Minden vállalat igyekszik az átváltási ráták növelésére új utak találásával, ami forgalmat hoz oldalukra. Bár ha a potenciális vásárlók átkonvertálásáról van szó meglévő vásárlókká, ez a metódus alacsony sikerességi rátával rendelkezik.
A legjobb út, hogy növelje az átváltási rátákat az az, hogy fókuszáljon az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállítására. Egy nagyszerű példa az élő chat beültetése és a valós idejű támogatás nyújtása vásárlóinak.
Ezek a kis állítások kompletten átváltoztathatják átváltási erőfeszítéseit. Valójában, a vállalatok, amelyek azt mondták, hogy az ügyfélszolgálatuk növelésére fókuszálnak, 11%-al magasabb átváltási rátát jelentettek azoknál a vállalatoknál, akik nem arra fókuszálnak.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Az átváltási rátája a látogatóinak azon százaléka, akik teljesítenek egy kívánt célt (regisztrálnak a próbaidőszakra, feliratkoznak, vásárolnak egy terméket) az összes látogató közül.
Egy magas átváltási ráta azt sugallja, hogy marketing stratégiája sikeres és hogy a termék könnyedén elérhető honlapján.
Az átváltási ráták iparáganként és bizniszmodellenként változhat, így talán végeznie kell egy kis kutatást, hogy lássa, hogy éppen hol áll. Egy nagyszerű forrás erre a Google Adwords Iparági Szintjel eszköz. Bár, konvencionálisan egy jó átváltási ráta valahol 2% és 5% között van.
Az átváltási ráta emelése azt jelenti, hogy az oldal forgalmából több jelentőségteljes akció fog létrejönni, ami növelni fogja vállalatát, ha ez azt is jelenti, hogy ki kell töltenie egy űrlapot, ami által vezetővé váljon vagy hogy vásárolnia kelljen.
Az alacsony átváltási ráta ezen problémák miatt jöhetnek létre:
Eredménytelen oldal dizájn
Kapus migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legelterjedtebb ügyfélszolgálati megoldásokból.
A legjobb út, hogy növelje az átváltási rátát, nem más, mint hogy újragondolja az ajánlatát. Ha ügyfelei nem veszik amit ajánl, talán azt jelentheti, hogy az ajánlat vagy túl drága vagy nem visz elég értéket a célközönségnek.
A második lépés, hogy optimalizálja oldalát az átváltásokhoz.
-Alacsonyabb árpont
-Növekedett funkcionalitás
-Készítsen extra ösztönzőket, például ingyenes szállítást
-Készítsen szimplán ellenállhatatlan ajánlatokat, amiket vásárlói nem tudnak visszautasítani
-A/B teszt különböző elemek
-Használjon erős CTA-kat
-Vizsgálja meg a fejléc másolatot és a gomb/űrlap elhelyezést
-Bizonyosodjon meg arról, hogy a tartalma megfelelően jelenik meg mobilon
Azon kívül, hogy azonnali válaszokat nyújt vásárlóinak, nagyon fontos, hogy értékelje a vásárló idejét. Ha meg szeretné nyerni a vásárlókat, bizonyosodjon meg benne, hogy tudatában van előző vásárlásukkal és minden előző interakcióval, amit a vállalattal végzett, a használt csatornától függetlenül.
Azáltal, hogy felkészült és tudatos, le tudja nyűgözni ügyfeleit bármikor, ha támogatást kérnek.
Vásárlói csak egy Google keresésnyire vannak termékei alternatíváitól. Ne adjon rá okot, hogy elvándoroljanak.
Ne tegye a vásárlási folyamatot komplexé. Kerülje a sok lépés készítését, fölösleges kérdések kérdezését, vagy a regisztráció kérését a vásárláshoz.
Adjon vásárlóinak több utat, hogy kapcsolatba lépjenek önnel és biztosítson rendes támogatást minden csatornán keresztül. Állítsa be a tudásbázisokat, vásárlói portálokat és GYIK-et az önkiszolgálási lehetőséghez.
Segítse ki vásárlóit valós időben. Válaszoljon minden kérdésre, ami irányulhat a termékre, szállításra, érkezésre, hogy továbblökje őket az átváltási tölcséren.
A kutatás azt mutatja, hogy egy élő chat widget hozzáadása a honlapjához 27%-al növelheti az átváltási rátáját. Iparágától függően, ez a szám sokkal magasabb lehet. Az élő chat marginális költségével ez egyszerű.
Szóval hogyan tudja az élő chat megnövelni az átváltási rátákat ilyen könnyen? A vásárlóknak sok kérdésük van online vásárláskor. De csak egy korlátozott ideig van lehetőség a megválaszolásukra. Ha nem kapnak azonnali támogatást, nagyobb valószínűséggel fognak alternatívákat keresni és a konkurenciától vásárolni.
A vásárlóinak talán vannak olyan kérdései, ami megválaszolható egy egyszerű kereséssel a honlapon. Ha nem találják az információt, amit keresnek, frusztráltak lesznek és csalódottak.
Biztosítson számukra egy kijelölt helyet, mint például egy vásárlói portál, ahol megnézhetik a gyakran ismétlődő kérdéseket (GYIK) a szállításról, méretezésről és még több mindenről. Ez a típusú támogatás nagyon értékelhető, 0 erőfeszítéssel jár ügynökeinek és 0-24 elérhető.
Ha potenciális látogatókat lát oldalán több percig, valószínűleg keresnek valamit vagy bizonytalanok az öntől való vásárlásban. Könnyítse meg a vásárlók aggodalmait azzal, hogy proaktívan meghívja őket chatelni.
Bármilyen kérdést válaszoljon meg a termékek iránt, illetve vezesse őket a megfelelő irányba.
