• Sablonok
  • Ügyfél beszállási e-mail sablonok

Ügyfél beszállási e-mail sablonok

Az ügyfélhűség biztosítása és az új potenciális ügyfelek elérése a digitális marketing stratégiák két kiemelt célja. Nem könnyű elérni ezeket a célokat, de vannak konkrét műveletek, amelyekkel új ügyfeleket szerezhet és meglévő ügyfeleit boldoggá teheti.

Szóval hogy teheti ezt meg? Kommunikáljon közvetlenül a fogyasztókkal, és tájékoztassa őket termékeiről vagy szolgáltatásairól, miközben értéket nyújt. Megerősítheti bizalmukat kölcsönösen előnyös módon – az ügyfelek bevonásával.

Ügyfél beszállási e-mail sablonok
A LiveAgent lehetővé teszi e-mailek küldését közvetlenül a jegykezelő irányítópulton

Mi az ügyfél beszállás? Miért fontos?

Amikor az ügyfél terméket vagy szolgáltatást vásárol, a kereskedő nem akarja, hogy megbánják a beruházást. Végül is egy elégedett vevő nagyobb valószínűséggel vásárol egy másik terméket ugyanabból a vállalkozásból. És itt jön be a beszállás. Ez egy módszer arra, hogy az ügyfeleket a megvásárolt termékek vagy szolgáltatások helyes használatához irányítsák.

Ha javítani kívánja a vállalkozása és az ügyfelek közötti interakciókat, akkor jó megoldás az integrációs stratégia megvalósítása. Ezzel könnyebb lesz velük kommunikálni és értéket teremteni. Lényegében a beszállás egy nagyobb stratégia része az új ügyféllel való kapcsolattartás tekintetében.

LiveAgent beépülő e-mail
LiveAgent beépülő e-mail

De mi köze van ennek a digitális marketinghez?

Tekintettel arra, hogy a marketing főként digitális eszközökön, csatornákon és stratégiákon alapul, elengedhetetlen a gyakorlati, hatékony és sikeres kommunikációs csatornákba, például az e-mailes marketingbe való befektetés. Ezért a beszállási stratégiája nagy részét személyre szabott és célzott e-maileken keresztül kell alkalmazni, amelyeket új felhasználóknak küldenek.

5 ügyfél beszállási e-mail sablon ötlet

Beszállási üdvözlő e-mail


Egy beszállási e-mail sablon, amely egy tényleges embertől származik

“Köszönjük, hogy csatlakozott hozzánk” beszállási e-mail sablon

Az “Üdvözlünk a próba verziódban” e-mail

A termékközpontú üdvözlő e-mail

 

Ügyfél beszállási e-mail sablon tárgysor példák

  • Üdvözlünk a [cégnél], [vezetéknév és keresztnév]
  • [név], üdvözlünk a [cég] közösségében!
  • [név], vágjunk bele!
  • [név], a legjobbat érdemled
  • Üdvözölünk a [cégnél], [név]. Az idézeteid itt vannak!
  • Új vagy a [cég] világában?
  • Szerencsésnek érzed magad?
  • Érdekelnek a lehetőségek?
  • Azt mondta, hogy “[a cégnévhez kapcsolódó főnév]?” Üdvözöljük a [cégnél]!
  • Készen áll [a vállalat termékével/szolgáltatásával kapcsolatos tevékenységre]?
  • Készen áll feljebb lépni? Üdvözlünk a [cégnél]
  • A [termék/szolgáltatás] használatának megkezdésének módja itt: [vállalat]
  • Jelentkezz be a [vállalat] fiókodba
  • 4 módszer az első lépésekhez a [termék/ szolgáltatás] használatával
  • Üdvözöljük a [vállalatnál]: Fontos következő lépések
  • Üdvözöllek! Íme a top 5 dolog amit tudni kell
  • Üdvözlünk a [vállalat] világában
  • Üdvözlünk a [vállalatnál]! Érezd magad otthon
  • Üdvözöl az új kedvenc [terméked]

Ügyfél beszállási e-mail sablonjai – követendő tippek & bevált gyakorlatok

1. Ismerje ügyfeleit

A felhasználó ismerete elengedhetetlen a szervezet minden területén, de amikor az ügyfél beszállásáról beszélünk, ez kötelezővé válik.

