A vásárlói élmény szoftver kulcsfontosságú szerepet játszik az ügyfelek visszajelzéseinek összegyűjtésében, rendszerezésében és nyomon követésében a mai üzleti életben.
A vásárlói élmény szoftver használata drámai módon javíthatja az ügyfelekkel fennálló kapcsolatát, mert gyorsan és hatékonyan válaszolhat nekik. A szoftver segítségével gyűjtött adatok elemzése hatással lehet a folyamatban lévő marketingtevékenységére és üzletfejlesztési stratégiáira is.
A LiveAgent egy sokfunkciós vásárlói élmény szoftver, amely segít személyre szabni az ügyfelekkel történő interakciókat. Az összes kommunikációs csatornát – e-mail, élő chat, hívások és közösségi média – egy megosztott vállalati postafiókban egyesíti, és egy mindent magába foglaló ügyfélszolgálati megoldást biztosít.
A vásárlói élmény (más néven CX) azon tapasztalatok összessége, amelyeket az ügyfelek a vállalattal vagy a márkával történő interakció során gyűjtenek. A vásárlói élmény hihetetlenül fontos része a sikeres vállalkozásoknak, mert az ügyfelek többsége személyes kapcsolatban áll azzal a márkával, amelyikkel kapcsolatba lép.
Ezért az ügyfelek kérdéseire, javaslataira és panaszaira való gyors és hatékony reakció kritikus fontosságú. Sajnos a legtöbb vállalkozásnak egyre több kommunikációs csatornát kell kezelnie. Emiatt a legtöbb márka számára elengedhetetlen a vásárlói élmény szoftver. Ennek ellenére még mindig sokan alábecsülik, és a vállalatok továbbra is az Outlookot használják a megosztott postafiókok kezeléséhez.
Az olyan vásárlói élmény szoftverek, mint a LiveAgent, lehetővé teszik az összes ügyfél-interakció egyesítését egy integrált, zökkenőmentes rendszerbe. Javítja az ügyfél élményeit a vásárlás minden szakaszában, mert lehetővé teszi a közvetlen kommunikációt az ügyfél és az alkalmazottak között.
A vásárlói élmény szoftver általában egy jegykezelő rendszert használ, amely az egyéni felhasználói lekérdezéseket naplózza, majd sorba állítja. Az olyan fejlett rendszerek, mint a LiveAgent, a sokféle kommunikációs csatornát egyetlen jegykezelő rendszerbe integrálják, egyszerűvé téve az összes interakciót.
A vásárlói élmény szoftver kiválasztásakor fontos figyelembe venni a szoftver által kínált legfontosabb jellemzőket. Ezek a következők:
A legjobb vásárlói élmény szoftver beépített CRM-mel rendelkezik. A LiveAgent CRM-rendszer segítségével integrálja az összes olyan információt, amelyet egy adott felhasználóról tud.
Annak érdekében, hogy segítsen Önnek, a legjobb vásárlói élmény szoftver olyan eszközöket kínál, amelyek segítségével nyomon követheti az ügyfelek kérdéseire adott válaszainak sikerességét. A LiveAgent egy sokfunkciós elemzőcsomagot kínál.
A legjobb vásárlói élmény rendszerek az összes kommunikációs csatornát egyetlen postaládában egyesítik. A LiveAgent ezt egy hibrid jegyfolyam segítségével teszi meg.
A vásárlói élmény szoftver nem csak az ügyfelekről szól. Ezért vannak a LiveAgentben játékosítási funkciók, amelyek segítségével elismerheti munkatársait.
Sok oka van annak, miért fontos a vásárlói élményre koncentrálni, de a következők a legfontosabbak:
A vásárlói élményre való összpontosítás legalapvetőbb oka az, hogy ma az ügyfelek minden eddiginél nagyszerűbb élményt várnak azoktól a márkáktól, amelyekkel kapcsolatba kerülnek. Vásárlói nemcsak remek termékeket keresnek, de személyes kapcsolatot is szeretnének Önnel.
A vásárlói élményre való összpontosítás akár 32%-kal is növelheti a jövedelmezőséget. A gyors és udvarias válaszadás gyakran meghatározza, hogy az ügyfél Önnél vásárol, vagy máshol vesz meg egy hasonló terméket.
A vásárlói élmény szoftver használata a vásárlói interakciók kezelésére olyan adatokkal szolgálhat, amelyek közvetlenül befolyásolják az üzleti tervezést. Egy olyan szoftver használatával, mint a LiveAgent, könnyedén láthatja a vásárlói interakciók trendjeit, és felismerheti a fejlesztésre szoruló területeket.
