Ügyfél Elégedettségi Kérdőív

Mi az Ügyfél elégedettségi kérdőív?

Survey is an examination of opinions, behavior made by asking people questions.

Cambridge dictionary

Azok a felmérések, amiket az ügyfelek az ügyféltámogató munkatárssal szemben töltenek ki. Ügyfél elégedettségi kérdőívként is ismert. Ezek a felmérések arról kérdezik az ügyfelet, hogyan bántak velük az ügyfélképviselők.

Nem minden ügyfél tölti ki az űrlapot. Vannak, akik időpazarlásnak tekintik, és nem éri meg foglalkozni vele, ezért nem töltik ki. Azonban a vállalat számára értékes információ.

Minden ügynök a legjobbat nyújtja azért, hogy az ügyfél jó élményt szerezzen. Néha az ügyfél annyira csalódott a termékkel, hogy helytelenül tölti ki a felmérő űrlapot. Ez az ügyfél téves értelmezése miatt történik.

Mit tartalmazzon az ügyfél elégedettségi kérdőív?

A felmérés elkészítése előtt fontos meghatározni:

  • Az eszköz, amit használni fog
  • Kiket próbál megcélozni a kérdőívvel (lehet az ügyfelek egy speciális szegmense)
  • Célok, amik mérésére vállalata a kérdőív eredményét használni fogja

Hogyan lehet meghatározni az ügyfél elégedettségi felmérés célkitűzéseit?

A SMART célok kiválasztása az elégedettségi kérdőív létrehozása előtt döntő fontosságú.

Amikor a lehetséges célokon ötletel, győződjön meg arról, hogy azok:

  • S – specific (specifikus)

  • M – measurable (mérhető)

  • A – achievable (teljesíthető)

  • R – relevant (lényeges)

  • T – time-bound (időhöz kötött)

Ezután elkezdheti a márkájának megfelelő kérdések megfogalmazását.

A kérdések típusai:

  • Nyitott
  • Lezárt
  • Több választási lehetőség
  • Értékelés típusú kérdések
  • Skála kérdések

Fontos, hogy alaposan átgondolja, melyek alkalmasak a célokhoz. Ahhoz, hogy a felmérés sikeres legyen, meg kell könnyítenie a válaszadók feladatát. Ennek érdekében, használjon feleletválasztós, vagy zárt kérdéseket, hogy pontos válaszokat kapjon. Ha nem biztos benne, adjon lehetőséget a nyílt válasz adásra. Ne vigye túlzásba, hacsak nem akarja elveszíteni a válaszadókat.

Végül hozza létre ügyfél elégedettségi kérdőívét ezzel az egyszerű felépítéssel:

1. Az első résznek arról kell szólnia, hogy a válaszadók/ügyfelek hogyan használják az Ön termékét, vagy szolgáltatását.

2. A következő résznek az ügyfélről kell szólnia. Határozza meg az ügyfél fontos, demográfiai adatait, például életkor, lakóhely. Ez segít a célközönség meghatározásában is.

3. Használjon Értékelés típusú, vagy Skála kérdéseket.

4. Adjon lehetőséget a válaszadónak véleményének kifejtésére, nyitott kérdéssel.

5. A vége felé, foglalja össze a felmérést, és tudassa a válaszadóval, hogy mi fog történni a válaszaival.

Hogyan segíthet az ügyfélszolgálati szoftver az ügyfélszolgálati elégedettség értékeléseiben?

A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amit azért hoztak létre, hogy ügyfélképviselői hatékonyan, és eredményesen dolgozhassanak. A LiveAgent egy Nicereply nevű integrációt is kínál. Ezzel az integrációval hatékonyan gyűjtheti az ügyfelek visszajelzéseit.

Tudjon meg többet a LiveAgent Értékelési Integrációról itt.

A LiveAgent használatának előnyei- a vásárlói elégedettség növelésére:

  • Jobb válaszadási idő
  • Élő Chat -kezelje ügyfelei kérdéseit azonnal
  • Magasabb hatékonyság részlegeiben
  • CRM rendszer
  • Email, Közösségi Média, Hívások, és Chat kérdések egy felületen

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Vissza a szójegyzékhez

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..