Vásárlói élmény szoftver

Nyűgözze le ügyfeleit, és növelje elégedettségüket.
  • ✓ Nincs beállítási díj   
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Fejléc animáció
Helpdesk szoftver

Az internet nyújtotta minden kényelem és elérhetőség mellett úgy tűnik, hogy az ügyfélszolgálat háttérbe szorult. Gyakran mi, felhasználók csak egyszerű választ akarunk találni a problémánkra, vagy beszélni akarunk egy valódi személlyel. Sajnos sok vállalkozás nem tudja, hogyan kell ezt a gyakorlatban megtenni, és ügyfeleik (vagy potenciális ügyfeleik) szenvednek emiatt.

Szerencsére egy egész iparág jelent meg, hogy segítsen; ügyfélélményi platformok. Itt röviden megvitatjuk, hogy ez mit jelent, és végigmegyünk a 2022-es legjobb ügyfélélmény-szoftver listáján.

Mi az az ügyfélélmény szoftver?

Mielőtt megértenénk az ügyfélélmény szoftverét, meg kell határoznunk az ügyfélélményt. Az ügyfélélmény azoknak a tapasztalatoknak az összege, amelyeket ügyfelei a cégével vagy márkájával való interakció során tapasztalnak. A sikeres vállalkozások hangsúlyozzák az ügyfélélmény fontosságát, mert szinte minden ügyfél személyes kapcsolatot vár el azokkal a márkákkal, amelyekkel kapcsolatba kerül.

Az ügyfélélmény szoftver azokra a SaaS-platformokra utal, amelyek segítségével az ügyfelek ugyanazt az ügyfélszolgálati élményt találhatják meg online, mint amit az üzletekben várnak. Így annak ellenére, hogy fizikailag nem járnak oda egy munkatárshoz, különféle eszközök segítségével mégis megtalálhatják a szükséges segítséget.

A legjobb ügyfélélményt biztosító programok segítségével a látogatók a következő módokon találhatnak segítséget:

  • Támogatási jegyek: ez lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy kérdéseket nyújtsanak be az ügyfélszolgálatnak. Az alkalmazottak manuálisan vagy beállíthatják a jegyek automatikus hozzárendelését, és nyomon követhetik előrehaladásukat.

  • Élő chat: azonnali hozzáférést kínál egy ügynökhöz (vagy alkalmazotthoz), általában egy webhelybe ágyazott csevegőmodulon keresztül.

  • Call center: egyszerűsítse az összes hívást, a vezetékes telefonoktól a VOIP-ig.

  • Közösségi média üzenetküldés: az összes közösségi platformról küldött üzenetek vezérlése egy helyről.

  • Tudásbázis: bőséges információt biztosít az üzletéről, folyamatairól és termékeiről. Sőt, ez egy nagyszerű hely az oktatóanyagok számára.

  • Ügyfélportál: lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy további funkciókhoz jelentkezzenek be, beleértve a kapcsolatfelvétel és a lekérdezések nyomon követésének további módjait.

Az ügyfélélmény-programok lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy kiválaszthassák a munkafolyamatukhoz illeszkedő legjobb eszközöket és támogassák egyedi közönségüket. Ezenkívül viszonylag egyszerűen integrálhatók és tudásbázist tartalmaznak, amely az új felhasználókat végigvezeti a beállítási folyamaton.

Felhőalapú platformként léteznek, így nincs szükség további hardver vásárlására. Egyes platformok kínálnak asztali és mobil klienseket, de elérhetők a böngészőben található webhelyen keresztül is.

Hozzá kell férnie a mérőeszközökhöz is. Ezek elemzések lehetnek annak nyomon követésére, hogy az ügyfelek hogyan lépnek kapcsolatba az Ön digitális eszközeivel, vagy olyan eszközökkel, amelyek segítenek mérni az egyes ügynökök teljesítményét. Végső soron ez határozza meg a megtérülést, és méri, hogy mely eszközök teljesítenek a legjobban.

Miért fontos az ügyfélélmény szoftver?

Azok a márkák sikeresek, amelyek megkülönböztetik magukat. A vállalkozások ezt könnyen megtehetik, ha egyszerű hozzáférést biztosítanak egy tényleges személyhez olyan időszakban, amikor a webhelyek nagymértékben támaszkodnak tudásbázisokra, súgócikkekre és fórumokra.

Egyszerű: az ügyfelek elégedettsége és sikere akkor érhető el, ha az ügyfelek elégedettek. Ha a leendő vásárlók nem találnak segítséget a termék megvásárlásakor vagy használatakor, valószínűleg nem fognak vásárolni. De ha megadja nekik a szükséges segítséget, és pozitív ügyfélélményt senki más nem fog, akkor nagyobb valószínűséggel válnak hűséges vásárlókká.

Az ügyfélélmény-platformok azonban nem állnak meg itt. Ahogy korábban említettük, gyakran további betekintést nyújtanak az ügyfelek viselkedésébe. Meghatározhatja például, hogy marketingtevékenységének mely részei működnek, melyek zavarják meg az ügyfeleket, és mely területek teljesíthetnek alul.

Ezek a betekintések értékesek a hűséges ügyfelek megtalálásához. Az ügyfelek értékelik, ha meghallják őket, és felmelegednek a weben történő digitális interakciók iránt. A Digital CX az ügyfelekkel való interakció középpontjában áll. Így biztosítunk kiváló vásárlói élményt.

Természetesen nem minden ügyfél gondolkodik egyformán, vagy nem osztja pontosan az igényeket. Ezért létrehozhat ügyfélszegmenseket, hogy elérje az ügyfeleket demográfiai és viselkedési minták alapján. Ezek a szegmensek lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy személyre szabottabb élménnyel érjék el az egyes ügyfeleket.

Az ügyfélélmény szoftver az alkalmazottak elkötelezettségét is javíthatja. A központosított munkafolyamat ésszerűsíti az alkalmazottak azon képességét, hogy kapcsolatba lépjenek az ügyfelekkel és együttműködjenek. Segíti a fájlok hatékonyabb megosztását és szerkesztését is.

Ha az ügyfelek elvárásai teljesülnek és túllépnek azon, ez segít javítani az iparág általános megítélését. Az olyan iparágakban működő vállalkozások, amelyek általában nem tekinthetők műszakilag hozzáértőnek, megmutathatják, hogy készek és hajlandóak a digitális platformok legjobb kihasználására.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture​

Hogyan működik az ügyfélélmény szoftver?

A webhelyek, a közösségi média és a mobilalkalmazások korában soha nem volt még fontosabb az, hogy az ügyfelekkel folytatott kommunikációt sok digitális csatornára lehessen skálázni. Végül is nagyon fontos, hogy az ügyfelekkel bárhol találkozzon, nem feltétlenül ott, ahol szeretné.

Az ügyfélélményt biztosító szoftvercsomagok jellemzően a webhelyek hátterébe beillesztett kódrészleteket tartalmaznak. A telepítés után megjelenik egy widget, amely lehetővé teszi a látogatók számára, hogy hívjanak vagy csevegjenek.

Akkor is telepíthet beépülő modult, ha webhelye olyan CMS platformot használ, mint a WordPress vagy a Drupal. Ezzel biztosíthatja, hogy az integráció a lehető legzökkenőmentesebben menjen végbe. Ezenkívül elkerüli a kód kézi beillesztését vagy egyéb technikai változtatásokat.

A beépülő modulok segíthetnek a támogatás megkönnyítésében is, amikor szüksége van rá. Például a választott ügyfélélmény programtól függően a támogatási ügynökök bejelentkezhetnek a beépülő modulon keresztül, és elvégezhetik a szükséges módosításokat a webhelyen.

Hasonló bővítmények léteznek az e-kereskedelmi platformokhoz, köztük a Shopify-hoz és a Bigcommerce-hez (többek között), amelyek olyan új funkciókat kínálnak, amelyek kifejezetten az online kereskedőket támogatják.

Szükség lehet egy dedikált weboldalra a tudásbázisokhoz, ügyfélportálokhoz, és támogatási jegyekhez. Ezek a weboldalak a kiválasztott ügyfélélmény platformhoz integrálható szkripteket is tartalmaznak.

A webhelytulajdonosok ezután bejelentkezhetnek az ügyfélélmény-kezelő szoftver által biztosított irányítópultra, hogy megtekintsék az ügyfelek problémáit és elkötelezettségeit. A webhelyen láthatják, hogy mikor küldték el a megkereséseket, és gyakran azt is, hogy honnan érkeztek. A kérdéseket a csapat legrelevánsabb tagjához is irányíthatják.

Ezen túlmenően ez az információ felhasználható annak meghatározására, hogy a webhelyükről, a közösségi médiában való jelenlétükről, vagy az ügyfelek elköteleződésének egyéb vonatkozásairól melyik része hiányzik. Például, ha az ügyfelek ugyanazokat a kérdéseket teszik fel ugyanazokról a termékekről, akkor a leírásoknak pontosabbnak kell lenniük.

Ezek a felhő alapú platformok minden eddiginél egyszerűbbé teszik az ügyfélélmény-kezelést. És ami a legjobb, mindezt egy vagy több helyről is megtehetik! Az élményplatformokhoz általában webhelyeken és mobilalkalmazásokon keresztül lehet hozzáférni. Ezek azonban asztali alkalmazásokon keresztül is működhetnek.

Egyes platformok a webhelyen kívül is működnek. Például a közösségi média csatornák integrációja az ügyfélélmény-programok gyakori összetevője. Így ha egy új követő egy terméket vagy akciót talál egy régi bejegyzésben, üzenetet küldhet Önnek, hogy megtudja, elérhető-e még.

Az ügyfelek elérésére szolgáló modern csatornák mindegyikénél elengedhetetlen, hogy fontolóra vegyük azokat az irányítópultokat, amelyek mindezt egy helyre teszik. Ahelyett, hogy megpróbálna aktívan lépést tartani az összes közösségi csatornájával, integrálja azokat egy ügyfélélmény-platformba, és egy helyről irányítsa az összes digitális csatornáját.

Riasztásokat kaphat üzleti vagy személyes e-mail címén keresztül is. Ettől eltekintve nem valószínű, hogy mindig nyitva lesz az irányítópultja, de elég jó esély van rá, hogy az e-mailjeit is magával hozza, ha kéznél van a telefon. Ha e-mail marketing szolgáltatásokat kínál, nézze meg, hasznos lenne-e ezt integrálni a CES megvalósításába. Platformunk kompatibilis a vezető e-mail marketing platformokkal, beleértve a MailChimpet is.

Az ügyfélélmény szoftver összetevői

Mindegyik platform különféle eszközöket és erőforrásokat kínál. Természetesen ezek különböznek a szolgáltatók között, de ez a néhány leggyakoribb.

Ezen összetevők némelyikének kezdeti beállítása és képzése időbe telhet. Ez a folyamat frusztrálónak tűnhet, de hosszú távon időt takarít meg.

Jegykezelés

Egyes ügyfélproblémák megoldása hosszabb ideig tart. A jegykezelő szoftver lehetővé teszi a támogató ügynökök számára, hogy nyomon kövessék azokat a problémákat, amelyeket számos okból nem lehet azonnal megoldani. Emlékeztetőként is szolgálnak annak biztosítására, hogy a támogatási kérelmek ne merüljenek feledésbe.

A jegyek bezárásuk után archiválhatók későbbi felhasználás céljából, gyakran népszerű képzési eszközként szolgálva az új alkalmazottak számára. Megmutathatják, hogyan lehet a legjobban reagálni bizonyos ügyfelekre, és elemezhetik, mely megoldások működnek a legjobban.

Hozzon létre jegyet a Help desk szoftverben - LiveAgent
LiveAgent Jegykezelő Szoftver

Élő chat

Az élő csevegő szoftver lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy a webhely bármely oldaláról valós időben kommunikáljanak a támogatási ügynökkel. Az élő csevegések jellemzően widgetként jelennek meg, amely szépen lebeg a weboldal sarkában.

