Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Sablonok
  • Információs e-mail sablonok

Információs e-mail sablonok

Számos forgatókönyv létezik, amikor a vállalatnak e-mailben kell elküldenie ügyfeleinek vagy felhasználóinak, hogy információt nyújtsanak számukra anélkül, hogy különösebb promócióra lenne szükségük. Az információs e-mailek leggyakoribb példái a rövid hírek a jövőbeli vállalat irányításának vagy vezetésének változásairól stb.

Tájékoztató e-mailek is szólhatnak a feltételek és egyéb jogi megállapodások módosításáról, valamint az feliratkozók megnyugtatására vonatkozó nyilatkozatokról az ipar jelenlegi fejleményei vagy globális események fényében. Az ilyen típusú üzenetek különösen gyakoriak voltak az elmúlt években, az EU általános adatvédelmi rendelete (GDPR) számtalan e-mailt eredményezett az adatvédelmi irányelvek változásairól a postaládánkban. A közelmúltban a jelenlegi koronavírus-járvány számos márkát arra késztetett, hogy e-mailben folyamatosan frissítse ügyfeleit arról, hogyan alkalmazkodnak a folyamatosan változó helyzethez.

Az információs e-mailek egyéb típusai az ügyfeleknek küldött felmérések, amelyek tájékoztatják őket a kérdőívben való részvétel lehetőségéről, vagy meghívás, hogy tájékoztassák őket a közeljövőben megrendezésre kerülő vállalati eseményről. Viszont a feladó reméli, hogy visszajelzést kap egy termékről/szolgáltatásról, vagy RSVP-t kap a címzett tervezett részvételéről.

Salon Biz RSVP e-mail sablon
RSVP e-mail a SalonBiz által

Végül az akvizíciós e-mailek arról tájékoztatják a felhasználókat, hogy sikeresen regisztráltak egy fiókot, vagy feliratkoztak a hírlevél tartalmának fogadására. A visszahívási üzenetek tájékoztatják a meglévő ügyfeleket arról, hogy egy ideje nem vásároltak, és ha inaktívak maradnak, eltávolíthatják őket a vállalati adatbázisból. Ez a két típusú tájékoztató e-mail valamivel promóciósabb, mint a már említett többi, mivel gyakran cselekvésre ösztönzéseket (CTA) tartalmaznak, vagy jutalmaként kedvezményeket kínálnak.

Tájékoztató e-mailek küldése lehetővé teszi, hogy elérje meglévő és potenciális ügyfeleit, hogy értesítsék őket olyan konkrét hírekről, amelyek elengedhetetlenek az olvasáshoz, vagy amelyeket Ön szerint hasznosnak talál. Az ilyen üzenetek különféle példáit gyűjtöttük össze ebben a cikkben, ajánlott tárgyakkal kiegészítve.

Milyen okokból kifolyólag küldünk informatív e-mailt?

Vannak bizonyos helyzetek, amelyeket minden vállalatnak meg kell oldania (például a COVID-19). Ezekben az időkben fontos, hogy tájékoztassa ügyfeleit és munkatársait arról, hogyan folytatja vállalkozása működését és az esetleges változásokat. Ezek az e-mailek nem tartalmazhatnak semmiféle marketingkommunikációt, hanem egyszerűen megnyugtathatják az embereket, hogy például adataik, megrendeléseik vagy előfizetéseik biztonságban vannak. Ezeknek az e-maileknek az a célja, hogy egyszerűen csak a legjobbakat kívánják az ügyfeleknek, anélkül, hogy bármilyen értékesítési lépést tartalmaznának. Röviden, a lényeg az, hogy jó kapcsolatot tartsunk fenn az ügyféllel azáltal, hogy tájékoztatjuk őket arról, ami éppen történik.

A másik típusú tájékoztató e-mail a vállalatspecifikus hírekre összpontosít. Ezek az e-mailek frissítéseket tartalmazhatnak az irányelvekben, az üzleti struktúrában vagy az irányváltásban. Ezek az új megközelítések az ügyfelek visszajelzéseinek következményei lehetnek, ezért az ügyfeleket közvetlenül tájékoztatni kell, és köszönetet kell mondaniuk egy személyes üzenetben. Ez elősegíti a vásárlói lojalitás és bizalom kiépítését is azáltal, hogy megmutatja, hogy ügyfelei véleményét nagyra értékelik.