2. Szabja testre a beszállást

Minden felhasználónak eltérő problémája lehet, amelyet meg kellett oldani, vagy más elvárásai vannak a termékkel vagy a szolgáltatóval szemben, ezért a beszállási e-mailjeinek ezt tudomásul kell vennie. El tudja képzelni, hogy egy fodrász ugyanazt a hajat vágja minden ügyfelének?

Nem? (Ha válasza igen, küldje el annak a fodrásznak a címét, mert ennek a vágásnak fenomenálisnak kell lennie!)

3. Győződjön meg ügyfelei sikeréről és gyorsan

Ha egy vásárló megvásárolta az Ön termékét vagy szolgáltatását, Önön múlik, hogy minél hamarabb elhozza-e a nagyszerű eredményeket. Ezért tegyen meg mindent annak érdekében, hogy minél gyorsabban kihasználhassa termékét vagy szolgáltatását. Mutassa meg nekik, hogy megéri a befektetett időt és pénzt.

4. Ne adjon halat egy éhes embernek, tanítsa meg neki, hogyan kell halászni

Most, hogy megtanította ügyfelének a termék vagy szolgáltatás használatát, ismeri a termék minden előnyét. Rövid idő alatt ügyfelei terméküknek köszönhetően elérték első sikerüket.

De megtanította nekik, hogyan érjék el ezt az eredményt, vagy Ön hozta el nekik az eredményt?

Ne hagyja, hogy ügyfelei a beszálló csapattól függjenek. Autonómiával és elegendő tudással kell rendelkezniük ahhoz, hogy önállóan tudjanak dolgozni a termékkel. Az Ön feladata, hogy segítsen nekik abban, hogy sikerrel járjanak a termékkel az útjuk során.

5. Strukturálja jól beszállási csapatát

A beszállási csapat része a kirakós játéknak, amelynek biztosítania kell az összes elem sikerességét.

Mindent jól meg kell tervezni és megszervezni, az Ön oldalán szakemberekkel kell kezelni az ügyfél problémáit.

Ügyfél beszálló e-mail – Gyakran ismételt kérdések

 

Mikor kellene az ügyfélnek beszállási e-mailt küldenie?

Megoldási idő

Az első beszállási e-mailt néhány perccel azután el kell küldeni, hogy az ügyfél regisztrált vagy megvásárolt egy terméket/szolgáltatást. Miért pár perc múlva? Mivel az automatikus e-mail azonnali elküldése túl mesterségesnek tűnik. Nyilvánvaló lehet, hogy automatizált e-maileket küld, de próbáljon minél inkább személyes maradni.

Milyen hosszúnak kell lennie egy beszállási e-mailnek?

Ügyfél beszállási e-mail sablonok

A beszállási e-mailnek 60 és 130 szó között kellene lennie. Az üdvözlő üzenet legyen a lehető legrövidebb és legegyszerűbb. Ne akarja azonnal elárasztani őket.

Sőt, minden alkalommal, amikor új ügyfél érkezik, kérjen visszajelzést, hogy folyamatosan tájékoztathassa és javítsa a folyamatot.

Milyen szerkezetűnek kell lennie egy beszállási e-mailnek?

Értesítési sablonok

A tartalomnak rövidnek, olvashatónak és apró darabokban kell lennie. A címzettek másodperceket töltenek az e-mailek között, csak az általános kulcsszavakat és témákat veszik figyelembe. Ha valami relevánsat észlelnek, lelassulnak, és figyelmesebben olvassák el az üzenetét. Kezdje azzal, hogy megírja az e-mailt, majd távolítsa el a szavak felét, és nézze át azokat, és még távolítson el néhányat. Ezt követően közeledik ahhoz, hogy csak a legfontosabb információk maradjanak meg.

Ready to put our onboarding templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Onboard your customers today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..