Ha minden ügynök jelenleg elfoglalt, ezek a “csevegési buborékok” egy sorszámot is megjelenítenek, ami hasonló a tartásban való várakozáshoz, bosszantó zene nélkül.

Az élő csevegés beépíthető webhelyekbe, mobilalkalmazásokba és termékkatalógusokba. A felület általában testreszabható, hogy illeszkedjen a márkához. Ez a funkció azonban nem mindig lesz elérhető, vagy bizonyos csomagok tartalmazhatják.

Az élő csevegés saját hasznos funkciókat is tartalmazhat. Egyes megvalósítások például lehetővé teszik az ügynökök számára, hogy megtekintsék az ügyfél válaszait gépelés közben, ami lehetővé teszi az ügynök számára, hogy az üzenet elküldése előtt mérlegelje és előre jelezze igényeiket.

Ennek ellenére az élő csevegés nem mindig ad azonnali választ az ügyfeleknek, így az ügynökök részletesen mérlegelhetik lehetőségeikat, mielőtt továbblépnének. Még jobb, ha az ügyfél válaszideje további időt biztosít a gondolkodásra.

Valós idejű chat funkció a Help desk jegykezelő rendszerében - LiveAgent
Élő csevegés a LiveAgent által

Call center

Képzelje el, mekkora ereje van egy teljes értékű call centernek hardverköltségek nélkül. Ezt kínálják a call center programokat kínáló ügyfélélmény-platformok. Integrálhatók az irodájában már beállított számítógépekkel, és funkciókban gazdag felhasználói felületet kínálnak.

A csatornák egy helyen történő kombinálásával a call center szoftver lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy javítsák az ügyfélkapcsolatokat, miközben csökkentik az elhagyottságot. Ezenkívül integrálható a platform többi részével, hogy zökkenőmentes ügyfélszolgálatot biztosítson.

Csatlakoztassa VoIP-szolgáltatóját a Help desk szoftverrel - LiveAgent
Call Center rengeteg VoIP-szolgáltatóval a LiveAgenttől

A közösségi média kezelése

Manapság az ügyfelek nem csak a közösségi médiát használják kedvenc márkáik követésére; arra is használják, hogy kapcsolatba lépjenek velük. Sajnos az értesítések gyorsan felhalmozódhatnak, ha egyszerre több különböző közösségi csatornáról érkeznek.

Az ügyfélélmény szoftver segítségével minden értesítést jeggyé alakíthat. Ahogy már megbeszéltük, a jegyek egyetlen helyről nyomon követhetők és hozzárendelhetők.

Egyes platformok azt is lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy ütemezzék a közösségi média bejegyzéseit. Ezek integrálhatók a legnagyobb platformokkal, és lehetővé teszik a fejlett ütemezést több webhelyen egy helyről.

Csatlakoztassa a Twittert a Help desk szoftverrel - LiveAgent
Twitter csatlakozás a LiveAgenthez

Ügyfélportál

Ahogy a digitális csatornák továbbra is racionalizálják az információáramlást, az ügyfelek elvárásai megváltoztak. Ha néhány probléma nem oldódik meg azonnal, frissítéseket szeretnének kapni az elért eredményekről. Az ügyfélportálok ezt valós időben mutatják.

További információkat is kínálnak a fiókot létrehozó meglévő ügyfeleknek. Általában új támogatási jegyeket hozhatnak létre, tudásbázisban kereshetnek, és megtekinthetik a korábbi támogatási jegyeket.

Az ügyfélportálok lehetővé teszik az ügyfelek egymás segítését is. Például a közösségi fórumok lehetővé teszik a látogatók számára, hogy mások által feltett kérdésekre keressenek, és válaszoljanak a hasonló problémákkal küzdőknek. Az alkalmazottak irányíthatják a beszélgetéseket és válaszolhatnak a kérdésekre az út során.

Míg a fórumok segíthetnek csökkenteni az ügyfélszolgálat költségeit, a beszélgetések rendszeres figyelemmel kísérése elengedhetetlen. Végső soron a kérdéseknek és témáknak támogatniuk kell vállalkozását, nem pedig akadályozniuk. Olyan szabályokat is be kell tartania, amelyek a beszélgetéseket barátságosak, koncentrált és segítőkészek maradnak.

Ügyfélportál szoftver - LiveAgent
A LiveAgent támogatási portálja

Tudásbázis

Néha jobb, ha lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy a saját idejükben megtalálják a számukra szükséges információkat. A tudásbázisok felszabadíthatják a személyzeti erőforrásokat, miközben az ügyfelek gyorsan hozzáférhetnek a legrelevánsabb információkhoz.

Bónuszként a jól strukturált tudásbázis-megvalósítások néha segíthetnek a keresőmotorok rangsorolásában. Ez lehetőséget kínál az új ügyfelek számára, hogy megtalálják Önt a tartalma alapján, még akkor is, ha még soha nem hallottak a vállalkozásáról.

Tudásbázisa bővítéséhez ügyféljegyeket és interakciókat is használhat. Készítsen esettanulmányokat, és mutassa be azokat példaként a gyakori (vagy kevésbé gyakori) problémák megoldására. Természetesen fontos az ügyfelek engedélye a nevük használata előtt.

Ügyfélhűség és -megtartás – Tudásbázis - LiveAgent

A hatékony ügyfélélményt nyújtó szoftver főbb jellemzői

Rengeteg ügyfélélmény-program közül lehet választani, de nem mindegyik alkalmas minden üzleti igény kielégítésére. Itt megvitatjuk azokat a legfontosabb funkciókat, amelyeket figyelembe kell venni a döntés meghozatala előtt.

Úttérképezés

Az ügyfelek hajlamosak bizonyos utakat követni, mielőtt üzletet kötnének Önnel. Az Úttérképezés azt az ügyfélutat mutatja, amely a látogatókat a konverzióhoz vagy a távozáshoz vezette. További betekintést nyújt a visszatérő látogatásokba is.

360 fokos nézet

Valószínűleg a látogatók különböző háttérrel és különböző okokból érkeznek webhelyére. A 360 fokos nézet segít megérteni az ügyfelek észlelését, véleményét, céljait és motivációit az alapján, hogy hogyan lépnek kapcsolatba az Ön webhelyével és vállalkozásával.

Közösségi média elemzése

Az egyik legjobb módja a követők építésének, ha aktívan jelen van a releváns közösségi média csatornákon. A közösségi média elemzése segít megérteni, hogyan lépnek kapcsolatba az ügyfelek a bejegyzéseivel, és mely bejegyzések generálják a forgalmat.

Vásárlói visszajelzés

Az ügyfelekkel kapcsolatos legértékesebb információ források valójában az Ön ügyfelei. Az ügyfélélményt nyújtó szoftvernek megkönnyítenie kell ügyfelei számára, hogy kapcsolatba léphessenek Önnel, és visszajelzést küldhessenek.

Vevői visszajelzési felmérés végrehajtása - LiveAgent

Hogyan válasszuk ki a legjobb vásárlói élményt nyújtó szoftvert

Az ügyfélélmény szoftverének kiválasztásakor számos tényezőt figyelembe kell venni. Mivel nagyon sok ügyfélélmény-menedzsment szoftvermegoldás létezik a piacon, könnyen kimerülhetünk.
A következő hét tényezőt kell figyelembe venni az ügyfélélmény-kezelő szoftver kiválasztásakor:

Kötelezettségvállalások

Mit vár el Öntől az ügyfélélmény platform? Sok platform ingyenes próbaverziót kínál, mielőtt bármilyen kötelezettséget várna Öntől; egyesek nem is kérik a hitelkártyaadatait!

Számos platform lehetővé teszi, hogy bármikor lemondjon büntetés nélkül. Ha egy bizonyos időszakon belül (általában 30-60 nap) mondja le az előfizetést, akkor is jogosult lehet a visszatérítésre.

A regisztráció előtt határozza meg a platform elkötelezettségének szintjét. Ez magában foglalja mind a platformot, mind a vállalkozás elkötelezettségét. Időt és erőforrásokat kell fordítania az alkalmazottak képzésére és a platform eszközeinek integrálására.

Árazás

Az árak nem mindig olyan egyértelműek, mint amilyennek látszanak. Természetesen általában van egy árlista, de ha alaposan megnézi, előfordulhat, hogy olyan szöveget láthat, amely a következőt írja: „felhasználónként”. Ezenkívül havi díjat mutathat, majd azt mondja, hogy alatta évente számlázzák.

Mivel az ügyfelek tapasztalatai értékesek, a legjobb platformok árai nem mindig lesznek alacsonyak. De nem is szabad trükkösnek lenniük. Csak győződjön meg arról, hogy a megjelenített ár az az ár, amelyet ténylegesen fizetni fog.

Ne felejtse el figyelembe venni az indulási költségeket. Egyes platformok díjat számítanak fel a fiók létrehozásáért. Bár ez nem feltétlenül rossz dolog, ha többet szeretne előre költeni, győződjön meg arról, hogy ez javítja az ügyfelek interakcióit.

Támogatás

Az ügyfélélmény platformok azért léteznek, hogy kiszolgálják az ügyfeleket, de a vállalkozásnak is támogatnia kell Önt. Végül is ezeknek a platformoknak a többsége számos funkciót, jelentést, integrációt és automatizálást tartalmaz.

A támogatás többféle formában jelentkezhet. Általában olyan oktatóanyagokat tartalmaznak, amelyek megtanítják az eszközök használatát és a belőlük a legtöbbet kihozó stratégiákat.

Természetesen szükség esetén el kell tudni érni egy személyt. Végül is ez a lényege az egész iparágnak. Tehát a választott platformnak legalább annyi módot kell kínálnia arra, hogy kapcsolatba léphessen egy tényleges személlyel, mint amennyit ők segítenek az ügyfeleknek.

Ha már a támogatásról beszélünk, a választott platform folyamatosan tájékoztatja Önt? A dolgok folyamatosan változnak a digitális világban, ahogy a számítógépek egyre erősebbek, és a vállalkozások új módokat tanulnak az ügyfelek kiszolgálására. Az e-mailes hírlevelek nagyszerű módja annak, hogy tájékozódjon az ügyfélélmény-szoftver legújabb funkcióiról és fejlesztéseiről.

A frissítések végrehajtása során szolgáltatáskimaradások lépnek fel. Más okok miatt is előfordulnak, amelyek gyakran kiszámíthatatlanok. Próbálja meg kideríteni, hogy az ügyfélélmény-szoftver kínál-e olyan eszközt, amely figyeli a rendszer állapotát.

Ha kimaradás történik, ellenőrizze, hogy az asztali kliensszoftver továbbra is biztosít-e korlátozott funkcionalitást. Ha nem, készítsen biztonsági mentési tervet az ügyfelek interakcióinak folytatásához a szolgáltatás visszaállításáig. Szerencsére a kimaradások ritkák, és általában kevés időt vesz igénybe a megoldásuk.

Biztosított kapcsolattartási lehetőségek

Az ügyfelek elégedettsége az interneten számos formát ölt. Például előfordulhat, hogy egy ügyfélnek kérdései vannak a webhelyén található termékkel kapcsolatban, vagy felmerülhet a kérdés, hogy a közösségi médiában talált kedvezmény még érvényes-e.

Egy nagyszerű ügyfélkapcsolat találkozik az ügyfelekkel, bárhol is legyenek. Sajnos az interneten rövid a figyelem; ha az ügyfelek nem érik el Önt akkor és ahogy akarják, akkor valószínűleg máshová mennek. Ez az oka annak, hogy a legtöbb ügyfélélmény-programot úgy tervezték, hogy integrálódjanak az élő csevegésekkel, e-mailekkel, telefonvonalakkal és közösségi médiával.

