Vásárlói élmény szoftver

A vásárlói élmény szoftver kulcsfontosságú szerepet játszik az ügyfelek visszajelzéseinek összegyűjtésében, rendszerezésében és nyomon követésében a mai üzleti életben.

A vásárlói élmény szoftver használata drámai módon javíthatja az ügyfelekkel fennálló kapcsolatát, mert gyorsan és hatékonyan válaszolhat nekik. A szoftver segítségével gyűjtött adatok elemzése hatással lehet a folyamatban lévő marketingtevékenységére és üzletfejlesztési stratégiáira is.

A LiveAgent egy sokfunkciós vásárlói élmény szoftver, amely segít személyre szabni az ügyfelekkel történő interakciókat. Az összes kommunikációs csatornát – e-mail, élő chat, hívások és közösségi média – egy megosztott vállalati postafiókban egyesíti, és egy mindent magába foglaló ügyfélszolgálati megoldást biztosít.

Bezár Több

Mi az a vásárlói élmény szoftver?

A vásárlói élmény (más néven CX) azon tapasztalatok összessége, amelyeket az ügyfelek a vállalattal vagy a márkával történő interakció során gyűjtenek. A vásárlói élmény hihetetlenül fontos része a sikeres vállalkozásoknak, mert az ügyfelek többsége személyes kapcsolatban áll azzal a márkával, amelyikkel kapcsolatba lép.

Ezért az ügyfelek kérdéseire, javaslataira és panaszaira való gyors és hatékony reakció kritikus fontosságú. Sajnos a legtöbb vállalkozásnak egyre több kommunikációs csatornát kell kezelnie. Emiatt a legtöbb márka számára elengedhetetlen a vásárlói élmény szoftver. Ennek ellenére még mindig sokan alábecsülik, és a vállalatok továbbra is az Outlookot használják a megosztott postafiókok kezeléséhez.

Fejlett vásárlói élmény szoftver

Az olyan vásárlói élmény szoftverek, mint a LiveAgent, lehetővé teszik az összes ügyfél-interakció egyesítését egy integrált, zökkenőmentes rendszerbe. Javítja az ügyfél élményeit a vásárlás minden szakaszában, mert lehetővé teszi a közvetlen kommunikációt az ügyfél és az alkalmazottak között.

A vásárlói élmény szoftver általában egy jegykezelő rendszert használ, amely az egyéni felhasználói lekérdezéseket naplózza, majd sorba állítja. Az olyan fejlett rendszerek, mint a LiveAgent, a sokféle kommunikációs csatornát egyetlen jegykezelő rendszerbe integrálják, egyszerűvé téve az összes interakciót.

kinyit mosolygó arc lmgm

Melyek a legjobb vásárlóiélmény-kezelő szoftver legfontosabb elemei?

A vásárlói élmény szoftver kiválasztásakor fontos figyelembe venni a szoftver által kínált legfontosabb jellemzőket. Ezek a következők:

008 kérdés

Beépített CRM rendszer

A legjobb vásárlói élmény szoftver beépített CRM-mel rendelkezik. A LiveAgent CRM rendszer segítségével integrálja az összes olyan információt, amelyet egy adott felhasználóról tud.

élő chat növekedés eladás

Jelentések készítése és elemzése

Annak érdekében, hogy segítsen Önnek, a legjobb vásárlói élmény szoftver olyan eszközöket kínál, amelyek segítségével nyomon követheti az ügyfelek kérdéseire adott válaszainak sikerességét. A LiveAgent egy sokfunkciós elemzőcsomagot kínál.

Csatlakoztassa kedvenc VoIP szolgáltatóját és kapcsolatait

Jegyek hibrid áramlása

A legjobb vásárlói élmény rendszerek az összes kommunikációs csatornát egyetlen postaládában egyesítik. A LiveAgent ezt egy hibrid jegyfolyam segítségével teszi meg.

Kontroller

Játékosítási funkciók

A vásárlói élmény szoftver nem csak az ügyfelekről szól. Ezért vannak a LiveAgent-ben játékosítási funkciók, amelyek segítségével elismerheti munkatársait

A vásárlói élményre való összpontosítás előnyei

Sok oka van annak, miért fontos a vásárlói élményre koncentrálni, de a következők a legfontosabbak:

miért liveagent 2

Szabja testre az élményeket

A vásárlói élményre való összpontosítás legalapvetőbb oka az, hogy ma az ügyfelek minden eddiginél nagyszerűbb élményt várnak azoktól a márkáktól, amelyekkel kapcsolatba kerülnek. Vásárlói nemcsak remek termékeket keresnek, de személyes kapcsolatot is szeretnének Önnel.

Pénzeszsák és érme

Növelje a jövedelmezőséget

A vásárlói élményre való összpontosítás akár 32%-kal is növelheti a jövedelmezőséget. A gyors és udvarias válaszadás gyakran meghatározza, hogy az ügyfél Önnél vásárol, vagy máshol vesz meg egy hasonló terméket.

Visszaállít hiányzó részleteket

Ismerje a fejlődés területeit

A vásárlói élmény szoftver használata a vásárlói interakciók kezelésére olyan adatokkal szolgálhat, amelyek közvetlenül befolyásolják az üzleti tervezést. Egy olyan szoftver használatával, mint a LiveAgent, könnyedén láthatja a vásárlói interakciók trendjeit, és felismerheti a fejlesztésre szoruló területeket.

