• Sablonok
  • Ügyfélszolgálati igénylőlapok sablonjai

Ügyfélszolgálati igénylőlapok sablonjai

A jó ügyfélszolgálat biztosítása nem elég ahhoz, hogy kitűnjön a többiek közül a zsúfolt piacon. Ez a szabály egyaránt vonatkozik a B2C és a B2B vállalkozásokra, valamint a szükséges árukat, luxustermékeket vagy szoftvereket árusító vállalkozásokra.

Miért? Mivel manapság a vásárlók elvárásai magasabbak, és megszokták a személyre szabott és pozitív élményeket. Ezek a pozitív tapasztalatok szorosan kapcsolódnak a modern ügyfélszolgálat egyik alapelvéhez – a többcsatornás ügyféltámogatáshoz.

A többcsatornás ügyfélszolgálat szerepe és előnyei

A többcsatornás ügyfélszolgálat azt jelenti, hogy elérhetővé válnak az ügyfelek különböző kommunikációs csatornákon, és minden csatornán azonos szintű támogatást nyújtanak. Mint ilyen, a többcsatornás támogatással lehetővé kell tenni az ügyfelek számára, hogy zökkenőmentesen váltsanak kommunikációs csatornákat (telefonról  e-mailre, vagy közösségi médiára és élő chatre) anélkül, hogy problémáikat és kérdéseiket meg kellene ismételniük a különböző támogatási ügynököknek.

A többcsatornás ügyfélszolgálat fő előnyei az ügyfélélmény nyilvánvaló javításán kívül a következők:

1. További információk szerzése az ügyfelekről

Az ügyfelekkel való kapcsolattartás az általuk választott különböző csatornákon keresztül segíthet jobban megérteni igényeiket, kívánságaikat, elvárásaikat és problémáikat. A több csatornán folytatott kommunikáció nagyszerű módja annak, hogy megismerje őket, és megmutassa hajlandóságát, hogy kényelmessé tegye őket.

1. További információk szerzése az ügyfelekről - App - Uploads - 2020 - 11 - Group 586.png
Mentse az ügyfelek betekintését a beépített CRM-be.

2. Betekintés gyűjtése a termékeire vagy szolgáltatásaira

Számos értékes betekintést és felbecsülhetetlen visszajelzést gyűjthet termékével vagy szolgáltatásával kapcsolatban, miközben kapcsolatba lép az ügyfelekkel a különböző platformokon. Általában az ügyfelek hajlandóbbak megosztani véleményüket az Ön termékével vagy szolgáltatásával kapcsolatban egy olyan csatornán, amely természetesebbnek érzi őket. A „természetesebb” kifejezés alatt például a közösségi média üzeneteit vagy e-mailt értjük, szemben az ügyfél-elégedettség felmérésével vagy az előugró NPS-kérdésekkel.

3. Az ügynökök termelékenységének és teljesítményének javítása

Hogyan? Lehetetlennek tűnhet, de a többcsatornás ügyfélszolgálat felajánlása valóban megkönnyíti és gyorsítja ügynökei munkáját. Hogyan? Mivel a többcsatornás támogatás felajánlása megköveteli, hogy egy vállalat hatékonyabban szervezze meg ügyfélszolgálatát a többcsatornás támogatáshoz képest. Ennek köszönhetően az ügynökök produktívabban dolgozhatnak és teljesítményük idővel javulni fog.

ügynök-teljesítmény-LiveAgent
Ügynök teljesítményjelentések a LiveAgentben

4. Jelentős megtakarítás az ügyfélszolgálat költségein

Az omnichannel ügyfélszolgálat felajánlása jelentős megtakarítást jelent az ügyfélszolgálat költségvetésében. Egyetlen ügynök több kérést képes azonos idő alatt megoldani – ez közvetlenül kapcsolódik az ügynök termelékenységének növekedéséhez. Ráadásul az ügynökök kevésbé frusztráltak és munkájuk könnyebb. Ez azt jelenti, hogy motivációjuk és munkamoráljuk javul.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Ügyfélszolgálati igénylőlapok sablonjai

Ügyfélszolgálati igénylőlap sablon 1


Please provide us with the basic information below. It will help our agent start working on your request faster.

First name:
Last name:
Client ID:
Email:
Phone no.:

Please briefly describe your request:
[Long text field]

When can we contact you?[Calendar for the customer to select a date]

How would you like to be contacted? [List of options]

[Button] Submit your request

[Message after form submission]
Thank you for completing the form. We will start working on your request as soon as possible/in [X] minutes/today/etc.

Ügyfélszolgálati igénylőlap sablon 2


Please fill out the fields below and describe your problem. We’ll be happy to help!

