Az e-mail összefoglaló sablonok segítenek a vállalkozásoknak hatékonyan kommunikálni az ügyfelekkel, növelve a vásárlói bizalmat és lojalitást. Lehetnek tranzakciós, kapcsolati vagy promóciós jellegűek, és gyakoriságuk napi, heti vagy havi lehet. Az üzenetekben fontos a helyesírás, rövid mondatok, és az üdvözlés megfelelő formája, hogy nyitottságot és pozitív benyomást keltsenek a címzettben.
Companies can build their brand awareness and increase customer trust by regularly sharing valuable and easily readable – or digestible – content via email. These snippets of information contain summaries of recent news or important updates according to an established schedule and are known as email digests.
Az ilyen üzenetekben szereplő tartalom konkrét típusa attól a konkrét iparágtól függ, amelyben a vállalkozás működik és ezeknek az összefoglalásokban a gyakorisága napi, heti vagy havi lehet, attól függően, hogy mennyi információt kell megosztani.
Kétségtelenül ismeri az e-mailek összesítőit, mert sok sikeres vállalat nagyon hatékonyan használja őket – azonban lehet, hogy Ön nem ismeri a terminológiát.
A rendszeres összesítő üzenetek több célt szolgálnak, az üzleti szektortól és az elküldés gyakoriságától függően. Az e-mail összesítők küldésének egyik legjobb oka az, hogy:
Az e-mail összesítők gyakran nagy mennyiségű információt tartalmaznak, könnyen olvasható formátumban összefoglalva. Természetesen ez gyakran tartalmaz grafikai elemeket – elvégre egy kép többet mond ezer szónál. Tehát hogyan kellene megterveznie ezt a típusú emailt?
It’s time for your regular roundup from [company]. Here is the month in numbers:
Statistic 1
Statistic 2
Statistic 3…
Below you can see the changes in some important metrics:
[Graphic of company data]
Look out for another update landing in your inbox next month.
Best,
[Name], [position] at [company]
Have you heard everything that’s been going on at [company name] recently? Maybe you missed the news about [announcement].
We’ve also made some updates to our [product/service], which, as a current user, we’re sure that you’ll be interested in:
New feature
Update
Fix…
What’s more, we’re already well underway on our plans for the next [week/month], including:
Plan 1
Plan 2
Plan 3…
As usual, we’ll update you again next [week/month], when those changes will hopefully have been implemented.
Regards,
The [company] team
Do you know how you got on [today/this week/this month]? Well, there’s no need to guess, as we’ve got all the important numbers for you right here.
Here is your [day/week/month] in numbers:
[Visualization of personal stats]
For full details of your [daily/weekly/monthly] roundup, you can read the report that we’ve generated for you here: [link]
We’ll be in touch again [tomorrow/next week/ next month].
[Name] at [company]
Think that you’ve been performing well [today/this week/this month]? No doubt that you have! But here’s how you got on compared to others:
[Graphical comparison]
As you can see above, you were in the top [X]% of all [product/service] users for [achievement] over the course of the [day/previous week/previous month]. Congrats!
Can you do even better [tomorrow/next week/ next month]? We’ll be sure to let you know!
The [company] team
A rendszeres összesítő e-mailek szokásos gyakorisága napi, heti vagy havi, attól függ, hogy mennyi információval kell frissíteni a címzettet. Ez attól is függ, hogy melyik iparágban tevékenykedik. Az e-mailek összesítését a mindennapi mennyiségnél már akár spamnak is vélhetik, még akkor is, ha sok mindent meg kellene osztania, de azonban ha havonta küldi őket, akkor talán el is feledkeznek róla.
Az e-mailek összesítőit nagyon is az e-mail címzettjére kell szabni, kezdve a nevétől és adott esetben személyes adatokkal és statisztikákkal. Az ilyen kommunikáció célja az, hogy értéket adjon könnyen olvasható formátumban, ami elősegíti a kapcsolat kialakítását és a bizalmat a fogyasztóval. Ezt a folyamatot nagyban támogatja üzeneteinek személyre szabása, amely a címzetteket nagyobb megbecsülési érzettel tölti meg.
Bár a következetesség jó, célszerű időnként felfrissíteni a kommunikációt. Például ugyanaz az elrendezés és ugyanazok a statisztikák megosztása gyorsabbá teszi az olvasó számára, hogy megismerje az e-mailjeiből kapott információkat és összehasonlítsa a frissítéseket. Ugyanakkor nem akarja, hogy az üzenetek is túlságosan ismétlődjenek és elavultak legyenek, ezért fontos időről időre fűszerezni a dolgokat.
Free templates and a free 14-day trial?
That's right! Test LiveAgent's ticketing features, including our email templates. Save our email digests, customize them, and send them out directly from your dashboard today. With LiveAgent, fostering customer relationships is easy.
Ügyfélszolgálat követési email sablonok
Az ügyfélszolgálatban az ügyfelek véleményének és javaslatainak gyűjtése fontos ahhoz, hogy a vállalkozások jobban kiszolgálják őket és megtartsák a hűségüket. Az ügyfélszolgálati támogatás kiemelkedő lehetőségeket kínál az ügyfél élmény fejlesztésére és az ügyfél-visszajelzések elemzése segíthet a termékek és csapatok javításában. Az Értékelés és Javaslat Tábla lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy ügyfélközpontú termékeket készítsenek a visszajelzések és javaslatok alapján. A Nicereply és a LiveAgent kombinálása pedig lehetővé teszi az ügyfélfelmérések beágyazását az üzenetváltások során.
Újracsatlakozási e-mail sablonok
A cég bocsánatot kér az előfizetőktől azért, mert az utóbbi időben túl sok volt a reklám a hírlevélben, és fontos információkról nem számoltak be. Ígéretet tesznek arra, hogy a hírlevél 90%-a az iparági hírekkel és hasznos információkkal fog foglalkozni. Az újracsatlakozási e-mailek segítség segítségével szeretnék visszaszerezni a figyelmüket. Többféle újracsatlakozási e-mail sablont mutatnak be és elmagyarázzák, mikor és hogyan kell ilyen leveleket küldeni.
Az online áruházak promócióikat hatékonyan kommunikálhatják email-sablonok és promóciós kampányok segítségével. Az ügyfélszolgálatnál fontos, hogy gyorsan kezeljék az incidenseket és megértsék az ügyfeleket. A NiceReply integráció segítségével a felmérések hatékonyak lehetnek, és a SUSE vállalat kínál hagyományos, felhő és edge megoldásokat a digitális transzformációhoz. A LiveAgent szoftver több szolgáltatást is kínál, és az adatvédelemre is odafigyel.
The article discusses the importance of email marketing and provides tips on effective email communication. It emphasizes the need for a large email database and provides suggestions for building one, such as sending confirmation emails to new subscribers and consolidating existing email lists. The article also suggests various email templates for different purposes, such as welcome emails, reminder emails, and sales emails, and highlights best practices for email acquisition.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team