Vállalati bejelentési e-mail sablonok - Az e-mailek hatékony kommunikációs eszközök és fontos szerepet játszanak a vállalati bejelentések és promóciók terén. A cikk bemutatja a különböző sablonokat, amelyek testre szabottak és segítenek a hatékony kapcsolatfelvételben.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Annak ellenére, hogy rengeteg kommunikációs csatorna áll rendelkezésre, sok vállalat azért választja az e-mailt, hogy bejelentéseket tegyen, mert ez a leginkább használt és legérdekesebb csatorna. A legtöbb esetben a vállalati bejelentési e-mailek promóciós üzenetek az új termék- vagy szolgáltatáskiadásokhoz, a meglévő termékek frissítéséhez vagy egy új vállalkozás elindításához.
Annak ellenére, hogy ezek az üzenetek elméletileg csak bejelentések, inkább a marketinggel kapcsolatos üzenetek továbbítására koncentrálnak, nem pedig a vállalati hírek közlésére. Ezért ezeket sajtóközlemény-példákként is lehet kezelni, azonban általában nincs olyan nagy hatókörük.
Ugyanakkor rengeteg példa található más célú vállalati bejelentési e-mailekre is, például belső üzenetekre. Ezek inkább formális e-mailek, amelyek az üzleti központú kommunikációra összpontosítanak, ideértve, de nem kizárólag, a vállalat nyitott pozícióinak hirdetését, a jelenlegi munkavállaló magasabb beosztásba való előléptetését, vadonatúj alkalmazottak bevezetését a meglévő csoporttagok, vagy meghívás nyílt találkozóra.
Ez utóbbi típusú vállalati bejelentési e-mailek lesznek a fő hangsúly itt, annak érdekében, hogy példákat mutassunk az üzleti vonatkozású üzenetekről, amelyeket e-mail ben továbbíthatunk a belső közönség számára.
Az e-mailek a kommunikáció egyik leghatékonyabb módszere, és régóta bizonyítottan hatékonyak mind a belső, mind a külső üzenetek küldésében és fogadásában. Ennek egyik nyilvánvaló oka az a tény, hogy az e-mailek lehetővé teszik a közvetlen kommunikációt a kívánt közönséggel, amennyiben ismeri az e-mail címüket.
Ez azt jelenti, hogy állásajánlatot vagy vállalati híreket küldhettek el a teljes vállalati munkaerőnek vagy egy listának, míg egy új munkatársat fogadó vagy nyílt találkozót hirdető e-mailt csak a nagyvállalat megfelelő csapatának vagy részlegének küldhettek el.
A Gallup-tanulmányban összegyűjtött adatok azt mutatják, hogy az alkalmazottak 74%-a úgy érzi, hogy lemaradnak a vállalati hírekről (forrás). Ugyanakkor a belső kommunikáció helytelen kezelése a kisvállalkozásoknak (kevesebb, mint 100 embert foglalkoztatnak) évente 420 000 dollárba kerülhet, míg a nagyvállalkozások évente akár 62 millió dollárt is veszíthetnek (forrás). Ez csak még két ok arra, hogy az e-maileket felhasználják a belső hírek bejelentésére és a fontos információk megosztására az alkalmazottak között.
I am happy to announce that [name of employee] has been promoted to the position of [job title].
[Name of employee] has been working at [company] for [X] years, and played a vital role in [achievement].
During that time, they have always been dedicated to [company] and displayed a great team spirit, which we’re happy to reward them with this promotion.
I would be grateful if you join me in congratulating [name of employee] on this exciting news.
Regards,
[name & position]
As of today, there is a vacancy for the [job title] role in our [department].
We highly recommend any current employee who is interested in this role to apply as soon as possible, as the vacancy will also be advertised externally soon.
Our new [job title] will work with the [team] to perform [main responsibilities].
To be considered for this role, you must have [experience] and meet the following criteria: [requirements]
Click here [button] for a full job description.
Please reply to this email by [date] with your CV/resume and provide a short cover letter to apply for this position.
If you have any more questions regarding this vacancy, please contact the HR team at [email].
Best regards,
[name & position]
[Name of new employee] will be joining [company] in the position of [job title], starting from the [date].
We are delighted to welcome [name of new employee] since their [X] years of experience in [field] will help drive [company] forward.
If you see [name of new employee] around the office, please introduce yourself to make them feel at home.
Alternatively, if you have any questions or would like to meet [name of new employee] before they start, please contact their employee mentor [name of mentor] to make arrangements.
Thanks for joining me in welcoming [name of employee] to [company].
Regards,
[name & position]
A reminder that the [purpose] Open Staff Meeting hosted by [name of host] is taking place on [date] at [time].
This online meeting can be accessed using the following link: [button]
Future related meeting dates are as follows: [dates]
Please note that everyone is welcome to attend any meeting, and the contents will be tailored to [department].
Please feel free to ask any questions during the meeting. Note that there is a limit of [X] participants, so please register in advance by replying to this email.
Recordings of all past meetings can be found at [link].
Best regards,
[name & position]
Sign up for our free 30-day trial today. No credit card required.
Put our company announcement email templates to the test. Deploy them through our ticketing software using templates, or used canned messages. The choice is yours.
10 Ügyfélszolgálati szabály webes szakemberek számára
Könnyen használható, hatékony kommunikációs eszköz. Biztonságos működést és proaktív chat lehetőséget biztosít. Felhasználóbarát és integrációval rendelkezik.
A LiveAgent egy magyar ügyfélszolgálati szoftver, amely segít megoldani a vásárlói kérdéseket és biztosítja a kitűnő vásárlói élményt. Az ügyfélszolgálat és az ügyfél élmény kulcsfontosságú az elégedettséghez. Az ügyfél támogatás és az SLA jelentések fontosak a hatékony ügyfélszolgálati támogatáshoz, melynek része az élő chat és az önkiszolgáló portálok. A szünet funkció megelőzi az ügynökök kiégését és stresszét, javítja a teljesítményüket és az elégedettséget. Az ügyfélszolgálati jelentések fontosak az ügyfelek elvárásainak teljesítéséhez, és az SLA megfelelőségét lehetővé teszik.
A LiveAgent demó és próbaverzió elérhető, amely hatékony eszköz az ügyfélszolgálatban. A hívásközpont sablonok erős ügyfélkapcsolatokat építenek ki. Az email sablonok tartalmazzák az információkat és a hivatkozásokat. A LiveAgent demója bemutatja az árazást, funkciókat és integrációkat. További tudás megszerzéséhez az akadémiai és webináriumi lehetőséget használhatja, valamint van lehetőség ajánlatot kérni, partnerré válni és az impresszumot megtekinteni.
Az e-mailek humanizálásának és személyre szabásának fontosságáról szól a szöveg, amely számos tippekkel és információkkal szolgál az információs és megerősítő e-mailek megírásáról. Az ügyfélszolgálatok számára az e-mail a legkedveltebb kapcsolattartási forma. LiveAgent demót és árazást, integrációkat és alternatívákat kínál az ügyfeleknek. A megerősítő e-mail fontos kommunikációs eszköz az ügyfélkapcsolat ápolásában és a vásárlói lojalitás javításában. Az e-mail sablonok előre elkészített üzenetkeretek, amelyek segítik a saját példány megírását.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.