A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, jegyrendszert és az automatizációt, ami lehetővé teszi számunkra a kivételes támogatás nyújtását vásárlóink számára.
Peter Komornik, CEO
Egy nagyszerű termék önmagában nem elég. Gyakran a vásárlók azért hagyják el a márkákat, mert a kapott szolgáltatás szintje nem elég jó. A vásárlók megbecsültnek szeretnék érezni magukat, mert alkut kötöttek cégével. Hogy elkerülje a vitákat és növelje az átváltást, fontos, hogy egy vásárló-centrikus kultúrát építsen ki vállalatában.
86%-a a vásárlóknak hajlandó többet fizetni egy jobb szolgáltatási élmény miatt.
Az olyan ügyfelek, akik jó ügyfélszolgálatot kapnak, valószínűbben ajánlják az üzletet és termékeit vagy szolgáltatásait másoknak.
Minél elégedettebbek vásárlói a szolgáltatásával, annál többet fognak vásárolni.
A vásárlóknál, akiknek rossz szolgáltatási élménye volt, 50%-al nagyobb az esély, hogy megossza online másokkal.
A LiveAgent-el az emailjei, chatei, hívásai, közösségi média megemlítései, és üzenetei a többi csatornákról egy univerzális postaládában fognak megjelenni.
A LiveAgent lehetővé teszi, hogy többféle belső és külső tudásbázist készítsen GYIK-el, fórumokkal, cikkekkel és ajánlatokkal tele.
Építsen egy virtuális hívásközpontot az összcsatornás ügyfélszolgálati megoldás részeként. A LiveAgent központosítja a telefonhívásokat weboldaláról vagy a vezetékesről egy helyre.
“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert
Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik
“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron
“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam
“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad
“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga
“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal
“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison
Integrálja a kedvenc közösségi média profiljait a LiveAgent-be és válaszoljon publikus kommentekre posztjainál, privát beszélgetéseire vagy Tweetekre közvetlenül a fiókjából. Gondoskodjon több fiókról számos portálon és integrálja őket a LiveAgent-be. A Facebook, Twitter, Instagram és Viber mind tartalmazva van, hogy az ügyfélszolgálat olyan sima, gyors és hatékony legyen, amilyen csak lehet.
Kapjon egy összefoglalást az ügyfélszolgálati részlegéről, a szolgáltatásról, amit biztosít és a vásárlói elégedettségéről. Nézze meg, ki lép interakcióba vállalatával és felügyelje a boldogságot, amit kapnak. Fókuszáljon az adatra, keressen helyet a fejlesztésre és építsen az erősségeire. Hozzon egy kis szórakozást vállalatához a gamifikációs funkciók engedélyezésével.
Készítsen vásárlói portálokat, így ügyfeleinek lesz egy központosított területük szerkeszteni a kapcsolati információjukat, fizetéseket létrehozni, jegyeket küldeni. Az átfogó vásárlói portál csökkenteni tudja a jegytölteteket és segít 0-24-es ügyfélszolgálatot biztosítani, még ha ügynökei offline-ok is. Kezdje el egy tudásbázis készítésével, ami magában foglalja a GYIK-et, fórumokat és adjon hozzá véleményezést és ajánlási widgetet a végére. Minden teljesen testreszabható, hogy megfeleljen a márkája irányelveinek.
A LiveAgent a legátnézettebb és #1 értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kisvállalatok számára 2020-ban.
180+ funkcióval, 40+ integrációval és végtelen testreszabással, az eszköz könnyedén alkalmazkodik vállalati igényeihez.
A LiveAgent egy haladó segédpult rendszer, ami segít fejleszteni az ügyfélszolgálatát és a konverziós rátáját egyidejűleg. A szoftverünk versenyképes árazású és hiba lenne kihagyni ennyiért, figyelembe véve a hatalmas mennyiségű funkciókat, amelyeket ajánl. Próbálja ki a LiveAgent-et ma.
Legnépszerűbb
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Customerly-ről LiveAgent-re költözik?
A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak segít az ügyfélkommunikációban és az értékesítésben. A rendszer testreszabható, biztonságos és gyors működésű.
Átváltana CallPage-ről LiveAgent-re?
A LiveAgent aldomainjén termékfrissítések és promóciós ajánlatok érhetőek el. A cég segítséget nyújt az adatok CallPage-ről történő áttelepítéséhez. Ingyenes próbaidő áll rendelkezésre, a regisztrációhoz csak a céges email szükséges. A LiveAgent-nek választható egy aldomain neve a cég vagy a csapat neve alapján.
Szeretne váltani LiveCall-ról?
A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a vállalkozások számára testreszabható gombok létrehozását és híváskonfigurációk beállítását. Az ügyintézők légzési idejét is be lehet állítani, gyorsan működik. Árazásban több csomagot kínál, beleértve az ingyenes verziót is.
Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel
A testre szabott tapasztalatokat és tartalmat nyújtó márkák 80%-kal nagyobb eséllyel vásárlást generálnak. A mobil honlapokon található útmutató videók pedig 48%-kal növelik az okostelefon használók vásárlási hajlandóságát. Kapu migrációs szolgáltatásuk pedig ügyfélszolgálati megoldásokat nyújt.
Az Aircallról a LiveAgentre váltana?
LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely többféle funkcióval rendelkezik, beleértve a VoIP telefonrendszereket, az önkiiszolgáló szoftvereket és az e-mail kezelő szoftvereket. A vállalat 2004 óta működik és számos elismerést és díjat nyert.
Váltás a Giorgasról a LiveAgentre
A LiveAgent call center szoftver lehetőséget nyújt a vállalkozásoknak a testreszabható gombok létrehozására és a hatékonyabb ügyfélszolgálatra.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk