A modern ügyfélszolgálat többcsatornás kommunikációra épül. Az ügyfélszolgálati igénylőlapok sablonjai az ügyfélszolgálat hatékonyságát és eredményességét növelhetik. Ezekre a sablonokra mind a B2C, mind a B2B vállalkozásokra szükség lehet, az ügyfélközpontú megközelítés ugyanis kulcsfontosságú a vállalatok sikeréhez.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
A jó ügyfélszolgálat biztosítása nem elég ahhoz, hogy kitűnjön a többiek közül a zsúfolt piacon. Ez a szabály egyaránt vonatkozik a B2C és a B2B vállalkozásokra, valamint a szükséges árukat, luxustermékeket vagy szoftvereket árusító vállalkozásokra.
Miért? Mivel manapság a vásárlók elvárásai magasabbak, és megszokták a személyre szabott és pozitív élményeket. Ezek a pozitív tapasztalatok szorosan kapcsolódnak a modern ügyfélszolgálat egyik alapelvéhez – a többcsatornás ügyféltámogatáshoz.
A többcsatornás ügyfélszolgálat azt jelenti, hogy elérhetővé válnak az ügyfelek különböző kommunikációs csatornákon, és minden csatornán azonos szintű támogatást nyújtanak. Mint ilyen, a többcsatornás támogatással lehetővé kell tenni az ügyfelek számára, hogy zökkenőmentesen váltsanak kommunikációs csatornákat (telefonról e-mailre, vagy közösségi médiára és élő chatre) anélkül, hogy problémáikat és kérdéseiket meg kellene ismételniük a különböző támogatási ügynököknek.
A többcsatornás ügyfélszolgálat fő előnyei az ügyfélélmény nyilvánvaló javításán kívül a következők:
Az ügyfelekkel való kapcsolattartás az általuk választott különböző csatornákon keresztül segíthet jobban megérteni igényeiket, kívánságaikat, elvárásaikat és problémáikat. A több csatornán folytatott kommunikáció nagyszerű módja annak, hogy megismerje őket, és megmutassa hajlandóságát, hogy kényelmessé tegye őket.
Számos értékes betekintést és felbecsülhetetlen visszajelzést gyűjthet termékével vagy szolgáltatásával kapcsolatban, miközben kapcsolatba lép az ügyfelekkel a különböző platformokon. Általában az ügyfelek hajlandóbbak megosztani véleményüket az Ön termékével vagy szolgáltatásával kapcsolatban egy olyan csatornán, amely természetesebbnek érzi őket. A „természetesebb” kifejezés alatt például a közösségi média üzeneteit vagy e-mailt értjük, szemben az ügyfél-elégedettség felmérésével vagy az előugró NPS-kérdésekkel.
Hogyan? Lehetetlennek tűnhet, de a többcsatornás ügyfélszolgálat felajánlása valóban megkönnyíti és gyorsítja ügynökei munkáját. Hogyan? Mivel a többcsatornás támogatás felajánlása megköveteli, hogy egy vállalat hatékonyabban szervezze meg ügyfélszolgálatát a többcsatornás támogatáshoz képest. Ennek köszönhetően az ügynökök produktívabban dolgozhatnak és teljesítményük idővel javulni fog.
Az omnichannel ügyfélszolgálat felajánlása jelentős megtakarítást jelent az ügyfélszolgálat költségvetésében. Egyetlen ügynök több kérést képes azonos idő alatt megoldani – ez közvetlenül kapcsolódik az ügynök termelékenységének növekedéséhez. Ráadásul az ügynökök kevésbé frusztráltak és munkájuk könnyebb. Ez azt jelenti, hogy motivációjuk és munkamoráljuk javul.
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
First name:
Last name:
Client ID:
Email:
Phone no.:
Please briefly describe your request:
[Long text field]
…
When can we contact you?[Calendar for the customer to select a date]
How would you like to be contacted? [List of options]
[Button] Submit your request
[Message after form submission]
Thank you for completing the form. We will start working on your request as soon as possible/in [X] minutes/today/etc.
First and last name:
Client no.:
Which department would you like to contact? [drop-down list of available departments]
How can we help? Describe your request:
[Long text field]
…
How long can you wait for us to contact you? [X minutes/X hours/X working days]
[Button] Send a request
[Message after form submission]
We’ve just received your request, and our agents will start working on it shortly.
First name:
Last name:
Email address:
Order no.*:
When was the last time you were contacted by one of our service agents? [Calendar for customer to select a date]
Please describe your request. Be as specific as possible.
[Long text field]
…
[Button] Click here to send your request
* You can find this order no. in the email confirmation we sent after you placed the order.
[Message after form submission]
Your request has just been sent. We will start working on your request today.
Az ügyfélszolgálat igénylőlapjának a lehető legrövidebbnek kell lennie. Csak a legfontosabb mezőket tartalmazzák, például az ügyféladatokat (utó- és vezetéknév, e-mail, szükség esetén telefonszám), egy hosszú szöveges mezőt az ügyfél számára a kérés leírására, valamint egy „beküldés” gombot.
Ha az ügyfélszolgálat összetettebb és néhány csapatból áll, az ilyen űrlapoknak tartalmazniuk kell egy legördülő listát is, ahol az ügyfél kiválaszthatja, melyik csapattal szeretne kapcsolatba lépni. Más legördülő listákat is felvehet, de ne feledje, hogy az űrlapnak a lehető legrövidebbnek és egyszerűbbnek kell lennie.
Az ügyfélszolgálat igénylőlap hosszához és felépítéséhez hasonlóan az űrlapot könnyen emészthető nyelven kell írni. Használjon érthető és az ügyfelek számára ismert állításokat. Kerülje el a zsargont vagy a szaknyelv használatát, kerülje a frázisos igék vagy összetett mondatok használatát. Ne feledje, hogy ügyfelei elfoglaltak, ezért percek vagy akár másodpercek alatt is el kell tudniuk küldeni az űrlapot anélkül, hogy időt töltenének a vállalati kód értelmezésével.
Az egyszerű válasz erre a kérdésre a lehető leggyorsabb, de tudjuk, hogy ezt könnyebb elmondani, mint megtenni. Az ügyfélkérelem megválaszolásához szükséges időt az ügyfélszolgálati csoporton belül kell meghatározni, és ha lehetséges, az ügyfélszolgálati ügynökök által aláírt szolgáltatási szintű megállapodással (SLA) kell megerősíteni. A válaszidők iparáganként és vállalatonként változhatnak, sok változótól függően.
Ezek a változók tartalmazhatják az ügyfelek számát az ügyfélszolgálati csapatban, az ügyfélszolgálat jegyeinek mennyiségét egy adott időszakban, az ügyfélkérelmek összetettségét, az ügyfélszolgálat műveleteinek automatizáltságát és az ügyfél minőségét szolgáltató szoftvert, csak néhányat említve.
A csapaton belüli belső feltételektől függetlenül az ügyfélszolgálati ügynökeinek arra kell törekednie, hogy az ügyfelek érdekeit szem előtt tartva válaszoljon az ügyfelek kéréseire, amint azokat benyújtják.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you improve customer service. Curious about all the opportunities?
Az ügyfélszolgálati LiveAgent lehetőségeit bemutató demó elérhető. Az ügyfélszolgálati szoftvernek számos funkciója van, és könnyen integrálható más rendszerekkel. A LiveAgent magas értékelésű, és támogatást is nyújt. Lehetőség van ingyenes próbaverzió indítására. A vállalat blogot és webináriumokat is biztosít a felhasználók számára. Sales elérhetőségek is megtalálhatók a weboldalon.
This text focuses on the importance of internal linking and SEO plugins for WordPress, emphasizing the benefits of automated solutions such as better user experience and personalized link equity distribution. It also discusses the use of LiveAgent, a free chat room solution for small businesses to improve customer service and increase sales. The Quality Unit LLC website offers support and the option to accept or reject cookies.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.