Tanuljon a LiveAgent webes szemináriumaival

Üdvözöljük a LiveAgent ügyfélszolgálati webes szemináriumán! Szakembereink végigvezetik Önt a többcsatornás ügyfélszolgálati megoldásunkon, amely a ticketing szoftvert, élő csetet, beépített call centert és még sok minden mást tartalmaz. Segítünk a fiókja megfelelő beállításában és konfigurálásában és megválaszoljuk a leggyakrabban feltett kérdéseket. Ismerje meg velünk a LiveAgent-et és fejlessze ügyfélszolgálatát, mint megannyi vállalkozás világszerte.

 
LiveAgent webinars

Ezen a webináriumon áttekintjük a LiveAgent alapjait, a legfontosabb funkcióit és beállításait, melyekre érdemes először betekintést nyerni.

 

A folyamatos kommunikáció jegyekké alakítása a LiveAgent legfontosabb tulajdonsága. Növelje a produktivitást a LiveAgent-re váltással.

Az élő cset szoftver vagy a proaktív csetre való meghívások használata nagyszerű módja annak, hogy közvetlenül kapcsolatba lépjen az ügyfeleivel, a potenciális ügyfelekkel, vagy az általános közönséggel, hogy ne tévedjenek el az Ön weboldalán.

 

A különböző tudásbázisok az ügyfélportál ökoszisztémájának legújabb kiegészítései. Különböző tudásbázisokkal elkülönítheti a leírásokat nyelv, termék vagy márka szerint.

 

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette … a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyen Nincs szükség hitelkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies, as detailed in our privacy and cookies policy.