Fel/le méretezési képesség

A legtöbb ügyfélélményt kínáló szoftver különféle csomagokat kínál különböző árpontokon. Általában a funkciókon alapulnak, mások a felhasználók vagy interakciók számán, mások pedig a funkciók és a felhasználók keverékét veszik figyelembe.

Olyan szoftvert kell választania, amely segíti vállalkozása növekedését (ellenkező esetben nem éri meg a befektetést). Ezután, ahogy ez a növekedés megtörténik, képesnek kell lennie arra, hogy frissítse fiókját, hogy megfeleljen a jobb ügyfélélmény követelményeinek.

Néha annyira javíthatja az ügyfelekkel folytatott interakciók hatékonyságát, hogy ténylegesen csökkentheti erőfeszítéseit. Az ügyfélélmény-platformok zökkenőmentesen méretezhetők, hogy megfeleljenek az Ön igényeinek.

A CES platformoknak alkalmazkodniuk kell az Ön változó üzleti igényeihez. Az elmúlt évben drasztikusan megnőtt az otthonról dolgozó alkalmazottak száma. Annak ellenére, hogy a világ megváltozott, az ügyfelek elvárásai ugyanazok maradnak. A CES megvalósításának támogatnia kell ezeket a változtatásokat.

Szoftver korlátozások

A SaaS platformok rendkívül erősek lettek, de vannak korlátaik. Ez az oka annak, hogy gyakran a maximális számú kampányt, felhasználót, ügyfelet vagy interakciót láthatja a különböző platformokon. Gondosan mérlegelje ezeket a korlátozásokat, és hasonlítsa össze őket webhelye jelenlegi forgalmával.

Csábító lehet a korlátlan csomag kiválasztása, de nem arra, amire vállalkozásának szüksége van. Valójában ezek a tervek sok esetben nagyvállalatoknak szólnak, nem pedig helyi étteremláncnak. Ne feledje, ha a megfelelő platformot választja, szükség szerint bővítheti.

Együttműködési lehetőségek

Az üzleti életben sikerhez csapatra van szükség. Ennek ellenére nem minden alkalmazott tud minden kérdésre válaszolni. Ez az oka annak, hogy az együttműködési eszközök elengedhetetlenek az ügyfélélmény-platformokhoz.

A jegyrendszerek a leggyakoribb együttműködési eszközök közé tartoznak. Az ügyfélproblémák gyorsan hozzárendelhetők egy megfelelő csapathoz vagy taghoz. Lehetővé teszik az ügynökök számára, hogy útközben megfelelő feljegyzéseket hagyjanak.

Élő csevegési szoftver megjegyzései a chatben - LiveAgent
Belső csevegési megjegyzések a LiveAgentben

Természetesen egyes megkeresések sürgősebbek, és gyorsabb válaszidőt igényelnek. A megosztott postaládák egy másik gyakori együttműködési eszköz. A csapat különböző tagjai elolvashatják ugyanazokat az e-maileket, és megfelelően válaszolhatnak.

A fájlmegosztás egy másik fontos együttműködési eszköz. Előfordulhat, hogy a csapattagoknak ugyanazokat a dokumentumokat vagy rekordokat kell szerkeszteniük és megosztaniuk az ügyfelek hatékony segítése érdekében. A dokumentumok egy helyen történő megosztásának és tárolásának zökkenőmentesnek kell lennie.

A platform megvalósításától függően az ügynököknek nem feltétlenül kell közvetlenül az ügyfelekkel együttműködniük. Például a számviteli kérdésekre vonatkozó jegyeket meg lehet osztani a könyvelőkkel. A probléma megoldása után az ügyfélszolgálati munkatárs kapcsolatba léphet az ügyféllel.

Az ügyfélélmény szoftver demó verziója

Minden ügyfélélmény platform más és más, és egyesek jobban megfelelnek az Ön igényeinek, mint mások. Ezért érdemes tesztelni, mielőtt beruházna.

A demó verziók lehetőséget nyújtanak annak ellenőrzésére, hogy egy adott platform zökkenőmentesen integrálódik-e az Ön vállalkozásához és ügyfeleihez. Ennél is fontosabb, hogy a próbaidőszaknak elég hosszúnak kell lennie ahhoz, hogy megállapítsa, javítja-e a hatékonyságot vagy bonyolultabbnak bizonyul-e.

A demó verziók száma korlátozott, ezért először a legfontosabb funkciókra összpontosítson. Használja a platform tudásbázis-útmutatóit, hogy gyorsan megtanulja ezeket a funkciókat, és megtudja, hogyan teljesítenek kis számú ügyfélnél.

A végső döntés meghozatala előtt érdemes kipróbálni néhány demót is. Ez ingyenes (eltekintve az Ön időigényétől), és saját tapasztalatai alapján vonhatja le saját következtetéseit.

Melyik a legjobb ügyfélélményt nyújtó szoftver?

Melyik lehetőség a legjobb? Minden vállalkozás más választ kap. Például egyes platformok (például a SurveyLegend) felméréseket kínálnak; mások (például a LiveAgent) nem. Hacsak üzleti terve nem felmérések lebonyolítását tervezi, előfordulhat, hogy véletlenül olyasmiért fizet, amire nincs szüksége.

Meg kell határoznia a legjobb megoldást az üzleti céljai alapján. Milyen eszközökkel könnyítheti meg az ügyfelekkel való kapcsolatfelvételt? Csak olyan eszközökbe fektessen be, amelyekre szüksége van ahhoz, hogy ügyfeleit ott érje el, ahol vannak. Ez még az összesített felhasználói értékeléseknél is fontosabb lehet.

Feltétlenül olvassa el a felhasználói véleményeket is. Bármely platform gyors internetes keresése több tucat véleményt tár fel a tényleges felhasználóktól. Nézze meg, hogy mérik. Például egy gyors Google-keresés szerint a LiveAgent általában magasabb helyen áll az iparági kiadványokban, mint a Zendesk.

Az értékeléseken kívül milyen iparági elismeréseket kaptak? Számos iparági platform és felügyeleti szerv van, amely felülvizsgálja és díjazza a szolgáltatókat. Ide tartoznak többek között a közösségimédia-kezelő szoftverek, a help desk platformok és az élő chat szoftverek díjai és tanúsítványai.

Díjak oldalunkon többre is láthat példát. Némelyikük platformunk sajátos funkcióira összpontosít, míg mások a platform egészét tekintik. Ezek az elismerések hasznos támogatásként szolgálnak.

Ha vállalkozása újabb, előnyös lehet egy egyszerű nyílt forráskódú ügyfélélmény-kezelő szoftver. Ezek gyakran funkciókban gazdagok, és egy fejlesztői közösség támogatja őket. Általában azonban korlátozott a támogatásuk.

Vannak esetek, amikor több platformot is fontolóra vehet, még ha csak ideiglenesen is. Például a felmérésen alapuló platformok, mint például a SurveyLegend, nagyrészt a kérdőívekre összpontosítanak. Ezekről a platformokról hiányzik a legtöbb egyéb ügyfélélmény-szoftver funkcionalitása.

Érdemes lehet ideiglenesen használni a SurveyLegend szolgáltatásait, ha új terméket vagy webhelyfrissítést tesztel. A tényleges ügyfelek közvetlen véleményének összegyűjtése segíthet megalapozottabb döntések meghozatalában.

Ha csak egy eszközt kell megvalósítania, akkor a legjobb ügyfélélmény-platform lehet az, amely ezt az eszközt önálló termékként kínálja. Például a LiveAgent jegykezelő szoftvert kínál ügynökenként havonta 15 dollárért. Másrészt a Salesforce megköveteli az ügyfelektől, hogy minden tervhez különböző termékeket csomagoljanak össze.

Szerencsére a legtöbb ügyfélélmény-platform útmutatást nyújt a vállalkozása számára legjobb program kiválasztásához. Ha azonban egyénként keres megoldást (például társult marketingesek vagy szabadúszók), akkor az ingyenes csomagok elegendőek kell, hogy legyenek.

Akár több ingyenes csomagból is profitálhat. Használhatja például a LiveAgent ingyenes csomagját az alapvető jelentésekhez, egy chat gombot, egy ügyfélkapu és egyéb hasznos eszközöket. A SurveyLegend segítségével felméréseket is készíthet az ügyfelek visszajelzéseihez.

A helyi kisvállalkozások is részesülhetnek egy ingyenes szolgáltatásból és egy másik alacsonyabb szintű csomagból. Valószínűleg már van követője, de hatóköre korlátozott. A kisvállalkozások általában kisebb mennyiségű ügyfélszolgálati megkeresést intéznek, és nincs szükségük fejlettebb eszközökre.

A középkategóriás csomagok a középvállalkozásokat szolgálják a legjobban. Lehet, hogy az ingyenes verziók nem elegendőek, de a megfelelőbb csomagok továbbra is pénztárcabarátak lesznek. Még jobb, hogy segítik az ebbe a körbe tartozó vállalkozásokat, hogy erőfeszítések nélkül bővítsék az elérést.

A vállalatoknak és a nemzetközi vállalatoknak gyakran több irodában kell összehangolniuk munkafolyamataikat, néha különböző időzónák között. Ennek eredményeként ezeknek a szervezeteknek csúcsminőségű ügyfélélmény-szoftverre van szükségük, hogy nagyobb ügyfélközönséget szolgáljanak ki, és megkönnyítsék a nagy, földrajzilag sokrétű csapatok közötti együttműködést.

Find the ideal solution

Are you looking for software that will meet your needs and will also make your customer service more efficient?

Az ügyfélélményt nyújtó szoftver használatának előnyei

A jobb interakciók nagyobb vásárlói hűséget jelentenek, és az ügyfélélmény-szoftver egyetlen célja ezen interakciók fokozása.

Az ügyfélélmény programok azonban nem csak az ügyfeleknek segítenek. Ha helyesen alkalmazzák, akkor a munkavállalói élményt is javítják. Az együttműködés lehetővé teszi az alkalmazottak zökkenőmentes együttműködését, még akkor is, ha nem ugyanabban az irodában dolgoznak. Lehetővé teszi számukra az ügyfelek problémáinak gyorsabb megoldását is.

Az elemző eszközök segítségével nyomon követheti az aktív felhasználókat, amint interakcióba lépnek az Ön webhelyével, alkalmazásával vagy tartalmával. Ahogy már megbeszéltük, ez több betekintést nyújt abba, hogy mi működik és mi nem. Ha tudja, mi tesz boldoggá az ügyfeleket, javíthatja az általános élményt.

Az üzleti interakciókat – belső és külső egyaránt – az ügyfélélményt nyújtó szoftver leegyszerűsíti. Az ügyfelek több csatornán keresztül is kapcsolatba léphetnek az Ön vállalkozásával, de mindegyik elérhető egyetlen irányítópultról. Ahogy azt is megbeszéltük, az alkalmazottak jobban tudnak együttműködni.

Az együttműködés különösen fontos, ha az alkalmazottak vagy csapatok különböző helyeken dolgoznak. Ugyanazokhoz a fájlokhoz, rekordokhoz és eszközökhöz kell valós időben hozzáférniük. Hozzá kell férniük az élő frissítésekhez is, hogy az ügyfelek a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban segítséget kaphassanak.

Az ügyfélélmény-platformok a vállalkozásokat is skálázhatóbbá teszik. Ahogy vállalkozása növekszik, jobb csomagokra válthat, több funkcióval és használati korláttal. A továbbfejlesztett tervek gyakran eléggé kiterjesztik a funkcionalitást ahhoz, hogy elkerüljék vagy csökkentsék a megnövekedett munkaerőköltségeket.

A nemzetközi szervezetek számára létfontosságú a többnyelvű támogatás. Ez az egy funkció új országok teljes piacaihoz tud hozzáférést biztosítani, és páratlan terjeszkedési lehetőségeket kínál még olyan vállalkozások számára is, amelyek még nem építettek ki külföldi jelenlétet.

