Ismerje meg a
LiveAgentet webináriumok segítségével

Fedezze fel, hogyan használhatja ki az egyes funkciókat az előnyére.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Play Wow button
Tour

Tanuljon a LiveAgent webes szemináriumaival

Üdvözöljük a LiveAgent ügyfélszolgálati webes szemináriumán! Szakembereink végigvezetik Önt a többcsatornás ügyfélszolgálati megoldásunkon, amely a ticketing szoftvert, élő csetet, beépített call centert és még sok minden mást tartalmaz. Segítünk a fiókja megfelelő beállításában és konfigurálásában és megválaszoljuk a leggyakrabban feltett kérdéseket. Ismerje meg velünk a LiveAgentet és fejlessze ügyfélszolgálatát, mint megannyi vállalkozás világszerte.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
LiveAgent webinars

Ezen a webináriumon áttekintjük a LiveAgent alapjait, a legfontosabb funkcióit és beállításait, melyekre érdemes először betekintést nyerni.

A folyamatos kommunikáció jegyekké alakítása a LiveAgent legfontosabb tulajdonsága. Növelje a produktivitást a LiveAgentre váltással.

Az élő cset szoftver vagy a proaktív csetre való meghívások használata nagyszerű módja annak, hogy közvetlenül kapcsolatba lépjen az ügyfeleivel, a potenciális ügyfelekkel, vagy az általános közönséggel, hogy ne tévedjenek el az Ön weboldalán.

A különböző tudásbázisok az ügyfélportál ökoszisztémájának legújabb kiegészítései. Különböző tudásbázisokkal elkülönítheti a leírásokat nyelv, termék vagy márka szerint.

Kapcsolódó cikkek ehhezWebináriumok
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média szoftver

A marketing text was provided for summarization, but the actual text content was not provided for summarization in Hungarian.

Az élő csevegés a vállalkozások számára fontos funkció, amely javítja az ügyfelek elkötelezettségét és támogatási műveleteket. A LiveAgent webináriumok segítenek az élő csevegés funkció megfelelő beállításában és az ügyfél-elégedettség növelésében.

LiveAgent Webinar 3: Élő csevegés és amp; Csevegési meghívók

Az élő csevegés a vállalkozások számára fontos funkció, amely javítja az ügyfelek elkötelezettségét és támogatási műveleteket. A LiveAgent webináriumok segítenek az élő csevegés funkció megfelelő beállításában és az ügyfél-elégedettség növelésében.

"Az új termékünk innovatív funkcióival és modern designjával megcélozza a fiatal felnőtteket, a kényelmes és trendi életstílust kedvelőket."

Névjegyek beállítása és létrehozása a LiveAgentben

"Az új termékünk innovatív funkcióival és modern designjával megcélozza a fiatal felnőtteket, a kényelmes és trendi életstílust kedvelőket."

LiveAgent, az ügyfélszolgálati platform, segít vállalatoknak javítani ügyfélszolgálatukat gyorsabb szolgáltatással és zökkenőmentes kommunikációval. A támogató szolgáltatások elnyerték több mint 30 000 vállalkozás bizalmát és elégedettségét. A Google AI Chatbot Bard használata Európában is bemutatásra kerül. Az oktatóvideóban a képek másolásának és beillesztésének módját mutatják be, amely segíti az ügynököket a hatékonyabb kommunikációban az ügyfelekkel.

Képek másolása & Beillesztése a LiveAgentbe

LiveAgent, az ügyfélszolgálati platform, segít vállalatoknak javítani ügyfélszolgálatukat gyorsabb szolgáltatással és zökkenőmentes kommunikációval. A támogató szolgáltatások elnyerték több mint 30 000 vállalkozás bizalmát és elégedettségét. A Google AI Chatbot Bard használata Európában is bemutatásra kerül. Az oktatóvideóban a képek másolásának és beillesztésének módját mutatják be, amely segíti az ügynököket a hatékonyabb kommunikációban az ügyfelekkel.

Email Sablonok - Request Form

Ügyfélszolgálati igénylőlapok sablonjai

A marketing summary of the text in Hungarian would be: "A marketing szövegben bemutatott termék innovatív és vonzó, amely vonzza a vásárlókat az egyedi funkcióival és stílusával."

Növelje az átváltási rátákat az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával, mint például beültetni az élő chat funkciót, hogy valós idejű támogatást tudjon nyújtani.

Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el

Egyszerűsítse a vásárlási folyamatot, biztosítson több csatornás támogatást, chateljen vásárlóival valós időben. A jó átváltási ráta 2-5%. Gondolja újra az ajánlatát, optimalizálja az oldalát.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x