Hírlevél e-mail sablonok

Számos úgynevezett szakértő jelentette be az e-mailes marketing végét az elmúlt években. Ez a csatorna azonban, amely a marketing mátrix szerves része, még mindig erős.

E-mail hírlevelek, melyek egy speciális formái az email levelezésnek, nem haltak még ki és nem is fognak egyhamar. Éppen ellenkezőleg, egyre nagyobb jelentőséget kapnak a legtöbb vállalat digitális stratégiájában. Emiatt a hírlevél továbbra is szükséges kommunikációs eszköz, amennyiben annak használata ésszerű és célja van.

Mi a hírlevél e-mail?

A hírlevél egy digitális kiadvány, amelyet rendszeres időközönként (napi, heti, havi, kéthavonta vagy negyedévente) terjesztenek e-mailben. A hírlevelek általában különféle cikkekből állnak egy márkáról, cégről vagy az ágazatról, amelyben működik, ajánlat vagy CTA (cselekvésre ösztönzés) kíséretében.

Az ilyen típusú kommunikációt általában feliratkozók veszik igénybe, akik korábban érdeklődést mutattak a vállalkozás és annak termékei vagy szolgáltatásai iránt, és beleegyeztek a hírlevél fogadásába. Ez létfontosságú, mivel csak azoknak a felhasználóknak küldjön e-mailes frissítéseket, akik hozzájárultak azok fogadásához.

LiveAgent beépülő e-mail
Egy hírlevél e-mail példa

Ezenkívül a vállalkozásoknak figyelembe kell venniük a világ különböző területein érvényes speciális jogi szabályozásokat, például az európai GDPR-t, mielőtt e-mail üzeneteket küldenek. Ezek a szabályozások vonatkoznak minden olyan szervezetre, amely egy adott régióban működik, valamint a régión kívüli szervezetekre, amelyek árukat vagy szolgáltatásokat kínálnak az adott régió ügyfeleinek vagy vállalkozásainak.

Ne felejtse el, hogy a hírlevélbe mindig vegyen fel egy leiratkozás gombot vagy linket, lehetőleg az e-mail sablon alján. Az e-mailes hírlevelek címzettjeinek mindig lehetőséget kell adni arra, hogy leiratkozhassanak az e-mailek fogadásáról.

A fogyasztók 91%-a naponta legalább egyszer (forrás) ellenőrzi e-mailjét okostelefonján, ezért ne felejtsen el reagálós, mobilbarát hírleveleket készíteni!

Miért érdemes hírleveles e-mailt alkalmazni marketingstratégiájában?

Nagy jelentőségű egy regisztrált felhasználó, aki beleegyezett abba, hogy e-mailben kapjon kommunikációt a vállalatától. Ha rendelkezik aktív feliratkozói listájával, rengeteg oka van annak, hogy a hírlevelek küldése miért is előnyös:

  • Az e-mail életciklusa sokkal hosszabb, mint a közösségi médiában közzétett tartalom.
  • A fogyasztók 91%-a naponta legalább egyszer ellenőrzi e-mailjét okostelefonján (forrás), ezért ne felejtsen el reagáló, mobilbarát hírleveleket készíteni!

  • A marketingszakemberek 89%-a az e-mailt tekinti az elsődleges csatornának a lead létrehozásához (forrás).

  • A fogyasztók 80%-a előnyben részesíti az e-mailt, mint marketing kommunikációs csatornát (forrás).

  • Az e-mailes marketing megtérülése sokkal magasabb (4,300%), mint más digitális kommunikációs csatornáknál (forrás).

  • Az a közönség, amely e-mailes hírleveleket kap Öntől, beleegyezett, hogy megkapja a tartalmát, ezért ők már hallani akarnak Önről.
  • Ez meglehetősen olcsó marketingcsatorna a PPC-hez képest, és nem igényel előzetes pénzügyi beruházásokat.
  • Gyorsabb eredménye van, mint a SEO-nak.
  • Ez lehetővé teszi, hogy nagyobb forgalmat hozzon létre webhelyén.

A hírlevelek küldésének számos előnye van. Ennek a kommunikációs stratégiának a végrehajtásakor azonban körültekintőnek kell lennie. Először mindig a felhasználóra gondoljon, és győződjön meg arról, hogy Ön értéket képvisel mindennel, amit elküld.

3 hírlevél e-mail sablon ötlet

Most nézzünk meg néhány hasznos hírleveles e-mail sablont.

Hírlevél sablonok, hogy ajánlatokat küldjön

Az év tele van különleges alkalmakkal és szezonokkal a dedikált promóciók számára, és az ügyfelek valószínűleg arra várnak, hogy megtudják, mit készítettek nekik. A téli vagy nyári értékesítési és kereskedelmi dátumok, mint a Black Friday, Cyber Monday, karácsony, Eid al-Fitr, Eid al-Adha és Vízkereszt (Spanyolországban) csak néhány példa azokra a nevezetes napokra, amelyeket érdemes kihasználnia a konverziók növelése érdekében .

Vessen egy pillantást néhány hírleveles e-mail sablonunkra, amelyeket felhasználhat a következő kampányában. Ne felejtsen el az e-mail sablonokba csábító látványt adni az Ön által hirdetett elemekről.