Többnyelvű eszközök használatakor tájékozódjon arról, hogy mely nyelvek támogatottak, és mely nemzetek kínálják a legtöbb terjeszkedési lehetőséget. Ha alaposan mérlegeli a lehetőségeit, sokkal könnyebb lehet a tengerentúlra terjeszkedni egy ügyfélélményi platformmal, mint gondolná.

help-desk-követelményeknek-LiveAgent-Többnyelvű-képességek

Ügyfélélmény szoftver bevezetése

Még a leghatékonyabb platformok esetén is szükségszerűen időbe telik a megvalósítás. Ez különösen igaz a vállalati ügyfelekre, de még az egyéni felhasználóknak is módosítaniuk kell ütemezésüket.

Az ügyfélélmény-szoftver bevezetése előtt alaposan tekintse át azok biztonsági funkcióit. Néha a webhelyére beágyazott szkriptek külső forrásokra hivatkoznak. Ha igen, akkor ezeknek az erőforrásoknak biztonságos szolgáltatásokon kell lenniük. Ellenkező esetben biztonsági problémákat okozhat, még akkor is, ha webhelye biztonságos.

Sajnos a biztonságos kapcsolatok ellenőrzéséhez általában technikai tudásra és kódolvasási képességre van szükség. Ez az egyik oka annak, amiért fontos megvitatni a megvalósítást, mielőtt egy adott platformot választana.

Szerencsére az iparág vezetői megértik a biztonság fontosságát. Keményen dolgoznak, hogy biztosítsák a kapcsolatok biztonságosságát, és lehetőséget találjanak platformjaik frissítésére. Az itt áttekintett 20 ügyfélélmény-platform mindegyike biztonságos szoftvermegvalósítást kínál.

Fiók létrehozásakor a vállalkozásoknak alapos részleteket kell megadniuk márkaépítésükről, működésükről, digitális eszközeikről és csapatairól. Időt kell biztosítaniuk a csapat tagjainak a platform használatára való képzésére is.

A robusztus műszerfalak ellenére bizonyos funkcióknak a platformon kívül is létezniük kell. Például élő widgeteket kell elhelyezni a webhelyeken. Ez általában úgy történik, hogy kódot adnak hozzá a szoftvercég által biztosított webhely minden weboldalához.

E-mail, telefon és közösségi integráció esetén a vállalkozásoknak szinkronizálniuk kell ezeket a fiókokat az általuk választott platformmal. Általában ez a folyamat többnyire automatizált. Például a platform elküldi Önt a Facebooknak az oldal kezelésére vonatkozó kéréssel. Csak jelentkezzen be, hagyja jóvá a kérést, és szinkronizálja Facebook-oldalának idővonalát.

Még ha a program teljesen integrálva van, és az alkalmazottak megfelelő képzésben részesültek, a folyamat még nem ért véget. Az ügyfélélmény szoftver befektetés. Fontos annak biztosítása, hogy a befektetés megtérüljön.

Az ügyfélélményt segítő szoftver költsége

A robusztus ügyfélélmény szoftver havi 30 és 1200 dollár között mozoghat. Ez számos tényezőtől függ, beleértve az interakciók számát, az ügyfeleket és az alkalmazottakat.

A CES-platformok gyakran az ügynök által havonta fizetnek. Ez azt jelenti, hogy a díj minden alkalmazottra vonatkozik, aki a szoftver eszközkészletét használja. Az ügynökszint könnyen skálázható mind a csapat jelenlegi méretéhez, mind a potenciális növekedéséhez.

Csomagokat is kínálhatnak különböző áron, majd minden árat az ügynökök számához állítanak be. Például a jegyszoftver havi 40 dollárt számíthat fel 10 000 jegyért és 80 dollárt 20 000 jegyért, de további 40 vagy 80 dollárt számíthat fel minden további ügynök után.

A havi díjak általában jobbak a kisebb szervezetek számára. Ez különösen igaz a 11-50 főt foglalkoztatókra, de dolgozhat nagyobb, 51-200 fős szervezeteknél is. Ha csak bizonyos csapattagoknak van szükségük hozzáférésre, előfordulhat, hogy a csapat mérete nem számít.

A 201–500 alkalmazottat foglalkoztató szervezeteknél ésszerűbb lehet más árazási modellek megfontolása (erről egy pillanat alatt többet olvashat). 501–1000 alkalmazott esetén fontolja meg a korlátlan előfizetéseket kínáló platformokat.

A kiegészítők gyakran felár ellenében is elérhetők. Előfordulhat, hogy több támogatásra van szüksége az ügyfélélmény-szolgáltatótól, vagy szüksége lehet saját ügyfélplatformjaival való integrációra. A különböző szolgáltatók különböző kiegészítőket kínálnak, ezért fontolja meg, hogy melyek lehetnek előnyösek az Ön vállalkozása számára.

Stand out from your competitors with a strong
customer service culture​

Ügyfélélmény-szoftver árképzési modelljei

  • Jegyenként: egyes platformok jegykezelő eszközöket is tartalmaznak, és az ára a jegy mennyisége szerint történik. Általában egy bizonyos árat fizethet, „legfeljebb” bizonyos számú jegyet. Például fizethet 19 USD-t havonta „akár 1000 jegyért”.

  • Licencenként: A licencár-modell általában egy szervezet általi használatot fedi le. Ez magában foglalhatja a leányvállalatokat is. A licencmodellek általában korlátlan felhasználói hozzáférést kínálnak, de ez nem mindig lesz így.

  • Eszközönként: Egyes ármodellek egyedi eszközökre vonatkoznak. Ez hasonló az ügynökönkénti fizetéshez, de ez külön árat jelenthet ugyanazon felhasználó számára, aki asztali számítógépen vagy mobileszközön keresztül éri el a platformot. A megosztott eszközök segítségével többet takaríthat meg ezeken a csomagokon.

  • Ügynökenként: Sok ügyfélélményt nyújtó szoftver átalány havi díjat számít fel minden egyes ügynökért (vagy alkalmazottért), aki hozzáfér a platformhoz. Ez magában foglalhatja az ügynök által használt minden eszközt, vagy eszközenkénti házirendet is megvalósíthat.

A legjobb 20 ügyfélélmény szoftver szolgáltató

1. LiveAgent

LiveAgent's kezdőlap

A vállalkozások manapság számos digitális csatornát használnak, hogy kapcsolatba léphessenek ügyfeleikkel. Az alkalmazások, a közösségi média és az élő csevegés csak néhány a sikeres vállalkozások által használt csatornák közül.

A LiveAgent úgy lett kialakítva, hogy megfeleljen azon vállalkozások igényeinek, amelyek sokoldalúságot követelnek ügyfeleiktől. A különféle online csatornákat használók időt takaríthatnak meg a részletes irányítópultokkal. Ezenkívül könnyebben nyomon követhetik az ügyfelek tevékenységeit és interakcióit egy helyről.

Számukra ajánlott

A LiveAgent a középvállalkozások és a nagyvállalatok számára működik a legjobban, akiknek több csatornáról kell egy helyen csatornázni a kommunikációt.

A LiveAgent egyedi csomagokat is biztosít a méretezésre kész kisebb vállalkozások számára. Az ügyfélélmény-program frissítésének és bővítésének lehetősége szükség esetén mindig rendelkezésre áll.

Főbb funkciók

  • Jegykezelés – lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy bárhonnan támogatási jegyeket hozzanak létre.
  • Integráció – A LiveAgent olyan eszközöket tartalmaz, amelyek integrálhatók webhelyekkel, közösségi médiával, e-mailekkel, e-kereskedelmi platformokkal és mobilalkalmazásokkal (többek között).
  • Élő csevegés – ezek az integrált felugró ablakok lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy kényelmesen üzeneteket küldjenek az ügyfélszolgálatnak közvetlenül az Ön webhelyéről.
  • Call center – egyetlen szoftvercsomagból kezelheti a call centert. Nincs szükség hardverre.
  • Közösségi média – A LiveAgent integrálódik a közösségi médiával, és az értesítéseket jegyekké alakítja.
  • Tudásbázis – segítsen az ügyfeleknek abban, hogy segítsenek magukon részletes cikkekkel, amelyek választ adnak a leggyakoribb (és néhány kevésbé gyakori) kérdésre.
  • Nincs szerződés – a LiveAgent-et bármikor lemondhatja.
  • Ügyfélportál – folyamatosan tájékoztatja az ügyfeleket a jegyeik folyamatáról.
  • Erőforrások – A LiveAgent az erőforrások teljes könyvtárát szenteli annak érdekében, hogy a felhasználók a lehető legtöbbet hozhassák ki hatalmas ügyfélélmény-platformjukból.

Hátrányok

  • A LiveAgent sokoldalú, és számos csatornával integrálható
  • Számos kommunikációs csatornát kínál, amelyeket egyetlen helyről figyelhet
  • A vállalkozások és az ügyfelek nyomon követhetik az egyes jegyek megoldásához szükséges időt
  • Az ügyfelek szegmentálása egyszerű
  • Integráció különféle csatornákkal
  • Elkötelezett ügyfélszolgálat
  • Ingyenes próbaverzió bankkártya nélkül

Hátrányok

  • Annyi szolgáltatás létezik, hogy időbe telhet a LiveAgent platform megtanulása
  • Az ingyenes próbaidőszak 14 napig tart

Ár

A LiveAgent árai meglehetősen szabványosak az iparág számára. Van egy ingyenes fiók korlátozott használati engedéllyel, amely hasznos lehet néhány kisvállalkozás számára.

A LiveAgent 14 napos ingyenes próbaverziót is kínál számos szolgáltatásához és az all-inclusive csomaghoz. Nincs szükség bankkártyára.

Ezen túlmenően különféle csomagokat és egyedi termékeket kínálnak havi előfizetésekhez, 15 dollártól kezdődően. A Ticket+Chat csomag ára 29 dollár, az all-inclusive pedig 49 dollár. A további szolgáltatásokért és közösségi csatornákért további díjak vonatkozhatnak.

2. SurveyLegend

Survey Legend Kezdőlap

Ahogy a neve is sugallja, a SurveyLegend a felmérésekre és a kérdőívekre összpontosít. Lehetővé teszik, hogy mindegyik viszonylag könnyen integrálható legyen webhelyekbe, alkalmazásokba, közösségi médiába és e-mailes hírlevelekbe.

Számukra ajánlott

A SurveyLegend ideális olyan márkák, vállalkozások és szervezetek számára, amelyek kellően nagy követőkkel rendelkeznek a pontos minták méréséhez. Ha a kisvállalkozások érdekeltek abban, hogy hatékonyan kapjanak visszajelzést törzsvásárlóiktól, akkor számukra is előnyös ez a szolgáltatás.

Főbb funkciók

  • Rugalmas csomagok
  • Változatos felmérés típusok
  • Platformok közötti funkcionalitás
  • Drag & drop építők
  • Csapat együttműködés
  • Hirdetések
  • Adatelemzés
  • API-integrációk (legfelsőbb szintű csomagjaikhoz)
  • Közösségi megosztás

Hátrányok

  • A SurveyLegend megkönnyíti a különféle felmérések létrehozását és testreszabását
  • Az elemzési adatok betekintést nyújtanak az egyes felmérések sikerébe
  • A drag & drop funkciók lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy vizuálisan készítsenek felméréseket
  • Az ingyenes csomag alapvető funkciókat kínál
  • A közösségi megosztás minden csomaghoz tartozik

Hátrányok

  • A telefonos támogatás csak a felső szintű csomaghoz érhető el
  • A RESTful API-integrációk korlátozottak
  • Az Analytics-adatoknak tanulási görbéjük van
  • A teljes verziók nem kínálnak ingyenes próbaverziót

Ár

A legalapvetőbb csomag ingyenes, de korlátozott (csak három felmérés havonta). A “Pro” csomag havi 19 dollárba vagy évi 170 dollárba kerül. Az „Üzleti” csomag korlátlan számú felmérést és kérdést kínál, miközben további funkciókat is tartalmaz havi 39 dollárért vagy évi 300 dollárért. Végül a “Legendary” csomag ára havi 89 dollár vagy évi 780 dollár.