Gondoljon keményen dolgozó csapatára. Az ügyfélszolgálat nehéz, összetett munka, és egy szoftver, amely leegyszerűsíti ezt a munkát, hatalmas érték az Ön vállalkozásában.
A vásárlói élmény szoftver egyik fő előnye, hogy mérni tudja, hogy mennyire kommunikál jól ügyfeleivel. Bár léteznek különálló vásárlói élmény szoftverek, a legtöbb vállalkozás számára az a legjobb, ha olyan integrált rendszert használ, mint a LiveAgent.
A LiveAgent használatával gyorsan összeállíthat számos olyan mutatót, amelyek áttekintést nyújtanak az ügyfélszolgálat hatékonyságáról. Az alábbiak a legfontosabbak:
A legalapvetőbb az ajánlási pontszám. Ha megkérdezi az ügyfeleit, hogy ajánlanák-e vállalkozását egy ismerősüknek, pillanatképet kaphat arról, hogy mennyire jó szolgáltatást nyújt.
Egy komplexebb megközelítés, ha az ügyfelek elégedettségi pontszámai (CSAT) alapján állít össze adatokat egy automatizált felmérés segítségével, amelyben több területről kér visszajelzést az ügyfelektől.
Az ügyféllemorzsolódási arány egy másik fontos mutató, amely arról szolgáltat információt, hogy hány vásárló hagyta abba termékei vásárlását egy adott időszak alatt.
Gondoskodjon róla, hogy méri az átlagos időt, ami az egyes jegyek megoldásához szükséges. Az első kapcsolatfelvétel alkalmával megtörténő problémamegoldás (FCR) az Ön megoldási idejének részhalmaza, de ebben a mutatóban azt vizsgálja, hogy hány ügyfélnél oldódott meg a probléma az első kapcsolatfelvétel alkalmával.
Számos tényezőt kell figyelembe venni annak meghatározásakor, hogy melyik vásárlói élmény szoftver a megfelelő az Ön számára. A piacon olyan sok vásárlói élmény szoftver található, hogy könnyű belefáradni a felfedezésükbe.
A vásárlói élmény szoftver található kiválasztásakor három fő szempontot kell figyelembe venni:
Mint minden üzleti döntésnél, ezúttal is azzal kell kezdeni, hogy pontosan átgondolja, mire van szüksége a szoftverből. Noha a cél a vevői elégedettség kell legyen, a különböző szoftveres megoldások ennek különböző módjait kínálják.
Ha elvárásai közé tartoznak az elemzőcsomagok, az integrált jegykezelő rendszer és a beépített CRM, akkor a LiveAgent a megfelelő választás az Ön számára: az összes említett tulajdonsággal alapértelmezés szerint rendelkezik.
A piacon folyamatosan jelennek meg új vásárlói élmény szoftverek. Ezért fontos egy olyan szoftverbe befektetni, amely megfelel üzleti igényeinek – nemcsak vállalata méretének, de ágazata egyedi követelményeinek is.
A kutatás itt kulcsfontosságú. Ismerje meg üzleti és iparági szektorokat felvázoló útmutatóinkat, hogy megtudja, a LiveAgent alkalmas-e az Ön vállakozása típusához vagy az iparághoz.
Elvárásainak listája és a vásárlói élmény szoftverek piacán végzett kutatásai alapján már össze tudja hasonlítani a különböző megoldásokat igényeinek megfelelően. Sok olyan áttekintő weboldal található (Capterra, G2Crowd, GetApp, Trustpilot) amelyek részletes összehasonlítást nyújtanak a vásárlói élmény szoftverekről. Szánjon rá időt, hogy összehasonlítsa a különböző rendelkezésre álló szoftverek legfontosabb jellemzőit.
Ha ezt megteszi, látni fogja, hogy a különböző szoftverek nagyon eltérő tulajdonságokkal rendelkeznek.
Ha jelenleg a Magyarországon található legjobb vásárlói élmény szoftvert keresi, próbálja ki a LiveAgentet.
A LiveAgent a leggyakrabban említett és legkiválóbb minősítésű ügyfélszolgálati szofver a kis- és középvállalkozások számára 2020-ban. Legyen közelebb ügyfeleihez, és segítse őket gyorsabban a LiveAgenttel.
A LiveAgent ötvözi a kiváló chatet, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..