Ügyfélszolgálati szoftver ingatlan iparhoz
A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálat testreszabását és valós idejű élő chatet és beépített hívásközpontot kínál, ami fontos szempont lehet az álom ház vásárlásakor. A rugalmasság és a testreszabás képessége kulcsfontosságú lehet a jövőbeli otthonok kialakításában. Az ügyfelek bízhatnak a LiveAgent szolgáltatásaiban.
A banki iparág ügyfélszolgálati szoftvere
Az íráskivetítő funkció fontos lehetőség a vásárlói chat kommunikációban. A LiveAgent lehetővé teszi, hogy az árusító belenézzen a vásárlók üzeneteibe, és így időt takaríthat meg mindenkinek. A LiveAgent alternatívákat is kínál az ügyfélszolgálat számára, ami lehetővé teszi a hasonlítást és a kiválasztást a legmegfelelőbb áron.
Áttérne az Extendről a LiveAgent rendszerére?
A LiveAgent több, mint 175 funkcióval és 40 integrációval rendelkezik, és teljes körű ügyfélszolgálati megoldásokat kínál. Az ingyenes tagsághoz jutás vagy előfizetés választása lehetséges, illetve a nyelvhez alkalmazkodó modulok is támogatottak. A LiveAgent kiemelkedő ügyfélszolgálatot nyújt, segítségnyújtás a hét minden napján elérhető, és növeli a megtakarításokat és a befektetésarányos megtérüléseket.
Adatmigráció a Helpcrunchról a LiveAgentre?
A LiveAgent több mint 175 funkcióval és több mint 40 integrációval rendelkezik, amelyekkel növelheti megtakarításait és a ROI-t. Választhat nyelvet és csatlakozhat olyan nagyvállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW és az Oxford University. A LiveAgent számos opciót kínál: a Small, Medium és Large üzleti csomagokat, valamint egy ingyenes próbaverziót.
Freshcallerről LiveAgentre migrál?
Az összes üzenet egyszerűsítéséhez és válaszolásához alkalmas jegyszoftver többcsatornás kommunikációt és valós idejű csevegést kínál. Az analitikai irányítópult jelentés/elemzést tesz lehetővé, az önkiszolgáló portál pedig a korábbi jegyek elérését. A szolgáltatásszintű megállapodás kezelése és a közösségi média integrációja is megvalósulhat. A jegykezelés és a munkafolyamat kezelése is automatizált. A Capterra-nak 4,7-es átlagos értékelése van az ügyfélszolgálatra és az egyszerű használatra.
LiveHelpNow alternatívát keres?
A LiveAgent szoftver egy sokoldalú ügyféltámogatási megoldást kínál, például élő chatszobákat, e-maileket, közösségi médiát, call center lehetőségeket és tudásbázisokat. Az ingyenes próbaidőszak 14 napig tart, és nincs szükség bankkártyára. A LiveAgent személyre szabott aldomainnevet is kínál a vállalkozásoknak, és 175+ funkció és 40+ integráció közül lehet választani. A regisztráció egyszerű és gyors, és 24/7 ügyfélszolgálat is elérhető. Az éppen használt help desk szoftverekkel is szembe megy új és jobb ügyfélszolgálati megoldásokkal.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk