Mi az a vásárlói információ?
Név, telefonszám, email cím, vállalkozás címe, rendelések és még több. Vannak olyan vásárlói információk, melyeket minden cégnek el kell mentenie azért, hogy tökéletes ügyfélszolgálatot nyújthasson. A cégek nyomon követhetik az ügyfelekkel kapcsolatos különböző információkat.
Minden vállalatnak tudnia kell azt is, hogy az ügyfelek milyen igényeket támasztanak, vagy hogyan képesek a vállalatok meghaladni az ügyfelek elvárásait. Ez növelheti az eladásokat, a bevételeket és növelheti az ügyfelek elégedettségét. Több információ jobb ügyfélszolgálatot és üzleti növekedést eredményez.
Tudjon meg többet a Kapcsolatok és Kapcsolattartó mezőkről a LiveAgent-ben
Expert’s note
Az elégedett vásárlók hűségesek és javasolják a márkát másoknak is. Az információ gyors és személyre szabott nyújtása elengedhetetlen a jó vásárlói tapasztalat biztosításához.
A hívási idő fontosságára és méréseire koncentrál a szöveg, amely az ügyfélélmény javítására és a hatékonyabb ügyfélszolgálatra összpontosít. Az átlagos hívási idő számítására és annak jelentőségére is kitér. Az ügynökök képzésére és az ügyféladatokhoz való azonnali hozzáférésre is hangsúlyt fektet a szöveg.
LiveAgent is a customer service platform that helps companies improve their customer service with faster service and seamless communication. It offers various features such as email templates, contact management, and private notes for effective communication. The platform has gained the trust and satisfaction of over 30,000 businesses and offers a partner program for VOIP and self-service software. Customers can start a free account and the company has received high ratings from users.