 

Hírlevél e-mail sablon a különböző iparágak számára

Szüksége van egy olyan e-mailes hírleveles sablonra, amely kifejezetten az Ön iparához kapcsolódik?

Az alábbi sablon segítségével üzenetet küldhet ügyfeleinek, függetlenül az iparágától – turizmus, autóipar, szolgáltatások, vendéglátás vagy ingatlanszektor.

E-mail hírlevél sablon informatív üzenetek küldéséhez

Az alábbi sablon jól fog működni, ha világos és közvetlen üzenetet kell küldenie a hírlevél előfizetőinek.

Szóval, mikor tudja használni ezt az e-mail hírlevél sablont? Bármikor, amikor tájékoztatni akarja feliratkozóit egy esetleges közelgő eseményről, ismertetni tudja egy új termék/szolgáltatás bemutatóját, vagy értesíteni tudja őket egy új lehetőségről. És újra, ahogy már említettük, ne felejtsen el vizuális elemeket használni!

14 hírlevél e-mail tárgysor példa

  • [cég]: [Előfizető neve], próbálja ki új csemegénket
  • Ne felejtse el felhasználni [kedvezmény mennyisége]% kedvezményét!
  • Egy adag legfrissebb hír a [cégtől], kifejezetten az Ön számára, [Név]
  • [Előfizető neve], Tekintse meg ezeket a [vállalat] kézzel kiválasztott megjelenéseit
  • [Előfizető neve], Ez az utolsó lehetősége, hogy ezen a [Nyaralás/szezon neve] sokat megtakarítson
  • [Cég]: Csak [ma/ma este/ezen a héten/ebben a hónapban]. Takarítson meg [kedvezmény összegét] a következő megrendelésén
  • Töltse le ingyenes [termékét/szolgáltatását] egyszerűen elolvasva ezt az e-mailt
  • Elgondolkodott már azon, hogyan működik [egy bizonyos szakterület] egy [Fortune 500 vállalatnál/bármely más sikeres/elismert vállalat listáján]?
  • Ön [egy bizonyos szakma neve], aki [kívánt eredményt] akar
  • Amit minden [egy bizonyos szakma neve] tudnia kell [a tudás meghatározott területéről]
  • Egy [tevékenység neve] rajongó számára: 8 [egy iparág neve] Tipp [bizonyos tevékenységhez]
  • Digitális marketingszakember számára: Hogyan generálja a [vállalat neve] a [lenyűgöző üzleti eredményeket]
  • Olyan [egy bizonyos szakma neve] számára, akik utálják a [fájdalompontot]
  • Bizalmas üzenet a [termék] tulajdonosainak

GYIK: Hírlevél e-mail sablon

 

Milyen gyakran kellene hírlevelet küldeni?

Megoldási idő

A hírleveleket rendszeresen ki kell küldeni, hogy feliratkozói ne felejtsék el. Ha azonban túl gyakran küldenek hírleveleket, akkor az olvasók úgy érezhetik, hogy spamelik és zavarják őket.

A havonta vagy kéthetente küldött hírlevelek nagyon gyakoriak, azonban két hét és két hónap között bármi ésszerű. Legyen mégis következetes – három hét alatt ne küldjön el két hírlevelet, majd két hónapig hallgasson el mint a rádió.

Hogyan mérhetem a hírlevelem sikerét?

Megoldott jegy

A hírlevél hatásának mérésére a leghasznosabb mérőszámok a kézbesítési arányok, a megnyitott arányok, az átkattintási arányok és a visszafordulási arányok. Minden megbízható marketing ügynökség vagy e-mail marketing eszköz biztosítja ezeket a statisztikákat.

  • A kézbesítési arány a nem ugráló e-mailek aránya a küldött e-mailek számával.
  • A megnyitási arány a hírlevelet megnyitó feliratkozók aránya a kézbesített e-mailek számával.
  • Az átkattintási arány az e-mailben található linkekre kattintók és a kézbesített e-mailek aránya.
  • A visszafordulási arány a hírlevelek listáján szereplő e-mail címek aránya, amelyek nem kapták meg az üzenetet, mivel levelező szervereik vagy ügyfeleik visszaküldték őket, és a listában szereplő összes e-mail cím aránya.

Általában a következőkre kíván törekedni:

  • 95%-os vagy annál magasabb kézbesítési ráta
  • 30%-os megnyitási ráta
  • Több mint 10%-os átkattintási arányok
  • 2% alatti visszafordulási arány

Ezek az arányok és referenciaértékek azonban iparonként eltérőek lehetnek. A legfontosabb elemek, amelyek befolyásolják ezeket az eredményeket, a kampány adatminősége és a tartalom értéke.

Milyen hosszúnak kell lennie a hírlevélnek?

Hírlevél e-mail sablonok

A tartalomnak rövidnek, soványnak kell lennie, és kisebb darabokban kell lennie. Általában a fogyasztók csak néhány másodpercet töltenek az e-mailek átfutásával, az általános kulcsszavak és témák kiválasztásával. Ha észrevesznek valami releváns dolgot, lelassulnak, és figyelmesebben olvassák el az üzenetet. Kezdje az e-mail megírásával, majd folytassa a szerkesztést, amíg a legfontosabb információkat a lehető legrövidebb és legédesebb módon meg nem mutatja.

Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..