Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Számtalan módja a fejlődésnek
egyetlen eszközzel

Növelje a konverziós rátát a LiveAgent segítségével.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
helpdesk software animation
Use case scenarios

Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el

Minden vállalat igyekszik az átváltási ráták növelésére új utak találásával, ami forgalmat hoz oldalukra. Bár ha a potenciális vásárlók átkonvertálásáról van szó meglévő vásárlókká, ez a metódus alacsony sikerességi rátával rendelkezik.

A legjobb út, hogy növelje az átváltási rátákat az az, hogy fókuszáljon az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállítására. Egy nagyszerű példa az élő chat beültetése és a valós idejű támogatás nyújtása vásárlóinak.

Ezek a kis állítások kompletten átváltoztathatják átváltási erőfeszítéseit. Valójában, a vállalatok, amelyek azt mondták, hogy az ügyfélszolgálatuk növelésére fókuszálnak, 11%-al magasabb átváltási rátát jelentettek azoknál a vállalatoknál, akik nem arra fókuszálnak.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
Definition of conversion rates

Mik azok az átváltási ráták

Az átváltási rátája a látogatóinak azon százaléka, akik teljesítenek egy kívánt célt (regisztrálnak a próbaidőszakra, feliratkoznak, vásárolnak egy terméket) az összes látogató közül.

Egy magas átváltási ráta azt sugallja, hogy marketing stratégiája sikeres és hogy a termék könnyedén elérhető honlapján.

Milyen a jó átváltási ráta?

Az átváltási ráták iparáganként és bizniszmodellenként változhat, így talán végeznie kell egy kis kutatást, hogy lássa, hogy éppen hol áll. Egy nagyszerű forrás erre a Google Adwords Iparági Szintjel eszköz. Bár, konvencionálisan egy jó átváltási ráta valahol 2% és 5% között van.

Good conversion rate
Ways to improve conversion rates

Hogyan növeljle az átváltási rátát

Az átváltási ráta emelése azt jelenti, hogy az oldal forgalmából több jelentőségteljes akció fog létrejönni, ami növelni fogja vállalatát, ha ez azt is jelenti, hogy ki kell töltenie egy űrlapot, ami által vezetővé váljon vagy hogy vásárolnia kelljen.

Az alacsony átváltási ráta ezen problémák miatt jöhetnek létre:

non enticing offerNem csábító ajánlat

stop sign Eredménytelen oldal dizájn

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Kapus migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legelterjedtebb ügyfélszolgálati megoldásokból.

badges

Az első lépések az átváltások fejlesztése

A legjobb út, hogy növelje az átváltási rátát, nem más, mint hogy újragondolja az ajánlatát. Ha ügyfelei nem veszik amit ajánl, talán azt jelentheti, hogy az ajánlat vagy túl drága vagy nem visz elég értéket a célközönségnek.

A második lépés, hogy optimalizálja oldalát az átváltásokhoz.

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Gondolja újra ajánlatát

-Alacsonyabb árpont

-Növekedett funkcionalitás

-Készítsen extra ösztönzőket, például ingyenes szállítást

-Készítsen szimplán ellenállhatatlan ajánlatokat, amiket vásárlói nem tudnak visszautasítani

Growing trend of increased productivity

Optimalizálja oldalát

-A/B teszt különböző elemek

-Használjon erős CTA-kat

-Vizsgálja meg a fejléc másolatot és a gomb/űrlap elhelyezést

-Bizonyosodjon meg arról, hogy a tartalma megfelelően jelenik meg mobilon

Share knowledge with customers to battle bad conversion rates

Extra: Legyen tudatos minden interakcióban

Azon kívül, hogy azonnali válaszokat nyújt vásárlóinak, nagyon fontos, hogy értékelje a vásárló idejét. Ha meg szeretné nyerni a vásárlókat, bizonyosodjon meg benne, hogy tudatában van előző vásárlásukkal és minden előző interakcióval, amit a vállalattal végzett, a használt csatornától függetlenül.

Azáltal, hogy felkészült és tudatos, le tudja nyűgözni ügyfeleit bármikor, ha támogatást kérnek.

Még mindig hiányzik az átváltás?