Információs e-mail sablonok
A Hawaii Pacific Egyetem tájékoztató e-mailt küld a diákoknak az egyetem tanulási ütemtervéről a COVID-19 járvány idején

Mik az e-mail sablonok?

Az e-mail sablonok olyan üzenetkeretek, amelyeket kiindulópontként használhat saját példányának megírásához (egyszerűen a javasolt szöveg sajátjával történő módosításával.) Az e-mail sablonok segítségével könnyedén írhat e-maileket – egyszerűen beilleszthet képeket vagy más tartalmat és módosíthatja a stílust hogy illeszkedjen márkája személyéhez.

E-mail sablon testre szabás
E-mail sablon testreszabhatóság a LiveAgent-ben

Alapvető tippek a jobb információs e-mailek írásához

Tartsa röviden és informatívan

Az információs e-maileket nem ok nélkül hívják „tájékoztatónak”. Fő céljuk, hogy tájékoztassák a befogadót egy adott cselekvésről és bár a kreativitás mindig jó dolog, ezen a ponton nem szabad hagynia magát túlságosan titkolózónak, homályosnak vagy titokzatosnak lenni. Az idő pénz, nemcsak Önnek, hanem az e-mail címzettjeinek is.

Legyen következetes

Ha van olyan minta, amelyet az információs e-mailjeiben követ, ne változtassa meg hirtelen. A közönség megszokhatta, hogy bizonyos elemeket lát az e-mailjeiben, beleértve a tárgysorokat, az elrendezést vagy akár a napszakot, amikor elküldi az e-maileket. Lényegében ügyeljen arra, hogy ügyfelei ne tévesszék össze az e-maileket más márkájúakkal. Ezenkívül csak akkor küldje el tájékoztató e-mailjeit, ha ez valóban szükséges – ne használja túlságosan ezt a lehetőséget, és ne tömje el ügyfelei postaládáját sok e-maillel, hacsak valami nem nagyon sürgős.

Törődjön a stílussal

Az e-mail elrendezéséről szólva: ellenőrizze, hogy az e-mail megfelelően formázott-e. Valószínű, hogy sok címzett nem fogja elolvasni az egészet – a tartalmat tárgysorok, félkövér kijelentések vagy pontok alapján ítélik meg. A formázásának önmagáért kell beszélnie, egyenesen a lényegre törőnek és megfelelő hangneműnek kell lennie. Például, ha van valami kellemetlen bejelentés, valószínűleg nem a legjobb ötlet a tartalmát túlzásba vinni hangulatjelekkel vagy felkiáltójelekkel, amelyek csak erősíthetik a csalódás vagy a düh érzését. Másrészt, ha valami pozitívat kell bejelenteni, érdemes egy kellemes üdvözlettel kezdeni az e-mailt.

Információs e-mail sablonok
E-mail formázás példa a LiveAgent-ben

Információs e-mail tárgysorok példai

Alább találhat pár tárgysor példát az információs e-mailekhez:

Vállalati bejelentési e-mail tárgyai

  • Promóció Bejelentés – [alkalmazott neve]
  • Gratulálunk [alkalmazott neve] a promócióért
  • Megüresedés [munkakör] beosztásra
  • Belsőleg toborzunk – pályázzon a [munkakör] szerepére
  • Új munkatárs – [új alkalmazott neve] [munkakör] beosztásban
  • Üdvözöljük a csapatban az [új alkalmazott nevét]
  • [A találkozó oka] Nyílt személyzeti értekezlet [dátum], [időpont]
  • Emlékeztető: nyílt meeting holnap [idő]-kor minden [osztály] alkalmazottja számára

E-mail összefoglaló tárgysorok

  • [Vállalat neve] Frissítés [Hónap] [Év]
  • Minden amiről lemaradt [ma/ezen a héten/ebben a hónapban]
  • Nagyon elfoglaltak voltunk nehány változtatással…
  • Összegzés a [cég] legutóbbi frissítéseiről
  • Az Ön [napi/heti/havi] [tevékenység] összegzése
  • Itt van, hogy állt [ma/ezen a héten/ebben a hónapban]
  • Gratulálunk! Ön a felső [X]%-ban végzett [tevékenység] a [ma/ezen a héten/ebben a hónapban]
  • Szeretné tudni, hogy állnak mások?

