Számtalan módja a fejlődésnek
egyetlen eszközzel

Növelje a konverziós rátát a LiveAgent segítségével.

  • ✓ Nincs beállítási költség
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat
  • ✓ Nem szükséges bankkártya
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el

Minden vállalat igyekszik az átváltási ráták növelésére új utak találásával, ami forgalmat hoz oldalukra. Bár ha a potenciális vásárlók átkonvertálásáról van szó meglévő vásárlókká, ez a metódus alacsony sikerességi rátával rendelkezik.

A legjobb út, hogy növelje az átváltási rátákat az az, hogy fókuszáljon az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállítására. Egy nagyszerű példa az élő chat beültetése és a valós idejű támogatás nyújtása vásárlóinak.

Ezek a kis állítások kompletten átváltoztathatják átváltási erőfeszítéseit. Valójában, a vállalatok, amelyek azt mondták, hogy az ügyfélszolgálatuk növelésére fókuszálnak, 11%-al magasabb átváltási rátát jelentettek azoknál a vállalatoknál, akik nem arra fókuszálnak.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
Definition of conversion rates

Mik azok az átváltási ráták

Az átváltási rátája a látogatóinak azon százaléka, akik teljesítenek egy kívánt célt (regisztrálnak a próbaidőszakra, feliratkoznak, vásárolnak egy terméket) az összes látogató közül.

Egy magas átváltási ráta azt sugallja, hogy marketing stratégiája sikeres és hogy a termék könnyedén elérhető honlapján.

Milyen a jó átváltási ráta?

Az átváltási ráták iparáganként és bizniszmodellenként változhat, így talán végeznie kell egy kis kutatást, hogy lássa, hogy éppen hol áll. Egy nagyszerű forrás erre a Google Adwords Iparági Szintjel eszköz. Bár, konvencionálisan egy jó átváltási ráta valahol 2% és 5% között van.

Good conversion rate
Ways to improve conversion rates

Hogyan növeljle az átváltási rátát

Az átváltási ráta emelése azt jelenti, hogy az oldal forgalmából több jelentőségteljes akció fog létrejönni, ami növelni fogja vállalatát, ha ez azt is jelenti, hogy ki kell töltenie egy űrlapot, ami által vezetővé váljon vagy hogy vásárolnia kelljen.

Az alacsony átváltási ráta ezen problémák miatt jöhetnek létre:

non enticing offerNem csábító ajánlat

stop sign Eredménytelen oldal dizájn

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Kapus migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legelterjedtebb ügyfélszolgálati megoldásokból.

Az első lépések az átváltások fejlesztése

A legjobb út, hogy növelje az átváltási rátát, nem más, mint hogy újragondolja az ajánlatát. Ha ügyfelei nem veszik amit ajánl, talán azt jelentheti, hogy az ajánlat vagy túl drága vagy nem visz elég értéket a célközönségnek.

A második lépés, hogy optimalizálja oldalát az átváltásokhoz.

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Gondolja újra ajánlatát

-Alacsonyabb árpont

-Növekedett funkcionalitás

-Készítsen extra ösztönzőket, például ingyenes szállítást

-Készítsen szimplán ellenállhatatlan ajánlatokat, amiket vásárlói nem tudnak visszautasítani

Growing trend of increased productivity

Optimalizálja oldalát

-A/B teszt különböző elemek

-Használjon erős CTA-kat

-Vizsgálja meg a fejléc másolatot és a gomb/űrlap elhelyezést

-Bizonyosodjon meg arról, hogy a tartalma megfelelően jelenik meg mobilon

Share knowledge with customers to battle bad conversion rates

Extra: Legyen tudatos minden interakcióban

Azon kívül, hogy azonnali válaszokat nyújt vásárlóinak, nagyon fontos, hogy értékelje a vásárló idejét. Ha meg szeretné nyerni a vásárlókat, bizonyosodjon meg benne, hogy tudatában van előző vásárlásukkal és minden előző interakcióval, amit a vállalattal végzett, a használt csatornától függetlenül.

Azáltal, hogy felkészült és tudatos, le tudja nyűgözni ügyfeleit bármikor, ha támogatást kérnek.

Még mindig hiányzik az átváltás?

Alacsony átváltási rátákkal, magas ugrási rátákkal vagy magas bevásárló kosár elhagyási rátákkal küzd? küzd? Ha igennel válaszolt, a potenciális vásárlói talán az egyik problémát tapasztalják:

Real time supportValós idejű támogatás hiánya

Call us online buttonNincs az oldalon támogatás

Shopping cartKomplikált vásárlási folyamat

Uncertainty Bizonytalanság

 

Still lacking good conversion rates

A vásárlói erőfeszítés csökkentése a lényeg

Vásárlói csak egy Google keresésnyire vannak termékei alternatíváitól. Ne adjon rá okot, hogy elvándoroljanak.

Egyszerűsítse a vásárlási folyamatot

Ne tegye a vásárlási folyamatot komplexé. Kerülje a sok lépés készítését, fölösleges kérdések kérdezését, vagy a regisztráció kérését a vásárláshoz.

