Ismerje meg a
LiveAgentet webináriumok segítségével

Fedezze fel, hogyan használhatja ki az egyes funkciókat az előnyére.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Play Wow button
Tour

Tanuljon a LiveAgent webes szemináriumaival

Üdvözöljük a LiveAgent ügyfélszolgálati webes szemináriumán! Szakembereink végigvezetik Önt a többcsatornás ügyfélszolgálati megoldásunkon, amely a ticketing szoftvert, élő csetet, beépített call centert és még sok minden mást tartalmaz. Segítünk a fiókja megfelelő beállításában és konfigurálásában és megválaszoljuk a leggyakrabban feltett kérdéseket. Ismerje meg velünk a LiveAgentet és fejlessze ügyfélszolgálatát, mint megannyi vállalkozás világszerte.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
LiveAgent webinars

Ezen a webináriumon áttekintjük a LiveAgent alapjait, a legfontosabb funkcióit és beállításait, melyekre érdemes először betekintést nyerni.

A folyamatos kommunikáció jegyekké alakítása a LiveAgent legfontosabb tulajdonsága. Növelje a produktivitást a LiveAgentre váltással.

Az élő cset szoftver vagy a proaktív csetre való meghívások használata nagyszerű módja annak, hogy közvetlenül kapcsolatba lépjen az ügyfeleivel, a potenciális ügyfelekkel, vagy az általános közönséggel, hogy ne tévedjenek el az Ön weboldalán.

A különböző tudásbázisok az ügyfélportál ökoszisztémájának legújabb kiegészítései. Különböző tudásbázisokkal elkülönítheti a leírásokat nyelv, termék vagy márka szerint.

Kapcsolódó cikkek ehhezWebináriumok
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média szoftver

A marketing text was provided for summarization, but the actual text content was not provided for summarization in Hungarian.

Email Sablonok - Request Form

Ügyfélszolgálati igénylőlapok sablonjai

A marketing summary of the text in Hungarian would be: "A marketing szövegben bemutatott termék innovatív és vonzó, amely vonzza a vásárlókat az egyedi funkcióival és stílusával."

Növelje az átváltási rátákat az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával, mint például beültetni az élő chat funkciót, hogy valós idejű támogatást tudjon nyújtani.

Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el

Egyszerűsítse a vásárlási folyamatot, biztosítson több csatornás támogatást, chateljen vásárlóival valós időben. A jó átváltási ráta 2-5%. Gondolja újra az ajánlatát, optimalizálja az oldalát.

Egészséges és érdekes a webhelye a látogatók számára? Hajtsa végre a webhely-ellenőrzési ellenőrzőlistánk lépéseit, és a Google szeretni fogja webhelyét.

Webhely ellenőrzés ellenőrzőlista

A LiveAgent-szoftver ügyfélszolgálati szolgáltatásait részletező szöveg arról informál, hogy a cég milyen csatornákon lehet elérhető (hívás, e-mail, chat), és bemutatja a tudásbázis és proaktív chat sablonokat is. Az árazást ismertető szöveg kitér a funkciókra és integrációkra is, valamint hangsúlyozza, hogy a LiveAgent-ot kiskereskedők is használhatják. A proaktív chat fontos tényezője az autóipari ügyfélelvárásoknak, és az ügyfélélmény-platformok is segítenek a vállalkozások skálázhatóságában. A támogatói portál segíti az offline vásárlókat is, és a biztonságos kapcsolatok ellenőrzése fontos az ügyfélélmény szoftver bevezetése előtt.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

Készítsen lenyűgöző ügyfélportálokat, tudásbázisokat, és összetett IVR fákat. Szűrje jegyeit jelölésük, besorolásuk, esedékességük vagy kommunikációs csatornáik alapján. Kijelöli és automatikusan átruházza a jegyekre vonatkozó felelősségeket az ügynököknek vagy az osztályoknak. Szervezze, továbbítsa és oldja meg az ügyféllekérdezéseket egy központi irányítópultról. Mindezt a LiveAgent segítségével.

Emeljük fel együtt az ügyfélszolgálatát

A LiveAgent a Kayako alternatívája, de sokkal jobb hozzáadott értékkel. Ügyfélszolgálati csapatok elégedettek a gyors és segítőkész válaszokkal. Az ügyfélkérések kategorizálása és a vásárlói elégedettség növelése segít ügyfeleknek megfelelő támogatást nyújtani. Az ügyfelekkel való kommunikáció felgyorsul, és lehetőség van csevegésre. A LiveAgent jobb, gyorsabb és pontosabb támogatást nyújt. Használata emeli a válaszadási időt és a fizetői ügyfél átalakítási rátát. A professionális ügyfél megközelítés és a live chat megoldás messze a legjobb. Az eszköz növeli az e-kereskedelem weboldalak hatékonyságát és segít a hatékony támogatásnyújtásban. Az egyszerű használat és a remek funkciók a LiveAgentet a legjobb választássá teszik a gyors-tempójú online vállalkozások számára.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x