Noha a SurveyLegend ingyenes csomagot kínál, nem tartalmaz ingyenes próbaverziót egyik fizetős csomagjához sem.

3. Hubspot Service Hub

A HubSpot a Service Hub segítségével a minőségi digitális marketingeszközök szilárd hírnevére épít. Ügyfélbeszélgetési eszközöket és felméréseket kínál. Az ügyfél-erőforrás-kezelőbe is integrálva van.

Számukra ajánlott

A Hubspot Service Hub olyan méretű vállalkozások és szervezetek számára készült, amelyeknek egyszerűsíteniük kell digitális kommunikációjukat. A szabadúszók körében is népszerű választás, akik jobban szeretnék rendszerezni az ügyfélüzeneteket.

Főbb funkciók

  • Csapat együttműködés
  • Élő chat
  • Videó üzenetküldés
  • Csapat menedzsment
  • Megosztott e-mail postafiókok
  • Jegykezelő szolgáltatások
  • Vásárlói felmérések
  • Analitika (vállalati)

Hátrányok

  • Intuitív kezelőfelület, amely könnyen használható
  • Kiváló együttműködési eszközök
  • Robusztus tudásbázisok
  • Erőteljes integrált keresés
  • Rekordok egyszerű tárolása és keresése

Hátrányok

  • A jegyrendszer nehezebb nagy mennyiségek esetén
  • Címkék hiánya a jegyek nyomon követésekor
  • Az ügyfelek válaszai nem nyitják újra a lezárt jegyeket
  • A technikai támogatás drága

Ár

Az ingyenes csomag robusztus eszközöket kínál, és nincs szükség hitelkártyára. A kezdő csomag havi 45 dollártól indul. Az árak innentől gyorsan emelkednek, a Professional szolgáltatás havi 360 dollártól, az Enterprise pedig 1200 dollártól indul.

Míg a Hubspot marketingszoftvere tartalmaz egy 14 napos ingyenes próbaverziót, a Hubspot Service Hub nem.

4. Pipedrive

Pipedrive kezdőlap

A Pipedrive az ügyfélélmény-platformokat vezeti be az értékesítés világába. Azokra a tevékenységekre és folyamatokra összpontosít, amelyek értékesítést eredményeznek. Segíti a potenciális ügyfelek generálását, és segít az értékesítőknek figyelmüket a legjobb potenciális ügyfelekre összpontosítani.

Számukra ajánlott

Az értékesítési csapatok és a vállalkozások (bármilyen méretű) nagymértékben támaszkodnak a potenciális ügyfelekre.

Főbb funkciók

Tartalmazza az alapvető csomagban
  • Naptárak, leadek, ajánlatok és folyamatok kezelése
  • 24/7 támogatás
  • Adatimportálás és testreszabás
Az Advanced Plan tartalmazza
  • Minden az előző csomagból
  • E-mail szinkronizálás, sablonok és ütemezés
  • Csoportos e-mailek
  • Kattintások nyomon követése
  • Munkafolyamat-építő
A Szakmai csomagban benne van
  • Minden az előző csomagból
  • Frissített irányítópultok és jelentések
  • Bevétel-előrejelzés
  • Win project
  • Szerződés- és dokumentumkezelés
A Vállalkozási csomagban szerepel
  • Minden az előző csomagból
  • Korlátlan engedélyek és csapatlétszámok
  • Egyéni biztonsági beállítások
  • Program és telefonos támogatás
  • Nincsenek korlátozások a funkciókban

Hátrányok

  • Könnyen kezelhető
  • Méretezhető
  • Az automatizálás segít csökkenteni az ismétlődő feladatokat
  • Az értékesítők vizuálisan követhetik nyomon az adatokat
  • Platformok közötti kompatibilitás
  • A figyelmeztetések biztosítják, hogy mindenkinek válaszoljanak
  • Racionalizálja a belső és külső kommunikációt

Hátrányok

  • Az A/B tesztelés hiánya
  • Korlátozott viselkedéskövetés
  • A jelentések száma korlátozott
  • A közösségi médiával való integráció hiánya

Ár

A Pipedrive 14 napos ingyenes próbaverziót kínál teljes hozzáféréssel. Nincs szükség bankkártyára, de meg kell adnia e-mail-címét, és követnie kell a linket a próbaidőszak megkezdéséhez.

Az Essential csomag havi 12,50 USD-tól kezdődik, míg az Advanced csomag havi 24,90 USD-ba kerül. Az árak lényegében megduplázódnak minden egyes csomag esetében, a Professional 49,90 dollártól indul, az Enterprise pedig 99 dollárba kerül. Minden csomagot évente számláznak.

Olyan ügyfélszolgálati megoldást keres, amely integrálja a Pipedrive-ot? Ne keressen tovább, a LiveAgent ingyenes Pipedrive integrációt kínál.

5. Survio

Survio Kezdőlap

A Survio az ügyfelek tapasztalatait a felmérések köré építi. Nyomon követi a válaszokat, és megbízható elemzési jelentéseket kínál.

Számukra ajánlott

A Survio méretezhető és alkalmas személyes használatra, kisvállalkozások és nagyvállalatok számára. Ezenkívül a funkciókban gazdag ingyenes csomagja nagyszerű választássá teszi korlátozott költségvetések számára.

Főbb jellemzők

Minden csomagban benne van
  • 100 havi válasz
  • Korlátlan számú felmérés
  • Korlátlan számú kérdés
  • Mobil felmérések
  • SSL felmérések
  • Robusztus építési jellemzők
  • 70 téma
  • Slack integráció
  • Adatgyűjtés
  • Közösségi integráció
  • Analitika

Hátrányok

  • Funkciókban gazdag ingyenes csomag
  • Nagymértékben testreszabható
  • Könnyen kezelhető
  • Válaszadó elemzése
  • Változatos sablonok
  • Méretezhető

Hátrányok

  • Az exportálás csak fizetős verziókban érhető el
  • A felmérés előnézetei nem mindig pontosak

Ár

Az ingyenes verzió az egyik legsokoldalúbb, amit láttunk, de a legtöbb vállalkozásnak továbbra is frissítenie kell. A Personal csomag (nagyszerű diákok és szabadúszók számára) havi 25 dollárba (vagy évente 198,96 dollárba) kerül. A Business csomag havi 55 dollárba kerül, vagy egy évre előre fizetve 399 dollárba. A vállalati felhasználóknak valószínűleg szükségük lesz az Elite csomagra, amely havi 95 dollárba vagy évente 798,96 dollárba kerül.

6. NiceReply

Nicereply Kezdőlap

A NiceReply különféle felméréseket és valós idejű jelentéseket kínál. Különféle felmérésekkel mérik fel a vásárlói út minden lépését és az általános vásárlói élményt.

Számukra ajánlott

A NiceReply kiválóan alkalmas közép- és nagyvállalatok számára, amelyek hiányosságokat keresnek az ügyfélélmény-útjuk során.

Főbb funkciók

  • Felmérések
  • Testreszabás
  • Analitika
  • Ügyfél-visszajelzés pontszáma
  • Testreszabás
  • Beállítás
  • Biztonság (GDPR-kompatibilis)
  • Az ügynök teljesítményének mérése

Hátrányok

  • Könnyen használható és kivitelezhető
  • Ügyfélértékelés
  • Válaszokat kínál a hiányos felmérésekre
  • Segítségével értékelheti az ügynök teljesítményét

Hátrányok

  • Hozzászólás nem kötelező, ezért a visszajelzések korlátozottak
  • Az elégedetlen ügyfelek csökkenthetik az ügynök értékelését
  • A valós idejű megfigyelés hiánya

Ár

A NiceReply árazása a felhasználók számán és a várható jegyeken alapul.

Csomag

Ügynökök

Válaszok

Ár (éves)

Mini3100$468
Start10250$948
Grow251 000$1 908
Business502 500$2 868

Olyan ügyfélszolgálati megoldást keres, amely integrálja a NiceReply-t? Ne keressen tovább, a LiveAgent ingyenes NiceReply integrációt kínál.

7. Zendesk

Zendesk kezdőlap

A Zendesk egy ügyfélélmény-platform, amelynek célja a kommunikáció egyszerűsítése és az értékesítési potenciálok növelése. Robusztus jegykezelő platformként is szolgál.

Számukra ajánlott

A Zendesk jó választás azoknak a vállalkozásoknak, amelyek ügyfelei nagyrészt (vagy teljes mértékben) online vannak. Segít a különféle online forrásokból származó kommunikáció egyszerűsítésében és megszervezésében.

Főbb jellemzők

  • Jegyrendszer
  • Többplatformos üzenetküldés
  • Élő chat
  • Integrálható e-mailekkel és SMS-ekkel
  • Segítség Központ
  • Automatizálás
  • Online ügynöki irányítópult
  • Elemzések és jelentések
  • Fájltárolás
  • Integráció
  • API-k

Hátrányok

  • Robusztus tudásbázis
  • Könnyen megtanulható és használható
  • Testreszabható
  • Kiváló együttműködés
  • Széleskörű integráció más platformokkal

Hátrányok

  • Korlátozott nézettség
  • A szükségtelen beállításokat nem lehet eltávolítani
  • Széles körű felhasználói engedélyek

Ár

A Zendesk ingyenes próbaverziót kínál, és e-mailben küld egy linket az induláshoz. Az árak ügynökönként vannak feltüntetve, és évi 240 dollártól kezdődnek a csapattervhez. Professzionális szolgáltatás esetén 600 dollárig, Enterprise esetén pedig 1200 dollárig terjed.

8. Smartlook

Smartlook Kezdőlap

A Smartlook nyomon követi a felhasználók tevékenységét a webhelyeken, hogy megállapítsa, hogyan lépnek kapcsolatba az oldal különböző elemeivel, és hol akadhatnak el. Hőtérképeket használ az oldal legnépszerűbb és legkevésbé népszerű tartalmának azonosítására.

Számukra ajánlott

A Smartlook nagyszerű választás induló vállalkozások és vállalkozások számára, akik szeretnének betekintést nyerni az ügyfelek viselkedéséből a webhelyükön.

Főbb funkciók

  • Adattörténet
  • Hőtérképek
  • Tölcsérek
  • Integrációk
  • Fejlesztési eszköztárak
  • Látogatói utazások
  • Analitika
  • Jelentések
  • Élő chat
  • Egyedi papírmunka

Hátrányok

  • Szerezzen betekintést az ügyfelek tényleges viselkedéséből
  • A jelentések vizuálisak és könnyen olvashatók
  • Szegmentálja az ügyfeleket a viselkedés alapján
  • A hőtérképek könnyen mérhetők
  • Szűrés interakciótípusok szerint
  • Ügyfélutakat építhet ki

Hátrányok

  • Egyes országokban nem mindig felel meg az adatvédelmi törvényeknek
  • A rögzített adatok csak 30 napig állnak rendelkezésre
  • A próbaverzió nagyon korlátozott

Ár

Tartalmaz egy ingyenes verziót, amely hasznos kezdő vállalkozások és kis, helyi vállalkozások számára. A Startup csomag havi 39 dollártól, a Business csomag havi 95 dollártól kezdődik. A nagyobb igényű felhasználóknak meg kell beszélniük az árakat.

9. Intercom

Intercom kezdőlap

Az Intercom egy ügyfélélmény-platform, amely különös hangsúlyt fektet a kommunikációra. Az egyéni üzenetküldők, alkalmazások, robotok és e-mailek sokféle módon integrálhatók.

