Vevői Elégedettség

Mi az Ügyfél elégedettség?

A vevői elégedettség a termékek, szolgáltatások vagy az ügyfélszolgálat által okozott intenzitású- vagy fokú elégedettség. Ez egy olyan helyzet, amikor az ügyfél elégedett egy céggel. Az ügyfél elégedettsége azt tükrözi, hogy teljesültek-e az ügyfél elvárásai.

Amikor egy vállalat növeli az ügyfelek elégedettségét, csökkentheti a költségeket és növelheti az eladásokat. A boldog ügyfél gyakran ajánlja a céget barátainak, családtagjainak vagy kollégáinak, és ez új potenciális ügyfeleket hoz. A vállalat növelheti az elégedettséget minőségi termékek, szolgáltatások és ügyféltámogatás biztosításával, árak vagy jó áruházi hangulat alapján. De sok más módszer is létezik.

Vevői Elégedettség
Vektor vevői visszajelzés koncepció lapos stílusú – kézzel ellenőrzi a kiváló jelet egy felmérésben
Vissza a szójegyzékhez

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.