Mik az ügyfélszolgálati eszközök?
Sokféle ügyfélszolgálati megoldás van, ami hasznos lehet vállalata számára. A menedzsereknek birtokolniuk kell egy vásárló képviselői teljesítmény áttekintést és analizálniuk kell az adatot. Szükséges megérteni a vásárlói szükségleteket, érdeklődési körüket és leírni őket. Lépjen kapcsolatba vásárlóival közösségi médián keresztül, válaszoljon kommentjeikre és beszélgessen velük. Végül, de nem utolsó sorban, rendelkezzen a megfelelő ügyfélszolgálati eszközökkel.
Fórumok, online közösségek, élő chat, mobil alkalmazások, közösségi média és még sok más. Az ügyfélszolgálati eszközök nagyszerű útja lehet vásárlói felhatalmazására.
Az ügyfélszolgálat hatékonysága javítható a proaktív csevegési meghívókkal és a LiveAgent Demó által bemutatott árazási, funkcionális és integrációs lehetőségekkel. Az ingyenes fiók kipróbálásával ügyfelek elégedettsége növelhető, és a PRM rendszer bizalomépítő intézkedéseket kínál az ügyfélhűség növelésére.
A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely több szolgáltatást kínál, például VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvert, bejövő call center szoftvert vagy e-mail kezelő szoftvert. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és lehetőséget kínál a partnerprogramra is. Az oldalon található a LiveAgent blog, szójegyzék, akadémia, szoftver árkalkulátor és demók is. Az oldalon található az ügyfélszolgálati szoftver árazása, funkciók, integrációk, alternatívák, valamint a vállalat és a támogatási portál állapota is. A cikk röviden bemutatja a LiveAgent által kínált szolgáltatásokat és lehetőségeket, valamint a cég profilját és elérhetőségeit.