A vállalatok építhetik márkahűségüket és növelhetik az ügyfelek bizalmát azáltal, hogy rendszeresen megosztanak értékes és könnyen olvasható – vagy emészthető – tartalmat e-mailben. Ezek az információrészletek a legfrissebb hírek összefoglalóit vagy fontos frissítéseket tartalmaznak egy meghatározott ütemezési terv szerint és e-mail összefoglalónak is nevezik.
Az ilyen üzenetekben szereplő tartalom konkrét típusa attól a konkrét iparágtól függ, amelyben a vállalkozás működik és ezeknek az összefoglalásokban a gyakorisága napi, heti vagy havi lehet, attól függően, hogy mennyi információt kell megosztani.
Kétségtelenül ismeri az e-mailek összesítőit, mert sok sikeres vállalat nagyon hatékonyan használja őket – azonban lehet, hogy Ön nem ismeri a terminológiát.
A rendszeres összesítő üzenetek több célt szolgálnak, az üzleti szektortól és az elküldés gyakoriságától függően. Az e-mail összesítők küldésének egyik legjobb oka az, hogy:
Az e-mail összesítők gyakran nagy mennyiségű információt tartalmaznak, könnyen olvasható formátumban összefoglalva. Természetesen ez gyakran tartalmaz grafikai elemeket – elvégre egy kép többet mond ezer szónál. Tehát hogyan kellene megterveznie ezt a típusú emailt?
A rendszeres összesítő e-mailek szokásos gyakorisága napi, heti vagy havi, attól függ, hogy mennyi információval kell frissíteni a címzettet. Ez attól is függ, hogy melyik iparágban tevékenykedik. Az e-mailek összesítését a mindennapi mennyiségnél már akár spamnak is vélhetik, még akkor is, ha sok mindent meg kellene osztania, de azonban ha havonta küldi őket, akkor talán el is feledkeznek róla.
Az e-mailek összesítőit nagyon is az e-mail címzettjére kell szabni, kezdve a nevétől és adott esetben személyes adatokkal és statisztikákkal. Az ilyen kommunikáció célja az, hogy értéket adjon könnyen olvasható formátumban, ami elősegíti a kapcsolat kialakítását és a bizalmat a fogyasztóval. Ezt a folyamatot nagyban támogatja üzeneteinek személyre szabása, amely a címzetteket nagyobb megbecsülési érzettel tölti meg.
Bár a következetesség jó, célszerű időnként felfrissíteni a kommunikációt. Például ugyanaz az elrendezés és ugyanazok a statisztikák megosztása gyorsabbá teszi az olvasó számára, hogy megismerje az e-mailjeiből kapott információkat és összehasonlítsa a frissítéseket. Ugyanakkor nem akarja, hogy az üzenetek is túlságosan ismétlődjenek és elavultak legyenek, ezért fontos időről időre fűszerezni a dolgokat.
Free templates and a free 14-day trial?
That's right! Test LiveAgent's ticketing features, including our email templates. Save our email digests, customize them, and send them out directly from your dashboard today. With LiveAgent, fostering customer relationships is easy.
Free TrialLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..