Ismerje meg a
LiveAgentet webináriumok segítségével

Fedezze fel, hogyan használhatja ki az egyes funkciókat az előnyére.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Play Wow button
Tour

Tanuljon a LiveAgent webes szemináriumaival

Üdvözöljük a LiveAgent ügyfélszolgálati webes szemináriumán! Szakembereink végigvezetik Önt a többcsatornás ügyfélszolgálati megoldásunkon, amely a ticketing szoftvert, élő csetet, beépített call centert és még sok minden mást tartalmaz. Segítünk a fiókja megfelelő beállításában és konfigurálásában és megválaszoljuk a leggyakrabban feltett kérdéseket. Ismerje meg velünk a LiveAgentet és fejlessze ügyfélszolgálatát, mint megannyi vállalkozás világszerte.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent webinars

Ezen a webináriumon áttekintjük a LiveAgent alapjait, a legfontosabb funkcióit és beállításait, melyekre érdemes először betekintést nyerni.

A folyamatos kommunikáció jegyekké alakítása a LiveAgent legfontosabb tulajdonsága. Növelje a produktivitást a LiveAgentre váltással.

Az élő cset szoftver vagy a proaktív csetre való meghívások használata nagyszerű módja annak, hogy közvetlenül kapcsolatba lépjen az ügyfeleivel, a potenciális ügyfelekkel, vagy az általános közönséggel, hogy ne tévedjenek el az Ön weboldalán.

A különböző tudásbázisok az ügyfélportál ökoszisztémájának legújabb kiegészítései. Különböző tudásbázisokkal elkülönítheti a leírásokat nyelv, termék vagy márka szerint.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
Related Articles to Webináriumok
A kiemelkedő építkezések és szerkezetek mellett építhet egy lojális ügyfélbázist. Tanulja meg hogyan használja a LiveAgent erejét.

Ügyfélszolgálati szoftver ingatlan iparhoz

A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálat testreszabását és valós idejű élő chatet és beépített hívásközpontot kínál, ami fontos szempont lehet az álom ház vásárlásakor. A rugalmasság és a testreszabás képessége kulcsfontosságú lehet a jövőbeli otthonok kialakításában. Az ügyfelek bízhatnak a LiveAgent szolgáltatásaiban.

Ahogy a banki iparág a digitális világ felé halad, úgy is kell a vásárlók igényeit teljesíteni ott is. A LiveAgent segíthet ebben.

A banki iparág ügyfélszolgálati szoftvere

Az íráskivetítő funkció fontos lehetőség a vásárlói chat kommunikációban. A LiveAgent lehetővé teszi, hogy az árusító belenézzen a vásárlók üzeneteibe, és így időt takaríthat meg mindenkinek. A LiveAgent alternatívákat is kínál az ügyfélszolgálat számára, ami lehetővé teszi a hasonlítást és a kiválasztást a legmegfelelőbb áron.

Adatátvitel az Extend rendszeréből egy másik megoldásba? Ismerje meg a LiveAgent rendszerét és előnyeit. Kezdje el ma az ingyenes próbaidőszakot.

Áttérne az Extendről a LiveAgent rendszerére?

A LiveAgent több, mint 175 funkcióval és 40 integrációval rendelkezik, és teljes körű ügyfélszolgálati megoldásokat kínál. Az ingyenes tagsághoz jutás vagy előfizetés választása lehetséges, illetve a nyelvhez alkalmazkodó modulok is támogatottak. A LiveAgent kiemelkedő ügyfélszolgálatot nyújt, segítségnyújtás a hét minden napján elérhető, és növeli a megtakarításokat és a befektetésarányos megtérüléseket.

Szeretné átköltözteteni adatait a Helpcrunchról egy másik megoldásba? Tekintse meg a LiveAgentet, és ismerje meg az előnyeit. Próbálja ki az ingyenes próbaverziót még ma.

Adatmigráció a Helpcrunchról a LiveAgentre?

A LiveAgent több mint 175 funkcióval és több mint 40 integrációval rendelkezik, amelyekkel növelheti megtakarításait és a ROI-t. Választhat nyelvet és csatlakozhat olyan nagyvállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW és az Oxford University. A LiveAgent számos opciót kínál: a Small, Medium és Large üzleti csomagokat, valamint egy ingyenes próbaverziót.

A LiveAgent jelenleg egy migrációs plugint kínál a Freshcaller-hez, amely segít az adatok importálásában. Kezdje meg az ingyenes adatáttelepítését még ma.

Freshcallerről LiveAgentre migrál?

Az összes üzenet egyszerűsítéséhez és válaszolásához alkalmas jegyszoftver többcsatornás kommunikációt és valós idejű csevegést kínál. Az analitikai irányítópult jelentés/elemzést tesz lehetővé, az önkiszolgáló portál pedig a korábbi jegyek elérését. A szolgáltatásszintű megállapodás kezelése és a közösségi média integrációja is megvalósulhat. A jegykezelés és a munkafolyamat kezelése is automatizált. A Capterra-nak 4,7-es átlagos értékelése van az ügyfélszolgálatra és az egyszerű használatra.

A LiveAgent költséghatékonyabb a többi ügyfélszolgálati megoldáshoz képest és több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval és több, mint 40 integrációval rendelkezik. Tudjon meg többet.

LiveHelpNow alternatívát keres?

A LiveAgent szoftver egy sokoldalú ügyféltámogatási megoldást kínál, például élő chatszobákat, e-maileket, közösségi médiát, call center lehetőségeket és tudásbázisokat. Az ingyenes próbaidőszak 14 napig tart, és nincs szükség bankkártyára. A LiveAgent személyre szabott aldomainnevet is kínál a vállalkozásoknak, és 175+ funkció és 40+ integráció közül lehet választani. A regisztráció egyszerű és gyors, és 24/7 ügyfélszolgálat is elérhető. Az éppen használt help desk szoftverekkel is szembe megy új és jobb ügyfélszolgálati megoldásokkal.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót