Számos úgynevezett szakértő jelentette be az e-mailes marketing végét az elmúlt években. Ez a csatorna azonban, amely a marketing mátrix szerves része, még mindig erős.
E-mail hírlevelek, melyek egy speciális formái az email levelezésnek, nem haltak még ki és nem is fognak egyhamar. Éppen ellenkezőleg, egyre nagyobb jelentőséget kapnak a legtöbb vállalat digitális stratégiájában. Emiatt a hírlevél továbbra is szükséges kommunikációs eszköz, amennyiben annak használata ésszerű és célja van.
Mi a hírlevél e-mail?
A hírlevél egy digitális kiadvány, amelyet rendszeres időközönként (napi, heti, havi, kéthavonta vagy negyedévente) terjesztenek e-mailben. A hírlevelek általában különféle cikkekből állnak egy márkáról, cégről vagy az ágazatról, amelyben működik, ajánlat vagy CTA (cselekvésre ösztönzés) kíséretében.
Az ilyen típusú kommunikációt általában feliratkozók veszik igénybe, akik korábban érdeklődést mutattak a vállalkozás és annak termékei vagy szolgáltatásai iránt, és beleegyeztek a hírlevél fogadásába. Ez létfontosságú, mivel csak azoknak a felhasználóknak küldjön e-mailes frissítéseket, akik hozzájárultak azok fogadásához.
Ezenkívül a vállalkozásoknak figyelembe kell venniük a világ különböző területein érvényes speciális jogi szabályozásokat, például az európai GDPR-t, mielőtt e-mail üzeneteket küldenek. Ezek a szabályozások vonatkoznak minden olyan szervezetre, amely egy adott régióban működik, valamint a régión kívüli szervezetekre, amelyek árukat vagy szolgáltatásokat kínálnak az adott régió ügyfeleinek vagy vállalkozásainak.
Ne felejtse el, hogy a hírlevélbe mindig vegyen fel egy leiratkozás gombot vagy linket, lehetőleg az e-mail sablon alján. Az e-mailes hírlevelek címzettjeinek mindig lehetőséget kell adni arra, hogy leiratkozhassanak az e-mailek fogadásáról.
A fogyasztók 91%-a naponta legalább egyszer (forrás) ellenőrzi e-mailjét okostelefonján, ezért ne felejtsen el reagálós, mobilbarát hírleveleket készíteni!
Miért érdemes hírleveles e-mailt alkalmazni marketingstratégiájában?
Nagy jelentőségű egy regisztrált felhasználó, aki beleegyezett abba, hogy e-mailben kapjon kommunikációt a vállalatától. Ha rendelkezik aktív feliratkozói listájával, rengeteg oka van annak, hogy a hírlevelek küldése miért is előnyös:
A fogyasztók 91%-a naponta legalább egyszer ellenőrzi e-mailjét okostelefonján (forrás), ezért ne felejtsen el reagáló, mobilbarát hírleveleket készíteni!
A marketingszakemberek 89%-a az e-mailt tekinti az elsődleges csatornának a lead létrehozásához (forrás).
A fogyasztók 80%-a előnyben részesíti az e-mailt, mint marketing kommunikációs csatornát (forrás).
Az e-mailes marketing megtérülése sokkal magasabb (4,300%), mint más digitális kommunikációs csatornáknál (forrás).
A hírlevelek küldésének számos előnye van. Ennek a kommunikációs stratégiának a végrehajtásakor azonban körültekintőnek kell lennie. Először mindig a felhasználóra gondoljon, és győződjön meg arról, hogy Ön értéket képvisel mindennel, amit elküld.
3 hírlevél e-mail sablon ötlet
Most nézzünk meg néhány hasznos hírleveles e-mail sablont.
Az év tele van különleges alkalmakkal és szezonokkal a dedikált promóciók számára, és az ügyfelek valószínűleg arra várnak, hogy megtudják, mit készítettek nekik. A téli vagy nyári értékesítési és kereskedelmi dátumok, mint a Black Friday, Cyber Monday, karácsony, Eid al-Fitr, Eid al-Adha és Vízkereszt (Spanyolországban) csak néhány példa azokra a nevezetes napokra, amelyeket érdemes kihasználnia a konverziók növelése érdekében .
Vessen egy pillantást néhány hírleveles e-mail sablonunkra, amelyeket felhasználhat a következő kampányában. Ne felejtsen el az e-mail sablonokba csábító látványt adni az Ön által hirdetett elemekről.
Szüksége van egy olyan e-mailes hírleveles sablonra, amely kifejezetten az Ön iparához kapcsolódik?
Az alábbi sablon segítségével üzenetet küldhet ügyfeleinek, függetlenül az iparágától – turizmus, autóipar, szolgáltatások, vendéglátás vagy ingatlanszektor.
Az alábbi sablon jól fog működni, ha világos és közvetlen üzenetet kell küldenie a hírlevél előfizetőinek.
Szóval, mikor tudja használni ezt az e-mail hírlevél sablont? Bármikor, amikor tájékoztatni akarja feliratkozóit egy esetleges közelgő eseményről, ismertetni tudja egy új termék/szolgáltatás bemutatóját, vagy értesíteni tudja őket egy új lehetőségről. És újra, ahogy már említettük, ne felejtsen el vizuális elemeket használni!
14 hírlevél e-mail tárgysor példa
GYIK: Hírlevél e-mail sablon
A hírleveleket rendszeresen ki kell küldeni, hogy feliratkozói ne felejtsék el. Ha azonban túl gyakran küldenek hírleveleket, akkor az olvasók úgy érezhetik, hogy spamelik és zavarják őket.
A havonta vagy kéthetente küldött hírlevelek nagyon gyakoriak, azonban két hét és két hónap között bármi ésszerű. Legyen mégis következetes – három hét alatt ne küldjön el két hírlevelet, majd két hónapig hallgasson el mint a rádió.
A hírlevél hatásának mérésére a leghasznosabb mérőszámok a kézbesítési arányok, a megnyitott arányok, az átkattintási arányok és a visszafordulási arányok. Minden megbízható marketing ügynökség vagy e-mail marketing eszköz biztosítja ezeket a statisztikákat.
Általában a következőkre kíván törekedni:
Ezek az arányok és referenciaértékek azonban iparonként eltérőek lehetnek. A legfontosabb elemek, amelyek befolyásolják ezeket az eredményeket, a kampány adatminősége és a tartalom értéke.
A tartalomnak rövidnek, soványnak kell lennie, és kisebb darabokban kell lennie. Általában a fogyasztók csak néhány másodpercet töltenek az e-mailek átfutásával, az általános kulcsszavak és témák kiválasztásával. Ha észrevesznek valami releváns dolgot, lelassulnak, és figyelmesebben olvassák el az üzenetet. Kezdje az e-mail megírásával, majd folytassa a szerkesztést, amíg a legfontosabb információkat a lehető legrövidebb és legédesebb módon meg nem mutatja.
Vissza a sablonokhozLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..