Mi az Ügyfél űrlap?
A nagyszerű ügyfélszolgálat növeli az ügyfelek elégedettségét és hűségét. A jobb támogatás érdekében több információra van szükség az ügyfelekről. A megszerzés egyik módja az ügyfél űrlap. Tudni fogja, hogy az ügyfelek hányszor léptek kapcsolatba korábban a vállalattal, azok preferenciáiról és még sok minden másról.
Ezeket az ügyfél-űrlapokat ügynökök is kitölthetik az ügyfelekkel való kommunikációt követően. Akkor az ügynököknek több információjuk van, és gyorsabban és jobban tudnak segíteni az ügyfeleknek.
Szakértői megjegyzés
Az ügyfél űrlap hatékony megoldást jelent az ügyfelekkel való kommunikáció kezeléséhez és információgyűjtéséhez, javítva ezzel az elégedettséget és a hűséget.

A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver erősíti az ügyfélkapcsolatokat. A rendszer különböző vállalkozások számára komplex megoldást nyújt, beleértve az inbound értékesítési kampányokat és a gamifikációt. Az ügynökök teljesítménye nyomon követhető, az ügyfelek értékelése alapján rangsorolás is lehetséges. Jelentést készíthet a jutalmazott és megrovott ügynökökről, és az adatok exportálhatók.
The LiveAgent software offers unique features and integrations for customer service, including customizable buttons and time-saving functions. Key to successful customer service is support that addresses customer problems and finds solutions. The benefits of LiveAgent include live chat, ticket redirection, and satisfaction surveys with free templates available. The software also provides options for creating service reports, data migration, and complaint management. Interested individuals or businesses can request a detailed demo and pricing information.