Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Üdvözlő email sablonok

Az üdvöző emailek nagyszerű eszközök az ügyfeleivel való kapcsolat létrehozásának. Beállítják a jövőbeli kommunikáció tónusát és betekintést ad az ügyfeleknek a társasága kommunikációs stílusába. Az üdvözlő emailek integrált részei bármilyen eKereskedelmi vállalatnak.

Üdvözlő email sablonok

Az üdvözlő emailek szerepei az eKereskedelemben

Az üdvözlő üzenetek a tranzakciós emailek kategóriájába tartoznak, amelyek azon típusú emailek, amelyek automatikusan vannak küldve, miután valamilyen módon interakcióba lépett önnel a fogyasztó. Ha jól vannak használva, a tranzakciós emailek brand lojalitást építhetnek és növelhetik a ROI-t, míg hangot ad vállalatának és nagyszerű vállalat-ügyfél kapcsolatokat épít mind B2B, mind B2C társaságoknak.

Az üdvözlő üzenetek a legfontosabb típusú tranzakciós emailekhez tartoznak. Lehetővé teszik, hogy kapcsolatot készítsenek egy potenciális ügyfél és az online áruház brandje között már a kezdetektől.

Minden további nélkül, menjünk tovább néhány üdvözlő email sablonra, amiket használhat:

  • Valakinek a tudatára adására, hogy sikeresen elkészítették a fiókjukat vagy feliratkoztak az emailjeire
  • A felhasználók online üzleti közösségéhez való csatlakozásának megköszönésére
  • Annak megvilágítására, hogy milyen értéket fog a felhasználó kapni az öntől való vásárlás által
  • A felhasználó informálására, hogy mivel jár a feliratkozásuk azáltal, hogy elmondja, milyen gyakran várhatóak öntől emailek
  • Felhasználók bátorítására, hogy kövessék az online boltját a közösségi médián
  • És még sok másra!
Üdvözlő email sablonok

E-kereskedelem: üdvözlő email tárgysorok

  • Üdv a fedélzeten!
  • Örülünk, hogy látunk az [online bolt]-nál
  • Végre itt vagy, [címzett neve]
  • Örülünk, hogy csatlakozott az [online bolt]-hoz
  • Most már része az [online bolt] családnak!

E-kereskedelem üdvözlő email sablonok

Üdvözlő email sablon 1

Üdvözlő email sablon 2

Üdvözlő email sablon 3

Komornik Peter

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Komornik Peter, vezérigazgató
logo slido black

Gyakran ismételt kérdések

Mi az ideális hossza egy üdvözlő emailnek? 

Nincs meghatározva, hogy mi az ideális hossza az üdvözlő emailnek, úgy, ahogyan az sem, hogy hogyan kellene az üdvözlő emailjének hangoznia és “kinéznie”, ez a céljaitól függ. Kezelheti úgy, mint egy egyszerű egyoldalú üzenet, ami informálja a címzettet, hogy a fiók készítő folyamata sikeres volt és elkezdheti a vásárlást. Arra is használhatja az üdvözlő emailt, hogy köszöntsön egy új potenciális klienst és bemutassa neki az online boltját. Ez azt jelenti, hogy röviden informálja őket a missziójáról, víziójáról, és hogy mi számít önnek vállalkozóként. Ki is hangsúlyozhatja az értéket, amit a potenciális kliense kaphat, ha öntől vásárol.

A lehetséges további témák listája csak megy és megy, ezért nehéz definiálni az ”ideális” hosszát az üdvözlő emailnek. Az egyik tipp, amit adhatunk az nem más, mint hogy legyen tömör. Ne hosszítsa az üzeneteket vagy ne próbáljon meg túl sok információt belesűríteni egyetlen emailbe. Emlékezzen az emberek rövid figyelmére, ami úgy néz ki, minden évvel rövidebb lesz. Kezeljen lehetőségként egy üdvözlő emailt, amellyel új felhasználókat üdvözölhet és, ha szükséges, adjon hozzá egy bekezdést arról, hogy mi fontos önnek.

Milyen gyorsan kellene a fiók regisztráció után elküldeni az üdvözlő emailt?

A fiók létrehozása és az üdvözlő email fogadása között eltelt idő olyan kérdésnek tűnhet, amely nem zavarhatja az online áruházak tulajdonosait, de ez téves feltételezés.

Az üdvözlő emaileket, amelyek lehetnek megerősítő üzenetek is, azonnal el kellene küldeni, miután egy felhasználó regisztrál vagy készít egy online bolt fiókot. Másodpercek alatt kell eljuttatni a felhasználó postaládájába. Másképp, elkezdhetnek aggódni, hogy valami rosszul sült el a regisztrációjukkal, vagy hogy a fiókjuk inaktív. Vagy kapcsolatba lépnek a kontakt központjával, vagy ami még rosszabb, hogy csüggedtek lesznek és eltávolodnak a vásárlástól. Tisztában vagyunk vele, hogy néhány email rendszer 3-5 perccel a regisztráció után küldi az üdvözlő emailt. Két módja van ennek a problémának a megoldására: első, változtassa meg a levelező rendszert, a második, hogy jelezze egy üzenetben, hogy “Talán 5 percig is eltarthat az üdvözlő emailje kézbesítése”, miután a felhasználó megnyomja a “regisztráció/fiók készítése” gombot.

Milyen információt kell tartalmaznia az üdvözlő emailnek?

Csakúgy, mint az üdvözlő email ideális hosszánál, azoknak az információknak sincs listája, hogy mit kell megemlíteni minden egyes üzenetben. Amit tartalmaznia kell vagy lehet, az természetesen egy üdvözlet, amely lehet egyszerű vagy bonyolultabb, és néhány további információ az üdvözlő üzenet céljától függően.

Ahogyan már említettük, ennek az információnak fedeznie kell az e-kereskedelmi vállalata misszióját és vízióját, vagy tartalmazhat egy rövid beállítási útmutatót, egy rövid üzenetet a vezérigazgatótól, vagy egy listát az elvekről. Tartalmazhat “hasznos linkeket” is, vagy egy akcióba hívást, amely bátorítja az új felhasználókat, hogy információt osszanak meg a boltról a világgal.

A legjobb, ha kiválaszt egy további információt, és az üzenet továbbítására koncentrál. Ne próbáljon túl sok tanácsot vagy hírt beletenni egy üdvözlő emailbe, mert biztosíthatunk arról, hogy új ügyfelei ennek ellenére sem töltenek 10 percet az olvasásával.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az ideális hossza egy üdvözlő emailnek? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Nincs meghatározva, hogy mi az ideális hossza az üdvözlő emailnek, úgy, ahogyan az sem, hogy hogyan kellene az üdvözlő emailjének hangoznia és kinéznie, ez a céljaitól függ. Az egyik tipp, amit adhatunk az nem más, mint hogy legyen tömör. Ne hosszítsa az üzeneteket vagy ne próbáljon meg túl sok információt belesűríteni egyetlen emailbe. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen gyorsan kellene a fiók regisztráció után elküldeni az üdvözlő emailt?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az üdvözlő emaileket, amelyek lehetnek megerősítő üzenetek is, azonnal el kellene küldeni, miután egy felhasználó regisztrál vagy készít egy online bolt fiókot.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen információt kell tartalmaznia az üdvözlő emailnek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Nincs listája azoknak az információknak, amelyeket meg kell említeni minden üdvözlő üzenetben. Viszont tartalmazhat egy köszöntést és pár további információt, például rövid beállítási útmutatókat, egy rövid üzenetet a vezérigazgatótól, hasznos linkeket vagy akcióba hívást.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.