Kihívás, hogy rendszeresen írjon értékes blogbejegyzéseket, miközben ügyfeleit érdekli és elkötelezi az üzlete iránt. De egy újabb kihívás, hogy valóban tájékoztassuk a közönséget arról, hogy új blogbejegyzés jelent meg az Ön webhelyén.
Természetesen vannak olyan emberek, akik értesítéseket állítanak be az új blogbejegyzésekhez, míg mások emlékezhetnek arra, hogy minden második napon, héten vagy hónapban visszanéznek.
De mások talán szívesebben kapnak értesítéseket e-mailben, mert nem ellenőrzik rendszeresen a blogját. A legtöbb ember egyszerűen túl elfoglalt, vagy elfelejti olyan gyakran látogatni a blogját, ezért nem fogja elolvasni a legújabb bejegyzéseit. És itt érkeznek új blogbejegyzési e-mailek.
Az egyik leghatékonyabb módja az olvasók értesítésének egy új blogbejegyzésről az, ha e-mailben elküldjük nekik a cikk bepillantását vagy részletét. Ezt jelenti az új blogbejegyzés e-mailje, amelynek célja, hogy figyelmeztesse feliratkozóit az új cikkekre.
Ennek az e-mailnek az a célja, hogy arra csábítsa felirakozóit, hogy olvassák el a teljes blogbejegyzést, hogy a “tovább olvasom” gombra kattintva vagy az ingyenes próbaidőszakra való regisztrációval vegyék fel a kapcsolatot vállalkozásával.
Megteheti azzal, hogy új blogbejegyzés e-mailt küld, amely:
Egyes szerzők a teljes blogbejegyzést elküldik e-mailben, de ez nem a legjobb stratégia. Ez különösen igaz, ha üzleti céljai forgalmat teremtenek a webhelyére és/vagy felveszik az olvasókat a remarketinglistákba, ahelyett, hogy minél többen szeretnék elolvasni az Ön írtait. Ehelyett egy bepillantás vagy egy részlet alapján a címzettnek el kell olvasnia a webhely teljes cikkét.
A legjobb, ha minden új blogbejegyzés közzétételekor üzenetet küld a felhasználóinak. Ez a következő kérdéshez vezet, hogy milyen gyakran kell közzétennie egy új blogbejegyzést a webhelyén. A válasz erre természetesen sok tényezőtől függ, például attól, hogy mennyi ideje van az írásra és mennyi új anyagról kell beszélnie.
A legfontosabb szempont azonban az új blogbejegyzések közzétételének ütemezése. Ez nem csak abban segít, hogy az új tartalmak írása mellett maradjon, de ami még fontosabb, segíthet az olvasók számára megszokott szokás kialakításában és a márkájába vetett bizalom kialakításában.
Az új blogbejegyzés e-mailjének nem feltétlenül kell tartalmaznia olyan speciális elemeket, amelyek HTML kódolást igényelnek. Ha az e-mail célja az, hogy az embereket a webhelyére irányítsa, ahol egy teljes kiadványt elolvashatnak, akkor a másolat ugyanolyan egyszerű lehet, mint a szöveg, amely leírja a blogbejegyzés témáját (és egy linket arra).
Mivel azonban arra szeretné ösztönözni a címzettet, hogy tegye meg a kívánt lépést és látogassa meg webhelyét, hogy elolvassa a teljes blogot, célszerűbb lehet az e-mailt vizuálisan a lehető legvonzóbbá tenni HTML elemek, például képek, színek és különféle elemek bevonásával egyéb formázási lehetőségek segítségével.
Discover all that LiveAgent has to offer
Take advantage of our free 14-day trial! No credit card required, and you'll have access to all of our advanced features like live chat, email templates, ticketing, call center, social media integrations, and more.
Free TrialLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..