Ha kapcsolatfelvételi űrlapokat ad hozzá a webhelyhez, ügyfelei közvetlenül az Ön webhelyéről küldhetnek e-maileket. A kapcsolatfelvételi űrlapok beépítettek vagy előugróak. Miután a látogató lekérdezéseket ír be az űrlapokba, és rákattint a küldésre, egy új jegy jön létre a LiveAgentben.
Kapcsolat gombok
A LiveAgent különféle testreszabható kapcsolat gombokat biztosít.

Számos különböző pozíciójú és stílusú előre elkészített Kapcsolat gomb közül választhat:



Nem találta meg az Önnek megfelelő stílust a kapcsolat gombhoz? Ne aggódjon, saját HTML-kód beírásával létrehozhat egyedi stílust.

Kapcsolatfelvételi űrlapok
3 különböző stílusú előre elkészített kapcsolattartási űrlap közül választhat:
- Klasszikus
- Négyzetes
- Sötét



Lehetséges változások a kapcsolatfelvételi űrlap megjelenésében:
- Cím
- A látogatók kiválaszthatják a részleget
- Szegély színe
- Gomb színe
- Tartalom színe
- Űrlap színe
- Státusz színe
- Szövegdoboz mező
- Listamező
- Jelölőnégyzet mező
- Jelölőnégyzet csoport mező
- Hozzon létre korlátlan számú mezőt (név, e-mail, telefon, megrendelés azonosítója, cég, üzenet…)
Megadhatja egyedi css kódját, hogy a kapcsolatfelvételi űrlapot weboldala stílusához igazítsa.
Check out our contact form gallery
Choose from a number of popular contact form styles or create your own! Try it today. No credit card required.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.