Mik az ügyfélszolgálati eszközök?
Sokféle ügyfélszolgálati megoldás van, ami hasznos lehet vállalata számára. A menedzsereknek birtokolniuk kell egy vásárló képviselői teljesítmény áttekintést és analizálniuk kell az adatot. Szükséges megérteni a vásárlói szükségleteket, érdeklődési körüket és leírni őket. Lépjen kapcsolatba vásárlóival közösségi médián keresztül, válaszoljon kommentjeikre és beszélgessen velük. Végül, de nem utolsó sorban, rendelkezzen a megfelelő ügyfélszolgálati eszközökkel.
Fórumok, online közösségek, élő chat, mobil alkalmazások, közösségi média és még sok más. Az ügyfélszolgálati eszközök nagyszerű útja lehet vásárlói felhatalmazására.
Expert note
Az ügyfélszolgálati eszközök sok felhasználási lehetőséget biztosítanak a vállalkozások számára, beleértve a kommunikáció automatizálását, a személyre szabott ügyfélkapcsolatot és az ügyfélmenedzsment hatékonyságának javítását.

Felhő alapú szoftverekkel hatékonyabb ügyfélszolgálatot lehet nyújtani, ami növeli az elégedettséget és a hűséget. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver kínál széles választékot az önkiszolgáló, panaszkezelő és bejövő hívások kezelésére. Az árak és funkciók szintén széles skálán mozognak, azonban a szolgáltatás számos díjjal és tanúsítvánnyal rendelkezik, és partnerekkel dolgozik együtt. A LiveAgent lehetővé teszi a cégprofilok létrehozását, az ügyfél űrlap segítségével pedig könnyen információt lehet gyűjteni az ügyfelekről. Az integrációs kérelem sablonok lehetővé teszik az új integrációk egyszerű kérését.
A LiveAgent gamifikációval motiválja dolgozóit, az ügyfélszolgálati szabványok ellenőrzőlistájának betartása fontos. Az SLA jelentések rendszeres áttekintése javasolt, és az automatikus megoldás is segíthet hatékonyabb ügyfélélményt biztosítani. A szakemberek egyszerű magyarázataival ismertetik a hívásmegoldást.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati támogatás szoftver, amely az ügyfélszolgálati élmény fontosságára helyezi a hangsúlyt. Az ügyfélszolgálati munkatársak segítenek az ügyfél elégedettségének javításában és segíthetnek az ügyfél felmérésében. A LiveAgent átfogó szolgáltatást kínál, mint például VoIP telefonrendszerek, önkiszolgáló szoftver és bejövő híváskezelő szoftver. A cég blogjában pedig hasznos tippeket és információkat találhatunk. Elérhető ingyenes próba.