Alacsony átváltási rátákkal, magas ugrási rátákkal vagy magas bevásárló kosár elhagyási rátákkal küzd? küzd? Ha igennel válaszolt, a potenciális vásárlói talán az egyik problémát tapasztalják:

Real time supportValós idejű támogatás hiánya

Call us online buttonNincs az oldalon támogatás

Shopping cartKomplikált vásárlási folyamat

Uncertainty Bizonytalanság

 

Still lacking good conversion rates

A vásárlói erőfeszítés csökkentése a lényeg

Vásárlói csak egy Google keresésnyire vannak termékei alternatíváitól. Ne adjon rá okot, hogy elvándoroljanak.

icon lightbulb

Egyszerűsítse a vásárlási folyamatot

Ne tegye a vásárlási folyamatot komplexé. Kerülje a sok lépés készítését, fölösleges kérdések kérdezését, vagy a regisztráció kérését a vásárláshoz.

Group 370 icon

Biztosítson összcsatornás támogatást

Adjon vásárlóinak több utat, hogy kapcsolatba lépjenek önnel és biztosítson rendes támogatást minden csatornán keresztül. Állítsa be a tudásbázisokat, vásárlói portálokat és GYIK-et az önkiszolgálási lehetőséghez.

Talker icon

Chateljen vásárlóival valós időben

Segítse ki vásárlóit valós időben. Válaszoljon minden kérdésre, ami irányulhat a termékre, szállításra, érkezésre, hogy továbblökje őket az átváltási tölcséren.

Increase conversion rates with chat button

Növelje az átváltást egy gomb megnyomásával

A kutatás azt mutatja, hogy egy élő chat widget hozzáadása a honlapjához 27%-al növelheti az átváltási rátáját. Iparágától függően, ez a szám sokkal magasabb lehet. Az élő chat marginális költségével ez egyszerű.

Szóval hogyan tudja az élő chat megnövelni az átváltási rátákat ilyen könnyen? A vásárlóknak sok kérdésük van online vásárláskor. De csak egy korlátozott ideig van lehetőség a megválaszolásukra. Ha nem kapnak azonnali támogatást, nagyobb valószínűséggel fognak alternatívákat keresni és a konkurenciától vásárolni.

Biztosítson önkiszolgáló lehetőségeket

A vásárlóinak talán vannak olyan kérdései, ami megválaszolható egy egyszerű kereséssel a honlapon. Ha nem találják az információt, amit keresnek, frusztráltak lesznek és csalódottak.

Biztosítson számukra egy kijelölt helyet, mint például egy vásárlói portál, ahol megnézhetik a gyakran ismétlődő kérdéseket (GYIK) a szállításról, méretezésről és még több mindenről. Ez a típusú támogatás nagyon értékelhető, 0 erőfeszítéssel jár ügynökeinek és 0-24 elérhető.

Create self service portal in LiveAgent
Be proactive

Legyen proaktív

Ha potenciális látogatókat lát oldalán több percig, valószínűleg keresnek valamit vagy bizonytalanok az öntől való vásárlásban. Könnyítse meg a vásárlók aggodalmait azzal, hogy proaktívan meghívja őket chatelni.

Bármilyen kérdést válaszoljon meg a termékek iránt, illetve vezesse őket a megfelelő irányba.

Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, jegyrendszert és az automatizációt, ami lehetővé teszi számunkra a kivételes támogatás nyújtását vásárlóink számára.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

A szolgáltatás szintje tükrözi a termékét

Egy nagyszerű termék önmagában nem elég. Gyakran a vásárlók azért hagyják el a márkákat, mert a kapott szolgáltatás szintje nem elég jó. A vásárlók megbecsültnek szeretnék érezni magukat, mert alkut kötöttek cégével. Hogy elkerülje a vitákat és növelje az átváltást, fontos, hogy egy vásárló-centrikus kultúrát építsen ki vállalatában.

86%-a a vásárlóknak hajlandó többet fizetni egy jobb szolgáltatási élmény miatt.

Az olyan ügyfelek, akik jó ügyfélszolgálatot kapnak, valószínűbben ajánlják az üzletet és termékeit vagy szolgáltatásait másoknak.

Minél elégedettebbek vásárlói a szolgáltatásával, annál többet fognak vásárolni.

A vásárlóknál, akiknek rossz szolgáltatási élménye volt, 50%-al nagyobb az esély, hogy megossza online másokkal.

Email jegyrendszer

A LiveAgent-el az emailjei, chatei, hívásai, közösségi média megemlítései, és üzenetei a többi csatornákról egy univerzális postaládában fognak megjelenni.

