Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el

Minden vállalat igyekszik az átváltási ráták növelésére új utak találásával, ami forgalmat hoz oldalukra. Bár ha a potenciális vásárlók átkonvertálásáról van szó meglévő vásárlókká, ez a metódus alacsony sikerességi rátával rendelkezik.

A legjobb út, hogy növelje az átváltási rátákat az az, hogy fókuszáljon az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállítására. Egy nagyszerű példa az élő chat beültetése és a valós idejű támogatás nyújtása vásárlóinak.

Ezek a kis állítások kompletten átváltoztathatják átváltási erőfeszítéseit. Valójában, a vállalatok, amelyek azt mondták, hogy az ügyfélszolgálatuk növelésére fókuszálnak, 11%-al magasabb átváltási rátát jelentettek azoknál a vállalatoknál, akik nem arra fókuszálnak.

Az átváltási ráta definíciója

Mik azok az átváltási ráták

Az átváltási rátája a látogatóinak azon százaléka, akik teljesítenek egy kívánt célt (regisztrálnak a próbaidőszakra, feliratkoznak, vásárolnak egy terméket) az összes látogató közül.

Egy magas átváltási ráta azt sugallja, hogy marketing stratégiája sikeres és hogy a termék könnyedén elérhető honlapján.

Milyen a jó átváltási ráta?

Az átváltási ráták iparáganként és bizniszmodellenként változhat, így talán végeznie kell egy kis kutatást, hogy lássa, hogy éppen hol áll. Egy nagyszerű forrás erre a Google Adwords Iparági Szintjel eszköz. Bár, konvencionálisan egy jó átváltási ráta valahol 2% és 5% között van.

Jó átváltási ráta
Átváltási ráta növelésének útjai

Hogyan növeljle az átváltási rátát

Az átváltási ráta emelése azt jelenti, hogy az oldal forgalmából több jelentőségteljes akció fog létrejönni, ami növelni fogja vállalatát, ha ez azt is jelenti, hogy ki kell töltenie egy űrlapot, ami által vezetővé váljon vagy hogy vásárolnia kelljen.

Az alacsony átváltási ráta ezen problémák miatt jöhetnek létre:

non enticing offerNem csábító ajánlat

stop sign Eredménytelen oldal dizájn

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Kapus migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legelterjedtebb ügyfélszolgálati megoldásokból.

kitűző

Az első lépések az átváltások fejlesztése

A legjobb út, hogy növelje az átváltási rátát, nem más, mint hogy újragondolja az ajánlatát. Ha ügyfelei nem veszik amit ajánl, talán azt jelentheti, hogy az ajánlat vagy túl drága vagy nem visz elég értéket a célközönségnek.

A második lépés, hogy optimalizálja oldalát az átváltásokhoz.

A villanykörte a nagyszerű ötlet beállításának erejét mutatja

Gondolja újra ajánlatát

-Alacsonyabb árpont

-Növekedett funkcionalitás

-Készítsen extra ösztönzőket, például ingyenes szállítást

-Készítsen szimplán ellenállhatatlan ajánlatokat, amiket vásárlói nem tudnak visszautasítani

A növekvő teljesítmény növekvő tendenciája

Optimalizálja oldalát

-A/B teszt különböző elemek

-Használjon erős CTA-kat

-Vizsgálja meg a fejléc másolatot és a gomb/űrlap elhelyezést

-Bizonyosodjon meg arról, hogy a tartalma megfelelően jelenik meg mobilon

Ossza meg a tudást a vásárlókkal, hogy küzdjön a rossz átváltási rátákkal

Extra: Legyen tudatos minden interakcióban

Azon kívül, hogy azonnali válaszokat nyújt vásárlóinak, nagyon fontos, hogy értékelje a vásárló idejét. Ha meg szeretné nyerni a vásárlókat, bizonyosodjon meg benne, hogy tudatában van előző vásárlásukkal és minden előző interakcióval, amit a vállalattal végzett, a használt csatornától függetlenül.

Azáltal, hogy felkészült és tudatos, le tudja nyűgözni ügyfeleit bármikor, ha támogatást kérnek.

Még mindig hiányzik az átváltás?

