Mi az Ügyfél elégedettség?
A vevői elégedettség a termékek, szolgáltatások vagy az ügyfélszolgálat által okozott intenzitású- vagy fokú elégedettség. Ez egy olyan helyzet, amikor az ügyfél elégedett egy céggel. Az ügyfél elégedettsége azt tükrözi, hogy teljesültek-e az ügyfél elvárásai.
Amikor egy vállalat növeli az ügyfelek elégedettségét, csökkentheti a költségeket és növelheti az eladásokat. A boldog ügyfél gyakran ajánlja a céget barátainak, családtagjainak vagy kollégáinak, és ez új potenciális ügyfeleket hoz. A vállalat növelheti az elégedettséget minőségi termékek, szolgáltatások és ügyféltámogatás biztosításával, árak vagy jó áruházi hangulat alapján. De sok más módszer is létezik.

Expert note
A vállalatok számára létfontosságú az elégedett ügyfelek megléte, hiszen az elégedett vásárlók hosszú távon maradnak és elősegítik a cég növekedését.

A vásárló középpontú üzleti stratégiák rengeteget hozzáadhatnak az értékesítési igényekhez és az elégedettséghez. Az ügyfélszolgálati jelentések segítenek a szolgáltatás és termékfejlesztés során, míg az online tudásbázis és ügyfélportál segítségével az ügyfelek megkereshetik a szükséges információkat és kérdéseket tehetnek fel a fórumon. A LiveAgent egy magyar ügyfélszolgálati szoftver, amely segít megoldani a vásárlói kérdéseket és biztosítja a kitűnő vásárlói élményt. Az "utolsó esély" e-mail sablonok használata hatékony e-mail marketing stratégiát eredményezhet, mivel a "kihagyástól való félelem" motiválja a vásárlókat, hogy ne maradjanak le semmiről.
Ügyfél elégedettségi felmérés kérdések
Az ügyfél elégedettségének javítása és a profit növelése fontos a cégek számára. Az ügyfél-visszajelzések elemzése segít a fejlesztésben és az új termékek fejlesztésében. A Nicereply és a LiveAgent kombinálása lehetővé teszi az ügyfélfelmérések beágyazását az üzenetváltások során. Az ügyfél elégedettségének méréséhez három mutató áll rendelkezésre: NPS, CSAT és CES. Az ügyfél elégedettségi felmérések kérdőívek, amik segítenek megérteni az ügyfelek elégedettségi szintjét a termékekkel, szolgáltatásokkal, ügyfélszolgálattal kapcsolatban. A Nicereply készített egy cikket a vállalatok számára a megfelelő mutató kiválasztásáról, és a visszajelzések megosztása az egész csapattal segít a fejlesztésben. Az ügyfél elégedettségi felmérések segítenek abban is, hogy mi működik és mi nem, miben kell fejlődnie, ami által jobb élményt nyújthat ügyfelei számára.
A cikk számos tanácsot ad az ügyfélértékelések és a hívásátirányítások kezeléséhez. Az elégedett ügyfelek fontosak, ezért fontos a rendszeres ügyfél-visszajelzések begyűjtése és használata. A hívásátirányítások pedig segíthetnek javítani az ügyfél-elégedettséget és az ügynökök hatékonyságát. A LiveAgent kínál számos olyan funkciót, amelyek segíthetnek a call centerek hatékonyabb működésében.
A Quality Unit Kft. bemutatja a LiveAgent nevű ügyfélszolgálati szoftverét, amely a funkcióit, integrációit, árazását és támogatását tartalmazza. Az oldal lehetőséget biztosít a demo időpont foglalására és hírlevél feliratkozásra, valamint bemutatja vásárlói és partnerei véleményét. A cég javasolja az ügyfelekkel való interakciót a közösségi médiában, ajándékokat, szabályok megszegését és a személyes köszönetet, hogy hűségüket fenntartsák. Az élő chat használata növelheti a konverziót és javíthatja az ügyfélélményt. Az oldalon szerepelnek elérhetőségek és lehetőség van a LiveAgent szoftver létrehozására.