Mi az a vásárlói információ?
Név, telefonszám, email cím, vállalkozás címe, rendelések és még több. Vannak olyan vásárlói információk, melyeket minden cégnek el kell mentenie azért, hogy tökéletes ügyfélszolgálatot nyújthasson. A cégek nyomon követhetik az ügyfelekkel kapcsolatos különböző információkat.
![](https://www.liveagent.hu/wp/urlslab-download/e692a7c8b69ae0280e57c48e3f943ede/Contact-Fields-1.png)
Minden vállalatnak tudnia kell azt is, hogy az ügyfelek milyen igényeket támasztanak, vagy hogyan képesek a vállalatok meghaladni az ügyfelek elvárásait. Ez növelheti az eladásokat, a bevételeket és növelheti az ügyfelek elégedettségét. Több információ jobb ügyfélszolgálatot és üzleti növekedést eredményez.
Tudjon meg többet a Kapcsolatok és Kapcsolattartó mezőkről a LiveAgent-ben
A hívási idő fontosságára és méréseire koncentrál a szöveg, amely az ügyfélélmény javítására és a hatékonyabb ügyfélszolgálatra összpontosít. Az átlagos hívási idő számítására és annak jelentőségére is kitér. Az ügynökök képzésére és az ügyféladatokhoz való azonnali hozzáférésre is hangsúlyt fektet a szöveg.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, ami lehetővé teszi az élő chat integrálását a CRM rendszerrel, hogy a csapat kényelmesebben dolgozhasson. Az oldalon számos információ található a demó, árazás, funkciók, integrációk, partnerprogram, és támogatás témakörökről. A LiveAgent frissítéseiről és kedvezményeiről a hírlevélre való feliratkozással lehet értesülni. A szoftver támogatja a VoIP telefonrendszereket, az önkielégítő szoftvereket, a bejövő híváskezelőket, a panaszkezelési rendszereket és az ügyfélportálok kezelését.
A hangkommunikáció előnye, hogy könnyebb magyarázni dolgokat. A kimenő értékesítés csapat a hatékony munkafolyamatokon alapul és személyre szabott ajánlatokat kínál. A LiveAgent szoftver megoldást nyújt az ügyfélkapcsolatok kezelésére és az élő chat lehetőségeket teremt a proaktív ügyfélszolgálatra. Köszönik a feliratkozást és küldeni fognak egy e-mailt az adatokkal a LiveAgent fiókjához való belépéshez.