Ingyenes próba
  • Sablonok
  • E-mail összefoglaló sablonok

E-mail összefoglaló sablonok

A vállalatok építhetik márkahűségüket és növelhetik az ügyfelek bizalmát azáltal, hogy rendszeresen megosztanak értékes és könnyen olvasható – vagy emészthető – tartalmat e-mailben.  Ezek az információrészletek a legfrissebb hírek összefoglalóit vagy fontos frissítéseket tartalmaznak egy meghatározott ütemezési terv szerint és e-mail összefoglalónak is nevezik.

Az ilyen üzenetekben szereplő tartalom konkrét típusa attól a konkrét iparágtól függ, amelyben a vállalkozás működik és ezeknek az összefoglalásokban a gyakorisága napi, heti vagy havi lehet, attól függően, hogy mennyi információt kell megosztani.

Kétségtelenül ismeri az e-mailek összesítőit, mert sok sikeres vállalat nagyon hatékonyan használja őket – azonban lehet, hogy Ön nem ismeri a terminológiát.

Miért kell e-mail összesítőt küldeni?

A rendszeres összesítő üzenetek több célt szolgálnak, az üzleti szektortól és az elküldés gyakoriságától függően. Az e-mail összesítők küldésének egyik legjobb oka az, hogy:

  • Kapcsolatot és bizalmat épít ügyfeleivel és feliratkozóival (szabályos érintkezési körben tartva őket)
  • Udvariasak és azt mutatják, hogy törődik a felhasználók idejével (mivel a fontos információkat összefoglalják az olvasó számára)
  • Növeli a weboldala forgalmát az információrészletek biztosításának és az oldal további részleteihez való linkelés eredményeként.
  • Tudatosságot mutat.
  • Ösztönzi az értékesítést.
  • Teljesen testreszabható, hogy személyes adatokat tartalmazzon az ügyfél korábbi üzleti tevékenységével és termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatos interakcióiról.

Hogyan nézzen ki egy e-mail összesítő

Az e-mail összesítők gyakran nagy mennyiségű információt tartalmaznak, könnyen olvasható formátumban összefoglalva. Természetesen ez gyakran tartalmaz grafikai elemeket – elvégre egy kép többet mond ezer szónál. Tehát hogyan kellene megterveznie ezt a típusú emailt?

  • Kiegyensúlyozza a szöveg és a vizuális elemek mennyiségét a másolattal bókoló grafikával.
  • Készítsen konzisztens elrendezést a szín, a méret, a helyzet és az igazítás stb. Használatával, hogy a tartalom könnyebben elérhető legyen.
  • Helyezzen el elegendő fehér helyet (ami nem feltétlenül jelenti a fehér színt(, biztosítva a lélegzetvételnyi helyet az e-mail fontos elemei között – azaz a másolat, a képek, a CTA és a linkek – között.
Grammarly e-mail összefoglaló
E-mail összefoglaló a Grammarly-ból

E-mail összefoglaló tárgymezők

  • [Vállalat neve] Frissítés [Hónap] [Év]
  • Minden amiről lemaradt [ma/ezen a héten/ebben a hónapban]
  • Nagyon elfoglaltak voltunk nehány változtatással…
  • Összegzés a [cég] legutóbbi frissítéseiről
  • Az Ön [napi/heti/havi] [tevékenység] összegzése
  • Így teljesített [ma/ezen a héten/ebben a hónapban]
  • Gratulálunk! Ön a felső [X]%-ban végzett [tevékenység] a [ma/ezen a héten/ebben a hónapban]
  • Szeretné tudni, hogy állnak mások?

E-mail összesítő sablonok

E-mail összesítő sablon 1 – üzleti teljesítmény

E-mail összesítő sablon 2 – cég frissítés

E-mail összesítő sablon 3 – tevékenységi összegzés

E-mail összesítő sablon 4 – összehasonlítás másokkal

E-mail összesítő – Gyakran ismételt kérdések

Milyen gyakran kellene küldeni e-mail összesítőt?

A rendszeres összesítő e-mailek szokásos gyakorisága napi, heti vagy havi, attól függ, hogy mennyi információval kell frissíteni a címzettet. Ez attól is függ, hogy melyik iparágban tevékenykedik. Az e-mailek összesítését a mindennapi mennyiségnél már akár spamnak is vélhetik, még akkor is, ha sok mindent meg kellene osztania, de azonban ha havonta küldi őket, akkor talán el is feledkeznek róla.

Az e-mail összesítőnek személyre szabottnak kellene lennie?

Az e-mailek összesítőit nagyon is az e-mail címzettjére kell szabni, kezdve a nevétől és adott esetben személyes adatokkal és statisztikákkal. Az ilyen kommunikáció célja az, hogy értéket adjon könnyen olvasható formátumban, ami elősegíti a kapcsolat kialakítását és a bizalmat a fogyasztóval. Ezt a folyamatot nagyban támogatja üzeneteinek személyre szabása, amely a címzetteket nagyobb megbecsülési érzettel tölti meg.

Legjobb, ha ugyanazt a formátumot használom az e-mailek összesítéséhez?

Bár a következetesség jó, célszerű időnként felfrissíteni a kommunikációt. Például ugyanaz az elrendezés és ugyanazok a statisztikák megosztása gyorsabbá teszi az olvasó számára, hogy megismerje az e-mailjeiből kapott információkat és összehasonlítsa a frissítéseket. Ugyanakkor nem akarja, hogy az üzenetek is túlságosan ismétlődjenek és elavultak legyenek, ezért fontos időről időre fűszerezni a dolgokat.

Free templates and a free 14-day trial?

That's right! Test LiveAgent's ticketing features, including our email templates. Save our email digests, customize them, and send them out directly from your dashboard today. With LiveAgent, fostering customer relationships is easy.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen gyakran kellene küldeni e-mail összesítőt?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A rendszeres összesítő e-mailek szokásos gyakorisága napi, heti vagy havi, attól függ, hogy mennyi információval kell frissíteni a címzettet. Ez attól is függ, hogy melyik iparágban tevékenykedik. Az e-mailek összesítését a mindennapi mennyiségnél már akár spamnak is vélhetik, még akkor is, ha sok mindent meg kellene osztania, de azonban ha havonta küldi őket, akkor talán el is feledkeznek róla.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Az e-mail összesítőnek személyre szabottnak kellene lennie?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az e-mailek összesítőit nagyon is az e-mail címzettjére kell szabni, kezdve a nevétől és adott esetben személyes adatokkal és statisztikákkal. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Legjobb, ha ugyanazt a formátumot használom az e-mailek összesítéséhez?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Bár a következetesség jó, célszerű időnként felfrissíteni a kommunikációt. Például ugyanaz az elrendezés és ugyanazok a statisztikák megosztása gyorsabbá teszi az olvasó számára, hogy megismerje az e-mailjeiből kapott információkat és összehasonlítsa a frissítéseket. Ugyanakkor nem akarja, hogy az üzenetek is túlságosan ismétlődjenek és elavultak legyenek, ezért fontos időről időre fűszerezni a dolgokat. ” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..