Email ticketing
Powerful knowledge base builder

Tudásbázis építő

A LiveAgent lehetővé teszi, hogy többféle belső és külső tudásbázist készítsen GYIK-el, fórumokkal, cikkekkel és ajánlatokkal tele.

Hang és videó hívások

Építsen egy virtuális hívásközpontot az összcsatornás ügyfélszolgálati megoldás részeként. A LiveAgent központosítja a telefonhívásokat weboldaláról vagy a vezetékesről egy helyre.

Voice and video calls supported

Indokok, amiért a vállalatok a LiveAgent-et választják

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Social medias integrated into the help desk software

Közösségi média integrációk

Integrálja a kedvenc közösségi média profiljait a LiveAgent-be és válaszoljon publikus kommentekre posztjainál, privát beszélgetéseire vagy Tweetekre közvetlenül a fiókjából. Gondoskodjon több fiókról számos portálon és integrálja őket a LiveAgent-be. A Facebook, Twitter, Instagram és Viber mind tartalmazva van, hogy az ügyfélszolgálat olyan sima, gyors és hatékony legyen, amilyen csak lehet.

Analízis és jelentési irányítópult

Kapjon egy összefoglalást az ügyfélszolgálati részlegéről, a szolgáltatásról, amit biztosít és a vásárlói elégedettségéről. Nézze meg, ki lép interakcióba vállalatával és felügyelje a boldogságot, amit kapnak. Fókuszáljon az adatra, keressen helyet a fejlesztésre és építsen az erősségeire. Hozzon egy kis szórakozást vállalatához a gamifikációs funkciók engedélyezésével.

Smart analytics and reports
Self-service customer portal

Vásárlói portál

Készítsen vásárlói portálokat, így ügyfeleinek lesz egy központosított területük szerkeszteni a kapcsolati információjukat, fizetéseket létrehozni, jegyeket küldeni. Az átfogó vásárlói portál csökkenteni tudja a jegytölteteket és segít 0-24-es ügyfélszolgálatot biztosítani, még ha ügynökei offline-ok is. Kezdje el egy tudásbázis készítésével, ami magában foglalja a GYIK-et, fórumokat és adjon hozzá véleményezést és ajánlási widgetet a végére. Minden teljesen testreszabható, hogy megfeleljen a márkája irányelveinek.

Mi teszi az ügyfélszolgálati szoftverünket a megfelelő választássá?

A legtöbbet és legmagasabbra értékelt

A LiveAgent a legátnézettebb és #1 értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kisvállalatok számára 2020-ban.

A 21K-s vállalkozások preferálják

Több, mint 21.000 vállalat számos iparágon belül a LiveAgent-et válaszotta ügyfélszolgálati szükségleteinek.

Több, mint 180+ funckió

180+ funkcióval40+ integrációval és végtelen testreszabással, az eszköz könnyedén alkalmazkodik vállalati igényeihez.

Felhő-alapú és biztonságos

Teljesen felhő-alapú, biztonságos, egyszerű beállítani és használni. Kezdje el a LiveAgent-el perceken belül.

Ár-érték arány? Felülmúlhatatlan

A LiveAgent egy haladó segédpult rendszer, ami segít fejleszteni az ügyfélszolgálatát és a konverziós rátáját egyidejűleg. A szoftverünk versenyképes árazású és hiba lenne kihagyni ennyiért, figyelembe véve a hatalmas mennyiségű funkciókat, amelyeket ajánl. Próbálja ki a LiveAgent-et ma.

Ticket+Chat

Ticket+Chat

Ideal for small to medium sized businesses

$29/mo
Ticket+Chat

All-Inclusive

Ideal for businesses of all sizes and large corporations

$39/mo

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan növelheti a konverziós rátákat?

A LiveAgent egy erőteljes segédpult szoftver, ami segíti az ügyfél kérelmek kezelését több csatornán keresztül hatékonyan egyetlen interfészről. Sőt, integrálódik a weboldalával és a közösségi hálózataival. Ezáltal új ügyfeleket vonzhat, növelheti a konverziós rátáit és fejleszti a brandje figyelemfelkeltését.

Milyen üzleti előnyöket kínál a LiveAgent a növekedett konverziós rátákon kívül?

A LiveAgent üzleti előnyeibe tartozik a növekedett ügyfél elégedettség, ügyfél visszatartás, ügyfél lojalitás és a csökkentett felmondási arány, a növekedett konverziós rátákon kívül.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót