Mi az Ügyfél elégedettség?
A vevői elégedettség a termékek, szolgáltatások vagy az ügyfélszolgálat által okozott intenzitású- vagy fokú elégedettség. Ez egy olyan helyzet, amikor az ügyfél elégedett egy céggel. Az ügyfél elégedettsége azt tükrözi, hogy teljesültek-e az ügyfél elvárásai.
Amikor egy vállalat növeli az ügyfelek elégedettségét, csökkentheti a költségeket és növelheti az eladásokat. A boldog ügyfél gyakran ajánlja a céget barátainak, családtagjainak vagy kollégáinak, és ez új potenciális ügyfeleket hoz. A vállalat növelheti az elégedettséget minőségi termékek, szolgáltatások és ügyféltámogatás biztosításával, árak vagy jó áruházi hangulat alapján. De sok más módszer is létezik.
Expert’s note
A vállalatok számára létfontosságú az elégedett ügyfelek megléte, hiszen az elégedett vásárlók hosszú távon maradnak és elősegítik a cég növekedését.
A Quality Unit LLC weboldalának segítségével a látogatók értesülhetnek a LiveAgent alkalmazás előnyeiről és a vállalkozás elérhetőségeiről. A szolgáltatás növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést, melyet az ügyfelek a legjobb támogatásnak tartanak. A LiveAgent kapcsolati központ szoftver automatikusan áthelyezi az összes bejövő és kimenő hívást az ügyféljegyekbe.
A kimenő értékesítés folyamata magában foglalja az ügyletek lezárását és a személyre szabott ajánlatokat kínálva növeli az ügyfélhűséget és a bevételt. Az ügyfélszolgálat növekvő fontossága miatt az ügyfélszolgálati támogatások kiemelkedő lehetőségeket kínálnak az ügyfél élmény fejlesztésére. Az élő chat támogatás javítja az eladásokat és a konverziós arányt, és pozitívabb megítélést ad a márkáknak. Az ügynököknek különböző készségekre van szükségük, és fontos a visszajelzések elérhetősége és megfogalmazása. Az ügyfélszolgálati jelentések a LiveAgent rendszerében elérhetők és áttekintik az SLA megfelelőséget. A szünet fontos, mert segít elkerülni a nem teljesített SLA-kat és a belső kommunikáció hiányát.
A LiveAgent célja dicsérni, motiválni, szórakoztatni, növelni a hatékonyságot és elősegíteni a csapatmunkát. Az élő chat jelentős mértékben növeli az eladásokat és a konverziós arányt, valamint a pozitív visszajelzések javítják a termék vagy szolgáltatás minőségét és hatékony marketing eszközöknek számítanak. Az ügyfél elégedettségi felméréseket testre szabni kell a vállalat igényei szerint, mivel a vásárlók elégedettsége fontos az üzletmenet szempontjából.