Stopperóra

Tegye könnyebbé csapata munkáját

Gondoljon keményen dolgozó csapatára. Az ügyfélszolgálat nehéz, összetett munka, és egy szoftver, amely leegyszerűsíti ezt a munkát, hatalmas érték az Ön vállalkozásában.

kinyit gyors betöltés 0lbh

A vásárlói élmény mérése

A vásárlói élmény szoftver egyik fő előnye, hogy mérni tudja, hogy mennyire kommunikál jól ügyfeleivel. Bár léteznek különálló vásárlói élmény szoftverek, a legtöbb vállalkozás számára az a legjobb, ha olyan integrált rendszert használ, mint a LiveAgent.

A LiveAgent használatával gyorsan összeállíthat számos olyan mutatót, amelyek áttekintést nyújtanak az ügyfélszolgálat hatékonyságáról. Az alábbiak a legfontosabbak:

Növekvő ügyfél-elégedettség és hűség

Ajánlási pontszám

A legalapvetőbb az ajánlási pontszám. Ha megkérdezi az ügyfeleit, hogy ajánlanák-e vállalkozását egy ismerősüknek, pillanatképet kaphat arról, hogy mennyire jó szolgáltatást nyújt.

élő chat elégedettség fejlesztés

Elégedettség pontszám

Egy komplexebb megközelítés, ha az ügyfelek elégedettségi pontszámai (CSAT) alapján állít össze adatokat egy automatizált felmérés segítségével, amelyben több területről kér visszajelzést az ügyfelektől.

jegykezelő szoftver növekedett elégedettség

Ügyféllemorzsolódási arány

Az ügyféllemorzsolódási arány egy másik fontos mutató, amely arról szolgáltat információt, hogy hány vásárló hagyta abba termékei vásárlását egy adott időszak alatt.

call center hívástörténet nyomon követése

Megoldási idő és FCR

Gondoskodjon róla, hogy méri az átlagos időt, ami az egyes jegyek megoldásához szükséges. Az első kapcsolatfelvétel alkalmával megtörténő problémamegoldás (FCR) az Ön megoldási idejének részhalmaza, de ebben a mutatóban azt vizsgálja, hogy hány ügyfélnél oldódott meg a probléma az első kapcsolatfelvétel alkalmával.

Közel többen

A vásárlói élmény szoftver kiválasztása

Számos tényezőt kell figyelembe venni annak meghatározásakor, hogy melyik vásárlói élmény szoftver a megfelelő az Ön számára. A piacon olyan sok vásárlói élmény szoftver található, hogy könnyű belefáradni a felfedezésükbe. 

A vásárlói élmény szoftver található kiválasztásakor három fő szempontot kell figyelembe venni:

Mik az elvárásai?

Mint minden üzleti döntésnél, ezúttal is azzal kell kezdeni, hogy pontosan átgondolja, mire van szüksége a szoftverből. Noha a cél a vevői elégedettség kell legyen, a különböző szoftveres megoldások ennek különböző módjait kínálják. 

Ha elvárásai közé tartoznak az elemzőcsomagok, az integrált jegykezelő rendszer és a beépített CRM, akkor a LiveAgent a megfelelő választás az Ön számára: az összes említett tulajdonsággal alapértelmezés szerint rendelkezik.

kinyit teendő lista a49b
kinyit könyvimádó mkck

Végzett kutatásokat?

A piacon folyamatosan jelennek meg új vásárlói élmény szoftverek. Ezért fontos egy olyan szoftverbe befektetni, amely megfelel üzleti igényeinek – nemcsak vállalata méretének, de ágazata egyedi követelményeinek is.

A kutatás itt kulcsfontosságú. Ismerje meg üzleti és iparági szektorokat felvázoló útmutatóinkat, hogy megtudja, a LiveAgent alkalmas-e az Ön vállakozása típusához vagy az iparághoz.

Összehasonlította az alternatívákat?

Elvárásainak listája és a vásárlói élmény szoftverek piacán végzett kutatásai alapján már össze tudja hasonlítani a különböző megoldásokat igényeinek megfelelően. Sok olyan áttekintő weboldal található (CapterraG2CrowdGetAppTrustpilot) amelyek részletes összehasonlítást nyújtanak a vásárlói élmény szoftverekről. Szánjon rá időt, hogy összehasonlítsa a különböző rendelkezésre álló szoftverek legfontosabb jellemzőit.

Ha ezt megteszi, látni fogja, hogy a különböző szoftverek nagyon eltérő tulajdonságokkal rendelkeznek. 

kinyit kiválaszt bwbs
férfiak és nők díjakat kapnak

Szüksége van egy jobb CX-kezelő szoftverre?

Ha a jelenleg a piacon található legjobb vásárlói élmény szoftvert keresi, próbálja ki a LiveAgent-et.

A LiveAgent a leggyakrabban említett és legkiválóbb minősítésű ügyfélszolgálati szofver a kis- és középvállalkozások számára 2020-ban. Legyen közelebb ügyfeleihez, és segítse őket gyorsabban a LiveAgent-tel.

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló chatet, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO
logó slido fekete

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamaha-ban, az O2-ban és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette … a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyen Nincs szükség hitelkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.