First and last name:
Client no.:

Which department would you like to contact? [drop-down list of available departments]

How can we help? Describe your request:
[Long text field]

How long can you wait for us to contact you? [X minutes/X hours/X working days]

[Button] Send a request

[Message after form submission]
We’ve just received your request, and our agents will start working on it shortly.

Ügyfélszolgálati igénylőlap sablon 3


Fill out the form below to help us assist you faster. It will only take you up to [X] minutes.

First name:
Last name:
Email address:
Order no.*:

When was the last time you were contacted by one of our service agents? [Calendar for customer to select a date]

Please describe your request. Be as specific as possible.
[Long text field]

[Button] Click here to send your request

* You can find this order no. in the email confirmation we sent after you placed the order.

[Message after form submission]
Your request has just been sent. We will start working on your request today.

Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen hosszú legyen egy ügyfélszolgálati igénylőlap?

Az ügyfélszolgálat igénylőlapjának a lehető legrövidebbnek kell lennie. Csak a legfontosabb mezőket tartalmazzák, például az ügyféladatokat (utó- és vezetéknév, e-mail, szükség esetén telefonszám), egy hosszú szöveges mezőt az ügyfél számára a kérés leírására, valamint egy „beküldés” gombot.

Ha az ügyfélszolgálat összetettebb és néhány csapatból áll, az ilyen űrlapoknak tartalmazniuk kell egy legördülő listát is, ahol az ügyfél kiválaszthatja, melyik csapattal szeretne kapcsolatba lépni. Más legördülő listákat is felvehet, de ne feledje, hogy az űrlapnak a lehető legrövidebbnek és egyszerűbbnek kell lennie.

Milyen nyelvezetet kell használni az ügyfélszolgálat igénylőlapján?

Az ügyfélszolgálat igénylőlap hosszához és felépítéséhez hasonlóan az űrlapot könnyen emészthető nyelven kell írni. Használjon érthető és az ügyfelek számára ismert állításokat. Kerülje el a zsargont vagy a szaknyelv használatát, kerülje a frázisos igék vagy összetett mondatok használatát. Ne feledje, hogy ügyfelei elfoglaltak, ezért percek vagy akár másodpercek alatt is el kell tudniuk küldeni az űrlapot anélkül, hogy időt töltenének a vállalati kód értelmezésével.

Milyen gyorsan kell megválaszolnom a beküldött igénylőlapot?

Az egyszerű válasz erre a kérdésre a lehető leggyorsabb, de tudjuk, hogy ezt könnyebb elmondani, mint megtenni. Az ügyfélkérelem megválaszolásához szükséges időt az ügyfélszolgálati csoporton belül kell meghatározni, és ha lehetséges, az ügyfélszolgálati ügynökök által aláírt szolgáltatási szintű megállapodással (SLA) kell megerősíteni. A válaszidők iparáganként és vállalatonként változhatnak, sok változótól függően.

Ezek a változók tartalmazhatják az ügyfelek számát az ügyfélszolgálati csapatban, az ügyfélszolgálat jegyeinek mennyiségét egy adott időszakban, az ügyfélkérelmek összetettségét, az ügyfélszolgálat műveleteinek automatizáltságát és az ügyfél minőségét szolgáltató szoftvert, csak néhányat említve.

A csapaton belüli belső feltételektől függetlenül az ügyfélszolgálati ügynökeinek arra kell törekednie, hogy az ügyfelek érdekeit szem előtt tartva válaszoljon az ügyfelek kéréseire, amint azokat benyújtják.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you improve customer service. Curious about all the opportunities?

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen hosszú legyen egy ügyfélszolgálati igénylőlap?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az ügyfélszolgálat igénylőlapjának a lehető legrövidebbnek kell lennie. Csak a legfontosabb mezőket tartalmazzák, például az ügyféladatokat (utó- és vezetéknév, e-mail, szükség esetén telefonszám), egy hosszú szöveges mezőt az ügyfél számára a kérés leírására, valamint egy „beküldés” gombot.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen nyelvezetet kell használni az ügyfélszolgálat igénylőlapján?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Használjon érthető és az ügyfelek számára ismert állításokat. Kerülje el a zsargont vagy a szaknyelv használatát, kerülje a frázisos igék vagy összetett, összetett mondatok használatát.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen gyorsan kell megválaszolnom a beküldött igénylőlapot?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A csapaton belüli belső feltételektől függetlenül az ügyfélszolgálati ügynökeinek arra kell törekednie, hogy az ügyfelek érdekeit szem előtt tartva válaszoljon az ügyfelek kéréseire, amint azokat benyújtják.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.