• Sablonok
  • E-mail összefoglaló sablonok

E-mail összefoglaló sablonok

Companies can build their brand awareness and increase customer trust by regularly sharing valuable and easily readable – or digestible – content via email. These snippets of information contain summaries of recent news or important updates according to an established schedule and are known as email digests.

Az ilyen üzenetekben szereplő tartalom konkrét típusa attól a konkrét iparágtól függ, amelyben a vállalkozás működik és ezeknek az összefoglalásokban a gyakorisága napi, heti vagy havi lehet, attól függően, hogy mennyi információt kell megosztani.

Kétségtelenül ismeri az e-mailek összesítőit, mert sok sikeres vállalat nagyon hatékonyan használja őket – azonban lehet, hogy Ön nem ismeri a terminológiát.

Miért kell e-mail összesítőt küldeni?

A rendszeres összesítő üzenetek több célt szolgálnak, az üzleti szektortól és az elküldés gyakoriságától függően. Az e-mail összesítők küldésének egyik legjobb oka az, hogy:

  • Kapcsolatot és bizalmat épít ügyfeleivel és feliratkozóival (szabályos érintkezési körben tartva őket)
  • Udvariasak és azt mutatják, hogy törődik a felhasználók idejével (mivel a fontos információkat összefoglalják az olvasó számára)
  • Increase traffic to your website, as a result of providing snippets of info and linking to more details on your page.
  • Tudatosságot mutat.
  • Encourage sales.
  • Teljesen testreszabható, hogy személyes adatokat tartalmazzon az ügyfél korábbi üzleti tevékenységével és termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatos interakcióiról.

Hogyan nézzen ki egy e-mail összesítő

Az e-mail összesítők gyakran nagy mennyiségű információt tartalmaznak, könnyen olvasható formátumban összefoglalva. Természetesen ez gyakran tartalmaz grafikai elemeket – elvégre egy kép többet mond ezer szónál. Tehát hogyan kellene megterveznie ezt a típusú emailt?

  • Kiegyensúlyozza a szöveg és a vizuális elemek mennyiségét a másolattal bókoló grafikával.
  • Készítsen konzisztens elrendezést a szín, a méret, a helyzet és az igazítás stb. Használatával, hogy a tartalom könnyebben elérhető legyen.
  • Helyezzen el elegendő fehér helyet (ami nem feltétlenül jelenti a fehér színt(, biztosítva a lélegzetvételnyi helyet az e-mail fontos elemei között – azaz a másolat, a képek, a CTA és a linkek – között.
Grammarly e-mail összefoglaló
E-mail összefoglaló a Grammarly-ból

E-mail összefoglaló tárgymezők

  • [Vállalat neve] Frissítés [Hónap] [Év]
  • Minden amiről lemaradt [ma/ezen a héten/ebben a hónapban]
  • Nagyon elfoglaltak voltunk nehány változtatással…
  • Összegzés a [cég] legutóbbi frissítéseiről
  • Az Ön [napi/heti/havi] [tevékenység] összegzése
  • Így teljesített [ma/ezen a héten/ebben a hónapban]
  • Gratulálunk! Ön a felső [X]%-ban végzett [tevékenység] a [ma/ezen a héten/ebben a hónapban]
  • Szeretné tudni, hogy állnak mások?

E-mail összesítő sablonok

E-mail összesítő sablon 1 – üzleti teljesítmény


Dear [name],

It’s time for your regular roundup from [company]. Here is the month in numbers:

Statistic 1
Statistic 2
Statistic 3…

Below you can see the changes in some important metrics:

[Graphic of company data]

Look out for another update landing in your inbox next month.

Best,
[Name], [position] at [company]

E-mail összesítő sablon 2 – cég frissítés


Hello [name],

Have you heard everything that’s been going on at [company name] recently? Maybe you missed the news about [announcement].

We’ve also made some updates to our [product/service], which, as a current user, we’re sure that you’ll be interested in:

New feature
Update
Fix…

What’s more, we’re already well underway on our plans for the next [week/month], including:

Plan 1
Plan 2
Plan 3…

As usual, we’ll update you again next [week/month], when those changes will hopefully have been implemented.

Regards,
The [company] team

E-mail összesítő sablon 3 – tevékenységi összegzés


Hi [name],

Do you know how you got on [today/this week/this month]? Well, there’s no need to guess, as we’ve got all the important numbers for you right here.

Here is your [day/week/month] in numbers:

[Visualization of personal stats]

For full details of your [daily/weekly/monthly] roundup, you can read the report that we’ve generated for you here: [link]

We’ll be in touch again [tomorrow/next week/ next month].

[Name] at [company]

E-mail összesítő sablon 4 – összehasonlítás másokkal


Hey [name],

Think that you’ve been performing well [today/this week/this month]? No doubt that you have! But here’s how you got on compared to others:

[Graphical comparison]

As you can see above, you were in the top [X]% of all [product/service] users for [achievement] over the course of the [day/previous week/previous month]. Congrats!

Can you do even better [tomorrow/next week/ next month]? We’ll be sure to let you know!
The [company] team

E-mail összesítő – Gyakran ismételt kérdések

Milyen gyakran kellene küldeni e-mail összesítőt?

A rendszeres összesítő e-mailek szokásos gyakorisága napi, heti vagy havi, attól függ, hogy mennyi információval kell frissíteni a címzettet. Ez attól is függ, hogy melyik iparágban tevékenykedik. Az e-mailek összesítését a mindennapi mennyiségnél már akár spamnak is vélhetik, még akkor is, ha sok mindent meg kellene osztania, de azonban ha havonta küldi őket, akkor talán el is feledkeznek róla.

Az e-mail összesítőnek személyre szabottnak kellene lennie?

Az e-mailek összesítőit nagyon is az e-mail címzettjére kell szabni, kezdve a nevétől és adott esetben személyes adatokkal és statisztikákkal. Az ilyen kommunikáció célja az, hogy értéket adjon könnyen olvasható formátumban, ami elősegíti a kapcsolat kialakítását és a bizalmat a fogyasztóval. Ezt a folyamatot nagyban támogatja üzeneteinek személyre szabása, amely a címzetteket nagyobb megbecsülési érzettel tölti meg.

Legjobb, ha ugyanazt a formátumot használom az e-mailek összesítéséhez?

Bár a következetesség jó, célszerű időnként felfrissíteni a kommunikációt. Például ugyanaz az elrendezés és ugyanazok a statisztikák megosztása gyorsabbá teszi az olvasó számára, hogy megismerje az e-mailjeiből kapott információkat és összehasonlítsa a frissítéseket. Ugyanakkor nem akarja, hogy az üzenetek is túlságosan ismétlődjenek és elavultak legyenek, ezért fontos időről időre fűszerezni a dolgokat.

Free templates and a free 14-day trial?

That's right! Test LiveAgent's ticketing features, including our email templates. Save our email digests, customize them, and send them out directly from your dashboard today. With LiveAgent, fostering customer relationships is easy.

Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.