Biztosítson összcsatornás támogatást

Adjon vásárlóinak több utat, hogy kapcsolatba lépjenek önnel és biztosítson rendes támogatást minden csatornán keresztül. Állítsa be a tudásbázisokat, vásárlói portálokat és GYIK-et az önkiszolgálási lehetőséghez.

Chateljen vásárlóival valós időben

Segítse ki vásárlóit valós időben. Válaszoljon minden kérdésre, ami irányulhat a termékre, szállításra, érkezésre, hogy továbblökje őket az átváltási tölcséren.

Increase conversion rates with chat button

Növelje az átváltást egy gomb megnyomásával

A kutatás azt mutatja, hogy egy élő chat widget hozzáadása a honlapjához 27%-al növelheti az átváltási rátáját. Iparágától függően, ez a szám sokkal magasabb lehet. Az élő chat marginális költségével ez egyszerű.

Szóval hogyan tudja az élő chat megnövelni az átváltási rátákat ilyen könnyen? A vásárlóknak sok kérdésük van online vásárláskor. De csak egy korlátozott ideig van lehetőség a megválaszolásukra. Ha nem kapnak azonnali támogatást, nagyobb valószínűséggel fognak alternatívákat keresni és a konkurenciától vásárolni.

Biztosítson önkiszolgáló lehetőségeket

A vásárlóinak talán vannak olyan kérdései, ami megválaszolható egy egyszerű kereséssel a honlapon. Ha nem találják az információt, amit keresnek, frusztráltak lesznek és csalódottak.

Biztosítson számukra egy kijelölt helyet, mint például egy vásárlói portál, ahol megnézhetik a gyakran ismétlődő kérdéseket (GYIK) a szállításról, méretezésről és még több mindenről. Ez a típusú támogatás nagyon értékelhető, 0 erőfeszítéssel jár ügynökeinek és 0-24 elérhető.

Create self service portal in LiveAgent
Be proactive

Legyen proaktív

Ha potenciális látogatókat lát oldalán több percig, valószínűleg keresnek valamit vagy bizonytalanok az öntől való vásárlásban. Könnyítse meg a vásárlók aggodalmait azzal, hogy proaktívan meghívja őket chatelni.

Bármilyen kérdést válaszoljon meg a termékek iránt, illetve vezesse őket a megfelelő irányba.

Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, jegyrendszert és az automatizációt, ami lehetővé teszi számunkra a kivételes támogatás nyújtását vásárlóink számára.

black Slido logo

A szolgáltatás szintje tükrözi a termékét

Egy nagyszerű termék önmagában nem elég. Gyakran a vásárlók azért hagyják el a márkákat, mert a kapott szolgáltatás szintje nem elég jó. A vásárlók megbecsültnek szeretnék érezni magukat, mert alkut kötöttek cégével. Hogy elkerülje a vitákat és növelje az átváltást, fontos, hogy egy vásárló-centrikus kultúrát építsen ki vállalatában.

Better customer service means more money

86%-a a vásárlóknak hajlandó többet fizetni egy jobb szolgáltatási élmény miatt.

Ready to switch to LiveAgent

Az olyan ügyfelek, akik jó ügyfélszolgálatot kapnak, valószínűbben ajánlják az üzletet és termékeit vagy szolgáltatásait másoknak.

Higher customers LTV

Minél elégedettebbek vásárlói a szolgáltatásával, annál többet fognak vásárolni.

Bad service spreads like a wildfire

A vásárlóknál, akiknek rossz szolgáltatási élménye volt, 50%-al nagyobb az esély, hogy megossza online másokkal.

Email jegyrendszer

A LiveAgent-el az emailjei, chatei, hívásai, közösségi média megemlítései, és üzenetei a többi csatornákról egy univerzális postaládában fognak megjelenni.

Email ticketing
Powerful knowledge base builder

Tudásbázis építő

A LiveAgent lehetővé teszi, hogy többféle belső és külső tudásbázist készítsen GYIK-el, fórumokkal, cikkekkel és ajánlatokkal tele.

Hang és videó hívások

Építsen egy virtuális hívásközpontot az összcsatornás ügyfélszolgálati megoldás részeként. A LiveAgent központosítja a telefonhívásokat weboldaláról vagy a vezetékesről egy helyre.

Voice and video calls supported

Indokok, amiért a vállalatok a LiveAgent-et választják

Social medias integrated into the help desk software

Közösségi média integrációk

Integrálja a kedvenc közösségi média profiljait a LiveAgent-be és válaszoljon publikus kommentekre posztjainál, privát beszélgetéseire vagy Tweetekre közvetlenül a fiókjából. Gondoskodjon több fiókról számos portálon és integrálja őket a LiveAgent-be. A Facebook, Twitter, Instagram és Viber mind tartalmazva van, hogy az ügyfélszolgálat olyan sima, gyors és hatékony legyen, amilyen csak lehet.

