csak akkor kell elküldeni, ha az ajánlat megvásárolható.

Gyakran feltett kérdések- A termék bevezetésével kapcsolatos e-mail sablonok

 

Mekkora legyen az e-mail adatbázisom?

Várakozási sor

Ez minden vállalkozásnál más. Ha tömeges B2C termékeket értékesít, amelyek sokféle ügyfél számára elérhetőek (például mobiltelefon, sál vagy gazdaságos autó), akkor az adatbázisa hatalmas lesz, több százezer névjegyből áll. De ha magasan meghatározott B2B szállításkezelő szoftvert kínál, akkor az adatbázisa kisebb lesz. A legfontosabb az adatbázis különböző vásárlói személyek szerinti szegmentálása.

Milyen hosszú a termékindítási e-mail hosszúsága?

Termékbemutató sablonok

Alapszabályként a promóciós e-maileknek rövideknek és kedveseknek kell lenniük. E-mailjének a lehető legkevesebb szöveg felhasználásával kell továbbítania az üzenetet. Ön nem ír részletes termékismertetőt, és nem sorolja fel az összes elérhető funkciót. A cél az újonnan piacra dobott termék vagy szolgáltatás előnyeinek bemutatása és az olvasó rábeszélése, hogy kattintson a termékindítási e-mailben található CTA gombra.

Írjak egyszerű szöveges üzenetet, vagy küldjem az e-mailt HTML-ben?

 

Termékbemutató sablonok

A sima szöveges és a HTML e-mail közötti különbség a formázás. A sima szövegű e-mail csak szöveget tartalmaz formázási lehetőségek nélkül. Azt is lehetővé teszi, hogy egyszerű képeket vagy GIF-eket ágyazhasson az e-mail másolatba. Másrészt egy HTML e-mail tartalmazhat képeket, színeket és egyéb szövegformázási lehetőségeket. Annak megválasztása, hogy melyik e-mail legyen a vállalat számára jobb, az e-mail marketing stratégiájától, márkanevétől, stílus útmutatójától és egyéb tényezőktől függ. Ésszerűnek tűnik a HTML kódon alapuló e-mailek használata, különösen a B2C termékek esetében, mivel ez a fajta e-mail több lehetőséget kínál a termék vizuális bemutatására. A marketingszakemberek 62%-a azonban azt mondja, hogy hibrid HTML és egyszerű szöveges e-maileket küldenek előfizetőiknek.

Ready to put our product launch email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses.
Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..