Alacsony átváltási rátákkal, magas ugrási rátákkal vagy magas bevásárló kosár elhagyási rátákkal küzd? küzd? Ha igennel válaszolt, a potenciális vásárlói talán az egyik problémát tapasztalják:

Real time supportValós idejű támogatás hiánya

Call us online buttonNincs az oldalon támogatás

Shopping cartKomplikált vásárlási folyamat

Uncertainty Bizonytalanság

 

Jó átváltási ráta hiánya

A vásárlói erőfeszítés csökkentése a lényeg

Vásárlói csak egy Google keresésnyire vannak termékei alternatíváitól. Ne adjon rá okot, hogy elvándoroljanak.

Három különböző út

Egyszerűsítse a vásárlási folyamatot

Ne tegye a vásárlási folyamatot komplexé. Kerülje a sok lépés készítését, fölösleges kérdések kérdezését, vagy a regisztráció kérését a vásárláshoz.

Biztosítson összcsatornás támogatást

Biztosítson összcsatornás támogatást

Adjon vásárlóinak több utat, hogy kapcsolatba lépjenek önnel és biztosítson rendes támogatást minden csatornán keresztül. Állítsa be a tudásbázisokat, vásárlói portálokat és GYIK-et az önkiszolgálási lehetőséghez.

Élő chat buborékok

Chateljen vásárlóival valós időben

Segítse ki vásárlóit valós időben. Válaszoljon minden kérdésre, ami irányulhat a termékre, szállításra, érkezésre, hogy továbblökje őket az átváltási tölcséren.

A villanykörte a nagyszerű ötlet beállításának erejét mutatja

Állítsa be a proaktív chat meghívásokat

A vásárlói talán nem lépnek önnel kapcsolatba, de ha ön kapcsolatba lép velük, talán megkérdezik a kérdést, ami segíteni fog nekik vásárlásaik eldöntésében.

Növelje az átváltási rátákat a chat gombbal

Növelje az átváltást egy gomb megnyomásával

A kutatás azt mutatja, hogy egy élő chat widget hozzáadása a honlapjához 27%-al növelheti az átváltási rátáját. Iparágától függően, ez a szám sokkal magasabb lehet. Az élő chat marginális költségével ez egyszerű.

Szóval hogyan tudja az élő chat megnövelni az átváltási rátákat ilyen könnyen? A vásárlóknak sok kérdésük van online vásárláskor. De csak egy korlátozott ideig van lehetőség a megválaszolásukra. Ha nem kapnak azonnali támogatást, nagyobb valószínűséggel fognak alternatívákat keresni és a konkurenciától vásárolni.

Biztosítson önkiszolgáló lehetőségeket

A vásárlóinak talán vannak olyan kérdései, ami megválaszolható egy egyszerű kereséssel a honlapon. Ha nem találják az információt, amit keresnek, frusztráltak lesznek és csalódottak.

Biztosítson számukra egy kijelölt helyet, mint például egy vásárlói portál, ahol megnézhetik a gyakran ismétlődő kérdéseket (GYIK) a szállításról, méretezésről és még több mindenről. Ez a típusú támogatás nagyon értékelhető, 0 erőfeszítéssel jár ügynökeinek és 0-24 elérhető.

Készítsen önkiszolgáló portált a LiveAgenten!
Legyen proaktív

Legyen proaktív

Ha potenciális látogatókat lát oldalán több percig, valószínűleg keresnek valamit vagy bizonytalanok az öntől való vásárlásban. Könnyítse meg a vásárlók aggodalmait azzal, hogy proaktívan meghívja őket chatelni.

Bármilyen kérdést válaszoljon meg a termékek iránt, illetve vezesse őket a megfelelő irányba.

Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, jegyrendszert és az automatizációt, ami lehetővé teszi számunkra a kivételes támogatás nyújtását vásárlóink számára.

Peter Komornik, CEO
logó slido fekete

A szolgáltatás szintje tükrözi a termékét

Egy nagyszerű termék önmagában nem elég. Gyakran a vásárlók azért hagyják el a márkákat, mert a kapott szolgáltatás szintje nem elég jó. A vásárlók megbecsültnek szeretnék érezni magukat, mert alkut kötöttek cégével. Hogy elkerülje a vitákat és növelje az átváltást, fontos, hogy egy vásárló-centrikus kultúrát építsen ki vállalatában.

86%-a a vásárlóknak hajlandó többet fizetni egy jobb szolgáltatási élmény miatt.