Analízis és jelentési irányítópult

Kapjon egy összefoglalást az ügyfélszolgálati részlegéről, a szolgáltatásról, amit biztosít és a vásárlói elégedettségéről. Nézze meg, ki lép interakcióba vállalatával és felügyelje a boldogságot, amit kapnak. Fókuszáljon az adatra, keressen helyet a fejlesztésre és építsen az erősségeire. Hozzon egy kis szórakozást vállalatához a gamifikációs funkciók engedélyezésével.

Smart analytics and reports
Self-service customer portal

Vásárlói portál

Készítsen vásárlói portálokat, így ügyfeleinek lesz egy központosított területük szerkeszteni a kapcsolati információjukat, fizetéseket létrehozni, jegyeket küldeni. Az átfogó vásárlói portál csökkenteni tudja a jegytölteteket és segít 0-24-es ügyfélszolgálatot biztosítani, még ha ügynökei offline-ok is. Kezdje el egy tudásbázis készítésével, ami magában foglalja a GYIK-et, fórumokat és adjon hozzá véleményezést és ajánlási widgetet a végére. Minden teljesen testreszabható, hogy megfeleljen a márkája irányelveinek.

Mi teszi az ügyfélszolgálati szoftverünket a megfelelő választássá?

Most reviewed and number 1

A legtöbbet és legmagasabbra értékelt

A LiveAgent a legátnézettebb és #1 értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kisvállalatok számára 2020-ban.

Preferred by 21k businesses

A 21K-s vállalkozások preferálják

Több, mint 21.000 vállalat számos iparágon belül a LiveAgent-et válaszotta ügyfélszolgálati szükségleteinek.

Packed with features

Több, mint 180+ funckió

180+ funkcióval40+ integrációval és végtelen testreszabással, az eszköz könnyedén alkalmazkodik vállalati igényeihez.

Cloud based and secure help desk

Felhő-alapú és biztonságos

Teljesen felhő-alapú, biztonságos, egyszerű beállítani és használni. Kezdje el a LiveAgent-el perceken belül.

Ár-érték arány? Felülmúlhatatlan

A LiveAgent egy haladó segédpult rendszer, ami segít fejleszteni az ügyfélszolgálatát és a konverziós rátáját egyidejűleg. A szoftverünk versenyképes árazású és hiba lenne kihagyni ennyiért, figyelembe véve a hatalmas mennyiségű funkciókat, amelyeket ajánl. Próbálja ki a LiveAgent-et ma.

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap
Kapcsolódó cikkek ehhezNövelje az átváltási rátát
Email Sablonok - Request Form

Ügyfélszolgálati igénylőlapok sablonjai

A marketing summary of the text in Hungarian would be: "A marketing szövegben bemutatott termék innovatív és vonzó, amely vonzza a vásárlókat az egyedi funkcióival és stílusával."

A közösségi fórum egy olyan fórum, ahol bejelentkezés után mindenki válaszolhat vagy feltehet egy adott kérdést, mások pedig segíthetnek neki a probléma megoldásában.

Közösségi fórum

Az ügyfélszolgálat hatékonysága javítható a proaktív csevegési meghívókkal és a LiveAgent Demó által bemutatott árazási, funkcionális és integrációs lehetőségekkel. Az ingyenes fiók kipróbálásával ügyfelek elégedettsége növelhető, és a PRM rendszer bizalomépítő intézkedéseket kínál az ügyfélhűség növelésére.

Szojegyzek - Customer Service Training

Ügyfélszolgálati képzés

Számos különböző módszer létezik a marketingben, amelyek segíthetnek a vállalkozásoknak a célközönségük elérésében és megszólításában. Az online marketing, a közösségi média és az influencer marketing mind hatékony eszközök lehetnek a siker érdekében. Az ügyfélkapcsolatok és az élmény alapú marketing is fontos szerepet játszik a fogyasztók lojalitásának és elégedettségének növelésében. --END OF TEXT

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

A játékosítás motiválja az ügyfélszolgálati csapatot, hogy keményebben és jobban dolgozzanak. Engedje meg ügyfélszolgálati csapatának, hogy idővel kitűzőket nyerjenek és szinteket léphessenek.

Az ügyfélszolgálat játékosítása

A játékosítás motiválja az ügyfélszolgálati csapatot, hogy keményebben és jobban dolgozzanak. Engedje meg ügyfélszolgálati csapatának, hogy idővel kitűzőket nyerjenek és szinteket léphessenek.

A jobb támogatás érdekében több információra van szükség az ügyfelekről. Az egyik módja a vevői űrlap kitöltetése. Mi ez pontosan?

Ügyfél űrlap

A LiveAgent demó és próbaverzió elérhető, amely hatékony eszköz az ügyfélszolgálatban. A hívásközpont sablonok erős ügyfélkapcsolatokat építenek ki. Az email sablonok tartalmazzák az információkat és a hivatkozásokat. A LiveAgent demója bemutatja az árazást, funkciókat és integrációkat. További tudás megszerzéséhez az akadémiai és webináriumi lehetőséget használhatja, valamint van lehetőség ajánlatot kérni, partnerré válni és az impresszumot megtekinteni.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x