Számukra ajánlott

Az Intercom olyan vállalkozásoknak és e-kereskedelmi webhelyeknek ajánlott, amelyek platformok széles skáláján működnek, beleértve a webhelyeket, a közösségi médiát, az e-maileket és a mobilalkalmazásokat.

Főbb funkciók

  • Bot
  • Élő chat
  • Megosztott postafiókok
  • Alkalmazások
  • Terméktúrák
  • Kampányépítők
  • Ügyféladat-platform
  • Felügyeleti eszközök

Hátrányok

  • Különféle csatornák kezelése egyetlen helyről
  • Fiókok megosztása a csapatok között
  • Értesítések
  • Különféle platformokkal integrálható
  • Rugalmas és hatékony automatizálás
  • Testreszabható

Hátrányok

  • Tanulási görbe
  • Hiányzik az integráció néhány vezető üzenetküldő alkalmazással (mint például a WhatsApp)
  • A frissítési költségek gyorsan emelkednek

Ár

Az árak nem jelennek meg a közepes és nagyobb vállalkozások esetében; egy sor tényezőn alapul. Kisvállalkozások számára az induló csomag havi 79 dollárba kerül. A termékbemutatások havi 200 dollártól kezdődnek.

10. Freshdesk

Freshdesk kezdőlap

Az Omnichannel szolgáltatás a Freshdesk platformjának középpontjában áll.

Számukra ajánlott

Azok a vállalkozások, amelyek különféle csatornákat használnak a nagyszámú ügyféllel való kommunikációhoz, vagy azok, akik fokozni kívánják erőfeszítéseiket, profitálhatnak a Freshdeskből.

Főbb jellemzők

Ingyenes csomag
  • E-mail és közösségi jegykezelés
  • Jegy dispatch
  • Tudásbázis
  • Jegytrend jelentés
  • Adatközpont
  • Együttműködés
Növekedési terv
  • Automatizálás
  • Ütközésészlelés
  • Alkalmazások
  • Helpdesk jelentések
  • E-mail szerver
  • Jegyek megtekintései és állapotai
  • Jegymezők
  • Ügyfél mezők
  • Egyéni SSL
Pro Csomag
  • Körbe-körbe irányítás
  • Egyedi szerepek
  • jelentések és irányítópultok
  • Ügyfélszegmensek
  • Verziók a tudásbázisban
  • Akár 5 termék
  • Akár 5000 együttműködő
  • Bővíthető API-korlátok
  • CSAT felmérés és jelentések
  • SLA emlékeztető és eszkaláció
  • Többnyelvű tudásbázis
Vállalati csomag
  • Szakértelem alapú útválasztás
  • Sandbox
  • Ellenőrzési napló
  • A tudásbázis jóváhagyási munkafolyamata
  • Ügynök műszakok
  • IP-tartomány korlátozás
  • E-mail bot
  • 5000 havi bot munkamenet
  • Segítő Bot
  • Auto-triage
  • Cikkjavasló
  • Előre megírt válasz javaslat
  • Korlátlan számú termékek
  • Társadalmi jelek

Hátrányok

  • Testreszabhatja az irányítópultokat és a jelentéseket
  • A CSAT felmérések közvetlen vásárlói betekintést nyújtanak
  • Különféle botok a hatékonyabb ügyfélszolgálat érdekében
  • Beépített telefon az ügyfelekkel való jobb kapcsolattartás érdekében
  • Robusztus támogatási portál

Hátrányok

  • Az e-mailek írása és formázása nem hatékony
  • A felhasználói engedélyek tágak
  • A jelentések nem mindig egyértelműek, hacsak nem frissít

Ár

A Freshdesk ingyenes csomagot kínál korlátlan számú ügynökkel. Minden fizetett csomag ügynökenként kerül felszámításra.

CsomagHavi ár – Havi számlázásHavi ár – Éves számlázás
Growth18 dollár ügynökönként15 dollár ügynökönként
Pro59 dollár ügynökönként49 dollár ügynökönként
Enterprise95 dollár ügynökönként79 dollár ügynökönként

11. Sprinklr

Sprinklr Kezdőlap

Ez a platform több mint 30 online csatornával integrálódik, hogy segítse a vállalkozásokat az ügyfelekkel való kapcsolattartásban a feltételeknek megfelelően. AI-juk elemzi a felhasználói interakciókat, és stratégiákat készít a jobb elköteleződés érdekében.

Számukra ajánlott

Előnyös a nagyvállalkozásoknak és azoknak a vállalkozásoknak, amelyek különböző platformokon és csatornákon terjesztik tájékoztatási erőfeszítéseiket.

Főbb jellemzők

  • Közösségi hallgatás
  • Online közösségek (fórumok)
  • Közösségi média hirdetések
  • Automatizálás
  • Help desk
  • Kampánytervezés és marketing
  • Moderációs szolgáltatások
  • Analitika

Hátrányok

  • Az irányítópultok adatokat gyűjtenek, és könnyen érthető analitikai információkat jelenítenek meg
  • Könnyen integrálható különféle platformokkal
  • A vagyonkezelés csökkenti a munkaterhelést
  • Komment moderálás egy helyről
  • Bejegyzés ütemezése
  • Az AI megvalósítható stratégiákat kínál

Hátrányok

  • A Facebookkal való integráció zökkenőmentes
  • A teljes körű megvalósításhoz több technikai tudás szükséges
  • Csak a fiókot követőknek küldhet közösségimédia-üzenetet

Ár

A Sprinklr megköveteli a leendő ügyfelektől, hogy regisztráljanak egy bemutatóra, mielőtt az árképzési lehetőségeket fontolgatják. Sajnos nincs ingyenes próbaverzió.

12. Zoho Desk

A Zoho Desk ügyfélszolgálati szoftverként támogatja az ügyfélszolgálati csapatokat és az értékesítőket. Foglalási platformot is kínál, amely segít az ügyfeleknek időpont egyeztetésben.

Számukra ajánlott

Olyan vállalkozások számára előnyös, amelyek termékei és szolgáltatásai gyakori közvetlen kommunikációt igényelnek az ügyfelekkel.

Főbb jellemzők

Ingyenes csomag
  • E-mail Jegykezelés
  • Ügyfélkezelés
  • Help Center
  • Privát Tudásbázis
  • Előre meghatározott SLA-k
  • Makrók
  • Többnyelvű Help Desk
  • Mobil alkalmazások
  • 24×5 E-mail Támogatás
Standard
  • Minden korábbi funkció
  • Közösségi csatornák
  • Termék alapú jegykezelés
  • Súgóközpont témagaléria
  • Nyilvános Tudásbázis
  • SLA-k és eszkalációk
  • Munkafolyamat, hozzárendelési és felügyeleti szabályok
  • Ügyfélboldogasági értékelések
  • Jelentések és irányítópultok
  • Munkamódok a jegyekhez
  • Piactéri bővítmények és integrációk
  • ASAP – beágyazható önkiszolgáló
  • Add-On (6 USD/Light Agent/hónap)
Szakmai
  • Minden korábbi funkció
  • Több osztályra kiterjedő jegykezelés
  • Csapat menedzsment
  • Telefonálás
  • Automatikus időkövetés
  • Blueprint – Alapvető folyamatkezelés
  • Round Robin Jegykiosztás
  • Ügynökök keresztmunkájának észlelése
  • Feladatok, események és hívási tevékenységek
  • Jegysablonok
  • Privát piactér bővítmények
  • SLA Irányítópultok
  • Jegymegosztás
  • Mobil SDK-k
Enterprise
  • Minden korábbi funkció
  • Élő Chat
  • Zia – Mesterséges intelligencia
  • Súgó testreszabása
  • Több márkájú súgó
  • Speciális folyamatkezelés
  • Egyéni funkciók
  • Többszintű IVR
  • Globális jelentések és irányítópultok
  • Ütemezett jelentések
  • Szerződéskezelés
  • Érvényesítési szabályok
  • Elrendezési szabályok
  • Mező Figyelése
  • Több munkaidő és ünnepnapok
  • Szerep alapú adatmegosztás
  • 50 Light Ügynök

Hátrányok

  • Egyszerű widgetek, amelyek könnyen integrálhatók
  • Kövesse nyomon az összes jegyet egy kényelmes műszerfalról
  • AI által támogatott funkciók
  • Automatizálja a szokásos feladatokat
  • Lead követés

Hátrányok

  • A Zoho nem kínál asztali alkalmazást
  • Egyes ikonok nagyon kicsik
  • Nem importál közösségi követőket és névjegyeket

Ár

A Zoho Desk egy ingyenes opciót tartalmaz, amely 3 ügynököt támogat. A többi program ügynökönként havonta vagy évente kerül kiszámlázásra.

CsomagHaviÉves
Standard20168
Professional35276
Enterprise50480

13. Bitrix

Bitrix24 kezdőlap

Ez a szoftver egyetlen platformban egyesíti a kommunikációt, a projekteket, az ügyfélkapcsolatokat és a digitális marketinget. Számos marketingalkalmazással is integrálható.

Számukra ajánlott

Előnyös a digitális marketingbe és kommunikációba sokat befektető vállalkozások számára, amelyek platformot keresnek erőfeszítéseik egyszerűsítésére.

Főbb funkciók

Ingyenes csomag
  • Együttműködés
  • Chat
  • HD videohívások
  • Naptár
  • Vállalati munkaterület
  • Feed
  • Tudásbázis
  • Feladatok és projektek
  • CRM
  • Drive
  • Contact center
  • Weboldal készítő
Basic

Minden korábbi funkció, valamint egy online áruház és ügyfélszolgálat

Standard
  • Minden korábbi funkció
  • Marketing
  • Online dokumentumok
  • Vevőszolgálat
  • Adminisztráció
Szakmai
  • Minden korábbi funkció
  • Értékesítési intelligencia
  • Üzleti folyamatok automatizálása
  • HR

Hátrányok

  • A műszerfal vizuálisan jeleníti meg az információkat
  • Integrálható az e-mailekkel a könnyebb kommunikáció érdekében
  • Egyszerűsíti a projektmenedzsmentet
  • Egyszerű fájlmegosztás
  • Együttműködési eszközök

Hátrányok

  • Tanulási görbe olyan felhasználók számára, akik nem jártasak a technológiában
  • Az e-mail előzmények korlátozottak
  • Kevés befolyást gyakorolhat arra, hogy mely funkciók elérhetőek

Ár

A Bitrix24 ingyenes verziót kínál korlátozott funkcionalitással. Az alapcsomag 5 felhasználót támogat havi 49 USD áron, míg a normál csomag 50 felhasználót támogat havi 99 USD áron. A nagyobb szervezetek korlátlan számú felhasználót támogathatnak a Professional csomaggal havi 199 dollárért.

14. SurveyMonkey CX

Surveymonkey Kezdőlap

A SurveyMonkey CX nemrégiben csatlakozott a GetFeedback szolgáltatáshoz, hogy gyors ügyfélélményt teremtsen. Programjuk adaptálható az ügyfelek igényeinek és preferenciáinak változásaihoz.

Számukra ajánlott

Azoknak a szervezeteknek ajánljuk, amelyek egy olyan ügyfélélmény-program gyors felépítésén dolgoznak, amely képes alkalmazkodni a trendek és az ügyfelek igényeinek változásához.

Főbb jellemzők

  • Felmérések
  • Automatizálási menedzser
  • CX programkészítő
  • Érzelemelemzés
  • Pardot integráció
  • Webhooks
  • Salesforce integráció
  • Egyedi márkaépítés

Hátrányok

  • Könnyen beállítható
  • Hatékonyan kéri az ügyfelektől válaszokat és betekintést
  • Belső betekintést nyújt
  • Könnyen olvasható és elemezhető vizuális jelentések

Hátrányok

  • A jelentések száma korlátozott
  • Előfordulhat, hogy egyes eszközökön nem jelenik meg megfelelően
  • A további kérdések korlátozottak

Ár

Három csomagban kapható, de az ügyfeleknek kapcsolatba kell lépniük az értékesítési csapattal az árakért.

