A hírlevél e-mail sablonok fontos részei a digitális marketing stratégiának, és még mindig hatékonyak az ügyfelek megszólításában és az értékesítés növelésében. Az oldalon számos sablon található, amelyek inspirációt adhatnak a kampányokhoz, valamint hasznos tippeket és tanácsokat is kínál az e-mail marketing hatékonyabbá tételéhez.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Számos úgynevezett szakértő jelentette be az e-mailes marketing végét az elmúlt években. Ez a csatorna azonban, amely a marketing mátrix szerves része, még mindig erős.
E-mail hírlevelek, melyek egy speciális formái az email levelezésnek, nem haltak még ki és nem is fognak egyhamar. Éppen ellenkezőleg, egyre nagyobb jelentőséget kapnak a legtöbb vállalat digitális stratégiájában. Emiatt a hírlevél továbbra is szükséges kommunikációs eszköz, amennyiben annak használata ésszerű és célja van.
A hírlevél egy digitális kiadvány, amelyet rendszeres időközönként (napi, heti, havi, kéthavonta vagy negyedévente) terjesztenek e-mailben. A hírlevelek általában különféle cikkekből állnak egy márkáról, cégről vagy az ágazatról, amelyben működik, ajánlat vagy CTA (cselekvésre ösztönzés) kíséretében.
Az ilyen típusú kommunikációt általában feliratkozók veszik igénybe, akik korábban érdeklődést mutattak a vállalkozás és annak termékei vagy szolgáltatásai iránt, és beleegyeztek a hírlevél fogadásába. Ez létfontosságú, mivel csak azoknak a felhasználóknak küldjön e-mailes frissítéseket, akik hozzájárultak azok fogadásához.
Ezenkívül a vállalkozásoknak figyelembe kell venniük a világ különböző területein érvényes speciális jogi szabályozásokat, például az európai GDPR-t, mielőtt e-mail üzeneteket küldenek. Ezek a szabályozások vonatkoznak minden olyan szervezetre, amely egy adott régióban működik, valamint a régión kívüli szervezetekre, amelyek árukat vagy szolgáltatásokat kínálnak az adott régió ügyfeleinek vagy vállalkozásainak.
Ne felejtse el, hogy a hírlevélbe mindig vegyen fel egy leiratkozás gombot vagy linket, lehetőleg az e-mail sablon alján. Az e-mailes hírlevelek címzettjeinek mindig lehetőséget kell adni arra, hogy leiratkozhassanak az e-mailek fogadásáról.
A fogyasztók 91%-a naponta legalább egyszer (forrás), ellenőrzi e-mailjét okostelefonján, ezért ne felejtsen el reagálós, mobilbarát hírleveleket készíteni!
Nagy jelentőségű egy regisztrált felhasználó, aki beleegyezett abba, hogy e-mailben kapjon kommunikációt a vállalatától. Ha rendelkezik aktív feliratkozói listájával, rengeteg oka van annak, hogy a hírlevelek küldése miért is előnyös:
A hírlevelek küldésének számos előnye van. Ennek a kommunikációs stratégiának a végrehajtásakor azonban körültekintőnek kell lennie. Először mindig a felhasználóra gondoljon, és győződjön meg arról, hogy Ön értéket képvisel mindennel, amit elküld.
Most nézzünk meg néhány hasznos hírleveles e-mail sablont.
Az év tele van különleges alkalmakkal és szezonokkal a dedikált promóciók számára, és az ügyfelek valószínűleg arra várnak, hogy megtudják, mit készítettek nekik. A téli vagy nyári értékesítési és kereskedelmi dátumok, mint a Black Friday, Cyber Monday, karácsony, Eid al-Fitr, Eid al-Adha és Vízkereszt (Spanyolországban) csak néhány példa azokra a nevezetes napokra, amelyeket érdemes kihasználnia a konverziók növelése érdekében .
Vessen egy pillantást néhány hírleveles e-mail sablonunkra, amelyeket felhasználhat a következő kampányában. Ne felejtsen el az e-mail sablonokba csábító látványt adni az Ön által hirdetett elemekről.
It’s that special time of the year again – [Name of a season or holiday] is near, and we wanted to let you know all about the special offers that we’ve prepared for you:
Offer no. 1 with a description
Offer no. 2 with a description
Offer no. 3 with a description
…
Take advantage of these [discounts/offers/promotions] by clicking the button below.
[CTA]
Happy shopping and have a nice [Name of the season/holiday]!
Best wishes,
[your name & company’s name]
Szüksége van egy olyan e-mailes hírleveles sablonra, amely kifejezetten az Ön iparához kapcsolódik?
Az alábbi sablon segítségével üzenetet küldhet ügyfeleinek, függetlenül az iparágától – turizmus, autóipar, szolgáltatások, vendéglátás vagy ingatlanszektor.
You are an active subscriber of our mailing list [Name of a newsletter – if applicable], that’s why we think you’ll be interested in the latest news and information from [company].
We’re sending you a list of [articles posted by your company/industry articles/industry reports/ebooks] that we’ve curated especially for those who subscribe to our newsletter.
[List of the resources with short descriptions with CTAs like “Read more”/ “Read the article”/” Download the ebook”/” Check the report”, etc.].
[Don’t forget to use visuals!]
Happy reading!
Best,
[your name & company’s name]
Az alábbi sablon jól fog működni, ha világos és közvetlen üzenetet kell küldenie a hírlevél előfizetőinek.
Szóval, mikor tudja használni ezt az e-mail hírlevél sablont? Bármikor, amikor tájékoztatni akarja feliratkozóit egy esetleges közelgő eseményről, ismertetni tudja egy új termék/szolgáltatás bemutatóját, vagy értesíteni tudja őket egy új lehetőségről. És újra, ahogy már említettük, ne felejtsen el vizuális elemeket használni!
Here’s a dose of [weekly/bi-weekly/monthly/quarterly] news from [company].
We’re going to launch/We’ve just launched a new [product/feature/service] this [week/month/quarter] and we wanted you, our valued newsletter subscriber, to be one of the first to hear this exciting announcement.
[A description of an item(s) that the message refers to.]
If you are interested in purchasing any of these [product/feature/service], just click the button below. We’ve prepared a special discount that is only available for the recipients of this message.
or:
Check your inbox frequently. Our subscribers are always the first to know about our new releases, and we always prepare special offers and discounts for you.
[CTA]
Best,
[your name & company’s name]
10 Ügyfélszolgálati szabály webes szakemberek számára
Könnyen használható, hatékony kommunikációs eszköz. Biztonságos működést és proaktív chat lehetőséget biztosít. Felhasználóbarát és integrációval rendelkezik.
Az e-mailek humanizálásának és személyre szabásának fontosságáról szól a szöveg, amely számos tippekkel és információkkal szolgál az információs és megerősítő e-mailek megírásáról. Az ügyfélszolgálatok számára az e-mail a legkedveltebb kapcsolattartási forma. LiveAgent demót és árazást, integrációkat és alternatívákat kínál az ügyfeleknek. A megerősítő e-mail fontos kommunikációs eszköz az ügyfélkapcsolat ápolásában és a vásárlói lojalitás javításában. Az e-mail sablonok előre elkészített üzenetkeretek, amelyek segítik a saját példány megírását.
Az email sablon lehetővé teszi a tartalmi email kampányok egyszerűbb és gyorsabb készítését, valamint segíti a személyre szabást és a következetességet. A tartalmi emailnek tartalmaznia kell egy személyre szabott üdvözletet, valamint egy emlékeztetőt a termékről vagy szolgáltatásról és egy erős CTA-t. A köszönet e-mailek hatékonyabbak lehetnek, ha személyre szabott, barátságos és professzionális hangvételt alkalmaznak. Az ügyfélportál e-mail sablonokat kínál, amelyek időt takaríthatnak meg és megkönnyíthetik az ügyfélkapcsolatok kezelését. A SendPulse több, mint 130 ingyenes sablont kínál, amelyek használatra készek.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.