86%-a a vásárlóknak hajlandó többet fizetni egy jobb szolgáltatási élmény miatt.

Minél elégedettebbek vásárlói a szolgáltatásával, annál többet fognak vásárolni.

A vásárlóknál, akiknek rossz szolgáltatási élménye volt, 50%-al nagyobb az esély, hogy megossza online másokkal.

Email jegyrendszer

A LiveAgent-el az emailjei, chatei, hívásai, közösségi média megemlítései, és üzenetei a többi csatornákról egy univerzális postaládában fognak megjelenni.

Email jegyrendszer
Erőteljes tudásbázis-készítő

Tudásbázis építő

A LiveAgent lehetővé teszi, hogy többféle belső és külső tudásbázist készítsen GYIK-el, fórumokkal, cikkekkel és ajánlatokkal tele.

Hang és videó hívások

Építsen egy virtuális hívásközpontot az összcsatornás ügyfélszolgálati megoldás részeként. A LiveAgent központosítja a telefonhívásokat weboldaláról vagy a vezetékesről egy helyre.

Hang és videohívások támogatottak

Indokok, amiért a vállalatok a LiveAgent-et választják

Az ügyfélszolgálati szoftvere integrált közösségi média oldalak

Közösségi média integrációk

Integrálja a kedvenc közösségi média profiljait a LiveAgent-be és válaszoljon publikus kommentekre posztjainál, privát beszélgetéseire vagy Tweetekre közvetlenül a fiókjából. Gondoskodjon több fiókról számos portálon és integrálja őket a LiveAgent-be. A Facebook, Twitter, Instagram és Viber mind tartalmazva van, hogy az ügyfélszolgálat olyan sima, gyors és hatékony legyen, amilyen csak lehet.

Analízis és jelentési irányítópult

Kapjon egy összefoglalást az ügyfélszolgálati részlegéről, a szolgáltatásról, amit biztosít és a vásárlói elégedettségéről. Nézze meg, ki lép interakcióba vállalatával és felügyelje a boldogságot, amit kapnak. Fókuszáljon az adatra, keressen helyet a fejlesztésre és építsen az erősségeire. Hozzon egy kis szórakozást vállalatához a gamifikációs funkciók engedélyezésével.

Okos analízisek és jelentések
Önkiszolgáló vásárlói portál

Vásárlói portál

Készítsen vásárlói portálokat, így ügyfeleinek lesz egy központosított területük szerkeszteni a kapcsolati információjukat, fizetéseket létrehozni, jegyeket küldeni. Az átfogó vásárlói portál csökkenteni tudja a jegytölteteket és segít 0-24-es ügyfélszolgálatot biztosítani, még ha ügynökei offline-ok is. Kezdje el egy tudásbázis készítésével, ami magában foglalja a GYIK-et, fórumokat és adjon hozzá véleményezést és ajánlási widgetet a végére. Minden teljesen testreszabható, hogy megfeleljen a márkája irányelveinek.

Mi teszi az ügyfélszolgálati szoftverünket a megfelelő választássá?

A legtöbbet és legmagasabbra értékelt

A LiveAgent a legátnézettebb és #1 értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kisvállalatok számára 2020-ban.

A 21K-s vállalkozások preferálják

Több, mint 21.000 vállalat számos iparágon belül a LiveAgent-et válaszotta ügyfélszolgálati szükségleteinek.

Több, mint 180+ funckió

180+ funkcióval40+ integrációval és végtelen testreszabással, az eszköz könnyedén alkalmazkodik vállalati igényeihez.

Felhő-alapú és biztonságos

Teljesen felhő-alapú, biztonságos, egyszerű beállítani és használni. Kezdje el a LiveAgent-el perceken belül.

Ár-érték arány? Felülmúlhatatlan

A LiveAgent egy haladó ügyfélszolgálati rendszer, ami segít fejleszteni ügyfélszolgálatát és az átváltási rátákat egyidejűleg. A szoftverünk versenyképesen van árazva és egy lopás, figyelembe véve a funkció mennyiségét, amit ajánl. Próbálja ki a LiveAgent-et ma.

Package Name

Jegy+chat

Ideális kis- és középvállalatok számára

29 /hó
Package Name

All-Inclusive

Ideális minden méretű vállalatnak és nagy cégeknek

39 /hó

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamahában, az O2-ben és az Oxford Egyetemben? Eltalálta… LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.