15. Startquestion

StartQuestion Kezdőlap

A Startquestion leegyszerűsíti a webalapú űrlapok és felmérések létrehozását. Felméréseik ügyfelek, alkalmazottak és hálózati kapcsolatok számára készültek.

Számukra ajánlott

Ezt a szolgáltatást közép- és nagyvállalatok számára ajánljuk, akik jobban szeretnének kapcsolatot teremteni alkalmazottaikkal és ügyfeleikkel.

Főbb funkciók

Start
  • Több mint 50 felmérés sablon
  • Intuitív kezelőfelület
  • 18 féle kérdés
  • A felmérés megjelenésének személyre szabása
  • A felmérési kérdések fejlett logikája
  • Megosztás e-mailben / közösségi médiában / linkben / QR-kódban
  • Keresztasztalok és egyszerű szűrés
  • Az eredmények exportálása Excelbe és SPSS-be
  • Widget webhelyek kutatásához
  • Technikai támogatás e-mailben
  • Teljes megfelelés a GDPR-nak
Business
  • Minden a Star plusban:
  • NPS kutatási modul (ciklikus meghívások és trendek)
  • Felmérésekre szóló meghívók küldése a vállalati e-mail címről
  • Munkavállalói felmérések, tudástesztek lebonyolítása
  • Jelentésvarázsló és exportálás Wordbe és PowerPointba
  • Irányítópultok eredményekkel
  • Friss figyelmeztetések a felmérés kitöltésével kapcsolatban előre meghatározott e-mail címre
  • Technikai támogatás e-mailben, chaten és telefonon
Csapat
  • Minden a Business plus-ban:
  • Fiókok több felhasználó számára
  • Felmérések és jelentések megosztása a felhasználók között
  • Időszakos e-mailes jelentések automatizálása
  • A felmérés elhelyezése a vállalati domain-ben
  • Hozzáférés az API-hoz és integráció külső rendszerekkel
  • Nyitott kérdés kvantitatív elemző modul
Enterprise
  • Minden a Team plus-ban:
  • Integráció az informatikai rendszerrel
  • Vállalati szintű biztonság
  • A hozzáférés az IP-készletre korlátozódik
  • Olvasható fiókok böngészési eredményekhez
  • Elkötelezett ügyfélsiker menedzser
  • A Startquestion.com identitásának elrejtése (fehér címke)
  • Garanciaszerződés és dedikált SLA
  • Dedikált szerződés
  • Dedikált GDPR megállapodás
  • SSL-tanúsítvány a domainhez

Hátrányok

  • Könnyű beállítás
  • Jól felépített felmérések
  • HR eszközök
  • Felmérés sablonok
  • Gyorsan létrehozhat új felméréseket

Hátrányok

  • Az előfizetési lehetőségek korlátozottak
  • A kiegészítő árak gyorsan felhalmozódnak
  • Kategória mappák hiánya

Ár

A Startquestion ingyenes próbaverziót kínál, miután a felhasználók megadtak néhány demográfiai információt. Havi 49 dollárba kerül, míg a Business upgrade 99 dollárba kerül havonta. A Team az utolsó csomag, amelynek ára havi 299 dollár. Az Enterprise árazás egyéni beállítást igényel.

16. Userlike

Userlike Kezdőlap

Ez a platform integrálódik más üzenetküldő alkalmazásokkal, és sajátjait valósítja meg, hogy különféle csatornákon keresztül kapcsolatba lépjen az ügyfelekkel.

Számukra ajánlott

Közép- és nagyvállalkozásoknak ajánljuk, akik szeretnék bővíteni az ügyfelekkel való kapcsolatteremtési lehetőségüket különféle digitális csatornákon keresztül.

Főbb funkciók

Ingyenes
  • Integrált élő csevegés
  • Testreszabható messenger
  • Nemzetközi támogatás
  • Vásárlói visszajelzés
  • Ügyfélelemzés
Csapat
  • Minden korábbi funkció
  • Korlátlan beszélgetések
  • Korlátlan kapcsolatok
  • Weboldal Messenger
  • Add-on
  • WhatsApp csatorna
  • Csatorna hozzáférés
Vállalati
  • Minden korábbi funkció
  • Élő fordítás
  • Videohívások
  • Képernyőmegosztás
Business
  • Minden korábbi funkció
  • Képernyőmegosztás
  • White label
  • Teljes API hozzáférés
  • Speciális továbbítás
  • Chatbot

Hátrányok

  • Az elemzés segít nyomon követni az ügyfelek viselkedését
  • Minden eszközzel működik
  • Integrálható a Salesforce-szal, a Mailchimp-pel és másokkal
  • A messenger testreszabható, hogy megfeleljen a márkajelzésének
  • A felmérések az ügyfelek visszajelzéseit mérik fel csevegés előtt és után

Hátrányok

  • A csapattámogatás plusz költséget jelent
  • Az árak általában magasabbak az iparági átlagnál

Ár

A Userlike ingyenes és egyszerű chat-boxot kínál a webhelyek integrációjához. Nincs szükség hitelkártyára, és soha nem számítanak fel beállítási díjat. A felhasználók 14 napos ingyenes próbaverziót is élvezhetnek.

A Userlike fizetős előfizetései három szinten érhetők el: Team havi 100 dollárért, Corporate előfizetések havi 320 dollárért és Business előfizetések havi 800 dollárért.

17. Monday.com

Monday.com Kezdőlap

Mindent az egyben SaaS platform, amely egy kicsit megkönnyíti a hét kezdetét. Segít a vállalkozásoknak jobb ügyfélélményt, informatikai megoldásokat és projektmenedzsmentet biztosítani.

Számukra ajánlott

Olyan vállalkozásoknak ajánljuk, akik jelentős hardver- és személyi kiadások nélkül szeretnék bővíteni digitális marketing-, humánerőforrás- és informatikai részlegüket.

Főbb funkciók

Egyedi
  • Korlátlan számú tábla
  • Korlátlan számú dokumentum
  • 200+ sablonok
  • Több mint 20 oszloptípus
  • Maximum 2 csapattag
  • iOS és Android alkalmazások
Basic
  • Magában foglalja az Egyént
  • Korlátlan számú ingyenes néző
  • Korlátlan számú tétel
  • 5 GB fájltárhely
  • Kiemelt ügyfélszolgálat
  • Hozzon létre egy irányítópultot 1 tábla alapján
Standard
  • Tartalmazza az alapszintet
  • Idővonal és Gantt nézetek
  • Naptár nézet
  • Vendég hozzáférés
  • Automatizálások
  • (250 művelet havonta)
  • Integrációk
  • Hozzon létre egy irányítópultot, amely legfeljebb 5 táblát kombinál
Pro
  • A Standard-ot tartalmazza
  • Privát táblák és dokumentumok
  • Diagram nézet
  • Időmérés
  • Képlet oszlop
  • Függő oszlop
  • (25 000 művelet havonta)
  • Integrációk
  • Hozzon létre egy irányítópultot, amely akár 10 táblát kombinál
Enterprise
  • Tartalmazza a pro-t
  • Vállalati szintű
  • Automatizálás és integráció
  • Vállalati szintű biztonság és irányítás
  • Speciális jelentéskészítés és elemzés
  • Többszintű engedélyek
  • Testre szabott onboarding
  • Prémium támogatás
  • Hozzon létre egy irányítópultot, amely akár 50 táblát kombinál

Hátrányok

  • Egy könnyen érthető műszerfal
  • Gyors informatikai támogatás
  • Platformok közötti integráció
  • Valós idejű frissítések
  • Feladat kiosztás

Hátrányok

  • Az értesítések túlterhelőek lehetnek a több feladattal rendelkező nagyobb csapatok számára
  • Tanulási görbe
  • Az automatizálásból hiányoznak a képletek

Ár

A Monday.com ingyenes verziót kínál azoknak az egyéneknek, akik szeretnék megszervezni feladataikat. Éves számlázással az áraik a következők:

Basic – 24 dollár havonta Standard – 30 dollár havonta Pro – 48 dollár havonta Enterprise: egyedi megoldást igényel

18. Canny

Canny Kezdőlap

A Canny egy helyen gyűjti a vásárlói véleményeket és visszajelzéseket az egyszerű elemzés érdekében. Ez az információ felhasználható a termékleírások és a marketing erőfeszítések javítására.

Számukra ajánlott

Azoknak az e-kereskedelmi vállalkozásoknak ajánlott, amelyek teljesítményében olyan hiányosságok vannak, amelyeket nem tudnak pontosan meghatározni.

Főbb funkciók

Starter
  • Státusz frissítések
  • Felhasználói profilok
  • Egyszeri bejelentkezés
  • Adminisztrációs jelentések
  • Felhasználói jelentések
  • Szavazás a nevében
  • Címkék
  • Testreszabás
  • Admin jelvények
  • Aldomainek
  • Widgetek
Növekedés
  • Minden korábbi funkció
  • Privát táblák
  • Felhasználói szegmentálás
  • Útiterv priorizálása
  • Belső megjegyzések
  • Hozzászólás kategóriák
  • ETA-k közzététele
  • Megjegyzés tulajdonosok
Business
  • Minden korábbi funkció
  • Adminisztrátori szerepek
  • Márkajelzés eltávolítása
  • E-mail white labeling
  • Jelentéskészítési irányítópult

Hátrányok

  • Intuitív műszerfal
  • Zökkenőmentesen gyűjti az ügyfelek visszajelzéseit
  • Az ügyfélfórumok segítenek csökkenteni az erőforrásokat, miközben segítik az ügyfeleket
  • Könnyen használható az ügyfelek számára

Hátrányok

  • A widgetből hiányzik a testreszabás
  • A Canny példányok nem működnek az egyes termékeknél
  • Nem lehet prioritást adni a visszajelzéseknek

Ár

A Canny 14 napos próbaverziót kínál, bankkártya nélkül. A Starter csomag havi 50 dollárba, a Growth csomag 200 dollárba kerül havonta. A Business csomagot testre kell szabni, így a felhasználóknak fel kell venniük a kapcsolatot Cannyval az árakért.

19. Salesforce Service Cloud

Salesforce kezdőlap

Ez az ügyfélélmény-platform egy távoli irányítópultot kínál az ügynököknek, amelyen minden ügyfél teljes nézete látható. Automatizálást is használ az ügykezelés egyszerűsítésére.

Számukra ajánlott

Ügynöki csapattal rendelkező vállalkozásoknak ajánljuk a nagy ügyfélügyek intézésére. Tökéletes olyan cégek számára is, amelyek ügyfélszolgálati alvállalkozóként szolgálnak.

Főbb funkciók

  • Ügynök munkaterület
  • Automatizálás és munkafolyamat
  • Ügykezelő
  • Tudásmenedzsment
  • Incidenskezelés
  • Omni-Channel Routing
  • Jelentéskészítés és elemzések
  • Szolgáltatás Cloud Voice
  • Videósegéd
  • Munkaerő bevonása
  • Önkiszolgáló
  • Digitális csatornák
  • Field service
  • Munkavállalói szolgáltatás

Hátrányok

  • Az ügynökök bármilyen eszközről távolról dolgozhatnak
  • A csapatok könnyedén együttműködhetnek
  • Könnyen követheti a konverziókhoz vezető vezetőket
  • Holisztikus képet nyújt minden vásárlóról
  • Az automatizálás lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy gyorsabban megoldják az ügyfelek problémáit

Hátrányok

  • A történelem alapú jelentéstételt nehéz megvalósítani
  • Egyes eszközöknek meredek a tanulási görbéje, még a műszakilag jártasak körében is
  • A beállítás időigényes

Ár

A Salesforce Service Cloud ingyenes próbaverziót kínál, amely képzést is tartalmaz. Innentől kezdve az árak havi 25 dollártól kezdődnek az Essentials csomag esetében, és 75 dollárra emelkednek a Professional csomag esetében. Nagyobb vállalkozások és szervezetek számára az Enterprise csomag havi 150 dollártól kezdődik, míg a Unlimited csomag havi 300 dollárba kerül. Minden ár felhasználónként van meghatározva.