Információs e-mail tárgysorok

  • Megjegyzés a [márka/termék/szolgáltatás] közösség értékes tagjainak
  • Aggodalomra semmi ok, mi itt vagyunk Önnek
  • Így segít a [vállalat] szükség esetén
  • Amit azért csinálunk, hogy a szokásos módon folytassuk
  • A jövőbe tekintve…
  • Itt tart a [cég neve]. Csatlakozol hozzánk?
  • Frissítés a [cég] [feliratkozás] Szerződési Feltételeiben
  • A [feliratkozás] SZF megváltozott
  • Az adatvédelmi irányelv változásai a [vállalatnál]
  • Ezek az Ön adatai, így Önnél van az irányítás.
  • Frissítjük a tisztességes használatra vonatkozó irányelveinket
  • A [cég] elfogadható használatára vonatkozó irányelvek változnak. Itt van, amit tudnia kell.
  • Az új GDPR-irányelveknek való megfelelés érdekében változtatásokat hajtunk végre
  • Csak egy újabb GDPR e-mail…

Felmérési e-mail tárgysorok

  • Spóroljon [X]%-ot a következő vásárlásánál azzal, hogy megosztja visszajelzését
  • Több mint egy forint a véleményéért
  • Segítsen javítani [terméket/szolgáltatást] azzal, hogy válaszol egy egyszerű kérdésre
  • Egy perc az idejéből mindaz amire szükségünk van, hogy megtudjuk mi a véleménye
  • Mondja el nekünk, mit gondol valójában a [termékről/szolgáltatásról]
  • Szeretnénk a segítségét kérni! Kérjük, válaszoljon az alábbi rövid kérdésekre
  • Visszajelzését igazán értékeltük, és íme, miért
  • Megvannak az eredmények…

RSVP e-mail tárgysorok

  • Csatlakozz a közelgő [cég] [konferenciáját/webináriumát]!
  • Ne hagyd ki, RSVP a mi [tárgy] eseményünket most
  • Találkozunk az [esemény neve] rendezvényen a következő [héten/hónapban]?
  • Mindenki a [név] díjakról beszél…
  • Jelöld be naptáradban a [cég] csapatépítő eseményét
  • Meghívtak egy szórakoztató [reggel/délután/nap] szabadnapos munkára!

Beszerzési e-mail tárgysorok

  • Köszönjük a regisztrációt a [tartalomra]
  • Siker! Hallani fogsz rólunk hamarosan
  • Még mindig szeretnél hallani rólunk? Íme, hogy mit tudunk neked ajánlani…
  • Rövid tanács aktív feliratkozóinknak
  • Láttuk a bejegyzésed a [közösségi média platformon] és segíteni szeretnénk
  • Most, hogy megválaszoltuk a kérdésed a [közösségi média platformon], mi lenne ha regisztrálnál?

Visszanyerő e-mail tárgysorok

  • Már egy ideje volt! Vásárolj nálunk [X]% kedvezménnyel minden termékre
  • Merre voltál? Hiányzol nekünk! Gyere vissza a [céghez] egy remek ajánlattal
  • Íme [X] ok, hogy miért kellene még mindig tőlünk vásárolnod
  • Mindenki hiányol a [cégnél]! Íme a top [X] ok, amiért maradnia kellene a levelezési listánkon
  • Tudasd velünk, ha még mindig szeretnél hallani rólunk…
  • A szakítás nehéz, de még mindig nincs késő, hogy a dolgokat helyre hozzuk!

Információs e-mail sablon ötletek

Vállalati bejelentési e-mail sablonok

Társaság bejelentés email sablon 1 – promóciós bejelentés


Társaság bejelentés email sablon 2 – belső toborzás


Társaság bejelentés email sablon 3 – új alkalmazott bemutatkozása


Társaság bejelentés email sablon 4 – nyílt meeting meghívó


E-mail összefoglaló sablonok

Email összefoglaló sablon 1 – vállalati teljesítmény


Email összefoglaló sablon 2 – társaság frissítés


Email összefoglaló sablon 3 – aktivitás összegzés


Email összefoglaló sablon 4 – másokkal való összehasonlítás


Tájékoztató e-mail sablonok

Tájékoztató email sablon 1 – megnyugvást adó nyilatkozat


Tájékoztató email sablon 2 – frissíés biztosítása krízis idején


Tájékoztató email sablon 3 – rövid vállalati nyilatkozat





Felmérési e-mail sablonok

Felmérés email sablon 1 – ösztönző ajánlása


Felmérés email sablon 2 – egyetlen kérdés a másolatba ágyazva

Felmérés email sablon 3 – termék/szolgáltatás áttekintés

Felmérés email sablon 4 – felmérés eredményei

RSVP e-mail sablonok

RSVP email sablon 1 – konferencia/webinárium meghívó


RSVP email sablon 2 – díjátadó rendezvény meghívó


RSVP email sablon 3 – csapatépítő esemény meghívó


Akvizíciós e-mail sablonok

Megszerzés email sablon 1 – feliratkozás megerősítés


Megszerzés email sablon 2 – adatbázis konszolidáció & cselekvőképes tanács


Visszanyerő e-mail sablonok

Visszanyerés email sablon 1 – kedvezmény ajánlása


Visszanyerés email sablon 2 – tájékoztatás a tartózkodás okairól

Visszanyerés email sablon 3 – a feliratkozói listáról való eltávolítás

Információs email sablonok – Gyakran ismételt kérdések

Hogyan írjon egy információs emailt?

Az információs email megírásához először ki kell gondolnia egy nagyszerű tárgysort. Aztán írja meg az email testét és bizonyosodjon meg róla, hogy tartalmaz egy akcióba hívást.

Hogyan írjon egy információs interjú emailt?

Az email tárgysorában kezdje az informális hálózatépítés szándékával. Listázza a dátumot és a nevét. Az első bekezdésben mutatkozzon be, írja le a pozícióját, és a társaságot, amelynél dolgozik. A második bekezdésben írja le röviden és állítsa, hogy többet akar megtudni a vállalatukról. A harmadik bekezdésben kérjen egy 15 perces meetinget, lehetőleg személyesen. Végül adjon hozzá egy pár lezáró sort.

Mi az email három típusa?

Három típusú email közül választhat: hírlevél, promóciós, és felmérő emailek.

Mennyire legyen hosszú egy tájékoztató e-mail?

A tájékoztató e-maileknek rövid nyilatkozatoknak kell lenniük, amelyek kiemelik a jelenlegi helyzetet és azt, hogy a vállalat hogyan fogja azt kezelni. Ezért ezeknek az e-maileknek viszonylag rövideknek kell lenniük, 3-5 bekezdésben összefoglalva a fontos részleteket, amelyek csak szöveges sorból állnak.

A tájékoztató e-maileknek tartalmazniuk kell marketing elemeket?

A rövid válasz erre a kérdésre nem. A marketingnek van ideje és helye, és ez biztosan nem tartozik közéjük. Ha a tájékoztató e-mail krízisről vagy nehéz helyzetről szól, ez különösen igaz. A tájékoztató e-maileket pusztán azért hozták létre, hogy megnyugtassák az ügyfeleket, jót kívánjanak nekik, és tudassák velük, hogyan befolyásolhatják őket a bizonytalan időkben bekövetkező változások.

Milyen gyakran lehet tájékoztató e-maileket küldeni?

Ez attól függ, hogy valójában hány válság vagy fontos esemény történik. Ha egy bizonyos helyzet sokáig kibontakozik, a tájékoztató e-mail rendszeresen elküldött, frissítéseket tartalmazó e-mailré válhat. Ezeket a rövid kijelentéseket azonban valóban a legfontosabb, ritka alkalmakra kell fenntartani, különben túlságosan normalizálódnak ahhoz, hogy a kívánt hatást elérjék.

Free 14-day trial. No credit card required. Sign up today!

Send out informational email campaigns with confidence. Save our templates, customize them, and watch your email engagement rise.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan írjon egy információs emailt?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az információs email megírásához először ki kell gondolnia egy nagyszerű tárgysort. Aztán írja meg az email testét és bizonyosodjon meg róla, hogy tartalmaz egy akcióba hívást.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan írjon egy információs interjú emailt?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az email tárgysorában kezdje az informális hálózatépítés szándékával. Listázza a dátumot és a nevét. Az első bekezdésben mutatkozzon be, írja le a pozícióját, és a társaságot, amelynél dolgozik. A második bekezdésben írja le röviden és állítsa, hogy többet akar megtudni a vállalatukról. A harmadik bekezdésben kérjen egy 15 perces meetinget, lehetőleg személyesen. Végül adjon hozzá egy pár lezáró sort.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az email három típusa?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Három típusú email közül választhat: hírlevél, promóciós, és felmérő emailek. ” } }] }

Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.