Olyan ügyfélszolgálati megoldást keres, amely integrálja a Salesforce-t? Ne keressen tovább, a LiveAgent ingyenes Salesforce-integrációt kínál.

20. ActiveCampaign

ActiveCampaign Kezdőlap

Az ActiveCampaign célja az ügyfélélmény folyamatának automatizálása. Tartalmazza a marketing és az e-mail kampány funkcióit.

Számukra ajánlott

Bármely vállalkozásnak, amelynek racionalizálnia kell marketingkampányait és mérnie kell az ügyfelek elkötelezettségét, használnia kell ezt az eszközt.

  • Főbb jellemzők
  • Marketing automatizálás
  • Értékesítés és CRM automatizálás
  • Gépi tanulás
  • Omni-channel integráció
  • Ügyfélszegmentálás
  • Webhelykövetés
  • Szegmentáció
  • E-mail marketing automatizálás
  • Speciális jelentéskészítés

Hátrányok

  • Könnyen kezelhető
  • Az automatizálás leegyszerűsíti a marketinget
  • A gépi tanulás segít az egyes megvalósítások javításában idővel
  • Az omni-csatornás integráció megkönnyíti az ügyfelek és az ügynökök használatát

Hátrányok

  • A jelentések nehezen értelmezhetők
  • Nem tartalmaz ingyenes verziót
  • Az e-mail sablonok korlátozottak

Ár

Az aktív kampány nem kínál ingyenes próbaverziót. Az alábbiakban gyorsan felvázoljuk az egyes csomagok havi árát.

Lite – $15 Plus – $70 Professional – $159 Enterprise – $279

Ügyfélélmény szoftver összehasonlítása

Jó néhány ügyfélélmény-szoftver választási lehetőséget ismertettünk. De hogyan hasonlítják össze? Az alábbiakban áttekintjük az 5 legjobbat, és azt, hogy a tényleges felhasználók hogyan értékelték mindegyiket.

Tapasztalat szoftverCapterra ÉrtékelésWeb alapúIngyenes verzióIngyenes próbaverzióKezdő ár
LiveAgent

4.7

IGENIGENIGEN$15
SurveyLegend4.6IGENIGENIGEN$19
Freshdesk4.5IGENIGENIGEN$18
Nicereply4.7IGENNEMIGEN$49
Smartlook4.7IGENIGENIGEN$31
Ügyfélélményt nyújtó szoftverek összehasonlítása

Hasznos az ügyfélélmény szoftver ingyenes próbaverziója?

Néhány ügyfélélmény-platform ingyenes próbaverziót kínál. Ezek hasznosak a rendelkezésre álló eszközök felderítéséhez és a vállalat igényeinek megfelelő teszteléséhez. Így a tényleges fizetés előtt végezhet egy kis tesztet.

Egyes platformok a szoftvereik ingyenes verzióit is kínálják. A funkcionalitás jellemzően korlátozott és jelentősen lecsökkent. Gyakran induló vállalkozások és kisvállalkozások számára a leghasznosabbak. Ezek gyakran próbaverziókként szolgálnak, amelyek készen állnak a méretezésre az üzlet növekedésével.

Still not sure?

LiveAgent offers free trial with all features and integrations so you can try it on your own and see if it fits your needs

Következtetés

Sok információval foglalkoztunk arról, hogy mi az ügyfélélmény szoftver, hogyan működik, milyen előnyökkel jár, és számos iparágvezető platformról van szó.

Azt is megvitattuk, hogyan javíthatják marketingszemléletét, valamint azokat a stratégiákat, amelyek segítségével a legtöbbet hozhatja ki az ügyfélélményt nyújtó szoftverekből.

Tehát hogyan teljesít a LiveAgent? Íme egy gyors összefoglaló arról, hogyan elégítjük ki az ebben a bejegyzésben felsorolt igényeket.

  • A legjobb minden az egyben felhasználói élményt nyújtó szoftver

A LiveAgent eszközök és szolgáltatások robusztus készletét kínálja, amelyek teljes körű ellenőrzést biztosítanak az ügyfélélmény felett. Különféle platformokkal és csatornákkal is integrálunk, a közösségi médiától az alkalmazásokig és webhelyekig. Weboldalunk hasznos útmutatók és információk teljes könyvtárát tartalmazza.

  • A legjobb ügyfélélményt nyújtó szoftver beépített jegykezelővel, élő chattel, call centerrel

A LiveAgent által kínált eszközök ott találkoznak az ügyfelekkel, ahol vannak. Ez élő csevegést jelent a webhelyeken, jegykezelő eszközöket, amelyek egyszerűsítik az együttműködést, és még egy beépített call centert is. Ezenkívül leegyszerűsíti a szervezet munkafolyamatát.

  • A legjobb funkciókban gazdag felhasználói élményt nyújtó szoftver

A LiveAgent számos funkciót kínál, amelyek segítségével a vállalkozások kapcsolatba léphetnek az ügyfelekkel. Az erőforrások hatalmas könyvtárát is kínálja ügyfelei számára. Ezek a források közé tartoznak a blogbejegyzések, sablonok, szószedetek, gépelési tesztek, WordPress bővítmény, könyvtárak, webináriumok, akadémia és még sok más.

  • A legjobb ár-érték arányú vásárlói élményt nyújtó szoftver

A LiveAgent által kínált hatalmas eszközök, erőforrások, integrációk és támogatás esetében a legmagasabb szintű csomagunk ügynökenként mindössze 39 USD havonta. Az ingyenes próbaverzió segít abban, hogy a LiveAgent zökkenőmentesen integrálódjon, mielőtt bármilyen pénzt elköltene.

  • A legmagasabb minősítésű ügyfélélmény szoftver

Robusztus platformunk továbbra is jobb értékeléseket kap, mint az olyan iparági vezetők, mint a Zendesk és a Freshdesk. Ezek a vélemények mind a felhasználóktól, mind az iparági kiadványoktól származnak. A legmagasabb besorolású ügyfélélmény-szoftvernek olyan neves kliensei is lesznek, mint a Forbes, az Airbus és a NASCAR.

  • A legegyszerűbben beállítható, használható és integrálható felhasználói élményt nyújtó szoftver

Erőforrásaink teljes készletét úgy alakítottuk ki, hogy végigvezetjük Önt a folyamat minden egyes lépésén, a platformunkon történő vállalkozásalapítástól az eszközeink digitális eszközeivel való integrálásáig. Azt is megmutatjuk, hogyan lehet maximalizálni az egyes eszközökben rejlő lehetőségeket, amelyek alkalmazása mellett döntött.

FAQ

What is customer experience software?

It's a platform that's designed to measure, guide, and engage with the entire customer journey. This means offering tools for more communication with customers, integrating with different platforms, and analyzing customer behavior.

How do you effectively manage customer experience?

By understanding how customers perceive your brand, its products or services, and the channels, you use to reach customers. With this understanding, you can provide more opportunities to connect with customers while more aggressively resolving common pain points.

What are the core features of customer experience software?

Live chat, ticketing systems, call centers, social media integration, knowledge bases, and customer portals are some of the core components offered by LiveAgent. We also provide robust resources to support our clients.

How does customer experience (CX) drive business growth?

These platforms streamline, track, and coordinate the customer journey. They allow employees to better connect with customers. Analytics reports allow leaders to better anticipate and exceed customer expectations. Happy customers are loyal customers.

Is customer experience management different from customer service?

Yes. Customer service teams (along with tech support and others) use customer experience management platforms to streamline their efforts and create new opportunities to connect with customers. So, customer experience management extends the reach of customer service and allows more teams to get involved (when necessary). It also streamlines the process of assisting customers, especially when larger volumes of inquiries start pouring in.

Why invest in customer experience management software?

The digital landscape is always changing, and the expectations there are unlike any other venue. With a larger volume of visitors comes a bigger drain on resources. Customer experience management software streamlines this demand into manageable pieces with robust tools. The insights gleaned from customer experience software are some of the most valuable the business will ever acquire. In many cases, you're getting direct feedback from customers regarding your products, website, and practices.

Does CRM play a role in customer experience?

Most customer experience management programs feature CRM tools. However, LiveAgent's platform is like a CRM on steroids and provides a more holistic approach to serving customers.

Magával ragadja ügynökségének ügyfélkörét, és azonnali segítséget nyújt a webhely látogatóinak a piacon lévő leggyorsabb élő chat szoftverrel.

Élő chat szoftver ügynökségek számára

Az élő csevegés segítségével vállalkozások hatékonyan kommunikálhatnak ügyfeleikkel és releváns üzenetekkel növelhetik megtérülésüket. A közkapcsolatok és PR-ügynökségek segíthetnek a vállalatoknak bizalmat felépíteni ügyfeleikkel. Az élő csevegés különösen hasznos az utazási és turisztikai ágazatban, valamint a szabadúszók és különböző ügynökségek számára is. A LiveAgent helpdesk szoftver lehetővé teszi az ügyfelek kezelését egyedi domain-ekkel és osztályokkal.

Hozza létre online jelenlétét, és alakítsa kommunikációs csatornáit azonnali üzenetküldő szolgáltatássá élő csevegéssel.

Élő chat oktatási és civil szervezetek számára

A LiveAgent egy élő csevegés szoftver, amelynek segítségével könnyedén kommunikálhat az ügyfelekkel. Az ügynökök három szétosztási lehetőség közül választhatnak, és címkéket is hozzáadhatnak az egyedi munkafolyamatokhoz. Az ügyfelek visszajelzést is adhatnak, és a LiveAgent többnyelvű csevegési modulja lehetővé teszi a személyre szabott üdvözleteket az ügyfél preferált nyelvén. A videocsevegés is elérhető, hogy még személyesebb kapcsolatot teremthessen az ügyfélszolgálatával. Az élő csevegés gomb könnyen integrálható a webhelyre HTML-kód segítségével. A LiveAgent biztonsági funkciói garantálják az adatok biztonságát.

Ha egy online áruházat indít, nézze meg ezeket a praktikus tippeket, amelyek az első naptól kezdve maximalizálják az e-kereskedelmi áruház hatékonyságát.

6 Praktikus Tipp az Online Áruház Kezelésére

A személyre szabott ügyfélélmény az e-kereskedelemben kulcsfontosságú lehet. A személyre szabás öt módja közé tartozik az értékesítési folyamatban való kihasználás, a videó integrálása a csapatról, kilépési szándék előugró ablakok, élő csevegés használata, és a kommunikáció az értékesítés előtt és után az összes csatornán. Az élő chat az egyik legjobb megoldás az e-kereskedelmi vállalkozás és ügyfelei közötti kommunikáció és szolgáltatás javítására. Az élő chat widget használata az ügyfél-elégedettség növelését, a konverziók növelését és az ügyfélszolgálati élmény javítását eredményezheti. A legjobb chat widget szoftver webhelyekhez a LiveAgent, Acquire.io, Bold360, Chaport és Chabot.

Tegye kockázatmentessé a kommunikációs törekvéseit, és válasszon egy hatékony kommunikációs eszközt az üzleti vállalkozása számára - élő chat a LiveAgenttől.

Élő chat üzleti vállalkozások számára

Az élő chat szoftver kulcsfontosságú eleme az üzleti stratégiának, amely hatékonyságot és nagy megtérülést hoz a vállalkozásoknak. Az élő chat lehetővé teszi a valós idejű kommunikációt a weboldal látogatóival, és személyre szabott, az ügyfélpreferenciáknak megfelelő élményt nyújt. Az élő chat kényelmes és hatékony kommunikációs csatornát biztosít az ügyfelek számára, ami csökkenti a várakozási időt és javítja az elkötelezettséget.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót